• MatS

    Tak se nám předchozí rychlodotazy přiblížily 2000, pomalu se načítá a je čas začít s novým vláknem. Původní vlákno je zde

    https://www.bike-forum.cz/…chlodotazy-7

    Doufám že se povede udržet vlákno ve stejné rovině jako to minulé.

    0 0
    • d69  

      Využiju vlákno-spěchá to

      do lońska na duších. letos 1/2 roku tubeless na Treku Procaliber -před týdnem nový ráfek+mlíko, lehce starší plášť Conti cross king protection,ale ok.

      Tč Jezdíme na dovolené ve Francii – denně kolem 60–80 km ale je tu 30–35 stupnu.Asi vcera defekt-nepoznal jsem ,jen podle zaschleho mlika na ramovce,ale plast drzel.,tak jsem neresil Dnes dofouknuto na 35 Psi- bylo ok ale parkrat to z mista defektu zastrikalo,a plast meknul.Po dalsim dofouknuti na 30 se to zaclo horsit a vyslovene to utikalo,na 20 to na doejzd vydrzelo.i.Na plasti nic neni videt jen kapka mlika.,ale mam pocit ze se to horsi. Chci se zeptat -(nemam zkusenosti s TL)-moje teorie- stredne velka dira -zalepila se ale v tom vedru to mliko nedrzi-je to tak nebo placam nesmysly? Btw co s tim ? Je mozne ze miko v tech vedrech nedrzi a pokud to necham 20 Psi bude to drzet_ Nebo vymenit-btw servisy tady na prd- duchodcovske e bike´=mliko tady nikdo nema. Ma smysl plast zalepit zvenku normalnim lepidlem na duse ? A kdyz vymenit plast nechat ho bez mlika a doufat,nebo tam dat dusi ?. V servisu mi doporucili Bombe anti crevasion spray, ale jak chapu je to jen dojezdova nouzovka… Takze co s tim ? diky moc za kazdou raduTakze co s tim ? diky moc za kazdou radu

      0 0
    • d69  

      mala dirka na behounu a problem ze mliko tu nikdo nema.

      dotaz 1 je mozne ze mliko nefunguje v horku ?

      dotaz 2 kdyz necham mensi tlak (20Psi) bude to v horku drzet ?

      dotaz 3 kdyz menit plast´ (coz tu maji) vrazit tam dusi nebo nchat TL bez mlika a spolihat…

      PS Omluva byl jsem pomalejsi nez nektere odpovedi..

      0 0
      • LM  
        1. To se mi nezdá. Spíš se tomu moc nechtělo v mrazu.
        2. Menší tlak pomůže, resp. zvýší šanci, že to mlíko udrží.
        3. Dal bych duši. Bez mlíka to nemusí úplně těsnit. Možná by se ti mohlo podařit nějaké mlíko z toho stávajícího pláště zachránit. Když měním pláště brzo po nalití mlíka, tak to opatrně sleju do jiné nádobky (500 ml jogurt) a použiju znova.
        0 0
      • plzakj  

        A maj tam flastry na duse? Zalepit.

        1 0
      • scortis  

        No jestli tam nejde sehnat mlíko ani knoty a v plášti už mlíko nemáš, tak bych vyndal ventilek a vrazil tam duši a opravíš to doma. To je asi nejlevnější a nejjednodušší řešení.

        0 0
        • d69  

          diky,tak je to v planu, ale resim dojezd v provizoriu tady

          0 0
          • Vilém  

            tzn, ze ani dusi tam nikdo nema?

            0 0
            • d69  

              tu mit snad budou:)

              jen resim

              • nechat podhustene a doufat
              • novy/podlepeny plast bez duse a mlika (a pak to doma dolit)
              • novy/podlepeny plast+ duse (a pak to doma zas prehodit na TL)
              0 0
              • Marek 2  

                Za 3,nechal bych starý polepeny.

                0 0
              • skaj  

                Te nechci uplne strasit, ale uz jsem parkrat videl nouzove danou dusi, co v sobe mela okamzite po nahusteni asi pet der. On totiz byl plast plny trnu a s mlikem fungoval uplne v pohode. Takze fakt poradne prohlednout. Jinak ja bych opatrne sundal jednu patku, lokalne ocistil, podlepil flekem na duse a nechal s tim mlikem co mas. Jinak horsi funkci jsem u mlika pozoroval jen ve velkem mrazu, v horku nikdy.

                1 0
              • J1RKA  

                35psi moc tmenlu neudrzi, kolik vazis zeto tak hustis?

                0 1
      • allrose  

        nejjednodušší je vrazit knot a mléko to dotěsní

        s mlékem je vždy potřeba vozit i knoty, nej dvou velikostí,nebo rozplést tlustší

        0 0
    • RMX  

      Včera jsem měl celkem problém ubrzdit pár klesání. Přední páka jakoby hodně ztvrdla a skoro to nešlo ubrzdit. Může to být kotouči a nebo destičky (organické)? Kotouče (180mm) jsou nějaké RT54 (asi Deore). Zadní mi přišla že brzdí lépe (kotouče SLX). Vážím okolo 112kg. Pomůže vyměnit ten přední kotouč?

      0 0
      • LM  

        A brzdy na tom kole máš jaké? :-)

        0 0
      • jIrI___  

        Vypadá to na první fázi uvaření brzd. Ztuhne páka a klesne brzdný výkon, v další fázi se páka naopak úplně propadne a brzda nebrzdí v podstatě vůbec. Obvykle za to může technika brzdění (neustále držení páky, byť lehce, brzda nemá čas se aspoň trochu ochladit). Bohužel řešení není jednoduché, pomůže výměna brzd za vyšší model (jsou na to obvykle méně náchylné), lehce pomůže výměna kotouče za větší průměr a nepatrně pomůže výměna destiček za typ s chladičem. V servisu jsem se setkal s tím, že zejména majitelé elektrokol byli schopni brzdu (v 99% případu zadní) uvařit i na nakloněné rovině :)

        3 0
      • orm  

        Moje hmotnost je vetsi nez tvoje, takze o tom neco vim :-). Cilem je udrzet brzdy „chladne“, aby se neprehraly. Kovove (sinter) desticky s chladicem, velke kvalitni kotouce, ctyrpistky. Tak jak jsem to napsal, tak je to od nejlevnejsiho po nejdrazsi. Zacal bych tim, ze koupis kvalitni kovove desticky s chladicem. Kdyz to nepomuze, tak das lepsi kotouce (u shimana s chladicem), kdyz to nepomuze, koupis nove ctyrpistkove trmeny.

        1 0
      • allrose  

        Naučit se brzdit,zapekl jsi desky,obrousit

        alespon slx kotouče s metal destičky-základ,větší průměr-pokud lze

        1 0
    • Florenc  

      Servisuju synovi SIDa r.2010 na 26". Špatně chodí, zadrhává. Vyndal jsem komplet vnitřky i gufera a zkusil chod levé a pak pravé nohy sólo jen v pouzdrech. Nohy se neposouvají hladce, přičemž asi ve třetině zdvihu to jakž takž jde. Když jsem nechával loni měnit pouzdra/bushingy, neudělali kalibraci pořádně? Bude potřeba pouzdra ještě trochu roztáhnout? Dík za názor

      0 0
    • Lossi  

      Dobrý den, potřeboval bych poradit. Předem se omlouvám, ale jsem úplný laik. Syn od kamaráda dostal horské kolo s řadící+ brzdovou pákou „shimano st ef30“. Ale problém je v tom že na zadním kole má šesti kolečko a řazení má 7 poloh ale jdou řadit jen 4. Když sundám horní víčko tak i na ozubení má jen 4 zuby, takže 7 poloh nemůže dokázat řadit. Můžete mi poradit co s tím? Děkuji.

      0 0
      • mech1  

        Řazení má 7 poloh, dal bych tam sedmikolo a nový řetěz, řazení bude nejspíš „zatuhlé“ a bude potřeba ho vyčistit.

        2 0
        • Lossi  

          Děkuji za podstrčení, stačilo vyčistit a promazat řadič. Již to maká.

          1 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.