Jak prodat auto se stočeným tachometrem?

261 nepřečtených
  • Finidi

    Milá bajkfórumová komunito,

    Včera se mi stala taková nemilá věc, která mě totálně rozhodila…

    Pěkně najedený, obrněný trpělivostí, sebejistotou, dobrou náladou a svačinou v kapse, jsem včera vezl k prodeji do AAA auto naši dvojkovou Octavii (Stav tachometru 283tkm). Nechtěl jsem řešit nějakou kupní smlouvu, sepisovat inzeráty, dohadovat se s několika kupujícími o ceně atd., proto jsem zvolil tuto jednodušší, ale méně výnosnou variantu . Jel jsem tam prostě s tím, že zpátky už pojedu každopádně vlakem.

    Auto bylo parádně umyté uvnitř, venku, prostě paráda.

    Recenze na AAA jsou pravdivé – hra nervů a čekání, odbíhání prodejce, další čekání atd.

    Ve finále, po cca třech hodinách, za mnou prodejce přišel, a říká mi, že se asi nedomluvíme. Že auto má stočený tachometr a ukazoval mi fotku s grafem znázorňující průběh stavu km. To byla první uzemňující ťafka…Ten co mi to prodával, tak před prodejem v 03/2011 stočil tachometr ze 191tkm na 149tkm.

    A pak mi pracovník prodeje oznámil, že auto bylo bouráno na zadek, kdy oprava stála 270tis kč (autorizovaný servis). To mě uzemnilo úplně. Od předchozího majitele jsem věděl pouze o tom, že bylo bouráno na předek, ale všech opraveno). Nicméně ta bouračka by nebyl takový problém, ale ten tachometr ano.

    Dále mi výkupce říkal, že to auto může vzít za 25tkč max 30tkč, ale to auto bude v bazaru jenom stát, ale že stočená auta nemůžou dávat na internet… měl jsem v plánu začít na 100tis.kč a jít dolů na max 60tis.kč. Takže jsem „dojebaný“ odjel autem zpátky domů.

    Na internetu je k počtení hodně příběhů lidí, kteří koupili stejně jako já nevědomky stočenou ojetinu a jak se proti tomu můžou/mohli bránit.

    Nicméně nikde jsem nenašel to, jak prodat stočenou ojetinu…

    Sice jsem byl dvojnásobně předchozím majitelem „ojebán“, nicméně já chci to auto prodat čestně a čistě.

    Mám v záměru do kupní smlouvy uvést jako závadu, že stav tachometru byl předchozím majitelem upraven o cca 41.300km, a že skutečný nájezd je 324tkm – stejně tak i v inzerátech budu uvádět 324tkm

    Jak byste to řešili vy?

    Prodávali jste někdy auto se stočeným nájezdem? Jestli ano, tak jak.

    Předem děkuji za názory

    0 0
    • Kouba_2005  

      Nečetl jsem to celý, moc dlouhý, ale …

      Kolega koupil Oktávku s tím , že měla najeto něco. Ze servisní historie ale zjistil, že by měla mít o 20 tisíc víc. Tak to prostě nechal natočit nahoru, aby měl klid v duši, co se týče pravidelných údržeb v x kilometrech, tak aby mu to sedělo a něco nezanedbal nebo neudělal později, než by se mělo.

      0 0
      • Finidi  

        no nevím, zda bych to tak řešil…

        0 0
      • enzzo69  

        Když to nejsi schopný přečíst celé, pak radši ani nikomu neraď. Vypadá ta pak fakt hloupě.

        1 0
      • Filippo  

        „Tak to prostě nechal natočit nahoru“

        Řesil bych to úplně stejně :)

        0 0
        • oddie  

          A výsledkem tohoto blbého nápadu bude jen a pouze to, že v té kdykoliv prověřitelné historii stále zůstane ten záznam o stočení, jen to bude podle tacho vypadat, že to najelo ještě o dalších 40 víc.

          0 0
          • Filippo  

            Morálně je to v pořádku. A navíc né každý prověřuje najeté kilometry.

            0 0
            • oddie  

              Já bych to nechal jen na to vysvětlení. Tacho je xy, realita je +40tis z kdysi dávna. Taky jsem takové auto prodával, kupoval jsem jej od známého, kterému jej dovezl „kamarád“ jako čtyřleté s 80tis km, já jsem v systému našel záruční opravu ve 3 letech a 110tis km… Ode mě šlo auto dalšímu známému s tím, že reálný nájezd je tacho + cca 80tis. Dneska má najeto asi 600 :D

              0 0
    • figur  

      Zbavil bych se toho za těch 30 a byl rád, že je to pryč. Jinak tvá představa o prodejní ceně je docela úsměvná. To AAA to chce prodat dál a musí na tom taky něco vydělat. Před pár měsící jsem prodával dvojkovou Octávii, r.v. 2007, první majitel, trvale garážované, nebourané, najeto 80tis. km, prostě opečovávaná leštěnka. Za auto jsem protiúčtem dostal 90tis. a vím, že se prodalo obratem za 115tis. v systému Škoda Plus. Rozdíl mezi těmi dvěmi auty bude asi propastnej…

      0 0
      • Smazaný účet  

        Asi tak. Priste stare auto bourane na cumak a na zadek. Bud dolitat do mrtva, nebo se toho zbavit. Resil jsem starou jednickovou oktavkou s automatem pred smrti a muj dvorni mechanik se chytal za hlavu. Ze pokud to nechci na vozeni sterku a pak to hodit ze skaly, at to ani za tech 25 nekupuju. Nakonec to slo asi za 2000E nejakemu mladochovi na slovensku…

        0 0
      • Finidi  

        Nj. jenže je rozdíl (aspoň pro mě), jestli za to dostanu 30k nebo 50k

        Když jsem se tak díval na netu po podobných autech, tak to není nějak moc přemrštěná představa … Je to udržovaná 4×4 v Elegance výbavě…

        0 0
    • ronda  

      Tak nejsou na světě jen áčka, pokud se s tím nechceš drbat sám. A určitě nic nebrání tomu uvést tam všechny tyhle závady. Otázka je, jak se k tomu který bazarník postaví. Obával bych se toho, že z toho vytěží především nižší cenu pro tebe a dál už to opomene zmínit (nebo jen v menším rozsahu, nenápadně).

      Pokud to budeš chtít provést zaručeně čestně, tak asi jedině osobním prodejem s uvedením všeho na rovinu. A bude asi loterie, jestli se dočkáš zájemce, který ocení tvoji čestnost (a nebude chtít výraznou slevu), nebo jestli si takový radši někde za víc nekoupí stočený a „nebouraný“ kousek za dvojnásobek s dobrým pocitem, že nakoupil líp :-)

      Pomáhám teď synovci vybírat nějakou ojetinku, tak mě tenhle tvůj příběh povzbudil :-)

      0 0
      • Finidi  

        :o) v čem tě to jako povzbudilo?

        0 0
        • ronda  

          No, že si může člověk naběhnout a dozví se to až s odstupem.

          Dřív jsem kupoval většinou o dost starší vrány, u kterých se už moc nevyplatilo něco nákladně kamuflovat, takže stav byl obvykle na první pohled vidět. A v případě chyby nebyla ztráta nijak bolestivá. S cenou ale riziko stoupá…

          0 0
    • MilanT  

      To je teda sakra blbý příběh,nezávidím Ti.

      Tohle asi prodáš jen známému člověkovi který ví že nejsi žádný podvodník.

      Já mám shodou okolností opačnou starost. Koupil jsem předloni od kolegy v práci jedničkovou Oct.Tour z roku 2010 a měla najeto jen 15k km.Je to drobet magor,auto měl celá léta v garáži, vyjel párkrát za rok jen když bylo slunečno, bezvětří atd. Jinak jen leštil,auto pod plachtou apod.

      Takže když mi ho přivezl, bylo jak když vyjelo z fabriky,v mo­torovém prostoru by jsi mohl hledat špínu v bílých rukavicích marně,metalíza pořád nová, vše ošetřeno proti korozi,zespoda bez špíny,rzi,pod gumovými koberci ještě filc aby se nevytlačily důlky apod.

      Prostě neuvěřitelné.

      No a nyní ho chci po dvou letech prodat protože kupuji něco většího a nevím jak někomu vysvětlím že auto má po 10 letech najeto jen 50k km a vypadá furt jak nové.

      0 0
      • figur  

        V historii STK je záznam stavu tachometru. Horší by bylo, kdy jako nový nevypadalo.

        0 0
      • Finidi  

        Včera dopoledne bych to ještě nevěděl, ale teď ti můžu poradit…

        Když zadáš sem – https://www.kontrolatachometru.cz/ VIN toho tvého auta, tak tam se ti vypíšou všechny záznamy z technických kontrol… tzn z r 2014/2016/2018 a tam musí být vidět ten trend nájezdů tvým kolegou a teď v 2020 tvůj aktuální. Popř. se nechat za penízky udělat CEBIA report.

        0 0
        • ronda  

          Tak jsem na to klepnul – a koukám, jestli mi tou captchou nechtějí naznačit něco o serióznosti…

          0 0
        • MilanT  

          Finidi: tak já se necítím jako podvodník a ani kolega není.

          Jen to bude asi každému divné,no.

          Tak jen tak pro zajímavost výpis tachometru při TK z Tvého odkazu.Auto vyrobeno a koupeno 2010.

          Za měsíc jdu na TK a to už tam bude svítit 50k km :-)

          0 0
          • Finidi  

            Proč divné? musí být i taková auta… prostě levá strana gaussovy křivky

            0 0
            • -b-n-x-  

              Přesně, někdo musí vyvážit ty auta 500tkm+ :-)

              Ovšem těch je asi mnohem víc.

              0 0
          • Vilém  

            To bude.

            Nedavno jsme prodavali asi 8 roku stary auto s 36tkm. Vetsina lidi to povazovala za podvod, prolizali cely auto, ze musi byt bourany, kontrolovali spary plechariny atd.

            0 0
          • MilanT  

            Nezdařilo se vložit přílohu takže:

            2010 – 0km

            2104 – 5229km

            2016 – 9667km

            2018 – 15732km

            2020 – 50000km

            0 0
        • MatS  

          Bohuzel ani toto neni 100%. Staci stocit tachac pred kazdou stk.

          0 0
          • Delkim  

            Nejen STK, každý servis má povinnost zanést km do systému.

            Tak se na to většinou přijde. Kamínek, čelní sklo, výměna na pojišťovnu a už to tam je :)

            0 0
    • MateSP  

      Hele a ty věříš tomu, co ti šejdíři říkali? Když ti vytisknu libovolný graf a řeknu ti, že to je to a to – budeš tomu věřit? Dej to na net nebo zajeď do jiného bazaru. Nejvíc mi povavila informace, že stočená auta prodávat nesmí. Stačí se projít u nich po place. To je leckdy. festival stočených navoněných vraků. Nechtěl ses s nikým dohadovat a pak jsi trávil 3h u tutich šmelinářů.

      0 0
      • plzakj  

        Taky bych si tu informaci od Acek nejdriv overil, nez poradal sepuku. Otazka je, jestli to i v opacnym pripade je cena, za kterou to bude ochotnej nekdo koupit.

        To ze s tou cenovkou visi auta nekde v inzerci neznamena, ze to za to nekdo koupi.

        0 0
        • MateSP  

          Jo to je další věc. Představa vs realita. Nabídková cena vs skutečná. Když vidím třeba ceny některých realit, tak si nedovedu představit, kdo by to koupil.

          0 0
        • Finidi  

          Stejne tak i kdyz prodavajci vystavuje cenovku jeste neznamena, ze to za to taky chce prodat.

          U aut to i z pohledu kupujiciho i prodavajiciho beru jako nejakou vychozi cenu o ktere se da jeste dale jednat.

          0 0
        • AleZ80  

          Tak, tak. Třeba jen chtěli srazit cenu na minimum.

          0 0
      • Finidi  

        nesmí to nabízet na netu, ale v bazaru to mít vystavené můžou… to mi aspoň tvrdil.

        Teď si s odstupem času říkám, že jsem tam mohl tu cenu začít handlovat…

        Nechtěl jsem tu peripetii ohledně kupců hledající každou malichernost a na základě té snižovat cenu podstupovat víckrát. Prostě jsem tam chtěl zajet, prodat, odjet.

        0 0
      • Finidi  

        Ukazal mi to i na netu… viz priloha uvodniho prispevku … ten graf ukazoval v podstate prubehy vsech predchozich technickych a v pripade prvniho majitele i servisu…

        0 0
      • Zdyn  

        Čti pořádně. Psal, že stočená auta nemohou dávat na internet. Ne, že je nemohou prodávat.

        0 0
        • ronda  

          To by bylo dobře ujeté nařízení :-)

          Ale možné je leccos.

          Spíš bych to viděl na pokus o vymámení slevy. Áčka a obdobné bazary na tom mají postavený byznys. Najít tisíc důvodů ke slevě a prodávajícího utejrat.

          Známej chtěl kdysi taky takhle prodat auto, spěchal. Do telefonu mu slíbili rozumnou cenu. Tak tam přijel a začal tanec. Za dvě hoďky se vrátil znechucenej, naštěstí i s autem. Tlačili ho nesmyslama pod polovinu původně řečené ceny.

          0 0
          • Finidi  

            Máš pravdu, je to možné, že to byl jenom tah z jejich strany, jak mě dostat do úzkých a dostat to za co nejméně… Jak jsem psal v úvodu, šel jsem tam sebevědomě, že se nenechám rozhodit jejich taktikou, ovšem „s jádrem jsem nepočítal“ :o) Takže jsem odjížděl táááákhle ⇒ . malinký

            0 0
    • creater  

      Hele já bych se na áčka vysral, dal bych inzerát, základ je pěkný fotky, klidně od někoho, kdo umí fakt fotit, napsal bych popravdě, že v minulosti stočeno o 40.000km a oktávka se prodá, pokud je v normálním stavu, každá, každá věc má svého kupce, asi nebudeš mít prachy v ruce hned, jako v áčkách, ale můj tip je, že dostaneš podstatné víc, než ve výkupu. 40.000km je nic, tady jezděj auta stočený o statisíce km… Nehruť se z toho, všechno se prodá :-)

      0 0
      • -b-n-x-  

        Přesně. Za prvé nechápu že někdo už stáčí km, ale jen o 40tkm. Za druhé, reálně to přece není skoro žádný rozdíl – jestli máš auto s 260tkm, nebo 300. Na trhu je spíše plno aut co mají za sebou 400tkm+ a na tacho 100–200.

        0 0
        • roud  

          Mno pro servisní interval třeba výměny rozvodů je 40k dost velkej rozdíl ne každej kdo koupí je ty auto hned dělá rozvody.

          0 0
          • Smazaný účet  

            rozvody? co to je? Jimny má řetěz…neřeší se to po celou dobu životnosti auta…

            0 0
            • -b-n-x-  

              Rozvod – to nemuzes znat :D

              0 0
            • ELx  

              To je logicky, protože se v tom víc jak 90 t. nedá najet :-)

              0 0
              • -b-n-x-  

                Hele a pocita se to vubec na km? Nejsou tam spise motohodiny?

                0 0
                • roud  

                  Hele u remenu jsem viděl kilometry a roky životnost.

                  0 0
              • Smazaný účet  

                aktuálně mám asi 117000 (auto z r.2003)

                0 0
                • kejda  

                  To se dá najet za tři, čtyři roky :)))). Za 13 let to ovšem samozřejmě vypovídá o způsobu užití tohoto jedno(bez)úče­lového vozu…

                  0 0
                • ELx  

                  A po dobu životnosti auta nebo řidiče?

                  0 0
            • Smazaný účet  

              Jo. Moje HTP ma taky rozvodovej retez kterej je dozivotni. Nez se ti pretrhne a ukonci zivot motoru.

              To samy prevodovej olej.

              0 0
    • iron.hide  

      Preco ta napadlo dat takuto temu akurat na bikeforum?

      0 0
      • enzzo69  

        Protože je cyklista, ale ma i jiné problémy. Tak jak všichni.viż profil

        0 0
      • Finidi  

        Přesně takovou otázku jsem čekal… :o)

        1. V kategorii Off-topic je podkategorie Auta, takže s mým tématem někdo dopředu počítal.
        2. Tohle je jediné fórum, kterého jsem součástí a kde jsem registrován a nechci se registrovat nikde jinde.
        3. Předpokládám, že většina zde diskutujících má kromě svých dvoukolových mazlíků taky auta, čili mohou k tématu něco napsat, ať už vlastní zkušenost nebo někoho z okolí.

        Takže asi tak ;o)

        0 0
      • hmm  

        Většina cyklistů má totiž i auto což je dobře vzhledem k tuposti některých řidičů co na kolo nesedli a chtějí tě na silnici sundat je šance že ti poskytne první pomoc právě řidič cyklista

        0 0
        • Bubaaak  

          Divný. Nejvíc mě na silnici prasej auta, který maj na sobě připevněny kola…

          A to myslím vážně :)

          0 0
          • pepek  

            Přesně. Nejvíc mě oprasil jeden s tom nálepkou: Beru ohled

            0 0
    • Krejza  

      Já se divím tomu, že to vůbec chceš prodat, když už to má najeto méně. Stočil bych to ještě víc, někam pod 100, pak už by byla hloupost to prodávat 

      0 0
      • Finidi  

        :o) Nebo co to stočit úplně na nulu a všem tvrdit, že jsme si koupil nové auto :o) Já jsem ale keket, že mě to nenapadlo už dříve :oD

        0 0
        • Smazaný účet  

          Do minusu a super kauf. Nalita 100 000 a je jako nivy!

          0 0
        • gersa  

          Kdysi jsem měl funglovku Octavii a vezl jsem v ní kolegu z práce. Mrkl na tachometr a tam nějakých 6k. Pak se podíval na mě a nevěřícně se zeptal – Ty jsi to nechal stočit na nulu? Proč

          Pobavil

          0 0
    • Rowdy  

      Jestli to chceš prodat „čestně“, tak ti asi nikdo víc nedá. Prodávat auto, kde rovnou napíšeš, že je stočené a bourané, to asi fakt víc nedostaneš. Když to o autu zjistili v AAA, zjistěj to i kdekoli jinde. Když už to víš a neuvedeš to, je to taky risk. Páčto nový majitel to kdykoli může zjistit taky. Možná to není řešení pro každého, ale já bych normálně kousnul svojí předchozí blbost a nechal bych to v AAA. Bonus je, že od toho máš navždy klid.

      0 0
    • Smazaný účet  

      Já bych ho už neprodával, za ten jeden plat to nestojí. Nějakou dobu už ho znáš, takže víš co od něj můžeš čekat, Snažil bych se ho využít do mrtě a možná při rozumné údržbě může ještě nějakou dobu sloužit: Zatím bych se snažil šetřit na další a až bych měl dost, doufal bych, že potkám ****** co mi nedá přednost. Stává se mi to relativně často a kolikrát s říkám, že stačilo přidat plyn a pojišťovna toho ****** mi dá víc než trh :-)

      0 0
      • Finidi  

        Třetí auto si doma nechci nechávat, živit to, platit za to pojištění, atd … ne, díky.

        U staršího auta je přece jenom větší pravděpodobnost, že se něco pokazí… Asi bych se s tou octavií nepouštěl třeba na rodinnou dovolenou do Alp nebo na nějakou větší dovolenou po Evropě.

        Na nějakého ****** bych nespoléhal… mohl by to třeba být i poslední debil a vůbec poslední člověk co ve svém životě potkáš. Ne vždycky to jsou plechy, ale občas i bagy, nůžky, plastový pytel ze zipem…

        0 0
    • Tomasix  

      Ještě bych zkusil autoesa, tam jsem prodával auto já a nemám si na co stěžovat. Budeš mít aspoň porovnání stavu auta. Já bych se už jinak než výkupem auta nezbavoval, prodávat sám auto tě stojí hromadu času a nervů. Často je to jednání s debilama.

      0 0
      • -b-n-x-  

        Anebo na auto hodit nálepky, křídlo, pár pičovinek, a cílit na mladé kluky, toužící po autu na racing. Při vhodném PR ti utrhnout ruce a ještě se pobijou :-)

        0 0
      • Finidi  

        Právě to co je v té poslední větě, mě vedlo do áček, abych to jednání absolvoval jenom jednou…

        Jj, Esa jsou záložní plán…

        0 0
    • Smazaný účet  

      Dá se stočit tachometr i u kola?

      0 0
      • Espen  

        Jj, stačí se běžně „Ježděno dívkou po cyklostezce“ 

        0 0
        • Smazaný účet  

          No počkat! Takové kolo mám! Pan majitel říkal, že na něm nikdo neskákal, ani moc nejezdil…snad nemyslíte, že by někdo v inzerátu lhal!

          0 0
    • -b-n-x-  

      Však vyzkoušej jak funguje trh. Udělej inzerát (fotky, popis, příběh), hoď to nejdříve za nějakou vysokou cenu a pak postupně snizuj. Já kdysi prodával auto za 35 a během týdne bylo pryč. Dva zájemci se o něj ještě pretlacovali. Dodnes si nadávám proč jsem nedal nejdříve vyšší cenu.

      0 0
      • Smazaný účet  

        Hlavne si pohlidat prepis…

        0 0
        • kejda  

          Co furt máte s tím přepisem??? Tak to snad může přepsat on sám na kupce…

          0 0
          • Vilém  

            Ze za nej obeha evidencku atd?

            0 0
            • kejda  

              Pokud to bude Rom, tak klidně i to. Otázka 20 minut

              0 0
              • Vilém  

                Tak to jsi dite stesteny, pokud takto u vas funguje STK. U nas je to na den dovolene a i tak nemas jistotu, ze se tam dostanes. Samozrejme muzes jet jinak, ale na trech STK v dosahu je to ± to stejny.

                0 0
                • kejda  

                  V Brně prakticky už skoro všechny bez objednání. Je jich tady hromada. Samozřejmě někde v menším městě to může být problém

                  0 0
                • Zvanty  

                  Večer předám auto, druhý den mám STK, dvorní mechanik vyřídí, stejně do toho města musí pro díly, dělá to tak u všech našinců. Na tom STK dělá navíc bratranec.

                  0 0
            • kali222  

              neni evidencka nyni na vuz a ne na jmeno, jako to bylo drive?

              0 0
              • Bruca  

                Je, evidencku může udělat kdokoliv.

                Ale já bych to měl radši pod kontrolou až do prepisu

                0 0
          • jIrI___  

            +1. Já to dělal tak, že s kupcem jsme společně dojeli na evidenčku, cestou jsme se stavili na poštu ověřit podpisy a pak jsem to už sám zajel přepsat na úřad. Ale taky to asi není úplně nejlepší postup, protože auto den bylo psané na mě a fyzicky už bylo u kupce.

            0 0
            • -b-n-x-  

              To jo. Za ten jeden den mohl provezt kdejake lumparny a bylo by to na tebe.

              0 0
            • kejda  

              Smluvně veškerá nebezpečí přechází v okamžiku podpisu kupní smlouvy na kupujícího. Běžná to věta v kupní smlouvě

              0 0
        • Smazaný účet  

          Jak je na tom asi ten s tim Renaulten 19 jak mu s nim jezdi nejaky cigosi?

          0 0
      • Finidi  

        Už to visí na bazoši, tak počkám pár dní a uvidím. Jsem si vědom stavu a závad, ale taky jsem si vědom, že to auto nemá hodnotu 30.000kč

        0 0
    • JohnBcz  

      Ne nadarmo se tomu autu říká Ochcávka :-) hoď to ze skály a nebo prodej na náhradní díly.

      0 0
    • jIrI___  

      Pokud se ti nabídnutá cena zdála malá a máš garáž, resp. zázemí kde auto rozebrat, rozeber ho na náhradní díly. Já prodával auto v super stavu, ale s vyhořelou CEM a kabeláží a nakonec jsem ho prodal za cenu liťáků a plné nádrže nafty, byť jsem původně doufal aspoň v 20k, ať si za to můžu pořídit na gravela Crossmaxy :). Kdyby ho bylo kde rozebat na díly, tak z toho dostanu daleko více. Ale zase je fakt, že by na tom člověk zabil hromadu volného času.

      0 0
      • Smazaný účet  

        A jak by vyresil papir o eko likvidaci?

        0 0
        • jIrI___  

          Bez známého na vrakáči jsem už taky měl nalezený nějaký postup, ale poměrně komplikovaný – přepis na fiktivní osobu v zahraničí. Na internetech je to celkem diskutované téma :)

          0 0
          • pepek  

            Ty, takový poctivec, který bez donucení ani rychlost nepřekročí, bys takto podváděl? Nevěřím.

            0 0
            • jIrI___  

              Taky si sebou nejsem jistý, „naštěstí“ jsem ve finále nebyl nucen před tímto rozhodnutím stát. Ale je pravda, že ta nutnost papíru o ekolikvidaci u auta, které má 99% dílů v pořádku, jen mu nefunguje některý z klíčových komponentů v ceně nové ojetiny, mi připadá postavená na hlavu.

              0 0
          • Smazaný účet  

            Hele ho, Mirek Dusin ma i temnou stranku osobnosti…

            0 0
            • Smazaný účet  

              Zajímavý sociální experiment :-) Otázkou je, co ho začalo tak polidšťovat, jestli realita, baba nebo jen prostě stárne a dostává rozum podle hesla kdo nebyl v mládí levičák neměl srdce, koho to neopustilo do třicítky, nemá rozum :-)

              0 0
          • Smazaný účet  

            Malej ceskej clovek si vzdycky nejakou cesticku najde.

            0 0
            • Janes  

              Myslíš malej českej podfukář?

              0 0
              • Smazaný účet  

                Vlastne jo.

                Tak to je i pro tebe.

                Uznej sam, ze kdyz by byl nejakej buzeracni zakon se kterym bys nesouhlasil, tak bys hledal zpusob jak si najit cesticku jak s nim vy.dat.

                0 0
                • Barak  

                  Jak je to snadné. Říct si, že se zákonem nesouhlasím a mít tak při ojebávání čisté svědomí…

                  0 0
                • Janes  

                  Ne, nemohl bych se podívat na sebe do zrcadla, to jsou móresy zavedené mezi slušné lidi pomocí diktatury proletariátu.

                  0 0
    • McBlacky  

      2007 4×4 oktávky dle tipcars maj všechny pod 300t a začínaj na88t (nájezd pod 200), uvedený ceny jsou „cena k jednání“ takže v reálu tak 10–20% nad za kolik se prodaj.

      pravděpodobně si pro bouranou a stočenou přijedou akorát cikáni a budeš za 30–35 rád. V nabídce aut co jsou by bylo šílenství do něčeho takovýho skočit. Nehledě na možnost vysrání čerpadla haldexu u takovýho nájezdu, kde jen díly jsou desítka.

      0 0
      • kejda  

        Fíha. Jsem loni prodal Vectru v kombíku 1998, s najetýma cca 200 tisíc za třicet.

        To ty škodky šly tak dolů ???

        0 0
        • oddie  

          Tak jak které. Několikanásobná zbořka se snadno dohledatelným stočením ano…

          0 0
        • McBlacky  

          tos prodal kámošovi ne :)

          0 0
          • kejda  

            Nakonec jo, ale by o ni nakonec pomalu bitka. Prakticky bez koroze, interiér taky slušný, auto jelo cajk. Měl to u mně jeden zaměstnanec 4 roky a staral se o to, jak o vlastní.

            0 0
            • McBlacky  

              takový auto prodáš za peníze právě jen ve svojí sociální skupině. Na volným trhu je prakticky bezcenný.

              0 0
              • kali222  

                tak taky je tu porad „skupina“ s nazvem: „chci stary, relaivne jednoduchy auto“ a ta muze byt docela velka. :D cili zadny problem. ja tam urcite patrim.

                0 0
              • kejda  

                Nesmysl, co to zase plácáš za hovadiny, jaká sociální skupina? To že mám ve firmě pár kurev, aby se chlapi dopravili do práce jinak, než MHD, vypovídá o nějaké sociálné skupině? Nebudeš ty náhodou z Prahy?

                Pár měsíců předtím jsem prodal plonkovního Focuse 2004 za 33 tisíc a to teda byla ***** proti Vectře. Všechny drobné závady jsem napsal do smlouvy a stejně se prodal. Každý auto má svýho kupce. Přijel si pro to mladej klučina, měl to na skákáni po Brně do školy, žádný velký očekávání, a hlavně neměl víc peněz.

                Volný trh je právě ten, na kterém se prodají i tyhle auta, o který nikdo nemám zájem, ale existuje skupina lidí, která na víc nemá a a najezdí řekněme 3 tisíce ročně. A pro ně to auto je ideál.

                0 0
                • oddie  

                  Jistěže každé auto má svého kupce. V nejhorším případě za korunu za kilo…

                  Edit: sakra, tak aktuálně jen 50hal :D

                  0 0
              • jIrI___  

                Když si vezmeš, že průměrné stáří vozového parku v ČR je 15 let, tak v té své sociální skupině bude uzavřený spíše někdo jiný než kejda… :)

                0 0
    • Georrge  

      Jestli se toho chceš za každou cenu zbavit, nech to těm áčkám. Jestli to chceš rozumně prodat, tak to umyj, nalešti, vypulíruj interiér, udělej pěkné fotky a napiš upřímný inzerát popisující technický stav a záležitost s km. Byť je to stočené tak věřím, že upřímný inzerát s pěknýma fotkama přitáhne víc lidí, než inzerát typu „prodám auto, jen volat“ s jednou nekvalitní fotkou.

      0 0
      • Finidi  

        většinu toho jsem udělal… naleštěné, vypulírované, vytepované sedačky, popsáno a pověšeno na net… na avizo.cz a sauto.cz

        Fotky tam jsou jaké jsou, lepší se mi v té kose a vichru nepodařily :o(

        https://autobazar.avizo.cz/…5615124.html

        Zatím jsem to dal za pětašede, tak uvidíme, zda se někdo ozve…

        0 0
        • plzakj  

          Akorat tam nevidim celej pribeh, pravdepodobne dira v klimatizaci (8k?), pokud neni v riti kompresor a v haldexu jsem myslel, ze se olej meni kazdych 60k?

          0 0
          • Vilém  

            Jako, ze olej v motoru taky poprve menil v 251tkm? :)

            0 0
            • plzakj  

              Vim ja? Snad jsem jenom nepochopil vyznam slova historie :-)

              0 0
            • Finidi  

              Sorry, ale nebidiu tam davat 9 let zpet, co se tam delo… Jenom ty zasadni veci

              0 0
          • MatS  

            Klasika dvojková Okta před FL. Vadný odvlhčovač klimy (nedílná součást chladiče, oprava 10t kč).

            Jako s tím vadným EGR a airbagem neprojdeš ani evidenčkou. Po opravě všeho jseš na kile. To za auto s tím nájezdem a s tím, že bylo bourané nikdo rozumný nezaplatí.

            Taky jsem před třemi roky prodával Octu II v elegance výbavě se skutečnými 140t km a ve stavu skoro nové za 100t Kč na protiúčet. Dobře, byla to 1,6FSI, ale jinak nádherná. Asi bych ji prodal za 120t Kč, kdybych měl víc času, ale já potřeboval prachy na nový auto a být stále mobilní.

            0 0
            • Finidi  

              Ty jsi nejaky chytry, nevim, kde beres ty sumy… Psal jsem, ze je netesnost na klime, konkretne chladic, ten se da za dvojec sehnat, s prasklym egrem jsem normalne prosel technickou, vysledek byl čistší spaliny na vystupu, nejde to jinak poznat. Novy egr kolem petky starsi za polovinu a i levneji. Nicmene auto jezdi i s touto zavadou. A ten bag se rozsviti treba po deseti tisicich a staci ho pred technickou smazat a zase je na pul roku rok pokoj. Tak nevim jak ses dostal na stovku.

              Ale i tak dekuji za tvuj prispevek.

              0 0
              • MatS  

                S tou klimou jsi to psal ty, cituji: „Vím, že to není kompresorem, ale únikem chladiva kolem jednoho plastového nesmyslu.“ Předpokládám, že tím plastovým nesmyslem jsi myslel víčko odvlhčovače, které rozhodně zalepením neutěsníš. Nic jiného tam totiž plastového není. Sám jsem to řešil, proto ta suma co uvádím. Nebo jsi dělal zkoušku barvivem a pod UV koukal kde ti to fučí jinde?

                Já počítal ceny nových dílů i s prací, což se v součtech fakt vyšplhá jak jsem psal (cena auta v inzerátu + opravy). Že to splašíš na vrakáči a opravíš samodomo nebo ignoruješ závadu je tvůj boj. Nechci nijak snižovat cenu tvého auta při prodeji, nejsem cílovka. A tady stejně všichni ví v jakém to máš stavu od tebe.

                0 0
        • embi  

          Neni to spatny, ale pusobi to na me jako auto nejakyho sedlaka, co s tim vozi drivi… Fotka na poli, zajebana podlaha u ridice…

          0 0
        • kejda  

          No popis těch závad zcela jistě odradí větší polovinu kupců…u té klimy to klidně může kompresor a to je pak radost. Problikávající airbag by mohl dělat i kroužek pod volantem, 2 litry. Anebo monstr dělo zepředu, a pytle se neměnily…

          No moc ti to nezávidím.

          0 0
          • Bruca  

            Klima nejezdí, je fajn, ale jsou i důležitější věci. :)

            0 0
          • Finidi  

            Vím, že to není kompresorem, ale únikem chladiva kolem jednoho plastového nesmyslu. Chladivo vydrží cca rok v systému a auto chladí jak o život

            Všechny pytle tam jsou,

            0 0
            • MatS  

              Odvlhčovač klimy, takový válcový bazmek v chladiči klimatizace za přední maskou auta. Nejde opravit (zalepit) a ani samostatně vyměnit. Mění se celý chladič. Oprava 10t Kč (8t Kč kldyž vemeš sračkový neorigo chladič). Dvojková Okta po FL má již tento díl vyměnitelný samostatně. Postihuje to časem všechny dvojkové Oktávky.

              0 0
        • kali222  

          ja bych pridal jeden server zacinajici na b… . udelal fotky u sedy zdi/ve volnem prostoru na parkaci atd. a nezustaly nejaky hliny na nafoceni?

          btw. mam spatnou pamet, nebo se tady kdysi resil prodej nejakyho opravdu dost pouzivanyho auta a prave prodej tenkrat hliny nejak zazracne podporily. :D

          0 0
          • Finidi  

            Děkuji, určitě to zkusím ještě přefotit někde na parkovišti a s lepším světlem.

            A zřejmě to i přehodím na ty hlíny

            0 0
        • Smazaný účet  

          A co to bouchnuti napredek a nazadek?

          A ta vymena oleje po 60 tis km neni taky nic moc:))

          0 0
          • MiKED  

            Píše „jenom zásadní věci“.

            0 0
          • -b-n-x-  

            Přesně tak. To bouchnuti by mě zajímalo/vadilo teda mnohem více než nějakých stocenych 40tkm

            0 0
            • MatS  

              Bohužel, jakákoliv „bouračka“ sráží kupní cenu dost dolů. A je jedno, že to opravil autorizák z origo dílů. To nikoho nezajímá. Navíc dnes to zamaskovat skoro není možné, jsou takové prostředky, že se to vždy pozná a v servisech i lepších bazarech to používají.

              Z vlastní zkušenosti vím, že jakékoliv bourané auto se časem projeví a bohužel i na věcech, kde by to nikdo nečekal a primárně nebyly ani zasaženy (třeba motor).

              0 0
              • vilemx  

                Vlastne nas pravdu, kazdemu bouranemu autu drive ci pozdeji odejde motor, kdezto nebourane jezdi navzdy… Fakt demagogie. Tohle auto nejspis dostalo ranu zezadu v kolone, cena opravy vylitla i kvuli lehce pocuchanemu predku, ale co nevidet mu klekne motor… :))))

                0 0
                • MatS  

                  Asi to chce brýle, nebo to překrucuješ schválně? „třeba motor“ neznamená, že to musí být u každého stejně. Někde může začít vrzat interiér nebo něco úplně jiného více či méně závažného. Při bouračce je to většinou dost prda, kterou auto za normálního ježdění nedostane. A spousta věcí dostane „do těla“ víc než je zdrávo. Časem se to auto může začít sypat a ty se můžeš divit proč. Ale samozřejmě taky nemusí. Je to loterie, kterou si musí zvážit každý sám, jestli chce podstoupit.

                  Měl jsem na firmě 2× bourané auto na zadek na dálnici a v pohodě, stále jezdí (300t km). Ale taky jednou bourané auto taky na zadek (najebala mi do něj ženská s Yarisem v plný rychlosti na parkovišti) a ačkoliv autorizák „vše“ dal do pořádku, od té doby spousta problémů.

                  0 0
                  • vilemx  

                    Porovnáváš dvě naprosto odlišné věci. Něco jiného je staré auto opravené před deseti lety a dvě stě tisíci, které normálně funguje vs. oprava zánovní leštěnky. U nového auta je průšvih výměna skla nebo i dodatečná montáž HF či repráků, kdy to je v interiéru prostě poznat. Ale u takhle starého auta opraveného před mnoha lety je daleko větší riziko běžné opotřebení pohonu, podvozku, elektriky. A raději bych šel do udržované dávné bouračky než do nebouraného, ale na servisu jinak zanedbaného auta.

                    Na druhou stranu je díky téhle hysterii kolem slova „bourané“ cena některých kousků fakt zajímavá a dá se dobře pořídit :))

                    0 0
                    • MatS  

                      Ta nízká cena bouraného auta vyplývá ne z hysterie, ale z toho, že je to loterie. Těžko si ověříš, jak kvalitně to kdo opravil a co se může ještě vysypat časem. Někdy je to v pohodě a někdy bohužel ne.

                      Zanedbaný servis může být u kteréhokoliv auta, bez ohledu zda bylo či nebylo bourané. Bohužel i zanedbaný servis lze občas těžko odhalit, když se prodejce snaží vše zamaskovat. A občas je v tom nevinně, jen dával auto do špatného servisu.

                      0 0
                • Finidi  

                  +1

                  0 0
              • Smazaný účet  

                No nevím, mě nabrala baba na křižovatce když mi nedala přednost a já měl na svém novém autě 8 tisíc km. Byl jsem vzteky bez sebe a ani jsem neprotestoval když mi odtáhli auto se zrušeným předkem do Auto Heller, tenkrát nejdražšího autorizovaného servisu v okolí protože mě cena nezajímala když to neplatím. No a po opravě jsem nakonec nic nepoznal a s autem po dalších 352 tisících a šesti letech jsem se loučil jako s zatím nejspolehlivějším autem v mé historii které ani olej nežralo mezi výměnami. Ono se to zřejmě nedá generalizovat a opravdu asi záleží na kvalitě opravy.

                0 0
                • Barak  

                  To, že se oprava negativně neprojevila při běžném provozu je jedna věc. To, jak se auto a jeho deformační zóny budou chovat při další nehodě, je věc druhá.

                  0 0
    • kamator  

      Ahoj, nechceš sem pověsit 1–2 fotky, ať si uděláme obrázek?

      0 0
    • skaj  

      Sice jsem byl dvojnásobně předchozím majitelem „ojebán“, nicméně já chci to auto prodat čestně a čistě.

      Sorry, ale nebidiu tam davat 9 let zpet, co se tam delo… Jenom ty zasadni veci

      To neni zasadni – bouracka a stoceni? Nebo „cestne a ciste“ zmenilo nejak svuj vyznam? Sorry, ale zeptat jsem se musel.

      0 0
      • Smazaný účet  

        Nediv se, BF má takové to fluidum či esprit, že dokáže nahlodat i takového poctivce jako je náš Jiří tak co by nemohlo nahlodat jednoho obyčejného majitele auta co byl „ojebán“ :DD

        Varování Ministerstva zdravotnictví: Delší užívání Bikefóra způsobuje nevratné změny osobnosti

        Jestli by tu neměla bý někde nějaká varovná nálepka takového typu :DD

        0 0
      • Finidi  

        Čistě a čestně má stále stejný význam.

        Za tu dobu co jsem byl majitelem, jsem s tím žádnou nehodu neměl. To, že auto bylo v minulosti havarováno samozřejmě řeknu. Zásadní věci jsem myslel ty servisní … tzn. ať má kupující přehled o tom jak se měnily oleje, filtry, a kdy byly dělány rozvody. Všechny starší doklady mám také připraveny na hromádce.

        Nemám důvod nic tajit i když na tom uletím.

        Snažím se ke všem chovat tak, jak bych chtěl, aby se ostatní chovali k mé osobě.

        Skutečnost, že mě někdo v minulosti několikanásobně přechcal neznamená, že budu v přechcávání pokračovat a budu se chovat stejně. Jak se říká, na každou svini se vaří voda…

        Takže asi tak

        0 0
        • skaj  

          Čistě a čestně má stále stejný význam.

          Hmmm evidentne to tedy bude nejakym narecim…

          Ciste a cestne znamena stoceni i havarku napsat do inzeratu. Muzes si to zkouset racionalizovat sam pro sebe jak chces, ale tohle s cistym a cestnym jednanim nema nic spolecneho.

          Snažím se ke všem chovat tak, jak bych chtěl, aby se ostatní chovali k mé osobě.

          Jasne – ty chces cist inzeraty, ve kterych je zatajena bouracka a ze je auto stocene a zjistovat to treba az na miste… To vypravej nekomu jinemu.

          0 0
          • -b-n-x-  

            Hele, tak pokud napsal ten skutecny udaj km, tak to je skoro stejne jako by napsal, ze bylo stocene. V tom bych az tak problem nevidel. Ovsem s tou bourackou mi to prijde trochu jine. Pokud to ale rekne i tak pri osobnim jednani, tak porad v pohode. Sice se asi par zajemcu v te chvili nastve :-), ale tak poradd ok.

            0 0
            • ladias  

              Pokud jim to řekne do telefonu tak OK. Pokud je nenechá přijet 100km na místo a pak překvápko…

              0 0
              • Finidi  

                Zapomel jsem napsat, ze mam zajem se s pripadnymi zajemci pohadat na miste do krve, popr. se pustit do pestniho souboje, protoze jsem takovy idiot, ze jim reknu do telefonu jenom adresu a na nic je dopredu neupozornim.

                Jaaaaaaj, sto kokotou do riti a hrdzavu kotvu do chrbta

                0 0
                • -b-n-x-  

                  Adresu jim nerikej. Sejdete se u Kauflanu na parkovisti :D

                  0 0
                • oddie  

                  A už jsou aspoň nějaké veselé historky s volajícími?

                  0 0
    • vilemx  

      Tady má zase fůra lidí osypky, jen když slyší slovo bourané a hned by auto nejraději poslali na smeťák. Pokud auto funguje už fůru let a majitel to vůbec nepoznal, tak asi ta oprava byla udělána kvalitně a není se čeho bát. Nebo to někde hnije,, nejdou dovřít dveře, nejde dohonit geometrii, zatéká tam???

      0 0
      • Davidakta  

        Přesně, jestli auto dobře sloužilo, tak je jedno kolik má km nebo že bylo bouraný

        0 0
      • Finidi  

        Ano, auto bylo předchozími majiteli bouráno, nicméně já jsem to nijak nepocítil … geometrie je v cajku, nikde nezatéká, turbo nepíská, všechny elektronické prvky výbavy fungují, haldex taky funguje. Kdyby nebylo v minulosti bouráno, auto nebude vypadat jinak než teď.

        Edit: osobně jsem s tím najel přes 140.tkm

        0 0
        • Smazaný účet  

          Bratr taky koupil auto, o krterem nevedel, ze bylo bourane. Vsechno fungovalo vpohode, ale jednou vzal trochu vice obrubnik a rozhodila se mu geometrie. A pak zjistil, ze bylo bourane, ze uz to srovnavali jak to slo a aby nastavili rozumnou geometrii, tak museli stelungy vytocit namax.....a tak serizeni nebxla uz takova prdel, nebylo s tim kam pohnout…

          0 0
          • vilemx  

            No tak si bratr koupil spatne opravene auto. To ale neznamena, ze jsou vsechna auta take ooravena spatne. Take jsem se byl podivat na jedno auto. Pri propruzeni lehce tahlo ke strane. Na zvedaku byla videt oprava u ulozeni napravnice, tak jsem ho nekoupil. Kazdeho vec, jak autum rozumi. Kdo ne, i tak ma furu moznosti. Od funglovky po auto od znameho az po najmuti si mechanika ke koupi.

            0 0
            • Smazaný účet  

              Jo…jasne…ale to bylo k tomu „po oprave tomu nic neni…“…

              My se divali po autu v bazaru…ptame se, zda tomu neco bylo…napred, ze neee.....pak ze se menilo prave zadni svetlo, bo tam bylo trochu tukle. NASTESTI ten den lilo jako prase…takze na strne ridice chcalo pres dvere a byl tam rybnicek… udajny nevinny tukanec muze plechovku srazit az do travy…

              0 0
      • Venda  

        Ze se to provozne neprojevuje ještě neznamená, ze je to auto jak kdyby bourane nebylo. To se muze projevit az pri další nehodě. To je mnohem zasadnejsi informace nez ze je stocene o 40 nebo 240 tis. km. Nebo treba bouranou helmu byste si taky nekdo poridil, protoze vypada v poradku a na hlave furt sedí?

        0 0
        • Fran-tic  

          pevnost při další bouračce je riziková, ale na druhou stranu…opravených aut, kde totálka nejde ani poznat, je plný internet.

          0 0
        • vilemx  

          Byla by nějaká statistika, kolik usmrcení/vážných zranění má na triku nižší pevnost špatně opraveného auta? Nebo jen předpřipodělanost a byznys se strachem?

          Pokud se dodrží technologie opravy, tak to snížení pevnosti moc zásadní není.

          0 0
          • MatS  

            Problém je, že se snaží každý udělat opravu co nejlevněji a nechá to udělat klidně i garážistu. Na výsledku to vizuálně nepoznáš, musel by ses dostat až ke svárům. Což je na některých místech problematické. Pozná se to až se auto naboří znovu, kdy se třeba špatně opravený sloupek přelomí a ty skončíš v igelitovém pytli.

            0 0
            • vilemx  

              Opet kdyby. Mas priklad, ze se tak stalo? Pokud tohle auto bylo delane v autorizaku, coz asi podle dohledatelnosti zaznamu bylo, tezko to nekdo lepil bez znalosti techn. postupu. Clovek, co do aut dela, proste pozna spatnou a spravnou opravu na ruznych detailech.

              0 0
              • kejda  

                Autorizovaná oprava taky není spása.

                První velmi varovný signál je, že to nijak zvlášť nechtějí ani Áčka, asi kvůli tomu, jak to bylo rozsekaný, a kdyby jo, tak výkup byl tuším 12 tisíc, prodejka bude 24900 s tím, že se to bude prodávat jako soubor náhradních dílů, což je jejich název pro vozidla do cca 40 tisíc…ta cena proto, aby jim to nikdo nepřišel vrátit, až s tím za dva měsíce neproleze STK, například.

                0 0
                • ladias  

                  Ono je prostě oprava a oprava. Když pominu, že je to reklama tak pro představu proč může být rozdíl v ceně opravy x desítek tisíc…

                  https://www.youtube.com/watch?…

                  0 0
                • Finidi  

                  Acka za to nabidla 30.tisic…tzn budou to prodavat za 40? 50? Technickou to ma platnou jeste rok.

                  0 0
                  • kejda  

                    A jo, tak sorry, už jsem se v tom ztratil, někde jsem četl 12. Když za 30 výkup, tak prodejka bude cca 59, a v tom uz mají investici na opravy těch závad, těch 59 je realita, za kterou by to šlo do prodeje.

                    0 0
      • -b-n-x-  

        „že auto bylo bouráno na zadek, kdy oprava stála 270tis kč“ – to mi neprijde jako nejaka kosmeticka vada. Tohle se bezne bere jako totalka. Samozrejme otazka, jak a co opravili. Pravdepodobne kvalitne, pokud to nijak neni poznat. Nicmene to urcite uz neni stejne jako nebourane.

        0 0
        • vilemx  

          Bavime se o autu na dojeti za pade, ne o mazlikovi za pul mice. Tady se bourane predpoklada, pokud neni napsano “nebourane”. Naopak u auta za statisice se predpoklada nebourane, pokud neni uvedeno “bourane”. Holt takovy je autohandl.

          Oprava za ctvrt mega , protoze ve znackovem servisu a na pojistovnu. Prestoze v garazi by to treba slo splacat za pade nebo za kilo kvalitne, kdyby oprava sla z vlastniho.

          0 0
    • Fran-tic  

      Stočit kilometry o 40 tis. a dělat z toho vědu…já bych to uvedl, ale 40 tis oproti celkovému nájezdu je nic. Stáčí se mnohem jinačí čísla :). Celkem chápu, že si nepoznal kvalitně opravené bourané auto. Nedělám si iluze, kolik na našem trhu jezdí poslepovaných a bouraných aut a majitel o tom ani neví.

      0 0
    • ladias  

      Chtěl bych poprosit některé diskutující, aby si uvědomili, že se tady bavíme o autě za cca 50tis. U týhle cenový kategorie bych dal hlavně na dojem ze zkušební jízdy (+třeba nějakej mechoš sebou) a hlavně bych prostě počítal, že se asi nějaká investice objeví. To že je tam prokázaný stočení „jen“ 40tis by se v podstatě u auta za pade dalo brát jako pozitivum, jestli ty opravy byli dělaný kvalitně pod značkovým servisem tak asi vzhledem k ceně bych neviděl jako problém…to že majitel neni ochoten koupit poklice za pár stovek a bude ho to ve finále stát víc je jen jeho věc.

      0 0
    • Rubi  

      V jake to mas vybave ze chces 300K dvojkovou bouranou ovci jako druhy majitel prodat za kilo?

      0 0
      • McBlacky  

        přefotit, naleštit, napsat nic neříkající inzerát ve smyslu „super auto, nic jsem nemusel řešit“ a půjde do sveta spoko zájemci, který po první návsteve v servisu bude zase plakat nekde na netu :)

        0 0
      • Finidi  

        4× elegance s tz. Kilo byla vychozi cena… Nepredpokladal jsem ze to za ty penize prodam. Vsichni cesi chteji slevy, tak jsou nauceni z obchodu… Tzn, abychom všichni byli spokojeni, kupece mel pocit, ze uhadal slevu a ja dostal penize ktere jsem chtel.

        0 0
    • Aussig  

      Když auto klesne pod 10% původní ceny, je považováno k prodeji na součástky a není nikdy pokryto zárukou ani u bazarů ne? Jestli takové auto někdo bude považovat za pojízdné bez závady, tak je to na odebrání občanky. :D

      Já bych se toho prostě rychle zbavil a jediné co bych si pohlídal je přepsání na nového majitele.

      0 0
      • roud  

        Loni jsem kupoval auto v bazaru a ve smlouvě bylo doslova napsáno že auto je ve velice špatném technickém stavu :) jen tak pro představu jak to chodí v bazarech a jak je to případně s nejakejma zárukama :/

        0 0
        • Aussig  

          Nedělám si iluze..

          0 0
        • kali222  

          a je? :)

          0 0
          • roud  

            Není ale maj to ve smlouvě ať kupuješ auto za 50,300 nebo 500k prostě vychcany zmrdi.

            0 0
            • li-borg  

              No a mi to naposledy v Esa přepsali, pravda, až když sem se sbíral k odchodu než auta.

              0 0
              • roud  

                tak o tom že to někomu přepsali slyším poprvé ale dobré vědět i když mě už to může bejt jedno mám už od koupě několik tisíc kilometrů odježděno a u mě dobrý :)

                0 0
            • oddie  

              Co si lidi nechaj líbit, to tam maj.

              0 0
        • Smazaný účet  

          To sice jo, ale ikdyz je to tam napsane, tak mas stale pravo na ochranu pred skrytymi vadami. Tedy temi, ktere nejsou explicitne uvedeny v predavacim protokolu/smlouve a vyskytovaly se na vozidle pri prodeji…

          0 0
          • roud  

            Super ale pak nastává dokazování soudní znalci atd. Nemluvě o tom že ty bazary v tom určitě umej bruslit líp než tonda z horni dolní :/

            0 0
            • Smazaný účet  

              Bohuzel je to tak. Ja mam jednu pozitivni a jednu negativcni zkusenost. Pozitivni bylo nefungujici vyhrivani v casti predniho skla – opraveno vymenou skla bez kecu, byt teda ani nedali vedet, ze se tak rozhodni a ze sklo meni. Druha zkusenost je negativni, neb mi sem tam vyskocila hlaska o napajeni posilovace rizeni a zase zmizela + diagnostika ukaze chybu pri kalibraci nulove polohy senzoru natoceni volantu. Tam se chyba neprojevila a chyby byly proste vymazany…evidentne tim dosla vlidnost a ja ztratil trpelivost to rsit, tedy, az se chyba projevi, pujde to za mnou (novy senzor asi 2000 Kc + prace)…

              0 0
      • kejda  

        Máš zcela pravdu. Tak to je i v kupní smlouvě z Áček. Výslovně v ní upozorňují, že auto je ve špatném technické stavu, nicméně je pojízdné a s platnou STK, takže je na každém, jestli takovou smlouvu podepíše nebo odjede pryč bez auta.

        Fňukání po podpisu v případě posrání se daného vozidla je typický problém čecháčků…a ideální je každý bazar nazvat vychcaní zmrdi :)))

        0 0
        • roud  

          Tak je vtipný jak ti celou dobu tlučou do hlavy jak to auto je v super stavu a pak po přečtení smlouvy by člověk měl chtít aspoň 200k slevu xD

          0 0
          • kejda  

            Tak nevím, jak to myslíš, ale prodal a koupil jsem tam několik aut. Koupil většinou mrdky do 50 tiisíc, a prodával svoje auta od 150 do 500 na výkup. Pokud to byly kurvy za 40 tisíc, tak jsem šel logicky dozadu na diskont, a věděl jsem, co mne čeká. Prodal jsem tam dokonce i Alfu 156, o kterou na inzerci nazavadil ani pes…tam se prodala za deset dnů.

            0 0
    • Edwin  

      Když jsem prodával C8, která mě opravdu zlobila a bůh ví, jakou měla historii. Ale byla v super výbavě a celkově ještě poměrně hezká. Tak jsem jel do AAA, kde mi z ani nabídli 8.000. Kč. Takže jsem poděkoval, dal to na bazar, kde jsem popsal, jaký to má neduhy a do druhýho dne šla z domu za 30.000 Kč.

      Takže být tebou, dám inzerát, napíšu pravdivé informace a dám tomu hodně zajímavou cenu. Každý zboží má svýho kupce.

      0 0
    • Sooree  

      Takový auto si za 65 000,– koupí podle mýho názoru jen naprostej vůl…a to vubec nepočítám s faktem, že auto je zbořený ze všech stran (oprava dvojkový ochcávky už před léty za 270k? To ve mě budí představu už fakt dost pořádný rány)…

      Samozřejmě jsi to psal, asi počítáš, že to s touhle částkou neprojde a přeju hodně štěstí s prodejem. Ale stejně si to auto koupí jen vůl, kterej podle mě následně spláče nad výdělkem, jak se tak říká

      A jinak k tomu stáčení – mám pocit, že je to tak, že pokud na STK přijdou na stočený kilometry, je vlastník povinen tuto závadu na vlastní náklady odstranit, jinak vozidlo ztratí technickou způsobilost. Takže když si nějakej chudák pořídí auto se stočenym tachometrem, oficiální sankce (jakoby nestačilo, že už tak zaplatil mnohem víc, než jakou má auto reálně hodnotu) stihne jen a pouze jeho. To je úlet.

      0 0
      • kubad  

        tak kolem 50t.kč koupíš jen samé leštěnky, bez poškození a s čistou historii – trošku mimo co píšeš

        0 0
        • Sooree  

          Teď nevim, jestli to mysliš ironicky nebo ne…před pár lety prodával brácha BMW e46 330×d 3.0 straight-six 150 kW s nějakýma 240 000 km na tachometru, (pravda, byla tam na opravu převodovka, docela velká položka) a dostal za to na protiúčet 40k. Jinak auto vypadalo na svůj věk parádně, a kromě tý převodovky i parádně jelo.

          Nebo tobě snad tahle Octavie připadá jako leštěnka?

          0 0
          • kubad  

            určitě nepřipadá, ale v téhle cenové kategorii jaksi není moc z čeho vybírat, nějaký ******* tam prostě bude :( vždy

            a nevím co je lepší, jestli výměna převodovky co tě položí, nebo tohle

            0 0
            • Sooree  

              Tak s tim v zásadě souhlasim, proto bych do toho asi nešel

              0 0
          • -b-n-x-  

            Jenže tyhle starší „luxusní“ auta nemá vůbec smysl srovnávat s „rohlikama“ typu oktavka.

            Tam ta bazarova cena je úplně jinde (hrozně dole). Protože to šíleně žere, servis kdovíjak drahý, atak.

            0 0
            • Sooree  

              Souhlas, proto jsem i zmiňoval tu převodovku, ale pořád mi přijde ujetý, aby někdo dával za ten olítanej rohlík tolik peněz, přijde mi to trochu zvrácený

              0 0
    • Wyder  

      Ahoj, jak jsi po půl roce problém s prodejem vyřešil?

      Já řeším totéž s Fábií, koupil jsem ji se 130 000 km a po pár letech jsem zjistil, že poslední STK u předchozího majitele byla se 187 000 km. Bohužel, v roce 2012 neexistoval ten web, kde se dá zadarmo jednoduše zjistit stav km při STK.

      Vůbec nevím, jak to teď prodávat, hodnotu to sice má malou, ale krom toho stočení to je neshnilé, stále použitelné, auto.

      Dík za reakci.

      0 0
      • MatS  

        Az to budes prodavat, tak to zajemci normalne rekni, ze skutecny najezd je xyz kilometru. Stejne to je auto na dojeti za par tisic, tam uz se to tak neresi.

        0 0
    • antoda  

      Pokud chces a jezdis pres prahu, udelam ti fakturu na vymenu tachometru a stav tacho upravime dle faktury. Pak auto v pohode prodas.

      0 0
      • hawrda  

        To je ale podvod.

        0 0
        • adam320  

          Ale hovno

          0 0
        • kubad  

          v čem, naopak je to narovnání stavu

          0 0
          • hawrda  

            Tak jo,ale té fakture/výměně tacho někdo uvěří?

            0 0
            • kubad  

              poskoč si

              jde o to jak vysvětlit proč má tachometr méně km než je zkutečnost, to doloží dokladem o výměně tacho

              pak bude vše OK

              auto má 200t.km které přizná, ale tachometr ukazuje o 60t míň, z důvodu jeho výměny

              0 0
              • hawrda  

                Tak už zbývá jen popřát hodně štěstí při prodeji zdá se.

                0 0
                • kubad  

                  nějak nechápu o co ti jde

                  pokud přizná reálné km tak kde je problém?

                  0 0
                  • hawrda  

                    Mě nejde o nic, já to auto nechci.

                    Jen si říkám, že každá taková manipulace ,ač v dobrém úmyslu, je pro druhou stranu zvednutý prst.

                    0 0
                    • kejda  

                      U staré mrdky za pár tisíc je to celkem jedno. Důležité je, jestli se rozsype hned nebo až třeba za měsíc anebo vydrží. Kiláky nejsou směroplatné :))

                      Do ceny řekněme 30–40 tisíc korun bych se kilometry vůbec nezabýval a spíš bych věnoval pozornost stavu auta…

                      0 0
        • antoda  

          Pokud nemanipuloval se stavem km za ucelem vyssiho zisku, neni to podvod. Stejne tak bych mohl otitulovat tvuj prizpevek do diskuze…

          0 0
        • antoda  

          Pokud nemanipuloval se stavem km za ucelem vyssiho zisku, neni to podvod. Stejne tak bych mohl otitulovat tvuj prizpevek do diskuze…

          0 0
        • Smazaný účet  

          To je ale picovina ..

          0 0
      • Smazaný účet  

        technická: co to znamená výměna tachometru, když se údaje mění elektronicky?

        0 0
        • antoda  

          Vetsina budiku ma stav na lcd zapsany ve sve pameti. K poruse budiku muze dojit, takze jako slusny sporivy obcan zajdes na vrakoviste, koupis pouzity a nechas namontovat. K tomu dostanes doklad od servisu o vymene tacho a jezdis legalne dal. Ze jednotky motoru dal nacitaji puvodni stav, je vec druha.

          0 0
    • Kos_CZ  

      Asi bych to prodal jako stočené – prostě bych s tím zajel do servisu, nechal to prohlédnout, nechal si vystavit papír o stavu vozidla a celou historii bych zveřejnil. Jestli má auto najeto 150 tisíc, nebo 74 tisíc je úplně jedno – rozhodující je skutečný stav a tomu odpovídající cena. Pokud je kupující upozorněn na fakt, že v minulosti došlo k zásahu do najetých kilometrů, pak to není podvod. Kupovat auto podle stavu km je nesmysl a nechápu, že to někdo dělá!

      0 0
      • Vilém  

        Ja zas nechapu proc nekdo vytahne rok a pul stary vlakno, kdyz to auto uz bude davno prodany.

        0 0
        • david25  

          Hlavne nechapu jak se k tomu vubec dostane a co hledal na B-F ze nasel toto :D

          0 0
    • Kos_CZ  

      NIc, prostě jsem kliknul. Zkuste to, je to zábava! :)

      0 0
      • david25  

        Nejak si to najit musel,tohle bylo dost zapadle, takze jake jsou tve myslenkove pochody :D

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.