• Sipal

    Máte někdo zkušenosti jak se zbavit auta sice pojízdného, ale ne moc daleko před smrtí? Už mi skoro rok stojí na bazaru Mondeo Kombi (15 let starý, přes 300k najeto a na výměnu spojky), lidi to prej nechtějí, bazoš, sauto a podobné inzerce taky bez reakce. Než abych ho dal rovnou do šrotu, má cenu řešit třeba nějaké Ford vrakoviště?

    0 0
    •  

      Poptat se v nejake garazovce a prodat na dily.

      0 0
    • MirosPikos  

      Tohle mě taky čeká :) Spojka si občas klouzne když tomu dám napít. Benzin 1.8. Ale Fordy prostě hnijou, nikdo to moc nechce.

      0 0
    • puka  

      Možná letos budu brát auto kolem 40–70 tis., ale forda nechci i když se mi líbí, prostorově je taky dobrý, bohužel servis vyjde draho a jezdit na delší vzdálenosti je hazard. :D

      …dej sem jak vypadá, co je zač, kolik za něj chceš aj. ať ti můžeme poradit.

      0 0
      • vili  

        budu brát auto kolem 40–70 tis., forda nechci, servis vyjde draho a jezdit na delší vzdálenosti je hazard – myslíš to jako vtip, že?

        0 0
        • puka  

          Jen co jsem slyšel za pověry. Řidičák se mi teď tisknou, mám času dost na kecání nesmyslů.

          0 0
      • jIrI___  

        S autem za 40–70k je hazard jezdit na delší vzdálenosti tak či tak, na značku nehledě.

        0 0
        • kali222  

          a kdyz svoje strepy nacenime na 71TKc, tak uz muzeme dal nez jen okolo komina. :P

          0 0
          • Martin  

            To víš, Fábijka na lízačku to není :)

            0 0
    • mr.antik  

      Taky jsem měl takového neprodejneho japonce. Nakonec se ozval na bazoš Mireček z Afriky a odvezl ho do Belgie a posílá to domu. U nás jinak neprodejný, je s tim už moc administrativních starostí.

      0 0
    • jaspy24  

      Ahoj,

      z takovými auty je dnes docela problém. Málokdo to koupí a přitom je to škoda vyhodit. Ačkoli je auto tvůj majetek, nemůžeš s ním nakládat jak chceš. Správně bys měl takové neprodejné auto dát ekologicky zlikvidovat. Na ekologickou likvidaci mají od státu monopol pouze určité firmy, které vesele obchodují s náhradními díly, které mají prakticky zadarmo. Je k neuvěření, že něco takového prošlo, protože podobnou věc zamítl ústavní soud při nakládání z kovovým odpadem, kdy chtěl stát nařídit lidem, aby odevzdávali kovový odpad pouze v určených místech a zadarmo. Jenže i ten odpad je tvůj majetek a můžeš si s ním podle ústavy dělat co chceš. Stejně jako ti nikdo nemůže nařídit co máš dělat s jiným svým majetkem. Avšak u aut je to jiné… Holt se málo prodávají nová „ekologická“ a tak je mnohem „ekologičtější“ sešrotovat auta s ještě dobrými součástkami, co by mohla prodloužit život jiným autům.

      Mimo záznam: Doporučuju najít někoho, kdo umí udělat ekologickou likvidaci na oko a buď ti zařídí papír pro úřad a ty si auto necháš a rozprodáš na díly sám a nebo mu ho neoficiálně prodáš a on si to zařídí sám. Na forech se dá najít kdokoli a zjistit ledacos… Rozhodně bych něco zkusil a nedával to do chřtánu lidem, který na tom ještě solidně vydělaj…

      Pokud máš známí u hasičů, tak existuje fígl, že ti ho nechají papírově „shořet“ a ty ho pak zrušíš na úřadě. Podobně to funguje když nahlásíš krádež, ale to už je lepší mít to auto rozřezané, VINka vybroušená a díly prodané…

      0 0
      • Lance  

        Bože to sou rady

        0 0
      • zdenal8  

        nj, jenže VIN není všechno. Když to nahlásíš jako kradený, tak i ty díly se daji dohledat.

        0 0
      • stan.zak  

        Pojem udat js pochopil jako prodat, nikoliv ekologicky zlikvidovat. Až na " Pokud máš známí u hasičů…" dobrý.

        K dotazu: možná chybí popis auta, možná ne. Sipal, asi prodáváš, vzhledem ke stavu auta, za příliš vysokou cenu.

        0 0
    • maros.77  

      Všechno si najde svého kupce, je to jen otázka ceny.

      0 0
    • Smazaný účet  

      Spíš za to cheš moc, lidi i pro vrak za dobrou cenu rádi přijedou.

      0 0
      • oddie  

        Jo, koruna za kilo je ta dobrá cena :D

        0 0
        • mr.antik  

          to by muselo vážit hodně, aby na tom mohl bazarník aspoň desítku přihodit.

          0 0
          • oddie  

            Bazarníkovi to tam už rok straší bez užitku, je to v tom prvním příspěvku.

            Korunu za kilo dávaj sběrný suroviny.

            0 0
            • mr.antik  

              tak třeba bazarník účtuje měsíční poplatek a vyhovuje mu to

              0 0
              • Sipal  

                Bazarník naštěstí v klidu, nic nechce, teda pokud mi něco neuteklo ;-) Jinak cena je aktuálně 18.000, dneska to sundal z 19.990. Mě to přijde OK, funkční auto za cenu průměrného kola, ale tak asi ne. Odkaz jsem dávat nechtěl, ale když byl vyžádán, je to tady

                Do šrotu se mi to dávat nechce, ale už o tom vážně uvažuju, aspoň to nebudu muset pořád držet v hlavě. Dám mu ještě pár měsíců a kdyžak půjde.

                0 0
                • mr.antik  

                  No ty kola tomu dávaj teda punc totálního vraku, zvalchovaná RZ taky, jinak vypadá hezky :-)

                  0 0
                  • kali222  

                    to jo, ty disky bijou do oci. pritom velka „lihovka“ ve spreji a smirgl/dratenej kartac by to opticky poslaly o dost vejs. :) jako nefanda fordu, se divim, ze to je. euro 3 to ma, novou technickou taky. kde je doba, kdy nova technicka autum zdvojnasobila cenu. :D tak ze by nejakej legendarni motor?

                    0 0
                    • Sipal  

                      No motor jsem specialne bral jeste TDDI, protoze TDCI tenkrat zacinaly a mely problemy se vstrikama. Reknu bazarnikovi at to prehodi na letni, ty vypadaji normalne. Dik za tip.

                      0 0
                      • MirosPikos  

                        Vstřiky měly problém s kvalitou paliva – byly moc přesný. Tak zvýšily tolerance aby to schroustalo kdejakou naftu. Na druhou stranu TDCi mělo spotřebu pod 5 litrů (130k).

                        0 0
                    • Smazaný účet  

                      Euro3 není žádná hitparáda, to měla i jedničková Octavie s modlou 1.9tdi.

                      0 0
                      • kali222  

                        wiki rika ze oFce 1 se delala do roku 2010. od 2000 ma mit kazdy auto v eu minimalne eu3, ne? myslel jsme to tak, ze to tam tenhle faktor nejde proti pripadny koupi. eu2 byla snad za dalsi 3tacy eko poplatku, eu1 za 5tacu a bez… to uz nevim.

                        0 0
                • petrx  

                  zkus dát cenu 5000 Kč a myslím že kupce najdeš hned.

                  0 0
    • vlk123  

      Doporučuji zavolat na výkup a likvidace autovraků. Přijedou, naloží odvezou,pošlou prachy, dají potvrzení o likvidaci a dojdeš si to odhlásit. Dokonce nabízejí, že to za Tebe odhlásí. Dobrá zkušenost s autovraky z Turnova.

      0 0
      • Davidakta  

        Myslím že likvidace je až to poslední řešení. v AAA by ti to vykoupili,nebo dej inzerát za deset a někdo po tom skočí,třeba na stavbu by to mohl být ještě dobrý pracant

        0 0
        • oddie  

          To je dobrej blabol. Ácka takovýhle vraky nezajimaj, leda protiúčtem za litr, kdyz si u nich koupí jinej vrak.

          0 0
        • mr.antik  

          Tohle je nejlepší prodávat napřímo (pokud na to máš nervy a žaludek), po tom jdou prostě lidi, co rádi ušetřej každou pětistovku,

          0 0
          • vojtechposmourny  

            Jo, ty nervy a žaludek, to je důležitý.

            Kdysi dávno jsem takhle prodával kombíkovou Felícii. Relativně slušnou, za málo, protože jsem se toho chtěl zbavit. A jako naprostej trotl uvedl u inzerátu i telefon.

            Lidi volali klidně po půlnoci. Nabídky na setkání se v noci kdesi na benzince za městem, zbavíme vás toho hned za polovic a podobně. Většinou po odmítnutí spršky nadávek.

            Pak jsem litoval, že jsem to kvůli deseti tisícům nenechal sešrotovat…

            0 0
          • oddie  

            Jasný, potrénovat komunikaci se sociálně vyloučenými spoluobčany, more pyčo, a pak zakládat témata o tom, jak to nepřehlásili a co se s tim dá dělat :D

            0 0
            • Martin  

              Těžko na cvičišti, lehko na bojišti…

              0 0
            • mr.antik  

              jo, střet s realitou… fakt jsem rád že se mi nikdy vyloženě žádný sociál na auto neozval, prodával jsem zatim teda dvě okolo 10tis, vždycky naštěstí normální lidi, smlouva, přepis.

              0 0
    • Pikaču  

      Kdybys sel kupovat nové auto od prodejce tak ti tu popelnici vezme na protiucet a on ji zlikviduje.

      Jinak Neutral, odbrzdit a do škarpy hodit. :)

      0 0
      • Pikaču  

        Jinak pokud chces prodat auto úspěšně tak jsou na to figle na internetu. Zacnes nejdriv odstranovat nedostatky co nejlevneji to jde ve tvem případě. Pak to co je do oka bijící zamaskovat jako jsou ty rezave plechace. Chtelo by to nafotit a vyčistit interier. Podobne maskovaci manevry v interieru taky ( novy koberecek atd.)

        Jinak by to fakt chtelo lepsi fotky.

        0 0
        • MirosPikos  

          Proč tak složitě popisovat. Stačí napsat „buď zmrdem“ :)

          0 0
          • Smazaný účet  

            Tak ono by stačilo nafotit to líp a trochu opticky vylepšit. Na to **** bejt nemusíš, závady tím nemaskuješ. Na blbě nafocený špinavý auto se pojede podívat míň lidí.

            0 0
          • Pikaču  

            Pochopil jsi me blbě. Napsal jsem zacit odstranovat závady co nejlevneji (repas, srotiste) v jeho pripade pac by oprava (nových a origo nahradnich dilu) převýšila hodnotu vozu. Jinak nafotit lip neni nic zmrdacke. Jako dat 4 fotky z dálky bez interieru a divit se ze nikdo o auto neopre ani kolo…

            Jinak si porad stojim za prvnim příspěvkem hodit do skarpy ( nebo venovat do rodiny nebo za odvoz nejakemu Bulharu ).

            Dale necekat na prodej pres bazar ale zapojit se na kazdy forum, bazar na netu atd. A líp nafotit, prilaka to kupce.

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.