• Jezevec70

    Uvažuji vyměnit zadní ráfek na cyklokrosce. Náboj zůstane původní, takže 32 děr, na v-čka. Vozím pláště od 23 do 37mm s duší. Mám cca 70kg, ale občas jedu i s brašnama. Původně tam byl Remerx Eagle. Takže nějakou levnější náhradu, představa je tak do 700Kč.

    0 0
    • Singlespeed  

      Do terénu vozím už docela dost roků buď Remerx Alcyon – hodně lehký (skvěle jede do kopce) a na nízkou váhu vcelku odolný a Remerx Rapid – těžší, ale „neprůstřelný“. Pláště používám od 21 mm plášťovek Tufo až po 42 mm Schwalbe Roadcruiser.

      0 0
    • postman79  

      Vozím http://remerx.cz/stormy-rmx-6215 , jakmile probrzdím, beru opět ten samý. Bezúdržbový, tuhý, snese hodně.

      0 0
      • Jezevec70  

        Stormy jsem kdysi vozil na silničce a vydrželi fakt hodně. Ty jsem měl „v záloze“, pokud bych nenašel nic lepšího.

        0 0
        • Pán z Dubu  

          Když jen zadní, tak se zkus v Remerxu poptat na ten jejich nový Asym http://www.remerx.cz/asym

          0 0
          • Jezevec70  

            To asi ne. S brašnama bych byl blízko váhového limitu (uvádí 95kg) a pokud dobře čtu, je zadní 24 děr. :-(

            0 0
            • Pán z Dubu  

              24 děr je celý záplet. Jestli by Ti na objednávku udělali ráfek 32 děr. Nevím ani kolik váží samotný ráfek. Kdyby byl moc vylehčený – tak pod brašny se přikláním k něčemu materiálově více dotovanému.

              0 0
    • Nimrod  

      já vozím k plné spokojenosti remerx galactic, ale už ho nemaj na stránkách, tak nevím, jak moc je dostupný… výhoda je, že je poměrně široký. navážil jsem u jednoho 552 a u druhého 553 gramů

      0 0
    • Jezevec70  

      Nakonec se rozhoduji mezi Rapidem a Stormem od Remerxu. Cenový rozdíl pár desetikorun neřeším.

      Stormy bude odolnější, ale těžší.

      U Rapidu bude zřejmě potřeba použít duše s delším ventilkem, což u krosových bude někdy problém. Né v každém obchodě je mají.

      0 0
      • Prazak0  

        Mám stormy a jsem spokojený. Rapid bude možná lepší na silnici, Stormy asi víc vydrží i v terénu. Jinak je možné obojí. Ten ráfek mi přijde dosti lehký.

        0 0
      • postman79  

        Jenom technická, ještě jsem neviděl nýtovaný ráfek, který by kolem otvoru pro niple praskl. Co bude při dlouhodobé zátěži, jakože jezdíš i s brašnami, dělat Rapid, to nevím. Mě přijde spíše jako ráfek na silničku do rychlé jízdy.

        0 0
        • Singlespeed  

          Dnes už málokterý ráfek má poctivé kalíšky jako má Stormy, Běžné jednoduše nýtované ráfky kolem otvoru pro niple občas prasknou (popraskal mě tak kdysi jakýsi poměrně drahý Fir).

          0 0
          • Prazak0  

            To dvojité nýtování, tj. kališek a uchycení v obou stěnách ráfku mi přijde jako velmi dobré. Jinak jsem zažil vytržený drát v otvoru pro nipl. Dosti vypnutý výplet, nevím, jestli to měřil, ale ten servisák dělal vždy dosti tvrdé výplety, co jsem měl rád. Jednou jsem na tom ráfku jel v lese a pak jsem si všiml, že kolem jeden jeden nipl je vyrvaný. Ne zcela vytržený, že by v ráfku zbyla díra, ale kus té stěny měl prostě defekt, bylo to vyboulené ven s trhlinami.

            Ráfky Rapid jsou oblíbené, asi budou dobré, jsou hezké. Ale pevností budou Stormy asi lepší, hezké jsou taky a přijdou mi i docela lehké. Jsou-li těžší, tak zas víc materiálu znamená víc pevnosti. U těch Stormy uvádí nějakou speciální lepší slitinu, nevím, jestli Rapid má totéž nebo trošku horší.

            0 0
            • ˘Ö˘ Krab  

              Možná by stálo se zeptat někoho, komu jezdí doma oboje, zapletl jsem si před lety Rapid na zadní kolo silničky (nyní na manželčině) a komplet Stormy na trekové kolo (od začátku jezdí manželka). Takže za mě Rapid, vlastnosti dvojnýtu dohání velmi dobře profilem a zesíleným hřbetem ráfku. Dá se napnout opravdu velmi velmi a bez poškození. Co do rozcentrovávání mi přijde i lepší, než Stormy, jízdní vlastnosti si už každý musí posoudit sám.

              0 0
              • Prazak0  

                Stormy mi zatím velmi dobře drží, co se týče rozcentrování. Asi bude i z lepší slitiny než Rapid. Já teda čistě na silnici bych dal spíš Rapid a kde bych chtěl kolo i trošku do terénu, tak zas Stormy. Myslím, že Stormy budou trošku pevnější, ale tím netvrdím, že Rapid není pevný ráfek. Váhově se liší nepatrně, Stormy má menší homotnost na stránkách výrobce, než co uvádějí prodejci, tj má 510 g a ne 530. Rapid má snad 490, takže mi to vychází na to kalíškování, ten malý rozdíl.

                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.