Předchozí vlákno už je dlouhý, zakládám na další rok.
Jak to vidíte na 2022 s novinkami a jejich dostupností?
Jak se dále budou hýbat ceny?
Na co se vyloženě těšíte?
A hoši vole, držte se tématu:)
Předchozí vlákno už je dlouhý, zakládám na další rok.
Jak to vidíte na 2022 s novinkami a jejich dostupností?
Jak se dále budou hýbat ceny?
Na co se vyloženě těšíte?
A hoši vole, držte se tématu:)
Tohle nech laskavě Milanovi :-D
:))
To vlakno je ale stjne spis vyber tazatele na dalsi rok, nez novinky obecne ne?
Na co se těším?
Až bude zase něco málo konečně skladem :-D
Líbí se vám barvičky Trek procaliber 2022?
Nelíbí, ale třeba nazivo to nebude tak nudné.
Strašný.
Už druhým rokem čekám na barvu, která mne osloví. Ačkoliv bych ho fakt už chtěl, vidím to spis na tu rámovou sadu v bílé, nebo ještě počkat další rok …?
: /
Project one ;)
Bílá, k tomu modrá sidka nebo oranžová foxa, to taky není špatný. Bílá má zas výhodu, že se dobře opravuje, nic na tom není vidět a nevybledne.
Tuhle? A nebude to cirkus? (Bílá, černá, červená, modrá.)
Tuhle no
Sorry, já nepochopil, že chceš tu bílou od treku. To by byl cirkus jak hovado.
To nechces, mel jsem dve bila kola a to nejde umyt do cista. Nejlepsi je cernej lesk. Jakykoli mat je zlo a cim svetlejsi barva tim horsi. Nastesti uz neresime eloxy, to bylo taky peklo mit nalesteny.
Měl jsem bílý lesk i mat a nebyl problém.
Mat je hroznej. To bez diskuze.
Mám mat a kolo stále jako nové : ) Snažím se ho lehce očistit každý den a 1×/ týdně pořádně.
Opruz je čistit hliníkové ráfky mat Dt swiss. Ty jsou stokrát horší jak ten karbon rám.
Tak když čistíš kolo každý den…to nedělá snad nikoho.
Mám půl mat a půl lesk a pod tím blátem nevidím rozdíl, tak co řešíte:)
Bílý kolo je za trest.
Nevybledne, zežloutne. Je na to,m vidět každej škrábanec ve ketyrm se drží bordel a zažraná nesmyvatelná špína.
Barva je úplně jedno když kola stejně nebudou
Na nový Giant Anthem.
Na ten se tesim i ja. Par fotek sem na netu nasel a vypada paradne!
Nasdilej. Dik:)
Kdyby to bylo tajný, tak s tím přeci nejeli na světák.
Sakra…zase pozde
Nechci žádné novinky, ten zrychlující se koloběh výměny kol a komponentů mi nedělá dobře na psychice a na účtě. Prodejci tvrdili, jak vývoj zpomalí sars, mně to teda tak nepřipadá, ceny rostou. Mám čím dál dražší stroje a čím dál větší pupek. BF mě ničí, přesto sem nedokážu přestat lézt.
Pardon.
Drahy?:)
Ale nepovidej.
Takovy sworks speed if light je s cenou uplne v pohode:)))
Vypadá skoro jako TR. Malý rozdíl vidím jen: dlouhý čep u tlumáku vs. „rozvětvený“ konec tlumiče napevno :)
A taky u náby čep nemá.
tolik peněz a ani tam nenapíšou hmotnost… nebo je to někde schované?
Radost se ti třeba vrátí až si koupíš elektrokolo co jezdí samo :-D
Radost mi vrací slunko a stálá hladinka 2 piva na hod. :)
Furt je to stejné – jednou za 4 roky nový model a sady. Člověk to nesmí tak řešit, ty věci se zas tak neměněj.
Nekdy se za 4 roky stane dost, jako ted u xc.
Ted cekam celky rozvoj nizkozdvihovych agresivnich kol v kategorii DC a Trail.
Nejvetsi rozvoj je samozrejme v elektro, to je kategorie ovladajici vic a vic trhu a tady co dva roky jsou fakt pokroky.
Hodne se slape i do gravelu ted.
Skoro by se dalo rict, ze kategorie co prodelaly za poslednich 5 let nejvetsi rozvoj (enduro, trail) se ted trochu zastavuji.
Jeste nas ceka komplet elektrika vcetne ovladani tlumicu a vidli+senzory na otresy, integrace kokpitu a vedeni kabelů brzd atd.
A všechny ty hejblátka narvat do rámu – zvedne to cenu práce. Takže dalších cca 14t nahoru za uklizený kokpit.
Na eurobike ten nesmysl už měla drtivá většina XC. Bude to strašný voser. A horní víčko hlávka, respektive kužel ložiska s dírou je debilita. Už se mi to na kole s 1 1,5hlavou rozpadlo. Blbci to udelali z plastu.
A jak si to akoze sam doma budem servisovat a vymienat? :D ach jo..
Tak zrovna elektriky a podobný chujoviny jsou takový gimmicky. Rozhodně to není pokrok jako byla 29 s dobrou geo, nebo spolehlivý teleskopy (to považuji za podobný skok jako přejít na 29)
S tou geo je to takový sporadický, pro tebe to posun je, ale pro takový ty obyčejný turisty je to možná na škodu. Si pamatuju, jak Scott udělal úhel hlavy 68 nebo kolik a každej z toho byl posranej, že to bude vratký, epic 67,5 a všichni si z toho cákaj.
Zapomněl jsi na nehorázné tempo zdravžování, při kterém si za chvíli dobrý kolo už jen tak nekoupíš.
Vyspele ekonomiky ted vykazuji extremni tempo rustu mezd, a samozrejme realne inflace. Spotrebni kos pro inflaci pro potreby CNB je lehce mimo klasicky kos domacnosti. Coz je dany tim, ze CNB uplne nepotrebuje, aby tempo rustu inflace bylo vysoky.
Tzn to zdrazeni je tazeny toliky faktory, ze neni mozny to aktualne zastavit.
Vyspělé ekonomiky možná, ale česká teda fakt ne. U nás mi přijde že se akorát zdražuje, platy víceméně nepřidávají, protože covid a a inflace reálná tak 10%
Komu posledni roky nerostla vyrazne mzda, tak hlavni problem najde v zrcadle.
Tys nám tady chyběl, už jsem se bál že nebudeš posílat ty svoje moudra
Nefnukej.
Mi prijdou fnukalci Ti, co chteji velke mezirocni rusty vyplaty :).
Nebo mas kompro na sefa, ze zvysuje? :D
Ale je to tak. Jen pohodlí lidí nutí mít furt stejně. Stačí si říct a nebo se posunout někam jinam. Mám třeba za poslední tři roky +25–30% k výplatě. Z každé strany slyším jaký je boj najít lidi.
Tak už vím kde se ty prachy v tom kšeftu ztrácí :-)
Porovnávám s bývalou prácí v jiném oboru. :)
Nemlž :-) Coby Dr.Watson vím skoro vše a co nevím mi zjistí kámoš Sherlock :D
Zkus tohle říct do očí třeba nějakým hasičům:))
To je právě ono, když se člověk drží v zajetých kolejích, tak si extra nepolepší… Navíc, co znám hasiče, tak většina má, díky šichtám, 2. práci a mají se dost slušně…
Mít se dost slušně znamená co? Mít dvě práce a nemít volno? Oukej.
Mají 10 šichet měsíčně, pak si bouchnou bokem 10 šichet na bokovce a pořád zbývá 10 dnů volna, to je celkem v klidu… Kámoš třeba v poho splácí hypošku na 2 byty, má dvě obyč auta, jezdí na dovču do zahraničí, 2 děcka, přítelkyni na mateřské…
A kdy hasí? :-O :-)
Jen když to hoří :-)
Nevim, jestli nemaji ty sichty u hasicu 24 hodinove. To jich potom tech 10 mesicne uplne staci. A kdyz se hodne hasi, na nejakou fusku uz asi nezbyva moc sil.
Mají 24h směny a právě zas tak moc často nezasahujou, v noci se většinou normálně vyspí… Většina hasičů, co znám, má 2. práci právě proto, že jim to nedělá žádný problém…
Ano, máme 24 hodinové směny. Ale zrovna ja jsem na malé stanici a momentálně co směna to 2–4 výjezdy včetně za posledních 14 dni 3 noční ( což je mezi 23–6h). Pak už na vedlejšák nezbývá moc sil ani chuť.
Asi máš smůlu, nebo mě známí hasiči přebytek energie… :-) Co si jen tak vzpomenu, tak je mezi nima hrobník, autoservisák, truhlář, arborista, další dělá práce ve výškách, jiný vyvíjí/vyrábí splitové vázání.
Není lepší tohle všechno mít s jednou práci a bez hypo? Protože tohle co popisuješ je slušná rychta. To je doma v postatě jen 10 dni (cca jak víkendy) a jinak maká. Takže nic moc rodinný živit a koníčky.
tak až doplatí ty dva byty bude mít příjem z pronájmu a hodí si pohodu. lepší chvíli máknout a pak zbytek života ok, než se klepat kdy přestaneš makat a pak umřeš hlady :)
Renta, pronájem a pohoda jazz…
Mně to přijde v poho, 2. práci dělá podle chuti, takže třeba 4–6 hod… Dost lidí, co znám, jezdí na různé montáže a to je hnus… Hasič jde ze směny většinou pěkně odpočatý…
Aha..:)
No já měl od jiných zase spíš jiný informace, že např. během covid-lockdownu tady docela byli finančně biti.
Ale nevím, hasič nejsem:)
Spíš jsem chtěl narazit na to, že v čechách jsou naštěstí i srdcaři, kteří berou svý povolání jako poslání i přes blbou výplatu a jedná se zrovna o prospěšné profese. Ať už je řeč o zdravotnictví, sociálních službách, vzdělávání atd…
A ano, dost lidí so může za svou blbou situaci samo. Ale nebral bych to plošně v tom smyslu, že máš malou výplatu, tak si blbej a můžeš si za to sám.
A tvl, už snasi taky přestaň s offtopic:))
Ty lidi nekdo nutil aby sli dobrovolne pracovat do eraru?
Jenze ten rust mezd se tyka jenom nekterych profesi.
Hele realita v cr je, ze vetsina domacnosti neni schopna usetrit vic, nez 1 000 Kc mesicne.
Pro ne rozbita pracka dost casto predstavuje nutnost nebankovni pujcky.
Zivot v cesku je proste drahy a jeste se to zhorsuje.
Vetsina?
Bohužel
Neber vetsinu na BF, kde se kupuji kola detem za 30+…
Taky dost zpochybňuji to, že většina rodin v CR neusetri tisícovku. Stačí se podívat na mzdový medián.
Jo, ale jestli to taky není tím, že mají na splátky ajfouna , v obýváku oltář s 64" úhlopříčkou a oslavit Vánoce znamená je taky rok potom splácet, protože v televizi na to ukázali reklamu. Jo, pak je život drahý…
Nebyl tu na foru nekdo, kdo pracuje u CZ Cannondalu?
Jak to je s MGO barvou u Scalpela? Mel jsem nejdriv info ze nebude, pak ze bude a ted na ofiko strankach zase neni…
nooski dělá u dovozce…
Cannondale nechceš ani zadarmo, fakt nechceš…
Já bych si zrovna toho Scalpela jako druhý kolo k enduru taky celkem koupil.
Tvoje volba :)
Plne ti duveruju, ze mi to s klukama udrzite provozuschopny :))
Chudák Dad
To bude drahý:)
Jekyl 22?
Scalpel, chci se zas trochu potrapit i horekopcom :)
Hustý! Ale ten nový se zatim jeví celkem dobře.
Kup si epica jako zbytek teamu a nezadelavej si na problemy.
A Brain furt drží? Mně se ta předchozí generace nesere jako jiným, ale stejně už do epica příště asi nepůjdu.
Brainy 2021 jsou spolehlivé, absolutně bez problému. 2018–20 tomu docela pokazily reputaci, starší byly taky bez problému
Tak to rád slyším.
Docela mě mrzí, že ze Santa cruze Blur odstranili virtuál. Kdyby mu uklidili bowdeny (vedení bylo dost hnusný), položili hlavu na 68, a šel by sehnat rám za nějaký ty 3tisice USD, hned bych do něho šel.
Intense sniper:)
Viz muj profil.
A má možnost vedení bowdenu locku tlumiče? Sniper vidím jako jednu možnost. Snad ho při aktualizaci nedojebou jak ten Blur.
Novýho Snipera bych viděl na trhu tak za 2 roky. Bylo to jedno z prvních downcountry kol na trhu.
Tipl bych spíš decentní úpravy, např. dát pryč pressfit a dát tam závity.
Vedení kabelu na lockout jen venkem. Nevím, co a jak jezdíš a jestli ten lock oravdu potrebuješ (vzhledem k tomu, že jezdíš epica, kterýho taky úplně nezavřeš?). Ale tohle je podle mě tak efektivní platforma, že to prostě zamykat není potřeba.
Jinak ještě mě napadá bmc fourstroke (ale ten nechceš), moondraker f podium a zkusil bych ještě možná počkat na novýho anthema. U těchto navíc budeš mít ten lockout.
Epic nemá tvrdý lock, ale zase nehoupe jako otevřený tlumič.
Vždyť píšu, že Sniper je hodně efektivní.
Musíš to umět trochu poladit: ale já jezdím jen na otevřeným tlumiči a v sedě se to na rovině ani nehne. Spousta lidí si v ten moment myslí, že jedu na zavřeným.
Hele, nevím jak to popsat: ale zamykáš to tahem řetězu (šlapáním) a při tom je to pořád aktivní a žehlí to nerovnosti.
A mě jedinej moment, kde se to trochu houpe jsou krátký stojky, kdy jdu ze sedla do pedálů. Nemám ale pocit šlapání do bahna a ztrácení energie. Vlastně takhle mi houpal ve stojkách i epic.
Nenapadá mě, jak jinak ten pocit popsat. Chce to prostě vyzkoušet, zažít a udělat si obrázek sám.
Nechci tě přesvědčovat, jen pro mě není důvod tohle zamykat a jsem rád, že tam nemám kabely navíc.
Hele ze sedla se to houpe hodne, alespomn me :)
Jasne. To i me. Ale ten epic se v tomhle pripade houpal pode mnou uplne stejne.
Teda v momente, kdy braina nemas utazenyho uplne a nechces jezdit prositej jak deka:)
Dá se vůbec intense koupit v Evropě?
Jestli ten rám chceš trochu tužší a obětuješ pár gramů, doporučuju Sniper T s vyztuženou zadní stavbou. Jako pár úpravama XC verzi zlepšili, ale stejně. Bez váhání bych dneska volil T.
hele neraďte mu, ať to tu za chvíli nemá každej jak „S“
:)
Na mejch, ani né 60 kg, to asi není potřeba. Ale T verze se mi líbí víc.
maxxkurzor v ostravě ?
Intense má přímý prodej. Maxcursor to umí objednat taky, ale vzhledem k tomu jaký voser měla kolegyně s řešením reklamace přes ně bych se na ně vysral. Z intensu to šlo jak po másle.
ok, dobré vědět
Jj Intense reklamace jedna báseň.
Jsi castym zakaznikem reklamaci rikas jo?:))
Jo podle mě jsem tam už na nástěnce :)) ale teď už dlouho dobrý! (musim zaklepat)
Tady to řešil kluk přímo s Intensem – nafotil praskliny, řekli mu, ať rám zničí a nafotí zničený a poslali novej.
Samotný rám je asi lepší brát napřímo no. Po změně eu distributora už maxcursor prý levněji rámy neumí. Snad jen pokud chceš skládat tak má smysl brát přes ně spolu s díly. Tak se dostaneš na lepší cenu než za komplet kolo přímo od Intense.
Ale proc by to delali? Polozenejsi kolo uz maji Tallboye, ktery je na vsechno krome zavodeni a lehke turistiky lepsi.
Tak jestli ti přijde 65,5° hlava jako „položenější“. Mně prostě přijde, že v záplavě flex pivotů by to nějaký XC kolo s virtuálem klidně sneslo.
Co jezdim nejakej patek na vyssim zdvihu, tak mi prijde, ze na 100mm XC zdvihu je uplne jedno, jestli tam mas virtual, jednocep nebo ctyrcep… Stejne to ma jen potlumit to nejhorsi.
Zasadni rozdil je v tom, ze na virtualu muzes i na nezamcenem jet docela dobre a na FSR nebo zeropivotu to houpe prilis i v sedle.
Právě to je hlavní důvod, proč bych to chtěl zkusit. Jenže mám obavu, že v tomhle ohledu je Brain na spešlu nejspolehlivější.
Brain je vždycky kompromis. Vybereš si jednu z 5 poloh, kde na jedné straně je „otevřeno, trochu houpe“ a na druhé straně je „skoro zavřeno, skoro nehoupe ale zase až tak nežehlí“
Vzadu uz to dost vychytali a krome toho nejvic utazenyho to bere vyborne. Ve vidli je porad co zlepsit, kdyz to nema rozbit ruce tak to pri jizde ve stoje houpe. Jen na hladkym asfaltu kdyz se tlaci do riditek to zamkne, ale jak za ne zatahnes zas se to rozhoupe.
Alebo ešte nový Ghost Lector FS, bol som ho vyskúšať a ide veľmi dobre a k tomu integrovaná teleskopka.
To nechces. Az se to vysere tak co. Na xc vydrzi teleskop vyrazne min nez na enduru/trailu
Je to eightpins, mala by byť vpohode servisovateľná a na svoju na blatové maratóny davam flexi blatníček z kúska starej duše
blbost, 8pins je jeden z nejspolehlivějších teleskopů na trhu
OEM verze je jiná než ta na přímý prodej. :)
Může být jiná i stejná. Buď lepší dražší verze NGS2 nebo levnější H01. H01 se pak samostatně neprodává. Na kolech se osazují obě, u některých značek dle modelu (na vyšších modelech bývá NGS2, na nižší H01).
I H01 je výborná. V každém případě rám připravený na Eightpins sedlovku bych považoval za velké plus. Takhle by měla vypadat kostrukce teleskopů. Použití klasiky (se sedlovou objímkou) je řešení pro teleskop vlastně dost nevhodné a je to jen přežitek z pevných sedlovek.
Jaký model je u toho Ghostu těžko říct. Popis Eightpins mechanical je opravdu nic neříkající. Jestli tím mechanical myslí mechanickou aretaci v průběhu celého zdvihu, tak by to byla dražší NGS2.
Jo, mechanical je ta dražší, hydraulic ta levnější těžká.
Úplně odvareny nejsem ani z té dražší, měl jsem jich v ruce několik vydrenych a podle eightpinu je to normální. Že prý se vydre každá sedlovka.
Tohle se těžko porovnává dle toho co s tím kdo a jak dlouho jezdi, jak se o to staral. A pro opravdu relevantní srovnání bychom museli mít od mnoha typů sedlovek přesné informace od stovek (nebo více) jezdců.
Dlouhodobou spolehlivost tedy nemohu sám nijak hodnotit (z jednoho funkčního kusu, který používám se nedá dělat závěr žádný).
Co jsem kde pročítal všechny možné zahraniční zdroje informací, tak pár problémů bylo u NGS1, což vše NGS2 verze vyřešila. A u té jsem žádné hromadné problémy na fórech nikde neviděl, což ale nutně nic nedokazuje.
NGS2 je tedy dost drahá, to se musí nechat. H01 je cenově pohoda (kdyby se muselo v ní měnit i něco zásadnějšího, tak to nestojí nijak přehnaně moc. Ale jak píšeš, tak je o něco těžší.
Celá řada konstrukčních výhod je ale jasných a to se mi právě moc líbí:
Jo jako funkčně je to super, integrace v rámu se mi taky líbí. Mít na to připravený rám, tak si ji klidně dám. Jen bych vyřešil jinou páčku, ta jejich mi úplně nesedí.
Teď to nemyslím ofenzivně, ale můžeš prosím k tomuto uvést nějaké jiné zdroje než marketing výrobce? Řešil jsem jestli si udělat radost na LV, ale nic relevantního se mi nepodařilo najít… Díky.
Jakou potřebuješ délku? Jeden 8pin se mi válí doma nový, ten mechanical, tedy ten pro přímý prodej, mám z kola vel M. Když tak SZ
na MK14 pasuje jen první generace 8pins -NGS1
je tam jinak díra dole
Mám NSG-2. Škoda.
Dík za nabídku. Jak David dobře ví mám MK14 a navíc rok spokojenost s 210 OneUp…-)
Zeptej se Peti na jeji CD ;)
Takze nemam menit F-podium za Scalpela??:-) Obcas by se hodily 2 kosiky u delsich trati.. Jako videl jsem pred cca mesicem prdlou zadni stavbu z Trilogy,ale prej to by nevydrzelo nic takovou ranu…
Nedá sa mi nespýtať, čo je tak zlé na cannondale?
To by bylo opravdu na dlouho.
Žádné jiné kola nevržou a nelupou tolik jako Cannondale. A sem tam praskají.
Ja mám čas. Prasknutý C som veru zatial nevidel, v mojom okolí ich na pomerne vysokej úrovni a v serioznom zaťažení jazdí hodne. Od systemsixu po habity. Zvýšené vrzganie alebo akékoľvek iné zvuky som rovnako nespozoroval ani pri jednom. Možno slabá vzorka :)
Osobně jsem měnil asi tak 10 rámů prasklých Scalpelů MY±2018 a 3 letošní prasklá SSixa.
Zdravím, asi patřím do jiné kategorie ale zítra jdu vyzvednout nového trek Domane+LT-červenočerná kombinace pro mne nejhezčí. pro rejpaly ale uvádím, že mám ještě i „normální kolo“ Trek EX8 zakoupen v r.2017 na kterém se snažím drtit i kopce a když to nedávám tak i „tlačím“.
Cyklistice zdár.. nazdar
Koukam, ze Diverge 22 bude na Sram s jednoplackou.
=(
A vůbec to nefunguje. Mají tam silniční řetězovou linku klik na eagle kazetu a na malých pastorcích to vrčí jak traktor.
Asi nemeli v tyhle situaci s covidem shimano?
I kdyz zrovna spesl by mel mit pristup k dilum a sadam…
Mondraker Raze 2022, zdvih 150/130,interni vedeni kabelu s vystupem v hlavovce.
To dava smysl, Foxy je uz moc enduro a toto vypada jako hodne zabavne kolo, konkurence YT Izzo.
Foxy na 2022 je taky prepracovna,pres nejaky bazmek jde menit uhel sedlovky/hlavovky ve dvou polohach
Hlavovka 65º a 64,5º, (64,5º a 64º u verze XR) sedlovy 76º a 75,7º. vnitri vedeni hadic/lanek a prepracovany ram kolem stredu. Nejvyssi dve rady jsou osazeny vidlici/tlumicem Öhlins.
K čemu je ta plácačka připevněná zespodu do sloupku vidlice?
typl bych to na blatník :D
Pijer spis myslel, jaky to ma smysl. Dle meho kravina, kluzaky vidlice to neochrani.
Treba nedali tesneni do loziska hlavka a resi to takto :D
To je ten jejich MIND. Systém který vyhodnocuje nastavení odpružení.
To jsou věci.
To zas bude bude po hospodách u kopce chytrých ajťáků :-D
jj když už budeš happy že máš GRIP nastavenou tak ti kolo řekne: velký špatný.
Nastavení GRIP patrony je pohoda, s GRIP2 už je to horší…
ale jen do té doby než to urveš :)
mě docela překvapuje jak se na kolo začínaj navěšovat ***** drahý nekrytý věci. Chápu to na silnici možná i na lehčí XC, ale když vidím jak jsou trail a EN kola po intenzivnější sezoně omlácený, tak si říkám, že tohle zahodit bude už nesmyslně drahý.
Zvlášť když si vezmu co se začíná stavět i na legál trailech (TT a RS) za překážky, natož jaký vraždy jsou na ilegálech. To už jsou věci, kde chyba je otázkou času u 99% riderů.
Je to tak…
Ty jo hodne pekny.
Nový Giant Trance X 27,5 aneb 27,5 ještě žijí! :-)
btw: vidím i nějaký nový Float X tlumič?
To už je jejich několikátý návrat ke střednímu rozměru, šaškec.
Dávám tomu rok, maximálně dva ;)
Uvidíme, viz text v článku:
Není a nebude to zřejmě jen Giant, který se chce proti tomuto trendu stavět. Z jistých kuloárních informací vím, že nás příští rok pár novinek na průměru 27,5“ ještě čeká a mě to rozhodně nevadí
Prostě ne každý si i v současné době z 29 chčije do gaťek…
??? Co vím, tak snad první návrat, co masově začali přecházet na 29. A vlastně to ani návrat není, protože jeden Trance 27,5 byl v nabídce stále…
btw: ne že bych chtěl Giant nějak obhajovat. nikdy jsem kolo od nich neměl a asi ani nebudu mít… :-) Jenom se mi nezdá, že by přecházeli tam a zpět.
Presne tak. Standardní Trance je v nezměněné podobě už řadu let, tak ho proste inovovali. Jen mozna dele nez by to chtělo, ale momentální priority meli jinde (ve 29-kach, kde museli spis dohánět).
Tradicni kolobeh Giantu. Nejdřív udělají Trance, pak tomu trošku přidají centimetry, nazvou to Trance X, pak zrusej Trance, aby pak nakonec zavedli nové kolo s označením Trance. To same u Anthemu a dalsich.
Myslim proste, ze je to náhrada za obyc Trance ted na par let.
Terra v hliníku:
Včera jsem na to koukal. V té žluté nevypadá špatně, ale 60 za hliník?
To už je naprosto normální…když je to osazeno „sedni a jeď“ komponentama, s neosizenou karbon vidlicí a sedlovkou
Jen by to chtělo i kola aby to za něco stálo…
To tady u těch nemám představu
Já bych dal asi přednost Rose Backroad Al
https://www.rosebikes.com/…1x11-2685547?…
Nebo s 2×11 https://www.rosebikes.com/…x810-2705231?…
Tak zase za ty prachy ma cube cyklokrosku v karbonu mix 105 a ultegra.
https://www.bike-life.cz/…-2022/d41857
Dokonce i takhle :-)
Cube je značka na kterou vždy zapomenu, přitom to vypadá pěkně
Musíš ho ale objednat nejlépe v červenci a nebo doufat, že to někdo naskladnil. Na ČR trhu mají politiku – co neobjednáš, to nebude.
Tento model (58cm)měl být ve 44týd/2021
Aktuální info. 24týd/2022
Jako proč ne, ale každý to má s barvama trochu jinak. Ano, v současnosti nekompromisně platí, že gravel musí být zelený nebo šedý a ještě v matu. Já bych si asi připlatil na tu Terru, kdyby tedy byly :)
No, už se fakt všichni pos.rali. Já teď stavěl na hliníku Diverge za 74.000,– s Apexem! To už mě hlava fakt nebere:(
To jo no. Já kupoval Diverge Carbon 2020 na Apexu za 60k. Vyletělo to fest
Jo dobře už bylo.
Já tohle za 80k, pojezdím rok a prodám to ještě se ziskem:)
Tohle mi taky vyšlo téměř za VOC a pak ho ještě zdražili o dalších 24.000,– ŠmJakou máš velikost? 54?
Starého diverge jsem prodal za tolik za kolik jsem koupil toto. :D
Má to jednu výhodu. Starší kolo člověk prodá za to co ho koupil :)
Uz to je jak s autama
Dobry akorat kdyz chces s jezdenim skoncit:-D Horsi, kdyz potrebujes zase novy.
Koukám že Dartmoor slušně předělal svého Horneta
Na rok 2022…ten rám je teda hrozny zvíře :-)
Raw krása
Chtěl jsem říct, že mi to z náhledu připomíná dětský kolo.
Pak jsem to rozkliknul…
A připomíná mi to dětský kolo i v plným rozlišení :))
Tak to je strašný
Mě se líbí že je raw verze, ale co se týče rámu tak bych to musel vidět naživo…takhle jsem z toho byl normálně v šoku :-D
Z toho bude určitě po letech kultovka… vybočuje :-)
Třeba je to hezký, když to neni nabouraný :D
Krásný jak oči francouzskýho buldočka :-D
Tak pokud se ti líbí i nabouraní psi, tak asi není co řešit;)
Myslel jsem, že nikdo nedokáže vymyslet hnusnější kolo než ghost lector ;)
…je to hnus
Nevidím tam geo, jo a váha narostla to se mi nelíbí.
Změny asi hlavně v geo. Mohli by ho trošku natáhnout a položit hlavu po vzoru trailového brášky.
Z fotky patrná změna hlavy a úchytu tlumiče, zbytek vypadá nezměněné.
Hned mu to sluší víc, když nemá tak nakopnutou tu hlavu.
Jo, je to trošku čistší design…ještě jsem si všiml, že není zalomená levá spodní noha zadní stavby, že bude souměrná s tou řetězovu…
Za ty penize není co resit,ale jen 35ks pro CR a 400ks celkove…
Přemýšlím, že bych to vzal kvůli nějakým dílům. (kazeta, přehazka, řazení)
Za kolik myslíte, že je kolo po částech prodejný?
Rám, kliky, brzdy, záplety, vidlice, cca zbytek?
Kliky 10k
Brzdy 5k
Zaplety 18k
Vidlice 15k
Ram těžko říct…
To je hodne optimisticky
jemne receno…
Tipo dle cyklobazaru (a vlastních zkušeností):
Rám 15.000 – protože dekáč
Kola 19.000 – za tolik jsou na bazaru nová
vidle 17.000 – to samé, já prodávala select za 13 a docela to trvalo…
kliky 8.000 – často se najdou ale levněji
kazeta 7.000 – to samé
řazení + šaltr + nabíječka 12.000
brzdy 10.000 – tady vycházím z teorie, nevím jak dobře půjdou ale prodat…
kotouče 1.000 – to samé, spíš bude těžké najít kupce
Řídítka 1.000
sedlovka 1.000
sedlo 2.000
pláště 1.000 – přesně tyhle sem prodal za 1tis. po půl roce :D
celkem: 94.000
Možná by to šlo udat za víc, hlavně rám. Zase XX1 axs sadu kolega sehnal za 10tis a kliky za 6tis…
Kliky xx1 za 6k ale pro Quark, ne?
Dík oběma za rozpis.
Kašlu na to…:)
To vypadá, že bych v otm měl ty peníze dost dlouho..
Ale jeslti někdo chce koupit ht, tak to smysl dává.
Hlavně dodání 8/2022
XX1 AXS za 10k, kam na to chodíte. :(
Ne sorry, ta sada byla GX. Kliky trochu pomlácený, nic hroznýho ale…
Tak to jo.
https://mtbs.cz/…ie/tech-news#…
Ridley to vzal z gruntu…29×2,1, geo
Stejně tak novej 3T exploro Ultra
https://bikerumor.com/…gravel-bike/
Aero optimalizace pro pneu 55 – 61 mm
Upřesnění..Vroomenovo 3T je na 650b (27,5×2,4)
U 3T není 29 v kurzu
Na té třetí fotce to působí jak fatbike s beranama…
To jo…plus má to 3T masivní trubku
Já takhle jezdil myslím že to bylo minulou zimu…ale potom jsem se vrátil na těch 47–50 mm pneu
a elektrickej
Ten Ridley nevypadá špatně na rozdíl od toho 3T. Ten přechod v zadní stavbu moc pěkně nevypadá a o nějakém aero přínosu asi taky nemůže být řeč. I když u takového kola to je stejně jedno.
edit: Navíc podle těch košíků musí být ta spodní rámovka brutálně široká.
Právě že není…Vroomen na tom ma to 3T založený
To není žádná náhrada mtb a podobně, prostě přizpůsobuje rám tak aby to fungovalo s objemnou pneumatikou…na rychlost, ne do mtb terénu
Je otázka čemu kdo dá přednost, ale zrovna u toho 3T se tomu věnují dost, aby to fungovalo
Jsou na dobrý cestě. Ještě širší řidítka pro lepší ovladatelnost a odpružení pro větší pohodlí.
No co ti na to mám říct…širší řidítka na sotolinu nepotřebuješ a ani poctivé odpružení
Zato objem ano…
Nepotřebuješ… Ale ne všude je šotolina, občas narazíš na lesní cestu nebo lehkej trail, tak se přece nebudeš vracet.
Jasně…proto jsem taky nelenil a předběhl jsem dobu nákupem xc ht :-)
–
Já nevěřím, že ten aero rám má v porovnání k celku ve skutečnosti nějaký reálný přínos. A už vůbec né třeba na šotce s takovýma pláštěma.
Ty to píšeš jak kdyby ta pneumatika nejela…zkus si někdy 38 mm Gravelking SK a 2,3" Fast Trak
Já bych vsadil na FT kdekoliv …možná jen ten hladkej asfalt by byl lepší s Gravelkingama
Na 2.1" Fast Trak na obou kolech jsem objel Trilogy… A dneska je FT dokonce 2.3" gravel guma? :))
Pak se div vtipům, že dnešní gravely jsou XCčka s pevnou vidlí :))