• Vobluda

    Vykopal jsem nekde vidli Marzocchi Bomber Z1 BAM z let 98–99 ve velmi dobrem stavu, ne moc jetou. Chtel bych ji dat na servis ale nemam ambice ji kvuli tomu posilat do Plzne. Muzete mi prosim nekdo doporucit kvalitni servis v Praze? Predpokladam, ze pujde o vymenu oleje, pripadne tesneni a pruziny na moji vahu.

    0 0
    • petebike  

      me marzochu delal naposledy Krab, tusim ze www.krabcycles.cz/ … a docela v pohode, jezdim na ni druhej rok a v klidu

      0 0
    • pajik  

      Nejlepsi servis Marzocchi v Parze je asi Razzo v podoli. koukni na jejich web www.razzo.cz, ale prej budou s marzocchama pristi rok koncit :((

      0 0
      • JJ  

        Presne tak, ja chtel dat novy pouzdra do Z5 a pro jistotu ji nechat slepit a dily uz pry nemaji:( Pritom Jenda, si to nechal delat vsechno pred rokem za 600.. Skoda

        0 0
        • Lone1  

          JJ,proč to nepošleš k Bartoníčkovi,tam díly mají?

          0 0
          • JJ  

            Protoze u nej by vysly pouzdra a olejovy tesneni nejmin na 1500 (nekde maj na strankach ceny) Plus prace, olej a hlavne to prelepeni nohou.. To uz se nevyplati. Setrim na Reveleation a Z5 doslouzi na jinym kole na veckach

            0 0
          • Vobluda  

            Ja ji neposlu k Bartonickovi z principu. Nemam nic proti Plzni ale ziju v nejvetsim meste teto zeme a jako zakaznik chci mit sluzbu pod nosem vcetne konkurencni ceny. Pokud dovozce neni schopnej zaridit sit autorizovanych servisu tak je to podle meho nazoru spatny dovozce a jedine co poslu jako nespokojeny zakaznik je stiznost na Marzocchi..

            0 0
            • Martyss  

              Sice taky občas žiju v největším městě této země, ale rozhodně jsem schopen pochopit, že svět nekončí u cedule Praha:-)

              0 0
              • Vobluda  

                Vidim, ze jsi mi nerozumel:-) Jsem platicim zakaznikem – bud neco bude tak jak ja chci nebo je to z meho pohledu cele spatne.. trzni hospodarstvi:-)

                0 0
                • Martyss  

                  Btw. Stějně bych si mohl diktovat, že chci servisní středisko v našem okresním městě. Navíc mi přijde velmi podobné vidlici zabalit a odnést na najbližší poštu či se s ní případně celým kolem trmácet do zapadlého koutu prahy MHD. Pokud máš auto, tak je to stejně lepší, ale nemyslím si, že by to vyšlo zase o tolik levněji, ale je to tvoje věc. Olej a těsnění ti zvládnou vyměnit i v neautorizovaném servisu.

                  0 0
                  • Tomcat  

                    Ehhh… :-\ no.

                    Takže dle mého názoru je pan Bartoníček, jako dovozce a servis Marzocchi neschopný , předražení lempl který nedbá na kvalitu poskytobaných služeb. Jinak si neumím vysvětlit ten přístup a ceny.

                    Servis může být třeba v Ostravě , Brně nebo Bratislavě to je mi jedno. Ale dávat příšerný peníze za repas staré vydlice aby potom člověk zjistil že to bylo tvz „metodou izolačka“ se mi nechce.

                    Par Bartoníček totiž jako oficiální dovozce nenabízí žádnou přidanou hodnotu kterou by oficiální dovozcea distributor měl mít. Ceny lepší nená, sortiment větší nemá, záruku lepší nemá, servis lepší nemá. Hmmm něco je asi špatně když to neoficiální dovozci, prodejci a servisy umějí za míň a rychlejc.

                    Toť můj názor

                    0 0
    • Vobluda  

      Diky, volal jsem na obe mista. U Kraba vymena oleje – prace a material cca 600–800 Kc, u Razza to same 250 Kc. Vyrazim tedy do Razza..

      0 0
      • Lone1  

        No Vobludo,díky za tu suprovou,radu!To je bomba,gufera,o­lej,práce,ješ­tě k tomu pouzdra a to vše za 250Kč!Hned dneska tam posílám vidlici.To mi za to stojí,ji tam odvézt i osobně.Ještě že existuje tohle forum,tady se dočte člověk bombové věci. Hned obvolávám kamarády.Tam budeme posílat vidlice.

        0 0
        • Vobluda  

          Prace a material = prace + olej! O guferech a pouzdrech jsem v postu na ktery jsi reagoval nic nepsal..

          0 0
          • Lone1  

            To ti jako vymění olej a nechají tam ty staré gufera?To jsou fušeři!

            0 0
            • fík  

              je-li „staré gufero“ neopoškozené, tak proč měnit? kvalita práce v Razzu (p. Vlasatí) a reklamační jednání mne velmi „zklamalo“

              0 0
              • Martyss  

                Ono není někdy od věci to udělat mimo sezónu pro sichr, abys to pak nemusel řešit v sezóně, ale také si nemyslím, že by bylo nutné měnit gufera každý rok, ale spíše to záleží na ročním nájezdu a podmínkách.

                0 0
            • JJ  

              Ja teda vozim 5 let Z5 a menil jsem vzdycky jenom olej. Pres gufera nic neutika, ani se dovnitr nedostava bordel. Tak nevidim duvod, proc 2× rocne s novym olejem menit i gufera.

              0 0
            • TinkTink  

              Kravina…neni nutnost zvlast u Marzocchi menit stiraky a tesneni pri vymene oleje…to by bylo naprosto zbytecny Ty fusere.

              Marzocchi neni FOX.

              0 0
              • RomanH  

                Presne tak, 5 let tam mam stiraky bez znamky poskozeni, pouze obrok menim vsechny O-krouzky (halirova polozka), protoze toho docela dost najezdim v mrazech.

                0 0
    • Stipka  

      zdarec, potřeboval bych repas Marzocchi 55 R, tak využiju tohle vlákno, jedna se mi ale o Ostravu, nemá někdo zkušenost s nějakým servisem tady?

      0 0
    • kadlec  

      před rokem jsem ženě v nouzi namontoval svoji prastarou Marzocchi Bomber (rok myslím 1999) a ted jsem zjistil, že vrchem teče, kolem stíráků je dost mastná

      teda už když několik let lezela v regála, tak když sem ji vyndal, jedna noha byla poteklá

      nikdy nebyla servisovaná a něco najela

      má smysl jí nechávat repasovat? aby to nebylo dražší jak novej Raidon za 3500,–

      potřebuju aby měla vzduchovku, páč je lehká a pružinu nepromáčkne

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.