• TheJD

    Ahoj, rad bych zde koncentroval info a zkusenosyi kolem Clik ventilku, ktere jsou zatim rozstrkane po ruznych tematech. Sam s nimi jeste zkusenost nemam a zjistuji informace, co vsechno bych vlastne musel zmenit pri prechodu.

    Jmenovite me zajimaji tyhle veci:

    Potrebuji specialni hlavu na pumpu?

    Je problem mit nekde Clik a jinde galuskovy ventilek?

    Da se merit tlak stavajicimi meraky na galuskovy/auto ventil?

    Jake s nimi mate zkusenosti?

    Diky

    0 0
    • milan.v  

      Jen ty nejlepší, už je mám na dvou zápletech, půjdou na další…

      Stávající měřáky nepouziješ, budeš potřebovat speciální hlavu na pumpu samozřejmě…

      0 0
    • Pikaču  

      Vypadá to zajímavě ale jako předělám všechny svoje kapesné pumpičky, nebo co když ji nebudu mít u sebe a nikdo jiný nebude mít pumpičku na tuhle srandu.

      Uvidíme co za pár let, kam se to posune…

      1 0
      • milan.v  

        Do kapesní pumpičky je redukce, jedna by ti měla stačit…

        0 0
    • Davoch  

      Mám taky na čtyřech kolech a zatím velká spokojenost. Funguje tam i zpětná kompatibilita, takže clik valve nafoukneš i se starou hlavou, ale nasazení nebo sundání nemusí jít vždy lehce (osobní zkušenost Topeak dílenská pumpa a Lezyne kapesní). Takže když budeš potřebovat dofouknout v terénu a zapomeneš si pumpičku, měl by Ti být schopen pomoci kdokoliv. Redukce stojí pár peněz a s tou samozřejmě clik spolupracuje ideálně. Upouštění vzduchu vyžaduje cvičené prsty, nebo nějaký nástroj, kterým na trn na špičce ventilku zatlačíš. Bohužel, se starými měřáky tlak nezměříš.

      3 0
    • skaj  

      Provozuji uz asi rok na 7 kolech. Jedine, s cim jsem mel “problem” a menil je stary merak. Vsech asi sest pump co doma mam funguje a nafouka i bez redukce (tady na foru jsem zatim zachytil jeden pripad, kdy pumpa nesla). Ale krasa je v te hlave na pumpu, takze i kdyz to jde starou, urcite chces tu jejich na bezne pouziti.

      Upousteni nehtem je trivialni, to musi dat kazdy i bez nastroje.

      Pokud jezdis duse, tak si pohlidej, ze maji vymene jadro ventilku (ne vsechny silnicni maji).

      Co je za me genialni je kombinace maleho aku z ali a clickvalve. Nacvaknu, navolim psi, oblecu helmu. Cvaknu na zadni, pridam dva psi a nasadim rukavice. Samo se to vypne, nemusim hlidat…

      Za me splnili na 100% s cim jsem je kupoval – snadnost foukani pro zbytek rodiny, kdyz nejsem pobliz. A osobne me prekvapilo, jak jsem si rychle zvyknul i ja a uz bych zpatky nechtel. A pritom takova blbost, zejo:)

      3 0
    • vik  

      Díky za vlákno… Přidám se s dotazem, jak je na tom clik a mlíko, resp. bezduše.

      0 0
      • wilda81  

        Co presně tě zajímá? Jestli se zalepuje? Mám Clik na všech svých kolech (5 párů) a všude bez problémů. Bezduse jsou teda jen na 4 párech a mám všude NoTubes.

        1 0
        • vik  

          Díky. Jen doplňování mlíka půjde asi jen při demontáži jádra, viď? Zda se, že v cliku už není kudy:-) Mám na silnici fillmore a ten je fakt skvělej. Ale clikem osadím zbytek rodiny, jak to tady tak čtu.

          0 1
          • LM  

            Jestli to chápu dobře, tak ten Clik valve je vlastně náhrada jádra presta ventilku, takže ano, musíš jádro vyndat :-).

            BTW: Čepička Click valve je jen nějaká plastová prachovka? Tj. vzhledem k absenci závitu asi vychytanější „multi-tool“ čepičky nehrozí (žádnou jsem zatím nenašel).

            0 0
      • marshalll  

        Já bojoval s galuskáčem s cákancema mlíka při každým nasazování pumy (Joe Blow Mountain). Většinou chtělo při povolení toho vršku do toho trochu ťuknout aby se to jádro odlepilo a pak z toho šel ten sajrajt skrz, a tam se to může usazovat a zalepovat.

        Pokud člověk jenom dofukuje, tak při nasazení skrz ClikValve nic neunikne a je to úplně v cajku. Při upouštění se stane víceméně totéž co u galuskáče, takže to zalepování může hrozit i tak, ale zatím to nepozoruju. Upouštím minimálně (zrovna včera teda jo a v předním trochu mlíka vycáklo), ale pokud třebas jdu dolívat mlíko, tak lehce ventilky povolím a nechám pomalu unikat vzduch aby to nešlo zbytečně jádrem.

        Jinak ideálně to dotahovat rukou, ze začátku jsem to dělal klíčem a je to zbytečný (může údajně i prasknout ventilek)…

        Suma sumárum – konečně zvládne nafoukat kolo manželka i děcka. Máme to aktuálně na všech pěti kolech, mám to nachystaný pro švagra i tchánovce…

        ClikValve redukci z autoventilku (teda dost drahá) jsem použil dokonce i na dokurvenej ventilek na plynovým kotli, kde jádro nešlo zaboha vyšroubovat, tak jsem na tom strhnul několik klíčů a následně jsem kvalitním klíčem strhnul jádro tak, že to prakticky nešlo bez dalšího úniku nafoukat. Clik valve na vrchu krásně těsní (a zároveň permanentně odjistí to původní jádro) a dofukuje se to jedna báseň :P

        Po představení jsem na to čekal jak na smilování, rozhodně zklamanej nejsu! Velebím kudy chodím ;)

        1 0
    • wilda81  

      Všechno uz tu asi zaznělo. Nafoukáš klidně i starou pumpou, ale není to ono, bez redukce/hlavy nevidíš tlak.

      Za me spokojenost, ke klasice uz se nevrátím.

      0 0
    • TheJD  

      Takze par dotazu.

      Jaky pouzivate merak tlaku na ClikValve? Presnost na desetinu psi aspon.

      Kdyz pouzivam CO2 misto male pumpicky, potrebuju celou novou hlavu pocitam?

      Jaky adapter na pumpu Silca? Mam s hlavou na galuskovy ventilek, ktera se na nej jen natlaci a tesni, bez zajisteni.

      Jak je to s adaptery na jine pumpy? Prece jen v rodine jich mame vicero a ruzne typy…

      Ptam se tak blbe ohledne adapteru, protoze se v tom vubec nevyznam a prijde mi to dost slozite… Nekde je zavit takovy, jinde makovy, tam zas neni vubec… Tak diky za odpovedi.

      0 1
      • gry  

        sks airchecker 2.0 (verze 2.0 je klicova pro click).

        Ke konvezrnimu kitu jsem dostal cepicky. K cemu jsou, kdyz na ventilku nedrzi?

        1 0
      • Pikaču  

        Je to Jednoduchý co jsem rychle vygooglil.

        Ten rovný je adapter do jakékoliv pumpy ( do klasicke nebo nasroubovat do kapesních).

        Pak máš tu L-kovou a to je misto původní koncovky na pumpách.

        0 0
    • zet  

      Pridavam se ke spokojenym uzivatelum. Kombinace click valve a male aku pumpy je pecka a konecne nafouka kolo i zena:)

      0 0
    • antuch  

      Jednu novou sadu doma mam. Kdyby nekdo chtel…

      0 0
    • jIrI___  

      Dá se foukat z CO2 bombičky? Za předpokladu, že použiju tu jejich redukci na pumpičku.

      0 0
      • skaj  

        Funguje mi to i bez redukce, mam jen takovou tu natlacovaci.

        1 0
    • Kuba78  

      zeptám se jako blbec – má cenu přecházet na click valve když jezdím normálně duše? měnit ten galuskový ventilek za tento? co mi to přinese? kola mám vše MTB, galuskový ventilek.

      jako pumpu používám různé – velkou nožní s měřákem v dílně, xiaomi takovou tu větší elektrickou jako cestovní, pak mám pár těch mikro pumpiček v nářadí na kolech a plánuju, že si možná koupím nějakou mikro aliexpress kapesní.. některé mají moto koncovku a tam mám normálně redukci, ty nožní jsou klasicky nacvakávací a mají koncovku na oba průměry – ale na to je asi redukce sem koukal.

      0 0
      • kubad  

        je to vylepšení, zjednodušení, zrychlení, smysl to má, ale jestli to má cenu si musíš vyhodnotit sám :D

        1 0
      • skaj  

        Rozhodnuti nema s duse/bezduse preci nic spolecneho.

        0 1
        • wilda81  

          Ano i ne. Bezduše dofukuji častěji než duše. Mít jedno kolo na duších, tak bych se na výměnu asi vyprdl.

          1 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
VIP CZ Promo

Extra slevy jen pro bikeforisty

Jěšte větší slevy až o 15 % na kola i vybavení. Využij do 23.11. na mtbiker.cz