• charon666

    Ahoj,

    chtěl bych se podělit o zkušenosti s obchodem Atombike v Praze na Evropské. Měl jsem u nich objednán Giant Anthem x29 er1 – loňský model (2013). Dotazoval jsem se na něj, zda ho mají ve velikosti L a byl jsem ujištěn, že ano, jen že ho mají na pobočce v Hradci Králové a zda ho mají stáhnout na pobočku na Evropské. Souhlasil jsem s tím, že si kolo přijedu vyzvednout a zaplatím hotově (platba kartou nebyla možná z důvodu toho, že bike byl v akci). Dále jsem byl ujištěn, že kolo bude na pobočce dnes od 10 hodin.

    Jaké bylo mé překvapení, když při příjezdu na pobočku kolo nebylo a byl mi nabídnut prodej letošního modelu, ale samozřejmě s cenou patřičně vyšší (byť byla nabídnuta sleva, po které ale byla cena pořád podstatně vyšší než za objednaný loňský model). Tuto možnost jsem odmítl. Kromě toho mě ještě překvapilo, že prodejce a oficiální dealer Giantu ani neví jak tento model vůbec vypadá.

    Takové jednání se mě vůbec nelíbí a jsem rád, že mě další „obchodník“ utvrdil v názoru, že jsme skutečně ve východní Evropě s odpovídajícím obchodním modelem…

    Tímto bych chtěl varovat případné nakupující ať si dají bacha a rozhodně nevěří ujištění, že to, co si objednali, skutečně dostanou.

    0 0
    • MichaelSimek  

      rikas ze na „zapade“ by se nikdy nic takoveho nestalo?

      0 0
      • charon666  

        Neříkám, že by se nic takového na západě stát nemohlo, jen, že obecná kultura nakupování je lepší. Kamarád žijící v Německu si kupoval Cannondale a také už omylem neměli model, který si objednal, ale jako omluvu mu nabídli za stejnou cenu model z aktuálního roku. Tomu říkám korektní jednání, vždy se může nějaký problém stát, ale důležité je jak se k tomu prodávající postaví.

        0 0
        • Breakpain  

          Tohle je ale zkušenost pozitivního rázu, to je v pořádku :-)

          0 0
        • MichaelSimek  

          takze mas jednu spatnou zkusenost od nas a jednu dobrou z ciziny…na tom se da postavit obchodni model vychodni evropy :)

          0 0
          • charon666  

            To není pravda – na obou stranách se můžou najít vyjímky, bohužel možná mám smůlu, ale realita je taková, že zkušenosti s českými obchodníky jsou většinou dost mizerné (ceny, dodací lhůty, korektní jednání).

            0 0
            • MichaelSimek  

              ja mam zkusenosti vesmes dobre, a jsem si temer jisty ze 99% lidi ma zkusenosti vetsinou dobre, jenom ty spatne se lepe pamatuji

              nadruhou stranu kolik lidi uz si tu taky stezovalo na nemecke prodejce atp

              realita je takova ze je slozitejsi nez vypada

              0 0
    • kali222  

      giant jako celej bajk (v normalnich velikostech) je kolikrat problemek i v aktualnim roce – aktualni model. natoz vyprodejak. :) o jednani nepisu…v cr bezny, nevazej si prachu zakaznika.

      0 0
    • SharkPool2  

      Já kupoval silnici v Bike Gallery na Evropské a maximální spokojenost (jak s celkovou komunikací, jednáním na pobočce, tak kolem samotným :-)) Mohu je vřele doporučit.

      0 0
    • Breakpain  

      Tohle je běžná obchodní praxe :-/, mám podobnou zkušenost z více obchodů :-(.

      0 0
    • MaPa  

      Stát se může (upřímně se to ale může stát úplně všude), já mám naopak s ochotou Atombiku dobré zkušenosti.

      0 0
    • 19ala  

      mám od nich Trek SF6 letošní model, cena i jednání OK neměl jsem problém, co jsme dohodli tak platilo

      0 0
    • Sunshine 29  

      Udělali chybu, byla ti nabídnuta alternativa se slevou, pokud u toho zazněla i omluva, naopak bych bral takové jednání jako pozitivní (snad nečekáš, že ti někdo sleví tolik, aby nic nevydělal?)

      Chápu tvojí hořkost, ale na základě jedné špatné zkušenosti děláš závěry pro celý trh? Já třeba nemám jedinou špatnou zkušenost, jsme tedy v „Západní Evropě“? :)

      0 0
      • charon666  

        Já chápu, že se chyba může stát, ale toto na mě působilo jako „cílená“ chyba – aneb dostat sem zákazníka a něco už mu prodáme.

        Nejsem z toho zahořklý, není to poprvé co se mě to stalo a je to jen kolo, jen mě to překvapilo u obchodu na který jsem četl převážně pozitivní reakce.

        0 0
        • worlusho  

          Jediné co jsem z celého příběhu nepochopil (nebo jsem to přehlédl), zdůvodnění, proč ti nepřistavili objednané kolo?

          0 0
          • charon666  

            To kolo přes ujištění den předem neměli. Proto jsem měl a mám pocit, že to bylo celé jen důvod dostat zákazníka do prodejny.

            0 0
            • worlusho  

              To jsem z toho pochopil, ale neměli ho proto, že ho nepřevezli mezi prodejnami nebo že už ho vůbec neměli (nikde).

              0 0
              • charon666  

                Neměli ho, protože ho neměli vůbec nikde.

                0 0
                • worlusho  

                  No, ne že bych je obhajoval, ale dnešní způsoby evidence umí občas dobře zavařit. Koukne do compu a řekne, máme a ejhle on to někdo špatně naknihoval a než se na to přijde, tak už se rozjede další mašinérie. Zpětná vazba nemusí vždy zafungovat včas. Mě se zas stalo něco přesně obráceně, počítač hlásil stav nula a ve skříni měli ještě tři kousky (šlo o pláště).

                  0 0
                  • Sunshine 29  

                    Tohle je celkem běžný, právě proto bych v jejich přístupu neviděl tragédii, pokud dali slevu na aktuální model a snažili se vyjít vstříc.

                    0 0
    • ZuzicK  

      Atombiku se musím zastat, mám s nimi naopak velmi pozitivní zkušenosti, už z několika nákupů. Až takové, že jsem dalším čtyřem lidem doporučila koupi kola tam (což často nedělám, abych si nenadělala do hnízda) a všichni jsou spokojení, žádné negativní reakce.

      Přesněji jsem taky kupovala výprodejové kolo, chtěla jsem Reign 2, ale ten nakonec nebyl. Měla jsem cenový strop (víc jsem prostě neměla) a zachovali se férově, nabídli mi za lepší cenu než výprodejovou Reign 1 (za což jsem nakonec hrozně ráda). Aby jsme se vešli do ceny, tak sundali sedlo+kliky a slevili o jejich cenu (za kterou to stejně jako použité nemohli prodat).

      0 0
      • Janes  

        Mám s nimi také dobrou skušenost, kupoval jsem tam crossku Giant pro manželku. Požadovaná velikost nebyla v ČR, dovezli to snad do týdne až z Holandska. Bez problémů proběhlo i dostrojení kola a výměna pneu. Za mě prostě dobrý.

        0 0
      • Busdriver  

        Taky bych se přidal k pozitivnímu hodnocení. Kupoval jsem Reigna 2 a úplná spokojenost, jak nákup, tak servis. Přístup k zákazníkúm by se od nich spousta bikeshopů mohla učit.

        0 0
    • scret  

      jednou jsem tam také kupoval kolo – Reign 2 (viz. profil) Uz je to sice dyl, ale pokud si vzpominam, tak jsem byl spokojeny. Z Reigna zbyl stejne jen ram a cele kolo jsem prekopal k obrazu svemu:)

      0 0
    • charon666  

      OK, beru zpět, možná jsem se nechal příliš unést…, jedna vrána zimu nedělá.

      0 0
      • Sunshine 29  

        Hezký přístup :)

        0 0
      • Lenka.05  

        Tak předpokládám, že jsi na kolo šetřil, těšil ses na něj, měl jsi na něj určitý peníze…a pak jsi přišel do obchodu a kolo nikde, jen dražší na který jsi třeba ani neměl peníze..vcelku dovedu pochopit zklamání a rozčarování.

        Jak říká klasik: Prvky očekávání střídají prvky zklamání :)

        Škoda, že jste to nějak nedokázali vyřešit, třeba rozumnou výměnou komponentů.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.