• karf

    asi dva měsíce volám každý týden do bikeexpert na karláku, jestli už mají jedno konkrétní kolo, „příští týden už určitě přijdou“, tak přišli až teď, boužel to vaše tam není – můžete si je objednat na zálohu – to nevěděli před 2 měsíci? máte s nima někdo nějakou lepší zkušenost?

    0 0
    • Luka  

      Ja jsem se s nima loni touhle dobou tahala o tekouci kejml. Po trech mesicich mych mokrych zad, testovani v prodejne a podle nich bezchybneho fungovani jsem se nasr*** a vzala ho do Progressu, kde mi ho behem 30ti vterin vymenili za novy. No more Bikeexpert.

      0 0
      • icewind  

        bikeexepert . nevermore…obsluha je jako rodina neandrtalcu…clovek caka na otevreni kramu 1,5 hodky a kdyz konecne dorazi, pak je jeste arogantna…blee

        0 0
        • civetta  

          Po dnesni a uterni navsteve mi to neda neoprasit tenhle starej thread a nepridat se: utery – ochotnej borec v leve casti kramu mi popsal rozdily v detskych sedackach Hamax, ale na dotaz po oranzove mutaci (dle webu existujici) pravil, ze se to snad vubec nedovazi; vcera v praci google, par kliknuti, objednavka a dnes rano mi oranzova sedacka pristala v kanclu (cca o litr levnejsi…); na dotaz ohledne kompatibility kosiku Topeak a baterky sigma mirage radi donest ji a vyzkouset to na miste; dneska – neprijemnej borec v teze casti kramu (pro majitele – cca ve 13:40) mi to nedovolil vyzkouset (na prvni pohled to nemohlo pasovat, tak jsem se o to ani nesnazil a ptal se vicemene na jeho nazor) – jeho neuveritelne arogantni pristup k diskusi me nuti udelat si stejnej zaver – no more bikeexpert!

          0 0
          • sk  

            Pro čtenáře BF: Nemohu nereagovat na přípěvek výše. Oranžovou sedačku po opakovaném nákupu,dovozce neměl na skladu a proto jsem se domníval, že ji ani nedováží. Jestliže zákazník věděl(jak píše) že baterka nemůže pasovat do košíku,pak nevím, proč se mě ptal jestli ji tam může zkusit nacpat.Řekl jsem mu že ne,protože baterka je evidentně o 3 cm větší než košík.Zákazník mi tvrdil, že Sigma tuto baterku uvádí jako kompatibilní s cyklokošíky a tvrdit také že ji vozí na kole v kovovém košíku.Řekl jsem mu, že je to možné,ale s daným košíkem kompatibilní není, protože košíky mají většinou stejný průměr jako ten zkušební a že košík na kole musí mít zdeformovaný,což připustil.Dostal jsem znova tu samou odpověď…odpověděl jsem již podruhé rovněž stejně…následo­valo..„vy mi nevěříte?,ale oni to tam fakt píšou“…"já vám věřím ale do košíku to prostě nejde.Tahle konverzace proběhla ještě dvakrát v době kdy čekali na obsluhu další dva zákazníci. Pokud jsou všechny příspěvky (a zákazníci)takto neobjektivní,je na místě uvažovat o tom,jestli hodnocení firem na BF odpovídá skutečnosti.

            0 0
            • MARIN  

              to je zatim reakce na jeden prispevek a co ty ostatni

              0 0
              • sk  

                co se tyka dodavek Canyonu tak je to velky problem , ktery se zatim nepodarilo ani v nejmensim vyresit.Uvodem se omlouvam vsem cekatelum , ale veskere informace , ktere mam , jim beze zbytku tlumocim.Bohuzel je to porad to same. Pristi tyden,snad pristi tyden … Na vysvetlenou – Canyon je nemecka znacka , ktera se prodava vyhradne v Nemecku a pouze pres internet.Existuje pouze jedna vzorkova prodejna.Vzhledem ke kvalite kol a jejich cene , je o ne neuveritelny zajem.Kazdy rok narust prodeje radove v desitkach procent.Kola jsou kompletovana v Nemecku ( nechodi smontovana krabicich jako ostani znacky ) To vse ma za nasledek , ze Canyon s velkymi problemy uspokojuje svoje zakazniky v Nemecku ( viz napr.cekaci doby na fuly). Bohuzel se toto vsechno tyka i dovozu do Ceska .Jsme prvni zeme , kde se Canyon volne prodava a bohuzel teprve oboustranne sbirame zkusenosti. Predpokladam , ze pristi rok pujde vse lepe , ale tuto sezonu prosim o velkou shovivavost.

                0 0
                • Daf  

                  Mas u me bod za to ze jsi nasel odvahu se do teto diskuze zapojit.

                  0 0
                  • Silas  

                    Taky jsem hrat, ze nekdo sel s opacnym nazorem na primo na plac. Dava to tomu vsemu uplne jiny nadech.

                    0 0
                  • DJSUN  

                    pokusím se ti dohledat když tihle tipci začinali jak si dělali reklamu na foru :D myslím že dost solidně pomlouvali i jiné shopy a pak se k tomu přiznali :D celje cykloexpert byl asi na lečení " za plotem" :) najdu to dám to sem pokud to historii někdo nesmazal …

                    PS: ale jednou jsemč četl na jejich webu jak radí zakazníku to jsem padal ze židle :D to zavanělo po tom že kola prodavají ale že tu krabici zatím neotevřeli

                    0 0
                    • DJSUN  

                      já si to spletl :D :D :D když maj tak podobnej název … pardon s bikeexpert zkušenosti nemám !

                      0 0
                • vojta  

                  Taky jsem potencionalnim zajemcem o Canyon. 14.4. jsem od vas (soudim dle nicku – pocatecni pismena jmena ?) obdrzel e-mail s informaci o tom, ze fully budou „pristi tyden“. Na dalsi e-mail (22.4.) s dotazem na konkretni model a velikost jsem jiz odpoved nedostal. Jaka je tedy nyni situace ?

                  0 0
                  • BUCEW  

                    v pondělí přijde 9.5. XC4 XC6 ve dvou velikostech a každá po dvou kusech.

                    0 0
                    • a forest  

                      Já měl vyhlídlou XC5. Ta nepřijde?

                      0 0
                      • BUCEW  

                        to nevím to mi nenapsali.zkus jim zavolat.

                        0 0
                      • vojta  

                        to uz jsme 2

                        0 0
                      • SNAIL  

                        Já měl o XC5 zájem taky a bylo mě řečeno, že ta určitě zatím nepřijde

                        0 0
                        • SNAIL  

                          Jo a navíc oproti ceníku uvedeného zde na B-F kola podražila

                          0 0
                          • quassar  

                            A je k dispozici nejakej aktualni cenik?

                            0 0
                            • SNAIL  

                              Mě ty ceny hledal vPC na krámě, jinak jsem jiný neviděl

                              0 0
                              • vojta  

                                A jaka cena byla za tu XC5. V ceniku, ktery mi z Bikeexpertu poslali cca pred mesicem, je 44990. Jinak si mi zda, ze jsou uz v Bikeexpertu na dotazy o Canyonech ponekud alergicti – trosku si zadreli trisku – nalakali lidi na biky s velmi dobrym pomerem cena/vybava a germani jim je ted nejsou schopni dodat (ted nekdy prijde 8 fullu a dalsi „mozna nekdy“)

                                0 0
                                • quassar  

                                  A se silnickama to je taky tak spatny???

                                  0 0
                                • SNAIL  

                                  Tak jsem koupil nakonec tu XC6 a cena byla 52.990,–Kč oproti původnímu ceníku 49.990,– Cena té XC5 je nyní 47 k

                                  0 0
                                  • vojta  

                                    Tak at slouzi. Byl bych vdecen, kdyby jsi se podelil o prvni zkusenosti s bajkem. Porad tapu mezi Canyonem (+slusny pomer cena/vybava, -prodava jen BE a do Prahy to mam 300km – reklamace …? ), Speslem FSR XC (- ted mne v jednom krame postrasili, ze pri mych 90kg to bude houpadlo) a GT id-xc (- mel jsem ho pujceny a hruzne skripalo takze obava z zivotnosti). Treba mne tve zkusenosti konecne nakopnou …

                                    0 0
                                    • Pá-dlista1  

                                      Muzete mi nekdo rozumne vysvetlit, proc by melo zaviset „houpani“ na hmotnosti?

                                      0 0
                                      • Meesha  

                                        s 90kilama se to bude houpat vic nez se 40kilovim klucikem,ne?!

                                        0 0
                                        • blue  

                                          kdyz si 90 kilovej klucik necha pruzinu nebo vzduch pro 40 kilovyho, tak mas rozhodne pravdu

                                          0 0
                                      • vojta  

                                        Nevim, pouze interpretuju, co mi bylo receno. Co se tyka zadniho odpruzeni jsem zatim laik. Ale v jednom testu Spesla v Pelotonu bylo uvedeno neco podobneho "Pokud nejste 100 kilove chlapisko …

                                        0 0
                                        • fousac  

                                          …nemusite ani menit pruzinu (vzduch?)…

                                          ale nevim, treba to tam nepsali… ;

                                          0 0
                • kudlanka32  

                  nazdar Stando jezdis este na vubec na biku ? cuzz Lukas

                  0 0
            • blue  

              a byl by opravdu takovej problem nechat ho to vyzkouset a dokazat mu, ze to nepasuje?

              0 0
              • sk  

                možná to není zcela jasné,ale košík jsem mu samozřejmě dal do ruky v druhé měl baterku,tak proč zkoušet něco co je evidentní.Navíc sám píše že by to tam nešlo…jen tak: před rokem a půl skončila reklamace jednoho košíku příjezdem policie.Zákazník si koupil košík,doma do toho něco cpal,zkřivil ho a přišel ho vrátit že mu to tam nejde…

                0 0
                • kralovek  

                  „Zákazník si koupil košík,doma do toho něco cpal,zkřivil ho“ … rika kdo? Byls u toho, nebos to videl? Me velevazeny pan smil … mimochodem ten,ktery se v one dobe vydaval za majitele obchodu, ac jim ve skutecnosti vubec nebyl (viz. obchodni rejstrik) … tvrdil co vsechno jsem se svym nosicem Topeak, ktery jsem reklamoval, delal.

                  mel by sis uvedomit jednu vec … ten,ktereho casto nazyvate „vychytralkem, ktery chce poskodit vasi firmu“ je na celem svete jediny, kdo vi co s tou veci co reklamuje skutecne delal a co ne.

                  0 0
                  • sk  

                    pokud sigma uvadi , ze baterie pasuje do kosiku na cyklolahev , zakaznik ji prinese a ona je ve skutecnosti vyrazne vetsi , tak at se na me nikdo nezlobi , ale podle me je nesmysl zkouset , co jaky kosik vydrzi . Nemluve o reseni pripadne reklamace .

                    0 0
            • civetta  

              Ach jo… Ad sedacka – zjevne nejsme v rozporu, jde spis o pristup (cekal bych treba neco jako „ja vam to zjistim, zavolejte si vecer“ – mozna jsem optimista…) Ad kosik – zase: cekal bych „nechcete teda vyzkouset tenhle dratenej, je to taky topeak, je lehouckej a je super“ – ja jsem tam totiz prisel KOUPIT KOSIK OD TOPEAKU (kdyz uz jsem si predtim v bikeexpertu poridil jejich blatniky, podsedlovou brasnicku, vercajk a tu nejdrazsi nozni pumpu) a ne pohadat se, na to nemam cas, nejsem v duchodu 8-))) Dalsi dva zakaznici tam byli, ale prisli az po mne – end of story… Jo jeste ta sigma: www.sigmasport.com/…a_evoset.pdf obrazky 8 a 9…

              0 0
              • sk  

                vzhledem k tomu že ani z vašeho přiloženého plánku nelze zjistit jestli se jedná o speciální košík nabo košík na láhev navrhuji toto řešení:duralové košíky se těžko rovnají tak se zastavíte s baterkou,složíte zálohu 199kč za košík,vyzkoušíte baterku a v případě poškození košíku ho zaplatíte,pokud se baterka bezproblému vejde do košíku dostanete košík zdarma jako omluvu.

                0 0
          • tomkop  

            Člověk který „prodává“ v levé části obchodu je neuvěřitelně neochotný a arogantní. Naopak vzadu v hadrech a botách jsou max. ochotní. Je to pouze o lidech. Naštěstí je v okolí dost jiných obchodů

            0 0
            • McBlacky  

              kterej, ten menší s brejlema je v pohodě…

              0 0
            • dave  

              No to jsou, když tam něco kupuješ, mažou pěkně med kolem huby, ale když reklamuješ nestačíš se divit.Jak na psa. Vlastní zkušenost, cca. 3 roky zpět. Elas?áky, 2× se rozpáraly, pokaždý vyměnili. Když se rozpáraly po třetí (vždy úplně stejně) a já chtěl vrátit peníze začali tvrdit, že jsem si to udělal sám. Do té doby jsem u nich pár tisíc utratil. Od té doby jsem tam nevlezl a pár desítek tisíc utratil jinde, kde si zákazníka váží. Tímto před nima varuju!!!!

              0 0
              • sk  

                Reakce na velmi emotivni nazory,ktere se tykaji reklamaci a nasledneho pohledu na prodejnu. Reklamaci uplatnujete v prodejne , kde byl vyrobek zakoupen.Pokud se jedna o jednoznacnou zalezitost – at uz opravnenou nebo neopravnenou – tak vse vyresime primo na miste – vymena , vraceni penez,neuznani­.Pokud ale mame sebemensi pochybnosti , tak vyrobek posleme na posouzeni te firme,od ktere jsme ho koupili.Od ni nasledne dostaneme vyjadreni , ktere predame zakaznikovi. Tzn. neni to otazka symapatie ci antipatie k zakaznikovi. Spoustu reklamaci , kdy se jedna o opravitelne zalezitosti resime na vlastni naklady a neresime , jestli je to opravnena nebo neopravnena reklamace. Uz tady o tom nekdo psal , ale jeste jednou zopakuji , vztah mezi zakaznikem a prodavajicim by mel byt korektni OBOUSTRANE . Pokud si tady nekdo vyleva zlost na nasi prodejne , tak at se prosim zamysli , jestli neopravnene nehazi spinu na nekoho , kdo za to nemuze… Rozhodne to ale nezmeni muj pohled na reseni reklamaci – nejsem z tech , kdo by sklopil usi , sahl do vlastni kapsi a neopravnenou reklamaci vyresil ke spokojenosti zakaznika . I za cenu , ze si potom prectu podobne nazory.

                0 0
                • homat  

                  To je sice moc hezký, ale zcela v rozporu s platnými zákony České republiky. Konkrétně zákon o ochraně spotřebitele jasně stanoví, že prodávající je povinen rozhodnout bezodkladně o reklamaci (tzn. zda má vada záruční charakter či nikoliv). Pouze u vyjímečných případů lze toto učinit do dvou pracovních dnů. Pokud tedy něco někam posíláte a vyjadřujete se zpětně, hrozí vám pokuta z ČOI do výše 1.000.000 Kč nebo dvojnásobek v případě opakování.

                  0 0
                  • Banjo  

                    Co to meleš? Zamysli se, nemáš to v hlavě v pořádku…

                    0 0
                  • sk  

                    Tady zrejme nekdo nepochopil , ceho se predchozi prispevek tykal . Rozhodne jsem nechtel vysvetlovat presny postup reseni reklamace , tak aby nebyla v rozporu se zakony CR. Pro klid duse – vse je reseno jako reklamace , nekdy ale zakaznik dostane vyjadreni okamzite a jindy to trva delsi dobu – dle zakona do 30ti dnu.

                    0 0
                    • homat  

                      30 dní je na odstranění vady. Tady je citace zákona, spletl jsem se o den: Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů

                      0 0
                      • Banjo  

                        :-)

                        0 0
                      • BUCEW  

                        já myslím že když je na výrobku vada tak přece proto to jdeš reklamovat.Tak si myslím že si trochu protiřečíš.Jak můžeš mít 30 dní na odstranění vady ale musel bys ji odstranit do tří dnů? to je kravina.

                        0 0
                      • Vrci  

                        Přijmou a vyřídit nejsou slova stejného významu!

                        Ty tři dny má na to, zda stížnost přijme jako reklamaci. Za složitější případy se má, mimo jiné, pokud třeba ztratil doklad a nahrazuje ho čestným prohlášením nebo se nedá okamžitě ověřit původ zboží (ne vše má výrobní čísla a posuzuje se třeba podle šarží). Reklamace – přijmou x nepřijmou přijatou – uznají (opraví, vymění, vrátí peníze) x neuznají

                        0 0
                        • homat  

                          no ale to je to co jsem uváděl. Tzn. že je na obchodu aby rozhodl zda se jedná o vadu zboží nebo nikoliv. Pokud se jednou reklamace přijme jako reklamace, musí se vřídit. Pokud si jako prodejce nejsem jist povahou závady přijmu věc k posouzení nikoliv k reklamaci na tom dost závisí další postup. Samozřejmě, že zákon také umožňuje odborné posouzení povahy závady, které se nezapočítává do doby tří dnů k rozhodnutí, ale jde jen o složité případy a musí to být odůvodnitelné.

                          Ono je to takhle sranda, o kolo se nikdo soudit nebude, ale mě čas od času přistane na stole auto, a to jenom proto, že přijímací technik nezvládl přijem do servisu a zákazníkovi vložil do zakázky veškeré potřebné trumfy.

                          Moje poznámka nebyla původně namířena proti bikeexpertu, pouze jsem upozorňoval na toto úskalí, ale ty reakce jsou natolik podrážděný, že mě to jenom utvrzuje v mém rozhodnutí vymazat navždy bikeexpert ze seznamu navštěvovaných bikeshopů. Jediný co mě tam ještě láká je nabídka oblečení GORE, ale doufám, že to půjde sehnat i jinde tak jako dne Topeak.

                          0 0
                          • quassar  

                            Trosku slovickaris, zas nevidim tak velky rozdil mezi tim, jestli clovek prijme reklamaci, nebo prijme reklamaci na posouzeni… Mimochodem praxe je spis takova, ze malokdo ti vyridi reklamaci do tri dnu, v podstate z 90% cekas 14 dni az mesic… Mimochodem lidi se soudi i kvuli blbejm botum za 1000 tak proc by se nesoudili kvuli kolu…

                            0 0
                            • homat  

                              ne ne to si zase nerozumíme. tři dny jsou na rozhodnutí zda reklamace ano či ne. To je základ ještě před tím než začneš cokoliv opravovat nebo vyměňovat musíš být rozhodnutý zda je náro oprávněný nebo ne. Takže v těch třech dnech se od tebe očekává pouze odpověď ANO / NE. Pokud ANO – do třiceti dnů musíš vadu odstranit Pokud NE – zákazník odchází s rozbitou věcí, protože si jí poškodil sám.

                              Pokud, ale přijmeš reklamaci, to znamená připustil jsi vadu výrobku, už to musíš dohrát až do konce.

                              Takže když to vezmu zpět k těm autům je podstatný rozdíl jestli když přijede zákazník že mu tam něco chrčí přijímací technik otevře běžnou zakázku na odhalení příčiny chrčení, které se vůbec nemusí projevit nebo garanční zakázku na odtranění chrčení. pokud je to ten druhý případ, přijmul tím mechanik fakt, že výrobek je vadný, pokud to udělá ještě dvakrát nebo do třiceti dnů neexistující chrčení neodstrní má smůlu a auto se vrací. nevím jestli je 1.000 korun položka, kterou se soud musí zabývat myslím, že ne.

                              0 0
                              • quassar  

                                Jenze ono je to v praxi opet jinak. Vetsina firem ma reklamacniho technika, prodavac na prodejne prijme reklamovanou vec na posouzeni (kdyz uz nechces rikat „na reklamaci“), zbozi zabali a odesle ho reklamacnimu technikovi, ktery rozhodne zda je reklamace opravnena ci ne, v ramci toho se taky postara o pripadne odstraneni vady. Zpet na prodejnu odesle rozhodnuti o opravnenosti reklamace, plus vyrizenou reklamaci… No a tohle nikdy netrva tri dny, vzdycky dele… V podstate krome Bati kdysi, kde mi prodavac (vedouci) vetsinou, kdyz reklamaci uznal na miste dal hned penize, ti nikdo nevyridi reklamaci do tri dnu…

                                0 0
                                • homat  

                                  Ach jo, neznalost zákonů je opravdu problém tohoto trhu. Ten samý zákon ukládá povinost mít na provozovně po celou dobu provozu pracovníka oprávněného vyřizovat a přijímat reklamace. Pokud tedy obchod takového pracovníka během otvírací doby v provozoně nemá a musí zboží odesílat hrozí mu identický postih viz víše.

                                  0 0
                                • homat  

                                  Vlastně v podstatě ten tvůj proces není v rozporu, takže v „složitých“ případech by to šlo. V jednoduchých toto musí proběhnout na prodejně. myslím že pro dnešk bylo prvního okénka dost, jdu na kolo.

                                  0 0
                        • BUCEW  

                          nechápu na tom jednu věc …PROČ by prodejce neměl přijmout reklamaci????Pokud jde zákazník něco reklamovat tak to prodejce přijme vypíše a posoudí.Poslat do ****** ho může hned mezi dveřma,ale pokud ten člověk chce něco reklamovat tak nevidím důvod mu to nepřijmout!!!Proč by měl čekat na to jestli to bude reklamace nebo nebude?

                          0 0
                          • homat  

                            viz odpověď víše.

                            0 0
                          • Vrci  

                            Třeba proto, že zákazník přinese koberec na krám, protože má špatné rozměry, ale poté se zjistí, že odpovídají objednávce, pouze to špatně změřil – zboží se třeba i převezme na krámu, ale je možné ho do tří dnů vrátit. V tomto případě se nejedná o zamítnutí reklamace, ale o její nepříjetí, protože zboží nemá vadu.

                            0 0
                    • pegal  

                      Tyto nazory ber trochu s rezervou. Tady se da rict cokoli, to je (ne)vyhoda fora, kde si muze kazdy psat co chce aniz by treba nad tim premyslel a prileva olej do ohne, ale v prodejne by si takto na tebe nevyskakoval.

                      Ja osobne stojim za tebou.

                      0 0
                      • homat  

                        koukám, že bikeexpert zakládá fanklub :-)

                        0 0
                        • sk  

                          skoro to tak muze vypadat , ale je to hlavne diky tobe

                          0 0
                          • homat  

                            no tak to mi můžete gratulovat, úplnej Fénix, z popela a z obchodu s nepříjemnou obsluhou se stává fenomém mezi pražskými bikeshopy.

                            0 0
                            • wroum  

                              asi takhle: kdyz prijde picus do kramu a bude vymejslet nesmysly, urcite na nej nebudu prijemnej. kdyz prijde inteligent s rozumem, oplatim mu stejnou minci. nemyslim si ze by bikeexpert byl v necem vyjimka. a rozhodne necekej, ze ti nekdo pro jistotu este prelesti boty a bude stat v pozoru.

                              0 0
                              • homat  

                                Mě je v podstatě celej bikeexpert ukradenej, sice jsem tam v minulosti utratil asi 20.000,– za různý doplňky, ale bylo to vždy opravdu na morál aby jsem vydržel ty otrávený ksichty prodavačů. Tak tam už nechodím a nakupuju jinde a to jsem ani nemusel nic reklamovat. Teď nakupuju převážně v Bikeranchi, mám jejich VIP kartu a musím konstatovat, že se podle toho i chovaj.

                                Nicméně nerozumím tomu, že Vás rozhodí citace zákona ????????????

                                0 0
                                • Banjo  

                                  …a vůbec nevadí, že je nesprávná.

                                  0 0
                                • wroum  

                                  no vidis. nechod do bikeexpertu a vsichni budou spokojeny. ja zas nechodim do Bikeranche ze stejneho duvodu (navic nikdy mi tam dobre neporadili) a jejich VIP kartu (nechal sem tam za 2 kola pres 70 000) sem uz spotreboval – udelal sem si z ni filtry k jointum a nechybi mi a chybet nebude.

                                  0 0
                              • slayer  

                                A kde delas aby picusove vedeli kam nemaj lezt?

                                0 0
                                • wroum  

                                  v grafickym studiu, ale na tom nezalezi. picusove vlezou vsude, sou horsi nez trpaslici.

                                  0 0
      • teo  

        Kup si hydrapak:-)

        0 0
    • Daan  

      Zdar, vitej do klubu nedockavcu na Canyony…:-) Bohuzel to vnimam stejne, nejsou schopni komunikovat o dodavkach, nevedi ani jake biky jim prijdou coz povazuju za naprostou obchodni ignoranci. Zkousel jsem i Canyon v Nemecku, dodaci lhuta bohuzel 10 tydnu… Skoda ze jsou jedinej distributor v CR. Pockam si na bike a vse ostatni koupim jinde, natruc

      0 0
      • karf  

        takže jdeš do Canyona přes Německo?

        0 0
        • PePu  

          Na Canynony se ceka dost dlouho i v rajchu – alespon dle info na http://www.mtb-news.de/…mdisplay.php?… . Bikeexpert je letos k nam doveze poprve a to jen maloobchodne. Taky jsem jednoho chtel (s nejakymi zmenami), byl domluveny s nejakym jejich sefem, ze neni problem. Tak jsem si zajel do Prahy, ze se domluvim konkretneji, a najednou uz to nejde.

          0 0
          • Daan  

            Jde o to jake kolo, nemci obyc HT umeji do 14 dni, na lepsi XC nebo RC 10 tydnu. Coz doufam do te doby bude i na Karlaku… protoze uz tam chodim a volam mesic a pul.. Kazdopadne je dobre mit plan B..:-)

            0 0
            • PePu  

              Ja chtel fula (nerve es5) a vzhledem k tomu, ze prvni zprava byla „v pulce brezna“ a navic by byl prubeh pripadne reklamace nejisty (dle mistnich zprav), na to kaslu a pockam, zda nebude nahodou na podzim k dispozici v 69 nejaky pekny ram.

              0 0
              • Daan  

                Nojo, asi mas na cem jezdit, ja po lonskem zlodejskem najezdu ne, takze cekam. Zarucena informace ze budou v utery! :-) Plan B obnasi vlastni stavbu, premyslim o RB, Duratec apod.

                0 0
    • Beeda  

      Hehe, me rekli „brzo“ tak asi po trech tydnech rikam co je to „brzo“ a oni mi pridali dalsi 3–4 tydny, no nenecham se lakovat, kupuju neco jineho. Navic jejich informovanost je jak za komancu… B.

      0 0
    • kralovek  

      V teto prodejne jsem si neco koupil naposledy v dubnu 2002.

      Kdysi jsem slysel jedno hezke prislovi … nikdy neposuzuj prodejce podle toho, jak se k tobe chova pri prodeji, pockej si az jak se k tobe bude chovat pri reklamaci.

      Ted uz jsem plne „kompetentni“ to posoudit a to datum meho posledniho nakupu uz zustane navzdy nemenne.

      Jen tak na okraj … pokud ti tato firma na neco poskytne zaruku, znamena to, ze ti zarucuje, ze az prijdes neco reklamovat, tak te s tim vyhodi … tot ma osobni zkusenost … preji vsem, at mate lepsi

      0 0
    • dalimil  

      scháněl jsem pro ženu kolo,a tady v Praze navštívil poměrně dost obchodů.Můžu říct,že kvalita prodeje,ochota a celkové chování se velmi zlepšilo.a to i v bikeexpertu. nebyl problém vzít kolo a chvilku kroužit po tom jejich dvorečku( na základní vyskoušení velikosti stačí ) Velmi ochotní byly např. ve Velointestu,69,Krab cycles,bikeranchi…

      0 0
    • Jenda  

      vidis sem ti to rikal ze jsou to idioti, tak mam radost ze to potvrdili i ostatni:-)

      0 0
    • vojta  

      Jak to tu ctu, asi prehodnotim sve rozhodnuti pro Canyon a jeste jednou popremyslim o GT ev. Speslu. Pokud by s kolem byl nejaky problem, resit s nimi reklamaci na 300km, by asi byla chutovka. … kurna, ma se ale to kolo tak zamlouva … uaa

      0 0
    • M1R3K  

      pred dvouma rokama jsem tam kupoval canyona…moji velikost nemeli, ale prej pristi tyden naky privezou…nahodou jsem mluvil asi s majitelem, vzal mobil nekam zavolal a potvrdil mi, ze privezou presne to kolo, co chci…tak jsme se dohodli at mi ho slozej a kdy si mam prijit… kdyz jsem ho teda pak prisel koupit, tak tam fakt bylo ;-)

      0 0
    • pos3k  

      kupuju tam pravidelne Velo a obcas nejakej hadrik ve dvore

      0 0
    • McBlacky  

      občas něco koupím, ale jen to co maj na krámě. Čekat na něco můžu i z eshopu :) zatím jsem nic nereklamoval, protože většinou když něco zničm tak to není chyba materiálu :)

      pro mě neutrální shop, maj ale bod plus za import Canyonů. A čekačka na ně je dlouhá všude, na jejich eshopu to taky někde psali.

      0 0
      • jjirka  

        taky mám dost výhrad k přístupu k zákazníkovi a ještě některé ceny ? taková blbost např. vazelina Motorex, řekli mi že stojí 240 Kč doporučená cena dovozcem je asi 190 to mi přijde taky dost krutý 50 Kč rozdíl na dvou stovkách. Já tam prostě nic kupovat nebudu. Nemám to zapotřebí. Utrácím za kolo dost tak a? je to někde, kde si toho váží.

        0 0
    • Darkson  

      moje zkušenost s bikeexpertem není o nic horší nebo lepší než s jinými bikeshopy, takovej průměr. možná by mohli mít víc lidí na hlavním krámě, většinou je tam fronta a jeden člověk za pultem nestíhá

      0 0
    • jecnak  

      Kdyz nejak extremne nespecham, tak radsi popojedu do Bikeranche, kdesice prodavaci taky vetsinou vedi hobi, ale ceny jsou nizsi. Ale jeste lepe ujedu jeste par zastavek a skoncim v Bikestore.

      0 0
    • wewerka  

      Trosku ozivim tuhle mrtvolu :)

      Dala jsem tam tretry do reklamace. Turisticke Spesly, mekky molitan.. proste tenisky s kufry. Rok jete, trosku pouzite (vymackany molitan na pate, lehce okopane). Spodek podrazky mi prasknul od kufru smerem k vnitrku boty. Jedna strana tretry se zacala odlepovat a pak praskla. Na druhe tretre je to zatim jen poloodlepene a prasknuti je na ceste.

      Ve ctvrtek jsem to tam hodila s tim, ze to poslou do 69 na reklamaci. Dneska mi volali, ze reklamace se zamita a ze to nikam neposlali, protoze pan majitel se na to podival a mysli si, ze jsou obnosene…

      Stalo se vam neco podobneho? Ja teda ziram jeste ted a fakt nechapu jak jsem u takoveho zmrda mohla neco koupit… Kdyby mi prisel tenhle vyrok z centraly 69 tak nereknu, ale tohle je fakt svinarna…

      0 0
      • mitch  

        A nemůžeš to hodit přímo do 69?

        0 0
        • wewerka  

          Zkousela jsem predtim volat do jejich kramu a tam mi rekli, ze by to nevzali, ze musim primo na prodejce.

          0 0
      • biker.rm  

        Ne nadarmo se říká,že dobrý obchod se pozná až je problém. Když prodávají, tak nic není problém, ale když reklamuješ, tak se kroutí jak žížaly. Já jsme koupil nového Cannondala a řeším ráfek Mavic 819 24 děr. Ještě jsem pořádně nevyjel, ale chci si být jistý, že bude ráfek dostupný, když se něco stane. Bohužel zatím se pan Vokolek odkazuje na Kastar a Kastar zase zpět. Tak tak nějak to vypadá u nás v čechách. Urvat co to dá..... Chtěj po nich oficiální vyjádření na papíře a nebo posudek znalce. A pak hurá na 60devítku.....

        0 0
        • wewerka  

          Jenze 69 s tim nema nic spolecneho. Reklamace se musi provadet primo u prodejce.

          0 0
          • mitch  

            No ale to je divný ne, prodejce by to měl poslat do 69 na posouzení nebo ne?

            0 0
            • biker.rm  

              pokud to není čorka, to pak můžou poslat ty tretry na lampárnu…

              0 0
              • biker.rm  

                spousta cen na netu je natolik podezdřelá, že bych se ani nedivil…

                0 0
            • wewerka  

              Prave. Zitra bych mela mit schuzku s tim jejich vedoucim, tak uvidim. Kazdopadne v pripade negativniho vysledku to do centraly 69 budu urcite reportovat. Urcite budou hrozne „radi“ jak jim kazi jmeno nejaky .....

              Jinak jsem nasla fotku bot. Vypatrat to teda dalo chvilku googleni :) www.mtbr.com/…122378.shtml

              0 0
              • biker.rm  

                uvedu Ti příklad. Reklamuji boty u Baťi. V prodejně mi řekli, že tu reklamaci neuznají. Já jsem s tím nebyl spokojený a byli nuceni poslat boty na expertýzu ke znalci, který dal odborné vyjádření a na papíře. Reklamaci mi zavrhli, ale s průběhem reklamace jsem byl spokojený. S výsledkem už moc ne, ale to je druhá stránka věci.

                0 0
          • biker.rm  

            60 devítku jako dovozce by to ale mělo zajímat nemyslíš? Škodí to jejich obchodu…ne? Nebuď tak soucitná…oni nejsou chudáci, proto tenhle kšeft nedělají. Ať si nesou i nějakou starost. Řádně projednat reklamaci je jejich povinost. Ne že to tam někdo od stolu vyřeší a je to závislé na tom jestli se dobře vyspal.

            0 0
        • kudlanka32  

          radsi ho nejdriv znic a pak to res.....co je moc to je prilis :)

          0 0
      • wewerka  

        Tak jsem tam vcera byla, sef se tvaril mile, ale reklamaci odmital. Nakonec souhlasil se zaslanim do centraly 69. Tam jsem navic dneska napsala upresnujici dopis. Jinak tomu blbeckovi z bikeexpertu se stacilo podivat na typ boty. Zjistil, ze jsou na bmx a okamzite z toho predpokladal, ze jezdim nejaky downhill nebo skacu. Do tohohle kramu fakt uz nikdy vice…

        0 0
      • Luka  

        stalo se mi u bikeexpertu totez (cca pred 1,5rokem)… jen s camelem. 4× jsem jim ho odnesla ze tece, 4× mi ho vratili ze netece. Prakticky jsem byla neprimo oznacena za ****** co sabotuje tento skvely vyrobek tim, ze si ho nedokaze zavrit. Nakonec jsem se nastvala a odnesla to do progressu, kde mi ho ihned vymenili, protoze se jednalo o spatnou serii. A bikeexpert to tenkrat odmital uznat. Od te doby jsem na ne zanevrela. Nehodlam se uz handrkovat kvuli 600 za vak, natoz nedejboze o necem mnohem drazsim.

        0 0
        • wroum  

          ten tvuj vak tam byl napustenej pres noc uzaverem dolu pokud se nepletu a nevypadla z nej ani kapka… takze asi tak :-)

          0 0
          • Luka  

            4× z nej nevypadla ani kapka a pokazdy mi druhej den zlil zada… v progresu potvrdili, ze je vadnej, ze tecou vsechny z tyhle serie (nejaky vadny uzaver pry). Vzali, vrazili do ruky novej a do 2minut jsem byla pryc. Muze se to chovat jinak v umyvadle a jinak za jizdy, kdy se stlacuje, ruzne mrska a tak. kazdopadne ti nepreju mit v breznu zlity zada a bejt 30km od domova. To je na nastydnuti ledvin jak delany. A tohle jsem absolvovala opravdu pokazdy kdyz mi byl vraceny ze netece… nic prijemnyho.

            0 0
            • wroum  

              vzij se taky ale trochu do pozice toho prodejce. nekdo ti prinese vak s tim ze tece a ty ho vyzkousis a ani kapka. a to sme tam s tim vakem delali fakt kraviny aby se zjistilo co a jak…ruzne pomackat atd a pak sme ho pres noc nechali viset uzaverem dolu a rano bylo vse OK, ani kapka venku… popravde ja byt ten prodejce tak ti taky reknu ze ho neumis zavrit :-) proste se ten vak jevil jako bezvadnej. ono taky kdyz k tobe chodej lidi s picovinama a delaj z tebe ****** a pritom je kolikrat uplne jasny, ze si to zkurvili uplne sami (nerikam ze to je tenhle pripad) tak si vypestujes takovej rekneme odstup a beres lidi s rezervou. kolikrat proste prijde chlapek ze si treba koupil computer a ze mu nefacha a ze chce novej a ty zjistis, ze tam dal obracene baterky…

              0 0
              • Luka  

                ja je chapu. ocenuji i to, ze se aspon snazili. ale proste obcas si rikam ze jen kvuli tomu, ze jsem baba, snazi se mi dost lidi nabulikovat ze je vsechno rukama. Napriklad novej vak mi netece… vubec… a svete div se zaviram ho stejnejma rukama jako ten predtim. Buhvi cim to bylo. A vetsinou se nenastvu, ale kdyz mas zlity zada, je ti zima, batoh nacucanej, tak si ten pocit totalniho nasrani zapamatujes tak dobre, jako maloco. Bohuzel jsme narazili asi vsichni, ja na smulu ze vam to tam neteklo, vy na nepostizitelny problem a ja jeste na hazard se zdravim. Proste chapu pozici prodejce, ale na druhou stranu mam padny duvod a velmi neprijemny zazitek, ktery mi z hlavy nevymazete. (ten zazitek se tyka tekouciho kejmlu, nikoli neprijemnosti/pri­jemnosti prodejce ci vyrizovatele)… toliko na pravou miru.

                0 0
              • MattsSpeed  

                a proto je lepsi poslat zakaznika 4× do pr.. misto toho aby se poslal kejml jednou do progresu :-)))

                0 0
                • wroum  

                  tohle neresim, nejsem a nikdy sem nebyl zamestnanec BE, ale na druhou stranu si dovedu predstavit hned nekolik duvodu, pros se ten vak neposlal do degresu, ale ty si necham pro sebe :-)

                  0 0
                  • MattsSpeed  

                    nechtel jsem aby si to bral osobne, jen vciste teoreticke rovine… … treba v Reichu jsem prines 3× pcmca TV kartu do notese na reklamaci kvuli tomu ze mi nefunguje zvuk, 3× to vzali a dali mi novou, cena 80EU …nebo jsem prisel na druhy den reklamovat oprskly lak na ramu, tak se mne zeptali, mame vam vratit penize, nebo to chcete vymenit?

                    0 0
                    • MattsSpeed  

                      jo a jeste dodam ze ta TV karta byla v poradku, problem byl v mem notasu :-)

                      0 0
      • civetta  

        Slaby slovo… Poslyste moji novou story (chtel jsem to dat bud do novyho threadu, nebo nekam k 69ce, ale z historie mi vypadlo jenom tohle – takze jsem si se zajmem precet svoje stary prispevky do tohohle threadu, dojizdim to do konce a vidim, ze se to sem hodi uplne skvele… 8-((() Po Malevilu delam inventuru materialu a prekvapene koukam, ze nejvic to sadomaso odnesly tretry (specialized comp 05 – koupeny prave pred predlonskym Malevilem…) – roztrzena ta sitovina vne vpredu mezi tema dvema kuzema (myslim ze na to tady uz nekdo nekde nadaval). Nikde jsem nemel zadnej konflikt s kamenem a uz davno predtim se mi dost hnusne rozedrela vnitrni cast paty, takze porovnanim s compama 02 (kterejm porad nic neni) konstatuju zhorseni kvality jako dan vylehceni, vyrobe v jiny Asii nebo buhvicemu a skoro to prestavam resit, temer smirenej s novou neplanovanou investici a s tim, ze teda asi pujdu do SIDI, kdyz oni takhle. A pak si rikam „lina huba holy nestesti“ – jo, je to dva roky a dva tejdny po koupi, ale trhat by se to nemuselo, odnesu jim to do 69 na posouzeni. Vcera: tri ctyri vety, borec zvednul telefon a neco s nekym resil, ja se zatim s jinym bavil o karbonovejch rohach. … „Takhle to reknu: kdyz mi zejtra donesete paragon a tu druhou botu, vymenim vam je.“ Doma pul hodiny hledani (a zdeseni, kolik do toho clovek narve penez 8-)))))))))))) a ejhle, zaplatpambu, paragon je na svete, mezi poslednima, po dusich, gelech atd. A dneska uz premontovavam kufry. DEKUJU, SEDESATDEVITKO!!! A vubec nejde o „blby“ tri litry… Myslim ze moje pristi kolo bude Epic! Toz tak…

        0 0
    • Spirit  

      Doporučuju investovat do znaleckého posudku, abys měla něco v ruce a když ani to s nima nehne, tak na nic nečekej a šup s tím k soudu i se znaleckým posudkem.

      0 0
    • DX3,5  

      jednou mi to stačilo…a nikdy víc…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.