• sraldo lattrinny

    Omlouvám se za nový thread ale jedná spíše o informační charakter a hlavně o bleskovku. Po 14 dnech mě nebyli schopni doručit objednané zboží a to mě borec minulý čtvrtek telefonicky ujišťoval že to dává na poštu. Komanče na něj!!!

    • mitch  

      A cos měl objednáno za chuťovku :-)?

      • sraldo lattrinny  

        Blbosti: 2 SPD/blikačky, pumpu, špalky do brzd – nic co by se nedalo držet skladem. Nejvíc mě ale nasr…že jsme to ve čtvrtek ladili po telefonu a svatě slíbili že to hodí na poštu.

    • SoLaX  

      Bikezone je jediny eshop, pres ktery sem si nechal neco posilat /ostatni byly prazske s osobnim odberem/ a naprosto bez problemu – do dvou dnu doma. A pac to bylo v akci, tak se na to pry nevztahuje sleva odpusteni postovneho nad 4000,–, ale volali mi a nabidli, ze to poslou PPLkem za cenu Ceske posty, takze spokojenost..

      • sraldo lattrinny  

        Že by to bylo nízkou cenou objednaného zboží?:-)

        • SoLaX  

          Nene, po sleve to bylo 4500, takze by se to vztahovat melo, ale pry nee..

      • mitch  

        Ja zatim jenom z kupkola a to sem mel doma taky pekne rychle…ten cekam jak se predvede bikesport :)…

        • Nehas  

          Z bikesportu jsem to měl zatím vždy rychle. Ve středu objednal a v pátek už jezdil. Jen jednou mi poslali o jeden řetěz méně, ale chybu hned napravili. Je pravda, že jsem se vždy po telefonu domluvil kdy to bude.

    • midlander  

      bóže, tydle thready o tom, jak je kterej eshop děsnej, už mě nějak unavujou.

      • JIRA  

        Začni nakupovat – budou se Ti hodit ...........mož­ná. :)

        • midlander  

          nakupuju. třeba při jarním upgradu jsem bral hned ze třech najednou. když bych dal na všechny tydle stížnosti, tak nenakupuju nikde. :o)

      • sraldo lattrinny  

        Není nic snažšího než si jej zamknout, nečíst, ignorovat, ale jsem rád za tvůj příspěvek o nakupování přes net :-)

        • midlander  

          já jen že od toho jsou třeba recenze, sekce ostatní-obchody. ;o) co bylo třeba říct, už asi bylo řečeno. neexistuje eshop, kterej by byl ideální, měl nejlepší ceny, nejširší nabídku, nejpřehlednější grafiku, nejnižší poštovné, nejspolehlivější pracovníky. na každej by se něco našlo a na každej by se dala pět chvála. a dyž chceš bikezone: kupoval jsem několikrát, problémy byly jen jednou, když jsem objednával kliky, jež nebyly k dostání, což mi oznámili, čekal jsem na ně dlouho, ale dočkal jsem se. mezitím zvedli cenu, ale dodali samozřejmě za původní. kupoval tam i brácha, dárky pro mě, sám se nevyzná, rohy zrovna neměli, zavolali mu, jestli můžou poslat jinou značku, ale nachlup stejný, odsouhlaseno, poslali.

          • sraldo lattrinny  

            S tím nelze než souhlasit, ale pokud s někým mluvíš, ladíš objednávku, dostaneš slib že to dává na poštu a od té doby nereaguje, nezvedá telefony, sms doručenky nechodí tak je to minimálně divný. Tož tak :-)

    • Sidney  

      Zrovna nějak přestavují prodejnu a nic nestíhají. Dával jsem si tam v pondělí ráno vycentrovat kolo a je to až dnes…navíc když jsem tam dnes kolem 13h přijel, tak tam byl jen jeden kluk, který mi nic nedal a řekl, že ostatní jsou na obědě, ať přijdu za 20 minut :-(( A to mají otvíračku 10–20 h nonstop.

    • honza.biker  

      To si na tom jeste celkem dobre… Ja sem cekal na desticky z bikezone mesic…:/

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse