• Avy

    Ahoj Všem, potřebuji poradit :D.

    Chci si koupit nové kolo, aktuálně se naskytla možnost za luxusní cenu koupit Trek Fuel EX 9.8 GX AXS Gen 6 ve 29 ideálně mullet, ale zdvihy jsou jen 150/140. a zadní zvih už upravit nejde :-/.

    Jezdim převážně bikeparky červená např. dolní morava, Tošovice, občas si střelím černou, když je dobrá nálada. Ale taky jezdím se synem po cyklostezkách apod. Aktuálně mám canyon strive AL XS (2016) 160/160 – v bikeparku bomba, ale na ježdění po cyklostezce nebo někde do kopce je kolo strašně krátké (měřím 163cm, 58kg) a je to jen utrpení.

    Takže hledám nějaký univerzál, na druhou stranu bych si ráda za rok/dva zkusila sjet enduro serii a mám strach, že zdvih 150/140 nemusí stačit. V cykloshopu mají názor, že je to více o správném nafoukání tlumiče a geometrii než o zdvihu, tedy by tento trek měl být dostačující.

    Nechci si teď koupit kolo za 100k a pak zjistit, že to nestačí a za 3 roky kupovat jiné :D.

    Můžu poprosit o další názory zkušenějších? Díky moc !

    0 0
    • černápole  

      řešením mohou být dvě kola, jedno na to a druhé na cyklostezku-)

      0 0
    • novas752  

      150/140 s 29" na český endura neni problém a jak to jede po cyklostezce ovlivňují zejména pláště, speciálně ten zadní.

      V terénu to nejspíš zvládne víc než 10 let starej Strive.

      1 0
    • krabica  

      Nebo vzít třeba Scor 4060, ten se dá předělat mezi 150/140 a 170/160. Teď jsou na netu výprodeje, tedy v Německu, k nám se nevozí.

      0 0
    • krabica  

      Nebo vzít třeba Scor 4060, ten se dá předělat mezi 150/140 a 170/160. Teď jsou na netu výprodeje, tedy v Německu, k nám se nevozí.

      0 0
    • skaj  

      Presel jsem z 170/160 29” endura na 150/130 mulleta (Santa 5010). Jsem ze zmeny nadsenej, kolo je hravejsi, lepe se mi skace, mistni “nudne” traily zase ozili. Bez problemu jsem na tom byl v Saalbachu, dam cerne na Plesivci ale i objedu za svoje apod. V tom, co jezdim ja, me to neomezuje, a prave naopak pridava na zabave. Ja velike veci objedu, a jsem spis team zaprcavky nez team hulba (definice viz Radio Peloton). A prekvapive jsem i skoro vsude dolekopcom zrychlil, pokud se vybicuju a snazim se. Potud ta pozitiva.

      Ale – pri palbe bordelem je to docela poznat. Dtto pri jezdecke chybe, enduro proste odpustilo vic… Takze na zavodni enduro bych si nechal vetsi kolo. Proc – protoze jsem lempl a budu potrebovat aby mi kolo spis odpustilo az na nem budu vlat na konci pate RZ. I kdyz se skillem a cerstvy bych mozna byl rychlejsi na necem mensim…

      1 0
    • Lister  

      Zcela upřímně. Přijde mi to ideální,

      V terénu to pojede podle schopností jezdce, na cyklostezce podle noh a pláštů a enduroserii na tom sjedeš úplně bez potíží. Pokud se nebavíme o 15 letém synovi, ale menšímu dítěti, tak ho musíš uviset na na plnohodnotném enduru.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.