Zkušenosti s obchody Kupkolo, Cykloexpert a Catherine

136 nepřečtených
  • Sobi

    Ahoj, chtěl jsem se podělit o několik zkušeností s obchody. Říká se, že obchod a jeho přístup k zákazníkovi poznáš až když nastane problém a je to tak! Mě se to podařilo hned třikrát!

    1. KUPKOLO Objednal jsem si ráfky, ale bohužel mi přišli jiné od toho samého výrobce, které byly levnější.Na faktuře však bylo uvedeno něco jiného ( to co jsem si skutečně objednal ). Poněvadž jsem uvažoval i o těchto ráfkách tak jsem se rozhodl, že si je tedy nechám. Ráfky jsem vyfotil i s fakturou a poslal fotografii na Kupkolo e-mailem. Odpověď byla okamžitá s omluvou a protože zde nakupuji často dohodli jsme se že rozdíl ceny provedeme dobropisem.Závěr: Chyba byla uznána z fotografie a řešení bylo k mé maximální spokojenosti.
    2. CYKLOEXPERT Koupil jsem na obchodu přítelkyni dárek návleky BBB, ale bohužel byli tak ušity, že se nedali nahoře dopnout ale jinak seděli. Tak jsem jim napsal e-mail. Odpověď přišla záhy, zda-li opravdu nesedí, tak nesedí a pokud nejsou poškozené, že mi vrátí peníze. Tak jsem tam došel a opravdu peníze mám zpátky a ještě jsme v pohodě pokecali. Závěr: Super přístup a vše bylo vyřešeno tak jak jsem chtěl.
    3. CATHERINE což je dovozce brýlí R2.Na veletrhu jsem si koupil nové brýle, ale nedopatřením v tom šrumci na veletrhu mi dali jiné druhé skla.Prostě se stane… Tak jsem napsal na Catherine e-mail. Odpověď přišla s omluvou a následně jsme se dohodli, že mi je ihned vymění za správné. Závěr: Opravdu se tak stalo i s omluvou, a mám ty správné a jsou super!

    Byl jsem až překvapen jak všechny tři problémy byly vyřešeny k mé spokojenosti a jsem rád, že jsem se nemusel hádat a přístup byl velice vstřícný a příjemný. Díky těmto zkušenostem, zůstanu věrný těmto obchodům a můžu je jen dál doporučit. Opravdu dobrý obchod poznáte až nastanou problémy! Sobi

    0 0
    • vlkouš  

      Poslední 3 roky jsem nakupoval dost věcí na kolo a na lezení a vše přes internet od různých firem. 100% pozitivní zkušenost jen s bartsportem (dělá ale většinou outdoor, ne cyklistiku). S ostatními tak na 50% došlo to co jsem si skutečně objednal. Většinou mi poslali jejich vinou zboří o trošku jiné a ochotně pak bezplatně vyměnili. Ale stálo mne to čas, běhání na poštu, telefonování, dopisování. Spokojenější bych byl, kdyby přišlo opravdu to, co jsem objednal a v termínu, který garantují. Proto teď nakupuji pouze s osobním odběrem a zboží si pořádně prohlídnu. V.

      0 0
      • Sobi  

        To máš pravdu, tohle se mi stalo po x-letech nakupování a všechno najednou! :-) No chyba se stane… i já jich pár udělal! :-) Takže jsem byl potěšen jak se to vyřídilo!

        0 0
      • MaPa  

        bartsport, stejně jako cykloexpert jsou jen skoupené malé netové kšefty – obojí je mall.cz, takže bych se nedivil kdyby to byli stejní lidé jako v případě sobiho.

        jinak s kupkolem, mall.cz taky jen ty nejlepší zkušenosti.

        0 0
        • krokus  

          Cykloexpertu nemůžu přijít na jméno. Třikrát jsem tam reklamoval kolo a bylo to fakt peklo.

          0 0
    • dada  

      ty vole si delas prdel.......co tady delas ty mrdko stara vozralecka!!!!????!!­!! a dej si laskave fotku do profilu at vostatni vedej s kym maj co docineni----nebo se piokusim hacknout ti heslo a strcim tam tu jak lizes v hamrech piivo ze stolu :)))

      0 0
      • Sobi  

        Zdar chlape! Tak jí tam naval, rád se uvidim! :-) Jak žiješ?

        0 0
        • dada  

          poslu ti ji…do profilu si ji musis dat sam – heslo opravdu hacknout neumim…

          0 0
          • Sobi  

            Tak to se fakt těšim, už jsem o tom dlouho uvažoval že bych tam něco dal, ale žádná akční zatím není. Většinou na Biku fotim já! :-) A moje pády ještě nikdo nezachytil! Teda jenom jednou Ford Escord!

            0 0
            • dada  

              sem ti odpovedel na usteckej thred…jinak my tady mame v TPC sidlo koloshop.cz a vzhledem k osobním vztahum a odberu zkusenosti jen ty nejlepsi!

              0 0
    • vsn  

      grrr

      prvni objednavka – objednal jsem si kotouce G2 – misto nich mi prisly hnusny G3 co se s tim da ted delat?

      vypada to ze maji mensi stycnou plochu jak G2 :( … prisly zabalene jen v novinach plus pribalene sroubky – tzn asi je sundali s nakeho kola … mam si je nechat nebo ne?

      nechci platit postu a posilat jim to zpet a cekat dalsi dobu na G2

      0 0
      • mr.antik  

        já bych si je nechal

        http://www.cyclelink.com.au/…/g2%20g3.jpg

        0 0
      • vsn  

        Vision (10:04:06 27/04/2010)

        objednaval jsem si koutouce G2, prisly G3

        kupkolo (10:05:47 27/04/2010)

        to jsem Vám trochu drze takto poslal G2 bohužel nejsou

        kupkolo (10:06:13 27/04/2010)

        cenu máte ale jako za g2

        Vision (10:07:34 27/04/2010)

        jo, mohli jste predem napsat ale moc se mi prave nelibi

        Vision (10:07:47 27/04/2010)

        kdy by mohly byt G2?

        kupkolo (10:07:55 27/04/2010)

        už nebudou

        kupkolo (10:08:09 27/04/2010)

        v dohledné době určitě ne

        nekde jsem tu na foru zahlidl, ze G3 prave sundavaj s novejch kol a pak je prodavam ze jsou k nicemu ze skubou a tak … novy kotouce jsem kupoval kvuli tomu, ze mi originalni tektro skube vepredu … tak se mi nechce vyhodit litr za to ze mam skoro jeste osklivejsi kotouce nez jsem mel doted

        0 0
        • roud  

          avid kotouče jsou celkově napyču…

          0 0
          • ememem  

            konkretne?

            0 0
            • roud  

              na všech avidech když vyměníš kotouče za jiný brzděj líp jinak co se tohohle případu týče nechápu co řeší dostal lepší kotouče než chtěl za stejnou cenu byl bych rád a ne si stěžoval…

              0 0
              • ememem  

                jinak co se tohohle případu týče…s tym suhlasim, tiez neviem co sa mu nepaci. :-)

                0 0
                • vsn  

                  maji mensi stycnou plochu a jsou zoubkaty – takze asi mensi brzdnej uciten a jak jsou sisaty po stranach tak nevim co to bude delat …

                  ty myslite teda ze si je mam nechat jo?

                  0 0
                  • roud  

                    já bych je normálně nasadil a jezdil pokud budou škubat reklamoval bych spíš brzdy protože už by ti to dělalo s druhejma kotoučema a můj názor je žes neměl ty aurigy vůbec kupovat…

                    0 0
                  • ememem  

                    maji mensi stycnou plochu – ak si myslis ze od toho zavisi brzdny ucinok si na omyle, kukni fyziku z piatej triedy zakl. skoly od coho zavisi brzdna sila. (ako nic v zlom)

                    jsou zoubkaty – ako po obvode? ak sa nemylim je to vraj kvoli lepsiemu samocisteniu ale bohvie aky to ma naozaj vplyv.

                    jak jsou sisaty po stranach tak nevim co to bude delat – jak sisaty?? akoze maju nerovnaku hrubku??

                    si je mam nechat jo? – jo

                    0 0
                    • vsn  

                      mensi stycna plocha – min zeleze – rychlejsi zahrati … jj je mi jasny ze mensi stycna plocha = ze to bude na kotouc vic tlacit …

                      heh tak si je necham no, snad to bude v poho

                      0 0
        • t29  

          http://www.bike-forum.cz/…klamaci.html#…

          • to je myslím ono… ale nikdo to nepotvrdil ani nevyvrátil.

          Jinak – mechanika Avid BB5 + 185 Roundagon, při mírném brzdění škubal vpředu – po dotažení pevné desky o dvě cvaknutí kolečka hladce brzdí (tloušťku kotouče jsem neměřil). U BB-5 se pohybuje jenom jedna deska a druhou pevnou je potřeba štelovat, jinak se po sjetí desek ohýbá kotouč.

          Nevím jak se štelujou ty Aurigy, co máš na kole, ale zkoušels srovnat třmen?

          0 0
      • Ruprt2  

        velikost?

        0 0
    • Pi†el  

      Me udala radost firma JUREK. Dvakrat sem resil problem s nafukovaci karimatkou a vzdy vstricne vyrizeno.. :)

      0 0
    • tom8848  

      Myslim ze som objednal dost veci a nie za malo penazi od Kupkola v nedelu znovu a do teraz je piatok mi neboli schopny odpovedat na 2 dotazujuce sa maily ohladne objednavky, myslim ze je to dost neseriozne. Asi su uz tak uspesny ze nemaju zaujem udrzat si klienta. Vecina skusenosti dobra ale toto sa mi nestalo 1 x … Takze mierne sklamany s „naj“ e shopu

      0 0
      • maajkee  

        tak třeba nerozumněj slovensky :)

        a můžu se zeptat na co ses těma 2 maily dotazoval ohledně objednávky?

        0 0
        • tom8848  

          Poslal som cislo objednavky a dotaz čo sa s nou deje preco nebola este expedovana, myslim ze od nedele bolo na to casu az az a ked nahodou nie lebo mali vecssie objednavky tak stacilo odpisat a dohodnut sa… Staci malo, normalny pristup ale asi to ide uz tak dobre ze toto neni rozhodujuce

          0 0
          • maajkee  

            o expedici objednávky tě informujou oni sami, není třeba se ptát, jak psal scoty je jaro a maj too teď fakt hodně, v zimě mně většina věcí dorazila do druhýho dne, teď jsem objednával jeden představec co měli skladem a přišel mi až za 4 dny.

            0 0
      • jIrI___  

        Kontroloval jsi spamovou schránku? Mě naprostá většina emailů od kupkola skončila právě v ní.

        0 0
      • scoty  

        Také je možné, že něco z té objednávky ještě nemají a protože to chtějí poslat najednou tak čekají.

        Nehledě na to, že teď(jaro) toho mají asi hodně..

        Před 14 dny mi sehnali dámské tretry pro dceru, které ani nemají v nabídce a za super cenu.

        Za mne dík..

        BTW koukám, že už je v nabídce má

        0 0
      • Zdeněk-k1  

        Mě objednávka z kupkola trvala 14 dní a to jsem ještě jeden objednaný komponent vzdal nebo bych se toho nedočkal.Po 14 dnech od objednávky mě to sice dorazilo ale moc radosti mě to neudělalo.Poslali mě dva pedály z pravým závitem. Takže řeším reklamaci a to bude další týden pryč takže celkem 3 týdny na jedem balík

        0 0
        • maajkee  

          To jsis ale objednával určitě něco u čeho nebylo napsáno „skladem“ jinak to není možný.

          0 0
          • Zdeněk-k1  

            když jsem to objednával tak skladem bylo vše. Po týdnu už vše skladem nebylo tak jsem to změnil na komponenty co byly skladem (více jak 200ks skladem)a další týden nic.Nakonec jsem napsal nech pošlou co mají a že zbytek si koupím jinde.

            0 0
            • maajkee  

              divné, nechápu jak je to možné :)

              0 0
            • MaPa  

              Stalo se mi podobné, na vině byla zřejmě pumpička, ihned po potvrzení přišel dotaz zda akceptuji zpoždění cca 8dní (zřejmě chybička ve skladové databázi nebo nadprůměrný zájem), nakonec po cca 14dnech vše přišlo. Nespěchal jsem a tak jsem to neřešil, způsob komunikace kupkola je na české poměry stejně vysoce nadprůměrný takže o objednávky nemám strach.

              0 0
              • tom8848  

                ¨toto som cakal aj ja ze napisu ci xcem na dane veci cakat bolo tam nieco co nie je skladom ale tak myslim ze seriozne je napisat ze ci xcem na to cakat alebo nie… A ked nedokazu odpovedat tak si myslim ze to uz naozaj seriozne nie je, tiez som tu mal dobre skusenosti ale toto je uz 2 x

                0 0
                • maajkee  

                  no jo, na kupkole se ale právě nesměj objednávat věci co nejsou skladem :) Ten obchod je právě vyhlášenej tím, že co maj skladem, tak fakt obratem posílaj, protože to opravdu v tom jejich skladě leží.

                  Nicméně napsat by ti měli, když jsem jednou omylem objednal něco co skladem nebylo, hned večer mi přišel email, jestli to chci bez toho, nebo jestli chci něco jinýho.

                  0 0
                  • Honza321  

                    proč mají v nabídce e-shopu věci, které nemají skladem a vlastně se tváří že je ani nechtějí objednat/prodat…pro­tože když si je objednáš, začnout ti nabízet nějakou náhradu ?!

                    0 0
                    • maajkee  

                      ale tak oni nějaký třeba objednaj a trvá to pak pár dní a nebo tam zůstanou položky, který skladem měli, už nemaj, ale v e-shopu v tom jejich shonu zůstaly.

                      0 0
                      • Honza321  

                        to že objednání zboží trvá přece jako zákazník pochopím…ale nechápu proč si nechat nutit něco co ani nechci a nebo to co chci se mi snaží pro zjednodušení jejich práce zrušit z objednávky.

                        0 0
                • tom8848  

                  Uz sa mi podarilo s nimi spojit tak pociatocna reakcia bola dost prekvapiva ale nebudem to tu radsej rozmazavat, kazdy mame svoje dni, to chapem, tak vraj mi bolo odpovedane ale nikde ani v spame som nic nemal nakoniec sme sa nejak dohodli a tot som cakal ze sa stane uz v pondelok.. no nic uz je to snad vyriesene, snad to bude nabuduce lepsie a rychlejsie ;-)

                  0 0
      • R4YNE8  

        Mohu potvrdit.

        Také mám stejné zkušenosti :(

        0 0
    • Kynio  

      KOLOKOLO: objednané kliky Truvativ Firex lákavá cena kolem 1400Kč ovšem na obrázku novější verze s lesklým lakem na klikách. Přišly firexy s matnou úpravou. Mám pocit, že se jedná o starší ročník výroby. Mám pocit, že prodejce moc dobře ví co prodává. V popisu novější model, ale odesílá starší..

      KOLOSHOP: už nikdy víc. Jednou jsem tam koupil tachec Sigma 1606 a přišel mi bez držáku na řidítka, tzn nefunkční a nepoužitelný. Za 4 dny poslali zvlášť držák. Bez omluvy, jen mi odepsali, že posílají zvlášť držák. První zkušenost negativní. Navíc jejich stránky a popisy s obrázkama sou taky někdy k smíchu.

      KUPKOLO: několikrát nakoupeno, vždy bez problémů. Prostě super obchod. Jeden z nejlepších!!

      BIKESTORE: opět jeden z nejlepších, vše bez problémů. U nich jsem nakoupil asi polovinu všech mých komponentů na kole

      0 0
    • mivy  

      KOLOKOLO: v loňském roce několikrát vyzkoušeno – zatím jen dobré zkušenosti, pokud je něco vyprodáno nabídnou alternativu (v mém připadě místo pedálů XT nabídli za velmi dobrou cenu XTR)

      KUPKOLO: zatím jen jedna objednávka – velmi rychlé vyřízení, rychlá reakce na dotazy,

      ale k zakoupené vidli měla být jako součást balení pumpička ..v balíku nebyla!! Na dotaz mi odpověděli „tak ten balík prohlédněte znovu pumpička tam byla“. Vzhledem k ceně samostané pumpy cca 700,– Kč a reakci s jakou se k tomu pan Kuk staví nemůžu tento obchod doporučit. Navíc balení neuspokojivé, divim se, že to ta vidlice přežila. Pokud pan Kuk chybu napraví, velmi rád svůj příspěvek opravím:-)

      Jo a jak už bylo zmíněno, maily choděj do spamu, tak na to pozor.

      0 0
      • roud  

        Popravdě neni mi jasný na co si stěžuješ vše ti přišlo jak mělo a v pořádku měl bys bejt spíš rád ne ? jinak to s meilama bude problém tvýho klienta mě se zobrazujou naprosto normálně :O)

        0 0
        • Vilém  

          Prislo jak melo? Pokud mela byt soucasti dodavky i pumpicka, predpokladam, ze byla inzerovana a prisla samotna vidle, tak to asi neprislo jak melo. Nebo to nejak spatne chapu?

          0 0
          • mivy  

            Je inzerována jako součást vidle, takže to nepřišlo v pořádku. Jinak s mailama to je na straně odesílatele a jeho nastavení klienta, a psal sem to jen jako upozornění pro neznalé.

            0 0
            • Sebastian  

              záleží jak ty máš nastaveného klienta… tvůj klient rozhoduje o tom co jde a nejde do spamu!

              0 0
            • rš2  

              Já nakupuju jenom na kupkole a mailuju s nimi velmi často – všechna korespondence naprosto v pořádku… :-)

              Jinak jako obchod jednoznačně DOPORUČUJI, naprostá spolehlivost, neskutečná rychlost (např objednám někdy v jednu v noci a kolem desáté dopoledne mi přijde mail, že je to podané na poště a druhý den ráno zvoní pošťák u dveří :-D, komunikace a vstřícnost při nestardartních požadavcích, dotazech apod super. Asi jsi ta výjimka co potcrzuje pravidlo…

              0 0
              • blesk888  

                komunikace a vstřícnost při nestardartních požadavcích, dotazech apod super

                můžu potvrdit, spoustu věcí mi sehnal mimo nabídku za super cenu

                0 0
          • roud  

            Mno já to pochopil tak že ji potom v tom balíčku našel…

            0 0
            • mivy  

              musíš sledovat kde končej uvozovky;-)

              0 0
            • Sebastian  

              to nejsi sám…

              taktéž jsem to tak pochopil… zřejmě to pán jen špatně napsal… tak že jsme to nepochopili… jo aha… ona tam informace o výsledku ani nebyla…

              0 0
              • gargamel  

                Ta informace o výsledku byla hned na začátku.

                0 0
                • Sebastian  

                  omyl to byl nástin toho co se stalo… a né to jak to dopadlo…

                  0 0
                  • gargamel  

                    Aha…já tam vidím, že v balíku pumpa nebyla, ale to je jedno, nemá cenu se tahat za slovíčka…

                    0 0
                    • Sebastian  

                      to sice nemá… ale každý se může překouknout = mohla tam být jen si ji nevšiml, a to že mu prodejce, řekne aby se ještě jednou podíval, jen naprosto korektní přístup, přehlídnout se dá ledacos …

                      0 0
        • maajkee  

          myslím, že jsi ho nepochopil :) pumpička tam nebyla, odpověděli mu jako debilovi, že se má podívat znova do balíku…

          0 0
          • roud  

            mno vzhledem k tomu že z kupkola objednávám už několik let a vždy přišlo co mělo tak bych se divil kdyby tam nebyla a přijde mi to jako logická odpověď…

            0 0
            • maajkee  

              já s kupkolem taky problém nemám, ale tomu, že tam ta pumpa nebyla docea věřím, už dvakrát mi přišlo něco trochu jinýho než jsem objednával :) jednou dokonce i něco navíc :)

              Prostě tam tu pumpu třeba zapomněli dát, ale když zákazník píše, že ta pumpa u toho není, tak promiň ale odpovědět mu, koukněte se do krabice znova, to je fakt hovadina :)

              0 0
              • Luka  

                to je trochu dvojsečný, protože to by koneckonců mohl říct každý. Naštěstí třeba my používáme dopravce, který balík vždy váží (na gramy), a tak se dá většinou odhadnout, jestli zákazník/prodejce lže, nebo ne…

                0 0
                • maajkee  

                  no oni posílaj obchodním balíkem čp a tam je vlastně hmotnost taky uvedená…

                  jasný, že by to mohl říct každý, o to nejde, jen ta odpověď je fakt jak pro ******… :)

                  0 0
                  • Luka  

                    tak si to zvaž a uvidíš :) teda..ty už vidíš, že nevidíš, ale můžeš to i dokázat :)

                    0 0
      • onik  

        tak s tou pumpičkou si mně opravdu pobavil :D:D:D:D

        0 0
        • maajkee  

          taky jsi ho asi nepochopil…

          0 0
          • onik  

            aha tak to sory ;)

            0 0
            • roud  

              Je to blbě formulovaný xD xD xD

              0 0
              • mivy  

                Jo omlouvám se, psal sem to trochu narychlo a v rozčilení. Fakt je prostě ten, že do balíku nedali co tam mělo být – stát se může, sme jen lidi. Důležitý je ale jak se k tomu pak postaví, jestli čelem, nebo jak se řiká zadní částí těla.

                0 0
                • onik  

                  ja tam koupil už asi 5× vždy více věci a bez problemu vždycky tak asi zaleží na skladnikovi..stát se to muže

                  0 0
                • rš2  

                  Mě se zdá, že se k tomu postavil správně – nejdřív se zákazníku pro jistotu ještě jednou podívej (přeci jenom jsi se na vidlici těšil tak jsi to v záchvatu nadšení mohl při tom rychlém vybalování zašantročit někam mezi papíry) a já ti to kdyžtak potom nahradím… Na tom fakt nevidím nic špatného, tchýně takhle přehlídla ovladač na DVD…

                  0 0
              • maajkee  

                není :)

                Na dotaz mi odpověděli „tak ten balík prohlédněte znovu pumpička tam byla“

                stačí sledovat uvozovky… ;)

                0 0
                • roud  

                  mno ale to snad neznamená že ji tam pak nenašel

                  0 0
                  • maajkee  

                    ale roude :)

                    Vzhledem k ceně samostané pumpy cca 700,– Kč a reakci s jakou se k tomu pan Kuk staví nemůžu tento obchod doporučit.

                    kdyby ji bejval našel, tak by snad tohle nepsal :)

                    0 0
                    • roud  

                      vzhledem k tomu že je tu jen část příspěvku co jsem napsal tak nemá cenu reagovat ;o] jinak vzhledem k ceně vidlí na kupkole i tak určitě ušetřil odst ale chápu že to naštve… (nic to nemění na tom že ta pumpa ještě pořád v tý krabici může bejt xD xD xD)

                      0 0
                      • maajkee  

                        no je možný, že to je fakt pako a opravdu se podruhý do tý krabice ještě nepodíval :D

                        0 0
                        • roud  

                          jako byl by to bonbónek na závěr ale snad se pletu :O)

                          0 0
                          • mivy  

                            Pánové, nedělejte ze mě blázna, krabice byla velikostně akorát na tu vidli, bez žádnejch! vycpávek, pumpičku bych v ní nepřehlíd ..navíc do ní teď koukám a opravdu tam NENI!!

                            Počkejte, eště si udělám inventuru všech pump na vidle co mám doma: hmm, 0 (a co pan prodejce?:-))

                            Víte co, stát se to může, ale ta reakce na muj dotaz mě fakt popudila, proto to sem píšu.

                            0 0
                            • maajkee  

                              Však já tě tady bráním, že ta reakce byla fakt debilní, ale teď ti tady radíme možnost jak jim to dokázat, na krabici je štítek od pošty a na něm by měla být uvedená hmotnost balíku, takže zvaž hmotnost vidlice, hmotnost krabice, porovnej se štítkem na balíku, vyfoť to a pošli jim to, že ta pumpička tam mohla bejt jen za předpokladu, že má hmotnost 0 gramů, což je asi blbost.

                              0 0
                              • mivy  

                                lol, jdu si vypůjčit kuchyňskou váhu:-))

                                0 0
                              • Barak  

                                No ona ta reakce zas tak debilní nebyla. Naše firma mimo jiné taky provozuje e-shop a asi by ses moc divil, co jsou schopni lidé přehlédnout a poté neoprávněně nárokovat. Samozřejmě se, ale stane chyba i u nás, to je jasný.

                                Každoádně standardní postup v takovém případě je, požádat zákazníka, aby obsah krabice znovu prohlédl, případně se ujistil, že z krabice již něco nevyndaval kolega v kanceláři atd., což bývá taky dost časté.

                                0 0
                                • maajkee  

                                  No jo, ale já otevřít balík a zjistit, že v něm něco není, tak ten balík nevěřícně prošátrám ještě tak 5×, pak ho ještě pro jistotu obrátím na ruby, celej rozložím no a pak kdybych napsal, že tam ta věc chybí a oni mi napsali ať se kouknu ještě jednou do balíku, tak mě to akorát ještě víc vytočí :)

                                  0 0
                                  • roud  

                                    bys jim pak moh poslat jen fotku toho rozloženýho balíku a koment vidíte ji někde ? :O)

                                    0 0
                                  • Barak  

                                    Ale jo, já bych to udělal stejně než bych někam volal. Ale lidi jsou různí.

                                    Poslední zákaznická kuriozitka, co si pamatuju byla, že zákazník otevřel balík se zbožím a nenašel fakturu, šel tedy zřejmě do jiné místnosti k telefonu a volal k nám. U toho si zřejmě prohlížel jednu z položek, kterou potom zapomněl někde po firmě. Kolega mu řekl, že fakturu najde nalepenou na krabici. Za pět minut volal zákazník, ještě víc nasranej, že prej fakturu našel, ale, že mu chybí jedna položka a co že to jsme za debilní firmu… Kontroloval se tedy účetní a fyzický stav skladu u této položky, všechno sedělo. To že zaměstnal x lidí je mu jedno. Tak se mu volalo, jestli si je opravdu jistý, že mu to chybí.

                                    Tipneš si jeho odpověď? Co mě prudíte, už jsem to tady našel… jak řikám, lidi jsou různí. :-)

                                    0 0
      • mivy  

        Omlouvám se všem, že haním váš oblíbený obchod, ale napoprvé mám tuto zkušenost, tak sem se o nich chtěl podělit.

        Děkuji za reakce k příspěvku a mám k nim toto:

        1. v práci každý den dostáváme a odesíláme X balíku, takže si prosím

        nechte komentáře ať se podívám ještě jednou – mám v tom trochu praxi. A takové balení jaké mi přišlo bych si nedovolil nikdy odeslat vzhledem k „péči“ dopravních společností. Navíc sem balík rozbaloval doma a sám, taže mi to ani žádný kolega neodnesl:-) (a kocourovi by to bylo k ničemu ..nemá kolo)

        1. jak může někdo přehlídnout pumpičku v balíku o velikosti

        80×20×10cm??!

        1. kdybych v práci tímto stylem odpovídal svým zákazníkům, tak bych už

        žádne neměl

        1. na radu uživatelů Luka a maajkee (díky) jsem vše zvážil (v balíku

        nebyla jen vidle, tak to bylo trochu na dýl)..

        hmotnost udávaná ČP: 3,32 kg

        hmotnost balíku: 3,335 kg

        sečtená hmostnost všeho zboží vč. krabice: 3,304 kg

        fotodokumentace zde

        Maximálné možná vzniklá chyba je 31g ..a teď sem zvědavej, kdo z vás mi začne tvrdit, že pumpa na vidli Rock Shox váží 31g!!!:-D

        Závěr: pumpa v balíku NEBYLA!

        0 0
        • Schoscha  

          taky sem jednou reklamoval nekompletní zásilku (ne cyklo obchod) a argument rozdílné váhy nakonec zabral.Rozdíl 0,5 kg prostě neukecali.A to se mi chlápek do telefonu dušoval, že si 100% pamatuje, že balili vše.

          0 0
        • maajkee  

          No, tak to je krásnej důkaz, už jsi jim to poslal na maila? to nemůžou okecat.

          0 0
          • mivy  

            jj, uznali to, pumpa je prý na cestě. Ale uděláme to jako na ebay ..feedback dostanou až to budu mít opravdu doma!:-)

            0 0
        • H4N$  

          A nevážils to i s tou pumpičkou? =)

          0 0
        • Kynio  

          dobře ty :D

          0 0
      • Kynio  

        nechápu, proč někdo nechápe to co jsi napsal :D Napsal jsi to normálně a srozumitelně. Asi je dost lidí, co nezná uvozovky :) z toho co jsi napsal je jasně vidět, co ti odpověděli..

        0 0
        • Ruprt2  

          nechápu, že nechápeš, že někdo nechápe, co on napsal :-D

          0 0
    • Barak  

      Taky pěkný. A to jsem si myslel, že když se vždycky někdo v krámě s něčím splete, tak to odseru jenom já. :-)

      Zatím se mi taky vždy podařilo vyřešit to tak, abych netratil a řešení mi vyhovovalo, ne vždy to ale bylo úplně jednoduché.

      0 0
    • Pumsc  

      V kupkole 14 objednávek,vždy perfektní:)nemůžu říct jediný křivý slovo..

      0 0
    • Darkson  

      čumim, že kdysi si psal i příspěvky k věci a dokonce pozitivní;

      0 0
    • rb  

      Dneska mi přišlo z Kupkolo pár věcí.Všechno co jsem chtěl,akorát mi není jasné,čím tam měří,nebo jaké používají jednotky.Metry to podle všeho nebudou.Chtěl jsem 2m. bovdenu brzdového a 2m. bovdenu řadícího.Brzdového přišlo sotva 180cm a řadícího opačně kus přes 2m.Tož nevim…

      0 0
      • Hnoj  

        Tedy nechci tady hájit konkurenci, ale buďte prosím vůči ochodníkům při objednávání bowdenů v metráži schovívaví. Ustříhnout 2metry bovdenu ještě docela jde, ale co když si někdo objedná 6M? Víte jaká je to blbárna odmotat z kluba 6 metrů a zkusit to trefit na aspoň trošku přesnou dýlku, když se ti to motá všude kolem a dělá potíže? Tedy omluvte mě i ostatní, když Vám přijde o kus méně a nebo naopak více, bowden je prostě hroooozdě dementní zboží :-/

        0 0
        • cuki  

          To je doufám vtip ne..

          0 0
        • Hnoj  

          Vůbec ne, klidně se stav u mě na krámě a zkus si odměřit 6 metrů bowdenu, nechám ti ho ustříhnout… Když to ufikneš přesně na 5cm dostaneš ho darem.

          0 0
    • mc.loki  

      kupkolo je parádní. většina věcí skladem a odesílají hned, takže opravdu rychlé dodání.

      koloshop – jedna objednávka a dobrý.

      0 0
    • Brzda  

      koloshop – od 23.7. mam objednany nejaky veci, napsali ze 2.8. to poslou, dnes je 5.8 a porad nic nedoslo. Objednavka byla prevodem, takze penize uz urcite maji davno pripsane. Kdyz sem jim vcera psal jak to vypada s moji objednavkou, tak ani do tedka neodpovedeli.

      0 0
    • Kubiczech  

      Bikestore.cz – 30.7. jsem objednal střed, potvrzení příšlo ihned a od té doby nic. Chápu, že je čas dovolených, ale nikde jsem se o té jejich nedočetl. Je jasné, že je můžu zahrnout mejly a telefonáty, ale tak nějak očekávám, že ten eshop bude normálně fungovat.

      0 0
    • misaxxx  

      ja nedoporucuji firmu Veloservis Pesek a syn z HK. jsou to arogantni panackove-obchodnicci co jim jde hlavne o prachy. ..jo a ti co nezkousnou kritiku maji o problem navic.

      0 0
      • maajkee  

        ticho buď už :)

        0 0
      • Ruprt2  

        chováš se jak idiot

        0 0
      • vikicek  

        Všem jde dycky o prachy, ne? :D

        0 0
      • roud  

        Ty seš ten ukřivděnej ***** co tu měl celý vlákno o svojí aroganci a kde všichni uznali že reakce od peška byla přiměřená tvému chování k nim xD xD xD xD xD xD divim se že se troufneš tu ještě ukazovat potom a hanit slušnou firmu…

        0 0
      • onik  

        famozní :D čekal sem kdy se ozveš

        0 0
      • Vilém  

        Uz zas?

        0 0
    • vosel  

      Nema nekdo zkusenosti s obchodem

      http://eurobike-praha.inshop.cz/inshop/

      0 0
    • dancing dog  

      Kupkolo- opakované objednávky, velká spokojenost, jen jednou neměli něco, co měli na stránkách a ve skladu už bylo vyprodáno, ale celkově fakt dobrý, co dobrý, bezvadný.

      Cykloshop z teplic- nikdy s problémem, nejlacinější zboží v akci( koupil jsem např. o dost levněji právě to, co už neměli na Kupkolu)

      Kolokrám-myslim,že jen 1 objednávka, bez problému.

      Veloservis Pešek a syn- naprosto v pohodě…

      ale objednávám zřídkakdy vzhledem k celkem husté síti známých a kamarádů, co dělají do kol…

      0 0
    • Jones  

      Kupkolo: Maximalni spokojenost, objednany nejruznejsi komponenty (davam si pozor, co maji skladem), dodani do nekolika dni. Pri mailove zmene objednavky bez problemu vyrizeno.

      Taky jsem si jednou myslel, ze mi neposlali vsechno, ale pak jsem se znovu prohrabal tou luxusni vystelkou a nasel vse.

      Budu kupovat zase u nich

      0 0
      • dancing dog  

        taky jsem si dával pozor .-) prostě to zapomněli sundat ze stránek, no …

        0 0
    • beavis  

      Uz jsem par veci objednaval na Kupkolo a vse bylo bez problemu. Cili ode me maji za 1:-)

      0 0
      • Martin  

        akorát komunikace s kupkolem občas vázne. nedávno jsem se tam ptal, jestli mají v nabídce zelený gripy. poslali mi link na ergon se zelenou objímkou. tak jsem se ptal, jestli mají možnost mi nějaký zelený gripy sehnat, když je nemaj v nabídce. na to mi přišel link na přehled sortimentu ergon, který nabízí.

        pokud chce člověk jenom to, co maj skladem, je kupkolo super. ale jinak to poněkud skřípe :-)

        ale i přesto u nich kupuju docela dost.

        0 0
    • daymaker  

      u mě dlouhodobě kupkolo.cz za 1*…

      0 0
    • oddie  

      Objednávka na kupkolo včera v 11, díly, které byly všechny označeny skladem, před 16 přišlo oznámení o odeslání s číslem zásilky, a dneska ráno už volal pošťák, jestli náhodou nejsem doma, bohužel už jsem nebyl, takže to mám na poště. Tak jsem zvědavej na zabalení a obsah :) Čekal jsem to až v pátek, telefonát ráno dost překvapil.

      0 0
    • Romaldo  

      ** hodně jsem nakupoval na Kupkole.cz. Vždy došlo to, co jsem objednal a došlo to rychle. Problém pak byl s reklamací. Reklamoval jsem bezdrátový tacjhometr Sigma, protože vypadával signál při přenosu rychlosti /i když vzálenost čidla a computeru byla v pořádku/. Závadu uznali a poslali tachometr nový. Po nějaké době ale začaly stejné potíže a přidali se k tomu i potíže s přenosem tepovky z hrudního pásu. proto jsem to opět poslal zpět. odpovědí bylo, že vadné baterie není možné reklamovat :-/… Vzhledem k nedostatku času jsem nové baterky koupil s odstupem…ale závada trvala – evidentně to nebylo špatnýma baterkama. Poslal jsem to tedy zpět, ať se na to podívají…a odpovědí bylo, že reklamační lhůta propadla…takže díky jejich šlendriánu při první reklamaci jsem to pak nestihl vyreklamovat v dosatečném čase…a mám smůlu. Takže DÍKY!!

      0 0
      • Mandik  

        Z Tvého popisu to nevyplývá, tak se zeptám, jestli si jsi jistý, že Ti tu záruční dobu správně spočítali. Oni to někdy zkouší, protože člověk si často nehlídá, o kolik se mu měla záruční doba prodloužit. Jestli dvakrát opravovali měsíc, tak i záruční se protáhla o dva měsíce. Přepočítej si to a případně se braň.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.