• Smazaný účet

    Ve čtvrtek před Králem jsem při mytí kola našel prasklý rám – vidlici. U prodejce nafoceno, předloženy doklady a fotky s popisem odeslány někam na centrálu snad do Holandska. Dnes po 6 dnech přišel nový rám.

    Takhle si představuji průběh reklamace. Treku tímto děkuji.

    0 0
    • gemini  

      Tak to má být…Kolik mělo kolo najeto?

      0 0
    • AussigBiker  

      Paradni. I za tohle se prave u Treku priplaci… Gratuluju :)

      0 0
    • krabica  

      Takhle probíhala reklamace i u mého GT koupeného Mojekolo.cz, poslali to sice jen do Aspire, ale ti taky zvládnou vyměnit rám. :-) Bral bych to celkem jako standard…

      0 0
      • AussigBiker  

        No jo, ale u Spectrala tu lidi psali několik tejdnů. 6 dní, do kterejch je započítanej kurýr je krásná práce, jinak by to tak fungovat mělo, vo to nic :-)

        0 0
        • Goob  

          Týdnů čekání na rám. Ale např. já to kolo normálně jezdil, dokud se neozvali z české pobočky, že rám přišel z Německa. Pak to bylo za týden otočené.

          0 0
    • Hroch Peťas  

      Přestrojili to zadarmo , nebo jak to probíhá

      0 0
    • Roura74  

      Super přístup a závist. Já už přes 3 týdny bojuju s reklamací zadní stavby u Cube.

      0 0
    • Pessinger  

      Jak dlouho si kolo měl?

      0 0
    • Smazaný účet  

      Voila

      0 0
      • gemini  

        Jak jsi spokojenej s těma Kovee kolama? Celkem o nich uvažuju na topfeula…

        0 0
        • Smazaný účet  

          Asi dobrý, Celý to kolo jede slušně. Záplety dostaly zabrat na Trilogy a dalších těžkých sjezdech a centrovalo se jen jednou. Drží dobře, bezduše fungujou, jen je na nich vidět každý škrábnutí. Jsou to ještě 23 mm šířka, od letoška už dávají širší, ale nejsem schopen posoudit, jestli je to znát. Kolega tady si je koupil a je spokojenej. Rozdíl proti hliníkům z topfuela 9.7 2018 je prý značný. To cena ale taky.

          Nebál bych se toho, ale asi bych si koupil ty širší – wow efekt :)

          0 0
      • vojtechposmourny  

        Takhke je to fakt pěkný.

        0 0
    • černápole  

      takže se tu nebudeš rozčilovat, že ti poslali jinou barvu jako někteří jiní?-)

      0 0
      • Smazaný účet  

        Vůbec, líbí se mi, že je to nenápadný. Třeba to nebude lákat zloděje. A moc jich nebude, je to rám bez označení co se prodává samotnej bez dalších komponentů.

        0 0
    • petyn  

      U Speslu jsem mel to same. Prestrojeni zadara v ramci zaruky a vyssi model.

      0 0
    • Thomas  

      Já to měl u TREKu s reklamcí podobně. Jo a taky jsem dostal černo černý rám. U mě se, ale jednalo o Superfly v hliníku.

      0 0
      • JMT  

        Ja dostal barevnej ale sel dobre (lepe nez puvodni) prelepit folii na cerno :-D akorat bohuzel akce trvala mesic :-/

        0 0
        • Chaotik  

          Přidám zkušenost s reklamací Trek roscoe 7.Začal se přidírat zadní konusový náboj.Po 6 dnech poslali nové komplet zapletené kolo s nábojem na průmyslových ložiscích.Takže za mně 1.

          0 0
    • xprup  

      Specialized Epic HT, 14 měsíců starý, holka 62kg. Prasklá horní trubka zadní stavby. Reklamace neuznána + požadavek 1000 Kč za práci.

      Stejný problém, jiný výsledek.

      0 0
      • Hrabex1  

        Rekli, proc to neuznali? A 1000 za jakou praci? Diagnostika?

        0 0
        • xprup  

          Chtěli peníze za opětovné sestavení kola. Vysvětlil jsem jim, že skládat kolo na zlomeném rámu je blbost. Dali mi ho rozložené a nic jsem neplatil.

          0 0
      • Breakpain  

        Napiš na ofiko zastoupení, pošli fotky, který obchod Ti to neuznal, jak to bylo využíváno a že se Ti to úplně nezdá. Mám pocit, že občas se člověk nestačí divit ;-). Pokud víš, že jsi v právu – rozhodně bych to zkusil.

        0 0
        • novas752  

          Obchod reklamaci neposuzuje (vyjma naprosto očividných případů typu ráfek roztavený výfukem auta), jen jí nafotí a nahrají do reklamačního systému Spešlu a posuzuje to někdo od nich. Takže timhle nic nevyřeší, protože tam už mu to zamítli. Může zkusit napsat přímo do Spešlu = do toho amerického.

          0 0
          • xprup  

            Pro mě je priorita funkční kolo. Bohužel opravny jsou zahlceny prací a kolo půjde na opravu až v září, pokud se mi nepodaří domluvit jinak. Spešl (služba Crash replacement) nabídl slevu 30% na nový rám. Ale teď je nemá. Možná v srpnu. Kolik stojí, neřekli.

            0 0
        • xprup  

          Po bližším zkoumání jsou na trubce patrné poškození laku. Asi dost na to, aby mohli předpokládat, že to do něčeho narazilo. To se stát mohlo, ale kolo by mělo něco vydržet. Žádnou větší nehodu nemělo. Spíš je jen trochu poskakrabane na té straně od pokládání na zem, nebo opreni.

          0 0
          • McBlacky  

            Ono staci pad na hranu obrubniku jako dusledek blbeho opreni a ty savle prasknou.

            Dan za nizkou vahu.

            0 0
      • Smazaný účet  

        To je blbý, tak snad to ještě dokážeš vyřešit přes zastoupení. Takovýhle firmy by snad měli reklamace řešit.

        0 0
        • xprup  

          Zákazníkovi drží záruku prodejce. Obchodní vztahy mezi dodavatelem a odběratelem se koncového zákazníka netýkají. Ty jsou ošetřeny obchodním zákoníkem a ten dává stranám co se týče záruky úplnou volnost. Je však praxí, že se prodejce řídí tím, jak se dodavatel k reklamaci postaví. To je ovšem špatně. Záruku zákazníkovi drží prodejce podle ustanovení občanského zákoníku a zákona na ochranu spotřebitele. Obchodní rizika podnikání nesmí prodejce přenášet na zákazníka, ale děje se tak a je to už zaběhlá praxe. Sdílím proto info, jak to chodí u konkrétní značky. U mě Specialized skončil. Záručák vyhazuji do koše.

          0 0
          • milan.v  

            To my tady ale moc dobře víme… Jen to zastoupení dává befel na složitější reklamace, ne prodejce…

            0 0
          • petyn  

            Ja mam od Speslu HT. 2× mi praskl ram u sedlove objimky cca vzdy po 2 letech a pokazde uznana dozivotni zaruka a ram vymenen za novejsi(aktualni) a preskladani na novy ram zdarma v ramci dobrych vztahu se zakaznikem. Takze asi tak.

            0 0
      • kubad  

        když už sem něco dáváš tak proč ne včetně vyjádření k neuznané reklamace?

        a ty fotky žádná sláva

        0 0
        • milan.v  

          Za tisícovku to možná tak zamatlali barvou… :o/

          Pokud to za tisícovku odborně opravili, byl bych šťastný jako blecha…

          0 0
          • lubosalbi  

            Za ten litr předpokládám těžko něco opravili. Jsou to náklady na posouzení neuznané reklamace

            0 0
            • Barak  

              Ze zákona by si ale v takovém případě neměli nic účtovat.

              0 0
            • milan.v  

              Z toho příspěvku není nic patrné, každopádně pokud si řekli o litr za reklamaci, je to drzost…

              0 0
          • xprup  

            Tisícovka měla být za znovu sestavení kola. Dá to hodně práce. Např. hydr. hadice brzdy je teď vytržená z páčky, je potřeba protáhnout vedení rámem atd. Jen se nezamysleli, proč sestavovat kolo na rozbitém rámu. Vzal jsem si to po součástkách do auta a nic neplatil.

            Rám neopravovali, ani opravu nenabídli. Doporučili výměnu rámu. Ten však v ČR není k sehnání. Prý možná v srpnu.

            0 0
            • milan.v  

              Podívej se zde do vláken k opravám karbonu, třeba někdo u nich už má po dovolené a udělá to rychleji… Každopádně je konec července, srpen je skvělý…

              0 0
      • JakeF  

        Mně Specialized poslali dvakrát novej rám při na první pohled výrazně spornější situaci…

        Z fotek poznat moc není, ale počítám došli k závěru, že rám v tom místě schytal ránu. Já bych to nechal opravit.

        0 0
        • kubad  

          Jj taky si myslím.

          0 0
        • milan.v  

          Jasně, toto je přeražené vejpůl, to nikdo nemůže uznat jako výrobní vadu, to by byli blázni a popíralo by to vše…

          0 0
          • ELx  

            Neříkají ti náhodou radiecko?

            0 0
            • milan.v  

              Ne, je na tom vyřčeném něco rozporuplného, resp. nepravdivého?!?

              0 0
              • Barak  

                Je to jenom tvoje dedukce podpořena tim, že ta reklamace nebyla uznána. Že jsi to nenapsal hned, když je to tak jasný. Může to být pravda, ale taky nemusí. Z jedné fotky to asi těžko můžeš takhle kategoricky říct.

                0 0
                • milan.v  

                  Z fotky vidím, že ta prasklina je s velkou pravděpodobností po celém obvodu…

                  To se nestane pokládáním kola na zem nebo dokonce opíráním…

                  0 0
                  • Vilém  

                    Kdyby ta trubma byla blbe udelana, treba bublina na tom spravnym miste, tak so klodne dovedu predstavit, ue by to mohlo prdnout za beznejo provozu.

                    0 0
                    • milan.v  

                      To nikdo nerozporuje, že se to, čistě teoreticky, nemůže přihodit…

                      Na druhou stranu asi věděli, když tu reklamaci zamítli, že toto nebyl ten případ…

                      0 0
                    • Barak  

                      Přesně. Z té fotky není příčina jasne poznat, prostě je to ruple.

                      0 0
                      • novas752  

                        Vzhledem k tomu, že to kolo bylo rozložený, řekl bych, že byl rám někam posílaný fyzicky na posouzení.

                        0 0
        • McBlacky  

          My jsme v trochu jine situaci ;)

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.