• poiko

    Ahoj, rád bych si koupil novou vidli na kolo. Jelikož studuji, jsem schopen dát do vidlice maximálně 4–4,5 tisíce. V této cenové relaci, co jsem zatím koukal po netu, jsem schopen si koupit nějakou „slušnou“ vidlici pouze jetou. Jezdím takovou tu klasiku: silnice, polní cesty, semo tamo něco v lese. Zdvih do 100mm a chtěl bych s navářkou na V brzdy, o kotoučových brzdách neuvažuji. Problém by mohl být v tom, že vážím pouze 65 kilo.Vidlici bych nejraději s vnějšími nohami černé barvy a vnitřními „do zlatova“ :) Po projití inzerátů jsem si víceméně vybral tyto vidlice: Manitou Black, Manitou Skareb, RS Duke. Líbily by se mi i Magury, ale inzeráty na ně skoro nejsou. Marzochy asi ne. Dáte nějaké rady, jak koupit vidlici na inzerát, na co dát pozor, atd.? Na co dát pozor konkrétně u těchto vidlic? prostě jakékoliv vaše postřehy? děkuji

    Anketa: Kterou z vidlic?

    6x
    55%
    5x
    45%
    0x
    0%
    0 0
    • mosquito  

      kazda rada draha, ale radeji bych si ji vyzkousel na tom bajku a pak ji sundal … treba vakl a chod v ruce nepoznas, z cehos plyne ze bych asi nekupoval zajice v pytli poslaneho postou – tod muj osobni nazor

      0 0
    • jaski  

      hlavne dej pozor jestli neni praskla a jestlu tlumi, funguje LO apod. Muzu porovnat akorat skareba a blacka. pokud chces gramy dolu a nebudes moc prasit tak ber skareba a pokud chces vetsi tuhost a neavdi gram navic tak blacka.

      btw me se taky nelibej ty cerny nohy je to hnus. jeste ze mam na svym blackovi zlaty tralalaaaaa

      0 0
    • Nimrod  

      určitě osobka, jinak je to vo hubu, nejlépe etě rozebrat a kouknout se, jestli je fšechno v dokonalim stavu… ale musíš si sebou přinést volej a vazelínu… pak se snad už nedá prohloupit

      0 0
      • yetti  

        Uz vidim jak ho prodavajici necha rozebrat vidli :-)

        0 0
        • Nimrod