Dnešní zkušenost s autorizovaným servisem Škoda, jaké máte zkušenosti vy?

114 nepřečtených
  • Smazaný účet

    Dnes jsem s Octávkou v autorizovaném servisu na výměnu oleje po 15 000km.

    Vše se zdá v pořádku a přebírám auto. Pak si všimnu naprosto ochmataného levého předního okénka, jsou tam čáry od špinavého těsnění jak se stahovalo okénko a evidentně z obou stran špinavýma rukama ohmatané okénko, jako by někdo to okno tahal rukama nahoru. Navíc mezi vnitřním těsněním a oknem jsou nastrkané složené papírky, okno nejde stahovat, na zmáčknutí tlačítka reaguje jenom mechanismus, který štrachá a okno stojí. Po problémech s elektrickým stahováním všech oken okna nikdy nestahuju, když už maximálně centimetr. Na co taky, když máme klimatizaci? Navíc tady u levých dveří je promáčklina, která stahování bránila. Minulý týden jsem omylem zavadil o ovládání stahování a okno stáhnul o centimetr a následně vytáhl a tedy vše fungovalo.

    Auto jsem tedy vrátil do servisu (naštěstí jsem ani nevyjel z brány), mechanik vše popřel, že prý mu to bez problémů fungovalo. Papírky z toho prý vypadly při stahování (asi nahoru vypadly že?).

    Po rozebrání dveří byl zjištěn problém – prasklé díly mechanismu stahování. Prý to bylo tím, že díky promáčklině ve dveřích naráží mechanismus do polystyrenu, který je ve dveřích. Po problémech s elektrickým stahováním všech oken okna nikdy nestahuju, když už maximálně centimetr. Na co taky? Navíc tady u levých dveří je promáčklina, která stahování bránila. Minulý týden jsem omylem zavadil o ovládání stahování a okno stáhnul o centimetr a následně vytáhl a tedy vše fungovalo. Mechanik tvrdí, že to nejspíše bylo naprasklé a on to jen dorazil (proč to tedy maskoval?).

    Každopádně prvotní řešení bylo – výměna mechanismu (cena 1800 bez práce) za 1500 + práce zdarma. Průběžně jsem to řešil s tátou po telefonu a dostal jsem instrukce nic neplatit (logické, vždyť jsem to do servisu přivezl v pořádku, ani já bych nic nezaplatil. S tátou to řeším proto, že servis neplatím já, ale on, takže o finanční otázce musí rozhodovat on). Tudíž jsem oznámil vedoucímu, ať to vyřeší s tátou, že nic platit nebudeme. Po telefonním rozhovoru mezi tátou a vedoucím příjmu šel vedoucí příjmu za šéfem servisu a výsledek je, že je vše zdarma a mechanik to dostane od Ježíška.

    Každopádně jsem z toho celý otrávený. Sedím tady už od 8 hodin. Jednání vedoucích je v pořádku, svině je tady myslím mechanik.

    Stalo se vám někdy něco podobného?

    0 0
    • Flegmatik  

      No, něco podobného, jakési lemplovství se stalo taky. Přestalo (po jedné velké bouřce) fungovat centrální zamykání na dálkové ovládání. Po různém laborování se to teda převezlo do autorizovaného servisu. Tam zjistili, že je problém na řídící „elektrojednotce“ a že ji musí objednat a přeprogramovat na to dané auto. Tak dobrý, že za 3 dny to bude. Za tři dny tam přijedeme, technik že je všechno OK, zamyká to, všechno supr. Vyjedeme teda z haly na předávácí parkoviště, technik odejde. Já to pro jistotu ještě vyzkouším, zda to fakt všechno zamyká. Slyším motorky nějak tiché, a zkouším zamknutí. Hm, takže fungují jen zámky u dvou dveří. Zbylé 4 zámky nezamknou. Takže zpátky za technikem, čekání, co s tím je a on pak, že jsou ty 4 zámky rozbité a že to zase objednají a za dva dny to bude. Takže cesta zbytečná. Nic si neozkoušeli, viděli, že to bliká a trochu cvaká, tak to nechali. To mě naštvalo nejvíc. Kdyby si to člověk hned neověřil na parkovišti, tak by přijel domů a pak tam zase musel jet (30 km jedna cesta). Celá sranda vyšla na 25 litrů. Ta elektronika je děsná.

      0 0
    • pepek  

      No mně třeba značkový servis Ford tvrdil, že rozsvícení kontrolky mazání po 10 sec. jízdy na 3500 ot/min je pouze špatné čidlo, pak výměna oleje a pak to byla: „určitě bezvýznamná el. porucha na kontolce“. Kdybych jim věřil, tak mám po motoru (tlak oleje spadne během 1 sec na nulu).

      Proč jsi to zavírání oken nereklamoval už předtím, když je to v záruce?

      0 0
      • Smazaný účet  

        Není to v záruce, je to 10 let staré auto, stahování okýnek je chronický problém, už máme na zrovna na téhle všechny stahovače měněné, na druhé jen zadní dva.

        0 0
        • kesu  

          to je zvláštní podobně starý oktavie jezdím dvě a v okolí to měl kdekdo a zas takovej problém to není. Já zatim měnil jednu stahovačku asi za 14stovek na cca 140tis km

          0 0
          • kubad  

            já za 2 koncernové auta a 300tkm jen 1 stahovačka po 6 letech

            0 0
    • goofy  

      By me zajimalo jak platis myto, nebo na parkovisti, kdyz zasadne nikdy nestahujes okynko :o)

      Jinak zrovna se Skodou uz vicemene jenom kladne zkusenosti. Kdysi to byl bugr, zakaznika si nevazili, nauctovali mu co vlezlo, a prijemni byli jak osina v prdeli… Momentalne uz se dle mne zlepsili jak v komunikaci tak vstricnosti k zakaznikovi. Ocividne uz i oni asi pochopili, ze Nas klient nas pan :o)

      Samozrejme to neplati vzdy a vsude. Vyjimky se pokazde najdou, Nekdy ve vetsi mire, nekdy v mensi. Imho uz tim, ze ti predavaci technik vzal auto zpet a opravili to na sve naklady je vstricny krok, kdyz jak si sam rikal to uz nejspis bylo naprdnute…

      0 0
      • Smazaný účet  

        Na placená parkoviště nejezdím a mýto jsem v životě neplatil, takže jediný problém, že nemůžu stahovat okno je u silničních kontrol. Tam jsem poprvé dostal sprdunk, proč otvírám dveře.

        Naprdnuté to mohlo být, neříkám že bylo. To okno se od té nehody nestahuje, to jsou asi tak 4 roky, možná 5. Za tu dobu se stáhlo 2×, maximálně 3×.

        S jednáním vedení jsem spokojenej, vedoucímu příjmu to celé bylo očividně nepříjemné, známe ho už dlouho, je to poctivý člověk a byl z toho minimálně smutný. Vadí mi spíš to, že ten mechanik se to snažil zamaskovat. Kdyby přišel, omluvil se, že spustil okno a ono v tom prasklo a už nešlo nahoru, tak by nebyl problém to vyřešit s tím že o náklady bysme se podělili. Ale jde o to, že se tohle snažil zakrýt, ještě ke všemu lhal a byl neopatrný, že to sklo ušpinil, tak pak je přece blbost, abych já platil opravu! Co vůbec co mají stahovat okna u aut? Už dávno tam nemají zvedáky, na které by se musel trefovat na centimetr přesně a koukat přitom z okna. O tohle šlo, že něco rozbil a nešel to říct. Kdybych tam dělal já, tak to jdu oznámit.

        0 0
        • goofy  

          Janse… Rikam. Tohle je ta vyjimka, na kterou jsi trefil

          0 0
        • buba CZ  

          Tak tohle nechápu.Nepoužívat něco,aby se to neporouchalo.Ty okna jsou tam ale proto,aby se používali.To bys taky nemusel používat řazení na kole,aby se ti neopotřebovalo a potom bys to musel opravit nebo dokonce vyměnit.

          Každej průměrnej mechanik Ti řekne,že když nepoužíváš stahovačky tak Ti zatuhnou a následně prasknou.Proto vždy třeba na Octávkách odejdou jako první zadní stahovačky,protože se skoro nepoužívají.A o tom to je.

          A ten mechanik co Ti to dělal je pěkný prase.Kamuflovat závadu a ještě k tomu blbě a nechat špinavé okno.Takový nemají ve značkovém servise co dělat.V Německu by se Ti tohle asi nestalo.

          0 0
      • přišlapávač  

        ten prvni odstavec me taky napadl :-)

        edit- ale koukam, ze pise, ze stahuje okynko centimetr- to treba zrucnemu cloveku staci na zaplaceni myta :-)

        0 0
        • Smazaný účet  

          Já nestahuju okýnka vůbec – ten centimetr byla moje chyba :0)

          0 0
    • mates555  

      já jsem nechával vyměnit olej u volva v utorizovaným servisu fordu … krom toho , že dolili kapalinu do ostřikovaču atd. (což jsem nechtěl,ale měl jsem u sebe papír kde bylo přesně napsaný co jsem chtěl s podpisama tak jsem to neplatil ,ale táta říkal, že ještě když měl formana a nechal něco dělat v servisu , tak třeba běžně vysáli kufr a napočítali si to do faktury … ale to už je 15 let )

      ale pokaždý když dávám auto do servisu tak si do atlasu zapisuju kolik mělo najeto … atlas jsem bohužel nechal v dodávce doma a až doma jsem zjistil , že s tím auten najeli víc jak 150 km a ještě mají v práci započítáno 120 kč za testovací jízdu …

      u autorizovaných třeba běžně tekl olej po výměně okolo vypouštěcího šroubu … jednou se dokonce nechávalo dělat něco na brzdách a auto nebrzdilo vůbec … jsem se mále rozbil a ten jouda u VW mně řekl , že to bylo špatně odvzdušněný , po výměně rozvodů tekl taky olej … někde tam dali špatný guferu atd … prostě hnus …

      letos už dáváme auta do neautorizovanýho servisu (prostěneni to pod žádnou značkou aut :-)) a vpohodě … jednání super … bez reklamací … a mnohem lepší ceny … většinou se to dělá do druhýho dne od objednání … od rána do večera je to hotový … pokud se objdnávaj díly tak do druhýho dne …

      0 0
      • goofy  

        Taky davam bezne mimo autorizovany (znamemu). Ale kdyz je auto v zaruce, tak neni zbyti.

        0 0
    • smith22  

      No nevim jestli máě právo si takhle „vyskakovat“.Podle toho co jsi napsal a jestli sem to dobře pochopil tak okna nebyly prakticky v pořádku už před tím.To, že ti jdou stáhnout 1 cm tak to promiň ale to sou ty okna pak kničemu.A když už si věděl, že je s oknama tento problém tak si se měl mechanikovi alespoň zmíňit ať okna nestahuje.On přeci nemohl vědět, že to máte nefunkční.Pokud chceš namítat, že měl měnit olej a ne hrabat na okna tak to sice měl ale je to taky jen člověk a jak sem říkal on nemohl vědět, že Vám to nefunguje.Nemysli si že on z toho měl zrovna radost když se mu to stalo.Měl to nahlásit to je pravda.V tomto ohledu to podělal.Ale je den před Vánocema všichni sou vycundaní z peněz ve stresu tak asi zazmatkoval.

      Na druhou stranu vy byste mu mohli i poděkovat.Díky němu Vám to jak říkáš bezplatně zpravili a jeho vina to tak úplně nebyla.Prakticky to na něho bylo nachystaný-nic příjemnýho pro něj.Pokud to totiž bylo tak načatý jak píšeš tak je to od servisu vstřícný krok.Mechanik měl prostě smůlu, že to čekalo na něj.

      0 0
      • karliner  

        Je sice pravda, že do servisu dal plečku, ale když se jim tam něco podělalo, tak to měli přiznat, opravit a ne se to snažit zflikovat a zamaskovat.

        0 0
        • smith22  

          proti tomu nic nemám…však sem taky psal, že ano ale vžij se do role toho mechanika.Někdo si tam dá střepa na kterým je načatej mechanismus stahování oken a on nevědomky, že je tam něco polámaný jen stáhl okno.Já v jeho roli bych dvakrát nadšený nebyl…spiš pěkně nasranej.

          0 0
      • mates555  

        taky bych čekal , že se spíš „přiznaj“ než že to budou maskovat …

        ale co jsem viděl tak většinou stahujou okna automaticky jak sednou do auta a koukaj z nich když třeba najíždí na hever apod …

        0 0
        • smith22  

          oba(mechanik i majitel vozu) si nemají moc co vyčítat.Majitel se měl aspoň zmínit že má v háji okna když to věděl a mechanik se měl zmínit majiteli co se stalo.Každopádně na tom majitel jen vydělal.Servis se kněmu zachoval víc než dobře.Nějaké čekání a vyřizování této záležitosti je to poslední když má okna zpravený zadarmo.

          0 0
          • mates555  

            proti tomu nic … jen mně přijde nejmíň šťastný řešení to nějak maskovat,když už se stalo … ale vyřvat si opravu zdarma , když vím , že to nebylo 100% při předání je stejně blbý jednání vůči tomu mechanikovi jako to , že se to on snažil zamaskovat … s tím s tebou souhlasím …

            0 0
            • Smazaný účet  

              Při předávání do servisu to bylo 100% v pořádku – to, že jsou promáčklý dveře na to mělo ten vliv, že to ve spodní poloze dřelo o ten polystyren, co tam vevnitř je, ale stahování fungovalo.

              0 0
            • kesu  

              to je jedině v pořádku,neměl to co maskovat. Ason to příště udělá pořádně rovnou

              0 0
          • destr  

            No tak já třeba bych si to ani neuvědomil to říct, přece jenom při měnění oleje?

            0 0
      • Smazaný účet  

        Stahování v pořádku bylo – to že to mohlo být načaté řekl sám mechanik – já nikde nepíšu, že jsem to tam dával rozbité. Místo toho jsem napsal, že už se to od té nehody nestahovalo, ale že minulý týden jsem se omylem dotknul spínače, omylem to spustil o centimetr dolů a ze strachu že okno spadne dolů a nepůjde nahoru, jako se to stalo minulý rok na druhé straně, jsem to zase vytáhnul nahoru – takže žádný problém minulý týden ještě nebyl.

        0 0
    • Ricci  

      Vsetko je to iba o ludoch a ich mentalite…

      0 0
    • maedva  

      Mam se Skoda servisem jen kladne zkusenosti. Nicmene tam jsem byl jen jednou jinak vse resim u neznackovych servisu, nebo pres zname protoze to vyjde nekdy i vice nez o 50% levneji… ;)

      To co se ti stalo je podle me jen nahoda. Svine jsou kdekoliv jinde a neni to jen otazka Skoda servisu.

      PS k te fobii ze stahovani oken: Mame v rodine Octavia rv.2000 a 2003, Octavia II rv.2006, Superba rv.2003 a 2006 a zadny problem se stahovanim oken nikdy nebyl…

      PS2: Mimo to mame jeste Volkswagen Golf 2003 a Sharan 2005 coz jsou take vlastne koncernova auta spojena se Skodovkou a jak jinak take zadny problem s okenky… :)

      0 0
      • smith22  

        to máte tak velkou rodinu nebo provozujete taxi službu? :-))

        0 0
        • maedva  

          Velka rodina a jak to tak byva kazdy musi mit svoje auto… :) Navic bratr ma autodopravu, takze v okoli naseho domu jsou parkovaci mista zabrana :D Do dvorku se jich vejde 5

          0 0
      • Smazaný účet  

        Možná máme jenom smůlu na auta, ale jak u octávie rv. 1999, tak u rv. 2000 je to prostě na denním pořádku, že se to rozbije. Dneska jsem to viděl rozebraný a ani se nedivím, že se to takhle kazí. Je to celé z plastu a na zemi to bylo na tisíc kousků.

        0 0
        • maedva  

          U nas to zatim funguje, tak asi hold smula… :(

          0 0
        • M13  

          A co bylo špatný? Ty plastový „bowdeny“ ve kterých chodí lanka nebo něco jinýho?

          0 0
          • jIrI___  

            Tipuju to na ten kus plastu, ve kterém je zasazené samotné okno. Na těch se nemá co rozbít :)

            0 0
            • M13  

              Já si to spletl s Felicií, tam ty „bowdeny“ jsou jen z plastových trubiček

              Dokonce je na tom pěkně vidět domácí oprava.

              Stahovačky z Octy vypadají takhle ale nevím, co se na nich může rozbít.

              A ten polystyren ve dveřích mi taky není moc jasný, namyslel jen tlumení a izolaci?

              0 0
              • kubad  

                Lanka sou na koncich uchycena v plastivych dilech, ty odchazi. Jeden je videt dalsi sou asi z druhe strany.

                0 0
                • M13  

                  Tak to už tuším, ale to se nedá sehnat? Kvůli takovýmu malýmu kousku s minimální hodnotou měnit celou stahovačku…

                  0 0
                  • jIrI___  

                    Sehnat by se to určitě dalo, ale doma bys do nich to lanko nezamotal, protože je tam celkem složitě uchycené. U zadních oken je to jednodušší, tam je ta vodící lišta jen jedna.

                    0 0
                  • kubad  

                    Jde opravit. Me ten plast svarili za par kacek, ale lanko se namotalo do navijaku a poskodilo tak ze sem musel nechat vymenit komplet.

                    0 0
      • Vilém  

        Jen k tem fobiim:) Mel jsem kolegu, co zasadne pri parkovani auta doma v garazi, oteviral vsechny dvere a kapoty, aby se mu neomackaly tesnici gumy. Pri delsim odstaveni auto stavel na spalky, aby se nevypruzily pera.

        Takze lidi jsou ruzni:)

        0 0
        • Smazaný účet  

          A tos mu měl říct, že když otevře všechny kapoty, tedy i fufr, že se mu opotřebovávají pneumatické vzpěry :0)

          0 0
        • pepek  

          Jo a eště se podkládaly stěrače, aby se gumičky neomačkaly. Myslím, že se na to i prodával nějakej bazmek. Znal jsem člověka, který si všechny klouby na nápravě MB1000 obalil do sáčků od mlíka, stažených měděným drátem. (Ale zase to nemusel furt mazat :-)

          0 0
    • kesu  

      Ano stalo, s autorizovaným servisem škoda (konkrétně Louda Poděbrady jsem měl jen problémy). K popisu:

      1)oktávka, hádá se to potřebovala vyměnit svíčky. Stála tam 3dny,přijedu si pro to a auto na stejným místě s tím že je to opravený,závada stejná, vynutil jsem si alespon po dobu opravy náhradní auto

      2)jiná oktávie-výměna destiček,nezkon­troloval jsem hlavu bezpečtnostního šroubu,někde jí ztratili, výsledek byla nová sada šroubů a práce asi za litr.

      3)na jiným autě se cca 100 tis km škrtím na pásu,prostě když se otočíte při couvání tak to pak musíte vycvaknout anamotat znova. Nepodařilo se mi donutit je u loudy to vyměnit.

      4)nedávají originál kotouče ani desky

      5)výměna zapalovací cívky (originál díl za 1060kč u nich) plus asi 5minut práce s jedním imbusem bez diagnostiky výměna-cena u nich 4tis kč.

      6)záruka mobility se vztahuje pouze na dopravu do nejbližšího servisu do 30km a bez každé započaté hodiny řidiče takže odtah vás stejně stojí 1000kč/4km (auto menšík)

      1. v noci není možné vzít si náhradní auto ikdyž je k dispozici,

      drží se pro majitelé audi.

      • myslím si že obecně vzato jsou automechanici asi největší flákačivůbec nebo na ně mám prostě smůlu.
      • Ale kvůli téhle úrovni servisů si už škodovku rozhodně nekoupím, jeale zvláštní, že VW servis je výrazně lepší a audi u toho stejnýhomajitele poskytuje super služby.
      0 0
      • maedva  

        Pokud si myslite, ze vam s jinou znackou vozu v jejich znackovem servisu udelaji neco lepe a levneji tak se hodne pletete. Treba Ford, Mazda a pod… ;-)

        0 0
    • biker 0071  

      Otec dával Superba do autorizovaného servisu Škoda v České Lípě a nemohl si je vynachválit, dostal asi 15% slevu a měl vše do druhého dne, v něděli odpoledne přijel technik a hodil auto na VAG a zjistil co je a výjezd technika platil až druhý den co bylo auto dovezeno do servisu ( vymněňovali mu motorek na změnu tlaku v sacím potrubí do turba)

      0 0
      • Smazaný účet  

        Jasně, tohle byl teprve druhý problém se servisem. Jinak s nimi máme dobré zkušenosti, například výměna spon na výfuku pouze za cigarety mechanikovi.

        0 0
    • mais  

      pokud jsi přijel na servisní interval, tak mimochodem tam jsou předepsané úkony, co se mají udělat a jedním z nich je ověření funkci automobilu – navíc okýnko se v servisu stahuje běžně už třeba kvůli zkoušení světel, kdy otevřeným okýnkem přepínáš a obíháš auto, co funguje – mechanik to neměl tímto způsobem maskovat, nicméně to, že to zacvakal celý servis není tím, že by jsi byl buhvíjak v právu, ale tím, že že se chtěli zachovat slušně dle hesla náš zákazník náš pán, kdyby to mechanik přiznal, že by se to stalo, tak by to dopadlo dle nabídky, cálnul by jsi díly práci by dali zadarmo

      0 0
      • Smazaný účet  
        1. Nebyla to servisní prohlídka, byla to výměna oleje. Zadána byla jen ta

        a to se mělo udělat. Nevím na co musí při výměně oleje stahovat okénko.

        1. Pokud by se přiznal, nebyl by problém se domluvit co se bude

        dál dít.

        0 0
        • pepek  

          99,9% lidí stahuje okénka. To že ty ho nestahuješ je divný, a nemůžeš očekávat automaticky od ostatních, že to nebudou dělat.

          0 0
        • kubad  

          stahování okna je normální, pokud nechceš aby je stahoval máš si to dát do protokolu.

          zbytek neřeším, co servis předvedl je prasárna

          s těma poruchama stahování přeháníš,a to že nepotřebuješ stahovat okýnko je k smíchu, i když mám klimu v autě, není od věci občas vyvětrat a né furt tahat vzduch do interiéru přes výparník, ale to je tvoje věc

          0 0
          • JakeF  

            Nehledě na to, že používánim klimatizace vzniknou daleko větší náklady, než co by stála občas ta výměna toho stahování :).

            0 0
            • Smazaný účet  

              Haha :0) Jaké náklady s používáním klimatizace? Mohl bys to trochu přiblížit?

              0 0
              • pepek  

                Tobě jede klima zadarmo?

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Ne, ale ani náhodou tyhle náklady nedají dohromady náklady na výměnu stahování oken.

                  0 0
                  • kubad  

                    ale dají ta klima 0,2ltr/100km udělá minimálně

                    0 0
                    • JakeF  

                      No, někdy v létě, když máš stojící auto vytopený někam k 50°C to bude mnohokrát víc…

                      0 0
                      • kubad  

                        jj tohle je za normálního ustáleného provozu, ve městě v létě to bude mnohem mnohem víc, ale tady hodně záleží na autě a motoru

                        0 0
                        • JakeF  

                          Dole jsem házel test. 0,2l jedině mimo městě s úsporným autem a ještě na udržení teploty, ne snižování.

                          0 0
                  • JakeF  

                    Kolikrát jsi měnil na těch autech stahování na kolik najetejch kilometrů a jak často jezdíš v podmínkách, kde použiješ klimatizaci? Podle mě to bude velmi jednoduchá matematika… A jestli řekneš, že jí používáš jen v minimu příkladů, tak ti vrátim tu „daň za komfort“ zmiňovanou níž.

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      V létě je zapnutá permanentně, stahování se za 10 let rozbilo 3× na jednom a 2× na druhém autě. To je fakt, nevymýšlím si, buď máme smůlu nebo udělali někde něco špatně.

                      0 0
                      • pepek  

                        Nemíváš v létě permanentně chřipku?

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          Ne, nemocný jsem byl naposledy před minulými vánocemi – rýma a bolení hlavy.

                          0 0
                      • JakeF  

                        Když vezmeme hodně lehkej příklad, že to zvedne jenom o 1l, což určitě bude víc, když vyhřátý auto nejdřív nevyvětráš a náklady na výměnu jsou 3000Kč, jakože se tu už spoustukrát objevilo, že nejsou, tak za 50 tisíc km to je zpátky. A to mi neříkej, že jste za 10 let v létě nenajezdili. A podotýkám, že ty náklady na klimatizaci budou v reálu nejmíň dvojnásobný, než tady počítám.

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          A jak vyčíslíš nepohodlí v přetopeném autě s otevřeným foukajícím okýnkem?

                          Jestli chceš přesnou cenu opravy můžu ti naskenovat fakturu z minulé opravy. To že je to ke třem tisícům je fakt, cena dílu v autorizovaném servisu je kolem 1800 + práce. Takže těch 2800 to může klidně dát.

                          0 0
                          • JakeF  

                            Foukající vzduch mi nevadí, proto taky můžu jezdit na kole, ve vlaku s otevřeným oknem, na lyžích a mimo další i v autě s otevřeným oknem. A když je opravdu velký vedro, tak klimatizaci zapnu, ale jsou to fakt výjimky.

                            A co se vyčíslení týče, vyčíslil bych to na korunu stejně jako zdravotní rizika plynoucí z šoku, kterej vzniká tělu z foukajícího studenýho vzduchu a následnýho vystoupení z klimatizovanýho auta ven, kde je vedro a dalšímu teplotnímu šoku, kterej na imunitu má dost špatnej vliv.

                            0 0
                            • Smazaný účet  

                              Znovu říkám, že foukající vzduch na kole a foukající vzduch v autě jsou rozdílné „foukající vzduchy:0)“ Na kole mi to taky nevadí.

                              0 0
                              • JakeF  

                                Možná kdybys to okno v tom autě někdy zkusil otevřít? :) Pokud nejezdíš pořád na dálnici, tak s tím není problém.

                                0 0
                        • Smazaný účet  

                          Řekni mi, máš v autě klimatizaci?

                          0 0
                  • Gorgov  

                    Pokud s tim nejezdíš, tak nedají…

                    0 0
                • přišlapávač  

                  kdepak, psal to výš- platí mu to tatík :-)

                  0 0
              • jIrI___  

                Spotřeba, filtry, plyn, desinfekce… Nevím, jen tipuju, klimu v autě máme, ale až na výjimky nepoužíváme :)

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Tak na co jí tam tedy máte? Tohle samé můžeš říct o motoru. Spotřeba, olej, filtry. Taky motor máte a až na výjimky nepoužíváte?

                  0 0
                  • jIrI___  

                    Prostě už v tom autě byla a demontáž by vyšla draho :). Nic víc za tím nehledej.

                    0 0
                  • Kubiczech  

                    Na co? Asi na to, na co máš ty stahování okének. (:

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      Kdyby to šlo levně vyndat a dát švihadla byl bych jedině rád :0)

                      0 0
                  • Gorgov  

                    Ty vole to sou úvahy…

                    0 0
              • JakeF  

                V průměru 1l na 100km vyšší spotřeba. Ověřeno i v praxi, ale stačí použít google :).

                0 0
                • Gorgov  

                  U takhle starýho krámu asi i jo:)

                  0 0
                  • JakeF  

                    Z testu vyplývá, že pro snížení teploty v interiéru z 31 °C na 22 °C spotřebovaly testovací vozy ADACu o 2,47 až 4,15 l paliva na 100 km více. Tato vyšší spotřeba paliva nicméně trvá podle autoklubu asi jen tři minuty. Udržení stanovené teploty si pak podle stylu jízdy a typu klimatizace vyžádá vyšší spotřebu paliva v rozmezí od 0,76 do 2,11 l / 100 km v městském provozu a od 0,09 do 0,66 l /100 km na otevřených silnicích.

                    U našeho Mitsubishi to ten 1l +/- bude a to neni zrovna starý…

                    0 0
                • Smazaný účet  

                  Spotřeba je jen cena za komfort. Ono je lepší ušetřit dvacku a nechat si nafoukat do uší.

                  0 0
                  • JakeF  

                    Ach bože, fouká do uší… Na kolo nosíš klapky? Ve vlaku si taky okno neotevřeš? Tenhle boj vzdej, už ze sebe akorát děláš blbce…

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      Vítr z otevřeného okna v autě a při jízdě na kole jsou naprosto rozdílné věci. Na kole mi to nevadí, v autě díky vyšším rychlostem a tím, že se vzduch uvnitř točí mi to vadí. Je to jen můj problém, to že tobě se to nelíbí je mi fuk. Blbce ze sebe děláš akorát ty.

                      0 0
                      • JakeF  

                        To je fakt, vždycky musim držet hlavu, aby mi ten rotující vzduch nezlomil vaz :). Asi na tý tvý teorii něco bude.

                        0 0
                        • jIrI___  

                          Neříkej, že ti v autě během jízdy nikdy nevzniklo tornádo…

                          0 0
                          • JakeF  

                            Já otvírám i střešní okno, takže vždycky stihne vyletět ven, než mi to stihne ublížit :).

                            0 0
                          • vikicek  

                            proto je lepší mít otevřený obě okýnka, aby mělo tornádo volnej průběh

                            0 0
                  • Kubiczech  

                    Škoda, že se nevozíš v kabrioletu, to by byla komedie. (:

                    0 0
              • Gorgov  

                Haha… a to celýmu tomuhle vláknu…

                0 0
              • kubad  

                určitě se to nějakým deci na spotřebě projeví :-)

                takže minimálně těmato,

                0 0
          • pepek  

            Tak. V zimě je potřeba občas vyvětrat a v létě klimoška taky není vždycky ideál-někdy je lepší trochu větrat i se zapnutou klimou.

            0 0
          • Smazaný účet  

            Nemyslím si, že to, že nepotřebuju stahovat okénka je k smíchu. Nevím co je na tom k smíchu. Myslím si, že je to každého věc a když jednou za čas stáhnu okýnko tak v tom rupne, okno spadne dolů a oprava je za skoro tři tisíce. A pokud je to u dvou aut hned po praskání žárovek v zadních světlech nejčastější a jedinej problém, tak je to přeci divné a je logické tomu předcházet. Krom toho vždycky v létě přeci můžu vyvětrat otevřením dveří. Ale to není tak cool jako jet s otevřeným okýnkem, loket z okna a muziku naplno. :0)

            0 0
            • jIrI___  

              jj, víc kůl je jet s otevřenými dveřmi a mít ven vystrčenou nohu :-D

              0 0
              • Smazaný účet  

                :-D

                0 0
              • Bikes  

                I při výměně oleje je třeba vynulovat servisní interval, zkontrolovat kontrolku mazání, nehledě, že při vjezdu ze zimy do relativně vytopené dílny musí technik (příp.mechanik) otevřít okno k vyvětrání a najetí na zvedák. Nehledě na některé týpky kterým nevadí, že po zabouchnutí dveří se nim zamkne auto (na servise se v tom fakt nevyžívají). Jen se Ti snažili okno dát, do původního stavu. Pokud jsi ho měl vycpané papírkama, tak funkční asi nebylo. Promačknutý tapecirunk, taky mluví za svého uživatele. Dle mě jsi jen využil blbosti servisu. Já bych s Tebou tak vyběhl, že by Ti ani otec nepomohl. MHD na Tebe.

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Psal jsem, že jsem papírky objevil! Nejsem idiot abych vycpával okno papírky! A dále: já nejsem ***** abych využíval blbosti servisu. Jsem čestný člověk, nikdy jsem nikoho neokradl ani nepodvedl. Pokud tomu nevěříš, tak si nevěř.

                  Promáčklé dveře se neopravovaly jen proto, že je to zbytečné.

                  0 0
            • kubad  

              že nestahování oknka je k smíchu to nikdo neříká, jen píšu že tvůj přístup je k smíchu, aby se něco nepokazilo nepoužívám.

              mě vyšla oprava tohoto problému na cca 1500kč, řešeno neoriginál příslušenstvím, které už od pohledu je mnohem bytelnější.

              jinak mě stahování na koncernovém autě odešlo po 6,5 letech 190t.Km a to jen proto že mě přimrzlo okno a následnou manipulací sem si to dojebal, a to stahuju okna dost často :D

              0 0
              • Smazaný účet  

                Nepoužívám to jednak proto, že se to může rozbít – to je fakt a ten mi nevezmeš, a druhak proto, že nevidím jedinej důvod PROČ bych měl ty okna stahovat. Klimatizace interiér vychladí za chvilku, jezdit s otevřenými okny mi navíc vadí po stránce hluku – v autoškole jsem si toho užil dost.

                0 0
                • kubad  

                  já neříkám nic o jízdě s otevřeným oknem, píšu že není na škodu občas vyvětrat :-)

                  a aby se něco nepokazilo je lepší autem nejezdit vůbec :-)

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Ano, ale větrat se dá i jinak než stažením oken. Řekl bych že tohle je marné řešit. Každý má svojí pravdu, já přijímám vaší, dál prosazovat svou nebudu. :0)

                    0 0
                • JakeF  

                  Hele… Že se tak zeptám osobně, ty a onuce, nejste příbuzný?

                  0 0
                • kubad  

                  a pro tvou informaci, ten mechanismus je namáhaný pořád jestli stahuješ nebo ne :-)

                  celý problém je v uchycení lánka v plastu který umí prasknout.

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Kdyby to škodovka udělala pořádně, dala tam místo plastu plechový výlisek nebo něco jiného a né křehký plast, tak by myslím nebyl takový problém ne?

                    0 0
                    • pepek  

                      plechovej výlisek tam kdysi byl a představ si to – upadl

                      (v bodovém svaru – Škoda 105).

                      0 0
                    • jIrI___  

                      Shodou okolností jsem byl na brigádě ve firmě, kde se stahovače oken dělají a můžu říct, že od Opelu, přes Mercedes až po Astona tam všichni mají kus plastu, si člověk nevybere :)

                      0 0
        • kronic  

          Okýnka se stahují automaticky před vystoupením mechanika z vozu, protože po jeho zvednutí, je někdy nemožné se dostat dveřmi dovnitř, z důvodu nedostatku místa na otevření dveří mezi vozidlem a sloupem zvedáku. Pokud má mechanik nastartovat motor s vozidlem na zvedáku (a to při výměně oleje v motoru dělá), potřebuje k tomu plně stáhlé okýnko u řidiče. Druhá věc je automatické zamykání vozu.

          Servis sice zodpovídá za svého zaměstnance, ale pokud jim to nenahlásil, tak je to jeho pochybení a neměl by se hned negativně hodnotit celý servis, který se v konečném důsledku zachoval více než dobře.

          0 0
    • Duppy123456789  

      http://www.youtube.com/watch… V sobotu super koncert :-)

      0 0
    • blisterexist  

      tak to máš dobrý, já si nechával zpravit mobil v servisu,bylo chyba v softvéru a nejelo to, po opravě se mobil vrátil s požkozením ne na seftvéru, ale na mobilu,

      mobil na vyhození a ničeho jsem se nedovolal:-/

      0 0
    • Tomcat  

      Nevidím vůbec nic divného to že to je ŠA je naprosto podružná otázka na netu takových výlevů jako si hned zatepla vyslintal jsou miliony.

      Dosaď si místo toho libovolný auto , nebo napiš generátor stížností javascriptu.

      0 0
    • PH15  

      Já doporučuji http://www.autotriopraha.cz/

      0 0
    •  

      Jsem *****.

      0 0
    • Davidakta  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce