RS Reba 29 100mm RL 2013 nejde nafoukat

13 nepřečtených
  • deadmead

    Ahoj,

    zrovna jsem si přivezl od mechanika namontovanou Rebu 29 100mm RL 2013 v provedení SoloAir, no a chtěl jsem si ji před první jízdou nastavit. Bohužel jsem zjistil, že ji nejsem schopný nafoukat. Po našroubování pumpičky nedojde ke kontaktu vnitřek pumpičky a hlava ventilku a vzduch se nedostane do systému pumpičky.

    Pumpičku mám BBB BMP-29 se kterou už rok foukám vidlice RS FirstAir, tudíž pumpou to nebude.

    Šuplerou jsem změřil hloubku závitu na vidlici a je stejná jako u RS FirstAir.

    Pak jsem si ale všiml, že hlavička ventilku je na Rebě tak o 1,5mm utopená pod hranou závitu (u RS FirstAir je hlavička ventilku výškově naprosto shodně).

    Vidlice Reba je nová, nejetá, dva týdny koupená a teprve namontovaná v autorizovaném RockShox servisu na kolo.

    Co s tím? Reklamace?

    Google nic nenašel na téma utopený ventilek na vidlici :(

    Díky za rady.

    Víťa

    0 0
    • kubad  

      Skus jinou pumpicku

      0 0
    • kyl  

      Nebo vyměň vnitřek ventilku.Jinak,tuh­le úpravu délky jehly ventilku jsem měl když mi při odšroubování pumpičky utíkal tlak.

      0 0
      • deadmead  

        Díky, vymenit ventilek, nebo jeho vnitrek by asi slo, rekl bych ze by to proslo bez ztraty reklamace :)

        Ovsem kde a jaky ventilek/náhradní díl sehnat?

        0 0
        • Hroch obojzhivelnyj  

          Na nejblizsim parkovisti ;-)

          Vnitrek motoventilku- stara duse s motoventilkem, pneuservis, cykloshop, motoshop, mozna i benzinka, Obi, …akorat potrebujes takovou tu cepicku na vysroubovani.

          0 0
          • deadmead  

            Ze bych sousedum vypustil gumy :D

            Pokud tam je teda stejny, mohl bych ho zkusit vysroubovat.. to by slo. Diky za tip!

            0 0
        • kyl  

          Bude tam tento novější typ.

          0 0
          • deadmead  

            Díky,