• delfyn

    Kdo nechce číst dál mám hlavní otázku který z těchto plášťů a znáte u nich lepší cenu a kde? Racing Ralph(Nobi nic) 2,1/2,25(699kč)---Kenda Karma 2,0/120TPI(650kč)–Kenda Kharisima (asi700kč)–Hutchinson Python 2,0 (asi790kč) –všechno kevlar O těch Kendách toho moc nikde není:) Hlavně mě zajímá názor lidí co mezi nima můžou srovnávat:)

    Jo a co Racing Ralph 2,25drát?Je jinak stejnej jak kevlar a kolik váží?

    Projížděl jsem forům o pláštích a mám v tom ještě větší maglajs než před Tím. Proto se zeptám konkrétně na moje ježdění a styl:) Chci rychlej plášť, ale nechci za každou cenu slevovat z pohodlí a odolnosti proti defektům(sem tam píchnout je normál. ale ne za týden 5×). Proto rovnou vyřazuju pláště pod 400g a pod 1,9, měl by být relativně dobrej na všech površích, to u mě znamená aby neměl naprosto neočekávaný reakce a byl předvídatelnej, ne nejlepší na všem, ale prostě předvídatelnej:) Za sucha musí být super a za mokra aspoň kořeny a kameny zvládat tak, abych si nepřipadal jak na ledu. Nejezdím extrémy, jen občas zablbnout( trošku pustit lehčí sjezdík:))většinou spíš XC. Dost často jedu třeba 50km po asfaltu a pak tepr jsem v terénu.

    0 0
    • kubad  

      Toto jsou všechno pláště které ti asfalt rychle zlikviduje, pokud jezdíš hodně po asfaltu tak na radši zapoměň. V obrázku máš specifikaci Racing Ralpha Drát se tuším nedělá

      0 0
    • MlokCZ  

      Tak popisem co jezdíš jsi hodně blízko tomu co jezdím já a jak už jsem tu párkrát psal, tak jsem fakt spokojenej s kombinací:

      • RR 2,25 vzadu
      • NN 2,25 vepředu

      Zkoušel jsem i 2× RR 2,25, ale v terénu se mi to zdálo o hodně horší, prostě NN vede o dost líp než RR a to především když bylo trošku mokro (a tím nemyslím nějak brutálně, ale třeba jen sem tam místy tráva a kořeny, což se stává každou chvíli, i když se snažim v bahně a mokru moc nejezdit). No a rychlostně na silnici kombinace RR + NN vpředu je pocitově takřka stejně rychlá jako 2× RR.

      S proříznutím boků jsem zatím problém neměl, terény, kde by to hrozilo takřka nejezdím, ale třeba to ještě přijde (teda doufám, že ne).

      0 0
      • MlokCZ  

        A jen ještě dodám, že v případě RR nebo NN rozhodně nebrat 2,1. Ona ani ta 2,25 neni nějak extrémně široká. Viz www.bike-forum.cz/…9/forum.html#…

        0 0
      • MlokCZ  

        A na podruhém dodám, že jsem jezdil i Pythony, taky nejsou špatný, ale RR + NN mě osobě sedí mnohem více.

        A Kendy bohužel, ty jsem nikdy nejezdil.

        0 0
      • vojta  

        RR jsem jezdil loni, na suchu pohoda, ale kombinace mokro+RR+moje jezdecke neumeni byla primo vrazedna. Pred vikendem jsem NN konecne sehnal, nasadil NN+RR a otestoval v Chribech. Resume – NN+RR je mnohem univerzalnejsi kombinace a RR mi na predek uz nesmi. ad. sjizdeni – neni to tak hrozne, to z Verticalu mi po 1500km temer zmizely spunty

        0 0
    • delfyn  

      Je tu někdo kdo jezdil ty Kendy?

      0 0
      • kubad  

        Má je kamoš na kole – super je spokojený, ale jezdí jen závody,

        0 0
      • arcco  

        No, mám Karmu (zakoupenou dříve než byly docela kladně hodnoceny ve Velu) v drátu a na zadním kole.Nemůžu je zatím příliš objektívně hodnotit. Najeto cca 200km.Je to fakt hodně rychlý plášť, na suchu super, ale v nepředvídatelné situaci určitě na fleku nezastavíš.

        0 0
      • Pekáček  

        Chvíli jsem měl Karmy 2" v drátu, byly super lehký, ale tolik procvaknutí týdně jsem nikdy neměl, dokonce i přední kolo. Šly hodně rychle pryč a na kolo už mi nesmí.

        0 0
        • filipes  

          jen tak pro zajimavost – kolik jsi vozil tlak? ihmo je cvakani ciste veci tlaku/objemu a techniky jizdy,

          0 0
          • Pekáček  

            Z kopce se bojím pořád, tlaky neměním a přesto jsem je rochnul za týden 2×, tak jsem je začal přehušťovat a to zas neseděly. Véna Hornych na ně taky nadával, na Beskydu (loni)rimusel vzít plášť týmovému slabšímu kolegovi (Rubenu) aby dojel :o)

            0 0
    • delfyn  

      Je tu někdo kdo jezdil Kenda Kharisima?

      0 0
      • delfyn  

        já snad dál budu jezdit IRC Mythos slick tam mě štve jen ta barva a menší pohodlí:)

        0 0
      • delfyn  

        Ještě jednou :)Je tu někdo kdo jezdil Kenda Kharisima?

        0 0
        • slavekRM  

          No já, ale je to tři roky zpátky. Byly to výborné pláště, když jsem je sjel chtěl jsem jít do nich znovu. Bohužel v té době byly dostupné jen za šílenou cenu 2400kč za pár. Ve srovnání s RR byly pomalejší, méně pohodlné, ale dávaly větší pocit jistoty zejména za mokra. Jinak pokud dnes Kenda, tak bych doporučil ještě Komodo. Jel jsem je sice krátce, ale nízký valivý odpor a ostatní vlastnosti mě nadchly.

          0 0
          • MlokCZ  

            Jak už tu všude píšu, tak je třeba jezdit RR+NN. Právě za mokra je RR vepředu dost kritickej, ale s NN to jde. A ta rychlost téměř zůstane.

            0 0
            • delfyn  

              asi dám na tebe, pro porovnání jsem se neubránil a na maratonu si koupil Kendu Karma, ale jen v drátě:)JInak jdu do RR a NN, možná to časem srovnám na NN+NN:)

              0 0
              • MlokCZ  

                NN/NN určitě nebude špatný na univerzální ježdění. Ale už je to znatelně pomalejší na silnici a vzadu není NN o tolik lepší než RR. RR mě vzadu příjemně překvapil.

                0 0
            • vojta  

              Po vcerejsi a dnesni vyjizdce se pod Mlok-uv prispevek muzu podepsat.

              0 0
    • panaczek  

      …kdyz kenda, tak nevegal 2.1, nahodou se ke mne ale dostal plast Panaracer fire xc pro 2.1, tak sem ho dal pro zkousku na predek, a ted uz nic jinyho nechci. je k mani japonska verze a taiwanska, japonska je lepsi a lehci – udavaj 580g.

      0 0
    • raceman  

      Ja mam dobre zkušenosti s ritchey Z-max, mam na obou kolech 1,9, ale daj se sehnat i širší. Musím říct, že neni nad Z-max na prednim kole. Parkrat už mě podržel i při smyku. Doporučuju

      0 0
      • soc  

        No se zetikem mam zkusenost tak 10 let nazpatek a nevim, treba od te doby zlepsili smes, ale tenkrat se strasne drolil. At clovek udelal cokoliv, citil, jak jdou vystuoky do .....

        0 0
        • raceman  

          ani se mi nezda že by se drolily mam na nich 1100 km a vzadu mam sjetou jenom asi pulku vzorku.

          0 0
    • cabbage  

      to je jedno, hlavně ať jsou červený;-)

      0 0
    • Fana.A  

      Jezdím Kendy Kharisma Lite 1,95. Docela rychlé, chvilku jsem si na ně musel zvykat – v zatáčkách moc nepodržej, bahno nemusej, ale hlavně na zadku samej defekt cvaknutý o ráfek i při vyšším tlaku. Dnes dvakrát na 16 km.

      0 0
    • black.horse  

      jezdil sem docela dlouho RR 2,25 kevlar a můžu vřele doporučit, s trochou cviku a zvyknutí si se na nich dá sjet opravdu všechno, jsou pohodlný a rychle jedou (ale i to combo s RR+NN může být fajn)… jinak sem krátce zkusil i Conti Explorer, jsou nepatrně pomalejší na asfaltu, ale čitelnejší v terénu, ale měl sem je v 2,1 verzi a zatím je jel jen krátce…

      0 0
      • kubad  

        RR – kevlar znám dobře vozím už 3 sadu, ale 2,1 na nezpevněném povrchu šotolina a prachu jsou v zatáčkách dost nestabilní, Ale v terénu v pohodě. Super jedou, životnost nic moc, cena dobrá

        0 0
        • kubad  

          Ale další sada na kolo bude Kenda Karma 2,0/120TPI

          0 0
          • delfyn  

            Karmy už jsi jezdil?

            0 0
            • kubad  

              Ne kamoš na nich závodí od začátku sezony a nemůže si je vynachválit

              0 0
          • delfyn  

            nebo je teprv budeš zkoušet?

            0 0
            • kubad  

              Jediný problém , nejsou a nevím kdy budou – dovozce nemá :-(

              0 0
              • delfyn  

                jsou jen musíš hledat, ale není jich moc

                0 0
                • delfyn  

                  jen moc nechápu jak si je někdo nemůže vynachválit a jinej je úplně sepsuje, že furt cvaká. Já nevím co to je cvaknout:) nikdy se mi to nestalo, nejezdím rozhodně jen po silnici, ale na druhou stranu mi na kolo nesmí duše kolem 100g:) A moje pláště byly vždycky nad 500g

                  0 0
                  • Fana.A  

                    Nehanil jsem Karmy,ale Kharismy. S cvakáním jsem v minulosti problémy také neměl. A taky netvrdím, že nemůžou vyhovovat někomu jinému. Já osobně bych do nich znova nešel.

                    0 0
                  • kubad  

                    Možná to bude tím , že je vozí bez duše :-)

                    0 0
      • vrazdit  

        mam taky ted ty explorery, verze pro tection v kevlaru a myslim si ze jsou to super plaste, ralphy sem jezdil predtim a neni to spatny, ale predek je docela o hubu a nejsou moc odolne…ty contiky zatim ok asi po 500 km

        0 0
    • delfyn  

      skoro jsi se trefil, ne prdlajs duši vozím ale pořádnou a ne ultralight

      0 0
    • delfyn  

      skoro jsi se trefil, ne prdlajs duši vozím ale pořádnou a ne ultralight

      0 0
    • delfyn  

      jen taková malá poznámka k Schwalbe Fast fredum známej je má včera jsem je viděl odjezdil je po cca5000km, na šlupky pod 400g, slušný ne? podíl silnice terén, nevím

      0 0
      • filipes  

        Kdyz neni co sjizdet… cerny Trilobity nesjedes nikdy…

        0 0
        • delfyn  

          nechci si na sebe uplíct bič jako jednou s nějakejma Rubenama se středovým průbežným pruhem, nedali se sjezdit, nedalo se na nich jezdit, těžký cca900g, na silnici pomalejší jak většina drapáků:)sice cena super, ale za to mi to nestálo:)

          0 0
          • delfyn  

            dal jsem vyhledávat fotky biků podle pláštů a jednoznačně při zadání RRi plným názvem oproti Pythonům zvítězil RR, gratulujeme:)

            0 0
            • Feroman  

              já sem tada RR nejezdil, ale Pythony mám už delší dobu a nemůžu si na ně stěžovat

              0 0
          • pelt  

            No tak hodnotit vyrobce JEN podle toho, ze nejlevnejsi plaste z jeho nabidky urcene pro svatecni cyklisty nejsou stejne dobre jako top model konkurence…:o)))

            0 0
            • delfyn  

              jo neříkám že ne:)ale třeba WTB základní modely jsou super:)třeba Nanoraptor drát

              0 0
              • pelt  

                Predpokladam, ze to nebude vec za necele 2 stokoruny, kolik stoji ty uplne nejlevnejsi gumwallove rubeny.

                0 0
                • mosquito  

                  levne rubenky za 150kc jsou opravdu pro svatecni jezdce – oproti ritchey speedmax jsou nehorazne citelne pomalejsi hlavne pri rozjezdu, ale kdyz pichnes tak to na tech plastich v pohode dotlacis pac skoro neni poznat ze v nich neni vzduch :)))

                  0 0
                  • pelt  

                    No ja spis myslel, ze posuzovat kompletni produkci Rubeny podle tech plastu za 150 je trosku… neobjektivni.

                    0 0
    • cabadaj  

      www.kupkolo.cz – doporučuji Hutchinson Python – Cena 690ks

      0 0
    • sportovni_biker  

      Zase bych od Vás potřeboval poradit :-) Rozhoduji se mezi těmito dvěma plášti: kupkolo.cz/pro­duct_info.php?cPat­h=66&products_id=1459 (drát) www.bikesport.cz/detail.php?… (kevlar)

      Oba jsou ve stejné cenové hladině (výš nemůžu). Měl bych je pouze na maratony a závody! Takže nevím, který z nich by byl lepší. Buď ten Python na deátu (zatím vyprodaný) nebo Explorer na kevlaru.

      0 0
      • Veeteck  

        Jestli chces hodne chrtit, ber ty Pythony. Ja jsem je jeste loni vozil na obou kolech, letos jsem dal ale dopredu Bulldoga a uz u tehle kombinace asi zustanu. Jezdim to tak celej rok, jsem linej prezouvat. Bulldog krasne vede, nabira sice kaminky a hazi je smerem dolmi truba/moje hlava, ale pohoda. Neni to sice do uplnyho blata, Python i Bulldog se dost zanasi, ale odjezdim na tom vsechno. Na sucho by to asi chtelo Pythona i dopredu, do mokra zas Bulldoga i dozadu, ale je to podle me super kompromis.

        0 0
        • sportovni_biker  

          Dobrý, já jsem taky pro Pythona a teď ještě jaký rozdíly budou mezi kevlarem a drátem (kromě patky)? Jestli náhodou nebude trochu jiná směs atd.

          0 0
          • Veeteck  

            Pythony jsou stejny, lisi se akorat patka.

            0 0
            • sportovni_biker  

              Tak to je ještě lepší, teď už se jenom stačí dozvědět jestli budou mít další za takovou cenu a je rozhodnuto. Díky moc

              0 0
              • raceman  

                a o schvalbe RR nebo Smart sam je tež ok, si neuvazoval?

                0 0
                • sportovni_biker  

                  Já mám limit 500 za jeden a myslím, že RR se do nich nevlezou. Šel bych do nich hned, ale bohužel :-( Ono teďka ještě kupuju LX kliky, LX smyk a XT přehazku a zbytek na pneušky a to je tak 1000

                  0 0
                  • Archer  

                    Mozno mas to spatne spocitano. Ani kliky, ani smyk nebo prehazka nema zadny vliv na ovladani kola.

                    Plaste – ano. Je to ta prvni soucastka v kole, ktera by mela byt vylepsena. A vaha +100g na plaste – skoro jako +200–300g na ramu.

                    0 0
                    • sportovni_biker  

                      Já teď jezdím na Ignitorech, takže váha zůstane buď zachována anebo se zmenší, ale, že by ještě narostla, to si nemyslím

                      0 0
                      • Archer  

                        Prave o tom jsem povidam.

                        550gr u Ignitoru, a 460–470gr u Racing Ralph. K tomu se potom vzit XXLight duse, a kolo samo pojede :)

                        0 0
                • sportovni_biker  

                  Nebo takhle, znas nekoho, kdo by prodaval RR do 500 jeden? Od pritele vim, ze tady kdosi prodaval Evolution za 580 , ale prej uz ted budou drazsi, tak nevim.

                  0 0
    • Pavlos  

      Daji se nekde u nas v cr sehnat plaste noby nic a ralfiky v sirce 2,4"???

      0 0
      • Polka  

        Podival ses na e-shopu pod odkazem, ktery uvedl Raceman? ;-)

        0 0
        • Pavlos  

          ee

          ale ted jo a jsou tam drahy:)

          0 0
          • raceman  

            ale mají zase největší výběr, třeba něktré ty pláště skoro nikde nemaj. já mám smart sama v drátu za 400 a to celkem ujde

            0 0
            • Pavlos  

              njn ale kdyz ony se ve verzi sport 2,4 nedelaji:( a dat 1000kc za plast se mi moc nechce

              0 0
            • Polka  

              Ja jsem bohuzel taky sel na zkousku do Smart Sama v dratu a ted docela lituju. Je to tezkej plast jak svina a na biku je to znatelne poznat – az jsem se divil jak moc. Takze priste pujdu do 470g RR 2.1" v kevlaru – defekt nedefekt :-)

              0 0
              • Pavlos  

                To mi povidej ze mas tezke plaste:) Ja mam WTB TimberWolf 2,3 s drat patkou:)

                0 0
                • Polka  

                  No jenze ja to mam na XC/Maraton. Uz bych si mel v tech plastich pro jednou taky udelat jasno :-)

                  0 0
              • raceman  

                já si na smart sama nemůžu stežovat, je sice kapku těžší, ale vydrží déle, na asfaltu jede super a v terénu taky, akorát v bahně jsem ho netestoval. podle toho co jsem slyšel tak se ralf na asfaltu rychle sjíždí, a když to mám do kopců 30–40 km po asfaltu tak potřebuju něco co jede a vydrží dýl.

                0 0
                • Archer  

                  Mam na RR najeto prez 600km, a zatim nevidim nejake vyrazne opotrebeni. Asfalt-sterk-les mam tak 40/30/30%.

                  0 0
                • Polka  

                  Se sjizdenim RR (v kevlaru) to je pravda, zadni me vydrzel nakejch cca 3500km a jeste se da dojezdit. Smart Sam v terenu super, ale kvuli ty vaze bych pripadne volil variantu 2.1" kevlar, coz je zas o neco drazsi.

                  Prave resim problem jaky zvolit univerzaly. RR a Scylly, ktery mam, jsou na suchu parada. Scylly i dle myho podrzej vic v zatackach a sikmejch svazich, ale o neco pomalejc jedou. Jakmile ovsem zaprsi tak jsou oboje na h…:-(

                  0 0
                  • raceman  

                    3500 km ??????? mě pláště vydrží tak těch 1800.

                    0 0
                    • Polka  

                      No ted na to cucim :-) Asi jsem na nich najel min, plaste jsem ruzne stridal, ale min 2500 musi mit urcite. A asfalt/teren odhaduju cca 50/50.

                      0 0
                  • sportovni_biker  

                    Když už se rozjela diskuze i o RR, tak kdybych uvažoval o RR Evolution (teoreticky), tak na závody velikost 2.1 (jsem pro) nebo 2.25, co myslíš?

                    0 0
                    • Polka  

                      Obecne mam radsi sirsi plaste i z duvodu pohodli. Jakmile ale zaprsi nebo je bahno a po trati zadna kaluz, tak se to zacne dost zasirat a dela to bordel do presmyku apod. Takze nyni bych urcite doporucil 2.1". Pak je zde jeste ovsem otazka defektu – no je to alchymie skoro jak v F1 :-)

                      0 0
                      • raceman  

                        na ty závody fakt 2.1 širší už jsou celkem těžké. a jízda bez defektu je taky hodně o technice, pokud nemáš vyloženě smůlu ;-)

                        0 0
                        • sportovni_biker  

                          tak jo, díky. Šel bych tedy do 2.1 :-)

                          A trochu z jiného soudku, jak si spokojený s klikami? Dobrý?

                          0 0
                          • raceman  

                            já jsem spokojený, tuhost perfektní, design taky, pomalu začínám mít podezření na sjetou prostřední placku, ale ještě jsem to blíž nezkoumal.

                            0 0
                            • delfyn  

                              ta prostřední placka je velkej problém těchhle klik

                              0 0
                            • sportovni_biker  

                              A jak dlouho už na nich jezdíš, že se ti zdá ta prostřední placka

                              0 0
                              • raceman  

                                mám přesně 2017.4 km

                                0 0
                                • raceman  

                                  záleží na technice šlapání a může to být taky neseřízeným přesmykem, ale sem líný se na to pořádně podívat.

                                  0 0
                          • delfyn  

                            hele řešil jsem stejnej problém, koupil jsem 2,25 i 2,1 zatím jsem zkoušel jen 2,25, mám na něm tak 200km v terénu Žďárských vrchů, tak 150km po silnici, plášť to není špatnej v terénu mě nezklamal jezdil jsem s partou kde měli i dost drapáky a RR i tak obstál a to byl jeden den v bahně, ale už se začali místama drolit výstupky zatím nic dramatickýho. Na silnici jsem od nich čekal trochu víc v rychlosti, spíš ale snadnosti jízdy do kopce, kámošovi pythony mě přišly při přesedlání v tomhle směru lepší. Nevím jak by v rychlosti obstáli 2,1, jsou užší jen o kousek cca 7mm při rozvinutých pláštích(nevím co to udělá při nafouknutí), Přední jsem měl Kermu Karmu drát a v pohodě, možná jí dám i dozadu.

                            0 0
                            • sportovni_biker  

                              No já bych na to závodění bral taky spíše ty 2.1, teď další problém je, že je musím sehnat do 1.9.2006 protože 2.9 jedu závod a moje pláště už by ho nezvládly. Ty Pythony v drátu jsou zase vyprodané, nevím kdy přijdou. Do Kupkolo.cz chci brnknout, ale nevím kdy otevírají, tak ještě počkám a zavolám.

                              Zase mám i jiný problém, chtěl jsem LX smyk Down Swing a mají jenom Top Swing, tak nevím jestli mám vzít ten.

                              0 0
                              • delfyn  

                                a odkud jsi? nejedeš závod v Brně? ten je taky 2.9.

                                0 0
                                • sportovni_biker  

                                  nene, jedu v Jeseníku místní. Seriál KPŽ, takže to potřebuju všechno splašit do tohoto termínu

                                  0 0
                              • Polka  

                                Tak je kup na bagbiku, mas je hned doma, ale ma je tam jen v kevlaru ale za fajn cenu.

                                0 0
                                • sportovni_biker  

                                  No dobře, ale pořád mám guláš s tím rozměrem, anebo jestli se nepoptat na ten Python na kupkolo.cz v drátu. Jednoduše potřebuju něco rychlého (tratě vesměs šotolina), co mě podrží i v několika kalužích. Teď jezdím na Ignitorech, tak hlavně aby to šlo poznat :-)

                                  0 0
                                  • kubad  

                                    Po mých loňských zkušenost v Jeseníku – na tuto trať není RR ideální, na šotolině je dost nestabilní a těch sjezdů je tam dost. A v tomto terénu ho lehce prorazíš.Minimálně do předu bych volil něco jiného. Na druhou stranu Python nejede tak dobře :-)) Tak si vyber.

                                    0 0
                                    • sportovni_biker  

                                      Tak teď si mi pomohl ještě víc :-D Nejraději bych potřeboval někoho kdo jezdil stejné pláště jako já a přešel na ty 2.1 RR

                                      0 0
                                    • sportovni_biker  

                                      Ještě jsem zapomněl, Python je pomalejší na tvrdém podkladu než RR?

                                      0 0
                                      • kubad  

                                        Má osobní zkušenost – ano. Na tvrdém je RR super.

                                        0 0
                                        • sportovni_biker  

                                          A na kolik to cca na závody foukáš? Nevím teda kolik je max.

                                          0 0
                                          • kubad  

                                            Tak taho číslo ti při mé váze pře 90 kg bude asi k ničemu. Chce to zkoušet vpředu 35Psi vzadu trochu víc.

                                            0 0
                                        • delfyn  

                                          ty a platí to aj na silnici? ty jsi jezdil RR 2,25, nebo 2,1?ty 2,25 jsou na silnici žádnej zázrak hlavně do kopce, pythony jsem jel kousek a byly lepší ale je fakt že srovnávám 2,25s 2,0

                                          0 0
                                          • delfyn  

                                            je fakt že ty pythony jsem jel jen kousek na asfaltu, koupil jsi si ty karmy?

                                            0 0
                                            • kubad  

                                              Jezdil sem 2,1 kevlar -drát na kolo nechci. Karmy zetím nemám, chci dojet ty RR Na silnici je to otázka tlaku, ale lehce bych se klonil k RR – Python navíc dost hučí což mě překvapilo.

                                              0 0
                                              • delfyn  

                                                no trochu důležitej asi bude ten rozměr, ty pythony mě přišly že se sjíždí ještě o něco víc, kámoš měl vydět po 200viditelný sjetí, já mám na RR místama takový dirky na špuntech, ale jinak by byly jak nový

                                                0 0
                                              • delfyn  

                                                jinak k tomu drátu překvapilo mě že na Mavicách jsem sundal a nandal karmu drát ručně

                                                0 0
                                                • raceman  

                                                  každý výrobce má jiné rozměry, taky to znám

                                                  0 0
                                                  • delfyn  

                                                    dal jsem na rady a ankety zakoupil- a odrovnal plášť Schwalbe RR 2,25 kevlar po necelých 300km, nechci to přepočítávat kolik mě stál kilometr jízdy:(Bylo to ve Žďárských vrších, nevím jestli to s ním mám zkusit ještě jednou, holt smůla. je hezky rozervanej na boku Jinak ještě jednou jsem ho nafoukl(v duši byla jen malá dírka) a při mytí jsem zjistil že plášť utíká po celých bocích, všude to syčelo a byly bublinky, máte někdo takový zkušenosti? Boky nejsou jinak až na tu jednu díru odrbaný jsou jak nový a utíkaj, nechápu. Jinak podívejte se všichni co máte možnost na šedým boku(patce)je Made in Indonesiajsou všechny RR odtama?

                                                    0 0
                                                  • kubad  

                                                    Na 2,1 kelar – není žádný nápis odkud pochází – a hledal sem opravdu postivě. Na gumě jen rotace a bílé napisy název + tlaky :-))

                                                    0 0
                                                  • delfyn  

                                                    hledej na patce, šedivá patka mám to i na 2,1čce, dá se to lehce přehlídnout je to vystouplej nápis, není to nabarvený

                                                    0 0
                                                  • kubad  

                                                    jsem slepý – je to vidět i když je plášť nasazený?

                                                    0 0
                                                  • delfyn  

                                                    ne,musel by jsi ho sundat, je to schovaný v ráfku, možná by jsi mohl vidět kousek nápisu, jestli vidíš trochu šedýho

                                                    0 0
                                                  • kubad  

                                                    Jdu mrknout.

                                                    0 0
                                                  • kubad  

                                                    Tak bohužel, na ráfku to vidět není. Ale mám tu ještě cca 2roky staré sjeté RR 2,1 UST a tam je Made in Indonesia :-))

                                                    0 0
    • delfyn  

      na KUbada: ať to nemusím číst po písmenku:) mám zkusit jezdit tu RR 2,1 nebo ji mám dat pryč a jít do karmy jak to vidíš? Roztrhl jsi Ralphy často?mám smůlu, nebo je to norm. Přemýšlím že ten roztrženej 2,25 zevnitř a zvenku přelepím záplatou a zkusím dojezdit, ale uvidím až ho sundám jak dopadl kord

      0 0
      • kubad  

        Kromě toho, že mě přední RR občas v zatáčkách na šotolině a prachu ustřeluje v pohodě. Ale pozor jezdil sem 2 sady UST a teď novou 2 sadu normálních a jezdím bez duše. Nebyl problém s bokem pláště a defektů taky jen pár. Ty Karmy zvažuju, ale kamoš co je vozil nedávno řízl bok o šutr a odepsal je. U mě to vypadá , že letos už dojezdím tuto sadu RR a pak použiju zbytky z garáže – podle počasí. Nákup bude asi až na jaro :-)) Můj velký favorit: www.notubes.com/…ducts_id/331

        0 0
        • delfyn  

          no říznout se dá asi všechno, mám doma ještě starý mythosy, Velociraptory, nanoraptor tak je asi taky dojezdím, akorát ty veloci jsou těžký a do kopce se nadřu, všechno je to v drátu to než dojezdím tak to bude nějakej rok trvat:) Jinak ten tvůj favorit připomíná dost zrovna tu karmu se sjetým vzorkem:)

          0 0
          • kubad  

            U těch NoTubes jde ještě i o něco jiného jezdí se na nízkém tlaku a jsou pořád hodně rychlé při hodně dobré přilnavosti. A hlavně vozím celý UST NoTubes takže to sedne:-))

            0 0
            • delfyn  

              já jsem nikdy s cvakáním duší problém neměl, o no tubes jsem přemýšlel a myslím že jsme se i na jednom threadu o tom potkali, až začnu hodně cvakat a defektit tak ho taky nasadím:) Jestli ten plášť koupíš tak jsem zvědavej na zkušenosti

              0 0
            • delfyn  

              dlouho jsem neměl manometr a hustil na omak:) zjistil jsem že jsem dost často jezdil jen něco přes 20PSI:) dost mě to překvapilo, čekal jsem že jezdím víc

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.