Budu upgradovat brzdy. Zajímalo by mě, zda někdo nevíte jaký je rozdíl mezi M 8000 a M 785 ? Mě to přijde skoro stejné :-)
Budu upgradovat brzdy. Zajímalo by mě, zda někdo nevíte jaký je rozdíl mezi M 8000 a M 785 ? Mě to přijde skoro stejné :-)
Rozdíl je hlavně vzhledový a cenový. A první série M8000 měly problém s vadnutím páky nebo jak to popsat. Navíc je tu o tom dost obsáhlé vlákno, tak proč nepoužiješ hledání než založíš nové?
Protože se zrovna zaregistroval a je línej cokoliv číst a hledat. Tohle je jednodušší.
přesně :-)
Tak se jenom potom nediv, že nedostaneš žádnou odpověď.
Tak snažím se hledat, ale na mou otázku krom starších poznatků moc odpověď nedostávám …
Tak asi blbě.
Eh sorry, no jo mě se ta diskuze nenačetla celá .. :-)
A ještě se tomu směje… facepalm
No ale tak … snad to není takovej problém …
Tak mě z toho tak nějak vyšlo nejít do M8000 ale radši M785
pro tebe je to jenom jedno zbytečné vlákno navíc, ale stálí uživatelé, na které se tu obracíš, tu takových zbytečných vláken musí strpět stovky měsíčně. tak se potom nediv, že ti nikdo neporadí.
je škoda, že tu není moderátor, který by takové vlákna zamykal a hlavně mazal, ať se potom nemotají při hledání v historii
Chápu … smazal bych to klidně sám, ale nejde to, takže jsem i svou troškou plevele přispěl :-)
A nakonec až to všechno přečteš, tak zjistíš že nejlepší jsou SLX (M675), s deskama s chladičem a XT kotoučema ;-)
No .. a toho jsem se bál :-) Koukám na ně ve „výprodeji“ Z diskuze mi přijde, že s nima oproti XTéčkám nejsou takové patálie.. Otázka je , jestli s XTéčkama (M785) nejaké patálie jsou…Pak je otázka, zda pořídit SLX a dokoupit časem desky s chladičem … nebo M785 s chladičema zrovna.. Je tam rozdíl cca 800,– Je fakt, že žádný velký DH nejezdím … I když někdy…
nový xt mají příjemnější páčku