• Rapty

    Zdravím borci,

    zvažuji koupi CX kola ale nemůžu se rozhodnout, tak jesli mi můžete napsat svoje názory/postřehy.

    Múj profil: 195cm, 92Kg – 75% silnice ostatní cyklostezky nezpevněné cesty proto zvažuji CX, limit 35(40) tis +/-. Klasickou silničku asi ne. Doteď jsem měl krosové kolo(SUP RX620) a nestěžoval jsem si ale nějak mě to táhne více k silnici s občasnou jízdou po né vždy zpevněných cyklostezkách.

    Zajímá mě názor na výrobce(+/-) vaše zkusenosti výbavu(přehazo­vačky…)

    Zde jsou odkazy na kola:

    Děkuji za každou vaši reakci ;)

    0 0
    • Delkim  

      chybí ti tam Giant TCX

      třeba https://www.giant-bicycles.com/…22892/85523/

      0 0
    • Smazaný účet  

      Momentálně nejlíp vychází asi Norco akorát asi momentálně nemaj štafle…

      0 0
    • Johnnyxjr  

      Nebo taky můžeš mrknout na cyklobazar tam těch cyklokrosek je dost za slušnou cenu.

      http://www.cyklobazar.cz/…krosova-kola

      0 0
    • Sindy  

      http://www.on-one.co.uk/…sh-bash-bosh peknej kurz :D

      0 0
      • Smazaný účet  

        „Pochybný“ karbon, přtom hmotnost 10,8kg!

        0 0
        • Sindy  

          10,5 kg na cx s pevnyma osama, 40 mm plastema a hydraulikama je v pohodě. A navíc těžký tam budou snad jen „trubky“, takže vymění sedlovku, rodla za nejakej carbon az dosetri a bude mít super kolo. Myslim, ze jinak ta výbava (sada, brzdy, ráfky) je dost dobrá a rám má podle nich 1250g. BTW: proc „pochybnej karbon“? Ale samozřejmě nikoho nenutim…

          0 0
    • krabica  

      GT Grade 105, více info třeba zde ve vlákně. :-)

      0 0
    • Martin  

      RB RX?

      0 0
      • Smazaný účet  

        Není to „sbíječka“? :)

        0 0
        • Martin  

          může si pořídit jinou vidlici :)

          0 0
          • Smazaný účet  

            Jasně, jen teď zvažuju různé možnosti a mám obavu, že ten rám neztlumí absolutně nic…

            0 0
            • Martin  

              treba vyzkušať – proti silničce je to celkem pohodlné, ale to je samozřejmě individuální

              0 0
    • mr.a  

      z vlastní zkušenosti Ti mohu doporučit Demu – https://www.dema.bike/…210-scud-7-0

      0 0
      • Smazaný účet  

        Ta Dema je za ty prachy imho dost drahá.. Tu dražší verzi s hydro jsem si rozpočítal na komponenty a na ten rám pak vychází 18 500, za to je v podstatě rámovka Trek Crockett nebo Duratec rebel a ne takové těžké kopyto.. Někde jsem viděl odkaz na rámovku té Demy, kde stála 10k. To potom vyjde levněji si totožný model poskládat sám doma. A citelně :o)

        0 0
        • mr.a  

          Nevím proč rozpočítáváš dražší verzi s hydraulikou, když dávám odkaz na nižší model – píše limit 35(40) tisíc – byť v odkazech má dražší stroje.

          Ano, samotná rámová sada na tuhle cenu – někde i nižší – vyjde, ale stavbu cx neřešíme. Ta Dema (o které netvrdím, že je nejlepší) je na 105ce stejně jako třeba CAADX 105, ale je levnější… Jinak ta váha jim úplně nesedí – vím, že jsem ten rám vážil už s nalisovaným středem a byl jsem níž než výrobce uvádí – bohužel už nevím přesně o kolik, ale o gramy to nebylo …

          0 0
          • Smazaný účet  

            protože mi zrovna ta dražší verze padla pod myš :o) Omluva tedy, pro opravu jsem to spočítal u té levnější a opět, na rám zbývá 13K. To už není takový horor jak u scud.9. Jasně, že stavbu neřešíme ( možná by ale byla lepší ), ale podle mě snad jediná výhoda seriovky je, že vychází dost výhodněji než stavba. Dema ale boří mýty :D

            Asi u té hydro verze to byla obchodní snaha se nějak srovnat s hydro Canyonem ( který má sice lepší půlku komponentů, ale co.. )

            Abych jen nerýpal: Co ty krosky od Cube ? Vychází cenově slušně, 105 nehydro s aksiama snad okolo 30K, dáš si na to lepší kola, Aksia prodáš a to by šlo ne ? Jinak za mne asi ten Giant z těch zmíněných má asi nej rám.

            0 0
            • Rapty  

              V čem je výhoda hydro verzí?

              0 0
            • Smazaný účet  

              To by ti popsali spíše jiní, já to nevozím… Ale objektivně: hydraulická kotoučovka bude mít větší brzdný účinek, aniž bys musel páky drtit „stiskem buldočím“, stačí prstem. A taky jemnější dávkování, bude předvídatelnější. Prostě uživatelsky pohodlnější. Mechanické kotouče jsem nikdy nezkoušel, mám zkušenost pouze s hydro na MTB, véčkama na crossu a silniční klasikou. Podle mne – hydraulika je na užívání pohodlnějí, s mechanikou budeš žít taky :-)

              0 0
              • Rapty  

                tak ono je to docela logický stačí se nad tim zamyslet :D

                0 0
    • jkcz  

      prijemna cenovka

      https://www.evanscycles.com/…ike-EV214055

      0 0
    • tomxxx  

      Poptal bych se někde, za kolik by byl Sup v karbonu – team elite. Tam by ses mohl dostat na cenu kolem 45, zvlášť teď po sezoně to reálný je.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.