• Focus91

    Ktere z techto brzd vybrat?

    Oboje jsou pul roku stare neposkozene za cenu 2500 kč.

    Cena je v pohode?

    Diky

    0 0
    •  

      xt

      0 0
    • Al Stra  

      to bych teda koupil nové xt

      0 0
    • scret  

      z MT8 mam vzdy takovej divnej pocit plastovosti.. radsi jsem vzal XT…

      0 0
    • jonti  

      Pokud preferujes vahu MT8, jinak XT.

      0 0
    • ememem1  

      skusensot vsetkych nie len tu ale aj na x inych forach je, ze na 90% shimano is the best. v poslednom BM je test brzd, kde opakovane vyhrala magura a shimanam sa rozpadol ice kotuc. takze ich doporucili len pre ludi do 70kg aj to s vyhradami. sice s poznamkou ze to bolo extremne, ale nie nerealne zatazenie. ja mam kilo 100, presiel som s nimi niekolkokrat alpy (xtr), brzdil vzdy v pohode a nikdy nezazil fading ako pred rokmi s hayesmi, jucinami, predtym s grimecami atd. o nejakom zniceni kotuca nemohlo byt ani reci.

      tak si teraz vyber :-)

      p.s. podobne ako pri plastoch si o testoch v BM aj MB uz myslim svoje, proste su sice objektivne ale nastavene tak, aby vyhral ten kto ma.

      0 0
    • Focus91  

      Jedna se o typ xt br m 8000, to je novy nebo stary typ? Oplati se je kupovat za 2500?

      0 0
      • scret  

        cena myslim slusna… Je to ten novy typ…

        0 0
      • Al Stra  

        kotouče a adaptéry v tom nejsou?

        0 0
      • Seky  

        Ty jo za 2500,– to mega super cena, kde se to za to dá koupit, za tyhle prachy jich koupím vagón. Teď mám teda v plánu taky koupit nový XT 8000 a prodávat budu nejetý MT4 za který bych chtěl 3500,– (přední, zadní, kotouče a adaptéry).

        0 0
        • scret  

          pise, ze jsou jety cca pul roku… za me adekvatni cena…

          0 0
          • kubad  

            spíš dobrá, než jen adekvátní :D

            pokud v tom není nějaký háček

            0 0
            • Vilém  

              Jestli to neprodava nektery stezovatel z tohoto vlakna.

              0 0
            • scret  

              alejoo, tak se teda necham presvedcit:)

              Je fakt, ze za 2,5 bych je vzal okamzite pro zenu… Ty R1ky brzdej paradne, pro ni se nebojim prehrivani, ale to skrtani se mi nepodarilo odstranit a je to jemna prace… XTecka jsou takovy blbuvzdorny…:)

              0 0
    • Focus91  

      Chci se jeste zeptat, budu teda brat ty XT , ale nevim jake adaptery koupit.

      Vepredu je kotouc 180mm, ten pujde dozadu (momentalne je tam 160)

      A dopredu chci dat 203mm.

      Musim koupit novy adapter dopredu i dozadu? Pripadne z jakych vybirat. Co jsem se dival tak jich je vice typu a nevyznam se v tom.

      Diky

      0 0
      • wilda81  

        Ano budeš potřebovat nový dozadu i dopředu.

        Dopředu PM/PM 203

        Dozadu IS/PM 180

        0 0
      • Concorde  

        Jsi si jisty temi 203mm na epicona?

        0 0
        • Focus91  

          Proc bych tam nemel davat 203?

          0 0
          • Dejv94  

            V manualu k Epiconu je myslím max kotouč 180, 203 je už slušnej záběr pro vidlicu.

            Zas nechápu, k čemu na XC vidlici dávat 203 kotouč s novýma XT brzdama.

            0 0
          • Evilcleaner  

            výrobce má pro maximální hodnotu průměru kotouče důvod.

            0 0
          • Rubi  

            protoze se ti rozpadne, nechapu proc na epicona rvat 203 kotouc?

            0 0
          •  

            sériovej epicon to vydrží, houpací kůň vynálezce nejlepší upravené tuningové vidlice celého vesmíru to nedá

            0 0
          • Focus91  

            Dobre tak dam tam tedy 180, chtel jsem vetsi jenom kvuli vzhledu, libi se mi vetsi kotouce…

            0 0
    • snas89  

      Než použitý nový typ xt, bral bych raději loňský nový.

      0 0
    • Focus91  

      Chlapi tak jsem nakonec zjistil, ze se nejedna o ten novy typ ale o stary.

      Jaka je tedy adekvatni cena techto brzd? Jak jsem psal nemaji ani skrabanec. 2tis?

      Diky

      0 0
      • jonti  

        adekvatni cena je asi stejna u noveho i stareho typu, ten rozdil je tam jen kosmeticky. Jete XT se proste prodavaji docela draze, je to zadane zbozi.

        0 0
      • bimjeam  

        Kúp tie nové XT staršej generácie z cyklology a nerieš, máš to v záruke, so 100% platničkami, neskrátenými hadicami, odvzdušnené.

        MT8 sú záležitosť pre pretekárov a gramárov.

        Na obyčajné jazdenie je to pekné ale nedostačujúce ;)

        Adekvátnu cenu na použité XT ti nikto nepovie, je to o ponuke, stave bŕzd a náhode.

        Mne by to riziko za 500kč nestálo

        0 0
        • BLACK1E  

          Proč jsou na obyčejné ježdění nedostačující? Já mám ty brzdy oboje a jsou supr. Naopak mi ty magury míň vadnou i bez nějakýho icetech. Ty XT mají po dvou letech tendenci cinkat o kotouče. Ikdyž oproti avidum jsou zlatý. Magury se mi vždycky seřídí samy. Ale uznávám názor jednoho uživatele, kterej psal, že ten plast ze kterýho jsou vypadá strašně.. ale funguje suprově.

          0 0
          • bimjeam  

            Zle som sa vyjadril. Na obyčajné jazdenie postačujúce sú. Brzdný účinok však majú nižší , pre ťažšieho človeka to môže byť limitujúce. Obvykle sa ľudia sťažujú na gumovejší chod páky a čítal som tu viackrát o zlomenej „plastovej“ objímke.

            0 0
          • Atilla  

            Ale nesmíš to dát na kolo kde padáš, pak se magury lámou u objímky.

            0 0
    • Focus91  

      Poradite jake k tem XT koupit kotouce?

      V cykloobchode mi doporucoval kotouce xt. Jenze 850kc za jeden se mi davat nechce.

      Da se doporucit neco tak okolo 500 za kus?

      Strasne se mi libi stylove kotouce typu Aligator, Ashima, A2Z , ale vetsinou jsem na ne neslysel moc chvaly…

      Diky

      0 0
      • Petr L2  

        Já bych bral ty XT

        0 0
      • tomxxx  

        Kup si ty XT, však na kupkole stojej 650 a seženeš je i levněji, nebo jestli chceš šetřit, tak kup starší typ. Sice nemaj ICE tech, ale to u 180 kotouče stejně nevadí a navíc třeba já z ice tech nejsem zrovna nadšenej, tak si na těch 500.

        0 0
        • tomxxx  

          Takže chceš obyčejný ocelový kotouče, nebo s hliníkovym unašečem? U obyč kotouče, pokud nekoupíš nějakou bláznovinu jako je ashima aro nebo nějaké ty aligátory, tak je to asi fuk.

          0 0
        • Singlespeed  

          Tyhle mám, bez problémů.

          0 0
        • Focus91  

          Muzete mi nekdo nspsat rozdily mezi normalnim kotoucem a kotoucem s hlinikovym unasecem? Jinak jestli je to podstatne tak moje vaha je 92 kg

          0 0
          • tonik666  

            Pro bezne uziti je to jedno. Na pevnaku mam celoocel.

            S unasecem by mely byt lehci. A taky se tam delat opicarny jako sendvicova konstrukce

            0 0
          • Focus91  

            A porovnani slx celoocel vs deore s unasecem? Ktere lepe padnou k xt? Diky

            0 0
            • tomxxx  

              Je to fuk, já mám na SLX brzdách (stejný jak XT) kotouče Formula oro, což je prostě nejobyčejnější ocelovej a taky to brzdí naprosto pohodově. Pokud nekoupíš nějakej tenkej kotouč jako má třeba ashima, kterej se kroutí jak žížala, tak je to fakt jedno.

              0 0
      • BLACK1E  

        Já si oblíbil kotouče od Hayes. Luxusně brzdily a oproti shimanu dlouho vydržely. Daly se sehnat v různých výprodejích za 350.

        0 0
    • BLACK1E  

      Záleží jestli máš rád brzdy, který brzdí víc ale mají titěrnou páku na ukazováček nebo magury s pádlem na dva prsty. Já se s těma xt nějak neumim popasovat. Funkčně mi přijdou super oboje.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.