• chomejs

    Zdravím,

    minulý týden jsem předělával na svém Giant Reignu 2 2015 původní kola na bezdušová, pláště Schwalbe Hans Dampf PF. Pásku jsem použil 25 mm CaffeLatex, bezdušové ventilky rovněž CaffeLatex a jako dal mlíko NoTubes. Přední kolo je v pohodě, se zadním mám bohužel následující problém.

    Kolo normálně fouknu na 40 PSI, nikde nic neuchází, ověřeno i pod vodou. Po 20 km vyjížďce tlak stále stejný. Problém nastane po 2 – 3 dnech, kdy kolo stojí. Přišel jsem ráno a kolo vyfouklé. Tak jsem opětovně nahustil a pod vodou se snažil zjistit, jestli někde neuchází. Bezvýsledně. Kolo následně drželo další dva dny stejný tlak, další den jsem to šel zkontrolovat a kolo samozřejmě skoro vyfouklé. Nesetkal se s tím už někdy někdo, jsem z toho celkem zoufalý, protože vůbec netuším, kde by mohla být chyba,

    0 0
    • tomxxx  

      To je normální, kolik si dal mléka? Kdyby to pod vodou bublalo, tak ti to ujde daleko rychleji, bude tam nějaká mini dirka, nejspíš v plášti. Jezdi a sedne si to, nebo přidej trochu mléka.

      0 0
    • hs74  

      To samé jsem řešil na jaře. Po nahozeni ok, druhý den prázdné kola. Po týdnu a dvou vyjižďkách s dofukovanim každých 5 km jsem pásku Caffe latex vzteky strhal a hodil do koše.Nalepil jsem obyč duck tape z Bauhausu za 40 Kč a od tédoby je klid. CL paska je dost tvrda a špatně se mi lepila do žlábku rafku tak, aby tesnila

      0 0
    • pee.tr  

      Taky mi prvně předělaná kola (sada Rubena tubeless kit) po cca 3–4 dnech ušla ač se zdálo, že drží. Dotáhl jsem tery trochu matky na ventilcích a drží krásně.

      0 0
    • Leviathan  

      Přítelkyně má to samé kolo i ten samý problém. Ty pláště jsou nějaké základní OEM ( nejsou tubelles ready ) a taky jí to uchází. Zadek už jakž takž drží, ale předek je třeba skoro každý den dofukovat.

      0 0
      • Dejv94  

        Víc mlíka a jezdit.

        0 0
        • Smazaný účet  
          0 0
          • MlokCZ  

            To záleží na použitém plášti. Pokud budu vozit něco co se hůře zatěsňuje, tak je to jak píšeš. A postupně se to zlepší, protože se dozatěsňuje plášť.

            Ovšem u plášťů co těsní dobře od začátku to věští nějaký problém. A zrovna HD těsní slušně. Tam by to uvedené dělat určitě neměl a bude mít problém s páskou nebo ventilkem.

            0 0
    • ememem1  

      na zaklade vlastnych skusenosti ako aj skusenosti z roznych for povedal by som asi takto:

      1. do ****** aj s caffe latex
      2. v zasade asi ideu notubess sadou skonvertovat akekolvek kolesa ale u tych ktore na to nemaju predpoklady(napr. s hlbsim stredovym kanlikom a pod.) je vysledok otazny obzvlast v kombinacii s plastami kde sa vyslovene neuvadza ze su tubeless ready resp. analogicky podla tej ktorej znacky.
      3. konvertovat iba notubess paskou bez tej vnutornej duse je v zasade zaruceny vysledok asi len u notubess rafikov, ostatne su loteria.
      4. niektore kombinacie rafik-plast bohuzial sorry.
      5. zlate ust......
      0 0
    • Mr.Duck  

      Ja zatim na zadny kombinaci rafek/plast nemel realnej problem, krome dvou proriznuti XC plaste bez jakykoliv vyztuhy v bikeparku. Coz me uplne neprekvapilo, spravil sem to narvanim kusu hadru do diry sroubovakem :D

      Resil sem ale loni, ze ac mi drzel plast porad stejnej tlak(±, vsechno mi malicko uchazi, i s dusema, kdyz se bavime o desetinach PSI), tak treba jednou za tejden sem k tomu prisel a kolo prazdny. Vypozoroval sem, ze to nastalo kdyz bylo v noci chladnejc, jinak se problem nikdy neprojevil, a ve finale to bylo dirou v pasce. Nemam nejmensi tuseni, jak to souvisi s tou teplotou, ale od vymeny pasky uz sem to resit nemusel.

      0 0
    • kudlanka32  

      bezduse jsou naprosto nevyzpytatelny – ted jsem menil plast a zatimco minule tam byla srazenina jak pest, tentokrat vsechno mliko kamsi zmizelo, zajimavy ze plast je furt stejny a mliko taky… Takze bych si z toho nic nedelal a dofukoval dokud to neprestane uchazet :-D

      0 0
      • mirabike  

        no jestli to utíká páskou, tak to není dobrej nápad.. pásku mlíko nezatěsní a nateče do dutiny v ráfku a tam časem ztuhne a nikdo ho už ven nedostane..

        0 0
    • Smazaný účet  

      Nejspíš ti to uchází přes ventilek (zkusit dotáhnout) nebo pásku. Ty ráfky od Giantu jsou hrozně blbě tvarovaný.

      0 0
    • chomejs  

      Na vině byla zřejmě špatně nalepená páska. Sundal jsem ji, přelepil, nalil mlíko a drží v pohodě.

      0 0
    • doubleingram  

      Poradite zda je lepsi podlepit paskou i UST Mavic Crossmax ST? Pripadne na co si u nich dat pozor, budu nahazovat TLR RaRa, RoRo.

      Diky

      0 0
      • Rubi  

        k cemu bys podlepoval ust rafek?

        0 0
        • Vilém  

          Tak kdyz je prasklej u ventilku… :)

          0 0
          • Lister  

            Neplést ST a SLR.

            0 0
          • Rubi  

            :D to je fakt

            hlavne na jeho miste bych si dal pozor na ty slupky plaste…

            0 0
            • doubleingram  

              Jak to plz myslis, ze jsou slaby, kvuli defektum nebo prechodem na TL?

              0 0
              • Lister  

                Tlak držet budou ale jsou to papiraky. Jestli jezdíš agresivnější tak je možná rychle zničíš a počítej s tim že kvůli hodně tenke štěně v nich skoro nefunguje mlíko na defekty – ani jednou se mi nepodařilo defekt mlíkem zacelit.

                0 0
                • scret  

                  a hlavne se rady zvejkaj…

                  0 0
                  • doubleingram  

                    Aha, zvejkani jsem uz trochu zpozoroval, a to nejezdim maly tlaky, kor s tema rafkama, jsou pomerne uzky.

                    Ale to „nezalepovani“ me trochu prekvapilo/zkla­malo. Moc nedefektim ale stejne. Rady za co je vymenit vyhledove, Snake Skiny? Za co byste je vymenili, ale zase aby to valilo, i kdyz chapu, ze se trochu vylucuje?

                    0 0
                    • jecnak  

                      Zvejkani je hlavne uzkym rafkem. Dohanet uzky rafek tuhyma bokama plaste neni dobre pro pohodli a valivy odpor.

                      0 0
                      • doubleingram  

                        Jasne no ale takhle drahy rafky, resp kola menit nebudu a zvejkani s plastema 2,1, 2,25 si myslim jeste neni problem. I kdyz jak nad tim premyslim, tak kdyz vyndam duse tak to bude asi o dost vic zvykat. Sakra, ja snad zustanu u dusi :)

                        0 0
                        • jecnak  

                          STcka zas tak uzke rafky nemaji. I na SLR se daji bez problemu vozit 2.2 plaste. Stejne vetsina vyrobcu keca a 2.2 maji v realu 2.1". Zas bych se tak neplasil.

                          0 0
                          • scret  

                            tak proc ho jecnaku plasis?:DD

                            0 0
                            • jecnak  

                              Neplasim, jen rikam, ze zvykani plaste je obecne hlavne o sirce rafku.

                              0 0
                              • Lister  

                                Ano i ne. Papirove Kontiky jsem na 19 mm ráfku musel vozit s tlakem skoro dvojnásobný co schwalbe. Teď odolný Maxxis zvládá vepředu tlak pod 20 psi zcela bez potíží.

                                A ano srovnání s širšími ráfky mám, na jiném kole vozím 23mm.

                                0 0
                                • jecnak  

                                  Nevim, ale Maxisy mi prisly, ze s sirkou hrozne kecaji a navic jsou nizsi, takze se pak samozrejme nezvejkaj.

                                  0 0
                                  • Lister  

                                    Ty moje jsou o fous širší než Schwalbe 2.25 – jak píšu o něco výše, tak mají 56mm na tomhle úzkém ráfku. Pravda ze Konti byly asi nejširší.

                                    0 0
                        • Lister  

                          Bez duše se chovají líp.

                          Zatím to klidne voz a az to zničíš tak koupiš něco jiného.

                          Ne ST vozím ted 2.3 které mají reálném kolem 56mm bez vzorku a chová se to dobře. Je pravda, že boky jsou mnohem tužší než u schwalbe.

                          0 0
                    • scret  

                      pokud chces vozit slupky, tak doporucuju rozhodne koupit opravny knoty… ty tomu zacelovani dost pomuzou!

                      Nicmene schwalbe maj dost papirovy boky, casto nachylny na proriznuti, tam ti nepomuze nic… Conti maj ty boky docela odolny.

                      Osobne mam XK 2,2 Race Sport, obuto na CMax ST a neni problem s defektama… Jen horsi bylo na zacatku zatesneni plaste a pri jizde se maj tendenci plaste zvejkat, coz me nas… ted tak, ze tam budu obouvat SS verze od Schwalbe…

                      A to je na XC kole! Vazim cca 80kg…

                      0 0
                      • doubleingram  

                        Ok, zkusim to nahodit a uvidime, do budoucna asi SS. Ja mam neco pres 80kg + plny camelbak atd. Kdyztak to trochu vic fouknu.

                        0 0
                      • doubleingram  

                        Btw nevim jak kde kdo jezdite ale defektu mam opravdu minimum, temer nic, asi je to vetsim tlakem, dozadu davat tak 3 atm na 2,1 plast, jinak mi prijde, ze to vubec nejede.

                        0 0
                        • Lister  

                          3 ATM. Hmm to si tam můžeš dát úplně cokoliv, při takovém tlaku nefunguje žádný plášť.

                          0 0
                          • doubleingram  

                            Vim ze to je moc az prezuju na bezduse, pujdu dolu, kolik tak foukate kdyz se jezdi i dost na astaltu?

                            0 0
                            • Lister  

                              Takové tlaky jsou pro tebe asi neakceptovatelné. Běžně nějakých 18–20 psi vepředu a do 25 vzadu. Jednoduše řečeno hluboko pod 2 bary.

                              0 0
                            • Smazaný účet  

                              Spis nez o tlaku, je to o plasti ktery si vyberes jako optimalni na sve jezdeni.

                              0 0
                            • scret  

                              podobne jako Lister…

                              0 0
    • doubleingram  

      Tak nemelo by to byt treba ale kdyz obcas ctu co si lidi zazivaji s bezdusema, tak se radeji zeptam.

      0 0
      • Lister  

        Naopak by to mohlo být spíš na škodu a páska by akorát dělala bordel. Buď rád za plnohodnotný UST ráfek a na pásku zapomeň.

        0 0
        • doubleingram  

          Diky, tak to musim tu pasku vratit.

          0 0
          • Lister  

            Klidně vrať a jestli nejsi úplně nešikovný tak ty pláště tam dostaneš bez potíží větší pumpou. Pak už jen trochu mlíka a můžeš vyrazit.

            0 0
            • doubleingram  

              Diky za rady, bohuzel uz jsem v tom letos uz asi za 20k a mam jenom slupkoidni pumpu z Lidlu, otazka, jestli to nahodi. V nejakym cerstvym vlaknu radi tuhle pumpu, tak nevim zda nebudu muset vytahnout dalsi litr: http://hustilky.heureka.cz/…ow-mountain/

              0 0
              • chomejs  

                Jestli je to ta za 200, tak já to s ní v pohodě nahodil.

                0 0
              • Lister  

                Jakákoliv velká pumpa to nahodí. Pokud plášť není vytahaný tak to půjde docela dobře.

                0 0
                • doubleingram  

                  Je to ta za 200, diky chlapi, hned se mi bude lepe usinat ;)

                  0 0
                  • Paja  

                    Novy i neTLR – performance Schwalbe na UST rafek od Mavicu vetsinou Lidlackou pumpou nahodim, pokud to nejde rovnou, tak nejdriv nahodit jednu patku s dusi.

                    0 0
                    • Mr.Duck  

                      Ani nemusis s dusi, me kdyz nechce plast naskocit, tak proste jednu patku nastolim rukou, i kdyz treba ne celou, staci z vetsiny tak, aby tam drzela, jak je napla, tak uz kolem ni stejne nic neutece.

                      0 0
                      • Lister  

                        Přesně tak.

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          Ono ale ani tak to nemusí vždy stačit. Už jsem nahazoval kombinaci, kde jsem nahodil plášť s duší, nechal chvíli ať chytne tvar. Pak tedy už jedna patka nahozená celá, druhou patku jsem ručně nahodil polovinu obvodu a ještě ani tak se to nešlo ani kompresorem s vyšroubovanou vložkou ventilku.

                          Musel jsem tu druhou patku nahodit opravdu pečlivě až téměř na 2/3 obvodu co to šlo maximálně, až pak se to teprve povedlo.

                          0 0
                          • mr.nikdo  

                            Tohle mi delava novy Schwalbe Snake Skin.

                            A pak neUST plaste – ze je tam musim honit montpakou…

                            0 0
                          • Lister  

                            Tady se bavíme o konkrétní kombinaci, ktera je naprosto bezproblémová.

                            0 0
                            • scret  

                              jak pise Mlok, nekdy to jit nemusi, obzvlast na UST rafek… U novych vybalenych plastu je to nekdy problem. Ale je fakt, ze slupkoidny gumy se nachazujou lip nez SS…

                              0 0
                          • Mr.Duck  

                            Tak v takovy situaci bych se na to asi regulerne vyprd :) Bo kdyz to s jednou patkou nenaskoci lehce, tak bych stejne neveril, ze to tam zustane pri jizde..

                            0 0
                            • MlokCZ  

                              Je to přitom přesně naopak.

                              Bylo to na 29" UST ráfku se snake skin RaR. Problém je ten skok ze žlábku do patky (19mm ráfek, který nemá šikmý náběh ze žlábku) a ještě přes tu hranu bránící vyskočení z patek.

                              Až to zaskočí tak to drží tak dobře, že se mi u jednoho kousku pláště stalo, že jsem ho 30 minut násilím nemohl dostat z patek dolu.

                              Je to přesně kombinace, která drží v patkách úplně nejlépe.

                              0 0
                              • Mr.Duck  

                                Zajimavy. To treba ty LB rafky s Maxxis DH gumou chtely taky DOST sily na sundani z patky, nejdriv sem myslel, ze budu muset menit gumu rovnou s rafkem :) Ale i tak to slo nahodit rucni(!) pumpickou – ale tam je nabeh do ty patky peknej.

                                Ja bych se spis bal, ze kdyz uz to zvejknu (a ze ja zvejknu), tak to uz zustane mimo patku, kdyz to tam nechce naskocit pri prvnim nahazovani :-/

                                0 0
                                • MlokCZ  

                                  Po nejakem case jezdeni uz to tam skoci snadneji. A je to hlavne na rafku kde se neceka zadna agresivni jizda. Mam to na celopevnaku a i tam uz chystam sirsi rafky, kde uz je prostor pro pozvolny nabeh ze zlabku. Jen na tech 19mm na to neni misto.

                                  0 0
    • Smazaný účet  

      Ahoj,

      zrovna jsem uprostřed montáže bezdušové systému a mám docela problém :D

      Kola byla předělána na bezdušový systém, nemohu si to vynachválit, jenže jsem urval špici na zadním kole, tudíž musel jít plášť dolů. V servisu mi tam hodili duši a já se teď snažím to nahodit zpět na bezduši. Jde o to, že nemám tubeless ráfky ani UST. Po demontáži byl v kole pouze ten speciální ventilek a tmel.

      Kolo jsem vyčistil mýdlovou vodou, trošku odrbal ten zaschlý tmel, kolem ráfku pomazal plášť hustou mýdlovou vodou a zkusil nafoukat bez použití tmelu. Bohužel, plášť se ani nehne, mám velkou nožní pumpu, ale je to bez šance, nechci tam cákat ten tmel, dokud si nebudu jistej, jak to nafoukat. Nějaké rady? (galuskový ventilek)

      0 0
      • tomxxx  

        Nahodit to kompresorem, nožní pumpou moc šancí nemáš, zvlášť takhle nasucho

        0 0
      • mr.nikdo  

        A jsi si jisty, ze tam je porad ten spravny pasek a ventilek? Hlavne pasek.

        Jinak patky muzes „prihodit“ k rafku montpakou.

        0 0
        • Smazaný účet  

          No právě ten pásek mě zaráží, protože tam je standardní výrobce ráfku. Ale ptal jsem se v servisu, kde mi spravoval tu špici, že tam nic nebylo, jen ten ventilek, který mi dal.

          0 0
          • mr.nikdo  

            Nerozumim. Tu pasku, kterou jsi tam mel predtim mas i ted anebo ne?

            Pokud jsi mel nalepenou treba NoTubes, „museli“ ji sundat, aby se dostali k niplum a vymenily drat…

            Ono je levnejsi tam potom dat klasickou pasku a i rychlejsi…

            Tudiz pokud je tam obyc pask na duse, nenafoukas ani za zlate prase bezduse. A pokud nedal servisak kolo do puvodniho stavu, uz bych tam nikdy ani smradem nepachl.

            0 0
            • Lister  

              Proč by dělal servisak něco o co zákazník přímo nepožádal.

              Naopak mě jednou v servisu účtovali věci které jsem nechtěl a byl jsem docela naštvaný protože vše bych si udělal sám.

              0 0
              • mr.nikdo  

                No ja nevim, ale kdyz pise, ze mel bezduse a praskl mu drat. Ze servisu se mu vratilo kolo ve kterem byla duse a mel prilozeny ventilek. A ted se doma snazi a neuspesne nahodit bezduse zpet.

                Coz primo pro servis musela byt minutka s kompresorem.

                0 0
            • Smazaný účet  

              No takhle, ptal jsem se ho na pásku, ale řekl, nic tam nebyo, jen ventilek. Je tam páska syncros, ráfky syncros, ale neuvědomil jsem si, že musí oddělat pásku když mění nipl. Teď otázka, zdali tam jde ta páska použít znovu? Pokud tam byla opravdu jen ta původní originál syncros a nic jiného, což právě moc nechápu :D

              0 0
              • tomxxx  

                Tys měl teda bezduše na normální, obyčejný, nenalepovací pásce, kterou tam teda nechal? Nechápu to.

                0 0
              • mr.nikdo  

                Kdo Ti pridelaval kola na bezduse? Nebo jak jsi je predelaval?…

                Pokud nekdo znamy – bez za nim, pozna co tomu chybi.

                0 0
            • tomxxx  

              Hm, přitom stačilo, aby ten starej nipl nechal a nestrhával pásku. Sice to neni ideální, ale pokud neni nipl zníčenej, tak proč tu pásku rvát…

              0 0
              • mr.nikdo  

                Mas pravdu, ale rychleji ten nipl vytoci sroubovakem anebo co tam ma ze strany rafku.

                0 0
              • Smazaný účet  

                Musel, špice byla urvaná v niplu. Proto taky musel sundat plášť.

                No mě teď zajímá, jak je to s tou páskou. Všude na internetu jsem viděl jak ji používají na bezdušový systém, jenže to sem si myslel, že se jedná o pásku včetně ventilku (dohromady). Já mám pouze ventilek, asi „normální“ pásku, nevím jestli novou nebo původní, takže co potřebuji?

                0 0
                • mr.nikdo  

                  Jak se Ti tam dostal bezdusovy system pred tim, nez jsi sel do servisu?

                  Jsi to tak koupil? Nahazoval sam…?

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Právě že koupil s tím. Takže nevím co je/bylo uvnitř…

                    0 0
                    • mr.nikdo  

                      To jsi kupoval z eshopu anebo od nekoho?

                      Pokud od nekoho uz i s plasti – zeptal bych se ho.

                      Pokud eshop – je tam varianta podivat se na 2. kolo.

                      Kazdopadne – co mas za plaste (opravdu detailne vypis). Pripadne odkud jsi?

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        Od někoho – nebral telefon :)

                        Ráfky – Syncros XC plus foto s páskou

                        Pláště Maxxis IKON 2,2" 650b kevlar

                        0 0
                        • nox159  

                          a to ruzové pod tou syncros paskou je co? nic jak píšeš výše? ;-)

                          0 0
                          • Smazaný účet  

                            Taky jsem na to koukal :)

                            Tudíž bych měl mít vše co potřebuji a jen to nafoukat kompresorem?

                            Mě ale zaráží to, že se to nožní pumpou ani nehne…

                            0 0
                            • nox159  

                              sundej tu syncros pasku a podivej se jak vypada ta ruzová, pokud menili nipl muze tam být díra nebo tak neco…

                              0 0
                              • Smazaný účet  

                                Bezdušovej systém si nemohu vynachválit, na první pokus nahození je potřeba jen kompresor z pneuservisu, centrovačka kol nebo černocha jen asi 4h času :D

                                0 0
                        • mr.nikdo  

                          Jak psal Nox – paska.

                          A 2. vec – co vsechno ma na boku napsane ten IKON. Je tam napis TR?

                          Jestli ne, prvne nahod jednu stranu s dusi (po kontrole cervene pasky) – nahodis dusi a cely plast, potom jednu stranu opatrne oddelas, vytahnes dusi a das ventilek na NoTubes.

                          Nalijes tmel. Vratis plast do rafku. Pak opatrne – je to piplacka – montpakou budes „natahovat“ plast k patce. Jde to potom tezko (utesnujes plast na rafku). Jakmile objedes 3/4-cely rafek, bude to pripravene. Pak parkrat fouknes a je to tam.

                          0 0
                • kyl  

                  Nemusel,stačilo jen vytáhnout ventilek,starej nipl vytřepat a novej navést navlečen na ryb.vlasci na původní místo.Já měl takové udělátko z obyč.řadícího lanka,které mělo na konci připájený kousek špice se závitem.Stačilo to otvorem pro nipl vsunout do ráfku až k ventilkovému otvoru,malým háčkem vytáhnout,naš­roubovat nipl a protáhnout zpět.

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Jo tak to je ale asi pro někoho moc pracné! :D

                    No nic, ráno tam musím zajít a zjistit co a jak, jakou pásku případně mám chtít?

                    0 0
      • Ossis  

        Koupit redukci na autoventilek a vyrazit na pumpu,..

        0 0
      • Tina  

        IMHO máš dieru v tej tesniacej páske (ružovej). Mechanik ju urobil, keď potreboval vybrať nipel. Prekryl ju potom iba štandardnou páskou Syncros (tou čiernou) a namontoval dušu. Avšak ráfik nie je utesnený. Tesniaca ružová páska je deravá.

        Demontuj čiernu pásku Syncros. Odlep ružovú tesniacu pásku. Očisti, odmastni a jarovou vodou poumývaj ráfik. Dobre vysuš. Nalep novú tesniacu pásku. Daj si záležať. Dobre ju pri nalepovaní napínaj a pritláčaj do stredového žliabku prstami a suchou a čistou handrou. Keď nalepíš tak dobre popritláčaj kraje pásky tesne k stenám ráfku. Daj pozor na bubliny pod pod páskou. Odporúčam žltú Notubes. Šírku podľa ráfkov. Buď 21mm alebo 25mm. Ihlovým pilníkom opatrne urob dieru na ventil tak, aby sa okraje diery neroztrhli a nešírili trhliny ďalej. Nasaď ventil a dobre prstami zatiahni (nepoužívať kombinačky). Ráfik by mal byť utesnený. Môžeš pristúpiť k montáži plášťa.

        0 0
        • Concorde  

          Bych rekl, ze pokud se „plast ani nehne“, tak jeho problem nebude ta dira v tubeless pasce, kdyz je prekryta tou syncross paskou. Samo, ze nejaky unik vzduchu tam bude, ale imho by plast nahodil i s tou prekrytou dirou. To ovsem nic nemeni na veci, ze musi pasku prelepit. Jen aby pak nebyl prekvapeny, ze jeho problem s nahozenim pretrvava

          0 0
          • Smazaný účet  

            Důvodem byly moc měkké kevlarové patky, ty pláště jsou fakt papír. Takže kompresor v pneuservise to dal, ale doma pumpou nebo malým kompresorem asi bez šance…

            0 0
            • Tina  

              Takže predpokladám správne, že si tú bezdušovú pásku skontroloval a je bez diery?

              0 0
            • mr.nikdo  

              Tak to potom nebudes mit TR – Tubeless Ready – plaste :). Jak je sjedes, kupuj TR a zbytecne negramar.

              0 0
    • doubleingram  

      Btw, uz jsem parkrat cetl, ze lidem pri montazi bezdusi vybouchnul plast. Co je na tom pravdy, stalo se to tu nekomu s TR plastema, nebo jen normalnima? Delam na kole doma a byla by to spoust, kdyby to prdlo a mliko vsude.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.