• zimic

    Zdravím, předem se omlouvám za zdvojení témat, ale už se mi to nechtělo dávat pod téma s 900+reakcemi. Zaujala mě vzhledem k ceně specifikace světla: http://www.kupkolo.cz/…0-lm_z98121/ , nejsem ale expert na diody:-) a chtěl sem poprosit o zhodnocení, nebo jestli ho někdo náhodou nevlastní. Původně sem chtěl Solarstorm 1300Lm za nějakých 1600,–, ale toto je cenově super se mi zdá…?? Vím jak je to s Lumenama tak pořád nevim, aby to vůbec bylo lepší než moje Owleye 130Lm…Dík za případnou radu

    • ˘Ö˘ Krab  

      Hrubým výkonem si polepšíš, zpracování je sázkou do loterie, skutečná teplota světla neznámá. Tady si přečti, co bys asi tak měl sledovat. Ale na nenáročné použití určitě. Jen se obávám, že lumeny i ampérhodiny jsou čínské.

      • mr.garisson  

        Přesně tak. Ta kapacita a lumeny jsou trochu mimo, snad ty akumulátory nebodou nejaké fejky, pak by mohly i docela vydržet. Každopádně je to dobrá lampa na nenáročné použití. Ta moje z Ali stále drží. Tipuju, že to bude výkonově to samé, jak se prodává na Ali, jen ty brandy tam jsou jiné. Možná Force zapracovalo i na zpracování. Za ty peníze je to dobrý kup, dokonce na to je i záruka, takže bych se toho nebál.

      • ˘Ö˘ Krab  

        Takže porovnání po prvním osahání – Force vs. B02V3:

        • Force má o něco méně širších chladících žeber, ale zase je lampa jinak profilovaná – rozdíl v povrchu bude zanedbatelný, pokud vůbec jaký.
        • Force má ostřejší a větší zobáček, do kterého se zezadu zachytává gumový kroužek kolem řídítek. Lampa svítí nepatrně více oproti B02V3 (dáno pp. tintem), okraje halo jsou ostřejší, ohnisko cca stejně velké, tón světla mi připadá do zelena.
        • Force akupack v pryžovém krytu a taštička se dvěma suchými zipy (B02 bez pryže a s jedním sucháčem na pružném pásku).
        • Force příslušenství navíc: čelovkový pásek + klip na kabel, plochý úchyt na přilbu, rozptylná čočka.
        • Force uvádí v návodu, že se po 10 min. přepne do módu 60%, ale při vypnutí nebo přepnutí zase svítí naplno (B02 jede naplno bez omezení časem).
        • Force režimy 100–60-strobo-vypnuto, při tomto vypnutí svítí zadní tlačítko. Dlouhým (cca 5s) stiskem se v jakémkoliv režimu úplně vypne a tlačítko nesvítí. Tři režimy signalizace vybití, údajně i tři barvy na nabíječce při nabíjení (nekontroloval jsem). Zadní tlačítko svítí celkem ostře.
        • B02V3 režimy lampy max-mid-min (100–60–30) do pár sekund po zapnutí, poté už každý stisk vyvolá úplné vypnutí, zadní spínač ale svítí vždycky. Dlouhým stiskem se aktivuje SOS blikání. Dvě barvy signalizace vybití, dvě nabíjení. Zadní tlačítko svítí příjemně slabě, navíc alternativně fluoreskující gumový uchycovací kroužek.

        Na Force jsem nasadil rozptylku a bude mi sloužit jako trvale sklopené světlo do blízka/potkávací světlo. B02V3 si nechávám jako hlavní/střední/dál­kové.

        • zimic  

          Taky uz tedy mam Force doma. Zkousel jsem jen chvilku na zahrade a vykon me mile prekvapil. Co me take prekvapilo je to, ze se jak pises po 10 min. prepne do slabsiho rezimu. To me spis i nasr… To bude vylozene super kdyz mi to nekolikrat kazdou jizdu do prace pohasne a budu to muset zas zapinat. To podle me znamena, bud pouziti obou rukou nebo riskovani popaleni o telo, kdyz ji budu muset uchopit, abych si ji jen tlakem na tlacitko nesklopil. Zas tak pevne mi to ta gumicka totiz nedrzi. Zatim nemam praktickou zkusenost, ale pocitam, ze se k modu 100% budu muset zase promackat pres strobo, vypnuti a zapnuti. (Doufam,ze ne), ale sem sedel jsem na kole pri jeho spusteni a odrazy takhle silneho svetla od okoli me vpodstate uplne oslepily. Pokud tedy bude nutne bwhem jizdy strobo pustit kvuli opetovnemu prepnuti do plneho rezimu bude to hodne velkej opruz. Uz jen to samotny zapinani 5× za cestu. Tohle kdyby napsaly u popisu rozhodne bych ji nekupoval. Az se dostanu domu poradne ji vyzkousim, treba sem to spatne pochopil.

          • zimic  

            Sorry preklepy, rychlovka na mobilu v praci:)

          • Bokec  

            Ahoj

            Tak mě také včera přišlo, hned večer jsem ho jel otestovat, bohužel opravdu po cca 10min se přepne do 60% svitu, což mě neskutečně sere!!

            Kdo tohle vymyslel…

            Tedy jsem 4× musel zastavit a překlikat světlo, silně zvažuji že ho vrátim…

            Tohle kdyby tam bylo napsáno tak to nikdo nekoupí :-(

            Ale jinak světlo výborně zpracované, vše bytelné a velice pevné.

            Ale dafacto k ničemu pokud potřebuješ 100% svítivost, dle mne je to ochrana proti přehřátí, ale pokud člověk jede na kole, tak se dá předpokládat že světlo se bude chladit…

            Takže tak …

            • zimic  

              Jestli s tim nejde nic udelat, tak ho vracim urcite. Dnes poresim a napisu na Kup Kolo.

              • Bokec  

                Já už mám také rozepsaný email.

                Je to fakt na ho*no :-(

                Teď jsem to testoval v práci na stole, v pokojové teplotě se to přepne po cca 9:30min venku kde je teď 0, tak po cca 12 min.

                Takže dle mne je to tak trochu klamání zákazníků, to světlo neplní to co by mělo…

                Když tak SZ jak jsem dopadl…

                • zimic  

                  Tak aspon, ze to je zavisly na teplote a neni to striktne 10 minut. Pokusim se dostat k tomu vyzkouset za jizdy. Treba to uchladim na 15–20:-). No ne chtelo by to nejaky srovnani treba se Solarstormem, za jak dloubo ztlumi. Treba je to jen blbe napsany a jinak to kvuli prehrati nejde.

              • zimic  

                Je to skoda. Jinak je rek bych nadstardantne zpracovane.

                • Bokec  

                  Jo jo, a přislušenství ke světlu je také super, ale to tě nenahradí to zas*ané klikání a ta změna světelného toku je fakt nepříjemná :-(

                  • m9ra  

                    Me to neudelalo za 5 vyjizdek (30min az 1h) ani jednou a jel jsem porad na plny vykon. Tak nevim

                    • Bokec  

                      Jak dlouho ho mas? Me prijde ze je to nejaka ochrana. Ktera mozna byla implementovana po reklamacich stim ze vyhorela ledka. Ale to se jen domnivam…

                      • Vilém  

                        A nebo je to tepelna ochrana, ktera se ti, diky nejakemu problemu, aktivuje.

                        • zimic  

                          Tak tepelná ochrana je to určitě, ale v návodu je prostě napsáno: po 10 minutách automaticky přepne z módu 100% na 60% což se mi zdá při jízdě v –15st.C. dost zbytečný. Prostě ta se má aktivovat když musí a ne po předem určeném čase, ale já to ještě neměl čas vyzkoušet, tak třeba to tak je jen to blbě napsali.

                          • Vilém  

                            Tak to ano, pokud je to v navodu, tak potom s tim holt nic nenadela, bylo to tak zamysleny:(

                          • Bokec  

                            Dej vědět jak si dopadl, na kup kole, jako vždy perfektní přístup, bez problémů výměna či peníze na zpět.

                            • zimic  

                              Ok, ale chci ho nejdřív vyzkoušet, než budu psát přímo jim. Zítra dám vědět.

                              • zimic  

                                Tak test skoncil fiaskem. Po 10 minutach svetlo nepohaslo, ale zhaslo. Nez sem ho otestoval vybilo se. Pred samotnou smrti zacalo svitit 2 min. cervene pak asi 10 sekund blikalo a sbohem. Byl bych teda radsi, kdyby me na vybiti upozornilo aspon 20 min predem ne 2. No jo no, cena se asi projevuje. Tak dobijim a zitra znova. Jinak kdyz haslo po tech 10 min. sahl sem na telo i sklo a uplne vpohode bylo chladny. Jizda v 5 st. C. Pojostka proti prehrati by tedy podle me vubec spinat nemusela.

                                • Bokec  

                                  Ja take testoval 2× po cca to pohaslo. Tak jsem to proklikal zas na plnej svit… Pak to bez jakeho koluv upozorneni po 40 min uplne zhaslo :-( bez pohasnuti ci upozorneni cervenou kontrolkou… Tedy je to fakt kus od kusu. Dost me to ns@alo…

                                  • ˘Ö˘ Krab  

                                    A to je v návodu, že má kontrolku tříbarevnou zelená-žlutá-červená.

                                    • zimic  

                                      Tady opravdu plati papir snese vsechno.

                                      • zdenek  

                                        Když to čtu, tak jsem rád, že mám na zimní ježdění starou Auroru bez elektroniky. Ta sice nemá žádný indikátor, ale alespoň při vybité baterce pohasíná plynule a pomalu.

                                • ˘Ö˘ Krab  

                                  Jednu jízdu (cca 45 minut) v pohodě, baterii jsem pak nechal 6 dní připojenou ke světlu ve vypnutém stavu (nesvítící kontrolka) Dneska ráno po nějakých 7 minutách na plný výkon se zelenou kontrolkou (byly +4°C) světlo zcela bez upozornění úplně zhaslo, v 6:00 to opravdu nepotěší.

                                  Uvidím, jestli je to jen vybitou baterií nebo světlem.

                                  • Bokec  

                                    Já jsem světlo poslal di světla, nejen že se náhodně čas od času samo snížila intenzita svitu, ale jak píšeš, z ničeho nic se samo vypne, bez jakékoliv upozornění.

                                    Měl jsem ho plně nabité, po 2 dnech jsem jel na pifko, světlo cca 20min zaplé, druhý den jsem vyjel k večíru, aspoň na hoďku, no a po 15 min konec…

                                    Takže světlo je pryč…

                                  • zimic  

                                    Tak to si mě nepotěšil, mě kolo stojí se světlem v kůlně asi 3 dny po cca 40 minutách ježdění. Dneska jedu na noční, tak radši beru i starý světlo. To bych ale viděl na reklamaci ten Aku pack musí být v pr…, když neudrží napětí 6 dní při teplotách nad nulou. A o kontrolce ani nemluvím. Sem teda zvědavej co já dneska, jestli dojedu a světlo někde nerošlapu:-)

                                    • Vilém  

                                      Otazka je, kolik zere to svetlo ve vypnutym stavu. Ale to by muselo byt v radu dost mA, aby to vybilo.

                                      • ˘Ö˘ Krab  

                                        Ať je to, kolik chce, evidentně se soudruhům buď nepovedla kontrolka signalizace vybití nebo je vybíjecí křivka na konci extrémně strmá nebo – a to bych tipoval – zasáhla ochrana akupacku (má-li nějakou).

                                        Dám světlu ještě jednu šanci, jestli se na střední mód kontrolka sepne. Jenže jsem světlo kupoval se záměrem používat je na plný výkon s čočkou na krátko, což se zdá, že není úplně v souladu s představami konstruktéra či výrobce.

                                        • Vilém  

                                          Bylo by zajimavy pripojit svetlo na reg. zdroj a podivat se pri jakem napeti ta signalizace vubec spina. Pak si jeste udelat vybijeci charakteristiku akupacku.

                                          Verim, ze takoveto chovani svetla nasere.

                                          • zimic  

                                            Tak mi to nedalo a došel ho zapnout. Okamžitě svítila červená kontrolka a po 10 vteřinách zhaslo. Teď ho dobiju a večer pojedu do práce, jestli nevydrží hodinovou cestu na plný výkon zítra jde z domu zpátky do Kup kola a na Force napíšu dopis, který se jim asi moc líbit nebude. Dost mě teda nasr…

                                            • ˘Ö˘ Krab  

                                              Skutečná kapacita aku by mě také zajímala, resp. jaký koeficient je mezi mAh a CH-mAh. Na packu nic není. A zůstává mí záhadou, jak dosáhli na výstupu z baterií napětí 8,4V a nabíjejí to nabíječkou zase 8,4V.

                                              Při zapojení 2P2S jim to dá cca 7,4V (8,4V opravdu max) a 3000 mAh.

                                              • Vilém  

                                                Tak s tou nabijeckou bych to chapal tak, ze jde o S/P zapojeni, tzn pri plnem nabiti ma cca 8,42 V. No a ta nabijecka by nabijela s IU charakteristikou, tj po dosazeni pozadovaneho napeti se odpoji.

                                                • ˘Ö˘ Krab  

                                                  JJ, už jsem si to dopřežvýkal. Každopádně jim nesedí kapacita, je cca poloviční oproti udávané.

                                                  • zimic  

                                                    Sice vam nerozumim:-), ale polovicni kapacitu chapu a to me teda taky dost nas..o. Jestli nedojedu ani do ty prace, psychicky to nedam a zitra nebudu mit co vracet. Kazdopadne Force svetla NEBRAT.

                                                  • ˘Ö˘ Krab  

                                                    Jednoduché. Máš v packu 4 ks článků typu 18650, každý s udanou kapacitou 1.500 mAh a s nominálním napětím 3,6V. V akupacku jsou spojeny 2P2S – tzn. 2 paralelně a pak tyto paralelky ještě do série pro zvýšení výsledného napětí. Tím se dostáváš k tomu, že výsledná kapacita není prostým součtem kapacit všech článků (6.000 mAh – tak by tomu bylo, pokud by byly všechny články paralelně s výsledným napětím packu 3,6 V), ale poloviční, tj. cca 3.000 mAh, zato při cca dvojnásobném výsledném napětí.

                                                  • zimic  

                                                    Dik;-)

                                                  • zdenek  

                                                    Blbý je už to, že tam jsou články 1500 mAh. Už hodně let se běžně prodávají třeba 2500 mAh. Značkové mají přes 3000 mAh, ale značkové tam Číňan nedá…

                                                  • zimic  

                                                    Sam si Cinan. Z Ciny je vsechno. I ten mobil ze kteryho pisu:-)

                                                  • Erknold  

                                                    Právě že kvalitní akumulátory jsou z Japonska, nebo Korey. Ač mají Čínské většinou 4000 mAh a více :-)

                                                  • Vilém  

                                                    Nikdo netvrdi, ze ne. Jen kdyz si „vyrobce“ u cinana neco objedna, rekne mu do jake se chce vlezt ceny, tak to proste cinan udela tak, aby se do te ceny vlezl a neprodelal na tom.

                                  • ˘Ö˘ Krab  

                                    Tak jsem k packu připojil nejdřív nabíječku a kontrolka se ani nerozsvítila = úplné vybití/ochrana asi zapracovala. Po zastrčení nabíječky do zásuvky svítí normálně červená kontrolka a nabíjí se. Uvidím, jak dál.

                                    Myslím, že i 3000 mAh u tohoto packu je iluze – porovnání s výdrží 4400 mAh packu je tristní.

                                    • zimic  

                                      Som z toho volaký zmetený:-). Tak sem dojel včera do práce (loudačkou, abych dlouho svítil na full tedy jednu hodinu), dnes ráno z práce taktéž jednu hodinu. To jsou hodiny dvě, teď mám kolo doma a svítilna se bez vzduchu hřeje, takže jí po cca 8 min. vypínám, ale ještě sem do teď nasvítil 3 cykly, takže cca 20–25 minut. Svítilna tedy svítí na full výkon už cca 2 hodiny 20–30minut. A stále svítí. Nepohasla ani jednou. Výdrž u té mé tedy není zas tak špatná. V podstatě mě dostačuje. Nechápu ale, že po třech dnech v pěti stupních ve vypnutým stavu se úplně vytluče, když má kapacitu min.na 2,5 hod. svícení. To je prostě obrovská rychlost samovybíjení. Nechápu. Nuže Aku pack budu brát do tepla a na kole ho nechávat nebudu. Svítilnu si asi nechám, protože s tím jak svítí sem spokojen, s doplňkama je super. Samostatná kapitola je funkce strobo a aku pack. To je na vyliž … Aku pack si nechám jako záložní v práci a nechám si od kluků co dělají baterie udělat nový, který bude fungovat lepšeji. Počítám, že vyjde dle kapacity okolo 200–400,–Kč. Což ještě zainvestuji. Nicméně v zásadě jí nikomu zásadně nedoporučuji:-).

                                      • Polka  

                                        Jasne, zitra ju zas budes vracet na kupkolo :-D Jinak doporucuju vymenitelny pack do kteryho si das baterky dle tvych preferenci.

                                        • mr.garisson  

                                          Taky už ho mám na cestě z lidové republiky, snad nebude putovat věčnost. Koupil jsem taky loterii jménem aukce se 3 baterkami z NTB. Vypadá to že jsem měl za těch 200 Kč štěstí, půjde použít asi 8 článků. :) Jeden pack s 6 články jsem musel úplně vyhodit, byly vyteklé. Uvidíme, jak budou fungovat, ale podle měření měly všechny 3,4 V.

                                        • zimic  

                                          Neee:-) Volím svůj Aku pack :-). Včera jsem neměl řádně otestováno, to byl závěr ze zkušeností ostatních, teď vim, kde je chyba. A jinak ten vyměnitelný pack je gut nápad. Konektory myslíš sedí? Ještě sem na to nikde nekoukal.

                                          • zimic  

                                            Vypadá to, že vše co se prodává bude na přeletování, takže pro mě bude stejně nejlepší zajít do krámu k baterimechánikům, ať něco vymyslí rovnou k použití s tím, že bych chtěl použít pouzdro od stávajícího akupacku. No a pokud to bude drahé tak jí vrátim na KK no, jak říkáš:-)

                                            • Polka  

                                              Moc to resis. Konektory sedi, mam v podstate to samy svetlo. Napr. tento pack.

                                              • zimic  

                                                To vypadá pěkně, akorát ještě ty akumulátory:-). Až to bude aktuální oslovím pro zajímavost ty stavitele baterií od nás, jak to bude vycházet od nich přímo na přání. V podstatě ani větší výdrž než má ten od Force nepotřebuju, dvě a půl hoďky mi dostačujou, jde mi jen o kvalitu (značkovost), aby se nevybíjeli sami a mohl sem se spolehnout, že když za tři dny přijdu ke kolu bude to svítit. ten kabel s USB jde z tý rozbočky odpojit? Nebo u toho musí vyset, když to bude na kole? Li Ion jdou nabíjet klasickou nabíječkou na monočlánky?? Tipuju, že asi nee.

                                                • Polka  
                                                  • o odpojeni neni v popisu zadna zminka, ja mam doma ten starsi bez usb, urcite jde taky nekde sehnat
                                                  • na Li-ion 18650 je treba extra nabijecka
                                              • ˘Ö˘ Krab  

                                                Ale tím to ztrácí kouzlo, protože cena je skoro na polovině kompletu Force. K tomu baterky … a vyjde to nastejno, jako léty ověřená světla.

                                                • Polka  

                                                  Lety overena svetla s volitelnym akupackem a baterkama? Jaky? Ja kupoval pack a 4×Trustfire 2400mAh za 749,– s ceskou zarukou. Neresil jsem az tak penize, ale funkci.

                                                • zimic  

                                                  Mno, aaano, slo to jednoduseji dopracovat se ke spolehlivymu svetlu za cca 1500,–, ale s lampou sem spokojenej a aspon budu mit dva akupacky;-). Jo a mel sem tyden nad cim premyslet a mame tu aspon varovani pro dalsi zajemce. Kez by delali u Force svetla jako hadry, tam muzu jen chvalit. Tak uz to nereste a zdar.

                            • yaris1  

                              Tak to snad mají jako povinnost ze zákona do 14 dnů ;-)

                              • Bokec  

                                No to ano, ale známe dnešní dobu a vyjebávání z lidma :-(

                                • yaris1  

                                  tak to máš bohužel pravdu, ale je fakt, že poslední dobou jsem žádný problém neměl. Teda vlastně ano, ale za to už eshop asi nemohl, ale reklamace samsungu v Britexu = katastrofááá.

                                  • Drobeczech  

                                    Jj Britex je posvětný svou nekvalitou.

                                  • File12  

                                    Já vždycky iphone v britexu do druhýho dne novej kus. Ale to museli. Ted ho mám v alze už 30dnů.

                      • m9ra  

                        Mam ho cca mesic. Mam pocit ze to v popisku i bylo. Ze se to opravdu prepne, ale me se to nestalo ani jednou. Ale je fakt, ze uz jsem jel v trochu chladnejsim pocasi. Do cca 15°C. Tak se to treba neprehrivalo a tudiz se svetlo neztlumilo.

                    • maajkee  

                      Taky mi to neudělalo ani jednou. Cca 4 vyjížďky přes hodinu každá.

            • zimic  

              Tak sem se konečně po týdnu dostal na kolo za tmy a s nabitým světlem. Tedy k testu: Byl bohužel negativně ovlivněn tím, že sem měl k večeři tatarák (hodně), takže sem dlouho nevydržel, ale po výjezdu sem dal full režim a jel s ním terénem 25 minut. Bez pohasnutí. Teplota asi 7–8st.C., stálé chlazení jízdou. Dýl sem to bohužel nevydržel a ještě zkoušel jezdit s přepnutím do slabého režimu. Ten bohatě stačil na jízdu terénem i po silnici, kde to znám. V podstatě bych full řešil jen v nějakém neznámém sjezdu, protože díky tomu, že střed nebyl tak přepálenej byla jízda asi i o něco příjemnější. Full režim byl lepší s čirou čočkou, rozptylka svítila do stran až moc, ale každý to má rád jinak. Problém nastal, když sem chtěl přepnout zas na full. Musel sem kliknout přes strobo a málem dostal epileptický záchvat, to je fakt masakr. Nechápu proč to tímhle u Force zkur… Krom toho sem ale spokojenej, svítí dost, pohasnutí je závislé na teplotě, takže 10 minut jak píšou v návodu je naštěstí volovina a vracet tedy nebudu.

    • Rychlej turista  

      Já ti nevím, ale ty parametry nesedí:

      Baterie

      Napětí: 8,4V

      Délka kabelu 43cm

      Typ: 18650 Lithiová baterie

      Kapacita: 6 000 mAh (4 články x 1 500 mAh)

      Při 100% výkonu svítí 5 hodin – jedná se jen o teoterický výpočet z neodpovídajících parametrů (8,4Vx6Ah/10W)

    • mr.antik  

      fakt dá tahle dioda takovouhle svítivost?

      • DoomHammer  

        papír snese všechno. v nabídce je napsané „AŽ“ :)

      • Paja  

        Neda, ani teoreticky.

    • zimic  

      Kluci dík, asi to risknu. Od Force mám většinu věcí a s ničím nemám problém. Ta cena se mi zdá právě podezřele nízká ve srovnání s podobnými světli a při tom nikde žádná recenze. Asi jí dlouho neprodávají. Tak je mi jasný, že za mě nikdo nerozhodne, jestli dát o 800,– víc za jistotu, ale někdo musí být první kdo jí zkusí:-)). Na Ali sem koukal, ale právě Owleye mi odešla a nemám čas čekat 14 a více dní. Jestli to bude krám sem nahranej, třetí světlo za rok mi asi doma neprojde:-).

      • zimic  

        No ještě počkám jak se to tu rozvine a v pondělí budu muset řešit. Dík

      • parduba  

        Jestli chceš tak se ještě podívej na LED EXPERT,velký výběr a zboží skladem max. do 2 dnů doma.

      • Esi  

        Tady máš asi skoro to samé jen je jim by se daly věřit i ty parametry, raději bych bral tam než Force

    • maajkee  

      Mám ho, skoro stejný jsem před rokem objednával z dealextremu. Svítí opravdu pěkně, dal jsem s ním už pár nočních vyjížďěk, na plný koule cca 3 hodiny pak už to zeslábne. Zpracování uplně v pohodě, super že tam jsou držáky jak na řidítka na na helmu. Záruka 2 roky, cena super, není co řešit. Vyprodali se šmahem, nový budou zase v listopadu.

      • zimic  

        Tak to možná urychlim :-), a máš přímo Force?? Dík

        • maajkee  

          jj, od Force. Momentálně dodavatel nemá světla skladem, takže jestli má kupkolo ještě 4 kusy, tak bych asi neváhal. Já jich bral 6 a všechny byly to tejde prodaný.

    • nooski  

      Svítí strašně bodově (připáleny malý střed a hodně slabé halo) a odstín světla je nepříjemná modrá. 2 režimy kdy jeden je max a druhý zbytečně slabý. Pak dokáže ještě blikat na max intenzitu což je opět nepoužitelné. Baterka i pouzdro jsou zpracovány pěkně. Na krátké výlety po asfaltu ještě použít jde. Ale na bika nebo delší dojíždění doporučuji spíše x2 která je mnohem lepší.

      • zimic  

        Píšou režim: 30%, 50%, 100%, stroboskop. Je možný, že to bude jiný model, nebo špatnej popis. Taky bych si ale třeba představoval režim tak 75%. Je to na téměř dennodenní přesuny do a z práce 20 km, sil. 1 třídy 40% a terén okolo řeky 60%. Tak doporučení jsou tu různorodá, není extra problém přidat 800,–, ale nechtěl sem je vyhodit zbytečně pokud by efekt byl podobný…

        • ˘Ö˘ Krab  

          Strobo 100% je úplně na nic, to je lepší další bateriová blikačka, která může sloužit i na nouzové dojetí v případě ztráty/poruchy/vy­bití hlavního světlometu. Rozdělení na % výkonu ber vlažně, stejně si budeš jezdit podle sebe a spoustu vyřeší odpovídající naklopení reflektoru.

          • zimic  

            Jo, to je mi jasný na strobo nikdy nejezdim. Vyjímečně když jedu s dětma tak mam od Bontrageru maličký stroboskop na stálo (i jako příp. nouzovku), kterým svítim i za světla a bliká jako ďas. U hlavního světla strobo vůbec neřešim. Zbytečná funkce:-).

        • Paja  

          75 % je prave uplne zbytecny stupen, aby oko zaznamenalo znatelny rozdil, jsou optimalni stupne s cca dvounasobnou svitivosti.

    • m9ra  

      Tohle svetlo jsem si take poridil a da se stim jezdit i v lese v pohode za totalni tmy. Sviti to slusne dle meho nazoru. Lepsi je uchyt na helmu a naprosta spokojenost. Mam za sebou asi 3hodiny jizdy a baterka porad drzi za jedno nabyti. Dobre jsou varianty uchytu a za tu cenu se mi to take zdalo super. Vecer pridam foro jak to sviti.

      • ˘Ö˘ Krab  

        Jakmile jednou baterku nabudeš, tak Ti vydrží, dokud o ni nepřijdeš nebo ji nevyhodíš. Mně podobnou stačí nabíjet tak co tři dny, ale nejezdím na plný výkon. Pravda, je na ní udáváno Li-Ion 7,4V a 4400 mAh.

      • pepek  

        .

      • zimic  

        Ok dík, foto sem dej, to se hodí i do budoucna.

    • Lord_de_Wolf  

      ja si koupil za 350,– Kč (v přepočtu) tohle: http://www.aliexpress.com/…9066483.html a jsem max spokojený. V podstatě je to to samé… :) Ale za tu cenu můžeš mít 2–3 kusy

      • zimic  

        Ale jo, to já vim, akorát jak sem psal někde výše nemám čas ztrácet čas čekáním na zásilku Číny. Jednou mi něco přišlo asi za 8 dní, ale jinak cca 3 týdny. Tak budu mít aspoň záruku no i když bych mohl mít 2,5 kusu:-). Má baterka odešla náhle a já musim prostě točit co nejdřív:-)

        • michomin  

          Kup ho, určitě to svítit bude. Cena je přijatelná, velká výbava, máš 2 roky záruku a k dispozici je hned. Samá pozitiva. No a pak nám uděláš pořádnou recenzi, určitě by si tady to světlo chtělo koupit víc lidí.

          Takže: KUP TO. Zítra třeba už nebude.

    • rdx  

      mam uplne to same ale noname z ciny (i ten popis s az… sedi :). cena byla mirne nizsi. Sviti naprosto v pohode na nocni jezdeni lesem. Na 100% vydrzi tak kolem 3h, tech 5h co pisou je trosku nadsazenych.

      • Rychlej turista  

        Jak jsem psal, je to výpočet z nesprávných údajů.

        Měli by si to opravit:

        Aby ze čtyř článků dostali 8,4 V, musí být zapojeny sérioparalelně a pak kapacita nebude 4 × 1 500 mAh,ale 2 × 1 500 mAh, tedy polovička toho,co píšou.

        • zimic  

          Hm, 3 hoďky na plný výkon ujdou. Kousek ode mě chlapi co se zabývají modelařinou vyrábějí různý akupacky co vím od známého, takže o budoucnost baterie strach nemám…spíš to tělo a dioda…Ale řek bych že Force už je celkem ucházející značka za dobrý prachy dle doplňků co mám a vlastně i dost komponentů.

          • rdx  

            letos ji budu mit 2 sezonu a zatim drzi stejne se mi zda. Na normalni jezdeni mimo temny les neni ani ten extra mod potreba, navic pokud clovek svetlo zvedne vic dost to oslnuje :)

            Otazka je co bylo driv, jestli ta noname cina co uz je kopiie taky neceho nebo Force :)

            • jIrI___  

              Force je čína s natištěným logem… Originál tohodle světla je tuším MagicShine.

              • zimic  

                Tak nedělám si iluze, že je to Hand made in Germany:-). Čajna je drtivá většina středních značek…viz elektronika, která se liší maximálně šasím s logem.

              • HonzaG  

                A originál k MagicShine fakticky Lupine Tesla:)

        • zdenek  

          Přesně tak. 4× 1500 mAh by bylo při 4 V (paralelní zapojení). Při 8 V je to 2× 1500 mAh.

    • zimic  

      Tož sem ho objednal + nějaké chujoviny nad kterými dlouho přemýšlím pro poštovné zdarma :-)…měrka na řetěz, nýtovačka :-) Dík všem za reakce a pomoc. Asi to tedy nebude tak super jak píšou ale v poměru cena výkon se zdá pro mé použití optimální.

    • lukas aka mitro  

      To je porad kecu, jaky cina smejd a jak je lepsi si koupit neco kvalitniho…a hle:D:D

    • stumpík  

      Řeším taky nové světlo a zaujalo mě tohle Force http://www.kupkolo.cz/…5169_z90743/ nebo http://www.kupkolo.cz/…w-2w_z89641/. Nemáte je někdo, jak svítí, jestli svítí dostatečně do stran a pod přední kolo, abych neměl pocit, že jedu tunelem, kde daleko ve předu je světlo. Jezdím po neosvětlené lesní cestě s občasným výskytem divočáků, tak potřebuji vidět nejen do dálky ale i do stran.

      • nooski  

        Force netuším, ale Smart svítí vyloženě bodově.

      • Kolbaba71  

        1W Smartku jsem měl velmi krátce. Můžu potvrdit, že i ta moje svítila dost bodově a výkonem se se současným Convoy S2+ nedá srovnat. Rušila mě bezdrátový tachometr Sigmu BC 1606 s digitálním signálem, jenž údajně nic nemá zarušit.

        • nooski  

          Bezdrátové Sigmy jsou rušeny snad i křivým pohledem.

          • Kolbaba71  

            Já ji používám 8 let a kromě zmíněného světla žádný problém. To kamarád, co má cyklocomputer z Lidlu jel pod VN vedením 300 Km/h. :D

      • George.999  

        To Force vozim a na silnici mi stačí, ale na nějaký lesní cesty už bych si s tím troufl jen při max. svícení, to ale vydrží jen tak hoďku a půl, pak už jedeš potmě, střední cca 3 hodiny a nízká tak 7–8 hod, s tim bys ale v lese jezdit nechtěl. Nabíjení odhadem dvě hodiny, možná o něco víc. Každopádně nějaký velký efekt svícení do stran od toho nečekej. Jinak mi to rušilo signál na bezdrátu Sigmy, stačilo ale přehodit světlo na pravou stranu řídítek a bylo po problému. Takže na silnici to jde, ale do terénu bych vzal jiné.

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.