• TPK

    Omlouvám se za stále se opakující dotaz. Blíží se vánoce a kamarád mě požádal o pomoc při výběru vidlice do 5000 Kč. Ideální zdvih 100 mm, ne víc. Jezdí silnici 60% vs. XC 40%. Prosím nějaký odkaz. Děkuji za tip.

    0 0
    • marapara  

      RS Tora

      0 0
    • luci liu  

      suntour epicon na www.kupkolo.cz a nejlepší je prý si ji nechat poladit od milana to pak tuším kolem těch pěti vyjde + –

      0 0
    • roud  

      Neubránim se to sem napsat ale když jezdí 60% silnici nebyla by pro něj opravdu lepší ta pevná ???

      0 0
      • luci liu  

        ale on píše že chce odpruženou a 100mm zdvih tak asi počítá s lockoutem? :-)

        0 0
        • roud  

          Byl to v podstatě jen dotaz podle mě by to bylo lepší… :O) ale na mě to nezáleží… :O)

          0 0
      • marapara  

        Proč pevná? V terénu bude drnkat jak na zbíječce. Na silnici bude prostě víc využívat lock a je to.

        0 0
      • TPK  

        ve všední dny jezdí na kole do práce po silnici a o víkendu jezdí XC. Dvě kola nemá a nechce. Poplock je fajn. Má kotoučě, takže 32 nohy taky nejsou k zahození.

        0 0
    • RADO77  

      Suntorka upravená od Milana. Někdy v únoru budu takovou kupovat pro ženu. Kup ji rovnou od Milana. Spolu s tuningem Tě vyjde levněji než si ji koupit sám a pak dodělávat tunig. Navíc Ti Milan dá záruku na celou vidli vč. tuningu (teda alespoň tak nějak jsem ho pochopil).

      0 0
      • Pavel  

        Co pořád máte s tím „milanem“?

        0 0
        • Lišák  

          U vidlic od něho se ti dostane „za málo peněz hodně muziky“. Toš asi tak.

          0 0
    • coffield  

      Tora 318 solo air, zdvih 100mm. Prodavam za 4900,– jezdena od brezna na chalupe tatou, na V-Brake i kotouc, krk nekraceny, doklady + zaruka samozrejmosti…

      A pokud ne, tak toho Epicona :-)

      0 0
    • Mamut  

      Ak pojde do vzduchovky, tak nech si pripocita cenu pumpy. Takze, aspon podla mna v tejto cene, radsej pruzinu.

      0 0
      • Lišák  

        Ak pojde do pružiny, tak nech si pripocita cenu novej pružiny/pružín )než nájde vhodnú na svoju váhu. Takze, aspon podla mna v tejto cene (nejen v tejto), je to jedno či vzduch, alebo pružina. :-)

        0 0
        • martt  

          moze ladit vidlu tym ze bude chudnut/priberat. Tak usetri za pumpu aj za pruzinu.

          0 0
          • Lišák  

            Aj tak sa dá… :-)

            0 0
          • rock  

            Hubnutí (posilovna, bazén, sportovní pomůcky, oblečení, obutí) i přibírání (jídlo) je sakra drahý … hlasuji pro pumpičku :-) …

            0 0
      • TPK  

        pumpa není problém. mám a můžu mu ji půjčovat. takže tyto náklady odpadájí.

        0 0
      • Hejdik  

        Mám taky vzduchovku a pumpu zatím nemám. Jednou jsem si nechal nafoukat na svou váhu a vydržela celou sezonu bez ztráty tlaku.

        0 0
        • rock  

          Reba mi udrží tlak celou sezónu bez problémů. Aerosu, co jsem měl předtím, bylo potřeba občas zkontrolovat (a případně dofouknout) …

          0 0
    • dancing dog  

      Za ±5ooo hlasuju taky pro Epicon od Milana

      0 0
      • Evilcleaner  

        souhlas… mám pocit že do každého threadu o vidlicích píšu jedno a to samé.

        0 0
    • Kiri83  

      jednoznačne Epicon od Milana, nič lepšie sa nedá za tú cenu kúpiť.

      0 0
      • xentar  

        já dneska zahlasoval peněženkou, Epicon je na „stříbrnym bleskovi“, jen neni zrovna počasí na to, pořádně ho projet. Ale test s cihlou a i těch pár metrů ze zvlněnýho kopce bylo docela průkazný…

        0 0
        • Ladap  

          Test cihlou… :-))))

          0 0
          • Lišák  

            Cihla má normalizovaný rozměr, proto je na tyto zkoušky vhodná.

            0 0
            • Ladap  

              Zajímalo by mě, co všechno by se dalo cihlou testovat. Třeba odolnost přilby? (nejlépe na hlavě) Napadne ještě někoho něco?

              0 0
              • Lišák  

                Četl jsi, k čemu se cihla při zkoušce vidlice metodami Tuning-test používá?

                0 0
              • xentar  

                no, hlavně se na tom testu ukazuje, jak strašně hardtail kope do zadku :-)

                0 0
                • Ladap  

                  Hardbikerům to nevadí :-)

                  0 0
                  • xentar  

                    mě to docela překvapilo v přímém srovnání s fullem. žena už se začíná bát, že si opravdu budu kupovat nové kolo každý rok :)

                    0 0
                    • Ladap  

                      Full je prostě úplně jinej. No a někomu se to líbí a někomu ne . A pokud se mi líbí full, jsem ochotnej se vzdát i toho odpichu co má HT? A pokud ano, za kolik kč mi to stojí. A kam dám druhý košík? Jak to budu mejt? Chci jezdit na drahým kole co nemůžu spustit z očí? Co když si někde ustelu – budu rád že mám odřený XTR? Já tady snad napíšu slohovku, zastavte mě někdo!

                      0 0
                      • xentar  

                        shodneme se, je to úplně jiný, jinej posez, jinej projev… a nemusíš mi vysvětlovat ta negativa, protže byhcom se zbytečně dohadalovali – na každej ten argument je totiž protiargument – jakože xtr můžu mít i na HT a karbonovej HT i slušenej full jsou obě ******** drahý kola. A druhej, i první, košík vyřešíš camelem – odebereš hmotnost z kola, dáš si jí na záda :-) Ale tohle neni můj případ, to byhc teď neměl na podzim nově koupenýho arthora context.

                        0 0
                  • Lišák  

                    Na co potřebuje hardbiker funkční vidlici? Tomu přeci stačí například špičková Marzocchi MX comp, která (dle něho) zobe i milimetrové kamínky. Samozřejmě, že změřit její charakteristiku je naprosto na nic, protože to je špičková vidlice! Vždyť to „všichni“ říkají! Že? Proč se bráníš objektivitě=měření?

                    0 0
                    • Ladap  

                      Já myslím že je to tím, že málo hulíš…

                      0 0
                    • milan1  

                      Tady nastala zajímavá situace a já poprvé zkusím srovant to, co se nikdy neporovnávalo a to je zkušenost jezdců.

                      Xentar se nebude zlobit, nemyslím to hanlivě ale je to jezdec, který teprve do kvalitního odpružení vstupuje a tohle je jeho první seznamování. Jeho poznatky budou ovšem velice důlžité a podatatné. Druhým jezdcem bude Soptík a jeho stroj, viz profil. Soptík je na odpružení velice náročný jezdec, který právě uvažuje na přechod na vzduchové pružení u svého Pika a tlumení high speed. Jeho Pike je už teď upravený a jeho citlivosti dosahuje těžko nějaký druhý. Moment odtržení je téměř neměřitelná, někde na hranici 2 – 3 kg. Ostatně grafy ukazují více.

                      Na cihle, kterou oba přejížděli s Epiconem na 130mm a Pikem na 140 mm se dosahovalo rázem na překážce zdvihu okolo 70 – 75 mm. Záleží i an použití a huštění pneu. Bylo huštěno na 55 PSI a Pike byl s pneu 2,4". Epicon 2,1". Xentar samozřejmě jednoznačně dokázal odlišit právě díky jedné jediné překážce vliv Fullů a hardtailu a soustředil se jenom na reakci vidlice. Tedy zjednodušení s jednoznačným výsledkem.

                      Xentar se vůbec poprvé seznamoval s citlivou reakcí a tyto vidlice navzájem od sebe nerozeznal. Soptík, který má bohaté zkušenosti i ze společného testování a vlastnictví jiného Epicona ode mne byl schopen rozeznat daleko více detailů. Ihned, když viděl přejezd (moji jízdu) zaznamenal a poznal již od pohledu podstatu reakce high speed expanze, která na tom Epiconu je. Byl to samozřejmě menší pohyb rámu. Jízdou si vše jenom potvrdil a samozřejmě ihned rozeznal a pojmenoval. Rozdíly jsou opravdu jízdou rozeznatelné a v reakci dost odlišné. kdo se ale poprvé soustřeďuje na něco daleko citlivého,než dosud jezdil, je pro něho vše, takovým překvapením, že nerozliší víc. hlavní je, jak překvapivě to zareaguje na rozdíl od jeho prozatimní zkušenosti. Ale zpět k jemnějšímu rozlišení jezdce zkušeného jízdou členitém terénu by změny samozřejmě rozeznal také ale díky spoustě dalších vjemů, by pojmenování bylo obtížnější. I zde je tedy velmi vhodné si jednoduchou stejnou překážkou sjednotit a zjednodušit vjemy. Prostě i zkušenému to pomůže. Tohle byla jedna ukázka, jak důležité jsou jezdecké zkušenosti ale hlavně, jak je třeba mít vytrénován cit na jedné konkrétní překážce na které se porovnává. Samozřejmě nikdo učený z nebe nespadl, Xentarova nezkušenost chybou není, chybou je ale rozhodně vysmívání neznalých a nezkušených.

                      A teď ještě porovnání na přiložený křivkách grafu ( ten bývá atké často terčem, jak nevypovídá o jízdě) Tak o čem nám asi vypoví? červená Epiocon 130 mm fialová Epicon 100 mm – Xentar zelená Pike 140 mm – Soptík

                      Z grafů jde krásně rozeznat, jak se vidlice chovají při nasednutí i rázu na překážce, jde vyšíst přesně Xentarova zkušenost, kterou zatím nepopsal. Vidlice se zkraje významě propadá do zdvihu, na cihle ovšem dosáhl pro sebe pocitu, že jeho vidlice byla nejcitlivější. Bohužel jsem nezkontroloval tlak jeho pneu ale křivka vypovídá zcela jasně ano, je tomu tak i v případě, že by pneu bylo nahuštěno více. Co jde tedy zjistit? Bude to asi překvapivé pro mnoho méně znalých. Graf hovoří jasně a zkušenost jenom potvrdí. Vidlice vzduchová a dostatečně citlivá dokáže pokořit pružinového Pika až do velikosti překážek 65 mm výšky, což jest výška té cihly. Na vyšších překážkách už bude ztrácet. Vzduchová pružina na obdobném zdvihu má ovšem stále významný náskok a tak se není co divit, že zkušený jezdec začne pošilhávat právě po vzduchové verzi.Daleko zkušenější potom rozezná i pokročilé funkce tlumení.

                      Kdo si myslí, že takovýhle objem informací jde získat jenom na základě toho, že někdo řekne, tak tahle vidlice je gut a tahle shit a stačí jim to, tak je třeba říct, že jsou i jiní, kteří se s tímhle nespokojí a pokud použijí vhodné metody, ketrým, na rozdíl od svých oponentů rozumí, tak dosáhnou až takovýchhle porovnání a zpřesní hodnocení do daleko většího rozsahu. Již dávno upozorňuju na nutnost aby hodnocení pocházelo od zkušených jezdců. Tito zkušení se potom většinou nevysmívají něčemu, co spíše ocení.

                      Tady v tomto případě nastala velice dobrá kombinace zkušeností, která následovala velice rychle po sobě a za naprosto srovnatelných podmínek. Nejvýznamější nevidím v metodách, které byly probírány a rozcupovávány již mnohokrát ale rozhodující vidím v hodnocení a zkušenosti jezdců s testování a vyhodnocením.

                      0 0
                      • xentar  

                        Já se nezlobím, jsem technický vemeno, po té hodině a půl ti to muselo být narpsto jasné, a přitom jsi to zvládal s bravurou, já bych se už dávno poslal do háje :) A možnost otestovat různé vidlice (včetně verzí před a po úpravě) byla skvělá, doporučil bych to každému.

                        A co se týká mého kola, tak tam byly 2,1 pláště Ritchey speedmax beta 2.0 a skutečně docela podhuštěný, jen nemám pumpu s manometrem,t akže ti neřeknu přesný tlak.

                        0 0
                        • milan1  

                          Teď nejsou údaje o tlaku tak důležité, víš, že bylo nakonec málo času probírat ještě takové detaily a že jsem tedy musel něco jenom odvozovat (zrovna ten tlak). Tys taky neviděl tyhle grafy a tak když jsi něco vyzkoušel, sice jenom krátce, Teď vidíš co ukazují grafy a mohl bys mít další podnět ke svým vjemům a hodnocením. Když se tím budeš zabývat jen trochu víc, tak během krátké doby pěkně pokročíš ve zkušenostech a rozlišování. Jak jízdou, tak tím, co tady kdo předvádí.

                          0 0
    • BBB  

      www.librakola.cz/shop/index.php?…

      Tora 302 Solo Air,stojí sice 5500Kč, ale je mazaná olejem, olej/vzduch, pop lock z řidítek. Epicona jsem měl, ale už jako nový měl vakl jako hrom.Už ho nechci ani vidět… :-)

      0 0
      • xentar  

        asi záleží na kusu, já měl u milana možnost otestovat nejen „svou“ novou vidlici před zapalcením,, ale taky možnost srovnat ji s celkem šesti, sedmi dalšíma vidlema/úpravama, a to včetně té vychvalované tory nebo pika… a co mě obzvlášť těší, vzhledem k jinak těžkýmu kolu, novej ročník epicona je lehčí i a ovládáním řidítek, a pořád s tuningem za 4800 kč, včetně montáže na kolo.

        0 0
        • v POHODÌ klokan  

          Tak on už Epicon zlevnil z 5200 na 4800? A ještě k tomu má už novou verzi? To vypadá slibně! Každopádně gratuluju k vidli :-)

          0 0
          • xentar  

            na účtence mám 4800, takže zlevnil, navíc verze 2008 má o cca 200g nižší hmotnost a ovládání ze řitítek v téhle ceně, chybí ale možnost nastavení expanzního útlumu, to lze pořešit high speed expanzí, pak stojí myslím epicon od milana 5400.

            za gratulaci díky, taky mám radost, jen by to chtělo lepší počasí, abych to mohl řádně projet

            0 0
            • lutte\'  

              ale jak to na netu stojí epicon 2008 asi 7 tisíc :-O

              0 0
              • xentar  

                to se zeptej Milana, já doteď žil v přesvědčení, že Epicon stojí kolem pěti, reklama s cenou byla i v posledním velu, ale možná to byl doprodej 2007. Ale krabicovej Epicon, bez vyladění, vážně není to pracé ořechové. zas můžu jen doporučit – vyzkoušej si to, pokud máš kde.

                0 0
                • lutte\'  

                  Já vim , rozdíl bude obrovský.

                  ALe výše si psal , že si to měl za 4800 , navíc verze 08 , která je opravdu lehčí ..... ale tu sem na netu viděl právě o dost dráž než model 2007 a tak mi příde divný , že to dává za takovou cenu – buď máš model 07 nebo na tom Milan slušně prodělává :-)

                  Jinak k vidlici gratuluju , taky jí plánuju ;-)

                  0 0
                  • lutte\'  

                    Jo a mohl bys hodit fotky… jestli máš. :)

                    0 0
                    • xentar  

                      fotky zatím nemám, odešel nám foťák a na snímku z mobilu toho moc není vidět.

                      JInak s tou cenou… jestli je to OEM verze určená pro ontáž na nový kolo, tak na tom snad milan neprodělává. A 2008 to asi bude, protože v ročníku 2007 byla verze se zamykáním z řidítek dražší než to, co jsem zaplatil každopádnmě si takhle můžu říkat, že jsem udělal super kauf :-)

                      0 0
                      • lutte\'  

                        Určitě..... eště jeden dotaz má stříbrný nohy ten tvůj Epicon ? :)

                        0 0
                        • xentar  

                          má je černý jak bota

                          0 0
                          • lutte\'  

                            Tak to je divný , pač 2008 má mít stříbrný , nebo se pletu ? :)

                            0 0
                            • xentar  

                              podle toho, jak Milan vysvětloval změny v nabídce, tak by to měla být 2008 – chybí jí totiž štelování expanzního útlumu – tne šroubek dole na noze nemám, takže to bude 2008. A víc asi fakt řeš mailem s milanem, protože já dovnitř nevidím a vlastně tomu vůbec nerozumím :)

                              0 0
                              • lutte\'  

                                to sme na tom stejně :) ale spíš mi šlo o těch 200g , že pokud upravuje modely 2008 za stejné lidové peníze , tak je toto nabídka která nemá konkurenci :-P

                                0 0
                              • xentar  

                                tak s tou cenou bude někde renonc – můj epicon je verze RL 2008, nikde jsme ho ennašel na webu v cenících, jen verzi RLD (rozdíl je právě v seřizování útlumu) www.bikestyle.cz/…on-rld-2008/ – stojí 4000, takže milan určitě neprodělává :)

                                0 0
                                • MlokCZ  

                                  V nabídce má Milan psanou RLD za 5200 a protože si dostal jen verzi RL, která nemá to seřizování útlumu a jinak je totožná, tak si to měl o 500 levnější. RL bych tipoval, že je OEM verze.

                                  0 0
                                  • lutte\'  

                                    A v normální nabídce se vyskytuje verze RLD ...... jen k čemu slouží seřízení útlumu … tím se seřizuje rychlost odskoku ? Promiň za hloupé dotazy , sem totální laik. :)

                                    0 0
                                    • MlokCZ  

                                      Ano, tím se seřizuje rychlost odskoku a to pouze rychlost jediná pro všechny situace, stejně jako třeba u RS vidlic.

                                      Jak dole píšu rozdíly oproti Talasu, tak u Foxek a třeba u některých Manitou vidlic jsou expanze dvě a to high a low speed. High speed bývá nastavena napevno a uživatel nastavuje pak low speed, kterou díky high speed může výrazně přivřít (a není to situace jako když je expanze pouze jediná, kde když ji přivřeš moc, tak se z většího zdvihu bude vidlice vracet prostě moc pomalu a nejde to tak používat).

                                      0 0
                                      • lutte\'  

                                        Ok. Díky za vysvětlení teď sem z toho mnohem chytřejší.

                                        0 0
                            • MlokCZ  

                              To si asi pleteš s novou verzí Epiconu TAD, která má snižování zdvihu a která má i AL kluzáky a proto tedy i stříbrné a není problém s obrušováním barvy a také je díky tomu lehčí. A tahle verze je výrazně dražší.

                              Ale stále zůstavá klasická verze LOD a RLD bez snižování zdvihu, které jsou právě kolem těch 5tis.

                              Rozdíl v těch verzích je ještě ten, že verze TAD má po úpravě nepatrně horší citlivost než ty verze klasické. Snižování zdvihu přidá nepatrně pasivních odporů navíc.

                              0 0
                              • lutte\'  

                                Děkuji ti za vysvětlení , teď už tomu rozumím lépe. Přesto bych řekl , že za tu cenu je to skvělá nabídka. :)

                                Ještě dotaz , myslíš si , že by bylo možné třeba po roce(po otření černých vnitřních nohou) nechat Milanem obrousit černou barvu do hladké oceli ?Kvůli vzhledu.

                                0 0
                                • MlokCZ  

                                  Netuším, zda to dělá i po nějaké době ježdění a jestli to pak není problém (třeba, že na už lehce opotřebených nohách, že to jde špatně, nejde vůbec). Určitě to jde za příplatek si nechat u Milana obrousit při kupování nové.

                                  Super nabídka to pořád je i za těch 8500 za verzi TAD, protože tahle verze je už velkou konkurencí Talasu. Chod mají po úpravě na stejné úrovni (Talas je na tom pouze výrazně lépe u neupravených verzí, protože tam je Talas na tom blízko upravené verzi, už v originále chodí super). Váha je také téměř totožná. Jediné co má Talas navíc jsou následující věci:

                                  • high speed expanze: tu by ale Milan dokázal dodělat asi i u Epiconu (u standardní verze RLD to tak už má funční, nevím, jestli u TAD verze by byl nějaký rozdíl, ale asi ne), jen by asi nepatrně narostla cena (pořád oproti Talasu bude téměř poloviční)
                                  • regulace low speed expanze zezhora na korunce, což je super pro štelování v terénu (což se v případě, že vidlice má high speed expanzi hodí)
                                  0 0
                                  • MlokCZ  

                                    Zapomněl jsem ještě u Talasu, že má rozdělenou i kompresi a tedy má high i low speed kompresi, kde high speed komprese je zase nastavena napevno a uživatel šteluje low speed. To ale není žádný velký přínos, u vidlice do 140mm skoro zbytečné a větší význam štelování kompresí je až u vidlic s ještě většími zdvihy a pro použití ve sjezdu.

                                    0 0
                                    • milan1  

                                      Na tohle provedení jsem zvědavý, jeho možnosti zatím neznám (bude samozřejěm záležet na rozsahu, ve kterém to pracuje) Jsem zvědavý na to až vyzkoušíme.

                                      0 0
                                • milan1  

                                  Tys tady snad rozjel dezinformační kampaň, to bude zase vysvětlovní. Takže popořadě. Epicon 2007 a 2008 se neliší ani vahou ani provedením. Přesto je tam jedna zásadní změna. Stíráky 2008 budou méně obrušovat nohy. To, že existuje dražší typ, to už vysvětlil Mlok, jediná oprava, i nohy verze TAD jsou černé. Je to ovšem dural a nebude se otírat. Již bylo užito na starších verzích TAD, kde tato technologie již prověřila dostatečně řivotnost. A teď názvy R – ovládání z řídítek L – lock, mají všechny D – nastavování expanzního útlumu dole na noze

                                  nabídka, ketrou mám na svých stránkách platí ale mohou se vyskytnout i jisté odlišnosti, viz Xentarova verze, které ovšem, zřejmě nebudou v průběhu sezóny a tak se nabídka nemění a to, co mám na stránkách platí.

                                  0 0
                                  • milan1  

                                    Oprava starší verze vidlic byla XC PRO. A high speed expanze o které správně mluví Mlok, ano toto právě připravuju a tímto žádám všechny zájemce o strpení, vše mám otestované a vyzkoušené ale nemám ještě připraveny díly i na drobnější sérii.

                                    0 0
                                  • lutte\'  

                                    Teď už je mi to jasné.Musíte mi prominout , jako totálnímu lajkovi mi to de pomaleji pochopit.

                                    Děkuji.

                                    0 0
                                  • xentar  

                                    počkej, psal si mi „Verze 2008 má lepší stíráky, to bude i nadále, otírání barvy bude menší ale neodstraní se zcela. Vidlice, které mám teď k dispozici mají duralové krky, ty asi nebudou dále standartem, je to výhoda a úspora cca 100 g váhy.“

                                    takže to byla nějaká specialitka mimo běžnou nabídku? v tom případě se omlouvám, nebudu ti fušovat do kšeftu a budu se jen kochat svým kolem, které se tou vidlicí dostalo o třídu výš. ale vážně, za ty nepřesnosti se omlouvám.

                                    0 0
                                    • milan1  

                                      Informace, ketré jsem ti podl podáváš naproto přesně a nejsou vůbec v rozporu s tím, co píšu i já. I ty píšeš informace správně, probléu je jenom s lute. ten uvádí nepřesné informace, proto působím asi přísně, když vždy trvám na přesnosti. Tvá vidlice samozřejmě vybočuje ze standartu, kteý běžně nabízím, znovu zopakuju, že rozdíly jsou pouze dílčí a nepaltné pro celou sezónu a proto neměním celou svojí nabídku. Moje i tvé správně formulopvané informace nejsou v rozporu. Kde ale bere informace lute, to opravdu nevím, tam je jeden omyl za druhým a já opravdu nerozeznám, co může být matení informací, co nepochopeníma co cílenou dezinfomací, to opravdu nerozeznám,. Mohu rozeznat tvé vstupy a jeijich informační zdroje, své vstupy a jejich původ ale to je vše, co má platnost.všechno ostatní by byly jenom, dohady.

                                      0 0
    • kali222  

      mel bych marzocchi MX pro LO 105 mm zdvihu na kotouc i vecko....... neco lehce pres 4ku zaruka do kvetna 2009… nepotrebuju ji prodat proto nejdu nize :) lock je na riditka ma najeto 600km

      0 0
      • steepe  

        borec mi teď nabídl za 6000 rebu, je to funglovak, z obchodu… zrovna sehnali levnější kousky…

        0 0
    • Saty  

      Čau, mam RS TORA sundanou a nejetou ani 1 metr z nového kola Scott Reflex FX25, tj po vybalení kola tam šla RS Reba Race ;-) … pokud bys měl zájem tak napiš. cena 3500Kč jan@obrusnik.net

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.