• Honza-222

    Zdravím chtěl bych si přestavět kolo na elektrokolo.Motor od Evbike 250W.36V.s torzním snímačem zkušenosti pro věk 60let.

    • MirosPikos  

      Super.

      • Honza-222  

        Pardon poupravuji psáno na rychlo,má někdo nějaký zkušenosti s tímto modelem popřípadě doporučení něčeho jiného lepšího ca do 25000 Kč? Má smysl si připlatit za ten torzní systém nebo ne s ohledem na věk a styl jízdy,děkuji všem za odpovědi,tento systém mě byl doporučen v prodejně kol jenže otázka jak je jejich doporučování objektivní,proto se ptám raději jěště tuto na foru.

        https://www.evbike.cz/_d6561.html?…

    • tromboonen  

      Torzní snímač zkušenosti, to by se mohlo hodit.

    • šimlos  

      Spíš to porovnej třeba u konkurence, tady na bf ebikerů moc není. …

      • Honza-222  

        No to je problém dva obchody kde maj přehled co prodávaj v jednom že jasně koupit hotovku za 45 což je ranec a že nemá cenu to přestavovat, v druhém přestavět je v pohodě tam něco o tom ví, jinak ostatní prodejci o ničem ani neví co prodávaj pomalu,tak uvidím našel jsem dvě fora buďto se někdo ozve z majitelů nebo ne za zkoužku nic nedám,je mě jasný že tohle je taková okrajová část kolem kol a taky si to moc lidí asi nekupuje…

        • Čipera  

          Dost záleží na jaké kolo se to bude montovat. Je potřeba počítat s tím, že to kolo na to není prispusobene takže to chce dobrej a tuhej rám, dobrou vidlici, dobry a pevný zaplety pokud bude motor ve sl. středu tak samoszrejme řazení a brzdy. Jinak to nemá cenu stavět. Za mě pokud montáž tak s motorem v kole. Středové motory na montáž nejsou tak vychytané a co se týče pohonu, odchází neuvěřitelným způsobem. Navic když člověk zjistí kolik do toho nacpe vyplati se asi fakt koupit celý elektrokolo. Jinak stavba za 25k nemá cenu když to bude se středovým motorem. Chce to počítat okolo 35 aby to mělo slusnej nájezd, nějak to vypadalo a fungovalo.

        • Japhy  

          To je styl psaní skoro jak od Kerouaca. Popřemýšlejte občas o tečkách, nedá se to číst.

        • novas752  

          Kdo chce opici musí mít banány. Elektro sada stojí okolo 15–25k, baterie samotná stojí okolo 10k, normální kolo v použitelnym osazení 20–25… ⇒ elektrokolo za výrazně menší cenu než 40–50 neni možný, nebo je to postavený ze šrotu level Kaufland.

          • Čipera  

            Zas bych to neprehanel. Za 35k už se dá sehnat slušný elektrokolo. Samoszrejme se to musí odvíjet od toho co člověk chce jezdit jako u všeho ale urcite to ne udělat kolo typu Kaufland.

            • roman II  

              sem s nějakým tipem se středovým pohonem

              • Čipera  

                Třeba lectron.

                • roman II  

                  to pětadvacetikilový těžítko ve sračko výbavě bez vidlice ?

                  • Čipera  

                    Ne 20 kg tezitko v celku dostačující výbavě a vidlicí. :-) kolik maj ty kola za 50 a vejš 10kg? Opravdu je někdo tak hloupej že by řešil u elektrokolo váhu. :-Dco myslíš že bude 60-ti lety pan s tím elektrokolem dělat? Skákat lavice s tím určitě nebude a pochybuju i to že si zavítá do nejakyho extra terénu. V tomto případě bude takový kolo plně dostačující.

                    • roman II  

                      těch 20 kg bych chtěl vidět?, že ty ty sračky prodáváš :-)

                      dostačující výbavě a vidlicí – tohle teda ze slušnosti raději ani komentovat nebudu

                      • Čipera  

                        Neprodavam, ale měl sem možnost na něm jezdit. Jestli to chceš vidět můžeš se stavit někam kde je prodávají a zvážit si ho. :-) Jinak co by na výbavě nestačilo je tam 3×9 nějaky alivko, hydraulický brzdy nějaký základní shimana, a pružinová vidlice. Na cykloturistiku plně dostačující. Je to asi podobný když se tu řeší kolo za 15k odmysli si motor a baterku a máš to to samé.

                        • roman II  

                          myslíš to za 15 kde je 2×10 deore, vzduchová vidlice, použitelný brzdy Deore 596, kliky s dutou osou atd. ?

                          https://www.bike-forum.cz/…air-vel-15-5

                          • Čipera  

                            To je ale stavba a o těch se tu nebavíme, nebo ano? . ;-)

                            • roman II  

                              ano, bavíme se o kupujících co si koupěj kdejakou srágoru, přesně jakou ty doporučuješ a ještě obhajuješ

                              • Čipera  

                                Ne nebavíme bavíme se tu o lectronu což je klasická tuctovka. Kolik si na něm najezdil, že ho můžeš prohlašovat za sracku a nepoužitelné, kolik obecně na elektrokolech si nájezdil a kolik jich vyzkoušel. Takový hodnocení od člověka co to viděl pouze na obrazku mě nechává fakt klidným. :-) Jinak já mu doporucuju to nejlepsi o čem vím a co by mohlo být v jeho cenovém limitu.

                                • roman II  

                                  mám dvě doma v rodině a než jsem zakoupil tak jsem jich dost ozkoušel, než takovou sračku tak pokud má zájemce o elektrokolo doma stávající kolo se slušnou výbavou dodatečně přestavět, pro bábu s nůší takový kolo co doporučuješ bude jistě vhodné když jí to někde nezavalí

                                  Hrozně mě bavi když někdo ví na čem jsem jezdil a kolik toho vyzkoušel :-)

        • roman II  

          odkud jsi, pokud ze severních čech či blízkého okolí tak bych ti mohl hodit kontakt na lidi co se přestavbama dlouhý léta zabývají

    • mrazik62  

      Ahoj, za mě určitě středový motor s torzním snímačem.

      Zkušenosti s ním nemám, ale mám zkušenosti s Evbikem 250W středový motor bez torzního snímače.

      Mám ho asi 3,5 roku a pár tisíc jsem na něm najel. Párkrát se mi stalo, že když jsem stál nebo zatáčel na místě, tak jsem pohnul klikou a měl jsem zapnutou největší výpomoc. Bylo to vždycky pěkné překvápko, když mi kolo najednou nechtěně vystřelilo :-)

      Když jsem ho měl první zimu a na sněhu jsem se pomalu na silnici otáčel (v sedle), tak jsem pohnul šlapkou a kolo vystřelilo a já ležel v příkopu :-)))) Je to docela sranda, než se naučíš při každém zastavení, nebo pomalém otáčení mít lehce zmáčknuté brzdy, aby se motor náhodou nezapnul.

      Torzní snímač by toto všechno měl řešit sám.

      A motor v náboji bych nechtěl, takhle máš těžiště ve středu kola a jízdní vlastnosti jsou lepší. Údajně je i větší dojezd.

      A levné elektrokolo bych taky nechtěl. Je to všechno více namáhané – jednak váha přes 20kg a také větší síla na pohon. Takže dobré kolo je základ.

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.