Po reklamaci nepoznávám své kolo

181 nepřečtených
  • Lindy776

    Mám dilema. Přijedu si pro kolo po reklamaci a co nevidím- rám a zadní stavba k sobě moc neladí. Ty polepy že nejsou červené bych ještě přežil ale nový rám je totálně matný (originál byl střední mat). Zatím jsem to nepřevzal, nevím? P. S. rám už je vyměněn podruhé, první reklamaci vyřešili identický rámem.

    0 0
    • Romancero  

      Zdar, je dobře že to sem dáváš!

      Mně už taky dochází trpělivost s jednou reklamací a mám 100 chutí jim udělat „reklamu“!

      Dám jim ještě jednu šanci…a pak to tady na BF taky zveřejním. Očekával bych, že při takové konkurenci budou mít zájem být vstřícní-zatím se to tak nejeví !

      PS: a klidně buď konkrétnější a uveď obchodníka (dealera), který ti kolo prodal!

      0 0
      • Lindy776  

        Taky ti to neladí?

        0 0
        • Romancero  

          já řeším konusy! Po garančce nechali přetažené konusy z výroby a zadní odešly! A teď mají už 3 měsíce problém sehnat konus! Prodávají kola a nemají na ně náhradní díly-díly, které jsou nejdůležitější !

          Ale nejvíce mě štve ten arogantní přístup ve smyslu "to není naše chyba"a přitom je to dealer!

          Nechal jsem si vyplést kvalitnější náby-takže jezdit můžu-ale tahle „diremní“ filozofie mě vytáčí!

          0 0
          • Lindy776  

            Chápu, to už je blbý dost. Já jsem zatím v klidu, jednání slušné ale s tou změnou vzhledu jsem čekal konzultaci…

            0 0
          • novas752  

            Tak ať ti dají celý náboj nebo výplet, jejich problém.

            Jinak u levnějších nábojů bez značky (nebo s logem výrobce kola) často ani náhradní díly vůbec neexistují a pokud je to celý „tovární výplet“, často se nedá sehnat ani samostatně náboj.

            0 0
      • Smazaný účet  

        JAKÉKOLIV kolo s kónusy nové, bazar nebo servis,

        nebo novou nábu, vždy zkontrolovat. Shimano náby bývaly přetažený už z výroby.

        0 0
        • Romancero  

          já to teď už vím! ale jak to , že to něvěděli profíci , kteří ta kola prodávají? Když jsem se jich ptal před koupí kola, co je tam za ložiska-tak tvrdili , že průmyslová! Sami nevědí , co prodávají-dpst smutné

          0 0
          • novcze  

            hele to se mně stalo u Haibaiku taky, ptám se jich co je tam za ložiska v nábojích a jaký je rozměr tlumiče, že prej průmysly … a výsledek byl takový, že to byly kónusy a tlumič o 10 mm kratší než uváděli.

            0 0
            • mirage  

              Ten Haibike co mas, je full nebo HT?

              0 0
              • novcze  

                full když píšu taky o tlumiči, vyřešili to nové výplety protože stejně co tam měli tak to byly těžítka

                0 0
                • mirage  

                  Tak ze full od Haibike, ajajaj

                  0 0
                • mirage  

                  Karbon ci hlinik a jaky to je typ?

                  0 0
                  • novcze  

                    už je nedělají, hliník q.xc 9.10

                    0 0
                    • mirage  

                      Dofam ze bude slouzit, mi uz praskly 2 ramy a dalsim kamosum taky, jak karbon tak hlinik

                      0 0
                      • novcze  

                        tak slouží už tři roky, teď o víkendu se vrhnu na větší servis, protože se odněkud z rámu občas ozývají nepěkné zvuky, tak snad bude stačit promazat ložiska v zadní stavbě a nebude někde prasklina v rámu

                        0 0
                        • mirage  

                          Nechci te nijak zneklidnovat, mi uz praskli dva karbony Sleek a kamosum taky, jak karbon tak hlinik Podle oznaceni to je 26-tka? Jeste ze uz prestavaji delat normalni kola a delaji jen e-kola. Jestli jim to bude tak praskat, no tak to si lidi uziji.

                          0 0
          • Hrabex1  

            Proc by to delal prodejce, kdyz je to pretazeny z vyroby? A proc se to dela? Moje domnenka je ta, ze nechteji behem zaruky resit pripadne vule.

            Ale pravda je, ze te na to mohli aspon upozornit.

            Stejne tak nebude prodejce kontrolovat a rovnat patku prehazovacky. Je to prace navic.

            0 0
            • novas752  

              Protože prodejce by to kolo měl před prodejem ne jen vybalit z krabice, ale i kompletně seřídit = včetně seřízení nábojů. V praxi se na to zejména u levných kol často kašle. Patka přehazovačky se taky má před prodejem srovnat, kolo jede narvané v krabici přes půl světa, patka přehazovačky je velmi často trochu ohnutá, zejména pokud je to měkčí materiál.

              0 0
              • Hrabex1  

                Kdyz myslis… nevim, nejsem prodejce.

                Patka nemusi byt ohnuta. nova patka a novy ram proste nikdy nelicujou dokonale. Aspon ze uz na dnesnich kolech nemusime hledat idealni polohu zadniho kola v ramu.

                0 0
      • antoda  

        Myslim ze o obchodnikovi to vzdy neni. Sam mam takovou zkusenost, ze i kdyz se obchodnik snazi maximalne vyjit zakaznikovi vstric, nemusi to vzdy klapnout na 100%. Kdyz je k dispozici novejsi model ramu, neni moc na vyber. Ano, muzes se hadat a smazit se odstoupit od smlouvy, ale neverim ze v tomhle na 100% uspejes.

        Tve konusy jsou mozna trochu jina pohadka, ale detaily neznam a znat ani nechci.

        0 0
        • Smazaný účet  

          Pokud je to ve standardní 2 leté záruce tak se obchodník asi snaží málo. :)

          0 0
          • antoda  

            Obchodni obcas nektere veci neovlivni. Je to casto o vyrobci.

            0 0
            • Smazaný účet  

              Blbost, obchodní vztah je mezi zákazník x prodejce. Jak si to prodejce zařídí mě jako zákazníka nezajíma.

              0 0
              • kubad  

                no však jo mužeš se soudit, když ti reklamaci zamítne, prodejce relamaci uplatní u dovozce, nebo výrobce pokud ten zamítne tak jen předá dál vyjádření

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Pokud se budu soudit, tak zase jenom s obchodníkem. Dovozce mě zase zajímat nebude.

                  Ale jo, česká legislativa ve sporech nahrává silnějšímu a pro pár korun se soudit nebudeš a na to většina obchodníků spoléhá.

                  0 0
                  • antoda  

                    Pises hlouposti, presne takovy pristup jen prohlubuje propast mezi prodejci a zakazniky. Kazdopadne chapu, ze silacke reci jsou na forech v kurzu.

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      Jakou hloupost jsem konkrétně napsal?

                      0 0
                      • antoda  

                        V zasade vse, cos napsal. Jestli jsou, nebo nejsou dostupne stejne barevne kombinace ramu, to prodejce neovlivni. Reklamoval prasklinu, dostal novy kus ramu. Zavada odstranena.

                        Veskere zvasty o soudech atd. Ale pokud takto fungujes a resis problemy u sebe, jen tak dal. Kazdy sveho stesti strujcem.

                        0 0
                  • Mr.Duck  

                    Takze podle tebe obchodnik lojza ze shopu za rohem zavola do kalyfornyje panu Specializovanemu ze by potreboval vyrobit 1ks ram v barve co uz se dva roky nedela, protoze uz neni k mani a zakaznik to tak proste chce!

                    Tady ctu takovou bandu bojovniku za prava obcana, ale nekdy ty pozadavky proste nejsou realny a vyrobce posle co ma. Jestli chces mit zaruku vc. jistoty ze budes mit vzdycky v puvodni barve, tak si kup treba RB, kde to lakujou podle objednavek, ale u velky firmy co to masove vrabi v asii s tim moc nepocitej :)

                    0 0
                    • gerrard  

                      Mne by zajimalo kolik lidi co tu ma plnou hubu soudu se realne v CR soudilo. Osobne si myslim, ze nikdo. Protoze pokud by meli tu zkusenost, tak je jim jina barva uplne ukradena. :)

                      0 0
                      • felix.org  

                        Nějaké nižší stovky soudních jednání mám za sebou a zrovna jako spotřebitel bych se vůbec soudit nebál :-)

                        0 0
                        • Mr.Duck  

                          Nejsi ty ta zenska co me soudila, ze sem ji udajne ukradl matraci? (To se vazne stalo, nevim odkud ta myslenka prisla ale prisla a ja chodil k soudu dva roky..)

                          0 0
                        • gerrard  

                          Nebal jako co se tyce vysledku nebo hladkosti prubehu? Ja narazim na prubeh, dobu trvani a nutnost investovanych penez do pravnika a casu, pokud se to vlece. To je lepsi se na souzeni o ptakoviny vykaslat a nektere veci radsi nechat byt.

                          0 0
                          • felix.org  

                            O výsledek bych se spíš nebál než bál :-) Ty další věci okolo si už každej musí zvážit sám, jestli mu to za to stojí. Ale zrovna tady v tom našem případě je to skutkově asi jasný a nesporný, takže by to mohlo být i celkem rychlý.

                            0 0
                      • mirage  

                        Ted jsem resil kolo Haibike full, mel donit stejny typ, jina barva. To jsem nechtel a nemci zas nechteli vratit penize, ( podotykam, kolo bylo ve 2 lete zaruce) Poslal se primo pres prodejce nemcum pravnikem sepsany papir s jeho razitkem a a enhle nemci poslali dobropis. Proste do dvou let, jim nic jineho nezbyva.

                        0 0
                    • Smazaný účet  

                      Tak Kubad má pravdu, že řešit odstín matu je dost na hraně, ale tvůj koment je dost mimo.

                      Mě je jako zákazníkovi úplně jedno, jestli ten rám sežene nebo ne. A ano, těžko bude Lojza z horní dolní volat do Californie. Ale asi bude volat mě, zákazníkovi a řešit problém. Ne že mi nastrojí kolo a bude doufat, že si toho nevšimnu.

                      0 0
                      • Mr.Duck  

                        Fér zavolat mohli no. Ale že by kvůli tomu stálo za to si trhat vlasy nevím, novej rám je novej rám, je to v první řadě na ježdění přece!

                        0 0
    • novas752  

      Jak moc snadno sedlovka spadne do rámu když je objímka povolená? Tohle skoro vypadá na problémovou sedlovku (výrobní tolernace – moc malý průměr). Rám se pak musí okolo toho více stáhnout a praskne to přesně tam, kde se dá čekat.

      Nebo někdo dotahuje na prasáka objímku…

      A je to normální 2 letá záruka, nebo nějaká nadstandartbí víceletá (tedy víc než 2 roky od koupě)?

      Matnej/polomatnej bych asi neřešil, ale když ti rám praskne potřetí, máš nárok na vrácení peněz.

      0 0
      • Lindy776  

        Sedlovka sama nespadne při povolení. Záruka je zákonná 2 roky, zbývá mi ještě 6m. Tenhle poslední rám s novým dizajnem má jednu změnu – absenci čelního naříznutí u sedlovky(má to jen dva řezy zboku), původní měl řezy tři.

        0 0
        • Lindy776  

          Takže by to možná nemuselo opakovaně pouštět tu pavučinu dolů ;-)

          0 0
    • plysovykozisek  

      Co měli to měli, buď rád, žes dostal aspoň něco.

      0 0
      • atty  

        No jestli máš takovejhle přístup k reklamacím, tak tě obchodníci vítaj s otevřenou náručí a mnoucíma si rukama :) (něco mu dejte, ať neotravuje, je jedno, že je to třeba něco jiného, než měl a chtěl…).

        Dle zákona má v případě uznané reklamace právo na shodnou věc (i po stránce barvy) nebo dohoda, nebo odstoupení a vrácení peněz.

        Pokud vím, tak možnou změnu parametrů (barva, design…) maj některé značky jen u nadzákonných (zpravidla delších či „doživotních“) forem záruk.

        Kolo je z hlediska občana (zákona) věc a pravidla pro způsob a řešení reklamací tedy platí úplně stejně.

        0 0
        • Romancero  

          +1

          0 0
          • Lindy776  

            Oběma díky za dodání kuráže:) Nejsem jak některý baby, citlivej na barvičky ale tohle bylo už nak moc. Mám 10 let záruky na výrobní vady rámu , tam bych asi sklapl podpatky při tomto řešení reklamace.

            0 0
            • novas752  

              To by ti nic jiného nezbývalo. :) Ale do dvou let je to kryté zákonem a ten mluví jasně. Kdyz jim přišel náhradní trojuhelník, aspoň ti mohli zavolat jestli to chceš.

              Mechanik tě bude milovat, podruhé „zbytečně“ přelisovat střed, přetahat vnitřní vedení…

              0 0
    • mirage  

      Je to reklamace do 2 let od koupi?

      0 0
      • Lindy776  

        Ano, ještě asi do června.

        0 0
        • plzakj  

          je dulezity si porovnat, co jsi ted dostal, pripadne co si muzes koupit za penize, ktere pripadne dostanes zpatky. Muze to byt, ze jsi predtim mel kolo za super cenu a ted takovou nabidku nesezenes. Nebo taky obracene.

          Ja osobne bych resil spis to, jestli mi kolo vyhovuje a jestli tam teda neni nejaka zasadni konstrukcni vada, ktera se ti projevi i po uplynuti zakonne dvoulete zaruky. Jestli je hodne nebo malo matny, na to sere pes.

          Ale vzhledem k te historii, kterou jsi popsal, bych vyuzil prava na odstoupeni od smlouvy, vzal penize a uz se tam neukazal.

          0 0
          • Kouba_2005  

            Když mu vyměnili rám, tak nemá jen na ten rám zase 2 roky?

            0 0
            • plzakj  

              Teoreticky jo, ale kdyz narazis na prodejce s vlastnim vykladem, tak se budes soudit?

              https://www.dtest.cz/…soucastky/38

              0 0
              • ceo  
                1. Převažující výklad je ten opačný, než píše dTest
                2. tím, že vyměnili jen část kola, přední trojúhelník, neodstraňovali vadu výměnou, ale opravou formou výměny součástky, byť jde o podstatnou součástku. Řešení výměnou by bylo, že doveze celé kolo a oni mu dají celé nové kolo.
                0 0
                • plzakj  

                  Z toho teda plyne, ze mu s nejvetsi pravdepodobnosti bezi puvodni zarucni doba?

                  0 0
            • mr.nikdo  

              Jen ten hlavni trojuhelnik, ne?

              0 0
              • Kouba_2005  

                Rám nebo jen trojúhelník, to je asi fuk, ne? Dle výše uvedeného je to zřejmě součástka jako třeba kliky apod.

                0 0
                • mr.nikdo  

                  Uplne si nemyslim. Vymeni rozbitou cast, ktera ma svoje cislo.

                  Proc by menili zadni trojuhelnik, kdyz je v pohode?

                  Si vem, jako bys menil celou hazku jen kvuli sjetym kladkam.

                  0 0
                  • Kouba_2005  

                    Já předtím ale nečetl, že měnili jen přední trojúhelník. Myslel jsem, že měnili rám :-) Každopádně vyměnili co bylo špatného, jak píšeš, a vzhledem k tomu, že inkriminovaný díl je brán jako součástka, tak se mu záruka neprodlužuje nad základní dva roky. A co když mu to zas za půl roku prdne? To bude mít smolíka protože jsou dva roky pryč, ačkoliv má zánovní přední trojúhelník? Je to nějaký divný :-)

                    0 0
                    • mr.nikdo  

                      Tady nevim, ale resil bych prdnuti vymene soucastky, ktera byla dana nova. Tedy neopravovana…

                      Ale tohle delaji vsichni. Snad i Trek 2 barevny tady je :-D.

                      0 0
        • mirage  

          Tak do dvou let ti musi dat vse stejne, stejny typ kola a stejnou barvu, nic nesmi zmenit. Jak nemaji, tak penize.

          0 0
          • pavlik6022  

            Nevěř tomu, nekolik reklamaci ptasklych rámů mám za sebou..

            Žádný vyrobce nebude dva roky držet na skladě všechny barvy vsech velikosti

            0 0
            • mirage  

              Tak tomu ver, do dvou let ti musi dat uplne stejne cos mel, nebo musis s tou zmenou souhlasit, presto nejede vlak. Taky jsem ted reklamoval ram a nemeli stejny model, tak dali penize. Nejprve nechteli, ale do dvou let jim nic jineho nezbyva. Jooo, jak je to po dvou letech a je tam jen prodlouzena zaruka treba na 5 let, tak to jo.

              0 0
              • kubad  

                Stejný model a stejná barva je trochu rozdíl

                Navíc dostal černý za černý ;)

                0 0
    • va-bo  

      Mně se teda ta matná líbí víc…

      0 0
    • mr.nikdo  

      To mi prijde uplne normalni. Ramy se drzi na sklade lakovane podle sezony.

      A pokud Tva velikost neni v ND k sehnani, tak daji novejsi model. Pak je lak jiny…

      0 0
      • Lindy776  

        Pořád je tu ale ten kriklavy rozdíl se zadními vzperami(hlavně odstín černé a mat), na fotce to tak není vidět.

        0 0
        • mr.nikdo  

          Psalo to tu vic lidi. Nedrzi nenalakovane ramy

          0 0
          • plzakj  

            To je v pohode. To je nejaky rozhodnuti vyrobce za cenu snizeni nakladu. At si nedrzi. Ale pri reklamaci tu mas nejaky zakony.

            0 0
            • mr.nikdo  

              A co podle Tebe budou za 2 roky delat s treba 200 ramovymi dily?

              0 0
              • plzakj  

                A proc bych to mel ja resit?

                0 0
                • mr.nikdo  

                  Tak jsem kouknul do profilu a jen se chci zeptat – videl jsi tohle https://www.cannondalebikes.cz/…olavaci-akce ?

                  Kdyz tu operujes velkymi znackami?

                  A jakou dostanou vsichni vidli? Jen cernou.

                  0 0
                  • Donuts  

                    Tak na sedm let staré kolo asi úplně barvu nové vidlice řešit nebudu. :)

                    0 0
                  • plzakj  

                    Videl, a co s tim? Mam jinej model.

                    Jakou dostanou vidli nevim. Jestli to vis ty, je mi fuk.

                    Ja si nemyslim, ze si ma zakaznik nechat srat na hlavu, kdyz mu prodejce vrati z reklamace neco jinyho, nez si koupil. O tom, jestli je to v tomto pripade opodstatneny nebo ne by musel rozhodnout pravnik.

                    Ale jsem rad, ze mas svuj nazor na vec. To je dobre. I kdyz je jinej, nez muj.

                    0 0
        • plzakj  

          Aha, to jsem si na mobilu nevsiml. Oni teda zadni stavbu prendali ze staryho ramu? Drsny. No, jak jsem psal, hodil bych jim to na hlavu. Proc si mas ty delat nejaky ustupky? Nabidli ti neco?

          0 0
          • mr.nikdo  

            Normalni praxe.

            0 0
            • plzakj  

              smutny

              0 0
              • mr.nikdo  

                Uplne normalni.

                Autodily mas drzene v zakladovce anebo nejake jine barve. Nemluve o tom, ze pokud by mely i uplne stejny trojuhelnik, tak barva po 1,5 roce neco provede a zmeni se.

                0 0
          • novas752  

            Co je na tom drsnyho? Pokud to jde, tak meni jen ten poskozeny dilec = predni trojuhelnik.

            0 0
            • plzakj  

              No ze pak daj dohromady dily, ktery k sobe barevne nesedi :) Ty bys takove kolo chtel?

              0 0
              • kubad  

                Jo mě se líbí víc :) a ta kombinace mat a lesk je fajn

                0 0
                • plzakj  

                  Je to subjektivni vec :) Ja mel taky zadni stavbu cernou a hlavni trojuhelnik bilej. To je fuk. Asi to bude o tom, co ma v „kupni smlouve“. Protoze ma narok na odstranění vady „nemá-li věc vlastnosti stanovené v kupní smlouvě“. A jestli má na faktuře „černé“ tak má asi smůlu.

                  0 0
                  • kubad  

                    Tak ještě jsou i záruční podmínky se kterými souhlasím při koupi. Tam klidně muže být ze ti můžou dat jinou barvu :) pokud nemají.

                    0 0
          • Lindy776  

            Díky všem, včera tam byl jen technik, nechtěl se do toho moc namočit :), ať prý přijdu až tam bude kolega. Nabídli mi při telefonickém hovoru že mám uvažovat o jiném typu kola :( . Neskáču na tom, zdvihy 120/130 mm, je mi pade, záměrně to nenicim, techniku piluju..... Nepripadam si jako viník

            0 0
            • plzakj  

              Vybiral bych jinou znacku. Bohuzel, tech, kde je reklamace bez problemu, je jako safranu. Vetsinou to zaplatis v cene kola. Napr. Santa, Trek, Spesl.

              0 0
              • mr.nikdo  

                A Ty si jako myslis, ze Spesl anebo Santa/Trek udela neco jineho, kdyz se stane?

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Já bych teda řekl, že když mi praskne Santa, tak dostanu stejný díl i ve stejné barvě. A pokud už nebude model v produkci, tak dostanu odpovídající nový…

                  Ale je fakt, že by mě zajímalo, co dělají s těmi formami když mění modely. Přece to nevyhodí.

                  0 0
                  • novas752  

                    I kdyby jí někde měli, rozhodně jí kvůli jednomu rámu někde v Asii nebudou nasazovat do výroby. A nedivil bych se kdyby to vyhazovali, už tak mají pro každý model a velikost jednu nebo více forem, což zabírá spoustu místa, proč by skladovali přímo ve výrobě i staré formy, ty maximálně odvezou někam do skladu nebo do šrotu.

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      Jo, máš asi pravdu. Tak jako tak by si podle mě tohle faux pas s rozdílnou barvou předku a zadku nedovolili…

                      0 0
                      • kubad  

                        Hehe blbost

                        Kamosovi praskla Stigmata a dostal rám v jiné barvě Po boji vyhadal teda i karbon vidlici ve stejně barvě jinak měl kanarka :)

                        0 0
                    • mr.nikdo  

                      Formy se skladuji ve velkem. Zase tolik mista to nezabere a buhvi, kdo si co vymysli s tim, ze jde stavet na te forme (minimalne pro testy).

                      Jinak ona se i ta forma casem opotrebuje a tak tam muze byt vetsi tolerance. Proto nastrojarny jsou ted hodne bohate :).

                      0 0
                • Mr.Duck  

                  Nevim jak u vas, ale me kdyz letos prasklo 2015 Demo, dosel sem do shopu a za 6 dni mi volali ze tam mam novej ram.

                  A z ne vlastni zkusenosti, ze prej kdyz jim treba dojde ten model a novejsi ma nekompatibilni dily, tak vymeni cele kolo, i kdyz jsi kupoval jen ram. To by me docela zajimalo ale nemam to overeny :)

                  0 0
                  • plzakj  

                    To je nejaky divny. Pochopim v ramci dvoulete zaruky na cele kolo, ze dostnes cele kolo, kdyz neni ram. Ale proc by ti davali kolo, kdyz si kupoval jen ram?

                    Co vim o Speslu, tak dost casto dostanes lepsi ram, kdyz mas zakladni, protoze ty levny se na sklade nedrzi.

                    U BMC jsem taky dostal 01 kdyz reklamovanej byl z rady 02.

                    0 0
                  • novas752  

                    Jo jo, dela to tak i Trek. Kdyz neco mezi starym a novym nepasuje, poslou castecne osazeny novy ram. Obcas jim teda neco unikne, nepasuje a resi se. V extremu i novy kolo – jeden zakaznik takhle dostal nejakeho Xcalibra misto prastareho Gary Fishera jeste na V-brzdach, ktery mu praskl okolo stredove mufny.

                    0 0
        • novas752  

          No to je no. Kdyby měli na skladě správnou barvu ve správné velikosti tak by ti jí asi dali = správnou barvu k dispozici nemaj. Jinýmy slovy máš 3 možnosti.

          • spokojit se s tim, co si dostal
          • požadovat i výměnu i zadní stavby za stejnou barvu
          • požadovat vrácení peněz
          0 0
          • kubad  

            Podle mě peníze neuhraje

            a pokud tak nemá nárok na plnou cenu

            0 0
            • Smazaný účet  

              Proč by v rámci 2 leté neuhrál?

              0 0
              • Lindy776  

                Je to tu jak na houpačce, spokojit se/bojovat. Ale když si vyberu při nákupu nějakou barvu(a to pomijim ten jejich mix se zadní stavbou), tak jsem pro to měl asi nějaký důvod. Navíc druhý rám prasklý na stejném místě během 18 měsíců mě nenaplnuje optimismem do budoucna.

                0 0
              • kubad  

                Protože koupil matný černý rám a dostal víc matný černý rám

                0 0
    • Pavel  

      Ti ho jenom umyli..

      0 0
    • jamaco  

      No jestli je to po opravě dvoubarevný tak bych jim to hodil na hlavu.. To snad nemysli vážně..

      0 0
      • kubad  

        Hodit můžeš Ale taky můžeš skončit u soudu s nejasným výsledkem

        0 0
    • Fazzy  

      Mě se to líbí. Já bych lítal a nezdržoval se žádnýma reklamacema. Odlišená zadní stavba je běžnej designovej prvek :)

      0 0
    • va-bo  

      Já bych barvu neřešil. Měl jsem dlouho GF Sugar – červenej předek, žlutej zadek. Byl krásnej, ale nepřežil setkání s betonovým patníkem :-).

      0 0
    • Lindy776  

      Tohle byl jeden z argumentů při koupi , snad ta formulace „dlouhodobá záruka na výrobní chyby“ něco pokryje.

      0 0
      • MatS  

        Ta klauzule je nic nerikajici. Navic tebe se zatim netyka. Tvoje reklamace spada pod zakonnou dvouletou lhutu. Podivej se co vsechno si „podepsal“ za podminky pri koupi kola. Pokud se nikde neuvadi, ze vyrobce ti muze dat dil stejne nebo lepsi tridy a jine barvy, mas narok na uvedeni veci do stavu pri koupi. Tudiz bych se snazil s prodejcem, potazmo se zastoupenim Meridy domluvit i na vymene zadni stavby. Anebo odstoupeni od smlouvy. Pokud si nekupoval v nejake vyhodne akci, tak si par korun pridas a koupis modernejsi bike.

        Kdyz jsem kupoval HT Scott Scale, tak jsem objevil praskliny v hlavove trubce a menili ram. Bohuzel taky nebyla barva, ale dostal jsem vyssi model ramu, tak jsem to neresil. To u tebe je horsi z pohledu hodnoty kola pri prodeji, protoze to snizuje jeho hodnotu. Neco jako opravovane bourane auto.

        0 0
    • Mobidyk1  

      tohle je model čtyři roky starej, to že ti vyměnly rám je dobrý přístup prodejce. Není problém to dolakovat. Osobně znám případy že když je reklamace pro prodejce komplikovaná, taj jí prostě zamítne a končíš, ničeho se nedomůžeš a věř mi že nějaké tahanice po soudech či čoi jsou jen zlo. Zažil jsem 10 let trvající spor kvůli hovadině za 300 Kč! Nakonec vyhrál zákazník ale zaplatil si asi tři nezávislé posudky a soudní náklady se vyšplhaly na 30tis! Takže buď rád za nový rám :)

      0 0
      • novas752  

        Tak ale soudní náklady platí ten kdo soud prohraje.

        0 0
      • Mobidyk1  

        no ten borec podplatil odhadce aby napsal posudek ktery byl v jeho prospech, byl to neuverielny technicky blabol a nedaval moc smysl. Po nekolika odvolanich a podmazlem odhadci jsme museli zaplatit soudy, i tohle je zivot.

        0 0
    • cosmo  

      Byl bych rad, ze vyrobce ti sehnal ram v tve velikosti a vymenil ti jej, taky to titpu tak, ze vyrobce nechal udelat varku ramu ze kterych naskladal kola, nasledne doobjenal samotne ramy pro potreby reklamaci a ty jim v druhe varce prijely trochu jinak:-)…proste na taiwanu a v cine se takove veci celkem deji bezne, tohle je malickost…mas svuj ram, je trochu jiny, ale tohle bys mel brat…nikdo, ani dovozce, ani obchodnik ti nevezme a nerozlozi hotove kolo jen proto, ze budes resit rozdil polomat-mat…to jsi maly pan, bohuzel…

      Napisu priklad kamarada z pred 3–4 let, koupil si cannona a po roce mel nejaky problem kolem stredu, poslal to na reklamaci a z ni mu volali, ze s tim jeho ramem to nejsou schopni vyresit, ze mu v ramci reklamace vymeni ram, potud vse spravne, ale moc se omluvili, ze jeho stavajici ram uz nemaji a musi mu bohuzel dat ram z nove modelove rady v jinych barvach…taky se mohl soudit a pozadovat svuj stary ram, protoze ma k tomu sladene hadry a tretry:-), ale ani nemrnul a chlubil se bezproblemovou reklamaci a jeste mu jako bonus dali nejnovejsi ram…

      Ano a je pravda, ze se kvuli tomuhle muzes soudit, budete si psat dopisy po ose – prodejce-ty-dovozce a finale bude, ze budes nejakou dobu bez kola, nebudes jezdit, budes nasrany a pak ti treba vrati prachy a nebo ti nabidnou novy model kola…treba, ale ten cas, nervy a nasranost, ten bych asi nedal

      je to na tobe, prikladu co a jak tady mas dost

      0 0
      • novas752  

        Tak především Merida přímo asijská značka je, obří výrobce kol, který si rámy vyrábí sám a vyrábí je i pro mnoho dalších značek. Prostě to jsou dva modelové roky rámů, starší černou matnou grafiku už v dané velikosti nemají, tak mu dali novější ročník, kde je černá matná trochu jiná. Toť vše.

        0 0
        • cosmo  

          Ano vim kdo je merida, a v tomto pripade skoncil jako muj kamarad, dostal novejsi ram…reklamace vpohode.,..

          0 0
    • Lindy776  

      Hlásím vývoj v reklamaci mého oře.Dostal jsem nabídku za A – oprava mého prasklého rámu, nebo za B výměna za rám model 2018 v jiné barvě včetně zadní stavby https://www.cyklopoint.cz/…_d46227.html . Na první dobrou bych se přikláněl k tomu novému rámu,myslím že už tam nebude to nešťastné třetí naříznutí(čelní po směru jízdy) pro stažení objímkou sedlovky s kterým měl problém i místní člen Lipown .Nebo radši ta oprava?Díky za názory.

      0 0
      • Cavendish  

        Oprava hliníku nemá bez dodatečného teplotního ošetření smysl. Praskne to za par měsíců hned vedle.

        0 0
        • Vilém  

          A ten karbon svari jak?

          0 0
          • novas752  

            Karbon se dá případně opravovat velmi dobře. Jistota že oprava zafunguje a vydrží je mnohem vyšší než u hlníku.

            0 0
            • Kouba_2005  

              Rekl bych, ze Vilem narazi na fakt, ze zakladateli praskl karbonovy ram, tudiz vareni hliniku neni na programu.

              0 0
              • novas752  

                Ach tak, měl jse za to, že hliníkový. Moje chyba. Opravy bych se nebál, když to dají někomu kdo to umí, rám bude jako nový.

                0 0
                • Vilém  

                  A kdyz mu soucasne nabizeji novy a novejsi model, tak bys volil co? Ja teda novy.

                  0 0
                  • novas752  

                    Jasně že nový, včetně zadní stavby. Ale ověřil bych si kompatibilitu dílů.

                    0 0
          • Cavendish  

            Soráč :D demence. I tak bych bral nový…

            0 0
      • novas752  

        Opravu radši ne.

        Naříznutí po směru jízdy klidně, nebývá s tim problém, a neleze do toho bordel jako do naříznutí vzadu.

        0 0
        • Lindy776  

          Díky, to naříznutí vpředu mi právě dvakrát prasklo směrem dolů a uživatel Lipown na shodném rámu – stejný problém. Ty rámy od 2018 už mají jen dva boční nářezy. Radši ale po převzetí zkontroluji případnou vůli sedlovky v rámu, jak si už několikrát radil. Stačí kontrola jen tak, že po povolení objímky nezajede sama dolů?

          0 0
          • atty  

            Pokud jen po povolení objímky sjede sedlovka samovolně do rámu bez jakéhokoliv náznaku odporu, je pak předpoklad, že je tam zase zbytečně velká vůle. Pokud je tam originální sedlovka a zjistil bys to i u nového rámu, pokusil bych se to rovněž hned řešit, protože pak maj rámy velkou tendenci právě v sedlové trubce praskat, nehledě na to, že většinou pak musíš řešit samovolné zajíždění sedlovky i při utažení objímky správným momentem (viz SUPy, které takhle často praskaly, právě z tohoto důvodu).

            Pokud je sedlovka „neoriginální“, tak dobře přeměřit a případně se snažit sehnat jinou, o desetinku širší.

            0 0
      • Barak  

        Pokud ti ani jedno úplně nevyhovuje, hrál bych to na odstoupení od smlouvy a vrácení kupní ceny z důvodu nesplnění jakosti.

        0 0
        • Lindy776  

          Díky té opravě by na mě měli nabito, dodrželi by barevnou kombinaci v které jsem to koupil, nevím čím bych argumentoval proti opravě.

          0 0
          • novas752  

            Pokud by to drželo tak ničim. Pokud by to prdlo zase, tak tim, že to prdlo zase.

            Ale z kvuli těmhle tahanicim radši nový rám.

            0 0
          • Barak  

            No, na rozdíl matt/lesk bys to asi fakt neuhrál…

            0 0
      • goofy  

        A nad čím ještě uvažuješ. Ber nový a jede se dál, ne?

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.