Mame skoro konec brezna, a zacinaji se ve velkem objevovat novinky na 2012, toz sem si dovolil zalozit vlakno, az to je vsechno pohromade ;o)
Takze pokud ste narazili na nejake zajimave kousky jak ramu, tak komponentu, tak smele sem.
Mame skoro konec brezna, a zacinaji se ve velkem objevovat novinky na 2012, toz sem si dovolil zalozit vlakno, az to je vsechno pohromade ;o)
Takze pokud ste narazili na nejake zajimave kousky jak ramu, tak komponentu, tak smele sem.
A hned pridam prni kousky, a to Fox 2012
ti lišáci jsou rok od roku škaredější :((
Vzhledově je to perfektní. Ta černá vidle s kashima nožkama i tlumáky..super. Asi to chcu :))
Jo jeste hnedozlaty elox stelovatek a je to dokonale :o)
hele,neprovokuj :) Dneska jsme se v Kačabaru dívali,jak mi chčije vidla přes gufera a už mi tam partyja cpala novou 180mm..nechci! :)
No, ta barva nic moc.
Líbí se mi korunka se sloupkem v jednom kuse.
To předělané ovládání propedalu je ale dobrá úchylárna. To jako vážně zákaznící chtějí mít možnost si navolit na přepínáací páčku přepínání mezi méně a více propedalem bez možnosti ho vypnout?
Naštěstí naladěných tlumičů s nízkou kompresí se tohle nijak nedotkne. Tam stejně byl propedal velmi málo znatelný a tedy aby byl aspoň trošku znát, tak se používal na trojce. A přepínání propedal off/propedal 3 bude možné pořád.
No s tim propedalem mi to taky prijde divne… Ale tak me na DHX stejne staci funkce On/Off. ASpon tam to zustalo stejne
Mě by spíš zajímalo, když je na 29ky Talas 34!, tak jestli 34ky udělají i na 26tky.
This is the Fox 34 which, as you might guess, has 34mm stanchions, and 140mm of 29in-wheel-only travel. It’ll come in tapered and 15mmQR only.
takže ne neudělají.
To jako vážně zákaznící chtějí mít možnost si navolit na přepínáací páčku přepínání mezi méně a více propedalem bez možnosti ho vypnout? – ale ked to das na „propedal 0“ tak je to ako vypnute ci nie? cize medzi vypnutym a „3“ to ide stale nicmenej uchylne ovladanie smerujuce k „permanantnemu propedalu“ to naozaj je. skutocne nechapem naco by to niekto prepinal napr. medzi 3 a 2.
Ano, taky to píšu, že v případě nízké komprese, kdy se za stávajícího stavu použije propedla na trojce, tak to vyjde nastejno (tedy pořád to budou dvě polohy open a 3jka propedalu).
to s tím PP jsem od tebe nepochopil.
Odkud máš informace? Já tam vidím, tří polohovou páčku open/PP/lock
lock = PP3
PP = PP1 nebo PP2 dle preferencí.
Na kolecku mas 0,1,2 ktere si muzes nasavit, a kdyz prepnes packu, tak je to 3… Ted to bylo 0, a kdyz si prepnul packu, tak 1, 2, 3. Lock tam neni vubec
myšlenka je otevřeno / omezeno / locknuto
Přičemž locknuto = PP3 (to jsem psal)
Takhle to bývalo před více lety když se ještě dělal RP3. Dávno to tak už ale nefunguje.
některé značky osazují custom tlumiče co to tak mají. S tím, že PP se nedá ale nastavit jinak než tuningem.
Podle mě nejlepší systém tlumiče, kdyby to doladili na páčku na řidítka bylo by to bez chyby
To nevím kde to vidíš. Konstrukce kolečko + páčka je pořád totožné. Tedy dvoupolohová páčka, přičemž kolečko nastavuje tři varianty pro jednu polohu páčky (a druhou polohu páčky neovlivňuje).
Žádná třípolohová páčka tam není a nebyla ani u současných (vyjímkou je Triad, který tu třípolohovou páčku má).
Už jsem to tu v historii i přesně popisoval, jak je to konstruované uvnitř to přepínání.
Je tam kolečko, která má 6 poloh. U současných RP23 se střídají polohy: open/1/open/2/open/3
Páčka vždy přepíná sousední dvě polohy. Kolečko otočí celý mechanismus o dvě polohy.
2012 to tedy budou mít 3/open/3/1/3/2
Čísla v obou případech polohy propedalu.
A v tom textu je to i jasně vysvětlené:
„Basically, in the ‘on’ position, it’s like having the Pro Pedal 3 on. This is constant. When you flip the lever ‘off’, you can now have a choice of Pro Pedal on 0, 1 or 2“
uf, tak jsem originální text našel a zmotal jsem ho. Je to přesně jak říká Mlok a jak ukazuje obrázek.
Trend je prostě jasný. S fullem i na silnici :-)
mě se nijak nelíbí
Ta bílá s šedými polepy a korunkou vypadá super.
Korunka a sloupek jsou odlevane z titanu, nebo to ctu blbe?
Jsem se na chvily fakt lek :D uz mame duben kdyby neco ;-)
Ty kravo… No jo :-D
Neví někdo o fotce černého Epiconu 2011? Prý má být matný.
jo je matný, když tak mě pošli mejl hodím ti další větší fotky pokud chceš
A nejakou tu recenzi jsi uz napsal? Jak jsi spokojeny?
zatím pořádně neprojeto, moc práce málo času, a jiné kolo na ježdění tady na rovinách JM
asi jediná výhrada je 15mm osa, to vymyslel fakt debil
Jestli je ta 15mm stejná jako 2010 (2011 jsem v ruce neměl), tak je fakt debilně vymyšlená, u Foxe je ta osa přitom zcela ok.
Co tam je špatně?
Blbe se vyndava
A treba z Hope ProII ji nevyndas vubec:(
To není jediný případ. Pár Epiconů s 15mm osou mi tu v okolí jezdí a jeden z majitelů už si kvůli vyndání předního kola sebou chtěl vozit velké kladivo :-)
vyndáš, musíš něčím zmáčknout to odjišťovací matici při každé hraně co má po cestě – peklo :-(
Jenže když hrana po cestě je uprostřed náboje, tak je problém…
Zmáčknout pak není pořádně jak, tak se i to pořádné kladivo může hodit :-)
musíš mít právě něco čím tu namáčkneš :-(
No prave, vozit ssebou nejakou 14 – 15mm trubicku, me pekne stve:(
Zkousel jsem si nechat udelat nabeh z vnitrni strany, aby tam nebyla hrana, ale nefunguje to, nestahne to klestinu na upinaku:(
zrovna se s tím drbu, King má dvě sotva znatelné drážky uvnitř osy – a stejný problém jak máš s Hope
bez zmáčknutí uvnitř to nevyndám :-(
Snad jedině něco ve stylu nějaké lehce tvrdší a tenčí fólie, jinak nevim.
to nepomůže jakákoli malá hranka to zastaví
Myslel jsem jestli by nešla stočit do trubičky a tím odstínit ty hranky uprostřed náboje, o které se to zasekne.
Nech si vytočit plastovou trubičku do náboje, tak ať se ten upínák neroztáhne. Já to tak dávám. Plast, zvenku 20mm, díra 15mm a délka tak ať vymezí prostor uvnitř náboje…
Toto si chci nechat udelat. Delka vsak musi byt hodne na presno, aby tam nevznikl zadny schodek. Nemas ji nahodou nekde napsanou, at nemusim laborovat?
Jednoduše si to doměříž. Vytáhni si ty vložky z náboje. Náboj celkem má 100mm, odečteš ty vložky a ještě 0.1mm vůle a máš to. Díru 15 taky 0.1mm do plusu (nejlíp zkusit na ose, tak ať je tak akorát) a 20 do mínusu.
jj, diky. Postup mi byl jasny, ale nechtelo se mi to merit:)
Jinak tech 20mm venkem chci jen na koncich, takovy 3mm lem, ta hope naba neni uplne lehka, tak nechci pridavat dalsi gramy.
Ten plast neváží nic, ale tunit to půjde lehce:-) .
Napsal jsem ti. Vypadá to dobře. Taky možná na příští sezónu zvažuju TT Epicon a mám celomatňák:)
Epicona v matné barvě jsem koupil už před rokem.
já ho mám z roku 2008
Můžeš mi prosím vyfotit, jak tam máš uchycenou tu hadici od brzdy? Moje 2010 to má zezadu a dneska jsem to musel předělat. Jak jde vidle do zdvihu, tak mi hadice vybrousila žlábek do korunky. To by až tak nevadilo, ale ještě chvíli a ta hadice by se prošoupala.
Kubad, to bylo na tebe :-)
Ma uchytku zepredu. Na 29ce epikonu to mam stejne.
JJ, ale já bych chtěl přesně vidět, jak je to tam teď řešený.
tohle je jiná vidle než máš ty, úchyt hadice je vepředu, vzadu nic není
vzdycky kdyz se podivam na tvoji fotku v profilu tak to ve me vyvolava lehky usmev jak jsi se od lefty propracoval k TT Epiconu :-) Myslim ze spousta lidi co resi znacku a ne fci se z toho muze po… :-)
doplním od Lefty přes Talase 2010 k Epiconu TT
Santa a Epicon vždycky vyvolá lehký úsměv :)
Já vím, že mám starší model, ale právě mě zajímalo, jak to udělali u toho nového. Nevím, že je to nenapadlo dřív. Za fotku díky.
Pozor i nove to maji stejne jak ty. Jen verze s 15mm osou to ma jak moje.
Aha! Děkuju
to je 140mm? vypadá skoro jak 160
Skoro ses trefil :-) 150mm
jak se ti to povedlo?:) já myslel že maximum pro epica je 140mm… nebo se tam dá vytáhnout ještě něco a jde na 150? A nevadí mu to? Protože uvažuju že bych časem předělal axona na 120mm, maximum má ale 110, ale ten jeden cenťák… může to být prd, bo nohy jsou dlouhý dost, ale taky to může být hřebík do rakve :)
to asi neni epic ale blur
Myslí epicona, asi ho nenapadlo, že epic už je zase něco jinýho :)
asi jo 8o)
napadlo, ale až když jsem to odeslal :)
Modely 2011 jsou az 150mm takze se me nic povest nemuselo :-) je to standardni.
aaaha :)
nemáš ten plášť nasadený naopak?
Na fotce nevim, daval sem novou pasku NoTubes a nahodil sem to s dusi aby ta paska dobre prilnula, takze je to mozne.
ted tam mam 2,25" uz s tmelem a podle predepsanr rotace
:-!
Nevie náhodou niekto kedy canyon predstavuje bikey na nasledujucu sezónu??
na podzim okolo Eurobiku
Ochutnávku máš tady
Netuší někdo, kdy budou mít kola na webu i se specifikacama jednotlivých modelů? Nevzpomenete si kdy tam měli loni modely 2011?
CB DH pedály 2012, za mě hnus, jsem rád že jsem stihl ještě tenhle starší Mallety.
Za mě hezký, co to váží nevíš?
Já fakt napsal hezký? (:
Njedražší model 440g, což je docela dobrý, ale prostě to nevyváží to, ž jsou neskutečně a na CB až abnormálně hnusný:o) Jinak je brzy dostane CRC: http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx…
Nejdražší 440 a dobrý? Když můj starej model prostřední Mallet 2 má 456g? Vhled novýho hnus, váha novýho taky nic moc..
A novej molet Mallet 2 má 472g.. takže změna designu k horšímu a váha taky… Nechápu..
Kolik měly teď, nevím, i když i vypadaly lehčeji;) Musely by bejt tak o 200g lehčí než Time, abych na to přešel.
Vždyť to píšu, prostřední mallety 456, nejvyšší zlatej model ještě trochu míň…
no fuj!
Předchozí 5050 byly teda milionkrát hezčí.
Shimano XT 2012 bude mať aj kľuky s dvojplackou. Počty zubov 38–26 a 40–28. Rotory XT so sendvičovou technológiou ICE TECH budú dostupné ako pre Center Lock tak aj pre 6dierovú montáž.
A nerozpadaly se jim náhodou ty ICE TECH loňské XTR kotouče? Nejsem si teda jistý, ale mám dojem že sem někde četl, že při nějakých testech se jim rozpadly.
znáš to ne…při nějakejch testech se rozpadnou a v jinejch zase excelujou… :)
nevadi, hlavne o nich musi byt slyset :)
V jedne diskuzi jsem nasel hlasku, ze v nejakem testu se snad rozpadly a to je tak vsechno, tak nevim. Na druhou u Shimana snad nejsou tak blbi, aby udelali rozpdajici se kotouce.
Tak ono taky by to chtělo vědět, kolik těm brzdám dali zabrat… Klidně je možný, že při stejný zátěži by celoplechový kotouče už byly dávno zkroucený.
pisal som to tu volakde ja, bolo to v BM a bol to standartny brzdovy test. navyse tam pisali nieco o presakovani kvapaliny pri pake u oboch testovanych modeloch.
A buduci rok Sid konecne aj pre mna a viacerych. http://www.bikerumor.com/…ts-official/
hm.. 15mm osa, dvou-prumerovy krk..
spis jsem zvedavej na tu jejich RCT3 technologii jak to bude chodit v porovnání s Brainem :)
Bude nová sada Stylo. Změny jsou docela výrazné. Dokonce i dospělé velikosti :-)
V prodeji údajně od května.
A koukám že Truvativ má nové logo.
To nasere, zrovna když jsem pár měsíců nazpět koupil kokpit od Truvativu se starou grafikou :-D. Ach jo.
mě se.ou ty proužky na rodlech, po hledání optimální vzdál. řazení a brzd jsou sedřené a nepěkné…
Buď rád, vždyť tohle je hnus. (:
tak.
Kliky, resp. velká pila, ale furt stejně hnusné.
na tretim prispevku som pridal par sneak peak fotiek z vyvoja carbon kellysu pre 2012
Takže vyvinou a pak vyberou nejbližší podobný rám z katalogu? Nebo se jde opačnou cestou – vybere se rám z katalogu a následně se podle něj udělá předpokládaný vývoj? :-D
vyvinou a zaplati formu za 150k USD .. levneji to bohuzial nejde :(
kolik lidí se prosím vývoji těch rámů věnuje u Kellysu?
a proč jsou jejich modely skoro stejné jak u spousty jiných výrobců, že by jim to někdo kopíroval?
Ram mozes ziskat tromi sposobmi.
Kupit katalogovy od vyrobcu ⇒ open product ktory moze mat hocikto
Dat si vyrobcom spravit ram podla tvojej predstavy ⇒ tento ram nema nikto iny iba ty, ale musis si zaplatit formu
a nakoniec ram ktory si navrhnes ty „from scratch“ ⇒ musis si platit designerov, modelarov a vyvoj foriem ⇒ tento ram nemna nikto a mas najvacsiu moznsot vplyvu na tom ako bude vyzerat.
Vyrobcovia bikov v drvivej vacsine kombinuju vsetky 3 sposoby.
A co sa tyka tychto dvoch ramov, su robene tretim sposobom. Cize od vizie az po product.
Ide to vsetko s dobou.. V europe a celkovo v zapadnom svete sa „navrhuje“.. a v azii sa vyraba..
A páni nepytajte sa mna.. ja nie som zamestnanocm Kellysu :) odpovedam o tom k comu mam „nepriamo“ pristup pretoze sa mi paci myslienka ze mozme medzi sebou taketo veci zdielat..
a jak víš že je to ten 3 způsob?
fakt mě to zajímá,
pamatuju si obdobný případ kdy si author zaplatil formy a jiný český výrobce měl úplně stejné rámy :D
no tak prirodzene na to odpovedat nechcem a nebudem.. som rad ze mozem zosharovat co sa mi dostane do ruk.. ale aby som si dobrovolne privodil obtize to pomne nemozes chciet..
z kolekcie 2012 su uz vsetky middle high a topclass triedy okrem stareho znameho carbonfulla plne v rezii kellysu.. carbon mtb a road mtb z fotiek vyssie je „from scratch“ a hlinikfull je robeny v kooperacii s externym dodavatelom.. kde je drzitelom foriem rovnako kls..
pri alufulle su samozrejme neni ziadne formy kedze to neni carbon :) myslel som priemyselny vzor a „blueprint“
a co hydroFORMing?
nie som si isty.. k alFullu nemam blizko.. ak je robeny hydroformingom tak samzorejme kazda jedna truba ma svoju formu
Pokud by to tak bylo tak je to jenom dobre. Cas ukaze.
tím jiným výrobcem bylo ravo oba měli uplně stejnej rám a oba se dušovali kolik vývoje za ním stálo a nikdo s tou druhou značkou nemohl nic udělat hehe :O)
Holt to prostě vyvíjeli tak pečlivě, že oba nezávazně na sobě došli k naprosto stejným špičkovým vlastnostem a tím pádem i k totožnému tvaru rámu :)
Jj a oba si zaplatili stejne formy na Taiwanu :-)
Kurnik Taman je natahl :-)
To ťažko. Koľko rámov myslíš, že si nechajú vyrobiť? Koľko rámov myslíš, že by si museli nechať vyrobiť aby sa im to zaplatilo? To by bratia Divincovci nikdy neurobili.
X-Fusion Novy vzduchac a Vengeance s HS expanzi
Já myslím, že Vengeance měla HS expanzi i minulej rok…
Je to mozne.. Tak ji ma asi nejak predelanou
Maji tam novej model x-flow s 12 centimetrama zdvihu a systemam přepákování Pendbox. Vypadá to jako nějaká mutace jejich virtualu.
Jinak vypadá teda parádně.
Me to vypada spis jako nejaka dalsi varianta plovouciho stredu
To ti nepřipadá, ono to tak samozřejmě je :-)
Udávají pohyb 5mm, ale „naštěstí“ jen směrem dopředu a dozadu. Podle toho, jak popisují funkci, se to musí při šlapání zavírat, ale třeba to nebude tak strašný.
Z počátku jsem ten systém nechápal, ale podle téhle fotky je to nakonec vcelku jasné.
Když jde zadní stavba do zdvihu, tak by se soustava těch zadních dvou krátkých vahadel měla natáhnout, tím zatlačí na ten nejnižší čep a ten putuje dolů, přes ten čep uložený před ním pak rotuje rameno s nápisem Pentbox ve směru hodinových ručiček (z tohoto pohledu) a celý střed se tak posouvá dozadu – a protože je šlapací střed umístěný skoro přesně nad čepem, kolem kterého se otáčí, tak se bude opravdu pohybovat jen dopředu a dozadu.
PS: a tohle bude platit jen pro začátek zdvihu, protože po překonání hodnoty sagu se začne pro změnu pohybovat dopředu a tím vlastně prodlužovat zadní stavbu. Tah řetězu pak samozřejmě má tendenci zadní stavbu zkracovat a proto se to bude zavírat – bude to sice pomáhat při stoupání, ale taky blokovat zadní stavbu.
Tady je vidět pohyb zadní stavby je to zajímavý.
A dokonce ve 3D! :)
Musíš si to přepnout :-)
nebo doma mít 3d brýle
No v podstatě je to obyčejný přepákovaný jednočep a celá ta konstrukce kolem středu má za úkol pouze to, aby ho umravňovala v jeho funkci při šlapání – což se dá většinou mnohem jednodušeji vyřešit polohou jednotlivých čepů.
V každém případě je to ale jeden ze systémů, který bych chtěl vyzkoušet.
To musí být super ten systém čistit od bahna:)
pobavilo :)
Krása
Tak kompletní nabídka už i na oficiálních stránkách
Ceny tam nejsou, ale hladina by měla být podobná jako u modelů 2011
Tan x-flow se mi líbí, ale nechci být průkopníkem a testerem :)
Teoreticky to je zajímavé, IMHO ale zbytečně složité na tak malý zdvih.
Zesty a Spicy vypadají hezky, opět po dvou letech upravená geometrie a navýšena progresivita zadní stavby – u Spicy to asi bude mít požadovaný efekt, se Zesty si tak jistý nejsem – víc se mi líbí letošní.
Otevřu Norco a vykoukne na mě sjezďák od Treku a nejohavnější 29" full, co kdy spatřil světlo světa. Sight se ale zase celkem povedl.
Nemůžu si pomoct, i po tom, co jsem viděl nové Kony – všechno to vypadá skoro stejně. Škoda.
hmm a víš že máš pravdu?;)
Jo, na toho jejich Treka sem taky koukal, na druhou stranu to vypadá pěkně, a mohlo by to bejt za rozumný peníze..
Nove modely na strankach http://www.norco.com/
Konečně na něm trochu zkulturnili ty polepy. Pořád mi ale uniká smysl toho „pravítka“ na samolepce.
Polepy vypadají docela v pohodě, pravítko jak říkáš, ale buď již.
Chtěl jsem koupit 2011 od Milana, ale tohle by mohl být důvod počkat na nový model. Jen by mě zajímala orientační cena a co přinese model 2012 nového. Divím se, že nedokážou vyrobit tak funkční náčiní, které z něj udělá tuning.
Navíc to vypadá na to, že zlepšili ovládací prvky a snad jsou z hliníku! Jinak nastavení LS komprese je taky supr :)
a je to v kýblu…asi nevydim čepy na V…:(
Ja asi taky moc dobre nevYdim… Dejme tomu, ze se mi to zda
:-) omlouvám se…ale jak to bude s Véčky nevíte?
Jo tak to bohuzel netusim. Abych pravdu rekl, tak me vecka prestaly zajimat asi tak pred osmi lety.. :o)
Mě zajímaj spíš kozy :)
Myslím, že už ani letošní modely neměly vůbec čepy na véčka. Takže ty 2012 dost možná taky mít nebudou.
2011 maj
Jo, ještě tedy jo :-) Z 11 verzí Epiconu na véčka jsou možné 2.
koukám na ten tlumič SR Suntour Durolux RCA a čím víc nastavení tím víc problémů.
Záleží jak to bude provedené, ale samozřejmě možné to je a často se to stává.
Mě zajímá ale spíš novej Epicon nebo Axon. Jednoho z nich bych určitě pořídil. Akorát nevím, jestli bych rovnou nevyměnil přední náboj a nekoupil bych vidlici s 15mm osou. Zatím jsem nějaké problémy s tuhostí neměl na mojí 8 let staré Marzocchi (MX Comp Air 105mm).
Už jste někdo testoval ty nový Shimano Deore BR-M596?
Představení Cannondalů pro rok 2012 včetně katalogů
Líbí se mi designy nový Jekkylů, zvláště nejvyšší model s novými Crossmaxy ST vypadá švihácky.
29" Flash, mm
Jojo, ten MTB katalog už jim tam pár dní prohlížím. Novej Flash nevypadá vůbec zle a pokud u Flashe Carbon 2 bude opravdu cena 105k, jak jsem čet jinde, tak mi to přijde vcelku výhodný :).
Ten Scalpel ER4 v ceníku za tu cenu by se mi líbil jen v katalogu jsem ten model nějak nenašel.
Ty malůvky Scalpelů 29" vypadají opravdu hodně děsivě. Fattyny taktéž.
BH 2012 Lynx 100mm karbon full by Dave Weagle ;)
To nevypadá zle, škoda že to nemá tak o 20–40mm víc, to by pak bylo ještě zajímavější. Copa asi tomu zadnímu čepu říká Trek ? :-)
No, už to není ono. Sice pořád VPP, ale nyní v mnohem konvenčnější podobě – škoda, systém fungoval skvěle a aspoň byl na pohled jiný a Mariny podle něj ihned identifikovatelné. Takhle zapadnou mezi všechny ty Trance…
Ceny 2012 kol specialized
No to jsou zas pálky:) Alespoň pak líp vypadají ty slevy o 30k a podobně:)
Tady je rovnou katalog 2012 speslu.
Když sme u toho, koukal sem v jednom shopu na geometrii Statusu ( http://lewis2701.pinkbike.com/…ized-status/ ) a přijde mi to jako docela dobrej adept na mý nový kolo, co si o něm myslíte? :)
Těžko říct, přecijen ho nikdo nejel. Ale tak dá se očekávat, že to bude stejny jako doteď s bighitem. Takže větší stabilita při letu z kopce dolu po rozbitem terénu, ale menší hravost. Asi je to na tobě co chceš, jestli DH nebo Fr kolo. Minimálně status vypadá opravdu dobře. Btw. docela mě překvapilo, že u hodně kol se už nedá koupit pouze rám.
U statusu bude samotnej rám, a i cena u nás bude dost přijatelná, akorát že tam bude VAN tlumák no..
FR kolo mám teď, akorát je mě dost velký(což je hlavní důvod proč chci měnit rám), ale myslim, že bych plnohodontný DH využil..Demo sem zkoušel a celkem mi sedlo, tohle vypadá že by mohlo bejt podobný a trochu lehčí, proto mě dost láká :) (a taky o poznání levnější..)
koukám merida do toho šlape jako blázen,řekl bych i cenově dobrý.Líbí se mi paleta 29er.:)
Za 30k kolo na foxce a částečném XT to není špatné.
osazené jsou ty 29er teda ale strašně :-( XCM vidle na kotoučích, kola na bajku za 28tis že by jeden blil, hlavně že je tam xt hazka…
stavím ted něco takového http://www.mojekolo.cz/…ne-tfs-500-d jenže komplet na X.7 i s klikama 180mm a pořádnýma kolama a jsem na 16tis
Hmm, co tam máš za kliky aby se ti to vešlo do ceny? Jestli XT, tak by mne zajímalo za kolik.
x.7 kupkolo :o)
Diky, netusil jsem, ze X.7 ma 180mm kliky (kliky SRAM vubec sly tak nejak mimo mne). To vypada zajimave. Holt clovek se porad uci :) Driv se to jmenovalo Truvativ …
už jsou doma, zatím nevím jak řadí ale převodníky vypadají jak o chloupek lepší deorka za tu cenu asi nemají moc smysl, ale mě se líbí a jsou to 180mm takže jsem zatnul zuba a objednal.
jinak mi nějak uniká proč když dělají 180 u x.7 není ten rozměr i u vyšších sad :-(
Scott Scale & Spark
Katalog Scott 2012 – http://issuu.com/…talogo_scott
O DH verzi Agang Ninja byl ve fotkách celkem zájem – na tomhle videu! to vypadá celkem slibně.
Skoda, ze jeste neudelaji EN verzi ninje, tvar ramu se mi moc libi :)
Musí se nechat, že výběr rámu pro tenhle model z katalogu se jim povedl.
Nemyslim, ze ho nekde vybirali … odkaz Ja jim fandim, rad bych si jednou koupil kolo od ceskeho vyrobce.
:o)
Mě ten systém přijde okopírovanej od Rocky Mountain – taky je čep před a nad zadní osou
a od kdy to ten Rocky Mountain ma… Sem doted zi v domeni, ze maji porad jenom prepakovany jednocep :o)
To jo, ale tu dírku pro čep už tam mají nachystanou :-) (mně to přijde jako okopírovaná ukraina-dvě kola, řidítka, trubky)
Odkdy? Tuším že poslední slayer byl 2008 a od té doby byl Altitude..
viz nick Pesto
Novej Slayer je a zda se to byt luxusni kolecko, uhlama uplne stejny jako S. Enduro.
A neni lepsi si koupit enduro? Nez dalsi kolo ala reign :)
Slayer ti přijde jako Reign? :0)
Vypadá to skoro stejně. Ale nutno uznat, že je to pořád koukatelnější než Enduro.
A ne? Moc podobnejsi uz to byt nemuze, ale ja jsem rad, tenhle styl se mi libi. Doba temna uz je snad za nami a nebudou se opakovat vytvory ala marin, cannondale nebo starej spesl big hit pripadne podobny silenosti ;)
Mariny myslíš s Quad-linkem? Vždyť ty jejich endura a fr kola vypadají parádně. (:
Ano ta, nejak mi nehraji, zdaji se jako slepena ze dvou ruznych kol.
Nejde o to jak to vypada, ale jak to jede. Ja teda Slayera nemuzu hodnotit, ale 165 mm a 66,5 hlava nebude jako reign, mozna Xko. Jinak marne hledam kolo co bych chtel radsi nez enduro a stale nenachazim, su spokojenej:)
Jo enduro sice moc krasy nepobralo, ale jede dobre… Mozna este enduro EVO by mohl byt zajimavejsi kousek
Jo kupovat si ted kolo, tak dost uvazuji o tomto teda pokud by byla velka sleva xD
Nebyl jsi nedávno aktérem v diskusi o low-end kompoentech X-Fusion? (: Ale vážně, jak se mi Endura nelíbí, tak tohle bych asi v garáži taky skousnul.
Ja proti x-fusionu rozhodne nic nemam.
Jo tak tohle uz docela stoji za zvazeni..
Líbí! Cena už ale tolik ne… Navíc bych řekl, že to má na mě nějak moc zdvihu :0)
Asi raději toto
A všimněte si pěkně vyřešeného napínáku vzor syntace :0)
Koukám, že po pevných osách se stává běžnou součástí biků i napínák a nedivil bych se, kdyby ho příští rok měly i XC modely „renomovaných“ značek :)
Já si jen říkám, jestli už to nejsou jen inovace pro inovace. Onehdá mě dostal Giant, který vymyslel další rozměr tapered hlavové trubky, respektive hlavového složení.
Jsou.
X-12 osa je rozhodně velké zlepšení a je poznat opravdu hodně. A ten napínák také vůbec není od věci, když se jezdí trošku více terén. Shimano to zase řeší tím zvýšením odorem pro pohyb ramínka přehazky, což je ještě elegantnější.
Tohle vše hodnotím jako inovace, které mají rozhodně smysl. Další rozměr taperred hlavové trubky už tedy považuju za nesmysl, tam se shodneme.
Radsi Endura ve vyprodejich. X fusion nevim co je, ale asi nic moc, no teleskop, ale jako Evo je nadhera no, taky asi budu prestavovat na pruzinu:)
Vypadaj hnusne od velikosti L nahoru, ale Mko a Sko sou v realu pekny, samozrejme otazka vkusu.
bůh nás ochraňuj… obávám se že pokud si za rok za dva budu chtít koupit funkční řadící systém z některé vyšší řady, tak smůla, nebude… 2×10 je na hovno nízkýma rozsahama, 3×10 zase zbytečně velkýma… a nejsem si jistý jestli 3×10 vůbec u vyšších řad přežije.
Proč nízký rozsahy? Pokud se dobře zvolí převodníky, tak s tím skoro nemůže být problém.
Tak u 39/26 chybí jak nejtěžší převod, tak i ten nejlehčí nedosahuje takové hodnoty jako na klasice a u 38/24 máš sice lehký převod dostatečný, ale zase ten nejtěžší už je docela lehký.
Matematicky to umím taky. Reálně myslím, že člověk, co potřebuje 24/36 jako nejnižší, bude sotva řešit, jestli si z kopce bude moct přišlápnout až na 55 nebo 60km/h. A naopak, kdo to řeší, tak nejspíš nebude mít problém ušlápnout 28/36 nebo 30/36 jako nejlehčí.
nesouhlasim… :)
Honění maximálky v rovným asfaltovým sjezdu nepovažuju za objektivní důvod, to jsem zapomněl dodat :). Na to by se mi taky hodil klidně 53z převodník ze silničky :D.
honeni maximalky na asfalte uz je davno za mnou :D
proste ty to beres vsechno z pohledu zavodnika ( nebo aspon tak mi to prijde…) nekdy si z kopce chci prislapnout a nepotrebuju v tu chvili tocit 100ot/min ( ale 42 zubu na velke je napohodu…) do vyjezdu se taky nekdy radeji plazim, vim ze tlacit to by bylo rychlejsi mene narocne ale jde o zdolani toho kopce ne o to to vybehnout s kolem na zadech…
tedka se zrovna snazim vyjet jeden kopce co se boji mistni XCckari sjizdet :D ( neni to nic tezkeho na sjezd… s pevnou vidlou jsem to ale jeste nezkousel ale slo by to v klidu) ale nahoru se nemuzu vyskrabat… chybi prevod nebo fyzicka nebo oboje :D
Já to beru tak, že pokud chce někdo jezdit dlouhý kopce na pohodu a potřebuje k tomu lehký převody, tak pak není důvod jezdit kaši z kopce po asfaltu. Samozřejmě pokud někdo jezdí spíš enduro a pak chce na stejným kole chrtit, tak ten rozsah může chybět, ale kolik takových je? S těma výjezdama to máme podobně, taky jsem si dost posunul hranice, zvlášť co jezdím NoTubes a nízký tlak a hodně se posunula hranice, kdy zadní kolo ztratí trakci. A jezdím (zkouším) i hodně prudký stojky v terénu a je fakt, že mi občas převod chybí, ale to by 36z kazeta vyřešila, takže s kombinací 28/42 + 11–36 mi nepřijde problém, pro někoho s nižší výkonností budou počítám posunutý jak minimum, tak maximum dolů a stačí mu menší sada převodníků, stejně tak kdybych se já rozhodnul jezdit na pohodu a dlouhý kopce třeba v Alpách, pak i sjezdy bych jezdil techničtější a že mám vepředu třeba 37/24 by mi ani trochu nevadilo, vždyť tam se dvojpřevodníky stejně jezdí už dávno a často ještě lehčí. Takže jediný opravdu využití vidím pro závodníky, co trénujou do kopce i z kopce vysoký intenzity, ale ty na to maj většinou silničku a na bajku vozí klidně jenom jeden převodník anebo by pro ně asi nebyl problém střídat kliky.
kdyz vyjedu s chrtama neni problem slapat z kopce v dost vysokych rychlostech kdyz vyjedu s lidma co jezdim AM/EN tak tam tu rychlost z kopce nepotrebuju protoze se asfalt nejede :D ale potrebuju zas ten lehky prevod…
kdyz to chcu jezdit na jednom kole tak je to jasne a dvojplacka se mi