• marios

    Tak se nám zase blíží král MTB. Bude letos konečně hezky, nebo zase potopa jako vloni? Podle MTBS a a pořadatelů bude dlouhý asfaltový sjezd k 1.bufetu v Čihani nahrazen „technicky náročným sjezdem“. Nevíte někdo kudy se to tam pojede a jak to vypadá?

    0 0
    • pee.tr  

      Taky jsem to četl, ale v mapě mají pořád tu silnici.

      0 0
    • Haryk  

      Letos pojedu poprvé 100., tak doufám, že bude hezky.

      0 0
    • De.Fly  

      urcite bude prset, to by nebyl kral :-) jen doufam, ze to nebude jako loni, to uz bylo dost…

      0 0
      • marios  

        Spíše se bojím, že bude hic, podle mapy je poslední bufet 25km před cílem, v těch kopcích nad tratí bude pěkná žízeň.

        0 0
    • Ice-goofy  

      Náhodou nikdo nevíte kuby povede ten technický sjezd k první občerstvovačce? Dě­kuji

      0 0
    • Lukster  

      Zdarec! Nevíte někdo z místních, jestli není trať už nyní vyznačena, teda aspoň trochu? Zítra jsem služebně v Klatovech, beru s sebou kolo, tak bych si část rád projel…

      Díky za info!

      Lukster

      0 0
      • Lukster  

        Nikdo neví???

        0 0
        • royal  

          rek bych ze tezko, znacej ji zapichovacima plechovejma cedulkama, a nechtej o ne prijit, takze to vyznacej (odhadem) v patek vecer ;-)

          Mozna na trati potkas organizatory s motorovejma kosama, tak te navedou :-)

          pripadne doporucuju GPX z lonska, tolika zmen tam nebude :-)

          0 0
          • Lukster  

            Zdar, ok díky! Máte někdo GPX data?

            Lukster

            0 0
            • Ice-goofy  

              Ja mam jen kratke.. jel jsem po operaci… Ale me by zajimal ten novej vlozenej sjezdik.. taky tam budu ted v sobotu

              0 0
    • Rolák  

      Také jsem koukal.

      0 0
    • M4rtin  

      jako mistnak si myslim, ze zdeboric sjezd lesni cestou k potoku oborka, pak kratsi vyslap a napojeni na asfalt pred mostem, za mostem doprava, po 100m odbocit vlevo do byvale piskovny (dnes neoficilni motokrosova trat), a pak po vyjete cesticce v poli od motorek sjezd do cihane. jinak to moc vymyslet ani nejde. jeste by pripadala v uvahu jedna varianta, ale ta by predpokladala bufet az za cihani smer novy dvur, coz asi neni moc pravdepodobny. mozna se tam zitra na to pojedu mrknout, tak udelam par fotek.

      0 0
      • M4rtin  

        tak jsem tam v patek byl a pujde to tudy. bufet bude normalne v cihani. pak je otazka, kudy presne se bude stoupat na drkolnou, protoze cesta, po ktery se z bufetu odjizdelo, je tentokrat prijezdova.

        0 0
        • M4rtin  

          jinak ten technicky sjezd do cihane, pokud to bude mokry, nebude uplne trivialni, je to cca 100m dlouha stran, sklon odhaduju na 30–40 stupnu

          0 0
          • marios  

            Tak jestli 40°,100m dlouhých, to se snad nedá ani dobrzdit, jaký je ukončení sjezdu- na rovinu, nebo nějaká točka? Asi si to budu muset v pátek projít.

            0 0
            • M4rtin  

              40 jsem asi prehnal, to asi mit nebude, spis k tim 30ti. za sucha se to da sjet v pohode za sedlem a kontrolovanym brzdenim. ale v mokru to bude sranda celkem. vyjezd je do roviny, ale pustit to tam kvuli nerovnostem moc nejde.

              0 0
              • marios  

                Dík,

                našel jsem si to v mapě, možná se nato v pátek po prezentaci pojedu kouknout

                aby to nakonec nevypadalo podobně :)

                0 0
                • Ice-goofy  

                  Tak takhle to snad nebude ;)… co jsem videl videjko z toho sjezdu byla to lesni cesta s kamenama…

                  0 0
    • Raada  

      Vite nekdo jak vypada trat? Zda bude brutal blato nebo jen normalni blato :-)? Mam si zase obout 2× NN? Loni me docela zachranily.

      0 0
      • royal  

        Taky nad tim premejslim. Sucho rozhodne nebude, ale jak hodne to bude spatny se podle me uvidi podle toho jak hodne naprsi ve ctvrtek a v patek.

        Zatim tam prsi dost, ale podle noru uz od zitrka prset nema :-)

        Je otazka jak hodne to stihne pripadne za 2 dny vyschnout – ja bych tipoval ze ty 2×NN se budou hodit :-)

        Rek bych ze pro pristi dny budou nase oblibeny stranky povodi vltavy, sekce stavy a prutoky; a pak sekce srazky :-)

        0 0
        • Ice-goofy  

          Taky jsem nakonec zvědav jak to bude vypadat.

          0 0
          • royal  

            Muj osobni tip je ze to nebude tolika vody jako loni, a bahna na trati bude jenom o trosku min nez v roce 2009 :-)

            0 0
            • Ice-goofy  

              To jsem si říkal taky, ale 2009, když jsem jel 70tak už bylo sakra bahna ;) rozjete stovkařema, kteří pak říkali, že ho tolik neměli ;) tak letos jdem do stofky ;)

              0 0
            • marios  

              No loni to bylo asi horší než 09, ale hlevně jsem se musel od spojení tras pořád vyhejbat lidem ze 70ky. To načasování startů je pekně debilní.

              0 0
        • marios  

          2×NN je moc těžký

          Vpředu vozím už několik let obyč Rona TLR,

          vzadu letos zkusím Conti XK ve verzi protection.

          0 0
          • Raada  

            NN je ma 650g ve verzi EVO, SS 2,25×29. RR ma 605g pri stejnych parametrech. Tech 50g navic rad za lepsi trakci a jistotu ve sjezdech obetuju. Na druhou stranu by se to asi dalo i na RoR s novym vzorkem pokud nebude takova brutalita jako loni.

            0 0
            • M4rtin  

              ja vloni jel novy gumy RoR2.25/Zmax2.1 a drzelo to paradne, sjezdy jsem jel skoro jak za sucha

              0 0
            • jonti  

              Nejde tolik o hmotnost, jako spis o to, ze nejedou a v blate lepi. Daleko lepsi do blata na zavodeni je kombinace RoR RoR.

              0 0
              • Raada  

                Jo, souhlas. Cim je to dane? Otevrenosti vzorku nebo spis mensima spuntama u RoR oproti NN, kde jsou vetsi bloky? Ja si teda loni pripadal s NN v tom brutal blate docela dobre :-)

                0 0
          • Raada  

            Co jsem mel moznost vazit Contika XK v obycejne verzi a jeste k tomu na 26" tak tam vazil hodne pres 700g (= kevlar plast za cca 500Kc tj. neni to verze RS). To je brutal…

            0 0
    • MichaelSimek  

      neni tu nekdo kdo si rozmyslel Krale jet a mel zarezervovany ubytko ze bych ho prevzal? :)

      0 0
    • olino  

      Zdravím, netušíte někdo (čerstvě) v jakým stavu je trať 105? Díky

      0 0
      • štája  

        Taky by mě to zajímalo, případně bych jel tu střední, abych se netrápil tak dlouho :)

        0 0
        • marios  

          Buď rád, že si za startovný užiješ delší dobu! Letos to zase pod 5 h zase nevidím :(

          0 0
      • Ice-goofy  

        Též se připojuji k dotazu ;)…

        0 0
      • olino  

        Super, tak už jenom někdo, kdo by věděl jako to tam vypadá :-)

        0 0
        • royal  

          a co byste jako chteli slyset :-)? Prselo tam vicemene do dnesniho rana, i kdyz vcera uz neprselo tolika, slunce tam nesviti, a za den to nevyschne.

          Muj odhad: louze uz nebudou tak hluboky, nekde uz ani nebudou a louky nebudou uplne podmaceny :-).

          Pro ilustraci: vodocet na Drnovem potoce (ten co protejka Nemilkovem, t.j. brod dlouha-stredni) http://www.pvl.cz/…/Mereni.aspx?…

          Kdyz pojedete vepredu, tak to nebude tak rozbahneny jako kdyz pojedete vzadu. Kdyz pojedete stredni nebo kratkou tak to bude jenom horsi.

          0 0
        • ¨MZ  

          Nedělejte z toho vědu, jako loni to nebude. Do 70km pohoda a po spojeni tratí bláta asi bude víc. Dneska pršet nemá, zítra taky ne, horko být nemá, ideální podmínky. Kdo pojede dlouhou, bude mít první půlku výhodu nerozježděné trati.

          0 0
          • marios  

            No a po spojení to mude masakr, jako vloni.

            Já tedy bahno docela vítám, jen asi na mokru nevyjedu všechny kopce, což by za sucha na téhle trati šlo.

            0 0
          • Ice-goofy  

            Já se bojím té zimi spíše ;)

            0 0
    • MichaelSimek  

      tak pocasi naprosto paradni na krali a i to bahno se dalo prezit, jen ty nohy by to chtelo lepsi

      0 0
      • marios  

        Jo bahna akorát, až na ten dojezd, kdy se ještě musíš vyhejbat 40kářům. Já měl nohy Ok, ale ostatní orgány si odvykly pracovat při zatížení. Jedinej klad, že jsem nesundal nohu z pedálů (až na bufety).

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.