• robby1

    Za jak dlouho probrzdíte ráfek? Mě po jedné sezóně a cca 4000km má dost. Není to málo? Měníte pak i výplet, nebo jen ráfek?

    0 0
    • kubad  

      je to málo záleží jak brzdíš a jaké máš brzdové špalíky.

      0 0
    • roud  

      Zatim se mi žadnej nepodařilo probrzdit ale asi sem dřív měnil dost často kola…

      0 0
      • kubad  

        no jo no kotoučovky moc ráfek neprobržďují co :-(

        0 0
        • roud  

          mno myšleno předtim než sem dal na kolo kotouče ale je to + pro kotouče :O)

          0 0
    • Fantom  

      Pozink se mění automaticky. já doporučuji měnit i nerezky. Každá špice je natažená jinak a hlavně nevíš, jestli už nemají dost a pak by mohly v novém ráfku praskat a to je zbytečné. 4K je málo, ale jestli jezdí často ve vodě a šotolině a bahně, pak se nelze ani moc divit. Jaké jsi měl? J.

      0 0
    • Fantom  

      Myslím, jaký jsi měl ráfek? J.

      0 0
    • Maadaf  

      Mam Mach1 MX, a po 5000 jde pryc, je probrzdenej. ALE: Co misto nej?

      0 0
    • Fantom  

      Neměnil pozdě špalky? jako že jsi brzdil plechem špalku? J.

      0 0
    • Volf  

      je to hodně málo.

      0 0
    • marapara  

      Já jsem teda ráfek neprobrzdil už asi 6 let :))). Ale to bude tím, že vozím kotouče :)

      0 0
    • Daf  

      Neni to moc, ale neni to nemozne ;) Ja jsem presvedceny o tom, ze na probzdeni staci ujet dva dlouhe maratony za mokra… Pokud jsi to ale probrzdil za beznych podminek, znovu uz bych si stejny rafek nekoupil. Vyplet si vymen. Pokud mas obycejnej, tak to ani neni drahy.

      0 0
    • jecnak  

      Neprobrzdil jsem nikdy zadny rafek. Nektery maj s prehledem pres 30 000km. Jedina destrukce bylo vytrhani vlozek z rafku na 517ce a podobna destrukce na Crossmaxu. Myslim, ze problem je v tom, ze pouzivas nejake Shimano spalky, ktere rafky obecne velmi likvuduji. DOporucuji 3barevne baradine.

      Pri vymene rafku doporucuju vymnit i vyplet.

      0 0
    • Blabas  

      Rigidy a Alexy mi docela mizely. Výdrž tak kolem 6000, ale hodně záleží na mokru, špíně a špalcích. Dávám přednost tomu, že vyměŇuju špalky ( Koolstop, Ritchey ) před ráfkama. Dokud jsem neměl kotvy, tak jsem snil o keramických Mavicách.

      0 0
    • jonti  

      4000 je opravdu malo. Jak se projevuje, ze je probrzdeny? Uz se zlomil, nebo je tam jenom zlabek? Ja jsem jezdil vzdy az do prasknuti, ale nikdy to nebylo pod 20 000km. Vacsinou ze zacatku na ostrem kole a potom na ostatnich.

      0 0
      • Blabas  

        Někde už jsem psal, že se mi podařilo po 4000 km rozpálit ráfek do červena natolik, že se roztáhl. A bylo BUM

        0 0
    • Sobi  

      No mám Remerxy a po 2,5tkm žádný opotřebení a to Juicynama brzdim jako prase! :-D))))

      0 0
      • šlapatko  

        Jak píšou výše,problém budou nejspíš špalky,nebo časté bahno.Používám tříbarevné gumy a ráfky nijak nemizí.Na ráfcíc DT 4,1 mám 25000km a ještě dlouho vydrží na jezdění do práce.Remerx Eagel po 10000km v terénu taky nevypadal zle.Teť mám Mavic 717,najeto 7000,a jsou jak nové.

        0 0
      • MlokCZ  

        No já už jsem jeden ráfek loni s K24kama probrzdil. A kupodivu se mi to podařilo na pouhých 30–40m než jsem po proražení zadního kola na těch šutrech zastavil :-)

        0 0
    • prvniodkonce  

      Ritchey pro mi vydržel asi osm tisíc. Ke konci už bylo dost vo hubu na tom jezdit. Naštěstí prasknul na rovině kousek od domova :-)

      0 0
    • Mamut  

      Stary Ritchey rok som menil asi po 20 000 km, pretoze mi pripadal uplne prebrzdeny. Po rozpleteni som ho len tak zo zvedavosti prepilil a zistil som, ze 2/3 materialu tam este boli, takze asi by este nieco dal. Na druhej strane neviem pri akom stenceni uz praska, takze mozno som menil akurat. A to som celkom tazky, takze aj tie brzdne ucinky boli vyznamnejsie nez pre niekoho, kto vazi 60kg.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.