• Petr_67

    Objednal jsem si tam ne zrovna levné kolo. Máte někdo nějaké reference na tento shop?

    0 0
    • enjoy  

      ptas se brzo:-))

      0 0
    • Luka  

      No, jeste jsem tam nic nekupovala, ale dela tam kamos se kterym bikujeme, tak nejak predpokladam, ze az budu neco chtit, bude bez problemu :)

      0 0
    • pcejka  

      V min.nebo predmin. tejdnu jsem objednal 2× Schwalbe RR za 760,–/ks (kratce po me objednavce jiz 940,–/ks), zaplatil predem, nasled. den mi brnkli na mobil a pote poslali via PPL bez dalsich poplatku…

      0 0
    • Petr_67  

      Tak mi včera od nich přišlo kolo a musím se podělit o dost špatnou zkušenost. Kolo přišlo zcela neseřízené v krabici (na webu garantujou, že kolo bude perfektně seřízené), mechanik v servise, kam jsem kolo dnes odvezl řekl, že na kolo nikdo nesáhl:-( Rozhozené na kole bylo úplně všechno, přesto jsem na něm včera ujel asi 35 km. Myslíte, že se mohlo něco poškodit? A co konkrétně? Navíc jsem si po přebrání kola všiml (pozdě) že kolo má zničené oba rohy, poškrábané brzdové páky a levou nohu vidlice. K reklamaci se zatím nevyjádřili. Tímto děkuji Cykloexpertu za zkaženou radost :-( Dále se budu řídit dle rad servisu.

      0 0
      • Kotěnočkin  

        Asi jsi měl nějaký důvod to tam objedbnat, třeba jsi jsi chtěl ušetřit…No tak jsi ušetřil.

        0 0
      • Vojta M.  

        Ahoj, zdravím za Cykloexpert. Po telefonických konzultacích se zákazníkem, naší pobočkou v Ostravě a naším ostravským servisním střediskem jsem nucen vyvrátit toto tvrzení. Kolo přišlo do Ostravy v pořádku, seřízené a odzkoušené naším mechanikem, zákazník si ho bez problémů převzal, obdržel doklad, záruční list s českým manuálem a podepsal splátkovou smlouvu. Po týdnu ježdění, jak mi potvrdil servis, nic nereklamoval, ale stěžuje si na všechno možné. Dokonce mě dnes telefonicky požádal, jestli bych mu jako kompenzaci za potíže neposlal řadící páky Deore XT, které, jak servis potvrdil, jsou zcela v pořádku. Závěrem: na reklamace jsme plně připraveni, ale toto je zřejmě odlišný případ. Těší nás především spokojenost našich klientů, nikoliv opak. S pozdravem V. Marek, Cykloexpert.cz

        0 0
        • Petr_67  

          Tak to snad nemyslíte vážně, vážený cykloexperte.Toto není fér, a proto musím zde uvést, že jste mě prosil, abych zde napsal něco, co by vás obhájilo, vylepšilo reputaci at nevypadáte jako..Jenže vy jste to udělal dřív a za mě. A to, že mě skrytě obvinujete z vydírání (já po vás nechtěl Řadící a brzdové páčky XT, nýbrž pouze brzdové LX-XT, výměnou za poškozené Avidy. Dnes jsem páčky ukazoval v servise, prodavač byl ochoten mi potvrdit, že jsou poškrábané) to je na mě moc. Na kolo jsem se těšil jako malé děcko a nakonec mi přišel v krabici rozbitý vrak. To nemluvím o zdemolovaných rozích které na kole byly a pokud se mi neomluvíte, vystavím je na netu. Jestli považujete za seřízené kolo, kterému klepe střed, drhne přesmykač, každá brzdová patka někde jinde, skřípání drátů atd, tak bravo! No, zase jedna zkušenost, dosud jsem měl s nakupováním na netu dobré zkušenosti, jednou to přijít muselo. PS: Poškozené součásti z kola zasílám na Vaši adresu a očekávám zásilku nových, nepoškozených. Zdůraznuji: Nechci po Vás Dual Control XTR… Uff

          0 0
          • Petr_67  

            PS: A s tím týdnem ježdění bez reklamace jste směšný, mohu doložit, že kolo vlastním 3 dni, z toho bylo 1 v servise…

            0 0
            • Petr_67  

              Do sekce fotky-ostatní jsem přidal obrázek s názvem Faktura-Merida. Toto jasně dokládá datum koupě a dosvědčuje nepravdivou informaci Cykloexpertu. Obrázek si o tom udělejte sami.

              0 0
              • Petr_67  

                Tak zatím od nich žádná reakce. Asi jim na pověsti firmy příliš nezáleží..

                0 0
                • Honza K.  

                  Vážený pane Poul,

                  je nám upřímně líto komplikací, které se vyskytly s dodáním Vámi objednaného zboží. Vaši reklamaci posoudíme individuálně a ještě během zítřejšího dne se s Vámi telefonicky spojíme (na mobilním telefonu jste nebyl dnes v podvečer k zastižení).

                  S pozdravem Jan Kožušník, Internet Mall

                  0 0
                  • Petr_67  

                    Já jsem dnes sebou na kole neměl mobil. Pokud zítra budete volat, tak až po poledni, děkuji. Nebo můžete klidně napsat mail, dnes do půlnoci. Doufám, že mnou navržené řešení bude pro Vás přijatelné. S pozdravem Petr P.

                    0 0
                • BUCEW  

                  tak to sem se zase jednou na BF dobře pobavil:-))) to je trapný až se mi z toho směje monitor.

                  0 0
          • enjoy  

            no tak snad zase neni kolo zdemolovany kdyz ma i treba uplne v hajzlu rohy a poskrabanou paku.. ale jestli si schopny dolozit ze mas kolo 3 dny,tak asi vim komu mam verit.

            0 0
            • Petr_67  

              Ano, jsem schopen to doložit. Porad mi jak, mohu naskenovat paragon, kupní smlouvu a další doklady, ale nechci to vystavovat na svých stránkách. Máš zájem o zaslání dokladů emailem? Aspon v tom nebudu sám…

              0 0
              • enjoy  

                ja myslim ze upozornit na nesolidniho prodejce je vporadku a pokud je pravda na tve strane tak to klidne vystav v sekci foto,ale nemyslim ze je dobre resit svuj problem s e-shopem pres b-f. uvidime kolik lidi to tady jeste bude zajimat a co ktomu rekne,pak by treba melo smysl se tady hajit.

                0 0
                • Twisp  

                  Proc by nebylo dobre resit jeho problem s e-shopem tady? Ja si myslim ze je to dobre pro potencionalni zakazniky tohoto e-shopu. Proc si neudelat obrazek o jejich pristupu k zakaznikovi (kladne, ci zaporne) „v primem prenosu“. Ja jsem za to rad.

                  0 0
          • zwwak  

            Co se týká seřízení, tak pokud jsem měl nové nebo přestavované kolo, tak jsem se taky vždycky těšil. A taky jsem byl zklamanej, protože jsem si ho stejně musel vždy doadit po první vyjížďce sám a teď to beru jako normální. Nové kolo bez najetých kilometrů se vždycky rozhodí. Poškozené díly jsou jiná věc, ale seřízení bych neviděl tak černě.

            0 0
            • Petr_67  

              tak by na to mohli upozornit, že dodají kolo pouze sestavené, nikoliv perfektně seřízené, jak garantují na svých stránkách. Co kdyby se ve velké rychlosti něco pos..? To mě šíleně naštvalo, daleko víc, než blbé rohy a páka.. Příště jedině kamenný obchod se servisem.

              0 0
              • zwwak  

                Fakt je, že s novým nebo přestavěným kolem bych volil napřed opatrné zajetí zajetí cca 100–150 km bez riskování. Poté následuje kontrola důležítých věcí ( brzdy, řidítka, představec, hlavový složení, uchycení kol … ). Pak teprve plné zatížení. A neveřím žádnýmu servisu, i když je využívám.

                0 0
                • Petr_67  

                  Tak já jsem s tím kolem jel asi jen 35 km, hned mi bylo jasné, že to není seřízené, přesmykač drhl, dráty skřípaly, ale po cca 20 km mi začalo rytmicky praskat ve středu, tak to už jsem dostal strach. Ale jel jsem velice opatrně, tak jsem snad nic nezničil. V servisu mi pak řekli, že je to normální, že kola se při prodeji neseřizují. On je asi i rozdíl v přístupu k zákazníkovi, když jsem si před 2 lety objednal kolo na Cykloshop.cz, každou chvilku mi volali, informovali o stavu objednávky, o tom, jak proběhne doprava, kolo seřídili a dovezli ve firemním autě až před barák. Cykloexpert posílá kola v krabici via PPL. Dost odvaha od nich:-/

                  0 0
                • enjoy  

                  tak ja bych na novym kole udelal asi tohle:zkusil bych vyplet,zatocil riditkama,zakyval jima pod brzdou,zahybal klikama,protocil kola,zkusil razeni… a za 5 minut uz bych na tom klidne prasil:-).kolo neni z cukru. samozrejme bych ho po nejakym tom kilometru jeste zkontroloval,ale…

                  0 0
                  • Petr_67  

                    Zatočit řídítkama nešlo, byly povolené a otočené o 180 stupnů v krabici :-)

                    0 0
        • DJSUN  

          a svačinu už jste mu k tomu nedali ? :D

          0 0
      • Beeda  

        No tak si to doladim ne, a nepojedu na nem 35km a pak se ptat co se mohlo po..skodit. Hlavne jsis mohl dat na kokos, to se mohlo stat…B.

        PS: ctu vyjadreni vojty.m nize, tak nevim…

        0 0
        • Petr_67  

          Ale když na webu garantujou dokonalé seřízení kola, tak jsem se hned bláhově sebral a jel to projet. Bohužel v půlce trasy se kolo málem rozsypal :-(( Lituji, že jsem si kolo neobjednal na Cykloshop cz, jako posledně, taky Meridu a přišlo v dokonalém stavu až před barák..

          0 0
      • Martyss  

        Nechci se ti nijak vysmívat, ale myslím si, že tohle je krásný případ toho, že některé věci by se měli kupovat v normálních obchodech se servisem.

        0 0
        • Petr_67  

          No ono je někdy v kamenném obchodě problém sehnat to, co člověk přesně chce. Moje kolo nebyli nikde schopni v rozumném termínu zajistit. Zatím jsem měl s obchodováním po netu jen dobré zkušenosti, nečekal jsem, že se takhle spálím.Příště už budu určitě chytřejší a opatrnější..

          0 0
    • Jogador  

      Mám knim slevenku, ale přijde mi, že tam maj vše dražší, než stojí jinde.

      0 0
      • Meesha  

        myslis tech 5%? :-)

        0 0
        • Jogador  

          Jojo, ale přijde mim, že tam maj vše o 5 procent dražší:) Ale ne, jeden z nejlevnějších, možná tam skočim příští týden pro RR v drátu.

          0 0
          • palladin  

            vůbec jsem se tu k tomuhle obchodu nechtěl vyjadřovat..aby nedělal lacinou reklamu..ale asi takhle.. Tento týden jsem si u nich koupil rohy. http://www.cykloexpert.cz/dt/?… Cena je úplně skvělá…v Bikeranchi stojí litr a to je jeden z hlavních prodejců BBB. Objednal jsem přes net. Za chvilku mi volali a já si pro ně zajel na Hanspaulku. Všechno v pohodič ce. Tož tak :o)

            0 0
            • enjoy  

              usetril si pade,gratuluju,mas na cigara:-)

              0 0
              • palladin  

                chi..chi…teď si mě rozesmál :o) ale radší jsem se znovu podíval na jejich stránky a máš pravdu. Teď už stojí 950,– Jenže já je u nich teď v týdnu kupoval za 680,– (můžu Ti oskenovat účet a klidně doložit :o) Takže asi u tohohle výrobku měli chybu. A potom co jsem to sem já blbec napsal to hned změnili. Ale i ta současná cena 950,– je celkem slušná oproti 1175,– v Bikeranchi. Tož tak,asi si tady ty příspěvky čtou i hoši s cykloexpertu :o) Tímto je zdravím :o)

                0 0
                • enjoy  

                  oni se ti cykloexperti chovaj nejak podivne.jakmile vidi ze je o neco zajem tak to malem o tretinu zdrazej.ne ze by to nebyl zpusob jak vydelat(ikdyz se mi zrovna moc nezda:-)),ale mne se to moc nelibi.

                  0 0
    • MaPa  

      U mne zatím naprosto bez problémů – objednávka přes net, druhý den kontakt od nich, večer jsem se pro to zastavil na Hanspaulce a platil bez příplatků… Pohoda, jen trošku užší sortiment.

      0 0
    • Petr_67  

      Abych byl objektivní, musím napsat, že mi nabídli pulsmetr jako dárek a jelikož jsem ho nechtěl, poslali poctivě peníze :-) Už ze mě ta zlost vyprchala, ale příště by si mohli fakt dát více záležet na seřízení kola a expedici!

      0 0
    • Petr_67  

      Tak dneska jsme se s Cykloexpertem v pohodě domluvili, že mi proplatí ty poškozené věci. Kolo mi v servise dobře seřídili, jezdí super. Takže tuto debatu já osobně považuji za uzavřenou. Petr.

      0 0
      • pavelr  

        No já osobně bych si tady nestěžoval, dokud by moje reklamace nebyla zcela uzavřená. Trochu si riskoval, nejdřív si jim pošramotil pověst a následně by si chtěl proplatit poškozené věci. Ventilovat to tady, to bych udělal až úplně nakonec. Před tím bych jim pohrozil, že svoje zkušenosti s nimi popíšu na netu. To, že kolo bylo neseřízený, mne moc nepřekvapuje. Ani z kamennýho obchodu není často nějak extra seštelovaný. A když vidím, kolik času mají na jedno kolo, tak se ani moc nedivím. Já osobně s cykl. i-shopy nemám moc dobré zkušenosti, ale vždycky se to nakonec po mých urgencích a reklamacích nějak dořešilo. Naposledy jsem např. dostal 2 pedály zatavené v orig. folii, oba měly levý závit. Takže putovaly ihned zpátky. Jo a poškozený věci bych ještě ten den sundal z kola a poslal zpátky.

        0 0
        • rb  

          Kámoš tak koupil pedály v solidním kamennem obchodě a taky si všiml až doma,že sou oba stejné :o)

          0 0
      • pegal  

        Taky by jsi se jim mohl omluvit..

        0 0
    • funThom  

      Ja jsem si tam koupil kolo za cca 50 tisic, osobne jsem si ho prebiral na Kladenske, P6. Zatim vse v poho, jen se mi zda, ze ten jejich servis neni moc odborny – je tam takovej mladej anarchista… Po garanckach asi najdu nejakej poradnej servis.

      0 0
      • aleesi  

        no to je dobrý, a jak ten mladej anarchista prosimtě vypadal? já abych si na něj dal pozor… cha! :)

        0 0
    • Pinocio  

      Jaké kolo?:-)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.