• Smazaný účet

    Zdravím,

    má někdo nějaký tip na nějaké živější, zábavné, levné, lehce servisovatelné, spolehlivé přibližovadlo. Jako ideál vnímám Suzuki Swift GTI 1.3 se 74kw, což je přes 20 let staré auto a proto už asi i díky původu neperspektivní… Můj současný favorit je Ford Fiesta ST 2005–2008 s 2.0 atmosferickým benzínem. Zatím pátrám a hledám na netu a rád si nechám poradit. Díky za tipy.

    0 0
    • Lance  

      Co je levne

      0 0
    • fred15  

      Yaris GR

      3 0
    • fred15  

      Ze starsich asi M5 e39 – podminky splnuje, byt to neni hot hatch. Do stare male rychle krabicky bych se dnes uz trochu bal lezt, ale chapu, ze to tazatele nezajima :)

      0 0
      • kubad  

        Trosku náročnější na servis a zbytečně velké a těžké auto ale jo no :)

        0 0
      • TJK  

        servisovat a zivit E39 byl financni pruser i 10 let zpatky, nechci videt co s tim autem na hrbu udelalo texh dalsi 10 do dneska… ja bych se tomu obloukem vyhnul, na papire mozna hezky ale v realu tomu ujede kdejaka dnesna krabice s 280k a jeste bude stat 1/3 servisu

        0 0
    • fred15  

      Starsi megan RS nebo Clio..

      3 0
      • nooski  

        Renault jen uhlavnimu nepriteli.

        0 2
        • Fazzy  

          Zrovna Clio Sport si tu vyjimku celkem zaslouzi.

          3 0
        • TJK  

          no a hloupe predsudky pan z vyberu vyradi neco co roky patri na predni pricky

          3 0
          • Cavendish  

            Přesně tak, motorově špička. Trojky nereznou, podvozky kvalitní. Clio navíc nezlobí elektronika. Ale jsou drahá, moc jich nebylo. Myšleno verze Sport, RS, 182 s podobně…

            1 0
        • snas89  

          Renault patri v poslednich letech mezi nejspolehlivejsi evropsky znacky. Prusvihy jako laguna II uz maji za sebou.

          Je teda fakt, ze bych se vyhnul hodne vybavenym verzim natriskanych elektronikou. Ale to podle me plati u spousty znacek uz dnes. Viz vw a jejich elektroauta.

          1 0
          • Janes  

            Clio Williams :-)

            0 0
            • TJK  

              to je tak stary a tak vzacny ze to bude stat nesmysl a nedava to vubec smysl o tom uvazovat, dnes jsou ty auta mnohem dal (jizdnima vlastnistma)

              0 0
            • Fazzy  

              No navzdory tomu jak bylo to auto hezky a zabavny, tak na tom fakt nechces nic delat. Na tom je protivna i klasicka udrzba. Nastesti uz se to neda sehnat :)

              0 0
          • TJK  

            Mel jsem Lagu III a krom silene vrzajiciho interieru a nesmyslne naladeny podvozku (coz vyresily progresivni Eibachy ) to bylo super auto

            Elektronika je fakt blbost, zvlast do auta ktery mas na blbnuti… ale holt trendy dneska rikaj neco jinyho (uprimne si nemyslim ze to lidi extra chtej) ale spis je to vyvoj kterej tyhle auta tlaci do formy daily driveru na 5 dni v tydnu a o vikendu bez peoblemu na okruh…

            0 0
    • duk  

      Civic Type-R 7G, nebo 8G, celkem zive a jeste relativne jednoduche auto, jenom sehnat neutahane za rozumnou cenu bude asi celkem problem.

      2 0
    • roupik  

      Relativně nenáročnej provoz a slušný svezení za rozumnej peníz..asi ta fiesta, možná ještě clio

      1 0
      • TJK  

        zbtexh atmosferickych imho asi nej volba (sakra rychly, zabavny a kvalitny hot-hatch)

        design interieru a kvalita materialu je proste horsi ale konstrukcne a schopnostma je to paradni vec, motoricky je na tom velmi dobre, podvozkove taktez a nahradni dily na to stoji nula prd

        0 0
    • McBlacky  

      Polo gti, 1er 130i prvni generace, nebo ta vybrana fiesta. Ale sehnat starej sportak, aby se s nim jeste dala jet pila bez nasledny generalky, to je fakt slozity.

      0 0
      • TJK  

        sehnat 130i ve stavu „nenapadeno“ tunerem a za rozumnou cenu v paradnim stavu… to je neco jako maly zazrak … ale auto je to famozni! imho ale uz to chce ridice ktery vi co dela

        1 0
    • Fazzy  

      U takhle starý vrány bude mnohem důležitější aktuální stav než nějaký papírový předpoklady. Kor u těhle „závoďáků“. Fiesta není špatná volba, pokud teda narazíš na neshnilej kus.

      0 0
    • AE86  

      Nebo klasická mx-5. S hatdtopem použitelná celoročně, nižší výkon vykompenzuje zabavnost zadního pohonu. A je jich v oběhu poměrně dost

      1 0
      • TJK  

        jop, ale jako u vyse psanyho BMW, vetsina je napadena tunerem nebo nejak nacata, drzi si ceny a me by osobne vadil koncept jen 2 mist, nic dalsiho to fakt neodveze…

        0 0
        • AE86  

          Pravda. Ale pěkná Fiesta RS 2.0 je pomalu investiční artikl, a cokoli se znakem BMW nesplňuje požadavek být levné na pořízení a už vubec ne na provoz

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.