Continental Ultra Sport 2 23 - kolik vam vydrzi?

18 nepřečtených
  • Assphalt_lover

    Nazdar, rád bych se zeptal, kolik máte nájezdy s plášti Conti Ultra Sport 2 v 23 verzi. Sám na nich najezdím max 3500 km, nez zacne praskat bocnice (vyvali se vlakna a lehce se deformuje plast). Peru do nich 8 baru, coz mi na jizdu maximalne vyhovuje a je to pod maximalnimi 8,5 bary, ale bojim se, ze je tim rychlejc znicim, takze rad uvitam vase zkusenosti.

    Predem diky za recenze.

    0 0
    • Cavendish  

      Vozil jsem úplně stejné 6 let. Vždy jsem najel tak 6000km s tlakem 105/110 Psi. Bočnice puchří snad u všech Continental plášťů starších víc než 2 roky. Nemělo to nikdy na nic vliv, vždy jsem je sjel na plátno. Jen jsem bočnici pravidelně kontroloval.

      0 0
    • Hadra  

      Ahoj.Jezdím je na zimáku,ale v 28.Zatím letos 3000km,foukám na 6barů a ještě nejsou na zadku sjeté.Mám 75–80 kg během roku.Za ty čtyři kilča za jeden,vydržely až moc :-) a to je nešetřím a projíždím s nimi co na jedničce bych nechtěl :-) Jo a ještě jeden poznatek- 0 defektů,i když sem tam sekanec tam je,ale to asi na každém sil .plášti…

      0 0
    • platypus  

      Zdar, hodím to sem, nově jsem dal dozadu konti supersport v třiadvacítce, 6 km od baráku a už jsem byl na zemi, ustřelilo to při brzdění levá 90stupňů asi v pětadvacítce, to místo jsem jel asi milonkrát, tak bacha, spíš plášť na sucho.

      0 0
      • Hroch obojzhivelnyj  

        Na novych plastich je neco z vyroby, vosk? po par km se to sjede.

        0 0
        • platypus  

          No je to možný, běhoun je zesílenej proti defektu, na mě nezvykle tvrdej, když to srovnám s tufem nebo michelin, no půjde dolů a nahodím něco od zmiňovaného. Foukám třiadvacítky na sedm a pětadvacítky na šest.

          0 0
    • AldaK  

      Jezdím je taky. Vloni na dvojce cca 3000, letos jsem je hodil na jedničku momentálně 8500 a ještě něco dají. Maximální spokojenost. Další budou ty samé, ale 25. Tlak netuším, foukám, to od oka celkem na tvrdo, váha 78kg. Pláště prohazuji. Před nimi jsem jezdil Hutchinsony 10000km.

      0 0
      • Assphalt_lover  

        To prohazování mě zajímá. Proč? Po jak dlouhé době?

        0 0
        • Cavendish  

          Protože vzadu se ti sjíždí plášť rychleji. Po čase je potřeba to vyměnit, aby si je měl sjeté oba stejně. Kdyby si to nedělal, tak zadní by byl KO a přední vůbec ne. Získáš tak možnost, kupovat vždy nový pár, který ti pak vydrží ranec kilometrů.

          0 0
          • novas752  

            A proč ne přehazovat nový plášť dopředu, přední plášť dozadu a sjetý zadní plášť pryč? Timhle způsobem je vepředu vždycky čerstvej plášť a ne skoro ojetý zadní.

            0 0
            • Bogar  

              Ještě jednodušší a taky snad i bezpečnější je varianta 2+1. Tedy koupit rovnou 3 pláště (jeden dopředu a dva dozadu). Vzadu jednou vyměnit plášť po dobu životnosti předního pláště (např. předek 6000 km, zadek 2× 3000 km). Dávat na přední kolo ojetý plášť ze zadního bych nedělal.

              0 0
            • Cavendish  

              Za 10let jsem s tím neměl problém :)

              0 0
              • Assphalt_lover  

                Ja vám hlavně závidím, že ten plášť měníte evidentně až se sjetým běhounem, v mém případě dříve dojde na praskání bočnice (včetně viditelných vláken) :) Ale zas je fakt, že vozím asi 8 barů :D

                0 0
                • platypus  

                  V dekáči maj michelin lithion2 za 380, za mě dobrej plášť na kondiční ježdění, ujetý kiláky na jeden plášť už dávno nesleduju, jde mi o spolehlivost a pocit z jízdy.

                  0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.