• Advid

    Ahoj, řeším jedno téma a zkouším BF jako bezednou studnici užitečných (většinou) informací. :-)

    Je v pořádku zveřejnit foto a popis závady na sociálních sítích?

    Doslechl jsem se, že by to mohlo být poškozování výrobce/značky. Jeden známý dal fotku zkurv… výpletu a výrobce mu pak volal, ať to stáhne. Šlo o případ, kdy reklamace proběhla a zapletené kolo s „okousanými“ niply dostal onen známý zpět výměnou jako nové. Až pak to zveřejnil.

    Osobně si myslím, že je každého věc, co si kam dá, ale nevím, jestli je to v legislativě nějak ošetřeno. Strejda google neporadil.

    0 0
    • Vilém  

      Tak to vloz i sem, at jsme v obraze:)

      0 0
      • Advid  

        Tady to je.

        0 0
        • Advid  

          Po dvou měsících od koupě.

          0 0
          • Vilém  

            Takze se ti na kolobce uklepaly sroubky, chces to resit reklamaci a ztracis cas debatovanim na netu?

            Neni jednodussi vzit dva sroubky, dve podlozky, dve pojistne matky a dat to dohromady?

            0 0
            • Advid  

              No jo, bike forum a jeho experti.

              Takže se ještě jednou pořádně podívej na tu fotku a dej si facku. :-D

              0 0
              • Vilém  

                Prosim? Muzes normalne odpovedet a nedelat ze sebe urazeneho chudacka?

                Napred tu pises neco o zapletenem kole a ze nekdo zverejnil jeho foto. Kdyz jsem napsal, ze bych to foto taky rad videl, tak vlozis foto blatniku, bez jakehokoli popisu a vysvetleni oc ti vubec jde.

                0 0
                • Advid  

                  Aha, takže ty si myslíš, že sem někdo bude psát kvůli šroubku. Jako vážně?

                  0 0
                  • Vilém  

                    Tvl a myslis, ze jsem jasnovidec, mam sklenenou kouli a znam tve myslenkove pochody?

                    0 0
                    • Advid  

                      Asi máš pravdu, jsou tu i lidi schopní psát kvůli šroubku. :)

                      0 0
                • Advid  

                  To se známým byl příklad, jak to proběhlo. Sám řeším něco jiného a proto jsem se ptal na názor ostatních.

                  Navíc i kdybych fotku toho zapleteného kola měl a vložil ji se, ničemu to nepomůže. Myslím, že otázka zněla jasně a obrázek ji nevylepší. Naopak, začnou se řešit blbosti.

                  0 0
                  • Vilém  

                    Me teda vubec neprijde, ze otazka znela jasne, ale kazdej to mame asi jinak. Nic, nebudu ti tu dal plevelit, myslim si svoje.

                    0 0
        • Vilém  

          No nejak nechapu souvislost upadeneho blatniku, nejake kolobezky, se zapletenym kolem.

          0 0
          • Advid  

            Byla jasně položena otázka: „Je v pořádku zveřejnit foto a popis závady na sociálních sítích?“

            Většina lidí normálně odpověděla.

            0 0
            • kubad  

              je, ale musíš počítat s případným rizikem že nemáš pravdu

              0 0
        • jecnak  

          Reklamujes upadly sroubek?

          0 0
          • Advid  

            Neptal jsem se, co reklamovat, ale co zveřejnit. A hlavně nejde o šroubky, ale o lak.

            0 0
            • jecnak  

              Jaky lak? Mezi vzperou a blatnikem?

              0 0
              • Advid  

                Lak na blatníku pod vzpěrou.

                0 0
                • jecnak  

                  No vzhledem k zanedbane udrzbe, je to jasne tva chyba.

                  0 0
                  • Advid  

                    Ten blatník jsem si koupil v srpnu a namontovali mi ho v servisu, kde jsem koloběžku kupoval. Po dvou měsících se začal uklepávat, tak jsem tam přidával pérovky a tohle jsem objevil. Co myslíš zanedbanou údržbou?

                    0 0
                    •  

                      vypadá to jako by to stálo dva měsíce na dešti

                      0 0
                      • Advid  

                        S tím souhlasím, ale nestálo. Normálně jsem jezdil a skoro ani ne v dešti. A parking je na chodbě.

                        0 0
                        • jecnak  

                          To bude ten problem.

                          0 0
                          • Advid  

                            To určitě. :) Problém je v tom, že Kostka vyrábí šunt, to je celé.

                            0 0
                    • Bubaaak  

                      takže si jezdil s klepajícím blatníkem?

                      Pak je to mechanické poškození

                      0 0
                      • pierogross  

                        Jezdil jsi s klepajícím blatníkem. Tímto jsi závadu nereklamoval hned – tímto jsi závadu mohl jen zhoršit, reklamace nebude uznána. Takto to přímo stojí v reklamačním řádu, bohužel.

                        0 0
                        • Advid  

                          Nejezdil jsem s klepajícím blatníkem. Během jednoho asi 17 km sjezdu jsem musel dvakrát dotahovat šroub u stupátka, tak jsem se rozhodl dát všude pérovky a během toho jsem si všiml, že je to volnější i v tom místě závady.

                          0 0
                          • pierogross  

                            Ale píšeš, že po dvou měsících se začal uklepávat. V případě reklamace tuto větu smaž, jinak ji využijí proti tobě a můžeš dostat tři roky natvrdo. :)))

                            0 0
                • Pedro404  

                  To je nějakej humor?:D Proč takovou blbinu řešíš, navíc když to je na místě, který neni vidět? Zamázni to lakem na nehty a ušetři si čas a nervy.

                  0 0
                  • Advid  

                    Řeším to z principu, protože to není první závada na koloběžce za ani ne dva měsíce, co ji mám a tak jsem to chtěl ukázat ostatním, aby viděli, co nekupovat. Ony tyhlety nové „designové“ blatníky jsou totiž úplně na ho*no. Kromě odlupování laku jsou krátké (zadní) a úzké, takže neplní svou funkci. Což je spolu s „kvalitou“ provedení a snahou firmy Kostka řešit reklamace potichu a neveřejně (což z pohledu výrobce docela chápu) docela problém a přišlo mi jako dobrý nápad ostatní varovat.

                    Reklamovat jsem to nehodlal, protože za prvé si to,jak píšeš, můžu opravit sám a za druhé by mi to maximálně vyměnili za nový.

                    0 0
    • Smazaný účet  

      podle týhle logiky by se nesmělo psát, že Samsung vybuchuje…

      0 0
      • Advid  

        Vidím to podobně. Na FB jsem to zveřejnil krátce po tomhle příspěvku. :)

        0 0
    • blaza84  

      Pokud je informace pravdivá a není podána zkreslujícím způsobem, takl ji určitě zveřejnit můžeš. Ale určitě by v tomto případě mělo být uvedeno, že reklamace byla kladně vyřízena.

      0 0
      • Advid  

        Reklamace ještě neproběhla. Úplně se mi nechce v tomhle počasí sundávat blatníky…

        0 0
    • Sistematicx  

      Takže pokud by bylo všechno cajk a zverejnil chvalu na vyplet tak mu vyrobce asi tezko bude volat a dekovat ze ho chvali. Jooo ale kritiku vyrobce uz nesnese.

      Dej vyrobce i fotku aji sem. :-)

      0 0
    • mr.antik  

      pokud lhal tak by se s nim soudit mohl.

      Jestli závadu řešili opravou nebo výměnou je jejich věc.

      0 0
    • Smazaný účet  

      Vzal bych si na to právníka. Takovej odlouplej 1 cm laku na blatníku pod držákem, to není lecjaká věc. To může zreznout, nebo nedejbože zkorodovat, blatník upadne, a pak třeba chytneš cákanec bahna rovnou na značkové brýle, které tím budou natrvalo znehodnocené. Nebral bych to vůbec na lehkou váhu.

      0 0
      • gerrard  

        :) cekal jsem kdo zacne

        0 0
      • Advid  

        Myslím, že lepší bude rovnou se obrátit na ombudsmana, protože u těch brýlí na Ali psali „100 % original“.

        0 0
    • Smazaný účet  

      Tak pokud to byl ojedinělý případ tak bych to neřešil, pokud by se mi to stalo víckrát už rozhodně ano,

      0 0
    • Val  

      Pokud bys byl statni zamestnanec, tak z toho kouka arbitraz proti Ceske Republice a miliardy zaplacene poplatniky, pokud ne tak ti muzou akorat tak osklive vynadat na fejsbucku :))

      0 0
    • racek_chechtavy  

      To mě hlava nebere, že může někdo vážně přemýšlet o takovéto reklamaci :-/

      0 0
      • Advid  

        Nepřemýšlím o reklamaci. Koukni na odpověď Pedrovi404.

        0 0
    • Barak  

      Jestli tomu dobre rozumim, chystas se na reklamaci. Ale jeste pred tim to chce delostreleckou pripravu v podobe poveseni na FB a buhvi kam jeste. Po nasbirani dostatecneho poctu rozhorcenych prispevku pujdes reklamovat a rovnou reknes, ze zverejnis na FB jmeno prodejce, nebude-li reklamace uznana. Je to tak?:)

      0 0
      • Advid  

        Viz výše.

        0 0
      • jecnak  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován adminem.
        0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce