Bzdy Shimano rozdíl : BR-M785 / BR-M675 /BR-M615

64 nepřečtených
  • Bokec

    Ahoj

    Hledám nové brzdy, rozhoduji se : BR-M785 XT / BR-M675 SLX /BR-M615 DEORE, ale nemohu se dopátrat sakra, jakej je rozdíl mimo toho že SLX a XT mají ten hnusnej šroub na nastavení páky a že XT má místo závlačky šroubek, kterej dle vše jde dát i na SLX a DEORE.

    Rozdíl bude také asi ve váze setu, ale to mě vůbec netrápí…

    Jediné co je ještě rozdílné je napojení brzdové hadice DEORE má přímé do třmenu a XT/SLX boční napojení…

    Díky za info

    0 0
    • Smazaný účet  

      A historii jsi zkoušel? 2 vlákna za poslední 3 měsíce a dalších 10–15 dříve.

      http://www.bike-forum.cz/…-vs-slx.html

      http://www.bike-forum.cz/…x-vs-xt.html

      XT má šroubek na nastavení mrtvého chodu páky. Jinak jsou ty brzdy stejný. Brzdí to všechno podobně. Rozdíl je akorát v ceně.

      0 0
    • Lister  

      Takže ses dopátral všech důležitých rozdílů. Jestli te netrápí váha a nepotřebuješ uchycení hadice přes banjo tak Deore jsou skvěle kotvy.

      0 0
    • Erknold  

      Nebyl rozdíl mezi Deore a SLX v materiálech pístků? Prd se v tom vyznám, ale něco takového se tu někdy před rokem asi psalo.

      0 0
      • Bokec  

        Jjj už jsem shlédl video.

        Takže koupím SLX dokoupím šrobky na destičky .-)

        0 0
        • Smazaný účet  

          Co v těch šroubkách vidíš za výhodu? Mě ta závlačka přijde super.

          0 0
        • Lister  

          A kdepak ty šrouby mají?

          Jinak mě se zadní 2× povolil a pak ztratil a mám tam teď závlačku, která je mnohem jistější.

          0 0
          • Bokec  

            třeba tady? : http://www.bikesport.cz/…-trmenu_3102

            Jak se tohle dá vytratit, nechápu?

            0 0
            • Lister  

              Prostě se 2× za jízdy povolil a podruhé jsem ho už nenašel. Jo a ta srandovni závlačka, která to má při povolení chránit před vypadnutí ze třmene mi tam vydržela 15km a pak se ztratila ve vysoké trávě.

              Příště bych to zajistil lepidlem ale mám tam jistější závlačky. Na XTR a je mi to fuk.

              0 0
              • Vilém  

                No ta segrovka na sroubku je komicka. Zavlacka je jistota.

                0 0
                • Lister  

                  Pravda – segrovka a ne závlačka. Tahle terminologie je mi cizí.

                  0 0
    • BlackMC  

      Do třmenů Deorek nejde dát ten šroubek z XT místo závlačky u destiček. Není tam závit. Vyzkoušeno na vlastních.

      0 0
    • MirosPikos  

      Abych ti to neulehčil, koupil bych si nové XT, pokud se už dají koupit :)

      0 0
    • PolsondeSide  

      Já jsem třeba na kolo vybral Deorka (blister), která mají černé provedení jenž se mi parádně hodí na kolo. Ostatní mají ty „ošklivé“ stříbrné nádobky na olej. Brzdy jsem vybavil kotoučema ICE TECH SM RT 81 a jak je i na videu vidět, dokoupím i desky s chlazením, měli by bez potíží pasovat.

      Rozdíly v keramickém pístku, vedení benja nebo aretace mrtvého chodu páky (Deore má taky ale na imbus což se mi zdá praktičtější, denně si s tím nehraješ) mě už netrápí.

      Škoda toho chybějícího závitu na uchycení šroubu pro destičky, taky mě napadlo, jestli se nedá sehnat do Deorek.

      No kdybych měl řešit nové brzdy/ cena/poměr/výkon tak se zdá, že z toho nejlépe vychází ty SLX. Každopádně ten nový model XT vypadá velmi zdařile.

      0 0
      • Smazaný účet  

        Velmi zdařile vypadají, ale ta cena.

        0 0
        • PolsondeSide  

          joo, hold za exkluzivitu se v Čechách hold nepřiměřeně platí. :-)

          Vezmi prostě ty, kde mají nejlepší cenu (sleva) protože všechny tři modely pracuji prakticky stejně a mají i stejný účinek.

          Samotnou práci ti stejně odvedou kotouče a desky podle tvého výběru.

          0 0
          • Smazaný účet  

            Já nesháním, jen jsem se vyjadřoval k ceně :)

            Bohužel je to tak, jak říkáš. Právě, že jsem na ně původně koukal taky, ale když jsem viděl tu cenu, vzal jsem radši Zeečka. Cenou se to moc neliší, ale výkonově asi ano :)

            0 0
            • MirosPikos  

              Dobrá volba :)

              0 0
              • Smazaný účet  

                Souhlas. Škoda jen, že jsem je musel jako nové zajíždět minulý týden v Kruškách :D Chvílema jsem se cítil jak sjezdař, když se mi nejdříve propadla přední páka a chvíli na to i zadní. Ale je fakt, že jsem je tam parádně zajel a jsou to kotvy :)

                0 0
                • Lister  

                  Tento týden jsem dával nové desky a jal se zajíždět. Po 300 m jsem šel málem přes rodla. A to mám metalicke desky. Takže fakt nevím kdes měl u svých problém.

                  0 0
                  • Malej  

                    To já mam na novém kole XT, kotouče Ice tech, jako brzdí dobře ale rozdíl oproti předchozím Deore o moc větší není. Po každé vyjížďce brzdí ale lépe a lépe, takže časem čekám lepší výsledek. Ale první vyjížďku to brzdilo dost málo.

                    0 0
                  • Smazaný účet  

                    Si to sedalo :) Kotouče byly zajetý už předtím.

                    Btw Mail ;)

                    0 0
    • niky79  

      Ja mám Deore, ale kdybych věděl, že XT mají nastavení mrtvého chodu páky, bral bych je. Z véček jsem zvyklý na co nejkratší chod a z nějakého důvodu jsem si myslel, že zrovna tohle nastavení je u brzd naprostá samozřejmost.

      0 0
      • Bokec  

        No ale i u DEORE by to mělo jit, je tam skovanej malý imbus, jako u TEKTRA atd.

        0 0
        • bruco  

          Ano, na nastavenie vzdielenosti paky od riaditok.

          0 0
          • PolsondeSide  

            přesně, máš tam imbus na páčce, XT mají takový ten kohoutek a vzhledem k tomu, že to každý den nešteluješ a imbus vozíme sebou snad vždy pak preferuji variantu imbus, alespoň já.

            0 0
            • niky79  

              A koho zajima, zdali pro nastaveni vzdalenosti pacek od riditek se pouziva imbus nebo sroubek :D To je mi uplne jedno :D

              0 0
        • abel  

          si pleteš mrtvej chod (free stroke) a vzdálenost páky od řidítek

          0 0
        • niky79  

          To je pro nastaveni vzdalenosti packy od riditek. To neni nastaveni mrtveho chodu paky (tj. jak moc musis packou zmacknout, aby zacala brzdit).

          0 0
      • Lister  

        Takže by sis nepomohl protože ty brzdy mají v základu stejně dlouhý chod jen u XT se dá ještě prodloužit. Tahle funkce je úplně k ničemu nevím o nikom kdo by to používal.

        0 0
    • hovanec  

      A co třeba koupit SLX, pořídit díly k free stroke a šroubovací závlačky. Jinak jsou ty brzdy naprosto totožné.

      https://www.youtube.com/watch?…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.