• FR_lame

    Má taky někdo zkušenosti s obchodem bikezone? Ja u nich objednal přední plašť point a gripy, došel mi zadní pláš a gripy. Už asi 3 týdny se dožaduji reklamace. Pořád, že nemá požadovaný plášť. Dnes napasal ať mu pošlu ten špatný – reagoval asi po 3 týdnesch 3× změnil svůj názor a mě v tom stále visej peníze a nepoužitelnej plášť. Poradí někdo jak na ně?

    • pegal  

      bez tam a natluc jim ..

    • orca  

      máš zajímavou definici zloděje …

    • karboflex  

      mozna bude problem ze jednas stale s nekym jinym:-) ja resil u nich problem asi dva mesice!nakonec se to tedy vyresilo, ale byly v tom penize i meho kamarada a protelefonoval penez ze se mi to nechce pocitat. po mesici sem nakonec koupil nekde jinde a ted mam nejake veci do zasoby:-( a asi nejlepsi je jim porad volat!pres icq komunikuje snad jen nejaky mechanik a pres mail to nejde vubec:-))

    • Jaroslávek  

      Brácha má taky špatný zkušenosti. Ñáký ložisko do předního kola(nebo zadního) není už měsíc.

    • black.horse  

      hehe, haha, hoho, hihi, huhu:-P

    • Dopitak  

      Já tam nakupuju docela často a nemám si na co stěžovat. Když tam dáš kolo do servisu, smskou ti dají vědět, až je hotové. Ten nadpis vlákna mě docela zarazil. V takových případech je nejlepší osobní návštěva.

      • Geralt  

        Předesílám, že jsem brňák, ale taky jsem neměl problém. Mailem , nebo telefonicky vykomunikuju a vyzvednu osobně. A jak píše kafáč, při osobním jednání jsou fajn.

    • hanz  

      on by ti byl nanic aj ten správnej plášt..point totiž pláště nevyrábí :-)..ale jestli si sním chtěl omotat zadní stavbu tak to můžež použít aj ten zadní ne? :-))

      • Aiax  

        Mozna je nevyrabi, ale pod znackou point se urcite prodavaj, ja jedny mel. www.pointbike.de/…/reifen.html Jinam mi ta kritika bikezone pripada uplne detinska, mel jsem s nimi mensi problemy, ale vzdycky se to s nimi dalo vyresit, urcite je to jeden z lepsich e-shopu.

    • kafac  

      Objednal jsem si brzdovy desticky pres web, asi tryden nic, tak jsem je objednal znovu, zase nic, tak jsem je koupil jinde. Dodnes ani nenapsali mejla… takze priste uz ne… Ale na prodejne pri osobnim jednani jsou kluci fajn, takze bud osobne, nebo jinde

      • mastihuba  

        dyž jsem tam vlezl poprvní tak mne vojtíšek přivítal pozdravem „ZDAR VOLE!!!“ to dokážu ocenit :)

    • danis7  

      Taky musím napsat špatnou zkušenost s tímto e-shopem, resp ridewtb.cz, což je bikezone.cz. Objednal jsem si u nich sedlo WTB, trvalo skoro týden než mi ho poslali, několikrát jsem jim musel volat a vždy slibovali, že už posílají.

      Sedlo jsem nakonec vracel v rámci 14 denní lhůty, 3.9. posláno poštou, 4.9. pokus o doručení. Balík si nikdo nepřevzal a stále leží na poště. Telefon mi neberou, na email nereagují.

      Sedlo bude na poště do 19.9. a pokud si pro balík nepřijdou, tak se mi vrátí.

      Hlavně, že jsou oficiální dovozce WTB do Čech.

      Nějaký tip jak dále pokračovat? Abych dostal peníze zpět za vrácení zboží?

      • Barak  

        Buď tam zajed osobně nebo ho prodej na bazaru se ztrátou, zamackni slzu a priste kupuj na zavedených shopech i za cenu, že za to sedlo das o 10 Kč víc.

        • Fredos  

          Ono když je to ofiko českej web WTB, tak by mě taky nenapadlo, že budou takovéto problémy.

        • danis7  

          Oni jsou dovozce WTB do ČR, takže jsem nečekal žádný podraz.

          • Vilém  

            On zatim zadny podraz neprisel. Jen jsou „trochu“ zabrzdeni.

        • gerrard  

          Kdyz sem byl osobne na adrese prodejny, tak sem tam zadnou nenasel. Tak sem radsi kupoval jinde a rikali mne, ze s WTB konci, protoze dovozce vic nefunguje nez funguje. Tak asi tak.

      • krabica  

        Neposlal jsi to náhodou dobírkou? To moc nikde neberou..

      • danis7  

        Ještě jsem zjistil, že se třetí den po odeslání balíku považuje balík za doručený, tzn od té doby jim běží zákonem daných14 dní na vrácení peněz.

        • Barak  

          Kde jsi našel tohle ustanovení?

          • danis7  

            Tady https://goo.gl/S5tNyD dole je vyjádření dTestu

            • Barak  

              Dík za odkaz, rozšířil jsi mi obzory, třeba se to někdy bude hodit.

              • felix.org  

                Já mám teda za to, že domněnka doby dojití se aplikuje v případě, kdy není sporu, že zásilka došla. V situaci, kdy si ji příjemce nepřevzal, ta ležela na poště a pak se vrátila, tak bych doručení konstruoval jinak. Tvrzení, že zásilka se bez dalšího za 3 dny po odeslání považuje za doručenou je nesmysl. Pošta balík ztratí a i tak ho budeme považovat za doručený?

                • Barak  

                  Nejsem právník, ale z této věty mi to přijde zřejmé.

                  Pokud prodejce záměrně poštovní zásilky nepřebírá, lze si vypomoci zákonnou domněnkou doby, kdy zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání.

                  Domnívám se, že je rozdíl mezi tím, kdy se zásilka ztratí (což lze prokázat), a tím, když si zásilku příjemce záměrně nevyzvedává (což lze také prokázat).

                • danis7  

                  U nepřebíraní zásilky bude hlavní to, že ti pošta nechá lístek o pokusu o doručení. Navíc třeba v mém případě jsem navíc poslal e-mail s číslem balíku, takže nelze tvrdit, že o tom nevěděli.

        • Petulda  

          Nesmysl.

        • Goob  

          Tyjo myslím, že fikce doručení u balíku není… a ani ta, která je na určité typy zásilek, nemá smrtící 3 dny.

        • felix.org  

          Zřejmě myslíš tzv. domněnku doby dojití, která ale neznamená to, co píšeš.

        • embi  

          precti si toto https://www.dtest.cz/…i-od-smlouvy

      • danis7  

        Nastal progres, po několika vyměněných e-mailech si dneska konečně vyzvedli balík na poště. Teď ještě vrácení peněz.

    • bezdratova.sprcha  

      Taktez spatna zkusenost s Bikezone, nebo tez Ridewtb. Objednany plaste, zjisten vyrobni defekt (opravitelny, ale prece). Dvakrat jsem psal ohledne moznosti reklamace, nikdo se neozval. U prodejce uz nic nenakupovat :)

    • Goob  

      U mě výborná zkušenost. Před deseti minutami přišel balík s novou Vigilante 2.5, kterou jsem měl předobjednanou. Gumy sice přišly (objednal jsem ještě Riddlera), ale já je ještě nezaplatil. Tak jsem jim volal, jestli by třeba taky nechtěli peníze nebo tak něco :D. „My jsme chtěli, abyste je měl co nejdříve, je to novinka, úplně čerstvě naskladněná. Fakturu vám teprve pošleme“.

      Deset palců nahoru.

      • Tommy_Lee  

        On je totiž pan Vojtíšek docela nevyzpytatelný. Asi ses zrovna trefil do dobré periody :-)

        Zkuste se zeptat na RS v Černé vodě na oblíbenost tohoto pána zde. :-)

      • kandik psi zub  

        z tohohle pribehu mam usuzovat ze to je dobrej, potažmo korektni obchodnik? no tvl…

        • Goob  

          A co konkrétně na tom ukazuje, že není? Napsal jsem svou zkušenost stejně jako ostatní.

        • Goob  

          Předcházela tomu tato komunikace (snad se pan Vojtíšek nebude zlobit, že ji sem dávám, ale je z public FB postu).

      • mr.garisson  

        Ale podle OZ, pokud ti pošlou něco navíc, tak nemáš povinnost to platit ani vracet.

      • gerrard  

        Ta tvoje pozitivni zkusenost je fajn, tak to jeste „nejak“ funguje. Ale ze maji na webu porad prodejnu vcetne otviraci doby, ktera tam neni a uvedene telefony, ktere nikdo nebere, to mne uz o normalne fungujicim obchodu nepresvedci nic.

        • Tommy_Lee  

          Když už zmiňuješ web:

          http://bikezone.cz/…-al-ram.html

          „Dokonalý XC a maratónský stroj…“

          Morálně zastaralej (odhadem tak 10 let?) hliníkovej 26er rám po slevě skoro za pade? To chceš!

          • krabica  

            To je ten dovozce Pivotu? Tak to je jasné, s nimi jsou fakt špatné zkušenosti…

            • lukas aka mitro  

              Ted si vybavuju, ze kamos s pivotem resi uz pul roku novou patku-pres shop ve FM, kteri to resi sna s brnem. Ted se mu vysypaly loziska a nasel prasklinu na zadni stavbe a tak jim to poslal. Aby se zacal bat, zda kolo jeste nekdy uvidi…

              • krabica  

                Já s nima řešil přes Light Bike půjčení testovačky – cca 2 měsíce trvající anabáze, plno různých výmluv a odkládání termínů… Tady jsou zkušenosti od kudlanka32.

        • Goob  

          Ten web je evidentně neudržovaný, to ano, protože ze tří telefonních čísel funguje jen to poslední na mobil. Ale hovor mi na něm normálně vzali.

          No nic, no, nakupoval jsem u nich dvakrát (gumy) a vždycky to proběhlo rychle a v pohodě.

    • kudlanka32  

      Varuju kohokoliv pred tim, aby Vojitiskovi posilal jakoukoliv zalohu a nebo mu za neco platil predem!

      Je to lhar, manipulator a trva dlouho nez vam ty prachy vrati. Mezitim je pouzije treba na svoji dovolenou a jeste vam to rekne do telefonu. Pokud se mu vubec dovolate. Je to blazen, na hranici zakona.

      • AussigBiker  

        Az by nastal cas, chystal jsem se tam koupit plaste wtb, web maj pekne prehlednej kterej plast je ve ktery smesi a velikosti. Dobry vedet tyhle zkusenosti. Zajimavy, kdo vsechno je schopnej dostat se na pozici dovocze…

      • žvejk  

        On si hlavně Vojtíšek nevidí na špičku nosu…

      • Tommy_Lee  

        Měl jsem tu čest být „zaměstnancem“ tohoto pána po dobu cca 2 měsíců a i tato krátká doba stačila k tomu, abych si udělal představu…

        • žvejk  

          Jo taky jsem u něj měl dělat, ale po kratší brigádě u něj, jsem si to rychle rozmyslel… ;-)

        • honzarb  

          Co konkretne? Trochu nam to rozved:)

      • jIrI___  

        Prostor klasický český byznysmen :)

    • animalmk1  

      Moc pěkné čtení a já si tam chtěl zrovna koupit batoh od uswe , tak se podívám mimo cz

      škoda

    • sparrow_cz  

      Dobré vědět. Vyhnu se tomu shopu obloukem.

    • Goob  

      Všimli jste si, že reagujete na 12 let starý post, žejo?

      • oretone  

        Mozna, ale porad jsou tu i cerstve zkusenosti a tva pozitivni je zatim v mensine :)

      • MartyM  

        spíše mi přijde zajímavé, že po 12 letech ještě něco takového pořád funguje… :-)

      • AussigBiker  

        Ja reaguju na aktualni :)

      • bezdratova.sprcha  

        Tady si clovek nevybere. Budto reaguje na moc stary post, nebo zbytecne zaklada nove vlakno. Debilita.

        Jinak to, ze i po 12 letech jsou s jednim prodejcem ty same problemy a ze se takovy prodejce drzi v byznysu je na povazenou. Fakt to svedci jenom o tom, ze tohle dneska muze delat kdejaky blbec.

      • mr.garisson  

        Možná máš něco s očima, ale to se stává. :D

      • obda  

        Všiml sis, že ve starém tématu začlo úplně nové vlákno?

        • Goob  

          Všiml, ale tyhle reakce jsou na zakládající post.

          A konkrétní špatnou aktuální zkušenost tady vidím jen jednu, jinak jsou to jen obecné urážky bez podrobností.

          • suslos  

            Kudlanka to tu již psal a užil si s nima fakt své, to bych nepřál nikomu ;-)

    • animalmk1  

      No jelikož nový příspěvek je 12.9.2018 20:17 , tak to zas tak staré není :-)

    • maajkee  

      Spolupracuji s nima už minimálně 6,7 let a nikdy nebyl sebemenší problém.

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.