• ferokulda

    Zdravím.

    Máte zkušenosti s obchodem www.123kolo.cz co se týká spokojenosti, vyřizování reklamací atd.? Mají tam teď slevu 12,3 % na vše, budu kupovat kompletní komponenty na dvě MTB. Na Heurece jsou jen 3 rezence.

    Díky.

    • volyn  

      Tak ja na svou prvni zkusenost stale cekam. Objednal jsem v teto sleve 12.3% pedaly , co nebyly skladem. Ale nespecham na ne a akce se nevztahovala na zbozi skladem. Tedy ocekavam, ze po naskladneni mi je poslou s tou slevou. Aby nedoslo k nejakemu trapnemu posilani zbozi s neslevnenou cenou a naslednym nevyzvednutim, napsá jsem, ze zbozi ocekavam slevnene. Od 22.12. zadna zpetna vazba, krom dnesniho automatickeho “ohodnot svuj nakup”, ktery maji evidentne posíany po 10dnech po vytvoreni objednavky, aniz by to navazovalo na realny status objednavky. Ale to dela vetsina malych eshopu. Tak uvidime

      • volyn  

        Tak jen update. Kupoval jsem pedaly XTR v te vanocni akci. Pravidelne kazdy tyden me aktualizovali, ze dodavatel zbozi nema po vanocich vyprodano a ze se ceka na naskladneni. Jelikoz jsem na to nespechal, tak jsem jim rekl OK az budou tak budou. Tento tyden mi psali, ze konecne pedaly jsou a jestli chci jeste neco jineho, coz jsem potreboval. Dodali vse ok, vanocni cena platila. Za me ok

    • pete_ax  

      kupoval jsem tam nějaké drobnosti právě v rámci této akce a vše ok

    • zderem  

      Před obchodem 123kolo se mějte napozoru. Na svém kole jsem potřeboval vyměnit opotřebenou kazetu Sram XG1180, která se už bohužel nedodává a v obchodech narazíte už jen na poslední kusy. Našel jsem ji ještě skladem na eshopu 123kolo. Za cenu 4790,– Kč jsem jí tedy objednal. Když za dva dny přišel balíček, už jeho velikost věstila problém. Kazeta byla zabalená do bublinkové folie bez orig. krabičky, což samozřejmě na funkci nemá vliv. Na fólii byla nalepená nálepka Sram XG1180 s původní cenou 10000,– Kč velkoryse sníženou na 4790,– Kč. Po rozbalení jsem ale v ruce nedržel kazetu XG1180, ale XG1150, která se běžně prodává okolo 2700,– Kč! Velice nas.án jsem kazetu zabalil a odeslal milému eshopu zpět. Napsal jsem dost rozladěný email, na který zřejmě personál neměl dost odvahy ani odpovědět. Peníze naštěstí dorazily zpět na účet asi po čtyřech dnech. Kdyby někdo měl zájem zrovna o tuto kazetu, kterou mají opět skladem, radím neobjednávat.

      • Jakobo  

        Tak zkouseli to, jsem si temer jist, ze o tom museli vedet. Bezny uzivatel by si mozna nevsiml nebo az po case a to uz by bylo pozde :-(

      • zdenek  

        Hmm, podnikavý prodejce…

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.