• N!cholai

    Zdravím, vlastním silniční kolo Trek 1.5 (loňský model)Chtěl bych se zúčastnit cyklokrosových závodů a cyklokrosové kolo se mi nechce kupovat. Myslíte, že by stačili nějaké lepší zaplétané kola a lepší pneu? Nevím, jak to je s tou karbonovou vidlicí, jestli tento typ terenu vydrží. Děkuji… Sportu zdar :-)

    • ZbynekN  

      Na silničku nedáš cantilevery, cx pneu neprojdou pod silničníma brzdama. Když přestavět kolo, tak kros na cyklokrosku

    • raceman  

      no proste ze silnice cx neudelas ani za boha… ;-)

      • Foose  

        a naopak teoreticky stačí vyměnit jen pláště ne?

        • kubad  

          jj stačí, jezdit se na tom dá, ale silnička z toho prostě není

          • Smazaný účet  

            jezdím na krosce se silničníma pláštěma dost, je to pohodlnější jak silnička a jede to o trochu hůř…

            (oboje je Morati, takže srovnatelné)

            • kubad  

              vsak píšu jezdit to jde , ale silnička to 100% prostě není

              už jen převody můžou být dost problém, na crossce se vozí většinou 46z velká pila a to je na silničku krutě málo

              • raceman  

                prevody resim vymenou pily mezi zavodni sezonou a najizdeci sezonou, kdy cx slouzi poctive jako zimak s blatnikama…

            • Obi-wan  

              To je rozdíl v geometrii tak poznat?

              • raceman  

                ano… silnice je nize polozena a delsi, kdyzto cx je kratsi, „nakopla“ a má trochu vyssi stred…

                • hekynen  

                  Přesně tak… Ale mne cyklokroska prostě vyhovuje; i v tzv silniční úpravě… No a hlavně, já bych tu silničku už opravdu neměl kam narvat, místa ve sklepě je málo :-))

                • Obi-wan  

                  Díky za osvětu.

    • progressivec  

      ono ty pláště by tam možná vlezly ale projedeš po louce nebo bahnem a kolo se ti zastaví protože se to všude ucpe

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.