Výběr fulla XC/trail okolo 80 - 90 000 kč

78 nepřečtených
  • Kamikaze 591

    Ahoj, potřebuji radu při výběru nového kola. Měl by to být svížný full na pomezí XC a trailu, tedy zdvihy okolo 120–130 mm. Vyjímečně 140 mm, důraz kladu spíše na jezdivost. Účel bude terén typu Vsetínské/hostýnské vrchy, tedy sem tam trail ale také 50–70 km přesuny, včetně nějakých cyklostezek.

    Rozpočet na kolo je cca 80 – 90 000 kč, méně lépe, když bude více, tak to musí stát za to. Mám už nějaké favority, seřazeno zatím dle mých preferencí (vzhled, dostupnost, funkce, poměr cena/výkon):

    1. Propain Hugene https://www.propain-bikes.com/bike-hugene/ – vyšší cena, ale díky konfiguraci by to bylo přesně dle představ (pike, rct3, XT brzdy, GX osazení), + design
    2. Canyon spectral https://www.canyon.com/…-cf-7-0.html – jako mínus zadní stavba hliník (praskání se nebojím, ale za tuto cenu by mohl být karbon), jako plus design
    3. Radon slide trail 9.0 https://www.bike-discount.de/…l-9.0-799482 – Jako minus trochu podivný design, naopak nejlepší poměr cena výkon, měnil bych jen brzdy
    4. YT Jeffsy 29 https://www.yt-industries.com/…Category/509 – nejvyšší cena, průměrné vyvážené osazení, nej design, celokarbon
    5. Canyon neuron https://www.canyon.com/…-cf-8-0.html – pro mě nej volba, nejblíže XC, nej poměr cena osazení, tragická dostupnost – začátek června, kolo musím mít nejpozději na začátku dubna, z tohoto důvodu jsem jej skoro vyřadil

    Moje hlavní otázka je, které z těchto kol bude nejjezdivější? Co byste volili vy? Úplně něco jiného? Bazaru se nebojím, ale chci kolo s aktuálními technologiemi, tedy max. rok staré. Nicméně jsem ale s těmito požadavky na CB nic nenašel.

    Díky,

    • theedge  

      No vzhledem k tomu že jsi sem nalinkoval to nejlepší co se za tu cenu dá sehnat, tak to bude spíš otázka osobních preferencí. A pak taky volba 27,5 vs 29 – Spectral je 27,5. Ale na tu jezdivost bych bral spíš 29 kolo.

      Kraj kolem Vsetína a Vizovic trochu znám a na přírodním ježdění tam je fakt dost kořenů, takže bych se nebál vyšších zdvihů – 120tku tam ve výběru naštěstí žádnou nemáš.

      Nad Propain Hugene jsem taky uvažoval, ale nakonec zavrhnul díky tomu že má otočený tlumič a tím pádem těžko přístupnou páčku ovládání tlumiče ( do delších kopců zamykám ). Za jízdy na ni nedosáhneš.

      Z výše uvedených bych se já osobně rozhodoval mezi YT Jeffsy 29 a Radonem Slide Trail 9.0 – ten je nekompromisně osazenej s novou FOX 36 Factory ( Neuron má pouze Rhythm verzi ) a má lepší kola ( 1700 vs 1900 ) než Neuron.

      Za mne asi ten Radon. 70km na něm dáš v pohodě.

      • ceo  

        To jsou kanóny na vrabce. Naopak bych šel s těmito požadavky do 120 vzadu. 36 na xc použití je taky overkill.

        Neuron ok,

        Giant trance 29

        Ideální by bylo sehnat Ibis Ripley. 120 vzadu, předek 130–140 dle vidlice. K sehnání za 105tis. ceníková.

        https://www.pepebike.cz/…tamin-p.html

        Pokud by oželel v první chvíli karbonová řidítka a třeba teleskop (může mít vlastní) může se na 90 dostat. IMHO ideální schopné kolo do ČR pro ne-enduro jezdce

        • ceo  

          Jo a Radon slide trail má zadní stavbu taky hliník.

          Výborná 120 je taky Scott Spark. Bohužel mají vyšší ceny. V limitu by byl nižší střed osazení a rámu.

        • theedge  

          Nevím v čem je na normální ježdění lepší Neuron než Radon když má těžší kola ( 1900 Neuron vs. 1700 Radon ). Nebo jako že 34 Rhythm je lepší než 36 Facory ? Kvůli té 36 Factory to kolo nepojede ? Jestli má vzadu zdvih 130 nebo 140 je jedno – zvlášť když ty tlumiče jdou zamykat. Brzdy na tom Neuronovi taky nejsou žádná hitparáda.

          Nevím jak znáš okolí Vsetína ale je to tam samej kořen. Navíc je to od tam krok do Beskyd.

          Vzhledem k tomu že ty kola stojí stejně, tak bych rozhodně vzal toho Radona. Nevím proč za stejný peníze brát výrazně hůř vybavený kolo.

          • ceo  

            Přijde mi zbytečné reagovat. Neuron a Radon jsou na opačných koncích trailbiků. Neuron je XC/Trail, Radon je Trail/AM/lehčí enduro. Geo=posed, osazení. Ta kola mají diametrálně odlišná určení.

            Tazatel chtěl „svížný full na pomezí XC a trailu, tedy zdvihy okolo 120–130 mm. Vyjímečně 140 mm, důraz kladu spíše na jezdivost.“ A to je 100% přesně Neuron. Co do svižnosti a jezdivosti bude Neuron lepší než Radon.

            • Kamikaze 591  

              V zásadě s tebou souhlasím ve všem. U toho neurona je pro mě ale fakt důležítá dostupnost, do června čekat nechci. Mohl bych připlatit na vyšší model za 83k, lepší kola, XT brzdy, ale dvouplacka – to nechci, takže bych to musel předělávat na sram…To už bych mohl připlatit na vyšší model a jsem na 96k a dostupnost zase červen, v modré barvě kteou bych chtěl konec června…To je velká škoda.

              Já si říkám, že hodně dělají gumy. Pokud obuji rozumně – nobby nic, nebo něco podobného, výše uvedená kola (radon, jeffsy) mohly by jet podobně ne?

              • theedge  

                Za mne pokud na tom nebudeš závodit a honit vteřiny tak to moc nepoznáš – jak sám říkáš velmi důležitou roli hrají použité gumy a to jestli máš zamčené tlumení nebo ne.

                Tudíž za mne radši vzít odolnější kolo. Rozdíl ve výbavě Radona a toho Neurona je veliký, zato rozdíl v geometrii mi zase tak zásadní nepříjde – rozhodně ne nato abych řekl že Neuron bude raketa jen díky geo a Radon nepojede.

                • ceo  

                  Gumy jsou jasné, ale nepodceňuj geo a zaměření. Nejde o sekundy, jde o pocit. Když to budeš zkoušet hodinu, dvě, řekneš si, že odjedeš vše i na tom odolnějším. Pak si ho koupíš a po půl roce si uvědomíš, že to co jsi dřív jezdíval, třeba nudné přesuny po stezce už nejezdíš a raději si vozíš bajka do terénu autem a jezdíš až tam. To je třeba můj případ. Mně se nechce to „terénní hovado“ honit po asfaltu. Jasně můžeš na EN obout Racing Ralph, ale pak přijdeš o jeho schopnosti v terénu a jako XC to stejně nepojede.

                  Na papíře nevypadají ani až tak odlišně SC Tallboy a Hightower, přitom v reálu to je den a noc. Pár mm zdvihu, na geo a úplně jiné kolo.

                  Takže za mě – pokud chci XC, tak vzít XC a neřešit „odlehčování“ AM/EN kola. Navíc dnes jsou hodně schopné a odolné XC/Trail rakety – jak jsem psal výše Ripley, Spark, Intense Prime, je toho čím dál víc, co jede, ale i vydrží hory. Nejlíp vyzkoušet.

                  • palo7  

                    +1

                  • Kamikaze 591  

                    No a ten pocit právě nikde nevyčtu…proto jsem si to tady alespoň sepsal, a uvídím. Každopádně ripley je cenově mimo. Intense prime taky. Na sparka mrknu.

                  • theedge  

                    Jo to si musí rozhodnout tazatel. Já se na o dívám optikou toho že jsem se taky hrozně bál že to nepojede a koupil XC/Trail fulla na 120mmm. A po roce ho prodával a měnil za jezdivé enduro …

                    Jezdit s fullem po asfaltu je za mne blbost a nikdy mne na asfaltu jezdit nebavilo ( ani na XC HT ), Vybírat fulla podle toho jak jede po asfaltu je samozřejmě na úkor jeho vlastností tam kde ho primárně chci používat → v terénu.

                    Je jasný že občas je nutný nějaký přesun ( který se stejně snažím minimalizovat), ale podle toho si neurčuju typ kola.

                    • ceo  

                      Rozhodující je, co chce/bude jezdit. Jestli dropuje, jakou má techniku, jestli to spíš pouští, nebo je na pomalou techniku, jak technické věci jezdí.

                      Střelec si bude nedostatek techniky kompenzovat vyššími zdvihy, jezdec s lepší technikou dá to samé stejně rychle bez potřeby vyšších zdvihů. Není to dnes jednoduché si správně vybrat, ale všechno se odvíjí od prvního odstavce.

                      A taky záleží jestli je člověk spíš na osazení nebo na rám. Pro mě je podstatný rám a od toho odvozený posed a raději vezmu kolo, které mi padne i za cenu horšího osazení, než super osazené kolo, na kterém se nebudu cítit.

    • Lok  

      stál jsem teď před úplně stejnou otázkou (co jezdím, typ kola, využití, finance) v prakticky stejné lokalitě (Napajedla) a nakonec sem vybral Trek fuel ex8, sice oproti tvému výběru hliník… a ne eště sem na něm nic nenajel takž nepovím nic moc :D

    • palo7  

      A co třeba Radon Skeen Trail 10? Zdvihy přesně co hledáš a cena okolo 60.000 skvělá

      • Kamikaze 591  

        To by byla taková volba rozumu. Nicméně to je taková černá myš. Není to ničím zajímavé, škaredé to taky není.

    • Kamikaze 591  

      Teď se v canyon vyprodeji objevil loňský spectral, https://www.canyon.com/…ategory.html#… ale má dost dodřenou zadní stavbu…tak nevím, ale cenovka celkem pěkná! Ikdyž ve srovnání s radonem, který je nový na foxu, tak si nejsem jistý jestli to je až tak výhodné.

      • Picino  

        já osobně bych takhle dobouchané kolo nekoupil, 13k sleva by mě neuspokojila.

        • ufoncz  

          Já bych zase loňskej Spectral CF vzhledem k zadání úplně škrtnul z výběru. Testoval jsem 9.0 CF celej den a z kopca to pro mě sice byla neuvěřitelná žehlička, které jsem musel hledat ten největší bordel, nicméně do kopca, po rovině a hlavně přesuny, to teda byla celkem trága. To kolo je jak chopper, to nemá s XC společnýho naprosto vůbec nic.

          • nomecz  

            A to si vem ze to bylo v dane kategorii jedno z nejjezdivejsich kol :)

          • Kamikaze 591  

            Hmm…díky. To mi docela pomůže. Jestli to bylo nejjezdivější v kategorii, což by mohlo odpovídat poněvadž co jsem viděl videa na youtube tak to vyhrálo trailbike roku ne? Ještě jsem si přeložil test na radon na mt-news.de a lámanou němčinou bylo psáno že je to houpačku ve stoupáních. https://www.mtb-news.de/…sstattungen/ To bych přesně nechtěl, chci pravý opak, raději méně pohodlí ale ať to jede.

            Možná zvážím „klasiku“ a opravdu prohledám něco typu scott spark případně ještě giant trance.

            • nomecz  

              Sry myslel sem predchozi model, tento uz tak dobre nejede. Kazdoadne 29" transka neni vubec spatnej napad.

            • cosmo  

              Trail bike roku 2018 dle Biker casaku vyhral Trek Fuel Ex 9, sam jej ted stavim na ramu ex 7, a doma mam anthema…obecne vsechny trail bajky jsou kolem a pres 13kg, naproti tomu xc fully jsou kolem 11–12kg…mrknul bych na Konu hei hei trail DL 2019…

            • ufoncz  

              Spark s TwinLocem do kopca snadno zcela zamknes. Ale u novyho za 90k dostanes skutecne o dost min nez treba u nemeckejch znacek.

              Jinak resim v podstate to samy co ty a rozhodl jsem se venovat radsi jeste sezonu testovackam (a pak teprve koupit snad najisto).

    • ceo  

      Asi chceš spíš karbon a líp osazený, ale tohle je zajímavá nabídka https://www.norco.com/…/fluid-fs-1/ za dané peníze

      • theedge  

        No nevím … mít na kolo rozpočet 90k tak na tohle bych se nedíval.

      • wilda81  

        Pokud pominu, že to asi není to co tazatel hledá, tak podle recenzí prý nic moc.

        bikeradar: „Top value on paper but disappointing on the trail“

    • TheJD  

      Z tveho vyberu jen jedine kolo odpovida tvym pozadavku. Canyon Neuron. Ten je taky me doporuceni pro tebe.

      e: ted koukam na Hugene a ten jim asi taky odpovida, ale vzdycky jsem ho mel zarazeny tesne pod Jeffsy.

    • Lubka6  

      Tohle podle mě odpovídá zadání. Rychlý a hravý na celodenní vyjížďky.

      https://www.spectrumbike.cz/…02-two-2018/

      • ceo  

        Super tip! Speedfox je na XC výletění super. Je to hbité, živé kolo. Starší modely se dají sehnat s výraznými slevami.

        • raw 4  

          Souhlasím mám speedfoxe a je to super kolo…hezky jede zvládne Rychlebky…dle mého a mého určení co jezdím…je to univerzální kolo..

    • Goob  

      Budu úplně OT, ale škoda, že nesháníš trail-enduro v M. Teď je na bazaru naprosto luxusní Saracen Ariel LT.

    • Fleak  

      Řešil jsem v podstatě to samé co ty, chtěl jsem jezdivé kolo s kterým půjde i trochu blbnout. Cenový limit jsem měl o 10k níže.

      Trek se mi zdál těžký, spíš takový trochu tank. Radon mi nevyhovoval barevně. YT ještě nebyl uvedený a beztak bych po něm asi nesáhl. Ještě se mi líbil Cube Stereo 120 2019, ale zase to ztroskotalo na barvě. Pak ještě i Orbea byla zajímavá,ale zdála se mi dráha vzhledem v výbavě.

      Nakonec bylo ve finále Giant Trance 2 29 a Canyon Neuron CF 8.0. Z nějakého důvodu jsem spíše tíhl k Gigantu, ale poměr cena/výbava mě nakonec navedla na Neuron.

      Řešil jsem to začátkem prosince a dostupnost byla leden/únor. Kolo už mám, ale počasí zatím nedovolilo vyzkoušet.

      • Salomon  

        Taky řeším Neurona. Sedla Ti velikost podle jejich konfigurátoru? Mám 188 cm a podle jejich doporučení mi vychází L, ale mám trochu strach, aby to nebylo krátký.

        • Fleak  

          Merit 198 cm ma tu vyhodu, ze pri vyberu kola muzu s klidem sahnout po nejvetsi velikosti :). Bral jsem XL a dobry.

          • Salomon  

            no tak to jsi mi moc nepomohl :-)

            Nejsi náhodou z Prahy nebo blízkého okolí? Že bych se u Tebe s dovolením stavil a za drobnou úplatu/lahev si u Tebe tu velikost ozkoušel.

    • David Bek  

      Ahoj,

      Termíny u Canyona vůbec nesedí. Objednal jsem před týdnem Luxe u kterého mi vycházelo doručení na červenec. Druhy den mi přišel e-mail, ze je kolo pripravene k expedici. Takže příští týden je doma. Ty termíny na webu mi přijdou jako takový hec, abys objednal co nejdříve a necekal

      • 2. Bóďa  

        To není moc dobrá strategie. Mě to například odradilo. Skončil jsem u jiné značky.

        • ToMášMarný  

          Nechce se mi věřit, že je to strategie. Každý chce mít přeci novou hračku co nejdřív a nejlépe ihned. Hold už asi ani skopčáci nejsou co bývali. Kamarád objednával tuším Neurona a taky mu napsali dodání cca o měsíc dřív.

      • Fleak  

        Jo, potvrzuji, ty terminy na webu jsou opravdu hodne orientacni.

        Mne termin dvakrat menili a kolo nakonec prislo driv.

      • Kamikaze 591  

        Hmm…v mém případě by to byl ale docela risk, nestihnout doručení…to se mi moc nezamlouvá. Ale ještě zvážím tu dražší variantu na XT.

        • ceo  

          Tak si zavolej na Canyon, jak to je skutečně

          • David Bek  

            Přesně tak, stačí využít na jejich stránkách ten live chat a tam ti to prověří…fungují tam výborně.

        • TheJD  

          Tady je problem v tom, ze oni maji nejaky system, podle ktereho jim to dava korektni data dostupnosti. Ten system ovsem nejspis nepocita se zrusenymi objednavkami a proto to casto nesedi. Pokud to tak neni, tak maji na hovno ten system.

    • Kamikaze 591  

      Jak velké úsilí, resp kolik by stálo předělání tohoto https://www.canyon.com/…-cf-9-0.html z 2×11 shimano xt na sram GX. Jde mi teda hlavně o ořech, už se v dnešních standardech neorientuji. Předpokládám, že není stejný pro shimano a sram. Nebo lze snadno prohodit kazetu za sram 12 S? Předpokládám, že řazení a hazka bude jen prohození.

      • Číva  

        cca 10 000 kč gx sada + 2000 kč ořech + práce

        • ufoncz  

          Minus to, za co sadu 2×11 proda. Ja bych teda jen vymenil prevodnik za NW jednotac, prodal smyk a levou packu, pripadne resil vymenu kazety za dostatecnej rozsah.

      • embi  

        Potrebujes

        • XD driver HWYAAX00S3188S
        • NW prevodnik
        • razeni
        • prehazovacku
        • pripadne retez

        Veci, co mas na kole, sundas a prodas. Do 5 tisic se vejdes:)

        • Kamikaze 591  

          Jo, tohle se mi zdá jako nej varianta prozatím. Předpokládám, že tu XT sadu bych mohl prodat za 7000 kč na bazaru, koupím ořech a sadu a budu mít to co potřebuji.

    • Dazz  

      Nový Neuron vypadá fakt skvěle :-)

      ale co třeba nová Merida One-Twenty 6000

      Za mě vypadá taky vypadá moc sympaticky a do rozpočtu se po nějaké slevě u

      ochodníka taky vejde ;-)

    • Georrge  

      To by ideálně chtělo nějaké vysoko zdvihové XC, ale to už se dneska asi moc nedělá, všechno je moc těžkotonážní, moc endurové. Takové dnešní 120mm kola ale ve variantě se 140/150mm, to by bylo ideál.

      • Lubka6  

        Kona Satori/Hei Hei Trail. To je takový xc na 130, potažmo 140

    • Kamikaze 591  

      Tak objednán neuron CF 9.0. Už se těším, překopání na sram ještě zvážím.

      • capo  

        Gratuluju :).

        Tušíte někdo jak moc sedí váhové údaje na canyon webu? CF 9.0 LTD je jako fakt o hodně dražší než CF 9.0, ale přesto mi není jasné kde se našlo 0,9Kg úspory? Co tam dělá největší rozdíl?

        • Georrge  

          Podle mě nejvíc udělají kola. Jestli jsem dobře našel čísla, tak rozdíl je 320g. Něco udělá pohon, něco asi dá vidle, zbytek udělá bižu (karbon rodla, jiná sedlovka se sedlem atd.).

        • wilda81  

          Canyon vážil vždy velikost M bez pedálů a reálná hmotnost seděla s tou udávanou.

      • Dazz  

        Slušná volba, nový neuron je mi sympatický … uvidíš jak to pojede ;-)

      • ceo  

        Dobrá volba.

        Já bych vykuchl přesmyk a převodníky, nasadil 32T NW ovál a neřešil.

        Už se opakuju, ale na na Gardě jsem na HT jezdil s 34×36 nejlehčím, teď mám na Remedy 34×42 nejlehčí. Jasně, kdybych měl eagla, tak se mi vyjíždí lehčeji, takto vyjedu to samé, co kamarádi, jen rychleji, trochu víc to bolí a o něco dřív mi dojde (v čase) než by mi došlo na eaglu ( kamarádům dojde i na eaglu dřív než mně), ale dá se s tím žít úplně v pohodě a je to lepší trénink. Ona hlava funguje po svém, člověk má do kopce tendenci si odpouštět a často řadí nejlehčí co má. Když mu pár zubů bude chybět oproti eaglu, tak zařadí nejlehčí co má a vydupe to i tak.

        Abych byl fér, tak přiznávám, že letos asi na Remedy dám 32T ovál NW, ale ne kvůli tomu, že by mi vadilo 34×42 do kopce, ale nějak jsem zjistil, že s aktuálním obutím ani na asfaltu netahám 34×11…

        • zdenek  

          Máš pravdu, že částečně je to v hlavě, ale občas se lehčí převod hodí.

          Jel jsem v Alpách dlouhý kopec na nejlehčí silniční převod 39×29 s tepem v anaerobním pásmu a nahoře jsem měl dost. Když jsem později zkusil stejný kopec na fullu 3×9, jel jsem to sice pomaleji, ale nahoře jsem byl v pohodě. Navíc jsem měl pořád rezervu několika lehčích převodů. Takže když nezávodím, raději si dopřeji trochu pohodlí než jet na hraně.

          • ceo  

            To nepopírám, jen tvrdím, že to není všespásná věc. U některých se to na druhou stranu posouvá do roviny, kde orla řadí téměř v jakémkoliv kopečku a dupou zelí skoro na místě.

            • sis  

              JJ, mě taky stačí 30*42 i v Beskydech. Šlapat lehčí, tak radši slezu a jdu pěšky.

        • Pain  

          Jezdim ted taky 34×42(předtim 32×42) a mam to přesne jako ty. Občas když tu čtu, že nekomu nestačí 30×42 tak to musi být brutal stojky, jinak si to nedovedu vysvětlit. Nepíšu to jako nějaký rýpání, ale jen by me zajimalo co se s takovym převodem jezdi. Bydlim 700 m.n.m. a že tu mame kopce celkem slušný. Je to opravdu hodne o hlavě. Když už proste neni kam přeřadit tak nic jinyho nezbyva než maknout. Řekl bych, že se mi i diky tomu posunula fyzička zas o kousek dál :-)) Předtim jsem si proste přeřadil a tim si to vlastne ulehčil.

          • MlokCZ  

            Jakou rychlostí jezdíš nejprudší výjezdy?

            • MlokCZ  

              A přidám pro začátek nějaká čísla:

              20% stoupání po asfaltu, 75kg jezdec a 12kg bike → potřeba pro 5km/h 250W

              K tomu se přidá pomalejší povrch než asfalt a hned to může být i jen pro těch 5km/h přes 300W…

              34×42 na 29" znamená pro 5km/h 45ot./min. Tedy pro uvedený příklad s tím převodem už drtíš super nízkou kandenci a to ještě za předpokladu, že dokážeš jet tak vysoké uvedené výkony…

              Pokud někdo takový výkon nedá a navíc chce jet aspoň trošku rozumnou kadenci (aspoň 60ot./min.), tak potřebuje mnohem lehčí převod.

              Třeba při 200W výkonu a kadenci 60ot./min je pro uvedený příklad (pro ten pomalejší povrch) potřeba 2× lehčí převod, tzn. ani 24/42 by nestačilo (bylo by potřeba dokonce převodu 20/50, což už nevozí nikdo). Takže v takovém případě je to buď dost krátké a jezdec musí jít nad 200W, což pro slabšího může konečná i pro dost krátký úsek nebo i s lehčím převodem je nutné jít do extra nízký kadencí.

            • Pain  

              Rychlost ti neřeknu to fakt nesleduju. Kadenci jedu opravdu nízkou tak abych to udýchal. Dřív jsem to mel obracene a na kopci mžitky před očima :-) A pírko nejsem, 85 kg. Ale zas ti neřeknu kolik procent maji ty vyjezdy. Je to. vlesich kolem sjezdovek co tu mame. Jen jsem chtel říct že jsem mel strach dat vetsi převodník, ale zjistil jsem, že s nim ušlapu to co předtim s menšim.

          • krabica  

            Nevím kolik vážíš, ale představ si, že nahodíš cca 20 –30kg batoh, budou ti stačit převody? :-)

            • CannondaleF29carbon  

              Nechápu, jak někdo můžeš vozit na kole 30 kg batoh…

            • jonti  

              Za poslednich par let nejvetsi rozdil 13 kg – kdyz jsem lehci jede to lip, ale tim jak se nabira postupne, neni to moc rozdil. I watty jsou nahoru.

              • krabica  

                Já mám nárůst +25kg za asi 3 roky a je to fest poznat v kopcích, na rovině pohoda, to jezdím lépe než dřív, ale v kopcích teď fakt umírám a jsem rád za lehké převody. :-)

        • McBlacky  

          Zrovna kolem Gardy jsou stojky jako krava, zakezi co jste jezdili. Takhle to napsat nejde, ze 34×36 tam je ok.

          • ceo  

            Není to ok, umíral jsem každý den, ale jde to přežít :))

            Pamatuju si, nějaké byť betonové úseky k Ledru, kde jsem to musel dupat ve stoje tak 1 otáčku za sekundu :D , Tremalzzo byl očistec a z Torbole k DH trati taky. I tak to nic neříká, cest je tam spousta..

      • Plechovka  

        Pokud bereš velikost L nebo menší, mohl by sis ušetřit překopávání na SRAM tím, že bys koupil dámskou verzi 9.0, která je až na sedlo (a SRAM vs Sh) shodná s pánskou 9.0.

        https://www.canyon.com/…-cf-9-0.html

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse