• Dwathen

    Zdravím, už jsem zde pokládal jeden dotaz na Pells Aeron 1 2023, zatím bez odezvy.

    Ale rád bych ještě rozvinul téma celkově, nějaké doporučení na silniční kolo pro začátečníka, budget jsem si dal do 40K.

    Koukal jsem se po tom Pellsu, ale nikde jsem se nedocetl nějakých recenzí od lidí.

    Děkuju vám za váš čas :)

    0 0
    • becis  

      Povedlo se mi teď sehnat pro přítelkyni z DE Liv Avail Advanced 2 za 45 000,–. Což je sice dámská značka, ale obecně bych se díval po něčem podobném.

      Tzn. karbonový rám a vidlice, aspon trochu slušná kola, endurance geometri a osazení Shimano 105. Za sebe doporučím Canyon Endurance, který v tomhle osazení stojí 49 000,–

      1 0
      • oberleutnant Weiss  

        Psal rozpočet do 40.000 – ta tvá částka má sice taky čtyřku na začátku, ale je to skoro o čtvrtinu víc než ten jeho strop…

        1 0
        • becis  

          Chápu, bohužel realita je taková že do 40 000,– se dá pořídit něco na čem se moc nedá jezdit. Možností je pak hledat na bazaru to co píši v přechozím příspěvku.

          0 0
          • skaj  

            Realita? Neda jezdit? Ale jdi ty brepto:) To jsou fakt hrozny elitarsky nesmysly, silnicek pod 40, na kterych se da jezdit uplne v pohode, jsou zastupy. Namatkou Dekac co nekdo daval dole, Canyon jich ma nekolik – v podstate kazda znacka (krome ultra permiovek), co dela silnicni kola, v tomhle segmentu (tedy Tiagra/105, kotouce, karbonova vidle, endurance geo) zastoupeni ma a da se na takovych kolech jezdit uplne bez problemu.

            14 0
            • becis  

              Jezdil jsem hlinikove silnice od Sory až po celokarbon na Ultegře Di2 na každé několik tisícovek km a jak Sora, tak Tiagra se mi po pár tisících km natolik rozštelovala, že to už nikdy nikdo nedokázal dát dohromady.

              O nějaké tuhosti a pohodlí u hliníkového rámu ani nemluvě.

              Ano na levnějších silnicích se dá jezdit, pokud to má člověk na nájezd několik stovek KM ročně, jakmile začínáme mluvit o tisících raději bych se tomu vyhnul.

              0 2
              • oberleutnant Weiss  

                Tak záleží na tom, jak moc jsi zmlsanej – taky mám jednu silnici v karbonu na Ultegře Di2 a stejně z ročních nájezdů kolem 12–13.000 nakroutím převážnou většinu na hliníkovejch pracantech osazenejch sadama z dolní části spektra (Sora, Tiagra). A pořád žiju a užívám si to…:-)

                2 0
              • johnny-prague  

                Co s tím děláš? ;) Já mám starou Tiagru s 15k za pasem a řadí furt dobře.

                0 0
              • skaj  

                Ale prd – od Sory dal te ty sady prezijou. A neumis sestelovat? To ale spis ukazuje, ze mas obe ruce levy (dtto kazdy dalsi, co to zkousel sestelovat a neuspel). Moje Sora bude mit 10k+, v posledni dobe jezdi na mestskem kole a podle jejiho stavu prezije i atomovy vybuch. Technologie dnesni Tiagry bude odpovidat Ultegre pet let zpet – a uz tehdy ty sady umely najet desetitisice kilometru. Je to prave naopak – tyhle sady vydrzi uplne nesmyslne najezdy s minimalni udrzbou.

                Tuhost – to je samozrejme to, na co se zacatecnik presne zameri jako prvni pri vyberu ramu. Sedne na kolo a citi – to je ale malo tuhy, fuj, na tom se jezdit neda:)

                Pohodli delaji plaste a ne ram. Hlinikovy ram 32/35 plastich bude pohodlnejsi nez celokarbon na 28.

                Jinymi slovy, na silnicich za 35–40 (coz rozhodne nejsou levne silnice, ale zaciname tu mit stredni tridu) se daji najezdit bez problemu ne stovky, ale tisice kilometru za rok. Pohodlne a uplne s prehledem. Vidim jich tu na bikeforu nekolik, co maji dokonce najezdy 10k+ rocne. Takze jak jsem uz rekl, tyhle elitarske reci, co tu vedes, jsou uplne mimo misu.

                4 0
                • becis  

                  To nejsou žádné elitářské řeči naopak jsem jeden z těch, který se snaží uškudlit každou koronu kde to jde a velmi vítá levné věci pokud jsou funkční, což se za mě o těch tebou zmiňovaných řadách řicí nedá. Naopak zrovna u kol už se mi několikrát osvědčilo staré dobré „Nejsem tak bohatý, abych kupoval levné věci“.

                  Kdybych byl elitář, tak ho rovnou pošlu do Dogmy, či Pinarella V3 RS, protože přece na ničem jiném než italském karbonu se přece jezdit nedá, leč ho sám nemám!

                  Tuhost > to že nemá porovnání s jiným rámem přece neznamená, že tuhý a lehký rám neocení :)

                  Každopádně od toho přece fórum je, abychom každý sdělily svoji zkušenost a tazatel si z toho pak vybere co se jeho situaci bude nejlépe hodit.

                  0 1
                  • Peslezedirou  

                    Cajk, ale deklasovat levnější sady je trochu no :-) nová Tiagra chodí moc hezky a má krok stejný jako 105, 11 speed, z karbon rámu se dá dostat samozřejmě víc, než z hliníku, ale silničky s cenovkou do 40tis a hliníkovým rámem nejsou špatné, tazatel si chce zkusit silniční kolo, tak v tom nevidím problém a netrval bych nutně na karbon rámu a top sadách…

                    1 0
                    • becis  

                      Chápu, já zase netvrdím že když mě nefungovala Sora a Tiagra, tak že je to prostě dogma. Možná jsem měl prostě smůlu na sady a novou Tiagru jsem uznávám nejel.

                      Za mě by byl ideální postup ten si silnici někde na dva víkendy půjčit rozmyslet se jestli mě to bavilo a pokud ano tak klidně ještě pár měsíců počkat a pak koupit orvnou kolo na 105 a celokarbon.

                      0 0
                      • skaj  

                        No, a tady je prave krasne videt, jak vubec netusis o cem mluvis. Ostatni mu nabizi pod 40k celokarbon kolo s plnou hydraulikou na Tiagre. Ta chodi up[lne stejne jak 105, jen ji chybi kolecko vzadu. A proto se na tom kole podle tebe „neda jezdit“ a musi si priplatit aby mohl jezdit „tisice kilometru rocne“. Jinak ho asi sejme na 999km modni policie slozena z takovych becisu, protoze netusim, co jineho by se mu mohlo stat:)

                        3 0
                        • becis  

                          Koukám že tady se sešel zase jeden odborník na silniční sady vedle druhého a všechno co je nad Tiagrou je špatně a zbytečný luxus :D

                          0 0
                          • Peslezedirou  

                            Moc už to řešíš, dal jsi svůj názor a sel bys jinou cestou než třeba já a je to tak dobře, peace ;-)

                            Abych napsal něco konkrétního, tak bych za sebe volil silničku z dekáče na karbonovém rámu, osazenou Tiagrou, jako benefit tam visím také možnost nasadit širší pláště 35mm…

                            Odkaz dole dával Gerrard.

                            0 0
                            • Dwathen  

                              A jak jsi byl spokojený se značkou Pells jak se tak dívám na tvůj profil, zda se můžu zeptat:D

                              Volil bys raději dekac carbon nebo pells aeron 2023?

                              0 0
                              • skaj  

                                Sorry, ze ti do toho vstupuju, ale takhle silnicku nevybirej. Nezacinej konkretni znackou, ale hledej geometrii (zjednodusene rozmery ramu – reach, stack) co ti bude sedet. A pak podle geometrie kola. Par kol si pujc a uvidis kam mirit.

                                Jen pro info – ram Decathlonu je asi o 4cm nizsi pri stejne delce ve srovnani s Pellsem – a to je fakt hodne moc. Ani jedno neni dobre nebo spatne, jsou to proste jinak delana kola pro jinak narostle lidi (delka rukou, schopnost se ohnout atd.)

                                1 0
                              • Peslezedirou  

                                Chtěl jsem otloukánka a hlavně pohodlenou geometrii a možnost vozit pláště 36mm, což mi Aeron splňuje. Pokud by měl dekáč vyšší hlavovou trubku a byl by v té době, tak bych sáhnul po něm, vlastně bych překousl nižší hlavu, za ty peníze je o proti Aeronu někde jinde, rám a kola, především ta Aeron posunují hodně dozadu (jsou sakra těžká). Abych byl spokojený, tak jsem měnil docela dost věcí. Dekáč je za ty peníze super, ale musi Ti sednout geometrie.

                                0 0
                          • skaj  

                            *”všechno co je nad Tiagrou je špatně a zbytečný luxus :D**

                            Ty neumis nejen psat, ale ani nechapes psany text, to je pak tezky. Tohle vubec nikdo netvrdil, jen ty. Zato tu byl chytrak, co tvrdi, ze pro najezd tisicu rocne kilometru potrebujes minimalne 105. Na nicem horsim se neda jezdit. Normalne fakt, doslova takhle. Veril bys tomu?

                            2 0
                            • becis  

                              Nějak mně nedošlo že lze najezdit tiíce km ročně na trase barák > hospoda > barák, pak asi i ta Tiagra se Sorou budou stačit.

                              0 1
                              • oberleutnant Weiss  

                                Tak teď ses teprve projevil jako skutečnej blb. Jezdí nohy, ne sada. O kousek jinde jsem psal, že většinu z ročního nájezdu 12–13.000 km zvládám bez problémů a bez újmy na zdraví na hliníkových silničkách na Tiagře a Soře a rozhodně se nepohybuju na trase barák – hospoda – barák. A troufám si tvrdit, že takovejch je tady spousta. Jsi asi fakt jen nabubřelej snob…

                                2 0
                                • milan.v  

                                  Chudák tazatel…

                                  0 0
                                  • Cavendish  

                                    Dostal tu pár solidních odkazů a parádní kola. Musí hold umět filtrovat blbce no :)

                                    Za mě jednoznačně karbon z Dekáče

                                    5 0
                                  • oberleutnant Weiss  

                                    Tazateli se dostalo mylné informace, že na kolech se sadami nižších řad se nedá jezdit, nanejvýš tak z baráku do hospody a zpět, tak se to jen pokoušíme uvést na pravou míru. Jinak s rozpočtem do 40.000 mi též přijde jako rozumná volba karbonovej Van Rysel na Tiagře.

                                    4 0
                                    • becis  

                                      a mě furt přijde lepší koupit karbon na 105 z bazaru a nebo si něco přišetřit a koupit to samé jako nové kolo :)

                                      0 3
                                      • Melvin  

                                        tvl kámoš když kupoval první silničku tak to byla hliníková silnička na tiagře a jezdil na tom 14 tisíc ročně. Pak to kolo nechal jako zimáka a na trenažér. To kolo už bude mít skoro 10 let a pořád funguje. Jen jednou nechával svařit zadní vzpěru jestli se nepletu. Takže radit tazateli, který chce najet 1000 km kolo za 50 a víc tisíc je podle mě blbost.

                                        0 0
                                        • Singlespeed  

                                          Ten soušl cyklogambler ze Slovenska co natočí 70 000 km ročně taky jezdí na hliníkové plečce.

                                          0 0
                                      • oberleutnant Weiss  

                                        Osobně taky nemám problém řešit nákup kola bazarem, kde se kolikrát najdou zajímavý kousky ve všech myslitelných cenových relacích, ale pokud tazatel doteď jezdil na „starším odpruženým crossu“ a silnicí je absolutně nepolíbenej, asi pro něj bude lepší nový kolo s garančníma prohlídkama a plnou zárukou, než bazarovka, se kterou si nebude vědět rady. Ale to je věc názoru – sto lidí, sto chutí…

                                        0 0
                  • skaj  

                    Mozna nejsi elitar, jen fakt vykladas blbosti. “Realita je, ze na silnicnich kolech pod 40 se jezdit neda” jen parafrazuji pro pripomenuti.

                    Omlouvam se, ze jsem tak explicitni, ale fakt netusis, o cem mluvis. Tiagra i Sora jsou sady, co (Tiagra zejmena) chodi stejne i lepe jak Ultegra 10 let zpet. A uz tehdy jezdila Ultegra uplne bez problemu. Aby bylo jasno – nerikam, ze jsou lepsi nez dnesni Ultegra, ale ze se na nich da uplne v pohode jezdit. A prvnich 20k bude nejspise menit jen retezy a kazety…

                    Proste to tvoje tvrzeni, ze se neda jezdit na nejprodavanejsim segmentu silnicnich kol je uplny nesmysl. Jsou lidi, co na takovem kole jezdi cely zivot a najedou na nem 100k+

                    Ostatne si projdi profily mistnaku na cem jezdi. Segment levnych silnicek je na polovine, tohle je stredni trida. To je jak kdybys psal o Octavii, ze se v ni neda jezdit…

                    Jen pro poradek – aktualne nemam ani Octavii a ani silnicku za cca 40. Jen nejsem zaslepenej… Na silnicce jeste se starou Sorou jsem najel 10k+ a v podstate vubec nic ji neni…

                    2 0
                    • becis  

                      Já tím prostě chtěl jen říct že za pár tisíc dostane velkej kvalitativní skok v osazení, funkci a kvalitě kola, kterej mi přijde ještě rozumnej investovat.

                      To že sám jezdím na Ultegře Di2 je zbytečná rozmazlenost a to jestli si za to stojí připlácet je diskutabilní.

                      Porovnání s Octavií není dobrej příklad. Sám mám konkureční auto z podobného segmentu a jsem s ním spokojenej, ale jen proto že řízení nemám jako koníček a beru to jako nutné zlo při přepravě z bodu A do bodu B. Pokud bych měl mít řízení jako koníček a dělal to pro zábavu, tak rozhodně nebudu jezdit Octavií.

                      0 0
                      • skaj  

                        Jo tak, v tvem slovniku „… v realite se na tom kole neda jezdit ..“ je vlastne preklad pro „ja si myslim, ze drazsi kolo v celokarbonu na 105 je lepsi volba“ Zvlastni jazyk:) No nic, uz te s tim tvym nesmyslem necham na pokoji…

                        2 0
              • gerrard  

                Že ty máš karbonový rám? To já poznám. :)

                1 0
              • marttoni  

                Na hliníkové dvojce mám Tiagru 4700, najeto 35000. Nepamatuji, že bych na ní někdy něco šteloval. Řadí stále jak z praku, naprosto luxusní sada.

                2 0
        • bara2  

          kdyby dal rozpočet třicet, nabízeli by za 35, při šedesáti sedmdesát. Ještě se nestalo, že by to tak tady nebylo :-D

          Prostě je potřeba ukázat, že by měl mít víc, než má :-(

          5 0
    • adam1  

      Velikost?

      Koukni na bazar ?2×11 105 nejlíp v carbonu pojede a když budou slušná kola tak ještě líp :)

      https://www.cyklobazar.cz/…disc-2021-56

      0 0
      • adam1  

        Decač taky pojede :)

        https://www.decathlon.cz/…_/R-p-332106

        6 0
        • nitraq  

          Bingo. Tohle kolo je pro začátečníka jak dělaný, tiagra funguje velmi solidně, hydro kotouče to má, karbonový rám taky a je to nový se zárukou. A navíc ta modrá je naživo úžasná.

          4 0
          • jecnak  

            A má prostor v rámu na široké pláště. Tipl bych, že se vejdou 35mm.

            0 0
            • nitraq  

              Je to tak, mají to na webu.

              Díky dostatečnému prostoru můžete na rám namontovat i pláště o šířce 35 mm

              0 0
    • polo  

      Recenzí na Pells Aeron asi moc nebude, teď ho testovali na roadcycling, pokud už si to nečetl:

      https://www.roadcycling.cz/…ells-aeron-1

      0 0
    • jecnak  

      Klasicky doporučuju hydraulické brzdy, kompakty a kazetu s širokým rozsahem. Za tu cenu asi jedině Van Rysel NCR

      Když si předem uděláš jejich zákaznickou kartu, dostaneš ještě nějaké peníze zpět na poukazech a můžeš pořídit nášlapy, přilbu, tretry, košíky a nějaký nářadí, duši a pumičku.

      2 0
    • Smazaný účet  

      Jestli nechceš z nějakého důvodu decathlon, i když má výborný poměr výkon/cena, můžeš si objednat třeba „Orro s karbonovým rámem a Sh 105.“ :https://www.merlincycles.com/…-272438.html

      0 0
      • nitraq  

        Plus clo z Anglie a má to lankový kotouče. To není moc výhodná nabídka.

        0 0
        • Smazaný účet  

          Clo a jiné dph je v ceně a zobrazí se před placením, ty už nic nedoplácíš, všechno zařídí prodejce. No a pokud jde o ostatní, píši, že decathlon má lepší poměr ceny a výkonu. Prostě jen alternativa, hodně lidí nechce decathlon kvůli značce.

          0 0
    • RadimCep  

      https://www.specialized.com/…ort/p/199981?…

      Co místní na tohle?

      Serou mě tam sice ty kliky, ale jinak?

      0 0
      • AE86  

        Jinak cajk, pokud vám sedí jedna z těch zbylých velikostí, je to fajn možnost:-)

        1 0
      • adam1  

        Ta šikmá/křivá vzpěra by mě taky ….:)

        Já bych už preferoval karbon ?

        0 0
        • Jason Voorhees  

          Tvle, tak to je vtipný. Tu samou křivotu mám na Hardrocku 2008 :-D.

          0 0
        • RadimCep  

          Pro mě je to na prvním místě XC bajk, pak trail bajk a silnice bude doplňek. Dejme tomu 800–1000km ročně.

          Kliky si vyměním a mám pokoj. Když mě to chytne víc, není problém utratit peníze za Tarmac.

          0 0
    • Dwathen  

      A jak se vám líbí ten Pells Aeron 1 2023? I když zkušenosti nemáte určitě někteří už jste možná schopni říct něco málo? :D

      Každopádně všem děkuji za návrhy a inspirace, o decathlon jsem taky uvažoval ale někteří mě od toho dokázali odradit, ještě jednou si to určitě promyslím, každopádně teď se mi nejvíce zalíbil ten Pells, jsem v tomhle docela neznalý tenhle svět teprve poznávám :D

      0 0
      • adam1  

        Zajdi se na ty kola podívat ,popřípadě si na to aspoň sedni ,já bych preferoval karbon rám a ten decač je úplně v poho není se čeho bát .Fotky hodně klamou a např.až uvidíš ty sváry na al vs. karbon rám tak ti to napoví ,karbon bude i tužší .

        Další varianta je přidat boby a koupit něco fajnovějšího ?Silnička je fajn investice:)

        U toho pellsu jim chybí na bovdenech gumové chráničky bez kterých si dodřeš lak na hlavě např.:)

        A už jsi aspoň na něčem/silnici jel?

        Napiš parametry tvoje ať víme že nemáš anomálie ?

        0 0
        • Dwathen  

          Na silničce jsem nikdy neseděl ale na svém kole jezdím po silnici často, všiml jsem si že mě baví spíše být na tom asfaltu než v terénu, a já mám kolo cross STR viva.

          Tímhle jak se o tom začínám teprve zajímat objevují teprve nový svět.

          Jaké parametry všechny máte na mysli? :D

          0 0
          • adam1  

            Tak aspoň výška,váha,výška rozkroku ,vercajk nemusíš.

            Půjč si na pár dnů ať víš do čeho jdeš:))

            Ze začátku je dobré jezdit s malou skupinkou nebo jen s někým kdo ví co a jak a tím hodně získáš /pochytíš.

            0 0
            • Dwathen  

              175 cm

              78 kg

              Výška rozkroku ± 75 měřeno na rychlo v práci :D

              pokud jsem se na internetu správně díval tak 72 X 0,56= 42.

              0 0
              • adam1  

                To bych viděl na čistokrevné M u toho modrého ncr -zbývají 4ks

                0 0
        • Dwathen  

          Každopádně určitě mám v plánu si nejdřív na prodejnu zajít a kolo si nejlépe vyzkoušet, jen je to dálka zrovna a tak jsme chtěl posbírat nějaké informace navíc ať si kdyžtak můžu vše promyslet.

          0 0
    • Espen  

      Jakou máš výšku? Kamarád prodává pěknou silnici na Ultegře ve velikosti 58.

      0 0
    • tomvv  

      Cube attain race na tiagre za 1200e a za ušetřeni prachy si kup radar popřípadě attain SL na 105 za 1600e, ale ta nová tiagra je úplně v pohodě.

      0 0
    • Dwathen  

      Musím říct že jste mi docela zamotali hlavu :D

      Ale jsem za to rád, nabídlo mi to nový pohled na věc.

      Zjistil jsem že i decathlon není špatný, objevil jsem další věci.

      Rád bych se pozastavil trošičku teda nad tím karbonovým a hliníkovým rámem.

      Jak to teda je, a jak velký rozdíl je tam znát?

      Berte mě jako někoho kdo má silničce nikdy neseděl, nemůže si dovolit momentálně vysoký budget i když bych strašně rád se koukal někde výš tak třeba k tomu dojde:D

      Co bych si hlavně přál aby kolo sloužilo, s pravidelným servisem a staránim ať dokážu najet měsíčně stovky až tisíce km.

      Aby kolo pár let drželo, koukám se hlavně po kvalitě :)

      Všem ale moc děkuji za rady a tipy a za váš čas.

      0 0
      • gerrard  

        Bez si do dekace zkusit tyto dva modely:

        https://www.decathlon.cz/…_/R-p-305449?…

        https://www.decathlon.cz/…_/R-p-332106?…

        prvni je hlinik na 2×11 105 rafkove brzdy a druhý karbon na 2×10 Tiagra kotoucove brzdy hydraulické.

        Obe jsou takový rozumný základ a pokud by nesedely, tak pujdou rozumne prodat. Kazde ma plusy a minusy a je na tobe jestli chces zkouset levnejsi kolo nebo drazsi. Sám nevím, které bych jako začátečník bral.

        1 0
        • Singlespeed  

          Silničku s ráfkovými brzdami se mi minulý rok na bazaru prodat vůbec nepodařilo i když byla z karbonu na Ultegře 8000 s bezdušovými ksyrii Pro. Ležela tam několik měsíců zcela bez povšimnutí, pak jsem ji rozprodal za babku na díly. Takže jestli půjde levnější dekáč případně rozumně prodat je otázka.

          1 1
          • gerrard  

            Nevím přesně co prodávals a za kolik, tak na tu tvoji poznámku nedokážu rozumně reagovat. Obecně ale doba, kdy nebylo kol a prodávaly se olítané vrány za nesmysl je naštěstí pryč. Ještě teď je bazar plný dle mně neprodejných kol, které se snad nabízí za původní ceny. Někdy míň proděláš při bazarovém prodeji na levném kole než na drahém. Netroufám si soudit, jak dopadne kolega.

            0 0
          • adam1  

            Většinou silnička z decače končí jako zimáček no ,to si přiznéjme :)) ale není na tom nic špatného ,protože jak tě silnic chytne a ta je sakra návyková :)) tak kupuješ 120k výš :))

            A tady to věčně dilema ráfkové x disk na silnici ?

            Co se týče servisu jednoznačně fáfkové :)) ,na silnici se hlaffně šlape a brzdit znamená někdy absenci v balíku :))

            Ale to si musí vyhodnotit každý soudruh sám (bohudík!):))

            Ps:silnička do každé rodiny!:))

            1 0
            • bara2  

              Nota bene, když uvážíš, že Pogačar vyhrál Tour v rozhodujících etapách na ráfkovejch brzdách :-) A to nebylo v minulým století, on ještě pořád jezdí v kategorii „mladí do 25 let“ :-)

              Ovšem „místní hobík“ bez hydraulik ani nevytáhne kolo z baráku.

              0 0
              • keymaker  

                Ja bych rafkovy treba vzhledem ke svoji vaze nejspis uvaril ;-)

                0 0
                • bara2  

                  Možná by stačilo nějaké kilo shodit? ;-)

                  1 0
                • gerrard  

                  Tak teoreticky, pokud by ses s tou vahou na ten kopec dostals, tak co presne znamena uvarit rafkove brzdy?

                  0 0
                  • keymaker  

                    Teoreticky i prakticky se na kopce dostavam celkem pravidelne a nedavno jsem menil na dojizdedle mechanicky koroucovky za hydraulicky, bo jsem nektery sjezdy nebo kriticky situace brzdil hodne na hrane. S hydrama rozdil o parnik.

                    0 0
                    • gerrard  

                      Hned sem klidnejsi, ze uz vim co to znamena uvarit rafkove brzdy. To je kdyz ti nestaci mechanicke kotoucovky. :)

                      2 0
                • adam1  

                  Řekni mi kdy a kolikrát použiješ brzdu během švihu ?Mozná tak jak brzdíš na konci u hospody:)))

                  0 0
                  • keymaker  

                    Prijed. Pojedem moji cestu do prace pres centrum Prahy ;-)

                    0 0
                    • adam1  

                      Ve středu jsem byl pěšky a děkuji :))já raději vesnici :))

                      Praha ta mě vzala ty nebeské chrámy ty božské paláce :))))

                      0 0
                • ladys  

                  A na čem jsi jezdil pár let zpět?

                  1 0
            • Singlespeed  

              Ráfkové brzdy už nemá cenu vůbec řešit. Jsou po smrti, co si budem povídat.

              1 0
              • adam1  

                :))) se vrátí uvidíš :)))dojde olej třeba ?:))

                0 0
                • bara2  

                  Když nad tím tak přemýšlím, tak Sagan vyhrál Ronde, Roubaix i MS na ráfkovejch brzdách s mechanickým řazením. Od té doby, co jezdí s kotoučama, to stojí za prd. A s elektrickým řazením nedal letos ani ten slovenskej mistrák ;-D

                  A všichni mudrujou, že za to může Katka, namyšlenost nebo blbej pád… Kdoví, jak to je…

                  3 0
                  • oberleutnant Weiss  

                    :-D

                    0 0
                  • tomvv  

                    Za mě ráfkový už asi ne. Z pohledu brzdnýho účinku (z mého pohledu) je to OK, ale výběr ráfků/kol je čím dál menší, což tě limituje v případným upgradu, ale hlavně ten hrozný zvuk, když se ti dostane blato nebo kamínek mezi brzdu a ráfek. To fakt nedávám :-D

                    0 0
                  • milan.v  

                    Jako trolíš hezky, ale tady už zbytečně…

                    Každopádně jste mu to vlákno k výběru zadělali slušně…

                    0 1
                    • bara2  

                      Tak furt lepší uvést konkrétní příklady, jak rypákovat, že za ten jeho rozpočet si nepořídí nový kolo, na kterým by se dalo jezdit.

                      0 0
            • skaj  

              Tak dilema uz to par let neni vubec. Lepsi varianta se prosadila a bitvy jsou dobojovane… (stestky o marketingu a tlaceni za tri, dva, jedna ted … doporucuji kontaktovat pana co nemuze sehnat 20 let starou XTR kazetu na 26” kola vedle ve vlakne, budete si rozumet:)

              Jinak provozuji soubezne oboji a servis vic chteji rafkove…

              0 0
          • Espen  

            Carbon silnici na Ultegře 8000 na Aksiích jsem 3 měsíce zpět prodal na cyklobazaru během pár dní. Ale je pravda, že na koroučích se bude prodávat za čas mnohem lépe.

            0 0
    • mart910  

      Zkusil bych vyčíhnout nějaký pěkný bazarový kousek a nebo bych bral ten karbo z Dekáče :)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.