To jako Forerunner 945 fakt skoncili…? Nejaka blbost ne? Fakt, ze je v zadnem vetsim obchode nemaji…
To jako Forerunner 945 fakt skoncili…? Nejaka blbost ne? Fakt, ze je v zadnem vetsim obchode nemaji…
Ze stránek Garminu jsem pochopil, že model FR 945 Optic byl nahrazen FR 945 PRO. Ale dle porovnání se liší pouze tím, že u PRO jsou české TOPO mapy. Každopádně i nová verze je u Garminu dočasně nedostupná. FR 945 PRO
Jenze tohle prave nejsou optik, mel jsem je v alza-hlidaci jako PRO uz nejakou dobu. Porad posouvali dostupnost a dneska tohle (tj PRO z nazvu zmizelo dneska)
Ale to musi byt alza blbost – to je docela novy model a nikde se nepise, ze by je zrusili. Fakt, ze dostupne nejsou v cele Evrope.
ono to bude tim, ze garmin k nim zacal kvuli podpore prodeje pridavat ceske topo mapy, proto ten pridomek pro, ktery prave v ceskych luzich a hajich znamena voucher na mapy … a alza vzdycky mela „sedivky“, treba Fenixy 6, nebyly urcene primo pro cesky trh, meli je z EU distribuce, takze topo mapy nemely … a ted je to to same s FR945
kupuj u overenych prodejcu (garmin, kobras, pulsmetry), ptz alza, ale i czc ti to proda bez map, decathlon klidne i bez ceskeho jazyka
Dekáč je má s mapami a i v CZ verzi.
neco jo, neco ne, treba vivoactive ma jen in english, clovek musi poradne cist popis zbozi, jinak se to dozvi az po jejich zapnuti
Jojo, ale ono není problém tam dohrát češtinu. Myslím, že v nějakém vlákně to tady taky bylo.
no, problem to neni, pokud si s tim chces hrat, pripojovat hodinky kabelem k pc, shanet cz jazykovy soubor z hodinek jinych a prijit o nej pri dalsi aktualizaci
já tedy nevím, jak je to u jiných hodinek, ale předloni (05/2019) jsem kupoval 945 na Wiggle a čeština tam normálně byla a nebyla potřeba žádná doinstalace jazykové verze. V rámci spuštění jsem vybral jazyk čeština (obdobně jako u telefonu) a už to jelo.
To netuším, jen jsem to tady četl, že s tím nebyl problém dohrát to tam.
To o Alze jsem netušil a proto tam loni na vánoce Garmin v nějaké akci koupil. No doufám, že se obejdu bez reklamace…
Reklamovat můžeš, pokud nebudou, dostaneš peníze a koupíš jinde. Někde jsem viděl ke koupi i „nové“ 935, takže bych se nebál o 945. A za chvíli budou 955 a spousty lehce jetých dívkou 945 budou k prodeji :-).
To ano, ale raději reklamuji přímo u dodavatele (ne prodejce), což při české distribuci nebývá problém. Při EU ano.
No, ne vždy to jde. Každopádně přeji, ať to není potřeba ;-).
Mě v Garminu na Evropské poslali za prodejcem.
FR945 Pro koupíš kdekoli. Sám jsem je minulý týden kupoval, kobras, pulsmetry atd., všichni je mají…
Jako, že když ho nemá Alza, tak prodej skončil :-). Jdou normálně sehnat, viz výše.
Co se týče verzí, doporučil bych spíše řešit, zda Tri edici (modrý řemínek a proužek) nebo jen samotné hodinky (černý řemínek). Mapy se dají sehnat i zdarma a není potřeba TopoPro.
:))
Ovšem, když někdo neumí hledat, je lepší dát dotaz na b-f :)
a založit na to nové vlákno :-)
:)
Chlapci, nechci se vám plést do diskuze, ale všimli jste si, že reagujete na rok staré vlákno? :)
Vidíš, a ničemu to nevadí :))))
Každopádně to postované je ještě starší, takže za mě v pohodě :-).
Ale jinak ne, nevšiml :-)
Ma prosim nekdo skusenosti s 945kama a NordicWalking, jak ji pridat jako volitelnou aktivitu
Zdar, mam problem s odpojovanim hodinek od mobilu, s puvodnim telefonem Samsung A52 vse slapalo nekolik let bez jedineho problemu, ted s A36 to musim znova pripojovat 4× denne. Setkal se s tim nekdo? Pripadne podarilo se to nejak vyresit? Diky za pripadnou pomoc.
Odebrat spojení s hodinkami na telefonu, restart hodinek a znova přidat hodinky v Connectu.
Jdu na to
Naprosto obecný problém který jak se objeví tak může zmizet a může mít xx příčin
Většinou na webu jsou obecné rady vypnout zapnou, aktualizovávat, resetovat a podobně jak rady made in indický call centrum.
Může to způsobit ledacos , někdy aktualizace na straně telefonu .
Na hodně telefonech tohle děla powermanagement . Pokud je zapnutý vyšší šetření baterky podobný servisy neběží zrovna dobře nebo je to vypíná.
Vypnutí optimalizace baterie pro konkrétní aplikaci. Takže nastavení > Aplikace Vyber požadovanou aplikaci > Baterie > změň nastavení z optimalizováno na neomezovat nebo Bez omezení
A zakázání agresivního uspávání a úsporných režimů Nastavení > Péče o zařízení > Baterie > Omezení na pozadí
Dikes, tohle vsehno jsem prolezl a zda se, ze to bylo nastavene v pohode, G connect ma baterku „bez omezeni“ zrusil jsem prepinani nepouzivanych aplikaci do rezimu spanku, tak uvidime…