Počet reklamací x počet reklamovaných závad

20 nepřečtených
  • dieegoo

    Nikde se mi nepodařilo zjistit, jak je to při reklamaci, když hodlám požadovat navrácení peněz.. vím, že musím reklamovat třikrát stejnou závadu a nebo čtyři různé… ale je důležitý počet reklamací a nebo reklamovaných závad? Když při jedné reklamaci reklamuju dvě závady, počítá se to za dva, nebo jen za jednu? Dík

    0 0
    • yetti  

      Asi takhle: mel jsem takovy vinikajici mobil od T-mobile, ktery se sral jak mohl. Dvakrat jsem ho nechal opravit a pokazde jsem hlasil vice zavad, ale dulezity bylo, ze kdyz jsem nesl mobil na opravu potreti, tak ta jedna zavada se tam stale opakovala, byla to takova prkotina, ale diky tomu mi misto dalsi opravy vratili penize.

      0 0
      • kubad  

        3 stejné závady – nebo 4 různé. Je jedno kolik máš závad najednou. Ale pozor uznané závady!!!

        0 0
        • dieegoo  

          Tohle sem potřeboval vědět, díky… První dvě závady uznali – výměna součástek.

          0 0
      • dieegoo  

        Já poprvé taky hlásil dvě závady, teď mám další dvě, tak mi jde o to, jestli už se to dá brát jako 4 reklamace různých závad nebo ne.

        0 0
        • yetti  

          Podle toho jak to posuzovali u T-mobile jsou to dve, protoze jsou dva reklamacni protokoly. Kdybys tam sel s kazdou zavadou zvlast, tak mas zavady ctyri. Ale jestli je jejich vyklad spravny v pravniho hlediska to nevim. Ja od nich chtel jinej mobil hned, ale to mi rekli nas…

          0 0
    • easyrider  

      To teď řešim s tlumičem. Má potřetí stejnou závadu, takže uvidím, jak se k tomu postaví… (koloshop)

      0 0
    • dieegoo  

      Jinak ten telefon je kupován z internetu, ale reklamace probíhají přes ofic. servis. V dopise, který sem do servisu s telefonem zasílal mám uvedené dvě závady, dopis je orazítkovaný jako že OK, v reklamačním protokolu je zapsáno jak byla vada odstraněna… na základě tohodle doufám, že by to mělo být brané již jako dvě uskutečněné reklamace.

      0 0
    • enjoy  

      s dovolenim bych se pridruzil s dotazem.. jak je to kdyz mi do 30ti pracovnich dnu nevrati telefon z opravy,mam tudiz narok na vraceni penez,to vim.ale kdyz telefon zustane v autorizovanym servisu a ja mam tedy jenom protokol o prijeti do opravy,nemam uz zadny papir o prekroceni lhuty..jak uplatnit narok u prodejce?mam ze servisu vytriskat doklad o tom,ze to nestihli?

      0 0
      • dieegoo  

        Na tom papíru o přijetí do opravy by mělo být datum. Když sem reklamoval já, tak mi na papír napsali přijato 13.6. oprava ukončena 15.6. a den na to jsem ho měl doma.

        0 0
        • enjoy  

          jj,to je jasny.. ja jenom,kdyz mi tam napisou prijem a vraceni z opravy a bude to vic jak mesic,jestli je to duvod pro vraceni penez.abych se nedozvedel,ze telefon uz mam,tak o co mi jde:-))

          0 0
          • dieegoo  

            No pokud ti ho nejsou schopni vydat do měsíce od té doby, co jsi ho přinesl do opravy, tak ti mají vrátit peníze.

            0 0
          • pos3k  

            je, pokud sam nedas souhlas s prodlouzenim lhuty pres 30 dni

            0 0
            • enjoy  

              bylo by to ale jednodussi,kdybych reklamoval u prodejce,ne u servisniho centra.servisak mi asi 13 tisic ze srajtofle nevysoli:-).no nic,diky za komenty.

              0 0
              • dieegoo  

                Tak to si udělal blbost, pokud reklamuješ a chceš nazpět peníze, tak tu reklamaci musíš řešit přímo přes obchod, kde si nakupoval. Ten závadu pošle servisu k posouzení a pokud závadu uznají, tak ti vrátí peníze…

                0 0
                • enjoy  

                  myslim,ze takhle to nefunguje.navic kdyz mam cirou nahodou autorizovanj servis za rohem,tak jsem tam proste dosel,od toho tam je:-).

                  0 0
                  • dieegoo  

                    Takhle to funguje.. řešim to tak se siemensem. Závady přes ofiko servis, kde dostanu protokoly o reklamaci, ale pokud se podělá ještě jednou a budu chtít zpět peníze, tak musím reklamaci a požadavek na odstoupení od smlouvy řešit přímo přes prodejce, který sice telefon pošle na stejné místo, ale.. prostě je to tak.

                    0 0
                    • enjoy  

                      tak to je slusne ujety:-).nevim jestli by to nejak cloveka normalne napadlo.kazdopadne uvidim.mam treti stejnou reklamaci a jeste to ke vsemu vypada ze nestihnou lhutu:-).pak se uvudi jak se k tomu tesco postavi:-)

                      0 0
                      • dieegoo  

                        Ujetý to je, ale zas není moc firem, kde řešíš reklamace přímo s oficiálním servisem.. většinou to musíš zanýst na prodejnu, kde to zařídí oni.

                        0 0
          • kafac  

            No hlavne tam pro ty penize musis jit driv nez dostanes ten telefon. Jak uz ho jednou budes mit v ruce, tak uz penize nedostanes

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.