• UPC_piskot

    Poraďte, kdyby jste nebrali ohled na cenu, jaké brzdy by jste volili na Banshee Scream ? Případně proč?

    • Avidy CODE 2010
    • Avidy Elixir CR
    • Hope Tech V2
    • Shimano Saint
    • Formula The One

    Snad mi pomůžete s výběrem. Dikes :)

    • alo  

      neco alespoň za 70tisíc

      asi bych vybíral podle designu

      • Pedro404  

        Vyžíváš se v tom svym poskytování debilních nevtipnejch pseudorad?

        • alo  

          docela jo,

          vsecny tyhle brzdy budou nejak fungovat a ani u jednech nelze rici ze by byly vyrazne lepsi, nez ostatni

        • alo  

          jaké poskytování debilních nevtipnejch pseudorad máte prosim na mysli?

          • Pedro404  

            Kromě tohohle ještě to vlákno jak se ptal na kolo co udrží 120 kg a tys doporučil dietu.

            • alo  

              ach ano,

              nebylo to 130 kg pri 190 centimetrech?

              pokud pán aktivne neposiluje, ma patrne docela nadvahu a kdyby zhubnul, pojede se mu na kole pri dejme tomu rozumne vaze 95 kg patrne vyrazne lepe a nebude muset resit nakup specialniho kola pro plnostihleho.

              doktor mu samozrejme poradi, taktez aby zhubnul

              • Tomínos  

                Jenže tady není na lékářským, ale bikerským fóru :-)

                • alo  

                  to, že někomu s čtyřiceti kilovou nadváhou poradil, aby zhubnul, jsem nemyslel zle, pojede se mu daleko lépe a bude si moci koupit standartní kolo,

                  predstavte si závodníky na tour, pokud budou vážit 130kg

                  • Pedro404  

                    Ale na to se prostě neptal. Když se zeptam jaký kolo za 20 tisíc tak nechci slyšet našetři na kolo za 40, bude lepší. Když chci kolo na 120 kg tak nechci slyšet zhubni 40 kg, pojede se ti líp.

                    Navíc to že shání kolo napovídá že hubnout chce. Jízdou na kole.

                    • alo  

                      motáme se v kruhu,

                      pokud má někdo problém, v tomto případě vyská váha, která je na hranici únosnosti pro většinu kol, jsem pro to odstranit příčinu, tj. zhubnout, nikoliv vytvářet dodatečnou konstrukci v podobě nákupu ultra odolného kola, (s tím že úprava jídelníčku je opravdu na prvním místě, pokud chce někdo opravdu zhubnout)

                      zkrátka, pokud mě bolí záda, začnu cvičit a ne, že si koupím kokotinu ala kosmodisc

                    • alo  

                      to že shání kolo nenapovídá o ničem, znám par lidí, co používá kolo výhradně jako věšák, popř jako výplň sklepa

      • UPC_piskot  

        Nač mít pěkné brzdy které nebudou brzdit..Asi mi tentokrat na vzhledu moc nezáleží spíš aby to byly pořádné kotvy a né zbytečně vyhozené peníze.

    • goofy  

      Vzhledem by tam nejvic sedly Hopy, ale ja bych sel po max vykonu, cili bud Saint, nebo The One

      • kubad  

        Tech V2 na ne vykonem rozhodne neztraci.

        • MlokCZ  

          V2 jsem nejezdil a určitě to jsou výborné brzdy. Když kouknu na ten test, co tu už několikrát byl, tak mírně výkonem na The One a Sainty ztrácí:

          http://www.bikeradar.com/…brakes-24345

          A co mám zkušenost z brzd, co jsem jezdil nebo pořádně vyzkoušel, tak i poměrně malý rozdíl z toho testu (tím myslím např. Elixíry x The One), tak je v praxi proklatě znát.

          Já bych vzal The One nebo Sainty. K The One doplním, že pro někoho už to mohou být pro zadní kolo s mírně větším kotoučem (180mm) přílišné kotvy a může mít problém s dávkováním. Chvíli jsem si taky musel zvykat a vyjímečně stále ještě na zadní se 180mm kotoučem s NN 2,4 UST zašmejruju i když nechci. A to tam mám tentokrát nechané originál sintrované desky.

          Po 1000km na The One a z toho dost v horách, tak jakmile vezmu do ruky jakoukoliv jinou brzdu (s vyjímkou Saintu), tak mi přijdou, že nebrzdí.

          Jak jsem ale psal, ty Hope jsem nejezdil, takže nemůžu z praxe srovnat.

          A ještě u The one již zde zmíněná nevýhoda, opravdu malá mezere mezi deskami a kotoučem. Taky ale díky tomu i na Formule výrazně zkrátily mrtvý chod páky, který byl u ORO skoro moc velký.

          • goofy  

            No me se treba libi na Saintech, ze zvysili vzdalenost desek. Na mrtvem chodu to oproti mym XT neni znat, ale ta mezera tam je vetsi, coz u tak velkych brzdnych ploch je celkem vyhoda

            • MlokCZ  

              Pokud se podaří zvětšit mezeru desky/kotouč aniž by se prodloužil mrtvý chod páky a aniž by to mělo negativní dopad na výkon brzdy, tak je to samozřejmě zcela ideální.

              • goofy  

                Nevim jak tomu shitmano rika. Ale proste paka na prvnim cca pul centimetru nez zacne brzdit klade krapet vetsi odpor (vetsi pakovy pomer). Tim se pistky priblizi a pak uz je brzda zase pekne citliva na doteku desek s kotoucem.

      • UPC_piskot  

        Takze treba do Avid CODE nebo Elixir by si nesel jo? Nemam totiz zkusenost ani s jednou z brzd.

    • kubad  

      Hope

      Vypadaji nejlip a jeste i super brzdi.

      :-)

      • UPC_piskot  

        Co sem slysel tak HOPE V2 si to slusne davaj. Jen nechapu jak muzou byt HOPE V2 lepsi nez HOPE M4(4-pisty), bo kdyz se tak nad tim zamyslim tak cim vic pistu tim vetsi vykon ne? Ale ocividne tomu tak neni.

        • goofy  

          Cim vic pistku rozhodne neznamena vyzsi vykon… Maximalne lepsi davkovatelnost, ale vsechno zalezi na nalazeni

        • kubad  

          V2 maji proti M4 mnohem vetsi prumer pistku a sirsi desky a kotouc. Rozdil je opravdu hodne velky loni sem vozil M4 letos mam V2 vepredu

        • Vilém  

          to neni jak s Adidasem:)

      • alo  

        ale zase jsou 2× drazsi nez sainty

        • kubad  

          Ale prd :-) jet to chce zdroje

          • alo  

            i s priplatkem za hope kotouce ano

        • UPC_piskot  

          Rikas teda ze ten vykon u HOPE V2 neni o tolik vetsi nez u Saintu aby se vyplatilo priplatit.

          • alo  

            jak pisu hned nahore, vsechny ty brzdy brzdi vytecne, vybirej spis citema co se ti osobne vic libi ke kolu

          • goofy  

            Ne neni o tolik vetsi, jelikoz je mensi… ;o)

    • Gomez35  

      Všechny uvedený brzděj dobře. Já měl loni The one – neskutečný kotvy, hůř se dávkovali. Letos mám Elixiry CR – brzdí o maličko míň, ale zase mnohem víc mi sedí páka a dávkování. Chce to zkoušet, každýmu sedí něco jinýho. Každopádně s žádnými neuděláš chybu. Ještě se podívej na CODE 2011.

    • gazman  

      The one jsou výkovek jak pumpa tak třmen a to je záruka nejvyšší tuhosti.Hope je CNC vykrajovánka kde jsou frézou porušené vlákna materiálu což je rozhodně nedobře.Jsou ale i tací co si je i přes to kupují,protože se jim líbí paradoxně právě to frézování,které je oslabuje.Kdo chce kam nechoďme s ním:-)

      • goofy  

        njn.. Ale jsou pekne, tak jim to mnoho lidi odpusti :o)))

    • Nimrod  

      přidal bych do výběru gustavy, ale srovnání ti bude muset dát někdo jiný

      • kesu  

        muzu ted srovnat gustav M s novyma saintama, Gustavy brzdi lepe a v podstate se neprehrivaji.Saint se prehreje za ani ne polovicni dobu.

        Gustavy vazi vic jak 1 a ctvrt kila,naplnit je aby mely hezkej chod je nadlidskej vykon a chce to opleteny hadice..

        • Nimrod  

          jo, odvzdušnit maguru je fakt porod, to máš pravdu… raději jsem vyháněl bublinky z hadice třepáním a ten rok, co jsem je měl, jsem nemusel nikdy odvzdušňovat. to bych asi musel po pár letech navštívit servis :-) ale jinak za mě je to furt nejepší brzda, co jsem kdy měl, pokud jde o všechno, krom údržby

    • kesu  

      vzal bych saint a težký kotouče..

      Cody a Hopy V2 jsem nejel

      elixir ukazuje pouze prumerny vykon na DH

      Formule maji blizko u sebe desky

      Magury se mizerne plnej

      sainty se prehrivaj

      Vzal bych budto sainty s ventidisc kotoucema a nebo bych pockal na Cody 2011

    • Manas  

      Ber Saint. Kdekoliv to oservisujes, jsou na to dily vsude a desticky.

      Mam The One a sere se mi neustale predni brzda. Uz jsem zkusil leccos. Nahradni dily na ne taky stojej moc. Shitmano je sice Shitmano ale vzdycky se ho proda nejvic.

    • Dav...1  

      Formula the one jsem prehlidnul – Ja bych se rozhodoval preve mezi Saintama a the one.

    • BigKarel2  

      Já bych Bral šimána.

    • Tomcat  

      Na tenhle starý duralový ingot ti na FR stačí Hayes hfx 9 s dvoustovkou.

      Jakýkoli lepší brzdy jsou tuzing.

    • Dinoxus  

      Z vlastni zkusenosti muzu doporucit Saint, vozim je na Specialized Enduru, oba kotouce 203 (RT76+RT79). A nemuzu na ne rict jedine krive slovo jak davkovani tak brzdna sila ktera jim rozhodne nechybi. Ani nejake prehrivani jsem rozhodne nezaznamenal, naposled 4 dni v Dolomitech (v prumeru denne zklesano 6000 metru) a absolutne bez problemu. Rozhodne vyhoda bezproblemovy servis prakticky kdekoliv a nahradni dily taky neni problem sehnat.

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.