• Scully

    Ahoj

    Potřeboval bych poradit s výběrem plášťu čistě na silnici. Při hledání co nejužších pláštů v e-šopů jsem narazil na „1“ grand prixi":http://www.kolokram.cz/…uct_info.php?… a nebo až „1,3“ Sport Contakty":http://www.kolokram.cz/…uct_info.php?…, nebo z levnějších „1.4 Ritcheye ":http://www.kupkolo.cz/…7.htmlNemáte někdo zkušenost se slikama na MTBčku, jak veliký muže být rozdíl mezi  1“ a 1,3–1,4".

    O hmotnost primárně nejde (viz. kolo v profilu), spíše o co nejlepší a nejdelší funkci s co nejmenším úsilím na pedálech.

    Podobný pláště jsem nikdy nejezdl takže ani nevím co ze vzorkem, jeslitli má smysl nebo staší hladký.

    Díky za reakce.

    0 0
    • Zerocool  

      vozím mischelin cx road na zimákovi, ale jakmile se dostaneš na sníh (hlubší) jsi ztracený…, možná je lepší nějaký semislick

      0 0
    • MARIN  

      Nekolikrat se to tu probiralo – zkus vyhledavani

      0 0
    • jIrI___  

      Já mám Sport Contacty, ale v 1,6". Není problém na nich výjimečně vjet i do terénu (když situace nedovolí jet po pevném povrchu). Ale je děsné peklo je nasadit na ráfek, při jednom nasazování jsem zlomil 2 montpáky (určitě tu někdo poznamená, že jdou bez problém nasadit rukou :-)). Jinak po cestě fičí parádně, dobře drží v rychlých zatáčkách. Používám je hlavně na jaře a na podzim, kdy je všude kromě cest bahno. Vůbec nelituju toho, že jsem si je pořídil.

      0 0
      • TheIF  

        A jak je to s převodama ? Vozíte někdo 48z ? Nebude problém při řazení, když tam bude 48/32/22

        Nemám sice slicky, ale s kopce mi chyběji převody už teď…

        0 0
        • jIrI___  

          No převodníky kvůli tomu fakt neměním :-)). Prostě z kopce to nerozdupeš na velkou rychlost, ale jen se vezeš. Ještě jsem přemýšlel, že by nebylo marné zaplést na náby s přírubou na kotouč trekové ráfky, ale to by pro mě už bylo zbytečně moc finančně náročné.

          0 0
    • michals1  

      Podle mě nemá cenu jít u MTB kola pod rozměr 1,9" i pro použití na silnici.  Úzké pláště na malých kolech se chovají mnohem hůř než silniční pláště na 28" kolech.

      0 0
    • black.horse  

      Mám zkušenost s Marathon Racer v kevlaru, 26×1,5… není to úplně slick, ale pěkný univerzál… jezdím je občas na fullu a na asfaltu jede lehčeji a rychleji jak biková klasika a navíc příjemně se s ním jezdí po zpevněných cestách, pěšinkách atd… samozřejmě za sucha… Prostě ideální univerzál na kombinaci asfalt/lehčí terén… pokud hledáš něco čistě na silnici, hledal bych 1"-1,3" a co nejlehčí = kevlar patka. Pak to bude po silnici lítat jak blesk, ale jinam bych s tím nejel…

      0 0
      • Scully  

        No já právě teď koupil fulla, takže teren myslím na dlouhou dobu na HTčku nehrozí. :-)

        Proto scháním něco rychlího, ale zároveň abych nepíchal na každym výmolu. Tak nevím jakej rozměr je ideální.

        0 0
    • jecnak  

      Jezdival jsem Schwalbe Marathon Slick, s tim se dalo na silnici jezdit jak se spickovym silnicnim plastem. Zajimava byla i kilometrova vydrz – vzadu rozhodne pres 6000km a v predu se mi ho sjet nepodarilo. Bohuzel se uz ale nevyrabi. Nastupce bude zrejme Marathon Supreme. Ciste na silnici vzorek nema smysl.

      0 0
      • adco  

        Mám tie Marathon Supreme 26×2,0, hladký vzorok s odvodňovacími kanálmi, rýchly, nehučí a za sucha v pohode aj ľahší terén. Po 4000 km žiadne opotrebenie, ľahko sa vymieňa (kevlarová patka), na bokoch reflexné prúžky. Boli drahé, ale pre výdrž a vlastnosti neľutujem kúpu. Mám aj Hutchinson TopSlick 1,2", sú len trochu rýchlejšie, ale so Supreme sa cítim istejší a veľká výhoda je možnosť jazdiť aj ľahší terén. V minulosti som mal z výpredaja Maxxis Worm Drive Flyweight 430g špeciál edíciu aj Flyweight dušami, bola to na asfalte mimoriadne rýchla kombinácia, mám s nimi najlepší čas na svojom obľúbenom  výjazde na kopec.

        0 0
    • Daf  

      Porid si co nejvic hladke semislicky. Maxxis Wormdrive apod. Co se sirky tyce nema to prilis vliv na rychlost, s uzkym plastem se akorat lip zataci (klopi do zatacek). Je to taky docela nebezpecna kombinace na mokru ve spojeni se silnejma MTB brzdama. Uzkejma plastema z bika ani zdaleka silnicku neudelas. Takze ty semislicky jsou podle me nejlepsi reseni. Pojedou velmi slusne, nebudou hucet a nebudes muset prohazovat plaste s dusema kdyz se budes chtit obcas projet v terenu ;)

      0 0
    • Nacelnik1  

      ..pořídil jsem Hutchinson Topslick2  1", na pěknym asfaltu je to paráda jak to letí v zatáčkach to taky drží, ale příšte jdu do Topslick 1,2", bo u nás nejsou jenom pěkný silnice:)

      0 0
      • jihacv  

        Hladké pláště s minimálním vzorkem nabízí Continental.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.