Reklamace Polar RC3GPS - zkusenosti s Kupkolem a distributorem

86 nepřečtených
  • tomasow.cz

    Ahoj,

    rad bych se s vami podelil o zkusenosti s hodinkami znacky Polar, e-shopem kupkolo.cz a Dr. Pavlem Svobodou,

    (www.polarczech.cz) oficialnim distributorem Polaru v Ceske republice.

    V cervenci 2013 jsem si koupil hodinky Polar RC3 GPS Bike v e-shopu kupkolo.cz, kdyz jsem je doma rozbalil,

    zjistil jsem, ze hrudni pas se neparuje s hodinkama. Dale jsem zjistil, ze v pameti hodinek je nekolik zaznamu,

    takze nebyly uplne nove, i kdyz jsem je jako nove kupoval.

    Hodinky jsem reklamoval – dojel jsem si do Bile Tremesne pro nove.

    Cca pred mesicem jsem prijel ze svihu a chtel stahnout data do pocitace. Pripojil jsem kabel, data stahl a kdyz

    jsem kabel odpojil, zjistil jsem, ze na konci micro usb kabelu zustal USB konektor z hodinek.

    Resp. jeho koncovka, kontakty zustaly napajene v hodinkach.

    Sundal jsem z kola snimac kadence, magnet a drzak na riditka, pribalil hrudni pas a Polary a poslal je s vyplnenym

    reklamacnim listem Kupkolu.

    Ti je poslali pres servis oficialnimu distributorovi Polaru v CR, coz je Pavel Svoboda (www.polarczech.cz).

    V utery mi v sedm rano zvoni telefon, volaji z Kupkola. Sdelili mi, ze distributor reklamaci zamitl, ze vyjadreni

    mam v mailu a ze muzu kontaktovat servis (allsystem.cz), od ktereho dostali vyjadreni.

    Ve vyjadreni jsem se docetl, ze hodinky jsou mechanicky poskozene, ze distributor nehodla hradit poslani zpet

    a ze servis proto navrhuje ekologickou likvidaci.

    Sice v baleni byl jeste snimac kadence, drzak na riditka a hrudni pas, ale to uz nikdo neresil…

    Napsal jsem servisu, ze nesouhlasim s resenim reklamace a uz vubec ne s likvidaci.

    Ze servisu mi napsali, ze on s tim nic neudela, nebot distributor reklamaci zamitl s oduvodnenim,

    ze konektor je vytrzeny a je to zpusobeno opacne zapojenym micro USB kabelem.

    Nevim, jestli nekdo z Vas zkousel zapojit micro USB kabel obracene, ale pokud clovek nepouzije velke kladivo,

    nevim, jak bych neco takoveho dokazal.

    Kdyz jsem si stezoval u distributora, bylo mi odepsano, ze vyjadreni poslal servisu a kupkolu, takze predpoklada,

    ze to se mnou budou resit oni.

    No a nakonec mi napsali z kupkola, ze reklamaci zamitaji a hodinky mi poslou z kraje pristiho tydne.

    Napsal jsem stiznost na polar.com, jeste se obratim na Sdruzeni spotrebitelu.

    Plyne z toho pro me nasledujici

    • i kdyz jsem puvodne z Podkrkonosi a chtel jsem podporovat lokalniobchodniky, tak u kupkola prestavam nakupovat.
    • znacku Polar uz si nikdy nekoupim, reklamovat hodinky za 5000 Kc 2× rocnefakt nehodlam
    • tim padem jiz nastesti nikdy neprijdu do styku s Dr. Pavlem Svobodou –jeho technicka znalost zbozi,

    ktere prodava je i presto, ze je oficialni distributor z meho pohledu naprosto alarmujici.

    Doufam, ze jsem vam timto pomohl pri potencionalnim vyberu sportsteru a e-shopu.

    Nemam rad system o nas bez nas, takze odkaz na tento prispevek zaslu jak kupkolu, tak Dr. Svobodovi, treba budou mit odvahu se k tomu tady vyjadrit.

    Tomas

    0 0
    • StuntJ  

      Pokud se výrobce vyjádří, tak jak se vyjádří, potom nerozumím to rozhazování udání na všechny strany – to je zajímavý Český sport …

      A jako spotřebitel se dá bránit soudním sporem s výrobcem + posudek a pokud jsi si 100% jistý, že je to výrobní vada, tak není co řešit …

      0 0
      • raceman  

        jako argument obracene strcenym mini/micro usb nebo co to ma je picovina na ntou… coiku na ne…

        0 0
        • StuntJ  

          Není, kolik lidí je schopno tyhle konektory otočit a vůbec jim nepřijde divný, že to jde z tuha něco je špatně.

          Kolik rozštípnutých CA modulů a vyrvaných CA slotů v TV už bylo, to by člověk nevěřil, čeho jsou lidi schopni …

          Ono taky na traktor se musí siló, jinak to nefunguje

          a ČOI zjistí velký hovno až velký prd …

          0 0
    • nitraq  

      Pokud to je tak, jak říkáš, tak ti asi nezbývá než to řešit přes přes právníka a nějakej odbornej posudek k tomu.

      0 0
      • StuntJ  

        přesně, pokud je si jistý, že je to výrobní vada > soudní cesta, jak jednoduché, tohle se v Americe učí už na základce …

        I mi to zákazníkům říkáme, pokud si myslíte že jste poškozeny, obraťte se prosím na soud …

        0 0
    • Vision  

      Dobrý den,

      Zásadně do debat nezasahujeme, toto bude poprvé a naposledy.

      fakta:

      1. skoro po roce, Vám upadne konektor asi sám od sebe
      2. vyjádřením servisu i dovozce i naším opovrhujete
      3. jak se vám to povedlo nikdo neví opačně zasunutý konektor byla jen

      teze …

      1. faktem je že konektor nejde znovu přiletovat protože by to nevydrželo

      dlouho je tam urvaný kus dráhy na tišťáku na kterém jsou celé hodinky tedy by se krom krytu vyměnilo vše to Vám servis napsal (dražší než celé hodinky)

      nejspíše chybou bylo, že jsme se tím zodpovědně zabývali bylo to v servisu i u dovozce !

      pokud by to byla vada výrobku projevila by se závada hned + pokud by to nebylo řádné sletované byl by tam studeňák (= povětšinou kapacita navíc) a nekomunikovalo by vám to s PC od začátku (přístroj Vám skoro rok fungoval)

      nezlobte se na mě ale prostě reklamace není okamžitá (bezhlavá) výměna za nový kus ne u elektroniky která jeví značné známky nešetrného používáni (poškrábané sklo)

      pokud by jste to měl 1–2 měsíce pohlíželo by se na to úplně jinak… (měl jste je skoro rok!)

      a teď se bavíte tím, že na píšete maily

      „nedostal jsem to, co chci tak Vás budu pomlouvat, jak jsem slíbil“

      21:53

      Dobry vecer,

      jak jsem slibil, posilam dalsi link, tentokrat na bike-forum

      http://www.bike-forum.cz/…butorem.html#…

      Opet tam mate moznost reagovat.

      S pozdravem

      Krsek

      17:13

      Dobry den,

      jak jsem slibil, posilam link na socialni sit google plus, kam jsem pridal prispevek ohledne reklamace mych hodinek,

      mate tam moznost se vyjadrit.

      http://plus.google.com/…/dXyymp5fDja

      S pozdravem

      Krsek

      0 0
      • beranek666  

        To je tak, když odborné posudky dělají vyučení prodavači. Poškrábané sklo je známkou nešetrného používání??? Chlapi z kupkola ještě nejeli na švih, když bylo trošku bláto :) Jedna vyjížďka a škrábanec je tu. Stačí blbě setřít display…

        No ale jak mechanicky porušit konektor?? To mi hlava nebere… To jako pan výKuk myslí, že tam rval klacky nebo co?? Pokud je konektor špatně navržený, nebo nekvalitně připájený, tak se časem asi vylámal.

        Každopádně známka toho, jak kupkolo přistupuje k zákazníkům. Holt někteří prodejci si více váží zákazníků. Mimochodem, posuzoval reklamaci nějaký odborník, nebo si ty hodinky přehazovali jen prodavači a dovozci mezi sebou ??? ;)

        Kvalita obchodu se pozná především až dojde na reklamace výrobků a ne jen tehdy, když dodávají zboží. Za mě má kupkolo body dolů a při příštím nákupu na to budu myslet.

        0 0
        • tomasow.cz  

          Reklamaci posuzoval distributor. Servis, kteremu to Kupkolo poslalo mi sam napsal, ze vyjadreni distributora je nesmysl, ale ze on s tim nic neudela, nebot cituji – "se proti obchodním zámerum distribuce mohu „jít vycpat“ (mysleno servis).

          Jinak jsem moc zvedavy jak budou vypadat hodinky, az se mi vrati domu, protoze o tom, ze by mely nejak poskrabane sklo jsem se docetl az od kupkola. No nastesti jsem si nafotil obsah krabice predtim, nez jsem je poslal, takze kdyztak budu reklamovat poskozeni behem reklamace :).

          Jeste ve vyjadreni panu z kupkola nejak postradam postoj k tomu, ze mi jako prvni kus prodali pouzite hodinky za cenu novych. To je standardni postup v CR?

          0 0
          • StuntJ  

            jo je, lidi jsou hloupí a nechají se legálně okrádat …

            0 0
        • StuntJ  

          S tímhle Kupkolo má minimum společného, je to jen prostředník mezi zákazníkem a servisem, takže je první na raně …

          a já se z 8 let v servisu nedivím už vůbec ničemu … A nevím, jestli umíte číst ale posudek děla servis a ten musí poznat, v jakém stavu je přístroj a jestli je to výrobní vada. Pokud neví servis > řeší to přímo výrobce.

          A jestli výrobek vypadá, jak kdyby ho porodila kráva, tak se ani nedivím …

          Míš je na hřišti zákazníka a může konat

          0 0
          • beranek666  

            Každopádně jako zákazník komunikuješ výhradně a jen s prodejcem. Vše ostatní je mezi prodejcem a jeho distributorem. Tebe nezajímá kam to posílal apod. A samozřejmě tě zajímá výsledek, který závisí na schopnosti (neschopnosti) prodejce vykomunikovat pro tebe jako zákazníka maximum. Tady kupkolo a výKuk selhali na celé čáře a vše ještě podtrhli celkem zbytečně napruzenou reakcí. Místo omluvy arogance. Zákazník nás nezajímá. Poprodejní služby nula.

            0 0
            • StuntJ  

              nesmysl, názor obchodníka je to poslední co servis zajímá, protože takové blbosti co požaduji, to by jsme to mohli rovnou zabalit a vlézt zpět na stromy …

              A pokud Výrobce řekne ne, pak už s tím obchodník nic neudělá …

              Přístup pana Kuka je v pořádku a čistě praktický, zákazník se chová jak typický Čech – budu kopat a rozesílat udání na všechny strany, místo abych jednal a tlačil na správných místech …

              0 0
              • kubad  

                tak tak, stačí najít znalce a nechat posoudit a pak bude jasno, v případě kladného posudku si myslím ani na soud nepřijde :D

                0 0
                • ememem1  

                  ne ze by som sa jednej ci druhej strany zastaval ale kolko stoji taky posudok?

                  0 0
                  • beranek666  

                    Tolik, aby tě to odradilo příště něco reklamovat ;)

                    Několik tisíc určitě.

                    0 0
                    • ememem1  

                      ved prave.

                      to len tak na margo toho co tu niektori radia z posudkami a sudmi a toho, jak sa tu obcas niekto pohorsuje nad tym ked napisem, ze bezne spotrebaky za par euri typu kompaktne fotaky, telefony, tachometre, svetla a pod. pri prvom probleme proste hadzem do kosa. jednoducho sa to zo skusenosti neoplati riesit, taka je realita. aj ked ma to serie uz som sa s tym zmieril.

                      to ze mizerna kvalita je dnes bohuzial velmi casta aj u drahsich veci je uz len smutne.

                      0 0
              • beranek666  

                Ale já jsem psal o vztahu kupující – prodejce. Ty jako kupující komunikuješ výhradně se svým prodejcem, což je dáno i občanským zákoníkem, kde je toto přesně definováno. Ono se většinou předpokládá, že solidní prodejce bude zájmy svých zákazníků hájit. Ne vždy tomu tak očividně je.

                0 0
                • StuntJ  

                  nemusí být pravda, můžeš prodejce obejít a komunikovat se servisem …

                  Ale plná odpovědnost leží na prodejce, to ano

                  0 0
      • tomasow.cz  

        Nejak mi unika, co z toho, co jsem napsal je pomluva.

        Popsal jsem pouze celou situaci tak jak je.

        0 0
    • zzd426  

      Vyrvaný konektor napájení nikdy nevyreklamuješ, mě se to stalo třeba na telefonu a ani jsem to nezkoušel. Je to jasné mechanické poškození. pokud by upadl hned na začátku tak možná, ale po roce? a nemyslím že za to může kupkolo, pokud reklamaci předá dál.

      jinak, na dalším telefonu jsem tento konektor taky zničil, takže je fakt že to stojí za hovno ty mikroUSB :(

      0 0
      • StuntJ  

        zajímavé, mám už druhý telefon s micro USB,, foťák z roku 2008 s předchůdcem micro USB a nikdy jsem ho nepoškodil/nez­ničil, asi je to opravdu o lidech …

        0 0
        • zzd426  

          Proto taky píšu že jsem to ani nereklamoval. jinak to může být ovlivněno hodně faktory > jak často připojuješ telefon, děláš něco s telefonem když je připojený (mě na něm třeba syn hraje hry občas, když je připojený tak za to pákrát zatáhne a je to asi :) a taky třeba zda používáš nějaký originál kabel nebo nějaký šunt (nekvalitně provedena koncovka)… prostě za mě se jedná o mechanické poškození, po roce užívání to nemohlo být z výroby, zvlášť když tam zůstal jen vnitřek z konektoru…

          0 0
      • lookie.dookie  

        Ze to reklamoval cca po roce je jedna vec, ale otazka je kolik s tim stihl najezdit? Je sakra rozdil jestli to pouzival 365 dnu nebo 65… V CR je sportem ojebavat a hledat vymluvy. U kupkola jsem nenakupoval ani nebudu, ale jejich reakce a prihoda s prvnim Polarem je vypovidajici…

        0 0
        • zzd426  

          nejpravděpodobněji nakupuješ u dookie.cz, co ? :) jo, použité zboží určitě posílat neměli, já se vyjadřoval jen k tomu konektoru a k tomu že to určitě nevyreklamuje.

          0 0
          • lookie.dookie  

            Dookie.cz vubec ne blba shoda. Ja nechci a nehodnotim jestli mohl konektor urvat silou nebo spatnym zpracovanim. Hodnotim pristup.

            0 0
      • multi  

        Zasadni je kvalita vyrobku! microUSB ma vydrzet vice nez miniUSB a s tim jsem nikdy nemel problem. A vzhledem k velikosti computeru priadne i telefonu si nedovedu predstavit jak se ten konektor mohl vytrhnout. Ono by bylo nejlepsi vydet rozebrane to zarizeni, pak by se ukazalo, jak je spatne zkonstruomane nebo jak spatne je pripajeny konektor.

        0 0
        • ememem1  

          fakt by malo micro byt odolnejsie jak mini? prijde mi to presne naopak, zrovna to micro by som si kludne vedel predstavit narvat aj opacne resp. poskodit.

          0 0
          • multi  

            Ano, výrobci to tak inzerují, ovšem asi tím myslí, počet zasunutí. Jinak taky zaleži na kvalitě výroby výrobcem konektoru a zástrčky, ne každý bude stejně kvalitní. Už jsem i zažil, že do sebe nešli zastrčit :-O.

            PS: Pevnost konektoru mini/micro USB na desce se mě zdá narozdíl od typů ve tvaru kolíků dobrá.

            0 0
    • Vilém  

      Moc nechapu, proc bys mel prestavat nakupovat na kupkole.

      Tak hlavne, ze ses vyplakal, ulevil si a je ti lip.

      0 0
      • beranek666  

        Nejspíš proto, že když tam něco koupíš, máš jistotu, že to je bez záruky ;)

        0 0
      • beranek666  

        Nejspíš proto, že když tam něco koupíš, máš jistotu, že to je bez záruky ;)

        0 0
        • Vilém  

          Ze ti lezi v zaludku, to je tvoje vec, ale opravdu nechapu jeho nasrani na prodejce.

          To jako mel prodejce ze sveho dodat novy kus, aby byl pan spokojeny, nebo co?

          0 0
          • StuntJ  

            Jo, před koncem záruky, den dva, vracet peníze, automaticky při reklamaci měnit výrobek…

            0 0
            • beranek666  

              Kdyby výrobky byly kvalitní, nic z toho bychom řešit nemuseli.

              Samozřejmě, jsou i neoprávněné reklamace, ale konkrétně ten Polar se mně osobně nezdá jako úmyslné poškození, či špatné používání. Ani ne po roce…

              0 0
              • StuntJ  

                bez fotky nelze soudit …

                až to uvidím řeknu svůj názor jako servisního technika

                Ale mi se v 95% snažíme i na záruku v rámci kulance maximálně vyhovět zákazníkovi, konektor stojí pár centů a výrobce první opravu toleruje.

                Pokud je to jo doprasené, zákazník má smolík …

                0 0
          • lookie.dookie  

            Asi jsi zapomnel na prvni Polar co „nakupkoloval“ To, ze zkusenost napsal je naprosto spravne. Pokud je to pravda, coz evidentne je, protoze to kupkolo nevyvraci. Je tezke si udelat jmeno a vybudovat duveru, znacku a dokud se chapani, ze zakaznik zivi obchodnika, nazakoreni v jejich palicich a pristupu, bude to porad hra na ojebavanou.

            0 0
        • kubad  

          osobní zkušenost, nebo jen výplod chorého mozku?

          pokud prodejce/dovozce něco zanedbá máš možnost se bránit soudně,a pokud máš pravdu je dost pravděpodobné že vyhraješ, ono už výjádření soudního znalce dost napoví.

          případ nahoře nechci posuzovat, nemám k tomu dost podkladů

          0 0
          • beranek666  

            S kupkolo podobná zkušenost. Prasklý rám po půl roce pod hlavou. Klasika ve svaru. Prý jsem si to udělal sám… Rám nenesl jediné známky poškození a nesprávného používání. Ale co je snazšího pro prodejce, než zamítnout reklamaci ;)

            0 0
            • kubad  

              OK

              jak to nakonec dopadlo? o jaký rám šlo? fotky nemáš? to by mě zajímalo

              0 0
              • beranek666  

                Je to asi 4 roky stará věc, fotky bohužel nemám – tenkrát jsem to ani nefotil, rovnou jsem to poslal. Svar byl popraskaný, tak jsem zavčasu reklamoval. Ještě ani nedošlo ke zlomení.

                Byl to GT rám, které v té době ještě prodávali.

                Odůvodnění zamítnutí bylo, že jsem s tím boural. To sice není pravda, ale chceš dokázat něco co se nestalo :)

                0 0
                • Vision  

                  tady někdo leže jak když tiskne na kupkolo jsme nikdy neprodaly žádné kolo ani rám značky GT!!!

                  A toto je už Vážně naposled co sem píšu po 5 ti letech nic se ti nezměnilo ? informací mnoho ale pravdy po málu.

                  0 0
                • zzd426  

                  neměl by ti tohe dokázat ten co reklamaci zamítnul?

                  0 0
                • felix.org  

                  Negativní skutečnosti se dokazují těžko, proto by měli dokazovat oni, že jsi boural :-)

                  0 0
                  • ememem1  

                    aj ked uznavam, to co popisuje ****** dokaze. myslim ako fakt, ze zakupena vec sa beznym pouzivanim prakticky obratom poserie a ty nemas dlhsi cas pocas reklamcie ani peniaze ani tovar.

                    stalo sa mi nieco podobne este o dost extremnejsie s topankami k obleku nie zrovna najlacnejsimi. kupene jeden den vecer, potom som ich mal iba raz na druhy den po kupe, dokopy par hodin, nachodene radovo desiatky metrov, inak len v aute. po obede pozriem zacali sa zhora parat. isiel som by default do predajne s tym, ze mi daju druhe. ani ma nenapadlo ze by to mohlo skoncit inac. vytocili ma do nepricetna ze mi ich vymenit nemozu lebo „uz v nich bolo chodene“ (co asi tak ***** s nimi ine malo byt robene?). mesiac reklamacia, ani boty ani peniaze a na zaver zamietave stanovisko. bol som taky nasrany, ze som si povedal ze toto mi vratia aj keby co bolo a dal to sekretarke nech to vyriesi cez posudok a da to mojej pravnicke na sud. sice som vyhral (posudok bol v moj prospech uplne bez debaty) ale v konecnom dosledku ma to stalo aj tak radovo viac jak cele par sto eurove boty. a keby som sa s tym mal srat sam a cez komercneho pravnika tak ani nehovorim.

                    je to smutne ale proste vec za 5 litrov je asi jednoduchsie vyhodit. vyjde to lacnejsie.

                    0 0
                    • Dejv94  

                      Tak pokud si to vyhrál, prodejce ti má nahradit i soudní náklady.

                      0 0
                      • ememem1  

                        a co si tak predstavujes pod pojmom sudne naklady?

                        0 0
                        • Dejv94  

                          Psal jsi „…ale v konecnom dosledku ma to stalo aj tak radovo viac jak cele par sto eurove boty.“. To znamená že ti proplatí soudního znalce, náklady na právníka,… Výsledek by měl být ten že po vyhraném soudu na tom budeš finančně tak jako před koupí bot.

                          0 0
                          • ememem1  

                            jakoze myslis ze do sudnych trovov sa proste zarataju vsetky tvoje naklady ktore dolozis a prehrata strana ti ich bez mihnutia oka zaplati?

                            0 0
                            • felix.org  

                              Všechny ne, ale náklady na právní zastoupení a znalecký posudek by měl soud určitě přiznat – pokud byla věc tak jednoznačná, jak píšeš.

                              0 0
                              • ememem1  

                                znalecky bez debaty, pravnik to je trocha zlozitejsie to vies sam. ale je to jedno, podstata je ze sa to proste pri mensich veciach neoplati. co som samozrejme vedel len som bol tak nasrany ze mi to bolo jedno.

                                0 0
                              • blaf  

                                to sice jo, ale urcite ti nemusi zaplatit komplet naklady na pravnika, pocita se to podle tabulek, takze kdyz si vezmu nejakyho drahyho pravnika tak mi zalovana strana zaplati pouze cast techto nakladu, nebo ne?

                                0 0
            • ememem1  

              tak toto je zrovna vec co by si mal asi problem uplne vsade. a ked sa nad tym zamyslis – jak to ma predajca hned poznat ze to je vyrobna vada a ze ti nejeblo z autonosica na dilnici?

              0 0
    • multi  

      Taky mam špatnou zkušenost s kvalitou výrobků Polar a jejich reklamací. Ale mám dojem, že dneska je to všchno šnut, tak si čovek nevybere. On je totiž polar takový šun, že radši co nejvíc reklamací zamítají. Na sigmu ani garming taky žádná chvála a u obojího se také platí za značku. Takže jako jediné řešení vydím hledat na čínském trhu, ale kdo má na to čas a chuť lepší? Navíc pokud to není jen obyč. tepák, ale je to i cyklo computer…

      Prodejce s vyhodnocením reklamace nic nezmůže, ikdyž jsem zvyklej, že u jiných prodejců se jim to dá vysvětlit a za zákazníka se postaví.

      0 0
      • Dejv94  

        Tak už jsem narazil na pár shopů, kde mi vyměnili výrobek hned a později si sami řešili reklamaci s výrobcem. Myslím, že třeba toto je hodně velké gesto ze strany obchodu i když nebylo jasné co se stalo a nezkoumali to na místě.

        0 0
    • nox159  

      ono vzdycky platri to, ze pokud neni zakaznik ani prodejce ani dovozce „debil“ tak se da domluvit vzdy ke spokojenosti vsech :)

      nektere shopy to tahaji mimo ofiko distribuci vsema moznyma a nemoznyma cestama a pak se muze stat ze k nemu vyrobce pristupuje tak jak pristupuje… ;-)

      pokud nekdo zamerne podstreluje ceny ktere by se vyrobci a distribuci libily tak k nemu vstricny pristup mit nebudou…

      0 0
    • multi  

      Hádam, že bez USB je to nepoužitelné? Tak pokud to budeš vyhazovat, bys mi to mohl věnovat já si to opravim :-) ;-( .

      0 0
    • xshreck  

      Můj názor na to takový – kupkolo může dle tebe za co?! Všal reklamaci řešili. Oni jen prodávaj, neservisujou…

      Ale jak se utrhl konektor, to by mne zajímalo. V těchto malých zařízeních drží konektor často na tak malých bodech, že se na to člověk bojí podívat. Pokud člověk používá pak kabel každý den (nešel kabel ztuha?), tak se to prostě urve = prostě nahouby vymyšlené. Pak takovou věc svedou na zákazníka. Díky díky díky… proto je asi lepší mít bezdrát přenost do PC a vyvarovat se těmto tahanicím.

      Jo a jestli je něco špatně naletované, tak fungovat to může – nemusí tam být hned studeňák, ale málo pájky, která časem pod namáháním odejde.

      A může mi někdo vysvětlit, jak někdo do reklamačního protokolu může psát: škrábance, stopy používání?! (nemyslím polar, ale obecně)

      Moja reklamovala telefon, napsali poškrábaný display. A přitom na něm byla od novoty ochranná folie, takže tam nebylo nic a dal by se považovat za nový :-D

      Teď reklamovala čtečku že display mění barvu. Já jí měl v ruce a vypadá jak nová. Zase, poškrábaná, známky používání.

      0 0
      • nitraq  

        Už jsem dlouho nic nereklamoval, ale pokud se nepletu, tak ten sepsaný reklamační protokol ti dávají podepsat, ne? Takže pokud ti k prakticky novému telefonu napíšou „poškrábaný displej“, tak bych asi frfňal.

        0 0
        • xshreck  

          No já taky, ale znáš baby… Novej zdaleka nebyl, šrámy měl. Ale napsali výslovně display, kterej byl uplně 100% čistý nepoškrábaný :D na čtečku se borec ani nepodíval a napsal něco poobnýho (reklamovalo se jinde).

          Já nevím co to je za zvyk :)

          0 0
          • nitraq  

            Napadá mně akorát nahrávka pro zamítnutí reklamace z důvodu mechanickýho poškození, ale to už je taková spíš konspirační teorie:)

            0 0
    • Doktor-Prase  

      Něco podobného se kdysi dávno řešilo u NTB Asus, kde nebyl konektor napájení fixován vůči tělu, takže při připojování/od­poojování musel odolávat silám, na které nebyl navrhnut – špatná konstrukce výrobku.

      Zásada je taková, že konektor by měl být buď:

      • pevně fixován vůči PCB a PCB pak musí být fixované vůči těluvýrobku.
      • připájen na PCB jen přes konektory, ale pak musí být tělo konektorufixované vůči tělu výrobku (tak aby síly přiodpojování/při­pojování šly z konektoru přímo na tělo)

      V případě MicroUSB to bude na 99% případ 1. Otázkou pak je (i podle dostupných informací) mechanismus poškození PCB.

      0 0
      • StuntJ  

        kurňa, koukám, kolik tu na fóru je technologických inženýrů a konstruktérů … čumím teda

        0 0
    • miraf  

      Možná by jsi se měl nejprve seznámit s obchodním zákoníkem. Ty zajisté ze svého platíš všem okolo ze svého co jsi nezpůsobil. Domáhej se práva, pokud jsi si jistý po dovozci, ale pomlouvání je pro asi tebe jistější. Na Kupkole nakupuji také a nestalo se mi, že by v případě oprávněné reklamace hráli nefér. Takovým to přístupem získáš zajisté nejvíc. Obchodník je totiž ten poslední, kdo ti reklamaci chce zamítnout v záruční lhůtě.

      0 0
    • Logos  

      Zabyvam se obchodem a reklamacemi nekolik let, a na postupu kupkola mi neprijde nic spatneho ;) vse je to ok. Pokud nejsi s vysledkem reklamace spokojen, muzes se obratit na soudniho znalce a nechat si udelat posudek a s tim se obratit na soud. Nic jineho udelat nemuzes – mnoho lidi se domniva ze jim napr. COI v necem takovem pomuze, ale COI muze resit pouze procesni chyby, nikoliv to, jak se ma obchodnik k reklamaci postavit.

      0 0
      • Logos  

        jeste bych doplnil, ze dukazni bremeno je v ramci zaruky na prodavajicim pouze v prvnich sesti mesicich od prodeje… po teto dobe musis dokazovat TY, ze se jedna o vadu, kterou jsi nezpusobil…

        0 0
      • navlcinci  

        +1

        0 0
        • bochov  

          Ja jsem řešil na kupkole pulsmetr Sigma po pul roce používaní přestal jít a v pohodě do třech tydnu jsem dostal nový.Taktéž velikost oblečení reklamace bez problemu.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse