"Sfuknutie" RS Reba na nizsi tlak

20 nepřečtených
  • jozef178

    Kupil som si bike a je na nom RS Reba. Je vsak nafukana na dost vysoky tlak a tak podo mnou nepracuje podla mojich predstav. Je mozne ju sfuknut na nizsi tlak len pomocou ventilu na lavej nohe(teda ze ciastocne vypustim vzduch a jazdim dalej), alebo su potrebne aj dalsie servisne ukony?

    0 0
    • Ruprt2  

      pořiď si pumpičku a nemudruj.

      Pokud fakt nemůžeš nebo nechceš, tak popros servis, kde ti to za kilo nebo dobré slovo udělají.

      0 0
    • vykyng  

      je tam tak málo vzduchu, že to stejně netrefíš, zkusit to můžeš..pokud máš verzi dual air tak to ani nezkoušej- v negativce nesmí být více než v pozitivce.

      0 0
      • MlokCZ  

        Proč by nemohl být v negativce vyšší tlak než v pozitivce?

        0 0
        • Ruprt2  

          Z toho mají závodníci postraumatické poruchy.

          A zdraví je jen jedno!

          0 0
        • vykyng  

          je to psáno v návodu a jak všichni víme, co je psáno, to je dáno.. a navíc vidlice zajede dovnitř

          0 0
          • Ruprt2  

            A imploduje!

            0 0
          • kubad  

            a tím zajetím se tlak vyrovná, takže funkci to nevadí

            0 0
            • MlokCZ  

              Kurňa, už jsi byl zase rychlejší :-)

              Jinak škoda, že mi to vykyng neřekl dříve. Teď jsem zrovna na jedné svojí Rebě snižoval lehce zdvih přefoukáním negativky (o cca 1cm). A teď se musím bát, že imploduje.

              0 0
              • vykyng  

                nevadí to, nedoporučuje to výrobce a pochybuji že by chtěl snižovat zdvih. buď klidný neimplouduje.

                0 0
                • Vilém  

                  Jeste, zes ho uklidnil, jinak jsme byli bez Mloka a to by byla ztrata.

                  0 0
          • MlokCZ  

            Tak to si ale musíš vybrat. Buď budeš mít v negativce větší tlak než v pozitivce nebo zajede do zdvihu.

            Obojí najednou opravdu neklapne :-)

            0 0
            • vykyng  

              to mám asi kouzelnou vidlici. funguje mi to celkem spolehlivě :D

              0 0
              • Ruprt2  

                Jakože ti zajede vidlice, aby vyrovnala tlaky obou komor, ale přesto je v jedné komoře vyšší tlak než v druhé?

                To skutečně jde. Ale k čemu je dobrá vidlice zanořená na 100% svého zdvihu, to vážně netuším.

                0 0
                • vykyng  

                  myšlenka byla taková, že když do pozitivky foukneš např. 150 psi a do negativky dáš více jak 150= zajede= tlak se vyrovná. špatně jsem se vyjádřil, omlouvám se moje chyba. :)

                  0 0
          • MlokCZ  

            A když už tedy chceš nějaký ten návod, tak tady originál doporučené ladění tlačů pozitivky x negativky

            http://cdn.sram.com/…60_rev_a.pdf

            0 0
    • jozef178  

      Je to SoloAir(je tam tada asi len jedna komora na vzduch). Radsej to spravim s pumpou. Staci teda vypustit vzduch a opat nafukat na pozadovany tlak?

      0 0
      • Ruprt2  

        Abych nebyl jenom zlý, tak pumpa na vidlici s manometrem umí nejen foukat, ale i odpustit.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.