Výběr silničky pro začátečníka

27 nepřečtených
  • Kokri

    Zdravím všechny silničkáře, chci poprosit o radu, pomoc s výběrem kola. Do teď jsem jezdil jen horské kolo a chci přejít na silničku (přijde mi že takhle toho člověk mnohem více pozná) sice mám obavy z bláznů v autech, ale snad to nebude tak horké. Mám na výběr tato dvě kola a mám možnost je mít za stejnou cenu. Zatím nechci nic dražšího kdyby náhodou přišlo zklamání http://www.canyon.com/…es/bike.html?…

    anebo tohle

    http://www.specialized.com/…mpmidcompact

    u toho spešla mi nabízejí jako prvnímu majiteli celoživotní záruku na rám, a taky mi přijde mnohem dostupnější servis. Všem moc děkuji za rady, postřehy, připomínky…

    0 0
    • Člověk a jeho svět  

      Canyon lepší výbava – kola, pláště, komplet na 105, na druhou stranu ti to přijde v krabici, nebudeš mít garanční servisní prohlídky zdarma… Vše má své pro a proti. Já nejsem velký fanda značky Canyon, ale zde, i přes tato minus, a i přesto, že kolo nevyzkoušíš předem, hlasuji pro Canyon.

      A neboj, silnička tě určitě chytne, je to úplně o něčem jiném :).

      PS: Boom silnic za poslední roky je až neuvěřitelný…:)

      0 0
    • Pedro RB  

      Těžko jedno vybrat. Jsou podobně osazená, geometrie je ve středních velikostech taky dost podobná. Toho Canyona patrně nemáš možnost zkusit před koupí a je na něm nestandartní představec pro vidlici s horním průměrem 1,5", takže budeš omezenej v laborování s délkou představce (nebo objednat od Canyonu Ritchey WCS, což je drahé).

      O bazaru neuvažuješ? když tě silnice chytne budeš patrně měnit kola za lehčí a tužší a pak rám za karbon, takže lépe prodat celé kolo, ale každopádně to bude velká ztráta..

      0 0
      • Kokri  

        Z bazaru mám celkem strach. A karbon mi nebyl doporučen, měřím 185 cm a mám plus minus 100 kilo, prodavač říkal že je to hraniční mez pro karbon..a taky cena je dost jinde, proto jsem se rozhodnul pro jedno z těchto kol, ještě jsem zvažoval treka ale moc mně neoslovil design..

        0 0
        • Pedro RB  

          Jak zrovna píšou v sousedním vláknu o silničkách: radši karbon na Taigře než Ultegru na hliníku. Jasně, že Specialized má ceny karbonu jinde. Ale např. Radon, Felt, Haibike maj solidní karb. kola okolo 30t. na kterejch bych se nebál ani se 100 kilama.

          Jo a taky jsem si tam všim, že představce 1,5" jsou k sehnání Cannondale za 2–3 stovky, takže to už slabina Canyonu není

          0 0
          • Kokri  

            No a ty haibike, to vůbec neznám, co je to prosím zač?? Děkuju

            0 0
            • Pedro RB  

              Je to mainstreamová německá značka, co si nechává skládat kola na Dálném východě, stejně jako Focus, Radon, Boardman, Felt apod. Nejlevnějc je nabízí asi CykloNěmčík.cz

              Maj pohodlnější a závodnější řadu karb. rámů s různým osazením do Tiagry po DI2

              0 0
              • maajkee  

                Řadit do jednoho pytle Radon, Boardman a Felt to je celkem odvážný. Co vím, tak Felt má co se silničních kol poměrně solidní vývoj, Felty jezděj i na tour.

                0 0
                • Pedro RB  

                  Felt má proti ostatním ve skupině větší rozptyl od Al lowendu po top class. Maj zázemí americký značky a tamního ohromného trhu, tak jsou na tom líp s maržema a pod. Já bral tu úzkou skupinu: slušnej karb. rám se solidním osazením okolo 30 tisíc

                  0 0
              • Kokri  

                Pánové no a co říkáte ještě na Authory?? Díky

                0 0
                • Pedro RB  

                  Divná geomertie (tvar antisloping), nezajímavé ceny při daném osazení, rámy několik let pořád stejné..

                  0 0
        • Člověk a jeho svět  

          Jednak na silnici zhubneš, jednak slušný karbon musí metrák zvládnout bez problémů. Prodavač asi trochu mimo…

          0 0
    • standoslav  

      Pokud jsi z Hlu. a prodejna Spec. v OV, je to jasná volba, každému radím: kolo si osahat, popřípadě se domluvit v prodejně na výměně sedla, představce; to Ti Canyon neposkytne.

      0 0
      • Kokri  

        Jojo, to je ono, kolo jsem si osahal, vyzkoušel a oslovil mně hlavně ten přístup v prodejně k zákazníkovi..nic pro ně není problém.

        0 0
        • standoslav  

          Přesně tak, já tam sice nikoho neznám, ani na takové kolo nemám, ale znám prodejce jinde v Ov. a osobní nákup je něco jiného, než jet třeba pro ojetinu někam CR, nebo dokonce nákup přez internet. Pravdou ovšem je, že ten Can., se chová k zákazníkům dosti velkorise, jednomu borcovi co znám z netu dokonce vyměnili celé kolo, za větší, i když na tom původním i jezdil, ale holt, kupoval podle tabulek na netu.

          0 0
          • blaf  

            pro cloveka, kterej vi co chce a co potrebuje je uplne jedno jestli jde do kamenaku nebo nakoupi na netu

            a kdyz clovek nevi co potrebuje tak vetsinou prijde do kramu kde mu nalejou do hlavy spoustu blbosti jen, aby mu neco prodali

            kdyz uz kamenak tak je potreba si spravne vybrat

            0 0
    • Kokri  

      A ještě jedna otázka, co je lepší za výbavu??? Shimano 105 nebo sram apex? Děkuji

      0 0
      • Pedro RB  

        Porovnání hmotnosti u těhlech nižších řad nic o kvalitě neřekne (stejně se ličí tak o 100g)

        Apex je 4. řada od nejvyššího Redu, 105ka je 3. od Dury, tak ten Apex bude cílenej spíš proti Tiagře. Ale největší vliv na přesnost řazení bude mít jak si na konkrétní způsob ovládání zvykneš. A já si na Apex páčky za 2 sezony nezvyknul..

        Takže jedině zkoušet

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.