• ondra

    Zdravim vsechny na foru. Doufam ze nekdo z Vas ma s timto i-shopem dobrou zkusenost – Ja však NE!!před pul rokem jsem si objednal pulsmetr sigma pc 1600. Dorucen byl snad 5den po objendani. Cely nateseny jsem ho jel vyzkouset. Hned druhy den sem zjistil na pristroji zavadu. Mesic trvalo nez byl vyreklamovan a „OPRAVEN“ zaslan zpet. Původni zavada byla sice odstranena, ale byla tu druha zavada – 2 reklamace. S zadosti o vraceni penez nebo zaslaní PLNE FUNKCINIHO ,byla vyřízena tento tyden dorucenim PC 1300 (ktery sem vubec nechtel). Co říct nazáver??Myslim si, že si každý udelá vlastní…

    Ps: Jejich slogan MUZES TOMU DAT VSECHNO…TEN ZBYTEK TOMU DAME MY…se jim opravdu povedl..

    Vesechny KOLARE zdravi velice „SPOKOJENY“ zakazník I-shopu WWW.TRINNITY.CZ

    0 0
    • JFB  

      Mesic trvalo nez byl vyreklamovan a „OPRAVEN“ zaslan zpet – to je presne zakonna lhuta. S zadosti o vraceni penez nebo zaslaní PLNE FUNKCINIHO ,byla vyřízena… – na vraceni penez mas narok az po 3 reklamaci te same vady no a to ze vratili jinej – chyba se stat muze… myslim ze spis ne Ty s Trinnity ma Trinnity nyni spatne zkusenosti s vyrobky Sigma:-)

      0 0
      • Volf  

        Jenom si dovolím malej nesouhlas. V zákoně je uvedeno BEZ ZBYTEČNÝCH průtahů.

        0 0
        • steel is real  

          Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.".

          mily volfe definuj bez zbytecnych odkladu – clovek z trinnity vezme comp. a posle do sigma – ma to udelat za tri minuty nebo staci v ten den ci je dostacuji lhuty (pri jeho vytizeni) nasledujici den a potom dej se vule bozi u sigma – chapu proc je to tam napsano, avsak je to jeden z dalsich vagnich pojmu nasich zakonodarcu na kterem si nikdo nic nevezme :-))

          s trinnity mam dobre zkusenosti – nesnasim vyplnovani objednavek, jim stacil e-m a sedlovka byla do tri dnu doma a to 250 levneji nez u dovozce

          0 0
          • Volf  

            Naprosto s tebou souhlasím, že je to problém našich zákonodárců, že platí Občanský zákoník z roku raz dva. Já jsem neřekl proti Trinnity půl slova a mám zase osobní zkušenost s reklamací u Progress cycle a taky super během chvilky bez průtahů vyřízeno. Jde jen o to, že pokud kápneš na blbce tak je potom ta formulka bez zbytečného odkladu jediné, čím můžeš pohrozit.

            0 0
            • steel is real  

              no…hrozit muzes ledas cim, tady jde spis o vymahtelnost obecne a jedina (padna) hrozba je dobre jmeno a oni to vedi…

              0 0
            • jonys  

              Pravda.Formulky typu přiměřeně,bez odkladu nebo „po“(volbách) mohou pro některé jedince znamenat sakra dlouhý interval :-)…nechci teda politikařit…

              0 0
        • Rychlej turista  

          Viděl bych to taky tak. Pokud se někdo snaží dodržovat zákon tím způsobem, že lhůty natahuje do maxima, dal bych si na něj pozor, protože to určitě nedělá v zájmu zákazníka. Já sice moc nereklamuju, ale reklamoval jsem asi rok starý Polar 710i. Ne proto, že by byl špatný, ale prostě jsem s ním šlehl o dlaždičky tak dobře, že pošel. To jsem samozřejmě nenapsal a ani do telefonu neřekl, jen se po opravě divili, jak k té závadě došlo (něco se uvnitř uvolnilo), ale byl hotový snad do týdne, cesta tam, zpět + oprava, tak akorát. Nechal jsem si při té příležitosti vyměnit i baterku, aby to bylo při jednom a levněší a proto jsem se divil té cifře, co mi řekli, protože oprava byla v záruce. Že prý je to za práci – otevření a zavření Polaru. Když jsem jim ale vysvětlil, že to snad udělali zároveň s opravou, tak se nevzpouzeli a platil jsem jen tu baterku. Ale za pokus nic nedají, že. Zkusit se to musí :D Jinak ale spokojenost.

          0 0
    • Meesha  

      Tak jim to posli zpatky, ze chces PC1600,ne?!

      0 0
    • grafik  

      a to ma byt spatna zkusenost? Nerek bych. Chce to chladnou hlavu.

      0 0
    • Pebe  

      Já mám třeba s trinnity jenom ty nejlepší zkušenosti. Sehnali mi komponenty i které nemají v nabídce, většinou do týdne. Reklamace sedla kvůli křivým lyžinám se sice protahovala, ale díky ICQ jsem přesně věděl, že chyba není u nich, ale u dovozce. Prostě nebylo nikde na skladě. No a asi po 14 dnech mi byly vráceny peníze. Teď jsem kupoval středovou osu a byl mi i zapůjčen klíč na misky.

      0 0
    • wroum  

      Kamos tam kupoval 888 asi pred rokem a pul. cena na krame byla cca 32 000, na trinnity byla asi 27 a kamos se s nima dohodl, zaplatil predem, dostal este 10% slevu a cela akce trvala 4 dny. bez problemu. osobni vyzvednuti.

      0 0
    • hydrant  

      já mám s nima zkušenosti jenom dobrý, předloni komplet přední + zadní kolo, v lednu ergáč ( sice s čekáním asi 3 týdny, protože nebyl v republice, potvrdily i jiné e-shopy ), před měsícem silniční pedály. Vždy platím předem kvůli větší slevě a nenastal problém.

      0 0
    • dalimil  

      kupoval jsem tam pláště maxxis,vše v pohodě.

      0 0
    • Yeti  

      trinnity-jenom dobra zkusenost

      0 0
    • Schumi  

      Již dva roky zde nakupuji, zatím spokojenost.?uk,?uk,?uk na dřevo.:)

      0 0
      • Schumi  

        Jo a letos jsem objednával nějaké díly a 2 ks řetězů. V krabici jsem našel jen jeden. Ihned jsem tam volal a do dvou dnů jsem měl ten chybějící. Takže zase chvála.

        0 0
    • Alesh  

      Nakupoval jsem tam jen jednou, asi pred mesicem. Ale pristup super – po ICQ jsem se s typem domluvil a za 2 hodky jsem si uz v Nuslich vyzvedaval zbozi, pedaly Atac XE. A to mi v Ultrasportu nebyli schopny rict, kdo je od nich bral a nabizeli dobirku za MOC, v Programu mi dokonce nabizeli pouze lonske modely…

      0 0
    • dafe  

      ja kupoval rubeny plaste, vse supr, dobra zkusenost

      0 0
    • Mamutt  

      Trinnity.cz považuji za jeden z nejvstřícnějších webshopů (no a vlastně i shopů vůbec) u nás. Nikdy nebyl žádný problém, a? už šlo jen o nákup dílů či i práci (vypletení kol – perfektní). Být tebou zavolám jim a urovnám to, protože to jistě nějak půjde.

      0 0
    • merunka  

      myslim, ze tomaskove makaj jak muzou a neflakaj se.obcas s tim proste nic neudelas,kdyz ti reknou dodavatele, ze nemaj, nebo cekej.

      0 0
    • djano  

      Kupoval som tam zatial iba raz, spokojnost.

      0 0
      • humbuk  

        i ja si musim pridat a vsechny objednavky splneny do puntiku a na 100%…tazke elka spokojenost

        0 0
    • MrAndrew  

      V utery vecer objednan pulsmetr sigma pc-15, v patek vyzvednut, ozvali se, vse super. Info pres ICQ taky vyborny. Zatim si nestezuji a dobre jsem si popovidal

      0 0
    • maxtor  

      Otevírám znovu tento thread, jestli se někdo ozve se zkušenostmi s obchodem Trinnity. Minulý týden jsem sháněl rám z kolekce Duratecu 2006. Jinde mi řekli, že už se to nedělá, na Trinnity mou objednávku bez problému vzali a ujistili mě písemně, že podle informací od Duratecu, které si vyžádali, je všechno v pořádku a rám mi udělají. Jen si zhruba 3 měsíce počkám. Tak nevím, jestli jim můžu věřit…

      0 0
      • Pebe  

        situace se nezměnila, jsem s nima pořád spokojenej. domluva přes ICQ bezproblémová, pro mě jeden z těch lepších obchodů…

        0 0
        • Peslezedirou  

          Hele, ty sem nepiš, tebe si koupili za kus pizzy :o))

          Taky mám tenhle krám rád, hlavně když si můžu zboží osobně vyzvednout :)

          0 0
          • Pebe  

            háhodou jsem si pizzu nevzal :-) ale jsem tam dost provařenej, s klukama si tykám, prostě pohoda :-)

            0 0
    • kesu  

      ja sem s nima spokojenej..

      0 0
    • georgio  

      kupoval jsem pres ne Kotoucovky Avid, cely riyeni a sedlovku, a zadny problemy…

      0 0
    • Thapsus  

      Mám to nejblíž, ceny mají slušný, tak tam nakupuju pravidelně… Občas se tváří trochu protivně, ale protože sám dělám v obchodě, mám pro to pochopení :-). Za dlouhé nebo nedokonalé vyřízení sice ze zákona odpovídá prodejce, prakticky však rozhoduje o jejím vyřízení výrobce nebo importer. Takže chybu bych spíš hledal tam. Faktem ale je, že po druhé reklamaci není zákonný nárok na vrácení peněz, a pokud to neuzná výrobce, museli by ti dát nový pulsmetr ze svého. A pak prodat ten použitý někomu jinému? To se nikomu nechce a dotovat obchod ze svého taky ne. Ale před tím, než ti poslali jiný, tě kontaktovat měli. Určitě by ses jim měl ozvat, možná šlo omyl.

      0 0
    • Pablo9  

      Mám s nimi jen ty nejlepší zkušenosti,jeden den jsem objednal hydry Sh.LX a za dva dny si je osobně vyzvedl,potom další věci a dopadlo to podobně.Taky by to mělo fungovat!Jsou horší a ještě horší e-shopy…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.