• Jakub01

    Ahoj, co říkají na nový počin Decathlonu zdejší odborníci –

    https://www.decathlon.co.uk/…8554410.html

    Myslím,že za cenovku okolo 15.000,– slušně vybavený štěrkolet. Model 520 je na tom o chlup lépe.

    Prodej zatím pouze v UK, na jaře 2019 se dostaví i do českých obchodů.

    J.

    Anketa: Vyplatí se?

    ANO
    10x
    91%
    NE
    0x
    0%
    • tromboonen  

      Jako vždycky u Tribanu za ty prachy super, bajkeři budou nadávat na mech kotoučovky, ale co by nechtěli… Akorát teda vážit to asi bude dost, když i silniční Triban na slušným osazení má k deseti. V gravel kategorii se to ale ztratí.

      • blue.sun  

        Podle uvedených parametrů bych tipoval těsně přes 10 kilo. Rám je lehčí nebo stejně těžký jako ostatní podobně drahé Tribany.

        Zajímavěji vypadá spíš ta dražší verze 520 na Shimanu 105. Prostým přepočtem cen by vycházela někam kolem 22 tisíc.

        • tromboonen  

          To už je na každým soudruhovi, jestli rozdíl mezi 4700 a 5800 stojí za 7k, se zbytkem kola stejným podle mě ne, ledaže bych potřeboval držet 11sp kompatibilitu.

          • blue.sun  

            Ta čísla nějak nechápu…

            U toho levnějšího by mě asi nepotěšila jen devítková Sora.

            • tromboonen  

              Aha, sorry, jestli je to Sora tak jsem se přehlíd, myslel jsem že je to Tiagra 4700 (10sp), potvory to dělaj všechno napohled stejný až po Duru… no 2×9 je furt víc, než u gravelů tolik oblíbených 1×11, odstupňování bude proti 1× furt luxus i na silnici :)

    • vpa007  

      Vypadá super… zase to o fous přiblíží kolo dalším lidem… za ten peníz super, takorát teda ten spacer pod přední třmen kotouče, to je teda věc ;-)

    • Fran-tic  

      Jen update – přítelykně má 520 RC v Sku, dneska jsem nahazoval na kola pláště 700×35 Hutchinson overide (triban průchodnost by měl mít 36). Ve vidlici je místa až až – taková 40 se tam s přehledem vleze. Vzadu mě taky překvapil dostatek prostoru, klidně bych dal více než 36 a nebál bych se zacpávání bahnem.

      • nitraq  

        EN norma, dle který výrobci určují max. dovolený/doporučený plášť vyžaduje 3 mm mezeru na každé straně. Takže když se člověk spokojí s menší odolností proti ucpání, tak se dá osadit dost široká bačkora.

      • Feďa  

        Mám ho taky jako gravel, dal jsem tam 35mm pláště CONTINENTAL SPEED KING CX. V terénu pohodlný, na silnici jedou.

        Přidal jsem blatníky RACEBLADE PRO XL SKS, ale mají celkem limitní šířku (určeny pro max. 32mm pláště). Nicméně se tam vejdou a dají se snadno demontovat bez nářadí.

        Jinak kolo jede fakt skvěle, univerzál na smíšený provoz (cesta do práce). Trošku těžší kola, ale při jízdě to nepoznám.

    • Wojtkingson  

      Zdravím Vás, kolega si vybírá z následujících:

      https://www.decathlon.cz/…8377756.html 19999 Kč

      https://www.decathlon.cz/…8502389.html 19999 Kč

      https://www.decathlon.cz/…8502354.html 14999 Kč

      Ta 540ka je čistě silniční že, bez možnosti dát širší pláště?

      Myslíte, že se vyplatí připaltit za tu 105ku u RC520?

      Kolega váží tak 100kg a chce jezdit po polních cestách/asfaltu nejvíc.

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.