Kupkolo.cz - jaké máte zkušenosti ?

1083 nepřečtených
  • hpx

    Nazdar, chci si kupovat nou vidlu, kupkolo.cz jí má nejlevněji, tak jako spoustu dalších věcí. Jaké ale máte zkušenosti s nákupem u nich ?

     

    Diky

    • jIrI___  

      Nejlepší. Nakupoval jsem u nich asi 5× a pokaždé naprosto bez problémů narozdíl od jiných e-shopů. Zboží bylo pokaždé do tří dnů od objedbábí doma.

      • marekmaue  

        uplně to samí jak jIrI__, snad lepší zkušenosti mít nemůžu…

      • stix  

        jo presne tak, nakup taky probehnul bez problemu… muzu jen doporucit

      • biker jura  

        rozhodně nejlepší internetovy bikeshop.

        zasilky chodily vzdy do 2dnů. 2× jsem reklamoval a pokažde mi vratili penize a řešili to opravdu rychle. takže za me super obchod

    • Sobi  

      Jenom ty nejlepší! Nakoupil jsem u nich asi za 40tkč a maximalní spokojenost. Nakupoval jsem i jinde, ale kupkolo je zdaleka nej. Mohu jenom doporučit.

      Koupil jsem u nich i vidlu RS Reba Race s poplock a pumpou tenkrat za 10tkč když za ní Žitný chtěl 16tkč!

    • dancing dog  

      zatím jen 1×, bez problému…

    • MaRtYs  

      asi jako vsichni ty nejlepsi… vidlu jsem tam bral taky a naprosta spokojenost…

    • spyder  

      Jen ty nejlepší zkušenosti. Jsou rychlí, ochotní, …  zatím žádné negativní zkušenot. Ceny taky super – málokdy najdu to co hledám někde jinde levnější …

    • HockeyBiker  

      Nejlepší shop…s odstupem.

    • felix.org  

      Asi 10 objednávek, za 2 dny zboží vžycky doma. Ceny taky super. Naprostá spokojenost.

    • Kubiczech  

      Kupoval jsem brzdy a byl mensi problem s kotoucema, zbozi dorazilo asi po 14 dnech. Presne jsem ale vedel, co se deje z majlu, telefonu, takze jednani je na urovni, na jake by melo byt u vsech eshopu.

    • roud  

      Mám od nich nakoupeno asi za 80 000,– a nikdy nebyl žadnej problém :O)

    • Mallakai  

      nakupoval sem u nich 3× celkem asi za 12000,– a vsechno v nejlepsim poradku

    • Tomcat  

      zkušenosti dobré

    • cagalam  

      Taky se přidávám, jen samé dobré zkušenosti s nima mám!

    • TJK  

      ´Perfektni sluzby + rychle vyrizeni takze 10 /10 :-))

    • dieegoo  

      Zkusenosti vyborny. Jsou rychli, levni a ochotni. Pristoupi i na nestandardni objednavky. Objednal jsem u nich kopec veci s tim, ze jeste nevim, co z toho budu potrebovat a co ne, pri osobnim odberu jsem rekl co teda budu chtit a co si muzou skrtnout, vsechno bez problemu ci nejakych reci at si nevymejslim kraviny a zaplatim…

    • maxtor  

      Pokud ne nejlepší e-shop, který jsem zkusil, tak rozhodně jeden z nejlepších!! Nikdy nebyl sebemenší problém. Jen jednou mi poslali špatné kliky, protože ty, co jsem měl objednané – k jejich cti nutno říct, že poslali dražší.

    • Cvoky  

      Mno tak já to budu muset trochu zkazit šňůru chváli – už se mi 2× stalo, že zboží inzerované jako dostupné a navíc v akci neměli, a že nejspíš mít nebudou a nebo třeba budu muset 3 měsíce čekat. Poprvé jsem to bral, ale po týdnu stále produkt nabízen a dostupnost skladem 10ks tak to mě nasralo. Když je tam napsáno dostupnost 1–2 dny znamená to min. 1–2 měsíce :). Objednáno od nich mám už taky hodně a ve většině případů no problém. Jen prostě tohle zaváhání – ale tak i mistr tesař…

    • Blade  

      Jen ty nejlepší! Cca 5 objednávek za cca 20KKč. Do tří dnů bylo vždycky doma.

    • Tomas85  

      Objednával jsem u nich zhruba 10×, celkem něco kolem 20.000,– Vždy to bylo bez problémů, až na poslední objednávku, kdy došlo k totální záměně polepek na balících a můj balík dostal někdo jinej, načež já dostal jeho. Zaplatil jsem částku na poště, jdu do auta a podezíravě koukám na velikost balíku, jelikož mnou objednané zboží se tam prostě nemohlo vejít. Tak to otevřu a nestačím se divit, faktura asi na poloviční částku, kterou jsem právě zaplatil a uvnitř zboží, který není pro mě. Volám do Kupkola, ty mi radí, abych to poslal zpátky, že poštovný a ostatní náklady zaplatí a pošlou mi tu správnej balík. Bohužel jsem na ty věci dost pospíchal (druhej den odjez na dovolenou) a tak volám borcovi, kterej byl uvedenej na faktuře. Nakonec se domlouváme, že se u něj druhej den stavím a balíky vyměníme. Po práci valím z Plzně do Varů, s borcem analyzujeme balíky – měl tam mít dvoje nášlapy, má tam jen jedny. Volá do Kupkola a oni na to, že mu je pošlou dodatečně a že ať se příště ozvem, že nám do těch balíků za ty starosti něco přihoděj. Smějeme se a valím domů. Vzato kolem a kolem, Kupkolo je solidní krám.

      • Hornet  

        Maximalna spokojnost aj na Slovensko:-) objednaval som uz viac x a vsetko super, rychlost, ochota, super ceny, proste nemam ziadne minus pre nich, len nech im to vydrzi;-)

    • pepe19  

      radost od nich objednávat.Vše ihned doručeno a v pořádku.Narozdíl od jiných,kteří se ani neobtěžujou dát vědět,že objednané zboží už není.Takže Kupkolu dávám jednoznačnou přednost

    • marapara  

      Mám s nima dobré zkušenosti. Rychlost, zboží většinou do druhého dne přišlo. Jednou jsem u nich reklamoval vidlici, praskalo v ní. Sice to trvalo déle než měsíc, ale nakonec jsme se domluvili na jiné vidlici. Byla to Reba místo Revelation. K tomu jsem na dorovnání ceny dostal pumpičku na vidle a řetěz. Takže spokojenost.

    • tom_777  

      do dvou dnů přijde balíček kde je všechno co jsem objednal

      • lutte1  

        mohu doporučit

      • StevensSFC  

        Tak já mam i záporné skušenosti.Oběd­nával jsem u nich hodněkrát skoro vždy jsem byl spokojen až na dva nákupy.Jednou mi přišly brýle v jiné barve než bylo na obědnávce.Pak jsem obědnával plášt měly ho skladem ale balík přišel bez pláště a zduvodnily to tak že to nechápe že ho musel někdo vytáhnout s obědnávky a dát ho do jiného balíku někomu jinému :-( a ceny taky nemaj nejlevnejší občaš.Rychlí jsou to je fakt.

    • Aragor  

      Já mám taky zkušenost dobrou. Ve středu ráno jsem objednam nějáké veci a ve čtvrtek jsem je měl už doma.. paráda :-)

    • Pi†el  

      Jedine dobre..

    • lidumil  

      Objednávám tam často, naposledy přišly pedály bez šroubů do kufrů, za 3 dny byly šrouby doma.

      • StevensSFC  

        Jo ještě jsem zapomel na reflexní samolepky token které jsem v balíku jednou neměl.Napsal jsem jim a bez debat mi je poslaly :-)

        • borda  

          hele, ale to jsou kluci :-)

          jo, za me kupkolo absolutne nejlepsi. rychle, levne a pri osobnim odberu se s nima da i dobre pokecat :-)

    • crowe  

      Zatim hodně dobrý.Akorát sem posledně objednával dva řetězi pro kámošku a přišly bez rychlospojek.Ale jeden tel. a za dva dny přišli.Jen tak dál hoši,jen tak dál.

    • pingys  

      3krát a bez sebemenších problému a rychle.

      • cannibal  

        Jen nejlepší,nakupoval jsem tam asi 3 krát a v poho.Akorád mě zaráží,že maj takový nízký ceny oproti jinejm obchodníkům.Aještě na tom vydělají.Je vidět jak nás ti ostatní škubou.:-)

         
        • Hnoj  

          Tohle je hodně krátkozrakej přístup…

          Docela by mě zajímalo, čím se živíš ty? Ať už děláš cokoliv, v zásadě vždy něco prodváš (zboží, služby, know-how,…) a vždycky se snažíš vydělat a snažíš se vydělat co nejvíc.

          Vždycky tu bude někdo, kdo bude levnější, než ty (já, oni,…), ale říct, že ti ostatní, kteří nejsou tak levní, tě (mě, nás,…) škubou je skutečně krátkozraké…

          Kdo draho nakoupí (vyrobí, vymyslí,…), draho prodá, ale nemůžeš říct, že tě škube…

        • vikicek  

          „Aještě na tom vydělají.“ … v tom to právě je .. není žádný „oni“ ale „on“. Dělá to totiž jeden člověk. Tak si může dovolit dát nízký ceny, když nemá jiný zaměstnance.

          • Lada,s  

            O to víc mě překvapuje rychlost expedice, když to dělá jeden člověk…

          • DaSnail  

            len jeden človek? raz mi odtial písala mail nejaká slečna alebo pani.

          • maajkee  

            no když jsme si tam vyzvedával zboží osobně, tak tam jsem tam vždycky viděl alespoň dva týpky.

            Jinak teďka u všeho zvedly ceny, zrovna když chystám velkej nákup :/

          • Neddy  

            Sám není určitě, já tam viděl asi 3 lidi a ani jeden z nich nebyl Milan :) Možná kdysi, když ještě neměl výdejnu v tomhle velkým skladu jako teď, ale jezdilo se pro zboží k němu domů.

    • pajasimi  

      nakupoval jsem tam hodněkrát a bez problémů, ale to nic nemění na tom, že se vždy předem mailem nebo na icq pro jistotu zeptám, jestli je zboží skutečně skladem..když řeknou že není, aspoň se smířím s tím, že se to protáhne a nejsem pak vzteklej že to furt nechodí:D

    • F1  

      Až do poslední objednávky dobré zkušenosti, teď mi  přišly pláště s orvanými patkami od montpák, zřejmě sundané z kola. Zařekl jsem se, že příště radši osobní odběr tam, kde to mám blíž. Ty ceny se neliší tolik, aby to stálo za to riziko, kupovat zajíce v pytli. Nejlepší zkušenosti se zásilkami mám s Bikesportem.

    • Tušnak  

      nejlepší ze všech internetových shopů, ze k terých jsem co bral!

    • DoomHammer  

      taky jsem s nima spokojenej

    • obda  

      Několik objednávek a zatím velká spokojenost. Co mají skladem poslali hned, co měli do 1–2 dnů poslali do 1–2 dnů. S některými jinými e-shopy tak kladné zkušenosti rozhodně nemám.

      • obda  

        Update: S bikesportem mam podobne zkusenosti, navic je posledni dobou casto i levnejsi.

        Jinak na kupkole jsem ted manzelce objednal brzdy a po par hodinach zacla akce a jejich cena se o 400 snizila. Na emailovy dotaz mi je bez problemu daly za novou cenu :)

        • Kurt  

          Zrejme si spocitali, ze je to vyjde levneji, nez kdybys jim je ve lhute 14 dnu vratil bez udani duvodu a objednal je znova, tentokrat v akci. ;)

    • Neddy  

      Několik objednávek a vždy bez problému. Většinou volím osobní převzetí a když není čas pro to zajet, tak si to nechám poslat poštou. Nutno podotknout, že jsou schopni vyřídit objednávku s osobním odběrem i v neděli po obědě!

    • revish  

      Taky mam ty nejlepsi zkusenosti, neni se ceho bat. Dobre zkusenosti mam i s www.kolokram.cz, tam jsem kupoval vidli ta taky dobry, je nmeli drazsi postovne, ale jinak super

      • maxtor  

        JJ, tohle ze jediný větší rozdíl mezi Kupkolem a Kolokrámem – nabídka a ceny téměř totožné, ale to poštovné Kolokrám trochu přestřelil… Proto raději už nakupuji jen u Kupkola.

      • Honza321  

        jo akorát z kolokrámu to vždycky trvá než pošlou zboží

    • Jaroslávek  

      Nenakupuji zase tak často, ale po dobrých zkušenostech to jinde ani nezkouším.

    • mitch  

      S kupkolem mám dobrý zkušenosti, ale poslední dobou všechno co potřebuju řešim přes bikez

      • Zerocool  

        taky postupně tak činím a řekl bych, že na BIKEZ ještě osobnější a pružnější přístup

        • jIrI___  

          Ale má o něco vyšší ceny a menší výběr. Ale zas tam mají originálnější věci :-)

          • mitch  

            Jo tak u něčeho má u něčeho ne…a seženou cokoliv…hlavně se chystám na Pro components :)

          • Zerocool  

            ceny drahých věcí srovnatelné

            • jIrI___  

              Ne každý kupuje jenom špičkové drahé věci ;-). A to je pak dobrá každá ušetřená desetikoruna.

              • Zerocool  

                jo jo souhlas, já jen, že u větších věcí se ti rozdíly projevují více

      • Evilcleaner  

        vždycky když jsem chtěl něco koupit z kupkola a zmínil jsem se o tom před hnojem tak jsem to stejně nakonec bral vždycky z bikez.cz, takže s kupkolem budu mít zkušenost nejdříve až se se mnou hnoj nebude bavit:-D

        EDIT: demence, až ted jsem se podíval na datum založení a ostatní příspěvky, ach jo, v poslední době furt někdo vytahuje kostlivce

        • Neddy  

          Ale to je dobře, vytahování kostlivců svědčí o tom, že uživatelé čím dál víc používají vyhledávání…

          • Evilcleaner  

            no v tom případě by to chtělo to co už se tu jednou řešilo, at jsou barevně odlišné příspěvky které jsou třeba více než půl roku starší at se uživatelé uvědomí na co reagují.

            • jIrI___  

              Stačí si přečíst datum před přidáním příspěvku, barvičky netřeba ;-)

        • DaSnail  

          keď som kupoval predstavec syncros tak na kupkole stál cca polovicu toho čo u hnoja. žiadne rady ani servis som nepotreboval, tak som to bral z kpkl.

          teraz pozerám že hnoj je lacnejší 8o)

          konkrétne som bral tento akurát tá váha je nejaká divná, môj má len 90mm a 194g

    • los_tomanos  

      Bral sem od nich jen jednou ale spokojenost na max i kdyz sem na to cekal asi mesic a pul. Zbozi nemeli skladem ale za to ze sem pockal mi daly hodne dobrou cenu, jinak komunikuj at sem jim psal ja sam a nebo se prubezne ozivaly… Muzu jen doporucit…

    • mr.antik  

      uplně v pohodě

    • mara53  

      jen ty nejlepší – a navíc to mám i blízko …

    • Pavel100  

      Nekupoval jsem u nich zatím nic, ale je to tu celkem zajímavé počtení;-) Chápu, že když někdo odrovná něco před závodem, potřebuje to co nejdříve sehnat a opravit kolo, ale věci za několik desítek tisíc nepotřebuju hned druhý den…stejně to kolo vybírám aspoň měsíc a težko se někdo z Vás rozhodne hnedka během jednoho dne;-)

    • Jaroslávek  

      Čerstvá zkušenost: objednávka cca za 2.ooo dne 25.6.2008 14:39 hod., doručení balíku 26.6.2008 9:45 hod. Jako by na to jen čekali.

      • pepek  

        A co sis koupil? Něco modrého na sebe? :-)

      • Honza321  

        joooo a co jsi tak složitého objednával?…za­krácení hadic u hydraulických brzd nebo ruční zapletení kol nebo jsi snad potřeboval poradit s výběrem nějakého zboží?

    • TC  

      Tak mám v košíku nějaký krámy a od včerejška součet je nějakej větší – tu stovečka, tu dvě…

      • romachain  

        Mám to stejný:-) Od včerejška nárůst cen cca 10%:-(

      • obda  

        Vidím to taky, ceny šly nahoru. Navíc zmizela GNC – Garance nejnižší ceny. Použil jsem ještě minulý týden, dnes by to bylo o 30% víc.

      • Neddy  

        Jak tu čtu, tak všem narostly ceny o 10 %, mně naštěstí jen přesně o 5 % u všechn věcí, co jsem sledoval :)

    • martin_bakov  

      Taky v pohode zkusenost, jednou sem neco mensiho objednaval a bylo to doma hned.

      • meri  

        taky jsem 2× objednával a vse ok.Zkusenost mam i s vracenim zbozi,vse bez problemu.Trochu me prekvapili tim narustem cen…opravdu o cca 10% i víc…no,sezona zacina…

    • radek80  

      super přístup, okamžité vyřízení objednávky, osobní jednání, atd. Skvělé.

      • 4.ever1  

        Tento obchod mohu jen doporučit.

        Velice rychlé doručení – většinou již do druhého dne.

    • maajkee  

      rychlost a super cena, nenakupuju jinde :)

      • Schrama  

        Zůstal jsem u tohoto e-shopu. Jinde jen vyjímečně. Bez problémů!

    • Pesto  

      Bral som od nich zatial len raz na Slovensko, ziadali platbu vopred na ucet, tovar prisiel ok takze spokojnost.

    • Honza321  

      vypadá to, že vaše ohlasy na super nízké ceny právě skončily :-D

    • Pumsc  

      Best Shop!

    • Marccoo  

      Už jsem to psal párkrát,jsou to výborný obchodníci,ale tím to končí,beru spíš tam kde mě dokažou i poradit-Bikez,Kolokrám.

      Jinak drobnosti u nich třeba vezmu,je to pohodlný a levný,ale nesmíš chtít něco nestandartního.

      Takže já mám snima zkušenosti dobrý,na výbornou jim chybí znalosti a odhad situace.

      • funkatron  

        na vsetko sa da informovat na forach, z eshopu potom staci uz len kupovat

        • Marccoo  

          koupě tachometru,volám jim jak to namontovat,odpověď-podle návodu,hmm,ale žadný návod jsem ktomu nedostal.

          Asi po hodině zkoušení jsem tachometr rošlapal a jel si koupit do cyklowordu nový.

          Ten tachometr nešel vůbec na kolo,nevím co to bylo za zmetek,no jo stál pár korun:)))

      • vikicek  

        odhad situace? :o)

    • kcvalin  

      kupoval jsem tam epicona a kliky slx – u obojiho bych cekal manual a kde nic tu nic.

      • vikicek  

        Minimálně ty kliky budou pravděpodobně montážní verze, takže k těm on jaksi manuál ani mít nemůže. S tím se ale tak nějak počítá při koupi na kupkole a ostatních levných eshopech :)

        • funkatron  

          presne tak

          kazdy sa moze rozhodnut, ci kupi bez navodu za 2000 alebo s navodom za 3000 z kamenaku

      • smith22  

        Tak to stejný sem bral nedávno taky (Epicon+SLX kliky) a taky nic :-)…došlo čistě jen zboží…já sem to bral i jako samozřejmost, že k tomu Epiconovi bude nějakej manuálek…ale kdoví kde a po jakých kvantech to zboží berou aby dosáhli takové ceny…jako né že bych ho nějak potřeboval ale spíš sem automaticky počítal, že u takové větší věci bude i nějaká ta brožurka.Jinak zboží došlo hned druhej den bez problémů bez poškození což je pro mě podstatný.A hlavní znaky kupkola jsou: Nízka cena/rychlost dodání a proto u nich tolik lidí rádo nakupuje.Já sem snima byl vždycky spokojen takže není důvod objednávat jinde, zvlášť když je to všude jinde většinou dražší a ještě kolikrát není jistá taková spolehlivost jako u kupkola

        • vojco  

          jak na to koukám tak na Epikona je manuál na jejich stránkách, takže není problém. Ja jsem od nich kupoval brzdové třmeny, hadice, desky a všude byl originál manuál.

    • Dlabka  

      většinou dobré zkušenosti, ale když jsem potřeboval řešit nákup rámu, tak byla komunikace dost děsná. Jako zákazník bych si představoval e-maily na jiné úrovní, než komunikuji s kamarády po icq…

      • Neddy  

        Jo, taky mám stejné zkušenosti, v e-mailech ani kapka formálnosti. Jednal jsem s nimi na deleko lepší úrovni než oni se mnou, což by mělo být naopak…

        • StuntJ  

          Vždyť jsou někde z hor, tak co by jste po nich chtěl, slušnosti se člověk na Kupkole nedočká. Platit a neptat se, jediné co po Vás chtějí .

          • Honza321  

            no vypadá to, že podobné zkušenosti nemám jenom já a kolikrát si připadám za blbce jak tu každý píše best e-shop a podle chování, slušností a reakcí na emaily jim do best e-shopu chybí hodně hodně moc !!!

            • jIrI___  

              Mají best ceny, to mi bohatě stačí. Ostatní e-shopy možná mají formálnější styl komunikace, ale zas ceny mnohem vyšší. Můžeš si vybrat komu dáš přednost, nikdo ti nebrání ;-)

              • Honza321  

                best ceny?…a na to jsi přišel kde???? to už dávno neplatí dá se sehnat spoustu věcí za lepší ceny a když vidím dole fotku zabaleného balíku s krkem vidlice ven, tak bych si balík nepřevzal protože nemůžu vědět jestli to není uvnitř poškozené a zda k tomu došlo při balení nebo následně přepravou:-(

                Přesně tak můžu si vybrat e-shop kde nakupuju a vůbec mě nezajímá, že kupkolo má krypla skladníka, který nepozná co balí.

                • jIrI___  

                  Naprostá většina komponentů, které jsem kdy kupoval byly na kupkole nejlevnější. Co víc k tomu chceš napsat? Je mi jasné, že ty nakupuješ u soukromníka cykloprodavače z rodiny, máš to sice o 50% dražší, ale za to líp zabalené, ale já si třeba takové „vyhazování“ peněz dovolit nemůžu.

                  • pepek  

                    On si jen zvolil špatný nick, tak ho nebij!

                  • Honza321  

                    škoda že nemáš nic dalšího k věci :-D

                    • DaSnail  

                      tak keď máš nejaký eshop kde majú lepšie ceny, nikdy sa nepomýlia a máš aj super zákaznícky servis a poradenstvo, tak sa na kupkolo vyprdni a kupuj tam.

                      a nič ďalšieho k veci nemám…8o)

                • jIrI___  

                  Omlouvám se, zmátl mě tvůj nick a vřele doporučuju jeho změnu :). Nicméně za těmi nejlepšími cenami si i přes to stojím.

                  • Honza729  

                    Proc by si ho menil ? Ze je narozdil od tebe schopny si veci sehnat levneji jinde je jeho vec, tak co sem motas jeho nick ? Nebo ze bys nebyl objektivni ??? To se mi nechce verit…

                  • scoty  

                    Omlouvám se, zmátl mě tvůj nick a vřele doporučuju jeho změnu :)

                    Vzhledem k číslům za „Honza“ nicky byc si dovolil navrhnout třeba: Half nebo Půlpanter…;-)…nebo tak něco…

            • Kubiczech  

              Kupkolo je krám, kde nakupuješ stylem – je to skladem?, objejdnám, zaplatím, brzy to budu mít doma, počítám s tím, že to bude bez návodu a zabalené ve více či méně originálních odpadcích, cena je nízká. Pokud chceš něco více, tak hledej jinde.

      • quaero  

        jj, stejna zkusenost

    • mimino  

      nakupovanie na kupkolo bez problemu,dobre ceny,rychle dodanie. a ze nemam origo obal a nejaky manual,pre mna no problem

    • blesk888  

      Zkušenosti jen nejlepší. Pokud se někde stane chyba, napraví ji na vlastní náklady a navíc s nějakým dárkem nebo slevou. Mohu jen doporučit.

    • StuntJ  

      DOkud člověk platí a není žádný problém tak v naprostém pořádku. Jak nastane problém, tak hrají mrtvého brouka a domluva jak s kolovrátkem .

    • bóďa  

      Už jsem udělal několik nákupů a vždy naprosto v pohodě.

    • pirat  

      nejlepší obchod, nakupoval jsem tam tak 5×, zboží je opravdu rychle doma

      • Honza321  

        jo mi došlo zboží cca po 17hodinách od podání objednávky takže paráda…akorát to bylo něco jiného než jsem si objednal a než se to vyřešilo (posílání zpět a ke mě zaslání nového zboží), tak to trvalo další 4dny :-D

    • liburof  

      Kupoval jsem tam přesmyk XT starší model ve slevě, přišel za cenu staryho novější 770 model.

      Smyk jako smyk…

      Měl jsem objednaný starší model Avid SD7, přišel nový model v jiné barvě…

      Brzda jako brzda…

      Problem byl že jsem skutečně chtěl to co jsem objednal…

    • trpaslik72  

      Vždy tě informujou o stavu objednávky a to kvalitně, já si nemůžu stěžovat, jsou ve 3/4 případech nejlevnější a kvalitně a bezpečně ti to zabalí.. Není o čem mluvit, já mam zkušenosti jen kladné.. ;-)

      • Ricci  

        bezpecne zabali :-)))

        • Luk029  

          tak tahle mi včera přišel epicon :-)))

          • Ricci  

            standardny sposob zabalenia vidlice hodenim do krabice,akurat tato stala 3× tolko ako epicon…

        • Kubiczech  

          Za tohle mi mladá a striktní slečna na poště připočítala 80 kč za nepravoúhlý/ne­pravidelný tvar. Jestli ve Dvoře Králové sedí podobná, tak tě alespoň může hřát pocit, že prodělali stejnou sumu. (:

          • Ricci  

            No ja skor predpokladam,ze sa to stalo pocas prepravy vdaka super systemu balenia…

        • smith22  

          hmm takhle mi teda ta trubka netrčela ale měl sem to v krabici taky hozený jak sečku .-) a ta krabica měla fakt podivnej tvar :-) ale dorazilo to v pořádku…asi to balil nějakej nováček :-)

        • Labusch  

          Tohle ale není balík z kupkola, protože ten to lepí svojí reklamní izolačkou =)

    • Lister  

      Oboustranná spokojenost za podmínky častých nákupů za velké objemy, hlavně se na nic neptat, nedivit se, že věci inzerované skladem často vůbec nejsou dostupné a skousnout poněkud strohou komunikaci.

      Prostě pokud chcete jen nakupovat za nízké ceny, tak super, ale nečekejte nic navíc.

    • smith22  

      teď sem se teda díval na ty ceny na kupkolu a ještě že sem to objednal před týdnem a nečekal na léto…opravdu podražili

      • Neddy  

        Jo jo, původně jsem to chtěl objednat až tento víkend, ale nedočkavostí jsem to objednal už ten minulý a ušetřil jsem tím slušný 3 stovky :)

    • orgoj.chorchoj  

      doporucuje 12 z 10ti cyklistu :D

    • přejetá_veverka  

      SUPER! 8) (asi 8 nákupů a 3× osobně na prodejně)

      • smith22  

        a jak to tam u nich vypadá? mají velkou prodejnu?

        • Neddy  

          Vejdeš do dveří a před tebou bude okýnko, přes který máš možnost vidět nemalý skladiště. Nejedná se o prodejnu, ale jen o výdej zboží u pultu… ale třeba by tě na požádání do skladu pustili, se tam porozhlídnout :)

          • smith22  

            mě to spíš jen tak zajimalo, že si u nich tolik lidí objednává a většinu věcí mají skladem tak že ti to dojde hned druhej den…tak sem si řikal že to zas nemůžou mít v nějakým malým krcálku.

            • pačes  

              Tak si představ prodejnu Jednota na větší vesnici, takovou tu kostku, tak asi tak velký to maj kluci šikovný

          • Rychlej turista  

            Nemalý skladiště? To by zrovna o dobrém kšeftu moc nesvědčilo.

            • Neddy  

              Nemalé rozuměj cca 300 m2, bylo tím myšleno, že ty komponenty nemá doma ve sklepě, což si někteří díky nízkým cenám představují :)

              • Rychlej turista  

                Takže se tedy jedná o sklad a ne o skladiště :-) To je pak jiná, protože ve skladišti se ocitají věci nepotřebné, neprodejné, vadné a to jen do doby, než si dotyčný uvědomí, že už jsou bezcenné a jen zabírají místo. Teprve pak část z nich nabídne jako věcnou cenu na závodech a ten zbytek odveze na skládku :-D

                Takže je třeba rozlišovat sklad – skladiště – skládka :-)

          • přejetá_veverka  

            Asi nepustí 8) ale ochotně nám k okénku přinesli asi 5 sedel dle našeho výběru, které jsme si pak mohli ohmatat a ještě jsme k nim měli výklad od jednoho z prodavačů. Jinak jak tam maj před okénkem ty katalogy a brožurky od různejch cyklovýrobců tak jednou jim tam ležela cannondale lefty nějaká tak jsem si jí hned žejo bral jako vzorek zdarma… prodavačův výraz ( 8-O ) mně prozradil že asi ne 8-D

    • daymaker  

      Několik nákupů. Vždy do 2 dnů (skladem) doma, nebyl problém!

    • klemi  

      Taky sem tam už několikrát objednával a vždycky bez problemu a za pár dní doma

    • Babec  

      Nejlepší. I s vrácením peněz nejsou zadne problemy, nejlepší e-shop. Jinde skoro nenakupuju.

    • bikedep  

      To samy jak je napsano vyse.Super obchod,super bezkonkurencni ceny,seriozni jednani.Muzu jen doporucit,skoro vsechno objednavam od Kuka:)))))

    • Kohout  

      Udělal jsem tam několik nákupů, beru jen to, co je skladem. Rychlost dodání super. Líbí se mi, že posílají číslo balíku, takže se to dá na poště sledovat.

      Jednou jsem s nima něco komunikoval mailem, a přišlo mi, že ty maily jim tam obsluhuje snad nějaký retard co vychodil 3 třídy základky. Takovou gramatiku a slovosled jsem už dlouho neviděl.

      Jinak na dotaz na zboží odeslaný z jejich stránek jsem žádnou reakci nikdy nedostal.

      Jedna reklamace, která proběhla bez problémů a celkem rychle.

      • jIrI___  

        Musíš kontrolovat spamovou schránku. Da dotaz odeslaný z jejich stránek skončila odpověď vždy ve spamu.

    • drhor  

      Super obchod, nákup za několik desítek tisíc korun v průběhu několika let, když něco není, tak řešeno telefonem. Zítra čekám Avid Elixir CR carbon, objednávka v pondělí, balík přijde zítra. Co víc si přát ? A ceny ? Super, alespoň pro mě. Doporučuji .

      • marszy  

        Sorry s Avidem si šlápl vedle:-((

      • maajkee  

        v pondělí objednáno a až zítra to příjde? to je dost pomalý na kupkolo, ale koukám že to píšou na stránkách, že maj nějaký školení a že to bude trvat dýl.

        Jinak mám rekord, objednáno večer jednoho dne a balík přijat druhý den odpoledne, to jsem fakt čuměl :)

        • Neddy  

          Třeba školej svůj personál, aby trochu zlepšili to jejich jednání pod úrovní… :D

    • skibob  

      mám s nimi zkušenosti jen dobré, až na jednu podstatnou vyjímku. nakoupil jsem u nich řetězy, které v pořádku došly, ale oni nevědí, kam jsem si kuwa schoval spojky, abych je neztratil…

      jsou O.K.

    • jIrI___  

      Nevíte jak to funguje přímo v provozovně (Bílá Třemešná)? Budu kousek odtud na dovolené a chtěl bych si pořídit tretry Shimano, které doma nikde v okolí neseženu a nevyzkouším, takže bych rovnou zašel tam, vybral si a pokud budou sedět, tak samozřejmě i koupil. Funguje to jako klasický kameňák nebo je to jen nějaký sklad s nutností se předem „objednat“?

      • maajkee  

        lepší je se objednat, ale jednou jsem jel okolo, potřeboval jsem pláště a říkal, že jednu věc mi teda prodaj, ale abych toho nechtěl víc, že jsou v presu :)

      • Jones  

        Zkus jim zavolat. Ja jsem si tam chtel na posledni chvili osobne odebrat brzdy a nikoho jsem se nedovolal, tak mi prisly postou. Ale jak pisou, do druheho dne byly doma. Max. spokojenost.

      • pstasek  

        Objednáš klasicky s osobním odběrem, do poznámky napiš, že si chceš na místě vyzkoušet, je dobré tam napsat, kdy přibližně bys dorazil. Určitě se domluvíte. Mají od 6.40 do 15.30 v prac. dny.

    • Nikovlas  

      Tak asi oživím vlákno novou zkušeností. Asi před 2 týdny jsem si tam objednal plášť a pár dalších blbostí. Bohužel přišel jiný plášť. Na upozornění odpověděli, ať ho pošlu zpátky na výměnu. Tak jsem učinil, zároveň jsem jim napsal výši poštovného, kterou chci proplatit. Dnes už přišel správný plášť, ale peníze pořád nikde. Že za cizí neschopnost musím platit vlastním časem, s tím už jsem se chtě-nechtě smířil. Proč bych za ni měl navíc platit i penězma, tomu skutečně nerozumím…

      Nutno dodat, že dříve jsem měl zase 2 bezproblémové objednávky – přesto poněkud nelichotivý poměr…

      No ještě sem napíšu, jak to dopadne, aby to vůči kupkolu bylo fér, pokud se polepší.

      • MirosPikos  

        Je to vyloženě jejich slabina, nejsou moc velkorysí, když něco zpackají. Asi mají zákazníků dost, těžko říct.

        Ale jinak velmi dobrý obchod, ceny mimo sezónu výborné, na začátku sezony se trochu zvedají, ale tak už zkrátka funguje trh :) Pokud jsou věci skladem, obvykle je máte do druhého dne doma.

        Další obchod, s kterým mám dobré zkušenosti je bikesport.cz naopak špatné zkušenosti mám s koloshop.cz, kteří si nedávají zrovna moc na čas (mají nepřesné údaje skladových zásob a když pak čekáte, je to nekonečné) ale je možné, že už se věci změnili.

        • Nikovlas  

          V Bikesportu jsem kupoval jednou a taky bezproblémů. A ceny taky supr. Nyní je moje číslo 1 :-)

        • ememem  

          uz som od nich bral cca 10–12 krat za slusnych par desat tisic a zatial vzdy doslo vsetko presne jak bolo objednane. asi mas trocha smolu

        • Lenka.05  

          V bikesportu jsem objednávala, údajně vše skladem, ale už 3 pracovní dny se nic neděje, jen automatická odpověď o registraci objednávky. Jak dlouho to tak od nich trvá? Z Kupkola jsem měla vždy věci do 1–2 dní od objednání doma, tak tohle je trochu nezvyk :) V sobotu jsem objednávala a platila něco na wiggle a už mi přišlo, že dostali platbu a zboží je připraveno k expedici, tomu se říká fofr na to, že je víkend :) S minulou objednávkou to tam bylo totéž (nejradši objednávám o víkendu :)) a botky byly ve čtvrtek z UK doma.

      • StuntJ  

        já mám pocit, že to není povinností obchodníka proplácet reklamace byť i uznané …

        • Nikovlas  

          Je mi jedno, jestli je to povinnost. Vzhledem k tomu, že jsem byl nucen napravovat škodu, kterou mi oni způsobili, investovat svůj čas i peníze, považuji to za absolutně základní serióznost. (možná stojí za zmínku, že plášť, co jsem jim vracel, prodávají o 300 dráž, než jsem platil za ten můj, takže by nemuseli být zrovna naštvaní, že jsem je otravoval s tou reklamací…)

          • StuntJ  

            nj, je to jen na jejich dobré vůli, ale tu obchodníci moc dobrou nemají :o). Na druhu stranu řeší reklamace rychle…

            • Nikovlas  

              Jejich vůle se promítne v mém principiálním postoji vůči jejich obchodu. Pravda – já zas takovou tržbu nedělám, ale pokud si budu příští rok kupovat UST kola, tak si na jejich vůli asi vzpomenu.

        • hrajem  

          Toto ale s reklamaci nema moc spolecneho. Je neco jineho kdyz ti poslou vec, ktera ne jejich chybou je nefukncni a kdyz poslou uplne neco jineho nez sis objednal a ty to musis na vlastni naklady posilat zpatky…

      • RendyD  

        Stejná zkušenost, záměna pláště RK za MK, vzhledem k tomu, že šlo jen o dvě položky, tak myslím, že číst by umět mohli…

        • tomasjirka.cz  

          njn nekdo na tom vydela (viz nize Epicon), ja po excesu s horkou hlavou sepsal svy vlakno, byla to 1 spatna zkusenost ze 3, ale nasrala mne tolik, ze uz tamosobne asi kupovat nebudu, pac nedokazu odhadnout, kdy je Milan Kuk na dovolene a kdy ne…

          Pravdepodobne vetsina objednavek je spravne, vzhledem k jejich poctu, se chybka muze vloudit, ale kdyz se stane, tak bych asi cekal jiny jednani, navic se o skoro kazdy chybe tady dozvis, zatmco o pozitivni zkusenosti maloktery… Tady na Bf tam kupuje asi dost lidi, takze se tu koncentruje i vic lidi, kterym to trochu zkomplikovali, ale zaroven maji super ceny, kterejch se sice da dosahnout v nekterych mistnich obchodech taky, ale nemaji takovy vyber veci, takzo to ma klady i zapory, pokud se ale zeptas temer kohokoliv, tak ti rekne, ze je to jeden z nejlepsich cz online kramu…

      • Sibstr  

        Jó taky mi před dvěma týdny pomotali objednávku a poslali jinou sedlovku. Reklamace bez problémů, akorát jsem zacvakal poštovné navíc no:-/ Nutno podotknout, že na kupkole mám už několik desítek objednávek za poslední 4 roky a dosud vše bez problémů.

        Já spíš neustále řeším problémy s Českou poštou „Dnes podáte, zítra dodáme“ a balík si vesele cestuje po republice klidně týden a pak se ani neobtěžují zazvonit na zvonek a uloží balík rovnou na poště:-(

        • Nikovlas  

          K tý poště – taky vždycky sedim doma a přijde SMS, že se mě nepodařilo zastihnout, takže to mám na poště… No občas se to hold nepodaří, když se nikdo ani nepokusí…

      • Nikovlas  

        Slíbili mi že mi to pošlou na účet, tak snad ok…

      • Nikovlas  

        Jak jsem slíbil:

        Dnes mi přišly na účet peníze za to poštovné (dokonce i pár symbolických korunek navrch), nákup mě tedy nevyšel ani o korunu dráž. Snad jen ten čas, no – ale stane se. Škoda, že se člověk musí tolikrát připomínat… Ruším svůj osobní bojkot – třeba si u nich ještě něco koupím :-) (ty ceny na některé věci jsou skutečně fajn)

    • Kamikaze 591  

      Já mám zkušenosti zatím je pozitivní. Klep klep. Jinak nezdá se Vám že docela podražily některé věci? Například

      redukce

      řazení xt

      To jsou položky kterých jsem si všimnul, redukci jsem kupoval o 260kč levněji, řazení asi o 300kč levněji. No a ty věčné nálepky akce :-D

      • jIrI___  

        Epicon před pár měsíci podražil o litr.

        • Pumsc  

          já si objednal epicona 2010 a přišel 2011:)),přitom 2011 stojí o litr víc,kdo by to reklamoval že:D

        • chose-cb  

          na strankach maji pocitadla nebo tak neco na produkt na ktery se diva nejvice lidi vzy po case prihodi nakou tu castecku:D

      • siafu  

        to ještě jde :) to mi AMD procesor a nedávno koupená grafická zlevnila o 1000 Kč, takže na dvou komponentech by se dnes dalo ušetřit 2000 Kč a nebo by bylo šesti jádro a lepší VGA :((

        • Blade  

          Já počítač neapgrejdoval už dobrejch 9 let. Raděj ani nepočítám, kolik jsem tím ušetřil :)

        • Chiron  

          To je bohužel úplně normální, PC jdou hrozně rychle dopředu. Člověk se s tím musí smířit nebo koupit komp a přestat sledovat ceny. Mám 2roky starý PC, kupoval sem ho za 30 s monitorem, teď bych obdobný sehnal za polovinu. Jediné co sem vyměnil byl monitor a přidal jeden disk. Vrážet do něj peníze nemá smysl, to se vyplatí stejně jen málokdy. Až prostě nebude stačit, tak koupím komplet nový.

      • dženžas  

        Koukal jsem, že krom navýšení cen zmizelo GNC. Nevíte, jestli to ještě funguje nebo to úplně zrušili?

    • jmanek  

      Tak jsem si to spočítal, nakoupeno za 27k, maximální spokojenost :)

    • KarY.1  

      nakoupeno asi 5× za par tisic. Zbozi prislo velice rychle, vetsinou do 3 dnu jak pisi ostatni, ale stalo se mi ze v objednavce zapomneli dodat nejake zbozi, ktere jsem predem zaplatil. Po zavolani mi zbozi dodatecne ( bez postovneho) poslali a pritom mi nemuseli verit ,ptz jsem jim nemel nejak dokazat ze mi opravdu prisel pouze 1.kus plaste misto objednanych dvou. Pri posledni objednavce mi prisel drzak na svetlo uplne poniceny, asi to nevydrzel behem cesty, drzak jsem pro jistotu nafotil a poslal jsem jim to jako reklamaci.Obratem mi prisel e-mail ze mi posilaj novej drzak a vsechno v poradku. Mam jen a jen pozitivni zkusenosti, pokud neco zapomenou hnedka ( jsme lidi :-) ) tak to napravi a uz vubec nemluvim o cenach, ktere patri mezi nejlepsi, nebo mozna uplne nejlepsi na netu.

    • hmm  

      Moje zkušenost je taková

      26. 04. 2011 22:53 jsem udělal objednávku, vše psali že je skladem

      27.4. 2011, 06:33 Připraveno k expedici

      říkám si super a ten den už nejdu k netu

      27.4.2011 21:28:50 toto zboží není bohužel dostupné, vyberete

      prosím náhradu?

      tojest po 15 hodinách napíšou meil že něco není skladem když to mělo být už odesláno

      28.4 odpoledne jsem náhodou v meilu a dočetl se tyhle změny.

      čekal bych telefonickou omluvu či informaci o změně mojí objednávky. Telefon jsem při registraci neuváděl jen tak ne

    • Ruprt2  

      moje čertsvá zkušenost.

      Objednáno pár blbostí a k tomu rukavice XT.

      Rukavice mi byli malé.

      Poslal jsem je zpět okamžitě vyměněno za správnou velikost. sice si naúčtovali 100kč, ale to je moje daň za blbost (drzost), že si takovou věc kupuju po netu bez vyzkoušení.

      Hodnotím velice pozitivně.

      Už jsem toho u nich koupil mraky a nikdy jsem nebyl zklamaný.

    • DeeDee71  

      mám je za kopcem, absolutní spokojenost …

    • DAWE25  

      Zkušenosti výborné, všechny nákupy proběhly v pořádku. Dobré jsou také jejich dotované předměty s nápisem Kupkolo. :)

    • tommyD  

      u mne spokojenost

    • z0diaC  

      zatím jsem tam kupoval jen asi 3× – vždy to odešlo do 2 dnů – pokud měli psáno,že je to skladem – jednou se mi stalo,že jsem přehlédl dostupnost – měli tam „do 3 dní“,tak jsem se bál,že to budou protahovat ale všechno přislo do týdne … a jednou při objednání věcí,co byly údajně skladem mě napsali do objednávky,že zboží je nedostupné – vyřešeno vytvořením nové objednávky,kde jsem si vybral jiný typ zboží – nahrazení nedostupného se vzkazem sjednocení objednávek …všechno bez problémů – já můžu jen DOPORUČIT !!!

      jinak k tomu balení – já měl zatím všechno zabalené perfektně – asi záleží na tom jaký tam mají frmol – to neříkám,že pokud nestíhají,že by měli na balení sr*t.

      • bagr84  

        Nekolik objednavek, vzdy bez problemu.

        Az ted, pred deseti dny objednanej plast s dostupnosti 2–3 dny a porad nic, „zpracovava se“. Prodavat v akci zbozi ktery nemaj, to me dokaze opravdu nas…

        • DoomHammer  

          ta jejich skladová dostupnost je občas děsná. u zboží mají 2–3 dny a pak mi napíšou, že vůbec netuší, kdy a jestli to dostanou

          • soc  

            Jakmile je u zbozi napsane, ze neni skladem, ale bude za par dnu, tak tomu moc neverim. Vetsinou uz neni dostupne vubec, i kdyz ono jde taky o to, co clovek kupuje.

            Zena mi kupovala k vanocum predstavec, meli tam dostupnost asi 5 dnu (chtel jsem cerny syncros). Samozrejme nebyl dostupny vubec, ale misto dostala nabidku na jiny, bily. Ale co uz, barva nejezdi :)

            Jinak mam s nima zatim porad same dobre zkusenosti…

            • hmm  

              Já už nevěřím ani tomu když je tam napsané že to mají skladem. Ale dvě předešlé objednávky byli vpořádku

    • klobrch  

      Zatím naprostá spokojenost.

    • Ricci  

      Momentalne som cakal vyse tyzdna na objednavku,ktora mala byt do 3dni,dnes som objednal u bikesport,zajtra to mam na poste,ale inak s kupkolom som mal doteraz doteraz dobre skusenosti hlavne co sa rychlosti tyka.

    • mikryn  

      jen ty nejlepsi :-)

    • daymaker  

      včera před obědem objednány RM5 + plášť RR, teď odešel pošťák, zboží sedí… ráno sms od ČP… není co dodat… :-)

    • Kylian  

      Objednávka vidlice Sid, pláště, tmel, vše za dobrou cenu a do dvou dnů to bylo doma.

    • michalrysina  

      Objednal jsem bundu která je mi malá. Chtěl jsem se dohodnout na výměně tak jsem psal mail a 4 dny nic takže tam asi radši zavolám a nějak se dohodnu. Jinak zkušenost dobrá až ted na tohle že neodpovídaj no

      • StuntJ  

        normální, rovnou zabalit s průvodním dopisem a poslat zpět … Jinak se člověk nedočká kloudného jednání :o)

        • michalrysina  

          no já si taky myslim…už to tady někde je…problem je ten že jsem odstřihl cedulku…ale chtěl jsem se nějak dohodnout …někde to jde

          • StuntJ  

            já jsem u nich reklamoval pláště a než mi stihli odpovědět na mail, tak balík už byl na cestě k nim … Jinak telefon, ten ale berou dost málokdy

            • michalrysina  

              Tak já nevím no…jak říkám odtřihl jsem visačku (ja vím sem blb neměl jsem to dělat), pak jsem zkusil a zjistil že je malá tak nevim jestli poslat zpět či ne

              • StuntJ  

                visačku teoreticky by měl být prodavač schopen vrátit zpět, pokud teda má pistoli na ty bazmekty :o) Já bych to poslal zpět a když tak to samo :o)

                • michalrysina  

                  Tak já to teda zkusím no a uvidíme

                • Nikovlas  

                  No tou pistolkou na ty plastový něco je to znova přichycený během okamžiku. Předpokládám, že tu pistolku mají, takže neuznání výměny na základě ustřižení cedulek bych považoval za čirou aroganci – myslím, že v tom problém nebude. Hlavně tu visačku přibal k tý bundě. Kdybys ustříhnul cedulku na tý bundě (materiál, návod k údržbě…), tak by to asi bylo horší.

                  • michalrysina  

                    No to ne a koukám že tu visačku sem snad i vyhodil :-D takže smůla úplná

                    • StuntJ  

                      :o)))

                    • Palec  

                      Upřímně, nechápu lidi, co si přes net kupují hadry, či dokonce boty. Vždyť to je úplná hovadina. Ještě bych to snad pochopil, když jsou tam uvedené některé rozměry, které si na sobě můžeš doma změřit. Ale takhle.. A s tou cedulkou – lol

                      • michalrysina  

                        Tak cedulku snad i mám …už si přesně napamatuju co tam všchno bylo připnuty :-D. A m.kuk napsal že se nějak domluvíme takže další plus pro kupkolo

                      • gargamel  

                        Nevidím problém nákupu třebas bot přes net. Koupíš dvě čísla a jedny (který neseděj) vrátíš do 14dnů.

                    • michalrysina  

                      Tak jsem to poslal zpět i s odsřihnutou cedulkou a peníze mám už na účtu takže vše na 1

              • lukas aka mitro  

                Kasli na to..naopak si stezuj, ze rpislo bez vysacky!:D

    • t100-CZ  

      jen ty nejlepší zkušenosti

    • johnface  

      Zatim mam negativni zkusenosti. Objednany rohy, dosel jiny typ. Postovne na preposlani zpet mi uhrazeno po vyzadani nebylo. Nemel jsem naladu to tehdy resit dal. Objednany plaste, tesne pred cyklo dovolenou. Treti den mi pise nejaky pan (poskytli me udaje treti osobe), ze obdrzel moji objednavku. Tedy spletli obsah baliku, respektive jejich oznaceni. Bohuzel dve spatne zkusenosti. Nakupu v tomto obchodu se pokud mozno vyhybam.

    • Tehu  

      zatim jenom ty nejlepsi

    • Vencik  

      Kupkolo.cz jen ty nejlepsi zkusenosti, objednavam u nich hodne a zatim bez problemu:)Dopo­rucuju

    • soc  

      utery rano objednano, streda dopoledne doma… akorat co je v tom baliku, to se dozvim az v patek vecer :)

    • Kubiczech  

      Už asi druhý nebo třetí týden čekám na položku „do 2–3 dnů“. Žádný mejl, nic.

      • soc  

        Kdyz je tam takovyto stav, tak to ani neobjednavam… nicmene loni na vanoce mi zena neco objednavala, bylo to taky s dostupnosti 2–3 dnu, pomerne rychle se ji ozvali, ze to neni a nebude a nabidli nahradu… a tak mam misto cerneho predstavce bily :)

        • Kubiczech  

          Já tak nějak čekal, že to nebude honem, ale alespoň ten mejl poslat mohli. Nicméně předtím řada dobrých zkušeností.

          • mr.nikdo  

            Asi zalezi co to je. Parkrat se ani neozvali a ani neodpovidali na maily a telefon byl zabity…

            Ale zase vicekrat se mi stalo, ze i kdyz to bylo 2–3 dny, tak to den po objednavce naskladnili…

            • soc  

              To je taky pravda, to, co tenkrat objednavala zena byl predstavec Syncros, ale starsi model a za vybornou cenu, tak se fakt nedalo moc cekat, ze ho sezenou. U bezne dostupnych veci to problem nebude…

    • albion66  

      Uvalil jsem u pana Kuka cca. 15000,– a absolutní spokojenost. V současné době mu ale na paty těžce šlape bikesport.cz z Liberce, kde má ceny buďto stejné a některé věci i levnější. Vždy je dobré porovnávat. Oba e-shopy absolutně bez chyby.

    • oXide  

      S trochou nadsázky se dá říct „bezkonkurenční“

    • sudovec  

      V pohodě, nakupoval jsem několikrát a vždycky to přišlo 2 dny od objednání v poho…

    • gremlin101  

      Spokojenost, objednával jsem asi 4× a vždy to bylo do druhého dne u mě. Ceny taky dobrý, jedny z nejnižších na netu. Akorát ty jejich „vystýlky“ v balíku nic moc :D, ale to je jen detail..

    • oddie  

      Jen ty nejlepší, už asi 8 nákupů, vždy bez problémů, bleskové doručení. Jedna výměna bot u netrefené velikosti taky absolutně bez problémů.

    • RK  

      Opakovaně dobré

    • nox159  

      uz rok jsem tam nic neobjednal a jsem spokojeny muzu klidne spat a nic mi nechybi :D

    • Chroman  

      Já mám zatím dobré.

      Ale chystám se jim tam poslat přehazovačku na reklamaci (viz http://www.bike-forum.cz/…sram-x7.html#… ) tak uvidím jak se na tohle vyjádří.

      BTW: Neví někdo jestli se v jiných odchodech nebo i obecně posílají produkty nějak více zabalené než jen v igelitovym pytníku? S jyným e-shopem zkušenost nemám, tak nevím. Mate mě to z nakupování PC komponentů, kde je vše zabaleno v potištěných krabičkách.

      • Hnoj  

        Zeptej se Zajíce

        • Chroman  

          Takže podle toho nese zaruku Kupkolo a ne SRAM?

        • nox159  

          na druhou stranu koupis si schwalbe plast za 600 nebo za 1200? ten samy plast… ( lisici se to pouze krabickou…)

          • Hnoj  

            Já nevím, se SCHWALBE asi končím :-)

            • blisterexist  

              a s čím začneš?

            • jIrI___  

              Že by spolupráce s JdS a jeho bezplášťáky?

            • nox159  

              s contikama si tez moc nepomuzes ty se tu zas vozi Beckove a prodavaji jako Acka :D

              pepa ten jediny to vyresil :D

              • Hnoj  

                Conti mám Ačkové, když má někdo chuť kupovat si ty sračkové ať si to užije.

                Maxxis není tak úplně špatnej, ale dovozce je zoufalec.

                Rubena je docela zábavná.

                Schwalbe mě už štve, kvalita je zoufalá a cenová politika ještě horší :-/

                • nox159  

                  obyc plaste od rubeny sly tedka hodne do haje vypada to ze to zacali delat jinde… jeden kus ze tri dobry… ( beru ty levnejsi kolem 200–300… )

                  kdyz nad tim uvazuju tak porad nemam nahradu za RoR/RR nevim co misto toho dat… vlastne nevim ani co misto NN… :(

                  • Hnoj  

                    Dělám jen ty nejvyšší Rubena verze, mimo žalostné životnosti jsou docela OK.

                    RR a NN se staly takovou modlou, že už ani nemáš fantazii, čím je nahradit?

                    • nox159  

                      o modlu nejde… zkousel jsem kontily ale zlamaly me…

                      nizka vaha dobre drzi uzsi patka a zater – pokud mas neco co je lepsi tak rekni rad zkusim neco noveho…

                    • Kubiczech  

                      U dvou kusu ze tří mi praskla patka. To mi moc ok nepřijde. A ten třetí byl na předku.

      • Deathwing  

        kvuli cene se vetsina komponent na kola bali do igelitu s visackou, je to levnejsi a tyhle veci nepotrebujou takovou ochranu jako elektronika

        • nox159  

          mluvis o komponentech ktere jsou urceny pro montaz ve fabrikach ne pro prodej… ;-)

      • Chroman  

        Tak když už jsme u toho…jak můžu poznat v čem dostanu do zboží zabalené. Občas bych si radši připlatil za něco jako „plnou záruku“, protože pochybuju že mi tohle u Kupkolo uznají.

    • umimjennatrikolce  

      nakupoval u nich nedávno, kupoval víc věcí najednou a dokonce u jsem si domluvil přes email u dvou produktů slevu ( ukázal jim levnější zdroj ), takže jsem nakonec nakoupil všechno nejlevnějc než jinde v ČR. Uložil jsem si je do paměti

    • umimjennatrikolce  

      nakupoval u nich nedávno, kupoval víc věcí najednou a dokonce u jsem si domluvil přes email u dvou produktů slevu ( ukázal jim levnější zdroj ), takže jsem nakonec nakoupil všechno nejlevnějc než jinde v ČR. Uložil jsem si je do paměti

    • Sipal  

      Mě dneska docela vypekli s Rocket Ronem TLR. Že byl bez krabičky bych neřešil, ale zarazilo mě, že byl na boku zvenku kousek vyrýpnutý, tak 0.5×0.5 mm a z rubu bíle podlepený obdélníčkem tak 2×4 cm. Plášť jsem vrátil s tím, že chci jiný nepoškozený, přece jen je to šlupka a bez duše bych se bál že to v tom místě rupne. Dostal jsem odpověď že se nejedná o poškození ale o identifikační značku a že vrací peníze. Mám podezření, že ze mě dělají vola, nakoupili nějakou Bčkovou várku a doufají že si lidi nevšimnou a že je udají. Máte někdo podobnou zkušenost, nebo plaším zbytečně?

      • jIrI___  

        Nalepený obdélníček měl i RaR z bikesportu,

      • Ricci  

        je to identifikacka znacka

        • Sipal  

          Hm…tak když to říkáte…mě přišel divný ten vyrýpnutý kousek, fakt to vypadalo jako záplata. No nic, peníze už poslali zpátky, i když nechápu proč mi neposlali ten plášť. Mimochodem, co to identifikuje, víte někdo?

          • Ricci  

            Napis do Schwalbe :-)

            • Sipal  

              Dneska mi přišel RoR odjinud, bílý obdélníček má taky, jsou na něm zbytky čárového kódu. Takže záhada je vyřešená. Každopádně ten z kupkola byl rýpnutý, že to bylo u té nálepky je zřejmě jen shoda okolností.

    • Environmentalist  

      Zkušenosti mám velmi dobré, zboží došlo vždy druhý den. Dneska jsem dokonce nevěřícně koukal, když mě po otevření balíčku nečekalo obligátní „uspořádání“ věcí, ale kazeta i pedály byly v originálních krabičkách :-O

    • malamala  

      Dnes jsem objednal a dnes i odesláno. Avšak když jsem chtěl nějaké info přes email, tak odpovědi jsem se nedočkal.

    • Supík111  

      Už jsem nakupoval alespoň 7× a vše OK. Bez jediného problému.

    • johny9  

      Kupoval jsem tam pár drobností a kámoš tam i dělá. Zatím bylo vždy vše v naprostém pořádku.

    • Netbike.cz  

      a jak to dopadlo s reklamací X.7 šaltrů – zatuhnuté čepy ????

    • JakubCh  

      Kupoval jsem u nich víckrát, ceny super, rychlost taky. Balení, jak je napsáno – co dům dal. Ale to mi zatím mohlo být úplně fuk. Minulý týden jsem si udělal radost a konečně koupil novou vidli – Epicona 2008 a tretry Shimano, co mají za 1490 ve slevě. Ještě jsem konzultoval velikost, píšou o číslo větší…tož mám 44, tak 45. V pátek ráno mi to přišlo, no a boty samo malé. Tak jsem je zabalil (byly v origoš krabici) a poslal zpět. Mailem jsem pak hned vysvětlil situaci s tím, aby mi poslali místo nich velikost 46. Přišel mi mail, že doufá, že jsem do balíku přidal text s vysvětlením, že to pak kolega hned vyřeší, jak přijdou. To jsem neudělal, bohužel. Měl jsem frmol, tak jsem to chtěl pořešit mailem. Takže jsem mu slušně napsal, že bohužel jsem žádný papír s vysvětlením nepřidal, že jsem to chtěl vyřešit takhle mailem – a zatím žádná reakce. Forma odpovědí opravdu velice neformální, takže mohu potvrdit vše, co tu zaznělo – rychlost, cena+, komunikace docela bída. Reklamace nemohu posoudit zatím. Doufám teď jenom, že to bez problémů a rychle vyřeší, snad není problém si ty informace…

      • martin7  

        Můžu potrdit ty samé zkušenosti. Pokud se jedná o ceny a zboží které mohou poslat hned a je skladem, vše je o.k. a rychle. Pokud ale člověk potřebuje doplnit, vysvětlit pak komunikace je pomalá nebo až po urgencích.

      • JakubCh  

        Hm, tak to má pokračování. Dnes mi přišel mail, že balík dostali, objednávka má status reklamace dle toho mailu, a co prý s těmi tretrami. Tudíž si nepředali v rámci firmy nic. Tak jsem jim jen znovu poslal ten mail z pátku, co jsem tehdy posílal přímo Ing. Kukovi. Mail jsem poslal nějak v 16.30, odpověď zatím nic. Tak počkám, co bude během zítřka, jestli se ozvou. Nebo prostě jestli jen bez dalšího mailu přijde balík… Pokud budou konat, ale nekomunikovat, daleko lepší z mého pohledu, než kdyby jen mleli hubou a skutek utek. Ale napsat „ok, chápeme, vyřídíme“, to by mohli, to je taky fakt…

        • jIrI___  

          No jo, napsat průvodní dopis (otázka 5ti minut když se člověk courá) a měl bys to bez zbytečných problémů a průtahů…

          • JakubCh  

            Tak jak jsem psal, v pátek jsem absolutně nestíhal a balil jsem to až na poště. Večer jsem pak napsal mail a nepřepokládal, že bude nějaký problém, že…

        • Honz8t  

          Posílat reklamaci balíkem bez průvoďáku je docela risk a nedivím se že se to zatoulalo…

          I kdybys to měl naškrábat ručně za 5 minut, tak je pořád lepší něco než nic…

          • JakubCh  

            Tak oni už to mají, už přišel i dotaz, co s tím, na který jsem hned odpověděl, vysvětlil, a ono dál nic = mají podané vysvětlení, vše potřebné vyřešeno.

    • malamala  

      Tak u KK vše funguje jak má,zboží doručeno hned druhý den. Ale u některých jiných shopů znamená „zboží skladem“, že se teprve po něm budeme pídit u nějakého svého dodavatele :-(. V pondělí jsem u jednoho „bike“ shopu objednal a po telefonátu jsem zjistil, že dnes jeli položku shánět :-(

      • Kubiczech  

        Ani Kupkolo není svaté – dostupnost 2–3 dny a druhý měsíc se nic neděje. (:

        • obda  

          2–3 dny znamená „zkusíme sehnat“, lepší nebrat. Zato při objednávání věcí skladem je to druhý den doma :)

    • frdrx  

      Zatím jednu, ale dobrou.

    • GiiP  

      Nevim jak to ty pašeráci dělaj, ale jsou nejlevnější, rychlý a spolehlivý. Víc jak šest objednávek a vše OK. Reklamoval jsem jednou a vracej peníze na účet.

      • LáďaH  

        Nejlevnější… Jak v čem. Spoustu dílů jsem koupil jinde levněji. Byť né o moc, ale nějaká úspora tam byla. ;-)

    • DoomHammer  

      s balením se teda neserou :D

      • nox159  

        to mas jeste pekne zabalene… ;-)

      • Řepík  

        Tak záleží, co v tom máš zabalené. Já tohle beru jako good.

        Jinak nakupoval jsem u nich zatím jednou s osobním odběrem – mimo to, že jsem čekal na yvdání asi 5 minut (byl jsem tam sám), tak vše OK a cena výborná.

      • pavlix  

        Dyt je to pekne zabalene, v bublinkach, co furt mate ?

    • Ostrawak  

      Spokojenost, objednané zboží druhý den bylo doma, už několikrát.

    • vasek80  

      Já mám s nimi jen ty nejlepší zkušenosti. Co mají skladem je do druhého dne u mě. Pokud je někdy 2–3 dny tak to ale může být nedostupné déle. Ceny šly trochu nahoru a třeba koloshop je poslední dobou levnější.

      A perlička nakonec. Objednal jsem si Epicona 2010 a dostal jsem model 2011 kterej mají v nabídce snad o 1250,–- Kč dražší. Pokud to někdy někdo z kupkola bude číst, tak jsem to pochybení zjistil po montáži. Na druhou stranu moc nadšenej nejsem, protože 2010 má lepší zátku ventilku, tato je opravdu debilní a má hezčí polepy, tak ani nevím jestli je to + nebo -. Nechť si to přebere každej po svém.

      • hctr  

        tu zatku bych ti klidne vymenil. Mas lehci vidlu a jeste nejsi stastnej ne:d

      • vendetta  

        A jake rozdily jsou mezi nimi? Mam pocit, ze mam taky model 2011. :-D

        • vasek80  

          Asi žádné, model 2010 má tmavší polepy, černou zátku ventilku a alu kolečko štelování útlumu. 2011 má duralovou nazlátlou zátku, šedé polepy a plastový červený točítko štelování útlumu.

        • nox159  

          zadne vsechny maji vakl ;-)

          • vendetta  

            Jn. Na cross Suntouru mam vakl rok a pul a je mi to absolutne jedno. Koukam, ze vetsina lidi tady z toho ma nocni mury ci komplexy. :)

            • nox159  

              pokud ho pri sjezdu citis tak to uplne ok neni…

              • vendetta  

                Tak uz by musel byt poradny vakl, abych ho citil pri mem sjezdu. :-) V takovem pripade by byla na miste i reklamace. Se zminenym Epiconem dosud zadny problem nemam.

      • Lada,s  

        Podobná zkušenost. Loni jsem objednával Fulcrumy RM5 2010, a poslali me model 2011 za cenu lonskych :-) Sice jsem chtěl ty starsi cervene polepy, ale nakonec jsem rád i za ty cerne :-)

        • jIrI___  

          Tohle je u KK běžná praxe. Pokud chceš starší model a zrovna ho nemají, tak rovnou a bez ptaní pošlou aktuální model, který mají na skladě.

          • Lada,s  

            Ale byly za cenu starých takže jsem to nakonec nijak neřešil :-)

    • old biker  

      nejlepší obchod, není co dodat

    • notobi  

      z mojí strany maximální spokojenost dva nákupy a pokaždý už druhý den doma a hodně dobrý ceny. Málo co jsem našel jinde levnější

    • MirosPikos  

      Co říkáte na garanci nejnižší ceny, kterou kupkolo.cz nabízí?

      • BigKarel2  

        dobrá věc, ale už nějak ubyly věci na kterech to maj…

        • skvedo  

          V obchodních podmínkách mají cituji:

          "5. Cena

          Všechny uvedené ceny jsou konečné včetně DPH a balného. Poštovné a balné se účtuje podle ceny objednávky.

          V případě, že se Vám cena nelibí a máte pro to rozumný důvod, proč by měla být nižší (např. cena u konkurence), zavolejte nebo napište a domluvte si lepší!"

          Já to využil u brzd Sh M445. Měli je za necelých 1700 a konkurence za necelých 1300. Napsal jsem mail a že to mám napsat do poznámky (nekupoval jsem jenom ty brzdy a bez slevy by se ještě vyplatilo je koupit samostatně u konkurence, ale proč 2× platit poště).

          Hned na to je v eshopu zlevnily na něco přes 1400, já dostal tu nejnižší nalezenou cenu a zanedlouho jsem viděl, že je ještě zlevnili.

        • Blade  

          Já jednou dostal asi 10kč slevu na M520ky:)

      • Ráďa-BF  

        Kdyz jsem tenkrat kupoval Axona, tak jsem ho nasel nekde snad o 4 kilca levneji, tak jsem to hodil do poznamky a za tu cenu jsem ho dostal, takze u me to fungovalo..

    • TomT  

      zatím dobrá zkušenost.ALE-pred pár dny jsem si u nich koupil FSA řidla karbonový,a přisli promáčklý,už je to poslaný na reklamaci,tak jsem zvedav co se bude dít.

    • madcat  

      Bral jsem drobnosti za asi dva litry, dohromady cca 10 položek, a všechno přišlo v pořádku snad třetí den po objednání, takže spokojenost veliká.

    • kulispit  

      taky přidám zkušenost a to utratil jsem na KK cca 20tkč a vždy super bez jakéhokoliv problému,ale po celou dobu žádný problém ten nastal až při reklamaci zboží které přestalo po měsíci fungovat tak tam volá vše v pohdě ať to pošlu pak se mi to vrátilo že reklamace je zamítnutá tak mi ji opravili sami v KK a produkt je zničený nepoužitelný tak tam volám a nestihal jsem se divit jak semnou mluvil mít ho po ruce tak tak by to nerozdýchal,po 2minutovém rozhovoru mi řekl že nemá čas se vybavovat a že pokud mám problém že je taková instituce tzv. ČOI a že si můžu stěžovat.

      No a oco šlo?Šlo o kladky SHAMAN za 200kč a přestali se točit jelikož se dostal bordel do technických ložisek a oni v KK ložiska násilně rozebrali poškodili gufera a ložiska vypláchli v naftě a guferka tam dali zpět poškozené a bez namazání.Kladky když s nima zatočím tak řechtají jak 10let staré ložiska pan Kuk mi řekl že tomu rozumí že je ing.

      Není co dodat nakupování super,ale reklamace totál shit a to je ukázka už unich neutratím ani pětník a známé odkazuji jinde,ale každého věc jen toto je moje zkušenost Ahoj

      • MirosPikos  

        Zkus to příště napsat česky, tohle se nedá číst… já s nimi mám jen dobré zkušenosti. Asi nekupuju nic, co by se mohlo tak snadno rozbít :)

        • kulispit  

          nejde přečíst??? Když reaguješ tak jsi to přečetl :-).Jinak neříkám že je to kvalita,ale jak to člověk zjistí no jinak že to koupí a uvidí hold žádný učený z nebe nespad co všichni jste koupili hned kvalitu?Myslim že né.Jen říkám mojí zkušenost dobrá i špatná.No a p.Kuk mi ukázal jak jedná v situaci " reklaamce " a stačí mi.No a k firmám,nejlíp se pozná firma právě při tomto problému co je reklamace.

          • jIrI___  

            Aspoň dělej ty mezery mezi čárkami a tečkami, hned to půjde líp přečíst ;-)

          • vendetta  

            Reklamaci evidovali druhy den po zaslani, za 2,5 dne mi napsali, ze reklamace nebyla uznana, zrejme od dodavatele/vyrobce – rekl bych, ze si to vymysleli. Neverim v takovou rychlost vseho. Nicmene, ze i kdyz nebyla uznana, tak oni z vlastni dobre vule mi vrati penize. Rozplyvali se o tom asi ve 3 vetach, jako bych po nich chtel neco specialniho a sam se mel citit spatne, ze po nich neco chci. Jsem vdecny za takove reseni, ale kdyby se jednalo o neco drazsiho, tak se na me asi vykaslou. Tez uz jsem u nich nechal pres neco pres 15 tis.

      • Ricci  

        jj, treba si kupovat kvalitne kladky,Shaman je shit,odrovnal som ich velmi rychlo a nereklamoval

        • Specík  

          Co je skladem nemá chybu, jen mi mrzí, že pokud chci cokoliv objednat (co není na shopu) je to problém – kolikrát ani nedostanu odpověď – nebo ve emailu pouze NE. U jiných shopů se snaží a většinou rádi seženou nebo objednají…

          Ale jinak v poho.

          • Ricci  

            tak to ja musim Kuka tento tyzden pochvalit,poslal som dotaz na inu farbu vidlice a za 2 hod. som mal odpoved,ze ju bohuzial nemoze zohnat :-( Takze som objednal v bikesporte :-)

            • Hnoj  

              A má vybroušené výrobní číslo?

              • Ricci  

                ? Preco by mala mat? Este ju neposlali

                • Hnoj  

                  Tady se podívej na vidlice z Bikesportu…

                  Více zde

                  • Ricci  

                    Zaujimave…

                    Ale zaruku drzi predajca,takze to v konecnom dosledku bude jeho problem

                    • Hnoj  

                      Pochopitelně, jen je samozřejmě otázka původ těchto vidlic…

                      • Ricci  

                        no pripada mi to dost zavazne obvinenie,zeby sa o to nezaujimali aj nejake kompetentne miesta?

                        • Hnoj  

                          Tak jediné reálně kompetentní orgány v tomto případě jsou Sram a Cyklo-Žitný. Ti se k tomu vyjádřili takto