Jaké máte zkušenosti s tím, co vydrží karbonové kliky? Kamenitý terén, občas to dostane pěknou šlupku kamenem a ostrou hranou.. FSA SL-K. Bude to akorát omlácené?
Jaké máte zkušenosti s tím, co vydrží karbonové kliky? Kamenitý terén, občas to dostane pěknou šlupku kamenem a ostrou hranou.. FSA SL-K. Bude to akorát omlácené?
vydrží vše co jakýkoliv jiný kliky jen se rychle okope lak a vypadaj pak hnusně…
Ok, díky.
A takže je teda u toho karbonu akorát rozdíl ve váze nebo je to i prvnější než ostatní materiály ve vyšší cenové skupině. Zajímalo by mě i jak je na tom s pevností ten carbon rám oproti obyčejnému alu 6061?
to záleží na zpracování některej je pevnější a některej míň některej rám je tvrdej jak šutr některej zas výborně tlumí atd…
Ale když ti napraskne carbonový rám tak se to už nedá opravit.
ale dá :D
Daleko snadněji/líp než ten z hlíny, bohudík:D:)
Casto to jde opravit tak, ze nepoznas vubec, ze to bylo opravovane.
Dá, jen se ti nikdo nepochlubí za jaký je to ranec, ale známý dostal na opravu dokonce 2 roky záruku.
Ale prdek to víš že se to dá opravit a opravovanej carbec rám je mnohem bezpečnější než znovu svařovanej alu…
nojo ale alu vyhodíš a za pár šupů koupíš novej ne?.. teda alespoň u těch levnějších kol:D
tak si kup carbon z taiwanu cena rámu tam vyjde 5–10 litrů a jseš prakticky na ceně toho alu
Mám FSA K-Force light kliky cca 3 měsíce, několikrát jsem na nich závodil a i trénuju. Vše bez problému, jsou tuhé, nijak se nekroutí. Nezaznamenal jsem rozdíl v tuhosti proti FSA alu klikám. Najel jsem s nima na kámen a udělalo to na nich jen ďubku…stejnou by to udělalo i na al. klikách. U mě velká spokojenost s váhou i s tuhostí.
Co se týče opravy karbon rámů…s vlastní zkušenosti musím říct, že se opravují mnohem lépe než hliník. Sám jsem prolomil horní rámovou trubku a http://www.gms-composites.com/ mi to pán opravil tak, že neni poznat naprosto nic…rám je jak novej včetně lakování a nápisů.
Na svařovaném hliníku už bych se celkem bál…je tenkej jako papír a navařit to k sobě je umění. To patlání karbonem mi příjde lehčí i když udělat to tak jako v gms je taky prácička.
A kolik byla cena té opravy, jestli to není tajný?
ee není to tajný…cena byla 3200,– včetně lakování, samolepeka a i mé jméno mi pán dal pod lak.Cena rámu je 38k tak se mi to vyplatilo.
jenže tímto se pár prodejců už i živí a přišla mi jako nová karbonová vidlice uzpůsobená z nějaké opravované, tak šla šupem zpátky a zřejmě ji pak koupil nějaký moula, co si toho ani nevšim…avotomtoje.
jasně strýcu…
Asi si nějakou budeš muset vyrobit.
Ideálně ze superduralu.
Potazenou keramikou aby ji neobrusoval vzduch pri zbesile jizde na kolech co leti;)
a fouknutou na 100psi :-)
1000!
A jak jsi to poznal?
Jezdím kliky FSA SL-K druhým rokem, dostaly už hodně ran
a pořád jsou jako nové. Naprostá spokojenost.
mam par tydnu FSA kliky a az se snazim, uz je na hodne mistech odreny lak a asi budou brzo pekne hnusne :-(
Hledám náhradu klik a padly mi do oka https://www.cyklobazar.cz/…-delka-175mm
Parametry sedí, ale nevím Pořádně co je to zač. Poznáte to někdo? Jsou to kliky který snesou těžšího jezdce a drsný ježdění?
Jestli mohu za sebe. Měl jsem rok karbonovy X01 a vydržely neskutecny věci. S kolem jsem prodal i kliky, ALE setkal jsem už s tím, ze se někdy docela brzy vykloktaly tzn., materiál vydrží moc, ale problém bude úplně jinde. Dam sem video s tímto problémem. Já to viděl na XX1 a X01 také.
To byl problém starých Next Sl. G4 a G5 už tím netrpí.
A u Sramu se dřív jen vylamovaly vložky pro pedály, ne?
O 12sp jsem to zatím neslyšel.
Bohužel jsem to viděl na vlastní oči u klik XX1 a X01.
Byly to poslední modely, ale nevím, kolik měly najeto.
Viděl jsem to u mého servisaka, ale nevěnoval jsem tomu větší pozornost. Měl je tam bokem a ani nevím, jestli to jde opravit. Když jsem viděl toto téma, tak jsem si na to vzpomněl.
Ty SRAM praskaly jak u pedalu tak u osy, myslim ze uz je to lepsi ale na kolo bych si je nedal.
SixC mi vydrzely 4 sezony na DH (5, ale dve z nich dost chaby tak je pocitam za pulku) a ted se chystam na dalsi :)
Radek Hulan to je jmeno co sem dlouho neslysel hah
Lepší to asi nebude, když to byly Eagly, které jsou nyní v prodeji.
Taky bych si je tam už nedal. Zbytečný.
Nyní v prodeji je několik druhů eaglů. Myslíš konkrétně ty poslední? XX1? Dub boost?
Ten IT umělec byl i tady? :-o
Viděl jsem to jméno… dnes v noci se mi bude zdát o masáži prostaty při třístovce na německé dálnici v červeném kabrioletu, zatímco jednou rukou píšu deset tisíc řádků kódu za hodinu.
to je jméno, které se nevyslovuje…
btw tohle vlákno byla slušná vykopávka!
Tož nerad zakládám nová vlákna, když najdu nějaké relevantní. Trochu zapadl můj konkrétní dotaz: umíte někdo poznat co předně jsou zač tyhle kliky? https://www.cyklobazar.cz/…-delka-175mm
to jsou OEM kliky mimo řadu, dělané pro Specialized, něco to vydrží, mělo by to být +/- na úrovni X0 klik
Díky za info, předpokládal jsem že jsou to nějaký OEM kliky. Zvažuju to jako náhradu za ty svoje pokroucený Hollogramy. Ty ještě jezdím, ale pocit z nich dobrej nemám. Osa od tebe drží, ale jak jsou ty kliky zohnutý, tak jsem psychicky připravenej na to, že to při nějakým doskoku prostě povolí totálně… X01 by měly být docela odolný kliky, toto by teda mohlo taky něco vydržet. V podstatě váhám mezi těmato a nebo GX duralovýma. Nic vhodnějšího mě na BB30 nezaujalo… DUB bych zatím nechtěl…
Taky se pořádně mrkni, jestli ty kliky už nemají na ose vyjetou drážku od ložisek, BB30 na to celkem trpí díky různé tvrdosti materiálu (Al osa vs ocel ložisko).
Ty vyjeté drážky na svých RF Next SL G4 mám taky, čemu to vadí?
Když už tam toho materiálu chybí víc, tak ta osa potažmo celé kliky chodí/mají vůli. Jízdu pak lze přirovnat k tomu, jako bys měl povolené šrouby od kufrů :-)
Aha, to nepozoruju a už je mám 4 sezony :0)