• zarkow

    Ahoj, vybírám svou první silničku, dosud jsem jezdil pouze MTB, ale láká mě to :-) jsem sportovní hobík, závodní ambice nemám. cenově bych se chtěl vejít do 40tis. Rád bych využil počínající výprodeje a sehnal něco na celokarbonu. Za tuto cenu to asi nebude žádná profláklá značka, ale o nápis na rámu mi nejde, chci dobrou funkčnost a kolo se mi musí líbit. Zatím jsem objevil např. http://www.author.cz/…625880&mid=2 nebo http://sirer.cz/…10×2/1346/20 Mohl bych poprosit o zhodnocení, které z těch dvou by bylo lepší, popřípadě zda by jste věděli o něčem jiném v této cenové kategorii? Díky

    0 0
    • funkatron  

      ja by som skor rozmyslal takto…

      http://www.cyklobazar.cz/…-f10-carbon/

      alebo

      http://www.cyklobazar.cz/…ello-f-4–13/

      alebo

      http://www.cyklobazar.cz/…ized-tarmac/

      samozrejme, ze ram by musel byt 100% ok a komponenty tiez neznicene (s vymenou kazety a retaze sa pocita)

      0 0
    • Lister  

      Šel bych do nového a asi chtěl slušný karbon s horší výbavou, pokud tě to chytne, tak nemusíš časem řešit rám, jen vyměníš komponenty.

      Osobně bych zvažoval třeba tohle:

      http://www.kolokram.cz/…uct_info.php?…

      0 0
      • zarkow  

        díky za tipy, v podstatě se nebráním ani bazaru, dají se tam objevit zajímavé kousky…

        0 0
      • funkatron  

        len tie nove okolo 40tis su najnizsie rady karbonovych ramov…kdezto tie bazarove su ovela vyssie rady a zaroven je na nich aj super vybava…

        keby skusil porovnat priamo par km na jednom a na druhom, tak by videl ten velikansky rozdiel, aj ked tie bazarove su uz jazdene…

        ale ako som pisal, ked je v dobrom stave a ramu nic nie je, tak nie je o com…

        0 0
        • Lister  

          Ano základní, ale u některých základní je lepší než u jiného střední třída. Zrovna tenhle Fondiest má dobré hodnocení, hlavně pokud jde o pohodlí a to každý nezávodící člověk hodně ocení. Supertuhý sportovní rám, co ti naklepe šunky, není pro hobíka to pravé.

          PS: osobně bych byl u karbonu z bazaru vždy hodně opatrný, IMHO pokud se silnicí začíná, tak stejně nepozná jak moc je to kolo jeté.

          EDIT: te´d se dívám, že jedno to kolo bylo tinkovo – tak to bych si klidně koupil, ten ho měl doma tak maximálně 3 týdny :-)

          0 0
          • funkatron  

            jj ten fondriest je slusny…ale napriklad za ten author by som 40tis nedal ani nahodou

            0 0
            • Lister  

              Minimálně designově je to povedené kolo, Sram v pohodě, kola slušná, váha taky není špatná, jediný problém by mohl být v tom, že je to… Author. Za ty peníze odpovídající nářadí.

              0 0
              • gemini  

                Odbočím: Co kola, už jsi něco vybral?

                0 0
                • Lister  

                  Asi FR1 2wayFit – jediné do té ceny s danými parametry.

                  0 0
                  • bluma  

                    Mě tak napadá, jak jsi reagoval u té Meridy z bazaru, na co vše bych si měl při koupi jeté silnice dát pozor? Ostatním sorry za lehce OT.

                    0 0
            • Lister  

              Jsem předtím přehlédl tuhle verzi – ta by se mě osobně líbila asi nejvíce, včetně designu – pro někoho asi moc divoký, ale mě se líbí: http://www.kolokram.cz/…uct_info.php?…

              0 0
              • ememem  

                co ja viem, neviem, na moj vkus je to dost nevyvazene, uplne zakladne kolesa aj sada a cena cez 40litrov. ak by to malo hlinikovy ram tak to v tej vybave stoji polovicu.

                0 0
                • Lister  

                  Veloce není základní sada, je to IMHO držák co drží jak židovská víra. Nevím, proč pořád píšeš nějaké komenty o cenách, uvědom si, že ty rámy samostatně často stojí to, co celé kolo, takže ta výbava je tam pak skoro zadarmo. Naopak u hlíny máš za 10–15tis skoro to nejlepší, co se z toho materiálu vyrábí.

                  0 0
          • ememem  

            presne tak, carbon z bazaru je obrovske riziko a vzdy mi vrta hlavoou preco sa taketo biky predavaju takmer nove vyrazne pod nakupnu cenu. ze by sa niekto az tak sekol pri nakupe sa mi zdat nechce. kolko to ma nabehane +/- sice spoznas podla opotrebenia komponentov ale ci je ram ok ani nahodou, diagnostika carbonu je dost velky problem aj s profi vybavenim nie to este na pohlad.

            0 0
    • gemini  

      Koukni na Wilier .cz. Mají tam v akci Izoarda na centauru nebo na ultegře…to by byla moje volba…:-)

      0 0
      • Lister  

        hezkej, škoda, že na fotce je vždy o dost víc vytuněná verze.

        0 0
      • zarkow  

        jj Wilier je pěkný to by taky nebylo vůbec zlé. Jinak pokud bazarovku, tak jedině „zánovní“ aby byla ještě částečně v záruce…

        0 0
        • zarkow  

          Když jsme ještě u „neoblíbeného“ Authoru, tohle bych mohl mít z jednoho výprodeje za 35tis. http://www.author.cz/…6&pid=603548

          0 0
          • funkatron  

            tak to sa uz viac oplati :)

            0 0
          •  

            pokud zkousneš že je to Author a ještě k tomu pěkně ošklivej proč ne

            0 0
            • zarkow  

              Authora bych zkousl, s tím takový problém nemám, barevná kombinace se mi zamlouvá už míň… Jinak naživo jsem ten rám viděl (jiná barevná kombinace) a líbil se mi… No uvidíme, nemá senu dělat ukvapené závěry…

              0 0
          • tom xtr  

            A jseš si jistej tím zpřevodováním pro tvoje použití (pokud teda nejezdíš převážně jen někde na Hané)?

            0 0
      • Blade  

        K čemu je proboha na silničce dobrej převod 34–28?

        0 0
        • Lister  

          Však počkej, až ti bude 50, kolena skoro v háji, vepředu pneumatika a plíce už to nejlepší za sebou, to pak možná pochopíš.

          Když tu ta možnost je, tak nechápu, proč se vždy najde chytrolín, který chce zpochybňovat potřeby některých méně nadaných lidí.

          0 0
          • Blade  

            Většina prodávaných kol má kompakty. Chceš mi říct, že většina silničářů jsou méně nadaní dejchaviční pupkáči? A toho chytrolína si nech od cesty, buď tak laskav.

            0 0
            • depresy  

              A co třeba V. Bitýška – Lažánky?

              0 0
              • Blade  

                Ano, je to do kopce. Netvrdím, že to má každej dávat na 40–23, ale kombinace kompaktů a kazety do 28z mi přijde už moc.

                0 0
                • Lister  

                  Nemá cenu to řešit, je to pořád dokola.

                  Nezpochybňuju to, že ti to vyhovuje, ale najde se opravdu hodně lidí, který by podobný převod užili. Kompatky by podle mě seděli tak 60% silničářů více než klasika. Proč lámat 11% kopce na 40 otáček, když můžu jet poměrně pohodlně 60 otáček.

                  Vadí mi prostě to odsuzování – každý ať jezdi to, na co má a každému ať je dána možnost volby bez posměšků. Najde se dost lidí, kteří na klasiku nemají, jen si to někteří nechtějí připustit.

                  0 0
                  • depresy  

                    ono se na ty lehké převody lehce zvyká, ale už není cesty zpět (když máš 11–28, těžko se někdy vrátíš na 11–25), až začne být málo 34–28, kam to pude dál… :)

                    0 0
                    • Lister  

                      O tom to ale vůbec není, právě naopak. Nemůžeš budovat žádnou výkonnost, pokud se do kopce trápíš na 95%maxima a přitom točíš 50 otáček. Nejde o zvyk, ale o to, co tvé tělo zvládne. Jezdím některé kopce o dva zuby těžší převod se stejnou zátěží než před 2 roky, ale kdybych měl klasiku, tak se k tomu nikdy nedopracuju.

                      0 0
                      • raceman  

                        proto se ta kondice zacina budovat na rovine, a dale na mirnejsich kopcich a na 11% se jede az potom… mozna by to sedelo vice lidem(hobikum, kteri si smrdlaji to svoje a neresi nejakou rychlou jizdu), mas recht, ale na zavod nepouzitelne, protoze neuvisis z kopce :-)

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          Pokud někdo nezávodí, proč by měl ale najíždět na nudné rovině? Hobík snad jezdí přeci pro radost. Ale i pro radost se hodí aspoň něco najet mimo vysokou intenzitu a mírně se zlepšit, jinak v kopcích to radost nikdy nebude.

                          0 0
                          • dancing dog  

                            Jenže to závodníkům nevysvětlíš, že si troufnou i existovat lidi, co maj nějaký zavodění u pr… a jezdáí na kole jen tak a pak do kopců vyrážej aniž by měli před tím 2000 km na 53/11 na rovině a z kopců dokonce používaj brzdy :-)

                            0 0
                          • R-A-D-I-U-S  

                            I v kopcích to může bejt zábava ale jen s nějakou kondicí a k ní odpovídajícími převody. ;-)

                            0 0
                • MlokCZ  

                  34/28 – kadence 70 a jsme na rychlosti těsně přes 11km/h.

                  A to není žádná extra vysoká kadence, ne každý to chce lámat na nízké kadence, zvlášť když někdo pak má třeba potíže s klouby, přitom na vyšší kadence nemá.

                  A myslíš snad, že každý má při kopci 10%+ (a to plus může být i dost přes 10%, i na Plzeňsku tu máme více 10–12% kopců s délkou kolem kilometru nebo i delších, kde rozhodně nemám zájem to už lámat celý kopec ze sedla na nízké kadenci) výkonnost, aby tam dal rychlost výrazně větší než 11km/h po celý kopec?

                  A bydlet třeba v Jeseníkách jako Lister, tak ty kopce budou o hodně náročnější.

                  A nemluvě vůbec o tom, že někdo s menší výkonností chce jezdit z počátku sezony nízkou intenzitu i mimo rovinu.

                  V praxi je to pak tak, že až na menší část opravdu výkonnější to všichni lámou na šíleně nízké kadence. Když je to baví, jejich věc, dříve jsem to dělal taky když to jinak nešlo (na jednom převodníku s 5-kolečkem), tělo z toho ale nadšené nebylo (občas zlobila kolena i při menším nájezdu kilometrů než mám teď).

                  Na Plzeňsku jsem byl spokojený s 50/34 + 13/29 kazeta. V Jeseníkách by mi ani tohle nestačilo.

                  0 0
                  •  

                    využiju Tě, nemáš vyzkoušeno jestli přehazka SH 105 zkousne 29 kazetu, mám tam teď 12–27 a vyjímečně bych 29 ocenil

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Bohužel nevím, ty zmíněné převody jsem měl na poslední silničce, kde jsem to měl postavené na Veloce se středním ramínkem. Na Shimanu jsem kdysi jezdil jen 27čku.

                      0 0
                      •  

                        dík,právě jsem dostudoval stránky Sh a novější přehazky 105 (2009, řady 5700) poberou 28 zubů,starší (řady 5600) pouze 27

                        0 0
                        • Mirek1  

                          No, tak já to nestudoval a dal jsem tam (ke 105 z roku 07 nebo 08) kazetu s 28. Zatím mám na ní tak 600 Km a bez problémů.

                          0 0
                    • dancing dog  

                      myslim, že ne

                      0 0
                    • Marskatin  

                      zkousne, jde to zařadit a jede to ale už to pomalu připomíná jako když je pastorek na něm řetěz a hned po tom řetěze na tom pastorku jede kladka přehazovačky. Asi jako když se valcuje drát. A to už na 28z. Ultegra 6700 a 105 5700 to dává lépe, taky je na to dělaná.

                      Prakticky vyzkoušeno.

                      0 0
                      • depresy  

                        oficial údaje Sh. 105 5600 max. 27z,

                        105 5700 max. 28z jak už tady několikrát padlo, já bych ten šaltr tak netrápil:)

                        0 0
                        •  

                          jj dík, koupím ke kazetě i novej šaltr, zas tak moc to nestojí zvlášť když starej je jak novej a hodím ho do bazaru

                          0 0
                        • Marskatin  

                          už netrápím, pořídil jsem ultegru;)

                          0 0
                        • Manas  

                          Tech 27z potvrzuju. Nejdriv sem zapomnel pod kazetu dat podlozku a neslo to, pak jsem ji tam dal a chodi to skvele.2mm rozdilu.

                          0 0
                        • kloubik  

                          Dal jsem teď na 105-tku 5600 kazetu 28z (9-ti rychlostní) a chodí to bez problémů… Je to sice fakt hodně natěsno, ale neviděl bych to tak tragicky… V čem to podle vás šaltru škodí? Z celkového objemu se na tom posledním pastorku stejně asi tolik nenajede…

                          0 0
                          • depresy  

                            uvidíš časem, spoustě lidí to funguje, ono taky s kompaktama by to chtělo asi delší ramínko kvůli „total capacity“ (29T)…

                            (50+28)-(34+12)

                            0 0
                            • MlokCZ  

                              Ona je tam docela rezerva u silničních šaltrů. Mám použitou RD-5600-GS, tedy střední vodítko, které má psaných 37 zubů kapacitu.

                              Převody mám osazené 30/39/50 + 12/27, takže kapacita 35 zubů a rezerva co by přehazka pobrala je mnohem větší než 2 zuby, můj odhad je tak 6 zubů (a to teď myslím s tím, že budou fungovat všechny převody).

                              0 0
                              • depresy  

                                ono jde o namáhání pružin v čase…

                                0 0
                                • MlokCZ  

                                  Tam bych viděl problém pouze v případě, že by někdo jezdil většinu času na velký převodník a několik největších pastorků, jinak ne.

                                  Na biku jezdím už několik let délku ramínka, která ani celý rozsah nepokryje a s žádným nadměrným namáháním pružin problém není (tedy ani po několika letech žádný problém s pružinami).

                                  0 0
                                  • depresy  

                                    Netvrdím, že to nefunguje, jen poukazuji na ofic. ůdaje rybářů.

                                    Já si skládal 11–27 abych byl košer, pak jsem stejně zjistil, co to je total capacity, a že mám o 3z víc…

                                    0 0
                  •  

                    respektive asi by připadala v úvahu tato kazeta 11–28 http://www.kupkolo.cz/…00_3073.html

                    0 0
                    • Zdenda CUBE  

                      Mrkni třeba na kolokrám.cz, kde u všech nových kazet na 28 zubů upozorňují na to, že musí být nový typ přehazky Sh 2010, protože ty loňské poberou max.27 zubů. U 28ky už mi jede horní kladka s řetězem po pastorku a je to o namotání !!

                      0 0
                      •  

                        jj,díky už mám taky zjištěno z Sh stránek

                        0 0
                  • Kovki  

                    Prosím tě – dotaz od naprostého laika: Co je to kompakt, to jsem asi pochopil (dvojtác 53/39, 50/34 atp., a vzadu kolečko 11–23, 12–28 atp.) Ale co je to potom ta zminovaná klasika? Ještě něco jiného, než výše zmíněné převody?? Dík za odpověd' pro nezasvěcence.

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      klasika – 53/39

                      kompakty – 50/34 nebo 50/36

                      S kazetou to nijak nesouvisí.

                      0 0
                      • Kovki  

                        Aha. Moc díky za vysvětlení. (Čili mě, coby rekreačního cyklisty se to vlastně ani moc netýká. Zvolím si to podle toho, kolik tam chci mít zubů, a jinak je to jedno… Jestli jsem to dobře pochopil, tak ty kazety, s menším počtem zubů jsou spíš pro ty větší kadence, a ta klasika pro silovější jezdce? Nebo je to nějak jinak?)

                        0 0
                        • Dlabka  

                          nějak to pleteš vše dohromady:)Je to obráceně. Kazeta s velkým počtem zůbů, třeba 14 – 27 je pro větší kadenci. Kliky 50/34 také.

                          Kazetu a kliky můžeš kombinovat podle sebe, ale klasické kliky s kazetou s rozsahem třeba 11–23 pocítíš na vlastní kůži. Z bika je to opravdu rozdíl.

                          0 0
                          • Kovki  

                            No, takhle jsem to myslel, ale místo „kompakty“ jsem blbě napsal „kazety“, tim se to přehodilo. Ale měl jsem pořád na mysli tácy u klik. Omlouvám se. (Jinak jezdim jen na silničce, s bikem mám zkušenosti nulový. To by mě teda zajímalo, až si budu časem kupovat novou silničku, jestli tam mám dát kompakt nebo klasiku. Podle čeho se rozhodnout?)

                            0 0
                            • Zdenda CUBE  

                              Podle toho v jakých kopcích převážně jezdíš a jak si na tom výkonnostně. Bydlíš-li na placce kde nejsou kopce, jako třeba okolí Hradce či Kolína, tak se dá utočit klasika, ale pokud je někdo z hor a kopcům se nevyhne, tak jsou kompakty dobrý. Hodně lidí je volí v kombinaci s většími kazetami, když jezdí vymetat krpály do Alp atd.

                              0 0
                              • MlokCZ  

                                Tak to je, ale ještě musí přidat skoro to nejdůležitější a to jaké jezdí kadence. Pokud jeden je ochotný drtit třeba dlouhodobě 50ot./min a druhý nechce jezdit pod 70ot./min, tak to udělá brutální rozdíl potřebných převodů.

                                Kde tomu prvnímu bude stačit 39/25, tak ten druhý potřebuje 34/30.

                                0 0
                                • Manas  

                                  Presne, ja jsem zvyklej tocit rychleji a ted s klasikou a 12–23 vzadu v kopcich trpim. Novou kazetu budu mit snad tenhle tejden.

                                  0 0
                              • Kovki  

                                Podle kopců, to je jasný, podle výkonosti – to bych musel kolo zahodit i s nohama. Jezdim si jen pomalu, rekreačně, pro radost, výkonnost z hlediska závodníka nulová. Ale nerad šlapu rychle, asi mi ty nohy ani rychle kmitat neumějí, takže spíš ta klasika. {I když na úplných rovinách nejezdím, ale děsný kopce, to už vůbec ne (táborsko).}

                                0 0
                                • MlokCZ  

                                  Tak hlavně když silničku máš, tak máš jednoduché, víš přeci jak ti vyhovují současné převody a jestli chybí lehčí nebo těžší převod než máš nebo jestli třeba chybí jemnější odstupňování. Dle toho vybereš snadno.

                                  0 0
                                • Zdenda CUBE  

                                  Pokud sedí věk a jezdíš pouze ne pohodu (rekreačně), tak není vůbec nutné, abys volil klasiku, ty kompakty s kazetou, která bude mít nejmenší pastorek 11–12, ti budou bohatě stačit. :-)

                                  0 0
                                  • Pebe  

                                    kompakty stačí i na závody, záleží jak jsi na tom výkonostně ;-)

                                    0 0
                                  • Kovki  

                                    O.K. chlapi, dík za rady. (Pobavilo mě, když se mě tam někdo ptal, jaký točím kadence. No to vůbec netuším, ani na to nemám tacháč, kterej by mi to napověděl. Ani si nezjištuju tepový frekvence a tak. Prostě totální amatér.)

                                    Mě právě překvapilo, že tu má kolem většina lidí ty kompakty, ale mě ta klasika (to je hezký, když už vím co je co) vyhovovala, jen jsem chtěl dát dozadu větší kolečko (mám tam 12–24, chtěl jsem dát 12–25). Takže to vidím tak, že půjdu do kompaktu 50/36 a kazety 11–25(26), to by mohlo sedět. Ted' ještě jaký k tomu komponenty a rám, a je to v suchu. :-)

                                    0 0
                                    • Kovki  

                                      Do prčic, to je jen třetina příspěvku, nevěděl jsem, že je to tolik omezený…

                                      Na ten dotaz na rám, komponenty a tak vůbec nereagujte a neodpovídejte, jinak tu budem do rána, to necháme na jindy!

                                      0 0
                                  • Kovki  

                                    Omlouvám se zarkowovi, že jsem se mu tady namotal do vlákna s nesouvisející kravinou.

                                    A jinak škoda, chlapi, že jste všichni od Tábora daleko (Ústí, Liberec, Plzen a tak). Děláme takovej sranda závod pro nezávodníky, jako jsem já (silnice, 40km), kdyby jste bydleli blíž, mohli bychom si spolu zazávodit a pak si dát jedno vychlazený. {I když – z plzně by se sem dalo doject v rámci tréninku, tady odjet (a vyhrát) závod, a pak zase na kole zpátky domů (nebo vlakem; to podle počtu vypitých piv).} :-)

                                    0 0
                  • Edy  

                    Buď v klidu, včera jsem jel Červenohorský přes Bělou pod Pradědem z Karlovy Studánky a zpět. Mám 50/34 a vzadu max 25.

                    0 0
                    • Lister  

                      Jenže tenhle kopec je skoro rovinka, tam žádný prudší úsek není, to se šlape skoro samo.

                      0 0
        • jonti  

          Alpy, Dolomity…

          0 0
          • Blade  

            Co ti na to mám odpovědět:) Tak proč se to neprodává tam? To se to tady prodává pro případ, že jednou do roka se tam vypravím? Já tyhle převody nezpochybňuju, ani netvrdím že se nenajdou lidi co jiný převody nechtějí, jen mě zaráží ta masovost oproti klasice.

            0 0
        • dancing dog  

          no, není třeba každej bůh jako Ty, takže ty lehký převody ocení. Nebudeš tomu věřit, ale existujou i tací, co maj nad 65 kg a bydlí v kopcích, např. já. Na silničce jsem měl compact + 13–29 a jak jsem byl za to rád. A klidně si tam dam příště horskou kazetu s 32 zubama a vůbec mi to nebude vadit Klínovec na 39/21 prostě nedám, no .-)

          0 0
          • Blade  

            Z tvé reakce a i z reakcí některých dalších zastánců kompaktů je vyloženě cítit zloba vůči těm, kteří kompakty vzhledem ke svému fyzickému fondu nepotřebují :)

            0 0
            • dancing dog  

              Ty, vůbec ne, absolutně ne, jenom je mi líto, že vy borci někdy nechápete potřeby nás chudinek :-)

              A divíte se jim…

              0 0
            • McBlacky  

              ono i profíci na Giru si brali kompakty s velkou kazetou na horské etapy kde byly kopce okolo 10% průměru /Zoncolan, Mortirolo/ na ITT Kronplatz byl extrém dokonce 39/34 v kombinaci 12–25, ty pily nejsou překlep. Sklon v maxu tam byl přes 20%

              Klasiku s 11–25 bych dneska nevozil ani v ČR, od sklonu 8% už je pro kadenční typy nevyhovující. Limit pro turisty je mnohem níž.

              0 0
              • ememem  

                cize na to co som sa pytal tu – 26.07.2010 12:42:00 (tento thread som volako prehliadol) je kazeta co tam je 12–27 + 50/34 kluky OK? tych 34 by mi ani tak nevadilo len sa trocha bojim ze tych 50/12 ci nebude trocha malo, mam na takom srote 48/11 a sa mi to na ceste obcas zda ze bych si aj prehpodil nizsie.

                0 0
            • DaSnail  

              ale malú placku vozíš, fyzickej fonde… 8o)

              0 0
              • pepek  

                Vozí, vozí, ale pro image aspoň tvrdí, že ji nikdy neojede.

                0 0
            • R-A-D-I-U-S  

              Hele, každej ať si vozí co mu fyzička dovolí… ;-)

              Já jsem třeba míval silničku v dobách cyklistického pravěku s převody 42/52 a 6tikolo 12–24. Klidně jsem na tom jezdil i na těžko (Jeseniky) ale ty kopce byly fakt horror. Dneska bych na to už neměl a na takovou akci bych určitě volil 3-placku. Takže nějaký kompakty jsou úplně v pohodě..

              0 0
        • RADO77  

          I na silničce mám trojtác a neměnil bych ho ani za nic. Občas jedu něco v Alpách, ale i u nás se najde pár kopců, kde to s radostí dám na malou. Pokud bych měl čas najezdit potřebné kiláky abych malou nepotřeboval tak možná bych se nad jeho nutností pozastavil (z estetického hlediska), ale teď je to pro mě ideální volba. Nevím proč se proti trojtácu tak brojí, těch pár gramů navíc mě nevytrhne a argumenty o seřiditelnosti neberu. V tomto směru jsem na kolo nešáhl 3 roky.

          Další kolo bude taky s triplem. Howg

          0 0
    • Lister  

      Tohle je designově hodně povedené: Trek Madone 4.5 r.2009

      0 0
      • dancing dog  

        ten je

        0 0
        • Lister  

          Krásnej co :-)

          A navíc bude i funkční. A Trek staví silnice vždy na pohodu, takže bych předpokládal, že bude i jeden z nejpohodlnějších ve své třídě. Tohle je podle mě dobré kolo za slušnou cenu.

          0 0
          • zarkow  

            Hmm, musím uznat, že je opravdu moc pěkný, komponentově je slabší, ale holt za značku se platí… Zkusím si někde na Treka sednou, jak se na něm budu „cítit“…

            0 0
            • Lance  

              mam TREKA, sice daleko nizsi radu, komplet na 105 a spokojenost maximalni, super kolo, nevim co k tomu napsat, leti to samo a jasne neco platis za ty napisy a ze jich tam je :-)

              0 0
              • Lister  

                Nemyslím si, že se tady něco platí za nápisy (za původní cenu ano, však se taky podívejte kolik to podle katalogu stojí), asi bych chtěl chlapec za 40 tisíc trochu moc.

                0 0
                • zarkow  

                  S nápisem na rámu jsem to myslel obecně, že profláklá značka bude skoro vždy hůř osazená, než např. domácí výrobce. Každopádně v té slevě je to už samozřejmě hodně zajímavé a nebylo by zlé si udělat výlet do Liberce…

                  Je mi jasné, že do 40tis si nemůžu u nového kola až tak moc vymýšlet :-)

                  0 0
                  • PjSky  

                    nesmysl. vem ze ty kola se prodavaj predrazeny. Ja poridil fungl novou silnici se 105tkou za 18.5 tis, puvodni cena 32tis. Typycky skladovy lezak, plus nejaka ta sleva na kase, plus akce :)))

                    Za kolik to asi nakoupili v taiwanu, kdyz to muzou takhle prodat? ;) Nechtej vedet, vozime zbozi po celem svete a kdyz se nekdy podivas do prilozenych faktur.. jo jo.

                    0 0
                    • Lister  

                      Tak hoď foto toho celokarbonu na 105 za 18,5tisíce, podobné kolo bych potřeboval.

                      0 0
                      • PjSky  

                        ale no tak, neni to celokarbon. ma jen vidli. Nicmene je tam poctive vsechno 105, vc. prevodniku a naboju. zadny kombinace. 9kg a klid.

                        Ja bych rad jen podotknul ze chce kolo do 40 klacku, ne karbon. Takze kdyz se spokoji s polohlinou tak ma bud osazeni ultegra, nebo usetri spoustu penez a vezme 105. Ty 105tky jsou kolem 30tky a snadno v akci levnejs.

                        Karbon: nekupuj pres inzerat puzity karbon ; dale snadno se ti to poskrabe, staci se na to krive podivat; vydrzi jen nekolik let; karbon je skutecne jen pro zavodniky nebo silnicni fajnsmekry co si koupi kolo za 60kkc a nepali je to.

                        To same plati o zapletenych kolech: jestli chces jezdit a nic neresit, kup si neco normalniho protoze jak to ma redukovany draty, tak v nasich podminka budes mit porad problemy. Jak pisu porad dokola, nase silnice jsou na tom letos hodne spatne a moje silnicka uz to parkrat pekne proklepla.

                        A reknete ze mu radim blbe :)

                        0 0
                        • gargamel  

                          Tazatel shání celokarbon.

                          0 0
                          • PjSky  

                            moje chyba :) uz vidim. Cetl sem jen komentare a ne zadani. nojo, kdyz to neumi tak tuplem levnou hlinu.

                            0 0
                        • Lister  

                          Nejsem závodník, ani silniční fajnšmekr, ale k hlíně bych se už dobrovolně nevrátil. České silnice nejsou žádný med a jak jsme si musel na hlíně vybírat, kam pojedu, tak teď je mi to vcelku jedno, protože ten rám fakt požere hodně.

                          Toť můj pohled.

                          A na to, že chce taky celokarbon už jsi taky přišel :-)

                          PS: kolo mě stálo cca 40 tisíc, je to celokarbon na Veloce a váží kolem 8kg.

                          0 0
                          • dancing dog  

                            100× diskutovaná věc, stejně se optám- jezdíš kdekoliv, protože carbon vše pohltí a je tedy pohodlnější, nebo proto, že se nebojíš, že nepraskne, jak by hliník mohl?

                            0 0
                            • Lister  

                              Že by něco prasklo, mě vlastně nikdy nenapadlo :-)

                              Je to kvůli tomu pohodlí, občas jsem měl na trase úseky silnic s opravdu hodně hrubým asfaltem, kde jsem na hlíně fakt trpěl (tedy přesně řečeno, občas se mi stalo, že jsem místo silnice raději jen po krajnici na hlíně a tam to i na hlíně šlo :-) ). Na karbonu je to lepší. Nebudu tu tvrdit, že to ta zadní stavba všechno vyžehlí… Ale otupí většinu rázů tak, že už se to dá snést.

                              0 0
                              • dancing dog  

                                Já si nedovedu představit, že je to takový rozdíl, ale rozhodně se nechci přít, na silničním celokarbonu jsem najel cca 500 m a to na super asfaltu…já mám furt takovou fobii, že carbon praskne tam, kde by ALU vydržel..ale jak říkám, je to fobie, nejspíše iracionální…

                                přiznám na těch dírách se při svý váze nejvíc bojim, aby podemnou vydržela kola, že ty otřesy ani moc neregistruju…

                                0 0
                              • MlokCZ  

                                Tak tu doplním, že i mě „komfortáře“ překvapilo, jak je to pohodlné i přes nepohodlná kola (FuRa1). Možná ale část dělají pláště, rovnou jsem nahodil ty Fusion 3 a s dušemi vůbec nezkoušel.

                                Oproti všem předchozím silničkám, co jsem kdy měl neskutečný rozdíl.

                                Akorát by mě zajímalo, kde jsi oproti mě ušetřil 600g :-)

                                0 0
                                • Lister  

                                  Váha je ±autobus, měřeno na běžné osobní váze a je to bez všech doplňků, jen čistý bajk s pedály. Možná to reálně bude mít trochu víc, ale přes 8 to nebude. Něco málo udělá menší rám a klasické pláště s duší taky něco mála uberou, ale zbytek nepovím.

                                  0 0
                                  • MlokCZ  

                                    Tak já většinu věcí tuším kde je rozdíl (byl to jen takový povzdech) a o něco lehčí to určitě mít máš, takže váha Ti bude ± sedět (já měřil přesně a taky je ten rozdíl bez doplňků, tedy i bez košíků, samozřejmě s pedály).

                                    Když to vezmu, tak větší rám, převody (ty udělají dost, když jsem nakonec dal trojplacku 30/39/50 + 12/27 kazeta + střední vodítko přehazky), představec (zatím váženo s tím origoš Spešláckým, který má stavitelný úhel otočnou vložkou do spoje představce a vidlice a je těžký jako prase – jiný na cestě na výměnu), řídítka (ty originál Spešlácký Ergo jsou těžké jak prase a ještě mi nesedí – také jiné na cestě na výměnu).

                                    A pak netuším jak je na tom váhově zbytek dílů 105 x Veloce.

                                    Ty pláště mají rovných 300g, tam bude taky pár gramů rozdíl.

                                    0 0
    • PjSky  

      Hele lidi ty radi krasne ale zapominaji ze to neumis :)

      Vem si ram z hliniku, pevne vypletena kola a 105 shimano vybavu.

      Na znacku kasli, hlavne at ti ram dobre sedi,jinak zada a krk kolena… ;)

      0 0
      • zarkow  

        PjSky: měl bys eventuálně nějaký konkrétní tip?

        0 0
        •  

          já jsem v Hervisu viděl pěknou červeno-bílou Fujinu http://www.hervis.cz/…ch%20kol.pdf stránka 29, na ultegře za 32 chlapáků, za pár tejdnů půjdou s cenou ještě dolů, či vychytat nějakou akci-slevovej kupón, o servisu/odbor­nosti Hervisu se raději nevyjadřuju, ale občas se tam najde dobrej/slušnej kauf

          0 0
    • gargamel  

      Co tohle?

      0 0
    • zarkow  

      Díky všem za příspěvky a rady, je pravda, že v silnici jsem začátečník a závody nějak neplánuju. Do začátku bych chtěl kompakty 50/34 a do zadu aspoň 25, abych zvládal kopce. čas třeba dovolí přejít na klasiku… Jedna cesta by byla koupit něce hodně levného z druhé ruky a až časem něco lepšího, ale z vícero důvodů bych chtěl dobré kolu už teď protože s ním počítám na delší dobu a časem už nebude moc finanční prostor na nové věci. Celokarbon bych chtěl z důvodu lepšího komfortu, nebo si myslíte, že ten rozdíl nepoznám?

      0 0
      •  

        nevím jak u rámu ale já jsem na svoji silničku (hlína s karb.vidlicí a zadní stavbou) dal karbonovou sedlovku,karb. předtavec a karb. aero řídítka a rozdíl v pohodlí víceméně žádnej, jenom to kolo líp vypadá

        0 0
      • gemini  

        Co se pohodlí týče, není karbon jako karbon. Já jezdím Spešl Roubaix – hodně pohodlný kolo, nerovnosti na silnici pěkně odfiltruje ( a to nemám ani carbon sedlovku ), kdežto Tarmac ( moje druhý kolo ) je tvrdej jako prase, kterej si nezadá ani s nezeslabovaným hliníkovým rámem ( se kterým mám taky zkušenost – Šírer 101 Ultimate ). Taky ale záleží na kolech, který použiješ – mám fulcrumy R5 a R1 a jedničky jsou oproti pětkám tvrdý a nepohoodlný ( ale zase pěkně tuhý do záběru )…každopádně od silničky nečekej kdovíjaké pohodlí i od sebepohodlnějšího rámu – full to prostě není a rozbitej asfalt nebo kostky tě vytřepou tak i tak – jde jen o to, že na pohodlným karbonu jen nepatrně míň…:-)

        0 0
        • Lister  

          Přesně jak píše Gemini.

          Ale pokud vybereš opravdu pohodlný karbon, tak se k tomu hlína nikdy ani nepřiblíží a rozdíl poznáš hned – na nekvalitním hrubém asfaltu tě to méně natřepe a budeš z toho méně unavený.

          Z odkazů, co jsem dával, budou nejpohodlnější ten Trek a Fondiest.

          0 0
          • Lister  

            PS: dneska jsem u nás v obchodě zahlédl tuhle Kellynu za 35tisíc – byla to nějaká rozumná velikost (možná M).

            V reálu to kolo vypadá opravdu krásně a jediný problém by mohl být pro některé ten nápis na rámu.

            Akorát asi nebudeš ze severní Moravy, aby ses přijel podívat, co :-)

            0 0
            • Zdenda CUBE  

              Tak za ty prašule to není vůbec zlý, Kellys nekellys

              0 0
            • zarkow  

              Pěkný Kellys, povedenější než Author :-) Jak na tom bude s kvalitou karbonu, bude patřit k těm pohodlnějším? Jinak Trek a Fondriest patří obecně k pohodlnějším rámům? Případně bys ještě doporučil i něco jiného? Své „proporce“ jsem dal o příspěvek výše…

              Jsem z Uh. Hradiště a pracovně v Praze, ale o víkendu by zase neměl být problém se dostat i na severní Moravu…

              0 0
              • Lister  

                Ke Kellysu – ten rám není špatný, obecně je trošku delší vzhledem k velikosti. Kroutí už třetí sezonuv nabídce, začínal na pozici topmodelu značky, ale časem se dostal do mnohem příjemnější kategorie. A podle ohlasů by měl být jeden z těch pohodlnějších.

                U jednotlivých značek se nedá vždy univerzálně říct, že všechny kola od nich budou pohodlné – viz zmíněný příklad Spešlu, kde Roubaix je stavěné primárně na pohodlí a Tarmac na výkon a u těch rámů to je znát.

                Fondiest – tam je jedno, jaké jsou ostatní modely. U nich už cena samotného rámu překračuje tvůj limit. Ale RP3 by měl být pohodlný.

                Trek – u toho bych si ale obecně dovolil tvrdit, že bude pohodlný, vcelku si na tom zakládají – třeba i v závodní cyklistice se chlubí tím, že nemusí stavět speciální kola na kostky, protože už základní model je ultrapohodlný.

                Ještě k délce posedu na silnici. Do celkové délky se promítá mnohem více parametrů než na MTB, takže i na průměrném rámu se dá postavit extradlouhé kolo. Stačí přidat 1cm na představci, koupit řidítka s hlubokým a dlouhým obloukem a posadit na ně páky trochu níže. Takhle se dá laborovat klidně i ±5cm.

                0 0
            • dancing dog  

              ten jsem teď viděl v takovym minicyklokrámečku v Šumperku ve výloze…krasavec!

              0 0
        • zarkow  

          Věřím, že rozdíly v karbonu budou a proto bych rád spíše ten „pohodlnější“. Takže by to měl být rozumný kompromis mezi pohodlím a tuhostí – mám 187cm, 87kg, chrt teda nejsem :-) že to nebude pohodlí jak na Supovi 29er je mě jasné, jako přechod na klasickou silnici mám Pells Demon Lite s karbonovou vidlicí na 28 pláštích a samozřejmě je rozdíl znát, ale celkově jsem to čekal daleko horší, rám s vidlí pobere dost ( až teda na kostky :-) ) Velikostně bych zřejmě potřeboval v rozmezí 56–58, s tím že mám radějí delší posez – míň mě pak bolí záda. Konkrétně jsem seděl na tom Authorovi z prvního odkazu (ve vel 56 má délku horní trubky 584mm) a přišel mě akorát. Roubaix se mi líbí a asi by šlo sehnat i na jednodenní testovačku u nějakého prodejce… Případně bys doporučil i něco jiného, co třeba jezdí tvoji známí?

          0 0
          • Lister  

            U velikostí záleží jak se to měří. U Authoru jsou velikosti podle vzdálenosti střed, střed – tedy šlapací střed-střed horní trubky. Kdyby to bylo měřeno jako střed-konec, tak by ten rám mohl být klidně označen jako 60cm.

            Obecně je dobré vědět přesněji jak potřebuješ dlouhý rám – což sis ošahal a pak teprve řešit jeho výšku, jestli je lepší slopnig nebo klasika atd. Při tvé výšce nebudeš mít s klasikou problém, ale u malých postav je občas sloping skoro nutností, jinak by sedlovka čouhala třeba 3cm :-)

            0 0
    • zarkow  

      Jak je na tom s karbonem Giant? Jsem našel tento inzerát http://www.cyklobazar.cz/…cr-3-l-2010/ je to podle vás zajímavé?

      0 0
      • Smazaný účet  

        To je slušná věcička, ale na to, že je to bazarový, je to za ty love slabě osazený. Má to taky dost krátkou stavbu, tak záleží na tvé postavě.

        0 0
        • zarkow  

          No funglovka je teď ve výprodeji za 46tis, kolik by byla rozumná cena ojetiny?

          Fakt se ti stavba zdá krátka? je to v L viz http://www.giant-bicycles.com/…/4287/38980/

          0 0
          • zarkow  

            mám 187cm a raději delší posez (viz příspěvek výše)

            0 0
            • Smazaný účet  

              Záleží i na tom, jaký máš vzájemný proporce, jen výška nestačí. Jsou i mnohem kratší rámy, ale v L najdeši u jiných značek i o 1,5 cm delší. Možná by se ti hodil i větší rám na 187.

              0 0
              • zarkow  

                jasně, chce to vyzkoušet… A co myslíš tu cenu? Co by bylo optimální?

                0 0
                • Smazaný účet  

                  když je tam jen sh105, tak bych nešel nad 30. a když je to jetý, tak bych chtěl ještě níž. kola sou slušný, rám dobrej, ale za cenu 37000 ojeťáku bych chtěl ultegru. někteří ti tu výš našli za 40 jetý kusy s durou.

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    vybíral bych něco na této úrovni

                    http://www.mojekolo.cz/…ro-test-bike

                    bohužel tady je to testbike, a mají jen malej. to jen na upřesněnou, jak bych vybíral.

                    pokud neprahneš po novým kole, tak bych byl trpělivej a třeba nějakej týden pravidelně sledoval cyklobazar a když tě něco zaujme, tak to postni sem :) občas tam najdeš klenot pod cenou :)

                    0 0
                    • zarkow  

                      nijak na kolo nespěchám, mám na čem jezdit, takže s trpělivostí a čekáním nebude problém:-) S bazarovkou problém nemám, jen bych to chtěl s doklady a částečnou zárukou…

                      Pokud by jste nahodou na něco zajímavého narazili (jak nové, tak i jeté) klidně to sem dejte. Já to udělám stejně.

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        Já kupoval bazarovýho karbon treka, co mám v profilu. Prodávající mě to nechal proklepnout libovolně, nechal mě na tom pořádně projet. Záleží na přístupu. Pořádný projetí je podmínkou.

                        Už na tom mám najeto dost a problém se neobjevil.

                        0 0
          • Lister  

            Podle tvých parametrů a délky posedu, který uvádíš, že ti vyhovuje, pro tebe bude L ideální. Jen pořešit, abys neměl sedlovku až do nebe (to se dá ale velmi jednoduše dopočítat, když víš, jakou máš vysoko sedlo nad šlapacím středem.

            0 0
            • zarkow  

              Jdu se dnes nezávazaně na toho Gianta podívat, takže zítra poreferuju jak se mi zdál…

              0 0
              • zarkow  

                Tak jsem se včera svezl na tom Giantu, majitel sympaťák, takže strach z koupě z druhé ruky by nebyl…

                Svezení bylo příjemné, velikost rámu by na mě zřejmě stačila, (alespoň mi to tak pocitově přišlo) posez je docela sportovní… Pravda zkušenosti se silničkou v podstatě nulové, tudíž vybírám pocitově. Karbon od Giantu by měl bý solidní, osazení je nižší, ale stačilo. Trošku váham nad cenou, no nespěchám (ani majitel) takže popřemýšlím a uvidíme, zda se objeví ještě něco zajímavějšího…

                0 0
      • Edy  

        Když vezmeš hlínu, tak dej carbon sedlovku, ale žádnej šunt,je to hodně znát.

        0 0
    • Duke650  

      Pohodlný Cannondale Synapse s Ultegrou a dokonce triple – s tím musíš vyjet všecko :-)

      http://www.free-motion.net/…tegra-triple

      0 0
    • zarkow  

      Nemáte náhodou někdo reference na karbon od Šírera, jaká je ta řada 903? U hliníku prý platí výborný poměr cena výkon, ale jak je to s karbonem…?

      0 0
    • Twisp  

      jakou velikost rámu pro 191cm velkýho člověka ? 58 bo 60 ?

      0 0
      • Smazaný účet  

        60

        0 0
      • dancing dog  

        58 u authora, jinak 60

        0 0
        • max78  

          Takze na mych 185cm 56 u authora a jinak 58?

          0 0
          • Lister  

            To se nikdy s určitostí říct nedá, ale může to tak být. (Záleží na proporcích jezdce, geometrii rámu a jízdním stylu)

            0 0
            • max78  

              Jasne, myslel jsem orientacne. Zacinam taky vybirat a chtel bych poridit prvni silnici na jare. Roubaix je prave diky vlastnostem, ktere popisujes vyse a ktere jsem vycetl z testu, zatim muj favorit.

              0 0
              • Lister  

                Roubaix je fajn. Není sice nejlehčí, nejpohodlnější ani nejtužší, ale zase z karbonovýh rámů, které jsem vybíral, bylo nejlevnější, bylo v mají velikosti a geometrii mi padne prakticky úplně přesně – chtěl jsem oslopované kolo, s delší hlavou a ne moc kolmou sedlovkou (to je občas problém u menších velikostí).

                Měl jsem možnost při jedné jízdě porovnávat s kamarádovým titanový Merlinem. Jsme stejně vysocí, takže jsme kola mohli rychle střídat. Jeho kolo bylo ještě o fous pohodlnější a to tam měl ještě Ksyria s ALU dráty. Naopak bylo zase méně tuhé – a pod mojí váhou už to bylo poznat.

                Moje kolo sice taky není žádná raketa, ale jede hezky a má fajn předvídatelnou geometrii – žádná ztřeštěná koza, spíše klidnější, ale velmi poslušné. Není problém ho někam poslat. Na zbrklejších rámech jsem měl občas problém, že se mi kolo do zatáčky trochu moc zavíralo, ale tady to nepociťuji.

                0 0
          • dancing dog  

            no, zrovna tech 185 jsou takovy hraniční- já mám 182 cm a určitě author 56cm, ačkoliv cokoliv jinýho zatím bylo pro mě optimum 58 cm, kámoš má Authora 58 cm při jeho 188cm a sedí dobře..obecně se říká, že author o velikost míň než ostatní a já bych tomu věřil, protže u mě to tak přesně je…

            Takže 185 cm fakt asi pořádně vyzkoušet. Vim o jednom, co si zkoušel fakt dlouho, než si vybral z dvou velikosti tu vetsi, ale musel použít kratší představec a dát ho nahoru. Delší představec dolů na menším modelu taky dobrý, ale ne tak, jak na tom větším… je to někdy asi pořádná alchymie…

            0 0
            • max78  

              Diky moc za info. Zatim se v tech silnicnich rozmerech prilis neorientuju. Prozenu to zase pres wrenchscience, ktere mi pomohlo s vyberem biku.

              0 0
              • dancing dog  

                v poho, jeste bacha na M, L, Xl někdo má L od 58 vejš, třeba Šírer myslim, někdo má L snad 54, Giant má ML a pak L, nebo Merida 56 L, 58 XL, 62 a víc XXL..prostě se to občas liší. Jinak k spodní nabídce, nový Author CA 55oo za 30 ooo je slušná nabídka, myslim, že je normálně za 40

                0 0
    • Ogar  

      Dobry den,

      ozvete se mi na tento mail v sobotu a neco vam poslu. Mel bych urcite zajimave nabidky.

      Treba ten ca5500 za 30tisíc kč, test bike- cca 500km jetý.

      A další.

      0 0
    • Skicross  

      Náhodou jsem při projíždění odkazů v jiném vláknu narazil na tuhle silničku Stavěné silniční kolo -rám AXMAN,sada Shimano 105–3×10,velikost 56.

      Třeba to pomůže.

      0 0
    • Twisp  

      co rikate na tohle

      sice je to trochu pres muj limit, ale podle me to vypada dobre…barvu neresim

      0 0
      • Lister  

        Tohle je dobrý, akorát ta kola na tom dost pos*ali :-(

        Ale na druhou stranu ten rám za to asi stojí.

        0 0
      • kloubik  

        Na bikeradar je menší recenze…trochu jiný osazení, ale rám by měl být ten samý. A vypadá teda super. Jediný co vytýkají je komfort, tak pokud to není priorita…

        Though its responsiveness takes sprints and climbs in its stride and wastes a minimum of energy in the process, the TF2 sacrifices ride comfort in the process. This is the one real criticism of the package, but one that some riders may actually find appealing.

        The TF2 is certainly stiff, but it’s unfortunately also stiff in terms of comfort and ride quality.

        Many will consider this a minus point, but for others this rigidity and feedback from the road is a desirable feature

        0 0
      • R-A-D-I-U-S  

        ..na obrázku je to teda osazený Campou ;-) ty kliky v popisu jsou nějaký slabý

        0 0
    • xaver  

      http://atombike.cz/…-p-1892.html?…

      za 35tis. velikost M, to jde?

      0 0
    • max78  

      a co treba tohle?

      http://www.wiggle.co.uk/…/5360049152/

      nemate nekdo zkusenost s Focusem?

      0 0
      • Lister  

        No minimálně designově a osazením to je moc hezké kolo (jen škoda těžších kol) – ale ten Force by mě hodně lákal!!

        0 0
      • michals1  

        Ale do Ceske republiky toto kolo neposlou.

        0 0
    • Hnoj  

      Hledal bych nějaký výprodejový krámy… Třeba teď se budou dovozci snažit zbavit rámů RV 2010 (axman, apache, superion, fondriest, atd.) a prodejci třeba sad 105 (5600) a pořád se doprodává Ultegra 6600…

      Myslím, že v tuto chvíli není ani stavba zcela nereálná…

      0 0
    • zarkow  

      Ahoj, zatím jsem ještě kolo nerozlouskl, jediná změna je ve financích, že bych mohl eventuálně přidat na cca 55tis, čímž se otvírají případné další možnosti.

      z hotových kol:

      http://www.merida-bike.cz/…-EVO-907-com (škoda, že už je problém s velikostma, protože za 52tis bych mohl mít i 908 na Force, ale už není v L)

      http://wilier.cz/…3–490-kc-872 zde by asi došlo na výměnu některých komponent.

      Fondriest RP3 na Rivalu + Fulcrum Racing 3 cca 54tis. (TF2 z výprodeje se mi nelíbí)

      nebo varianta stavby, ale přemýšlím jaký rám – napadá mě:

      opět Merida 909 Evo

      od Spešlu Tarmac nebo Roubaix (Tarmac se mi líbí víc, ale Roubaix bude pohodlnější)

      k tomu slušná kola -Ksyria elite, Campa Zonda, Fulcrum racing 3. Na sadě mi až tak nezáleží, hlavně aby to byl držák a rád bych bowdeny pod omotávkou…

      Giant TCR Advance rámovka už není, ale pořád mám variantu koupě od kamaráda na 105tce + aksia, s tím že bych ji minimálně co se týká kol upravil.

      Máte eventuálně nějaký další nápad?

      0 0
      • Lister  

        Mně se teda moc líbí RP3 na Atheně a v červené variantě , vrazit tam FuRa3 a bude z toho moc hezký funkční stroj.

        Merida má ale velmi dobré silniční rámy, pokud tě ten nápis nijak moc neirituje, tak bych o tom taky hodně přemýšlel.

        0 0
        • zarkow  

          Nápis by mě nevadil, i designově by s Meridou nebyl pro mě problém, byť znám i hezčí rámy. Každopádně z funkčního hlediska budu mít raději nejvyšší rám od Meridy, než základní od Fondriestu. Wilier Izoard je taky už docela starší typ rámu a nedokážu porovnat, zda kromě vzhledu má proti meridě nějakou přednost…

          0 0
          • zarkow  

            co si případně myslíte o tomto http://www.cyklobazar.cz/…pro-compact/ kdyby se vyměnily kola za lepší, jak by si to jako celek stalo proti výše uvedeným kandidátům?

            0 0
            • Zdenda CUBE  

              Tak za tu cenu s Cubem chybu neuděláš, časem bych tam dal FR3, ale raději FR1 a bude to raketa za slušný peníz

              0 0
            • jerryx  

              Slusna nabidka. Do jetyho karbonu (a navic takhle malo), bych se nebal jit.

              0 0
          • Hroch obojzhivelnyj  

            V nejakym lonskym nebo predlonskym Velu byl test nejake vyssi meridy a jak si tak vybavuju tak psali ze tedy na pohodli rozhodne stavena neni. Takze rozvaz jestli je to ideal na nezavodni pouziti.

            0 0
            • zarkow  

              Tak mě ještě napadl Scott CR1, pro nezávodní použití by mohl být dobře použitelný a i pohodlný. Cenově mě zaujala varianta na Rivalu. http://www.mall.cz/…te-cd20–2010 Má cenu si eventuálně připlácet 10tis na Ultegru? Akorát se bojím, že mi to Lko bude malé, jsem tak na rozhraní mezi L a XL

              0 0
              • zarkow  

                Nakonec to možná „vykrystalizuje“ ve Wilier Izoard na Centauru či Anthene + Campa Zonda nebo FR3. Dám vědět s finálním rozhodnutím :-)

                0 0
    • ememem  

      vedel by mi niekto povedat ci tato 9-tkova kazeta bude pasovat s minulorocnou tiagrou ?

      http://www.bike-discount.de/…e-11–28.html

      ide mi hlavne o to ci to este zhltne tych 28 zubov. vpredu je compact 50/34

      dik.

      0 0
      • ememem  

        reload – fakt nikto neviete?

        0 0
        •  

          dle Shimano stránek má Tiagra rozsah 11–27, u 105 jsem kazetu 11–28 řešil před týdnem a tam byla nutná výměna přehazky s větším rozsahem,jezdilo to po sobě

          0 0
        • MlokCZ  

          Jak jsem psal ve vláknu, kde jsem řešil 11–32 kazetu. Tak mě 105tková 5600 přehazka s delším vodítkem, která má psaných 27 zubů, tak 28 zubů pobrala ok (zkoušeno na té 11–32 kazetě předoposlední pastorek).

          32jku už nepobrala ani náznakem, tam po sobě jezdily zuby hodně. Odhaduju, že možná 29 nebo 30 by ještě dala.

          A jak jsem tam psal, nejde tohle nikdy říct obecně, vždy záleží na provedení patky daného rámu, která ovlivní, jestli to třeba těch 28 zubů dá nebo ne.

          0 0
          •  

            u mně to 105 5600 nedala a i když by se s tím eventuelně jezdit dalo, tak ty zvuky jak to po sobě jezdí mně odradily a koupil jsem 5700 která to pobere s rezervou

            0 0
      • kloubik  

        Nedávno jsem dával na Tiagru (5600) 9-ti rychlostní kazetu IRD Elite 12–28 a k tomu aby to po sobě nejezdilo chybí asi 1–2 desetiny milimetru, ale zvuky žádné, funguje naprosto perfektně, takže bych se toho asi nebál.

        0 0
    • zarkow  

      Ahoj, tak jsem se konečně rozhoupal a nakonec rozhodl pro Canyon CF Ultimate 8.0. Je to sice lehce nad limit (navýšeného) rozpočtu, ale viděl jsem ho na živo a prostě se mi moc moc líbí :-) Jakmile dorazí, dám sem foto..

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.